motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, alexandruvlad791, wrote about: Cand o sa apara motorul cu apa nu o sa ne mai facem niciunul griji si s-ar putea sa avem mai multi bani de cheltuit pe alte lucruri /smile.gif" style= ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
Dec 14 2011, 03:39 PM
Post
#81
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-December 11 Member No.: 136.653 |
-------------------- |
|
|
Feb 23 2012, 01:08 PM
Post
#82
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 23-February 12 Member No.: 137.316 |
|
|
|
Feb 23 2012, 01:17 PM
Post
#83
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu propun sa iesim in strada si sa protestam impotriva legii conservarii energiei. Mama lor de de masoni care au votat-o pe ascuns!
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 27 2012, 11:49 AM
Post
#84
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
hai, bafta si la multi km sanatosi |
|
|
Mar 27 2012, 04:54 PM
Post
#85
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 28 2012, 08:59 AM
Post
#86
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
rezultatele de moment? de la 600-650km cu un plin am ajuns la 750-780km Nu cumva instalatia respectiva este "un_rezervor_mai_mare"? -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Mar 28 2012, 12:06 PM
Post
#87
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
desi apreciez ironia inteligenta dar trebuie sa te dezamagesc, nu este vba despre niciun rezervor mai mare, este vorba despre o instalatie care exact asta face: descompune molecula de apa in H si O, gaze ce sunt recuperate si introduse in motor prin galeria/priza de aer, o am in teste de cateva luni deoarece si eu ca multi de pe acest forum la inceput am luat-o in gluma (inca o chestie "oculta" sau escrocherie crasa) dar curiozitatea m-a impins mai departe si uite asa am descoperit ca sunt pe lume care cred in asa ceva si care si-au riscat averile, carierele, numele si uneori chiar viata pentru teoria asta. Evident ca prima intrebare pe care mi-am pus-o a fost: ok, sunt multi nebuni pe lumea asta dar chiar toti? Asa am ajuns sa risc o suma destul de imp de bani la mom acela, am pierdut o gramada de timp pana m-am lamurit cum e cu instalarea si intr-un final am reusit sa o fac sa fctioneze din cate imi spune mie experienta este o chestie care mai usor sau mai greu pana la urma va da rezultate pe orice motor termic, cam asta deocamdata, sorry pt textul cam lung
numai bine This post has been edited by Seri: Mar 29 2012, 03:56 PM |
|
|
Mar 28 2012, 01:35 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
OK. Ce face instalatia respectiva, in 2 cuvinte? (am incercat sa citesc postarile inapoi, dar e prea complicat pentru mine )
Descompune apa in H si O. Prin ce metoda, de unde-si ia energia? Apoi ce face cu elementele? -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Mar 28 2012, 01:54 PM
Post
#89
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Instalarea draciei respective presupune cumva si reprogramarea ECU-ului?
This post has been edited by James Kilowatt: Mar 28 2012, 01:57 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 28 2012, 03:14 PM
Post
#90
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
in 2 cuvinte:
-reactie de electroliza, sistemul este alimentat (in cazul meu) de undeva din panoul de relee (asa instalatia este alim doar atata timp cat motorul functioneaza, gazele sunt recuperate si introduse in galeria/priza de aer imediat dupa filtrul de aer si de aici ajung in cilindrii impreuna cu aerul si motorina -da, este vba despre o reprogramare a ecu dar nu direct si exista si alte metode fara reprogramare |
|
|
Mar 28 2012, 06:50 PM
Post
#91
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
kingdrago, esti dispus la un test facut de un membru al forumului?
-------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Mar 28 2012, 06:55 PM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Da' niste poze cu instalatia poti sa pui pe topic!?
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 28 2012, 06:57 PM
Post
#93
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Da' niste poze cu instalatia poti sa pui pe topic!? ai grija cu exprimrea sa nu te trezesti cu vreo poza mai deosebita. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Mar 28 2012, 09:54 PM
Post
#94
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Lasa sa puna, poate creste traficu' si atragem si grinpisii, care dupa cum se stie sunt interesati de instalatii (de redus poluarea). Noi suntem o comunitate toleranta.
@kingdrago Revenind la topic, instalatia ta e cea bazata pe lucrarile celebrului Compton, sau pe lucrarea care a luat Nobelu' in 77 (pt fizica, nu pentru pace ) cu rezonanta magnetica? Vorba lui Diesel, ai facut un test Alex-Style ? This post has been edited by James Kilowatt: Mar 28 2012, 09:56 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 28 2012, 11:31 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Reprogramarea ECU aduce scaderea consumului. Nu "instalatia".
Nu trebuie sa stii nici o fizica ca sa stii conservarea energiei: ca sa rupi molecula de H2O ai nevoie de exact atita energie cit obtii cind o montezi la loc, adica cind arzi hidrogenul. Asta in conditii ideale de randament 100%. In realitate randamentul cicuilui: ardere in modotor -> energie electrica in alternator -> electroliza nu credca trece nici de 20%. Deci pierzi enegie nu cistigi. Cu cit faci mai mult H2 cu atit pierzi mai multa. QUOTE si uite asa am descoperit ca sunt pe lume care cred in asa ceva si care si-au riscat averile, carierele, numele si uneori chiar viata pentru teoria asta. Rahat cu perje. Mai ales aia cu "viata" da asa o nota de dramatism pentru timpiti. De ce nu intrebi un om care a terminat liceul pe bune? . E tzeapa ma. Get over it. |
|
|
Mar 28 2012, 11:56 PM
Post
#96
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Stai ca nu stii tot. De fapt nu e un fel de perpetuum mobile chimic, ci hidrogenul e un soi de catalizator. Mareste viteza de frontului de flacara, chestii d-astea digerabile.
Prin cretacic NASA si cu agentia aia a vostra federala de transport au facut niste teste. Unii au reproiectat integral motorul (alta forma, alta compresie, alta distributie, alt tot) si l-au facut sa mearga cu hidrogen pur (stocat, nu produs la bord). Au obtinut un randament termodinamic cam cu 20% mai bun decat pe benzina (adica ceva de genul ~25% in loc de ~20%). Ailanti au bagat hidrogen in amestec cu tractorina intr-un motor diesel ca sa-i scada emisiile de poluanti si au obtinut cateva procente de scadere de consum. Insa hidrogenul ala e stocat, nu produs la bord. Cu hidrogen stocat nu ii opreste nicio teorie sa ajunga si la un consum egal cu 0 de motorina. Insa niste SRL-uri cu niste improvizatii si cu cateva miligrame de hidrogen produs la bord ajung lejer la un 40% scadere de consum. E clar ca cineva minte. In NASA e clar ca nu putem avea incredere, ca ne-a ascuns faptul ca au deja linie directa cu romulanii si fac parte in mod sigur din conspiratia mondiala care vrea sa ne aduca inapoi in pesteri si la sclavie. Noroc ca nu-i lasa grinpisii. This post has been edited by James Kilowatt: Mar 28 2012, 11:57 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 29 2012, 12:36 AM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Eh, macar asa au un marketing mai putin ridicol. Da tot nedemonstrat. Evident ar ramine intrebarea de bun simt de ce nu se uita la rezultate espertii aia in motoare de la VAG sau Toyota sau GM. Pai daca ar iesi cu 15% sub competitie la consum deja ar vinde ca piinea calda.
NASA deja a mintit cind a zis ca a ajuns pe luna cind ei au facut un film intr-un studio. Deci e clar. |
|
|
Mar 29 2012, 12:45 AM
Post
#98
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
kingdrago, esti dispus la un test facut de un membru al forumului? salut, evident ca sunt dispus, dar asa cum am spus si mai sus vreau mai intai sa termin propriile teste {aprox inca 1000km} si apoi voi da toate datele necesare, macar si dragul de a vedea reactiile ¨inteligentilor¨ de pe forum |
|
|
Mar 29 2012, 12:57 AM
Post
#99
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
Lasa sa puna, poate creste traficu' si atragem si grinpisii, care dupa cum se stie sunt interesati de instalatii (de redus poluarea). Noi suntem o comunitate toleranta. @kingdrago Revenind la topic, instalatia ta e cea bazata pe lucrarile celebrului Compton, sau pe lucrarea care a luat Nobelu' in 77 (pt fizica, nu pentru pace ) cu rezonanta magnetica? Vorba lui Diesel, ai facut un test Alex-Style ? a durat ceva pana am inteles la ce te referi cu ¨alex-style¨ da, am facut, reducere calculata la consum 15-20% la pompa si km despre compton sau nobel77 habar nu am dar ma voi interesa, din cate stiu ar exista un patent prin america pe undeva dar a fost dat la liber de catre mostenitorii inventatorului, poze nu pun inca, voi furniza toate datele la finalizarea testelor |
|
|
Mar 29 2012, 01:46 AM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Deci ai deconectat dracia, ai mers cu masina, dupa aia ai conectat-o si ti-a iesit 15-20% mai bine? Desi asta nu e deloc un test corect, pentru ca nu e in orb, e un inceput.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 03:45 PM |