Oana vs Azazel, La limita rabdarii ... mele ! |
This topic is about Oana vs Azazel, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Oana vs Azazel, La limita rabdarii ... mele ! |
Oct 26 2007, 07:24 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Tonight's feature bout is between Oana - the undisputed supporter of Michael Schumacher, in the Red Corner, in tights and tank top and Azazel - a Schumacher hater and Raikkonen supporter, in the Blue Corner, wearing jeans and T-shirt All bets are closed. ROUND ONE ! ____________________ Va certati AICI pina cind va potoliti. Nu mai vreau dis cutii in forumul F1. Camera de hotel la Mariott vi-o inchiriez eu. This post has been edited by f1anatic: Oct 26 2007, 07:25 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 29 2007, 10:56 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu cred ca toti campionii mondiali au o "scuza".... unii mai evidenta decat a altora. De exemplu un campion cu o scuza cat casa mi s-a parut Hill Jr.
@Azazel Frumoasa dizertatie, insa ramane o pura speculatie plina de ipoteze, de "daca" si de "poate". Si repet ce spuneam si pe topicul de pe Formula1, un versus pe pista in 2007 intre MS si Kimi nu ar fi demonstrat absolut nimic. Nu-i poti pune in acelasi ring ACUM pe Muhamad Ali si pe Lucian Bute.... asta nu inseamna ca unul e mai valoros sau mai putin valoros decat altul. "DACA" in 2007 MS l-ar fi batut pe Kimi, s-ar fi spus ca-i experienta, bafta sau echipa. "DACA" ar fi batut Kimi e varsta, asumarea riscurilor, MS are doi copiii deci statistic e cu doua secunde mai lent pe tur, etc ... ambele speculatii sunt la fel de valabile. Poate si duelul de la McLaren e un exemplu. Vorba aia, daca in F1 nu faci niciodata cate o greseala inseamna ca nu incerci destul -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 30 2007, 01:29 AM
Post
#3
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Si repet ce spuneam si pe topicul de pe Formula1, un versus pe pista in 2007 intre MS si Kimi nu ar fi demonstrat absolut nimic. "DACA" in 2007 MS l-ar fi batut pe Kimi, s-ar fi spus ca-i experienta, bafta sau echipa. "DACA" ar fi batut Kimi e varsta, asumarea riscurilor, MS are doi copiii deci statistic e cu doua secunde mai lent pe tur, etc ... ambele speculatii sunt la fel de valabile. Poate si duelul de la McLaren e un exemplu. Vorba aia, daca in F1 nu faci niciodata cate o greseala inseamna ca nu incerci destul Absolut. Nu ar fi insemnat nimic. Cei doi nu au fost din aceeasi generatie. La fel si Senna si Schumacher. Cind unul se pregatea de retragere si vroia o ultima sansa la 1-2 titluri cu echipa de virf (Senna), celalalt (Michael) de abia se lansase. La fel si cu Kimmi vs. Michael. Daca vrei o comparatie mai valabila este cea intre Hakkinen si Schumacher - amindoi veniti in F1 prin 1992* - amindoi au concurat vreme de 10 sezoane impreuna, de acceasi virsta etc. Michael este + 2 campionate fata de Hakkinen -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 30 2007, 10:35 AM
Post
#4
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Daca vrei o comparatie mai valabila este cea intre Hakkinen si Schumacher - amindoi veniti in F1 prin 1992* - amindoi au concurat vreme de 10 sezoane impreuna, de acceasi virsta etc. Michael este + 2 campionate fata de Hakkinen hai sa va povestesc cele intamplate in 2000 daca halba a adus aminte de acea cursa. pacat ca ceea ce conteaza in fond si la urma urmei sunt cifrele seci. hakkinen 2- schumy 4 filmuletul pus pe forum de halba este din cursa belgia 2000. acel sezon a fost cel mai dureros pt mine. a fost un sezon in care am trecut de la agonie la extaz si apoi la o durere de ma tavaleam pe jos. din punct de vedere al performantelor ambele masini au fost cam la fel. sezonul a inceput prost pt hakkinen care a avut in primele curse unele probleme tehnice si a fost nevoit sa abandoneze. schumy a inceput bine avand dupa primele 7-8 etape aprox 24 puncte avans. ulterior vine o perioada in care din 5 curse schumy castiga doar una si abandoneaza in 4 curse in doua din cauza unor probleme tehnice iar in alte 2 curse face niste greseli de pilotaj care l-au costat puncte pretioase. inainte de cursa din ungaria , cu 6 etape inainte de final schumy mai avea un avans de 2 puncte in fata lui hakkinen. pana in acel moment si chiar si dupa, hakkinen a trebuit sa lupte nu doar cu MS ci si cu coechiperul lui de la mclaren , coulthard, care toata viata lui si-a dorit sa demonstreze ca nu este si altceva din punct de vedere al pilotajului decat un mascarici. sau, poate asa cum spune el, nici nu a fost ajutat de echipa. in tot acest timp , MS se bucura de ajutorul lui barichello care ii ceda locul in cursa de fiecare data cand situatia o impunea, castigand astfel puncte pretioase. pana in acel moment coulthard castigase 2 curse in care hakkinen terminase pe 2 asta insemnand 8 puncte pierdute de finlandez. fraierii si-au luat punctele unul altuia asa cum s-a intamplat la mclaren anul acesta. inainte de cursa din ungaria a fost cea din germania, etapa in care, cu toate ca hakkinen a terminat al 2-lea si a recuperat 6 puncte fata de neamt(aceasta a abandonat) ajungand la 2 puncte in spatele lui MS se intampla un lucru care m-a scos din sarite: cand mclarenurile erau bine merci la conducerea cursei, un nebun din tribune intra pe pista protestand astfel pt faptul ca a fost concediat de uzina mercedes. intra safety car-ul si in loteria creata de realimentarile care au loc in acel moment hakkinen coboara pe 2 cursa fiind castigata de baricelo care plecase la start de pe 18. fara dobitocul ala care a protestat, hakkinen ar fi castogat lejer si ar fi ajuns la conducerea clasamentului cu 2 puncte avans. tinand cont de cele intamplate ramane de fapt cu 2 puncte in minus in clsamentul general. dupa germania urmeaza ungaria si belgia in care hakkinen castiga iar schumy termina pe 2. finlandezul are un avans de 6 puncte cu 4 etape inainte de final. inclusiv RTL incepusera sa creada ca hakkinen va deveni campion castigand al 3-lea titlu consecutiv si chiar ei incepusera sa-l compare pe hakkinen cu fangio. Imi aduc aminte ca dupa cursa din belgia, cand RTL transmitea stiri despre F1, imparteau ecranul din spatele lor pe jumate fiind hakkinen pe cealalta fangio. de fapt, atunci a fost inceputul hegemoniei MS. urmeaza cursa din italia si este randul lui schumy sa-l invinga pe hakkinen. finlandezul mai avand 2 puncte avans cu 3 etape inainte de final. urmeaza cursa din statele unite: schumy ia un avans in cursa in fata lui hakkinen si, dupa prima realimentare hakkinen incepe sa recupereze handicapul cu o diferenta pe tur care uneori depasea o sec si jumate. si ce i se intampla: ii explodeaza motorul. schumy castiga cursa trecand la conducerea campionatului mondial cu 8 puncte avans cand mai erau 2 curse de disputat. campionatul practic s-a decis pt ca schumy nu este hamilton. in penultima etapa , japonia, schumy il invinge pe hakkinen depasindu-l in cursa in momentul realimentarii. schumy se distanteaza la 12 puncte cu o etapa inainte de final si devine campion. in ultima cursa schumy castiga din nou, dupa ce hakkinen a primit o penalizare imediat dupa start. in momentul in care hakkinen a fost anuntat de penalizarea pe care a primit-o, nestiind motivele acesteia, a incetinit gandindu-se pt o perioada de timp sa se retraga din cursa. ulterior a revenit asupra deciziiei sale sia a continuat cursa terminand al 4-lea. aceasta a fost istoria campionatului din 2000 un campionat frustrant pt hakkinen si pt fanii lui. nu stiu daca a avut cineva rabdare sa citeasca sau isi mai aduce cineva aminte de cele intamplate. dupa acest sezon hakkinen a mai stat inca unul care a fost dezastruos pt mclaren, culminand cu explozia motorului lui hakkinen atunci cand era lider si mai era maxim 1 km din cursa de la barcelona. ii mai trebuia ceva rabdare sa treaca si de sezonol 2002, iar in 2003 tinand cont de faptul ca raikkonen a terminat campionatul cu 2 puncte in spatele lui MS atunci cand raikkonen era doar un copil, hakkinen l-ar fi invins pe neamt si i-ar fi luat titlul. trebuie totusi sa amintesc de accidentul lui MS din 1999 cand, probabil, daca acel accident nu era, se putea scie altfel istoria acelui campionat mondial. parca prea multi de "ce-ar fi fost daca", in ceea ce spun !! This post has been edited by AZAZEL: Oct 30 2007, 11:36 AM -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 04:11 PM |