Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 17 2007, 09:28 PM
Post
#1
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu nu as lua lexus prin prisma faptului ca e mai rara sau ca un afront adus numarului mare de "tdi-uri" ci pentru ca interiorul mi se pare mult mai pe gustul meu. despre designul exterior chiar nu-mi pasa ca eu stau in masina nu afara. eu nu conduc in viteza deci ca face 2G in curbe ma lasa iar rece. peste 200 la ora mi se pare o viteza egala cu warp deci iar nu e un punct de vedere luat in seama de mine. prefer sa am o masina din care sa ma dau jos odihnit, in care sa ascult muzica cum trebuie, sa am totul la indemana si nu 140 de butoane in care sa ma pierd. la chestii de genul asta trebuie sa te gandesti cand vrei sa compari A4 cu IS-ul. Pentru ca daca vrei viteza, iti plac gadgeturile, iti place interiorul luminat puternic, atunci A4 este o solutie mai buna (si nu e rau deloc). azazel, curentul asta anti VAG este o prostie, stii bine. unora li s-a acrit de manelele din pasaturi si atunci (e foarte usor si la indemana sa faci asta) generalizeaza. din pacate va veni ziua (foarte curand, ca anii trec repede) cand o parte a societatii va descoperi si marca lexus sau honda sau x si atunci va veni si curentul anti vvti, vtec, d4d, etc. oricat am incerca sa schimbam lucrul asta si campania asta anti-tdi nu putem face nimic. nici cei din echipa de moderare nici cei mai batrani de pe forum. cat priveste asta: QUOTE(AZAZEL) oricum , noul model este departe din punct de vedere tehnic si al dotarilor, de tot ceea ce construieste concurenta acum, insa trebuie sa platesti.
te rog sa nu mai faci afirmatii atat de categorice. pentru ca tot ce ai enumerat tu in lista aia (exceptand draciile de leduri) le gasesti si pe alte masini din aceeasi clasa. gabi scuze de offtopic. -------------------- |
|
|
Sep 20 2007, 11:18 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Daca am ajuns la costuri de exploatare si am trecut de faza cu cine si ce conduce e bine
@20krpm: la noi stau lucrurile un pic altfel. Si adaug si eu la ce a zis Air Wolf faptul ca: 1. In principiu dealerii "traiesc" din tarifele de service, stateam si ma uitam la citroen ca variaza intre ~15-30$ ora, in functie de complexitatea lucrarii. Ceea ce nu pare mult, la prima vedere. Dar am vazut cu ochii mei cu un mecanic nu stia sa mai potriveasca discul cu placa de presiune intr-o cutie la un C5 si a dat repede fuga la computator unde avea niste scheme ca pentru prosti! 2. Dealer-ul are tarife imense la orice piesa care nu intra la capitolul revizie. Daca te duci dupa ceva timp dupa ce ti-ai luat masina si vrei si tu un eleron sau stiu eu ce. Apoi.... pretul piesei, vopsitul(eventual) si montatul te costa extrem de mult. Am un prieten care si-a luat Focus si aia de la reprezentanta i-au facut o oferta pentru alarma la masina(montata de ei deci cu garantia ok). Omul asta are de ales intre o alarma la 700 sau una la 900 de Ron(adica undeva la 400$) ceea ce mie unu mi se pare enorm! 3. Din pacate aici sunt putine service-uri care te pot primi in aceeasi zi in care dai telefon si te trateaza corect. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 02:22 AM |