Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 17 2007, 09:28 PM
Post
#1
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu nu as lua lexus prin prisma faptului ca e mai rara sau ca un afront adus numarului mare de "tdi-uri" ci pentru ca interiorul mi se pare mult mai pe gustul meu. despre designul exterior chiar nu-mi pasa ca eu stau in masina nu afara. eu nu conduc in viteza deci ca face 2G in curbe ma lasa iar rece. peste 200 la ora mi se pare o viteza egala cu warp deci iar nu e un punct de vedere luat in seama de mine. prefer sa am o masina din care sa ma dau jos odihnit, in care sa ascult muzica cum trebuie, sa am totul la indemana si nu 140 de butoane in care sa ma pierd. la chestii de genul asta trebuie sa te gandesti cand vrei sa compari A4 cu IS-ul. Pentru ca daca vrei viteza, iti plac gadgeturile, iti place interiorul luminat puternic, atunci A4 este o solutie mai buna (si nu e rau deloc). azazel, curentul asta anti VAG este o prostie, stii bine. unora li s-a acrit de manelele din pasaturi si atunci (e foarte usor si la indemana sa faci asta) generalizeaza. din pacate va veni ziua (foarte curand, ca anii trec repede) cand o parte a societatii va descoperi si marca lexus sau honda sau x si atunci va veni si curentul anti vvti, vtec, d4d, etc. oricat am incerca sa schimbam lucrul asta si campania asta anti-tdi nu putem face nimic. nici cei din echipa de moderare nici cei mai batrani de pe forum. cat priveste asta: QUOTE(AZAZEL) oricum , noul model este departe din punct de vedere tehnic si al dotarilor, de tot ceea ce construieste concurenta acum, insa trebuie sa platesti.
te rog sa nu mai faci afirmatii atat de categorice. pentru ca tot ce ai enumerat tu in lista aia (exceptand draciile de leduri) le gasesti si pe alte masini din aceeasi clasa. gabi scuze de offtopic. -------------------- |
|
|
Sep 19 2007, 03:32 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
la aproape 300% adaos cred si eu ca nu ies bine germanele, cel putin cele din VAG. o piesa la ei 750ron, aceeasi piesa adusa din cehia+transport circa 200ron
la land rover - automobile bavaria, 9000RON reparatia la cutia de viteze. cutie de viteze NOUA, adusa din anglia-3400RON cu tot cu transport. IRD pentru land rover: cel mai ieftin, nou, in romania - 6500RON. adus din anglia 2600ROn cu tot cu transport. VCU pentru land rover, in romania 4200RON, adus din anglia 2000RON. toate pise originale, garantie 1 an indiferent de cine o monteaza. cam astea sint adaosurile practicate la noi. for dummyes! plus ca daca iei piesa de la ei si nu o montezi la ei nu ai garantie. sic! btw, uitasem de pisele de toyota: 250$ - bordul complet, pompa de apa, 2 amortizoare fata, blocul de semnal/lumini/stergatoare/avarii - aduse din US. in romania 400EUR doar bordul. 450RON pompa de apa, 150EUR blocul de lumini, 150EUR blocul stergatoare, 50EUR avariile. 200EUR setul de amortizoare. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 04:42 AM |