Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 17 2007, 09:28 PM
Post
#1
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu nu as lua lexus prin prisma faptului ca e mai rara sau ca un afront adus numarului mare de "tdi-uri" ci pentru ca interiorul mi se pare mult mai pe gustul meu. despre designul exterior chiar nu-mi pasa ca eu stau in masina nu afara. eu nu conduc in viteza deci ca face 2G in curbe ma lasa iar rece. peste 200 la ora mi se pare o viteza egala cu warp deci iar nu e un punct de vedere luat in seama de mine. prefer sa am o masina din care sa ma dau jos odihnit, in care sa ascult muzica cum trebuie, sa am totul la indemana si nu 140 de butoane in care sa ma pierd. la chestii de genul asta trebuie sa te gandesti cand vrei sa compari A4 cu IS-ul. Pentru ca daca vrei viteza, iti plac gadgeturile, iti place interiorul luminat puternic, atunci A4 este o solutie mai buna (si nu e rau deloc). azazel, curentul asta anti VAG este o prostie, stii bine. unora li s-a acrit de manelele din pasaturi si atunci (e foarte usor si la indemana sa faci asta) generalizeaza. din pacate va veni ziua (foarte curand, ca anii trec repede) cand o parte a societatii va descoperi si marca lexus sau honda sau x si atunci va veni si curentul anti vvti, vtec, d4d, etc. oricat am incerca sa schimbam lucrul asta si campania asta anti-tdi nu putem face nimic. nici cei din echipa de moderare nici cei mai batrani de pe forum. cat priveste asta: QUOTE(AZAZEL) oricum , noul model este departe din punct de vedere tehnic si al dotarilor, de tot ceea ce construieste concurenta acum, insa trebuie sa platesti.
te rog sa nu mai faci afirmatii atat de categorice. pentru ca tot ce ai enumerat tu in lista aia (exceptand draciile de leduri) le gasesti si pe alte masini din aceeasi clasa. gabi scuze de offtopic. -------------------- |
|
|
Sep 18 2007, 02:09 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
QUOTE(Iulian74637) daca s-ar face un sondaj prin care s-ar masura IQ-ul posesorilor auto, acesta ar iesi mai mare in cazul celor care conduc o japoneza. Este si o chestie de mentalitate sau de cultura. un intelectual nu va face niciodata din masina sa un cult, un instrument prin care s-ar impune in fata celorlalti, prin care sa impresioneze.
Astept cu interes sondajul. Te asigur ca am vazut la fel de multi mancatori de seminte si nesimtiti atat la volanul unor masini din grupul VAG - cu VW in frunte -, cat si la volanul unor masini fabricate de Toyota, de Fiat (Alfa), de BMW sau Mercedes. Si da, intr-unul din cele mai putin de 80 de Lexus-uri vandute la noi pana acum, in 2007, am vazut si un om care vroia sa epateze flagrant. QUOTE(Iulian74637) Va dori o masina care sa-i satisfaca nevoile de confort, de fiabilitate (o masina fiabila este considerata o masina valoroasa) pe termen mai lung.
Te asigur ca si alte marci sunt fiabile si tzapene. Altfel nu ar mai cumpara samsarii VW busite, reparate apoi pe genunchi, la care mai dau si 100.000 km dati inapoi... Masinile astea mai merg asa masluite cum sunt tocmai pentru ca sunt bune. De ce nu cumpara samsarii Toyota, Honda sau mai stiu eu ce?! QUOTE(Iulian74637) Si un alt lucru important sa fie tratat pe masura (ma refer in primul rand la service-uri). Adica, filozofia de marketing a constructorilor japonezi. Si se pare ca aceasta filozofie a avut succes, piata auto fiind dominata de Japonia.
Filosfia s-a dus pe apa sambetei. Tu nu ai citit pe forum mesaje ale unor colegi, posesori de japoneze, care se plang de service - pret si tratament -? Iar despre vanzarile de japoneze, iata o stire care arata cum stau vanzarile la masini noi pe primele șapte luni ale anului 2007. Vânzările de mașini noi din import au crescut cu 53% în primele șapte luni Vânzările de mașini noi din import au crescut cu 53,3% în primele șapte luni ale anului, până la aproape 109.000 unități, în timp ce mărcile autohtone au înregistrat o scădere de 7%, conform statisticilor remise luni de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA). Vânzările cumulate ale Dacia și Daewoo au totalizat în primele șapte luni 68.878 de mașini, în scădere cu 7,1% față de cele peste 74.000 comercializate de cele două companii în intervalul ianuarie - iulie 2006. Autovehiculele autohtone au reprezentat 39% din cele peste 177.000 de mașini comercializate pe piața românească în primele șapte luni ale anului, iar restul de 61% a revenit mașinilor din import. În primele șapte luni ale anului, vânzările de autoturisme Dacia au scăzut cu 4%, până la 58.037 unități, după ce în intervalul ianuarie-iulie 2006, cel mai mare producător român vânduse aproximativ 60.000 de mașini. Dacia a avut, în primele șapte luni, 30,3% din piața auto, din care Daewoo, celălalt producător autohton, a avut 5,3%. Vânzările producătorului craiovean au scăzut cu 22%, până la 10.879 mașini. Renault a fost în primele șapte luni cea mai vândută marcă de import, cu 17.181 de autoturisme comercializate, cifră cu 45% mai mare decât cea din intervalul ianaurie - iulie 2006. Pe locul doi s-a situat Skoda, marcă ale cărei vânzări au crescut cu 26%, până la 13.578 de mașini. Podiumul importatorilor a fost încheiat de Volkswagen, ale cărui vânzări au crescut cu 55%, până la 12.740 mașini. Pe locul patru în topul importatorilor s-a situat Opel care a înregistrat vânzări cu 71% mai mari, până la 9.175 autoturisme. Pe locul cinci este poziționată marca Ford care și-a găsit 8.119 clienți în primele șapte luni, în creștere cu 64% față de anul trecut. Locurile șase și șapte sunt ocupate de Peugeot și Chevrolet, care au vândut 8.035, respectiv 7.126 mașini, în creștere cu 44% (Peugeot) și 110% (Chevrolet), față de primele șapte luni din 2006. Top zece al importatorilor a fost încheiat de Hyundai, Fiat și Toyota, mărci la care vânzările au crescut în primul semestru cu procente între 67% (la Hyundai) și 79% (la Toyota). Cele mai vândute modele din import au fost Renault Clio - 9.766 de unități, Renault Megane - 6.655 de unități, Chevrolet Aveo - 4.932. mașini, Opel astra Classic - 4.703 și Skoda Fabia - 4.523 mașini, conform statisticilor APIA. Aproape 42% dintre cele 177.685 de mașini vândute pe piața românească în primele șapte luni au motor diesel. 20 aug 2007 15:12 Editor Vlad Barza sursa: NewsIn -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 10:09 AM |