Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 17 2007, 09:28 PM
Post
#1
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu nu as lua lexus prin prisma faptului ca e mai rara sau ca un afront adus numarului mare de "tdi-uri" ci pentru ca interiorul mi se pare mult mai pe gustul meu. despre designul exterior chiar nu-mi pasa ca eu stau in masina nu afara. eu nu conduc in viteza deci ca face 2G in curbe ma lasa iar rece. peste 200 la ora mi se pare o viteza egala cu warp deci iar nu e un punct de vedere luat in seama de mine. prefer sa am o masina din care sa ma dau jos odihnit, in care sa ascult muzica cum trebuie, sa am totul la indemana si nu 140 de butoane in care sa ma pierd. la chestii de genul asta trebuie sa te gandesti cand vrei sa compari A4 cu IS-ul. Pentru ca daca vrei viteza, iti plac gadgeturile, iti place interiorul luminat puternic, atunci A4 este o solutie mai buna (si nu e rau deloc). azazel, curentul asta anti VAG este o prostie, stii bine. unora li s-a acrit de manelele din pasaturi si atunci (e foarte usor si la indemana sa faci asta) generalizeaza. din pacate va veni ziua (foarte curand, ca anii trec repede) cand o parte a societatii va descoperi si marca lexus sau honda sau x si atunci va veni si curentul anti vvti, vtec, d4d, etc. oricat am incerca sa schimbam lucrul asta si campania asta anti-tdi nu putem face nimic. nici cei din echipa de moderare nici cei mai batrani de pe forum. cat priveste asta: QUOTE(AZAZEL) oricum , noul model este departe din punct de vedere tehnic si al dotarilor, de tot ceea ce construieste concurenta acum, insa trebuie sa platesti.
te rog sa nu mai faci afirmatii atat de categorice. pentru ca tot ce ai enumerat tu in lista aia (exceptand draciile de leduri) le gasesti si pe alte masini din aceeasi clasa. gabi scuze de offtopic. -------------------- |
|
|
Sep 18 2007, 09:37 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Tudor, m-am sesizat si am impartit mesajele intr-un topic distinct in care vom discuta (cred) despre imaginea de manelistico-pietara a masinilor din grupul VAG (si alti reprezentanti teutonici) vs imaginea de nemurire si fiabilitate absoluta a marcilor japoneze.
QUOTE Cand cineva imi va spune ca daca nu-mi iau Toyo sau Honda sunt fraier, o sa am aceeasi reactie de respingere. Pana atunci, ma rezum la VW. biggrin
Time has come my friend Deja sintagma care m-a facut sa urasc passatul: "passat frate !" se transforma incet incet in "toyota frate !". Practic daca intrebi o anumtia categorie sociala (oameni cu studii superioare intre 22 si 30-35 de ani) despre ce masina ar trebui sa-ti iei vei auzi automat raspunsul "Toyota" sau "japoneza", explicandu-ti imediat prabusirea marcilor germane. Incadrandu-ma in aceasi categorie sociala rezonez oarecum cu motivele lor, si sunt perfect de acord ca mitul masinii germane nu mai are de mult timp substanta. De asemenea nu contest fiabilitatea superioara a unor marci de masini de provenienta asiatica. DAR: - nu sunt de acord ca din toate caracteristicile unei masini (comfort, performante, design, imagine, fiabilitate, costuri de intretinere) alegerea unui model anume sa aiba la baza doar niste sondaje de fiabilitate si satisfactie a clientului. De exemplu in mult discutatul subiect passat vs avensis (2 masini care imi plac la fel de mult ca berea calda): avensis este dat de toata lumea castigator cu toate ca passatul e mai performant are o dinamica mai buna, arata mai bine si iti ofera mai multe optionale (scumpe ce-i drept). Motivul pentru care avensis castiga aceste versusuri este unul simplu: fiabilitate mitica si garantie de 5 ani. Doua motive destul de serioase recunosc, dar aceste motive mai degraba echilibreaza balanta decat sa o incline clar in favoarea Toyota. Defapt parerea negativa despre toyota mi-am format-o din 2 motive: 1. are una din cele mai plictisitoare game din lume, nici o sportiva, doar masini ecologice, de familie, cu suspensii orientate spre comfort, SUV-uri, pick-upuri si dube... intr-un cuvant: BORING.. iar despre design mai bine nu ma pronunt. Al doilea motiv tine de marketingul agresiv prin care sar la gatul germanelor. Dar pe de alta parte aveam aceleasi sentimente fata de VW (si inca le mai am, in afara de golf GTI - singura masina din gama VW care imi place). Fata de restul marcilor japoneze am sentimente mai bune: imi place accordul, civicul hatchback (desi il consider un pic prea scump), imi place legacy-ul si performante imprezei WRX, imi place mazda Mx5 si restul game mazda (cu mici exceptii), imi place mult suzuki swift, etc... As cumpara una din aceste masini ? Da, Le-as lua pentru ca sunt japoneze ? NU, As lua o masina germana ? DA, As lua-o pentru ca e germana ? NU. Exista marci/modele care imi plac si exista marci/modele care nu imi plac, in schimb motivele pentru care imi plac/displac nu tin de originea lor. Si cred ca ar trebui sa evitam capcanele de genul "vreau masina germana" sau "vreau masina japoneza". In fabricile din germania lucreaza mai multi turci decat nemti iar o mare parte din masinile japoneze nu mai sunt asamblate de baietii simpatici cu ochii oblici ci de polonezi care lucreaza in anglia. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 05:13 AM |