IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini import SUA

This topic is about Masini import SUA, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE (FAR EASTERN Apr 17 2008, 1141 PM) @20krpm,intrebarea mea se referea la diferenta dintre MSRP-ul din state si pretul de vanzare de la noi. Pentr ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Masini import SUA
f1anatic
post Apr 18 2008, 04:27 PM
Post #81


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 17 2008, 11:41 PM) *
@20krpm,intrebarea mea se referea la diferenta dintre MSRP-ul din state si pretul de vanzare de la noi. Pentru ca la noi nu exista acel MSRP. Pretul de aici ofertat de dealer este cel afisat si pe site. Deci nu e acea diferenta ca la voi.
Ce am vrut sa subliniez e diferenta OFICIALA foarte mare intre ofertele din USA si Europa, pentru aceeasi masina.

Cat despre optionale, parerea mea este ca americanii nu prea-si bat capul cu ele, ca sa nu mai zic ca cele de gen computer de bord nici n-ar sti sa le interpreteze/utilizeze. Ma refer la americanul de rand. Plus ca unele chiar nu-s utile. Dar stiti cum e pe la noi, cu cat ai mai multe pe masina, cu atat esti mai tare. Am citit mult, in ceea ce ma priveste, despre multi americani care si-au facut modificari la masini, dar numai in scop practic (mai stim si pe cineva dintre noi de aici).
Vedeti voi, pietele de desfacere difera chiar de la o tara la alta, dar de la continent la continent. Iar producatorii trebuie sa se adapteze. De asta si diferentele de dotari standard pentru aceeasi masina.
offtopic.gif offtopic.gif offtopic.gif offtopic.gif


Ce zici, nu stai tu mai usurel cu parerile despre americani ? Cu citi americani de rind ai stat tu de vorba si cu citi americani docenti ai stat la o bere ca sa stii cit il duce mintea la interpretat datele unui computer de bord cu care a venit masina din fabrica? Eu unul asa consider ca ar fi mai bine ca tu sa iti tii aceste pareri pt tine si discutiile tale private. Sint ferm convins ca Romanul de rind in schimb este super versat in degrees BTDC, IAM, Knock Correction, PSI, MAF g/s si AFR despre care si tu ai citit mult mai ales cu privire la acei americani care si-au facut modificari la masini, in scop practic bineinteles.

Cit despre computerul de bord, acesta e standard pe majoritatea masinilor moderne cu OBD-2 ECU. Media consumului este ceva util, la fel este si temperatura exterioara. Pe mine ma surprinde faptul ca la Romanica pe (anumite) masini ABS-ul si A/C inca vine optional. Eu unul nu am pomenit asa ceva in America. Toate vin cu astea din fabrica, si inchidere centralizata si alarma si CD player. Acum optionalele sint 6 CD in loc de 1 CD (ala cu mp3 oricum), navigatie, alarma cu senzori de miscare fata de doar deschidere violenta sau spargere de geamuri, piele, scaune incalzite, sunroof, scaunele reglabile pe 4 axe - astea sint optionalele la noi (xenon, awd, winter package, motorul V6 sau cutia manuala etc). Nu chestii banale respectiv esentiale, de siguranta sau comfort.

Poate lui OZZ ii plac aceste "thrills" insa eu unul nu suport sa ma ratacesc. Ca sa nu mai spun ca e periculos sa incerci sa te uiti pe o harta de hirtie de 4 lei 95 de bani in timp ce conduci. E pina la urma vorba de TIME x MONEY (de benzina) ca sa nu mai spun de siguranta. Sint cartiere in Chicago unde nu m-as duce decit ziua si cu o echipa SWAT in jurul meu iar noaptea doar in autoblindata.

This post has been edited by f1anatic: Apr 18 2008, 04:37 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 18 2008, 08:30 PM
Post #82


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



ba, io-s cam de-acord cu FE la chestia asta. asa cum nici romanu de rind nu stie sa interpreteze toate bazaconiile de pe un super-computer de bord, asa nici americanu de rind nu stie. sint chestii de baza (consumul mediu, cit iti mai ajunge benzina, viteza medie, cit timp ai condus de cind ai pornit la drum) care sint de interes pentru toata lumea, si pe care toata lumea le-ntelege. dar un display cu atita functionalitate mi-e cam greu sa-l numesc pompos "computer de bord". restul parametrilor... nu stiu zau. oricit de pasionat as fi de motoare, sa am indicatoare la bord care sa-mi afiseze iam-u in paralel cu afr-u pe acelasi ecran, ca sa stiu daca knock correction-u se modifica in limita de 5% - pfff... ma-ntelegi, monsher. chiar tre sa fiu atent la asa ceva in timp ce conduc? iau vreo masura in functie de datele alea? sint privit mai cu respect daca ma dau mare ca monitorizez parametrii astia in drum spre serviciu, in loc sa ascult jack fm? nu contest importanta lor, sa zic daca mi-a luat-o motorul aiurea, se-ncinge, sau consuma prea mult, si tre reglat sau ceva. dar atunci o duc la service, pun *aia* niste senzori, dau *aia* o tura de bloc sa culeaga datele, le pun *aia* pe calculator si-asa mai departe. ce treaba am io sa dau bani ca sa stiu cit de sanatos mi-i knock correction-u?...

iar aia cu gps-u, hai sa zic ca-l vad cit de cit util daca e sa conduc in austin tx pentru prima oara. acolo toate casele-s la fel, toate strazile-s la fel, daca te-mbeti intr-o seara ajungi sa-ti cunosti toti vecinii. il LA nu ma mai ratacesc de mult, si oricum nu stiu daca vreo harta de gps deseneaza 10 negri mititei in compton, ca sa stiu sa evit zona. (in schimb un gps mi-ar recomanda calduros s-o tai p-acolo, daca-i mai scurt, si nici nu stiu cum as putea sa-i zic "nu ba gipiesule, io tocmai, ca vreau sa ocolesc zona aia".) iar un gps in bucuresti, nu mai zic de alte orase din romania, mi se pare... of. vreau si io sa aud de la 10 oameni cum au fost ei de profitat de pe urma gps-ului, cum si-a recuperat aparatul ala valoarea lui de $1000 sau cit o fi fost. puteti sa includeti faptul ca nush ce cunostinta care s-a urcat in masina s-a uitat la el si a zis "maaaama, ce misto e", daca stiti sa monetizati chestia asta.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 18 2008, 08:50 PM
Post #83


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai, acu' sa fim cinstiti...nu poti numi computer de bord afisajul ala banal ce afiseaza informatiile enumerate de tine.
Am si eu dracia aia. Computer de bord am eu in cel mai adevarat sens al cuvintului pt ca ma f*te grija de masina citeodata. Dar computerul meu de bord are 10 Gb de muzica, 2 sisteme de navigatie separate, navigatie, filme, internet, vreme, e-mail, telefon, etc. Uitam sa iti spun, am invatat sa conduc mai economic pt ca am putut sa corelez % Throttle (cita pedala ii dau) cu PSI respectiv viteza pe care o aveam si treapta de viteza. Nici eu nu stau cu ochii in alea tot timpul. Si nici nu ma astept sa imi spuna nimeni "ooo ce misto". Lumea care ma cunoaste stie ca nu monitorizez traficul de pe internet sau numarul de bacterii de pe balustrada... Am schimbat bujiile week-end-ul trecut. Imediat dupa ce am pornit-o masina avea un idle speed variabil. M-am uitat, nu sint detonatii, afr corespunzator, am apasat 3 butoane, am resetat ECU, am repornit si s-a dus problema. Nu a mai aparut. Masina se obisnuise sa dea ceva mai multa scinteie (bujii vechi) si acum "aprinderea" reinvata cum e treaba cu bujiile astea noi si mai performante. Banuiesc ca majoritatea s-ar fi panicat ca dintr-o data masina din excelent mergea prost. Eu m-am uita, am inteles de ce mergea prost, am luat masuri. 20 de minute mai tirziu scoteam 28 de mpg reali pe autostrada si masina mergea mai bine ca oricind. Nu tu stres, nu tu intrebat mecanicul, nu tu urlat ca ce mi-ai facut la masina mah nepriceputule...Dar si atita tehnologie nu este pentru toti; trebuie sa recunoastem.

GPS-ul costa oriunde intre 100 si citeva mii de dolari. O unitate Garmin rezonabila este 200 de dolari si este o investitie excelenta pt oricine calatoreste cu masina. GPS-ul nu o sa intreaca niciodata un localnic in ceea ce priveste traficul local. Dar asta e singura lui slabiciune. In rest il poti regla bine mersi sa ocoleasca o zona, sa evite vreun drum, sa foloseasca numai autostrazi sau numai drumuri locale. Stii, ce imi spui tu e un fel de "daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici".



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 18 2008, 09:08 PM
Post #84


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (f1anatic @ Apr 18 2008, 05:27 PM) *
Ce zici, nu stai tu mai usurel cu parerile despre americani ? Cu citi americani de rind ai stat tu de vorba si cu citi americani docenti ai stat la o bere ca sa stii cit il duce mintea la interpretat datele unui computer de bord cu care a venit masina din fabrica? Eu unul asa consider ca ar fi mai bine ca tu sa iti tii aceste pareri pt tine si discutiile tale private. Sint ferm convins ca Romanul de rind in schimb este super versat in degrees BTDC, IAM, Knock Correction, PSI, MAF g/s si AFR despre care si tu ai citit mult mai ales cu privire la acei americani care si-au facut modificari la masini, in scop practic bineinteles.



nuke.gif Ce te turezi asa f1anatic? M-am luat de tine?! Intr-adevar, aluzia din paranteza era la tine, dar nu era decat de bine.

Nu ca ar fi o specie aparte, dar urmareste cati posesori de Prius sunt pe priuschat.com si vezi cate chestii si-au montat pe masini, in afara de MFD-ul stoc. Or fi facand parte dintre cei de rand sau docenti? yucky.gif offtopic.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 18 2008, 09:12 PM
Post #85


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Si ai dreptate, nu tuturor le este acceibila tehnologia. Si mai trebuie sa stii s-o si folosesti. thumbsup.gif Aici, toata stima. thumbsup.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 18 2008, 09:23 PM
Post #86


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 18 2008, 02:08 PM) *
QUOTE (f1anatic @ Apr 18 2008, 05:27 PM) *
Ce zici, nu stai tu mai usurel cu parerile despre americani ? Cu citi americani de rind ai stat tu de vorba si cu citi americani docenti ai stat la o bere ca sa stii cit il duce mintea la interpretat datele unui computer de bord cu care a venit masina din fabrica? Eu unul asa consider ca ar fi mai bine ca tu sa iti tii aceste pareri pt tine si discutiile tale private. Sint ferm convins ca Romanul de rind in schimb este super versat in degrees BTDC, IAM, Knock Correction, PSI, MAF g/s si AFR despre care si tu ai citit mult mai ales cu privire la acei americani care si-au facut modificari la masini, in scop practic bineinteles.



nuke.gif Ce te turezi asa f1anatic? M-am luat de tine?! Intr-adevar, aluzia din paranteza era la tine, dar nu era decat de bine.

Nu ca ar fi o specie aparte, dar urmareste cati posesori de Prius sunt pe priuschat.com si vezi cate chestii si-au montat pe masini, in afara de MFD-ul stoc. Or fi facand parte dintre cei de rand sau docenti? yucky.gif offtopic.gif



Pt ca faci afirmatii negative si nejustificate la adresa unor persoane pe care nu le cunosti ("americanul de rind" care nu intelege ce se afiseaza pe un "computer de bord").

Acum ceva vreme explicai cu mindrie patriotica despre sagetile tale verzi si orange: cind se incarca si cind se descarca. Cine stie, poate tu poate oi fi crezind deoarece Priusul fiind conceput pt piata americana si Dunkin Donuts are sigla cu mult orange. E clar ca daca vezi sageti orange asociezi cu faptul ca esti descarcat si trebuie sa intri la Dunkin Donuts ca sa te incarci cu cafea si gogosi...respectiv trebuie sa schimbi modul de condus, altfel descarci bateria complet ?

In general nu am de ce sa intru pe priuschat dupa cum nici tu nu prea ai ce cauta pe NASIOC spre exemplu. Simple as that.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 18 2008, 09:31 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (f1anatic @ Apr 18 2008, 03:50 PM) *
"daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici".


io nu stiu cum trageti voi presupuneri d-astea. acu vreo doua zile era unu p-aici care facea misto de mine ca vezi doamne pentru mine o fi mare chestie sa merg intr-un cruise. acuma... trosc, alta. daca n-am io gps. nu-i asa, nu vorbesc chiar ca ageamiul. gps-ul pe care-l folosesc e un avmap geopilot II plus, pe care-l hranesc cu harti trimestriale de la jeppesen. si nu, nu l-am folosit niciodata in masina.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 18 2008, 09:36 PM
Post #88


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Hai sa nu discutam acum despre cultura generala a americanilor, da? Ca e de notorietate.

Tocmai am intrat pe NASIOC. Foarte frumos! Si sa nu crezi ca daca nu e in aria mea de interes, nu sunt curios. Se poate invata cate ceva din orice si oriunde. Dar asta e doar parerea mea......


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 18 2008, 10:33 PM
Post #89


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (20krpm @ Apr 18 2008, 01:31 PM) *
QUOTE (f1anatic @ Apr 18 2008, 03:50 PM) *
"daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici".


io nu stiu cum trageti voi presupuneri d-astea. acu vreo doua zile era unu p-aici care facea misto de mine ca vezi doamne pentru mine o fi mare chestie sa merg intr-un cruise. acuma... trosc, alta. daca n-am io gps. nu-i asa, nu vorbesc chiar ca ageamiul. gps-ul pe care-l folosesc e un avmap geopilot II plus, pe care-l hranesc cu harti trimestriale de la jeppesen. si nu, nu l-am folosit niciodata in masina.



Hey nu o lua chiar asa de dramatic. Accepta scuzele mele. Nu e un atac la adresa ta, ci o declaratie generala. Anumita lume este impotriva tehnologiei. Uite, despre GOS, din experienta, aici pe site dar si chiar aici in vata de zi cu zi, intilnesc lume care se fereste de GPS amintind chiar faze de care imi spuneai tu - ca vrei sa ocolesti taman cartierul ala cind GPS-ul indica chiar pe acolo. Omul va avea intotdeauna o finete ceva mai ridicata decit orice electronica - el stie pe unde sa ocoleasca, pe unde e mai umbra, ca strada aia e mai neteda si mai putin aglomerata etc. Valoarea GPS-ului nu este in orasul in care traiesti (daca e unul mic) sau in cartierele pe unde iti invirti viata. Valoarea GPS-ului este cind pleci departe de casa si personal spun ca nu ma voi mai intoarce niciodata la o harta de hirtie. Dar ma repet, vad de multe ori aceasta atitudine - si ma irita citeodata mai ales ca dau de cite unul cu harta intinsa pe bord si holbindu-se in ea pe autostrada. Din ce in ce mai rar e drept. Da, poate GPS-ul te prosteste si iti pierzi simtul orientarii. Asa sa fie, io sa fiu mai fraier ca restul... (per ansamblu, am 4 GPs-uri, unul in fiecare masina, unul portabil de masina si unul portabil pt teren(padure etc)).

Poate tie iti place sa zbori sau sa umbli pe apa. Uite tu esti pasionat de alte sporturi si alta tehnologie. Eu unul ma uit ca curca-n lemne la GPS-ul tau.

Am un amic care are un BMW 335. Roman. A avut Subaru Legacy inainte de BMW. Mereu merge cu masina in modul DTC (dynamic traction control sau complet anulat). El este puristul care imi spune ca vrea el sa simta masina, cum derapeaza, cum e la limita aderentei, etc. Eu unul m-as da peste cap sa pot pune stability control pe Subaru si electronically adjustable dampers (asta as putea). El nici sa nu auda de electronica. Toata iarna a mers cu lumina de la TPMS aprinsa si nu i-a pasat ca la un moment dat presiunile se cam egalizasera (trebuie sa fie parca mult mai tari pe spate) cind a controlat (avea winter tires) Eu unul m-as fi dat peste cap sa fac TPMS-ul sa mearga corect in locul lui, si mi-as fi dorit sa am tot timpul displayul cu presiunile - mi le verificam la cite 2-3 zile si modificam presiunile in functie de zapada si temperatura. Pentru el masina era mai fun to drive si nu avea nevoie.

Cultura generala a americanilor. Well, asta e o alta discutie pt alta data.






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 19 2008, 09:35 AM
Post #90


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Ho copii, nu va incingeti.
F1, ca de obicei incepeci certuri in loc sa le termini. SI pe mine m-a pufint risul la
QUOTE
ca sa nu mai zic ca cele de gen computer de bord nici n-ar sti sa le interpreteze/utilizeze.
pentru ca intradevar e ridicola... da lasa-le domle sa mai si treaca din inima ta larga. FE are un hobby despre masini care e diferit de al tau, asta nu insemna ca al tau e meserias si al lui de kkt. Ca sa aduci si sa mentii un Prius in Romania mie mi se pare ca-ti trebuie o doza de nebuneala (practic nu-i, cu siguranta, daca vroia practic lua un dizel de 100CP) care e comparabila cu nebuneala unuia care baga mii de $ in modificari de motor si reparatii si dupa aia merge ca taximetristii din bucuresti cu motorul la 1800 rpm sa nu consume. Fiecare cu pasareaua lui, sau to each its own cum se zice pe aici. Ideea in forumul asta e sa punem pasarelele impreuna sa cinte, nu sa se sfisie.

QUOTE
daca nu ai...nu stii ce poate si presupui ca nu te poate ajuta asa cum ti-ai dori. Asa ca mai bine nu te complici

Ca sa rezolvam disputa, eu am GPS pe Mazda de cind am cumparat-o, e aftermarket si a venit cu masina. L-am si folosit o luna, dupa aia l-am inchis o data si nu i-am observat lipsa.

Revenind la subect. Nu am vrut sa zic ca americanii e destepti si romanii e prosti. Nici invers. Piata e diferita si atit. Sint trasaturi ale romanilor pe care le apreciez mai mult si sint trasaturi ale americanilor de apreciat. As vrea sa zic ca americanii sint mai practici mereu, da nu pot cind vad multimea de SUV-uri pe strada care in majoritatea timpului au numai un om inauntru. Dar sint cazuri (destule) in care sint mai practici. Discutia la GPS nu se referea la USA. Se rerefera la Romania pe care ajungi sa o cunosti usor. USA e mare, eu la 1km de casa mea deja nu mai stiu unde duce fiecare strada si nici numele de strazi nu le mai recunosc. In Romania sint cel putin 3 orase care le stiu strada cu strada, si asta fara sa fi condus masina semnificativ. Pai daca as sta in Romania si as avea masina probabil in 2 ani as invata pe deasupra toate drumurile. Tara e mica, orasele sint mici.

Mai bag citeva remarci, la amestec.


QUOTE
Hai sa nu discutam acum despre cultura generala a americanilor, da? Ca e de notorietate.


O fi ea de notorietate, dar sa nu uitam ca provenim din tara unde Becali e erou national si juma din populatie asculta manele la maxim. Despre ce vorbim? Prosti sint peste tot, destepti au si altii. Sa-ti inchipui ca americanii sint acoperiti cu blana, au bratele lungi, comunica prin rigiituri si se uita ca gaina-n lemne la un amarit de consum instantaneu e pueril.

QUOTE
Cit despre computerul de bord, acesta e standard pe majoritatea masinilor moderne cu OBD-2 ECU.


Nu stiu ce numesti tu masini moderne, dar pe Civic model 2006 in echiparea maxima (EX) cit si pe Mazda model 2003 dotari full nu exista nici miros de computer de bord. O varianta saracuta de computer de bord (cu 2-3 afisaje amarite) exista in schimb pe Chevy Cavalier 2008 care e mai ieftin.

QUOTE
Pe mine ma surprinde faptul ca la Romanica pe (anumite) masini ABS-ul si A/C inca vine optional. Eu unul nu am pomenit asa ceva in America. Toate vin cu astea din fabrica, si inchidere centralizata si alarma si CD player.


Pui pariu? Iaca iar exemplul cu Civic 2006, varianta cea mai ieftina, de baza, nu are AC. Nu are nici frine pe spate pe discuri, si nici varianta de mijloc. Fii atent ca vorbim de o masina care la clasa ei e in partea superioara de pret.
Tocmai asta e ideea: s aoferi o masina ieftina, cu mecanica buna cu care omul sa-si faca treaba. Modelul de Civic cel mai ieftin costa vreo 14000$ si ai aceeasi mecanica ca pe ala de 18000$. Omul care vrea o masina buna are varinata asta. Eu daca as avea 14k$ si as vrea sa ii dau pe o masina as prefera oricind civicul ala ieftin (poa sa aiba si manivele la geamuri) decit o masina mai proasta (la putere sau fiabilitate de exemplu) da cu mai multe optionale. Piata in Romania pare a fi pe dos.

QUOTE
Mi se pare putin ironic ca tocmai 'americanii' care au inventat cutia automata si cruise control pentru comoditate sa intrebe de ce senzor de ploaie, de lumini, de de, de, de,...
Motivul pentru fiecare gadget (plecand de la cutia automata) esta sa gandeasca si sa actioneze soferul mai putin, pentru ca atunci cand conduci sa nu fii nevoit sa fii atent la asta...


Lasa ca definitia din carte a gadgetului/optionalei o stiu si eu, n-am cazut din copac. Problema este valoare vs. pret. Si ce puteai lua altceva in banii aia. Cutia automata este cu siguranta utila intr-o multime de situatii pentru o multime de oameni. Senzorul de ploaie? Pai eu nu vad ca e ploaie? Nu vad ca e intuneric? Faruri cu xenon, am inteles, daca dai bani rezonabili, dar mi se par foarte scumpe.
Si pina la urma bagi mii de E in optionale intr-o masina la care economisesti la motor si crapi intr-o depasire de tir pe care n-ai avut timp sa o termini ca-ti lipseau 20CP.
Eu inca astept masina aia care sa vina cu minimul de dotari (AC, radio fara cd, geam pe manivela, scaune manuale de cirpa etc) si unde toti banii sa se duca in mecanica. De fapt sint citeva in stilul asta, dar nu destule.





--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 19 2008, 10:24 AM
Post #91


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Haideti sa revenim cat de cat la ideea topicului, si sa va intreb ceva: dry.gif

Aveti idee daca pentru certificatul "title of salvage" sunt mai multe categorii de avarii care trebuiesc indeplinite sau sunt doar cele stabilite de autoritatea auto a statului respectiv? Am vazut ca se considera avarie totala, de la stat la stat, intre 75 si 85% dauna.
Si daca e asa cum de se baga unii specialisti sa resusciteze o masina si apoi s-o vanda, indeplinind conditiile de circulatie?
Asta e ciudat, pentru ca daca o avarie depaseste procentele de mai sus din valoarea masinii pentru a fi reparata, altii de ce se baga sa le repare si apoi sa le vanda la sfert? Care-i shmecheria? unsure.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 19 2008, 11:37 AM
Post #92


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



offtopic.gif f1anatic, intra un pic aici http://priuschat.com/forums/prius-modifica...prius-only.html si vezi postul #3 smile.gif offtopic.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Apr 19 2008, 01:54 PM
Post #93


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Lasa ca definitia din carte a gadgetului/optionalei o stiu si eu, n-am cazut din copac. Problema este valoare vs. pret. Si ce puteai lua altceva in banii aia. Cutia automata este cu siguranta utila intr-o multime de situatii pentru o multime de oameni. Senzorul de ploaie? Pai eu nu vad ca e ploaie? Nu vad ca e intuneric? Faruri cu xenon, am inteles, daca dai bani rezonabili, dar mi se par foarte scumpe.
Si pina la urma bagi mii de E in optionale intr-o masina la care economisesti la motor si crapi intr-o depasire de tir pe care n-ai avut timp sa o termini ca-ti lipseau 20CP.
Eu inca astept masina aia care sa vina cu minimul de dotari (AC, radio fara cd, geam pe manivela, scaune manuale de cirpa etc) si unde toti banii sa se duca in mecanica. De fapt sint citeva in stilul asta, dar nu destule.

Ozz, pur si simplu avem vederi diferite despre masina, scopul si modul ei de folosire biggrin.gif

Care va sa zica: tu iti doresti Ferrari Enzo si eu imi doresc Maybach.
Ideile care imi vin citind acest pasaj sunt:
- pai si ce , nu vezi ca trebuie sa schimbi viteza? smile.gif (dc tot vezi k ploua, e intuneric...)
- nu te pune nimeni daca nu ai suficienti cai sa faci depasiri. si cred ca esti de acord ca daca TOT ce ti-a lipsit in depasire erau 20CP nu trebuia sa faci depasirea aia in the first place... Iar motorul care sa conteze avea 200 de cp in plus si nu il cumparai cu cei 10 euro care costa senzorul de ploaie.



--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 19 2008, 05:24 PM
Post #94


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (ozz86651)
F1, ca de obicei incepeci certuri in loc sa le termini. SI pe mine m-a pufint risul la [CITAT]pentru ca intradevar e ridicola... da lasa-le domle sa mai si treaca din inima ta larga. FE are un hobby despre masini care e diferit de al tau, asta nu insemna ca al tau e meserias si al lui de kkt.


Asa, vad ca iti place sa te iei de mine in public. Daca asta iti place tie asta este. Fiecare e putin pervers in felul lui. In schimb, pot aprecia cum prezenta ta in fiecare topic este divina, asemenea Papei - spiritele se relaxeaza, lumea se pupa si se impaca, inamicii dau mina...Oricum eu nu mi-am propus sa fiu Maica Teresa al acestui site, de altfel nu mi-am propus sa stau departe de discutiile contradictorii sau incinse. Daca ai ceva cu mine personal, o rezolvi personal.

Nu m-am legat neaparat de masina lui FE si de tehnologia lui. Gasesc afirmatia ca americanul de rind nu stie sa interpreteze datele unui asa zis computer de bord (afisaj banal) jignitoare la adresa americanilor. Banuiesc a Priusul atunci este o masina pt docenti nu ? Cu toate displayurile alea extra...trebuie sa fii ai doctoratul in computer science ? Asa a sunat initial mesajul.

Bun GPS-ul nu iti foloseste tie la San Francisco. Sau cel putin nu ii simti lipsa. Bravo tie. Nici mie nu imi serveste la chicago. Dar de ce nu ii vezi utilitatea in Romania...asta nu stiu.

QUOTE
Discutia la GPS nu se referea la USA. Se rerefera la Romania pe care ajungi sa o cunosti usor. Pai daca as sta in Romania si as avea masina probabil in 2 ani as invata pe deasupra toate drumurile. Tara e mica, orasele sint mici.
NU te contrazic, problema este ca uiti de functiile celelalte ale GPS-ului. Vreau sa fac rezervare la un restaurant cu specific italian - eu frecventez vreo 10 la Chicago - dar nu imi incarc telefonul cu ele. Daca nu ma duc pe metromix, il caut pe GPS si imi spune # de tel. Sau gasesc un centru Fedex cu staff. Sau un hotel la Curtea de Arges - unde stii sa ajungi si fara GPS, dar probabil vrei sa te duci direct pt ca e deja 10 seara si copilul urla in spate de foame si de nesomn si nu vrei sa il mai chinui. Sau mai stiu eu ce alte servicii. Ma rog acum depinde de software, de unitatea de navigatie si cit de bine este "cartografiata si indexata" zona. Ceea ce pt Romania nu prea e valabil momentan. Dar GPS-ul nu este numai navigatie.

Exemplele tale in priviinta masinilor ma surprind partial. "Afisaj de bord" are si Pontiac Grand Prix din 1998. Piata auto din Romania este intr-adevar pe dos.

QUOTE
Eu inca astept masina aia care sa vina cu minimul de dotari (AC, radio fara cd, geam pe manivela, scaune manuale de cirpa etc) si unde toti banii sa se duca in mecanica. De fapt sint citeva in stilul asta, dar nu destule.


Pentru asta trebuie sa te uiti la masinile sport. Subaru facea un Impreza WRX TR sau ma rog S2000 CR, Lotus, Catehram etc. Sau mai stii Dodge Neon SRT-4.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 19 2008, 05:40 PM
Post #95


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Well, FE, cu o floare nu se face primavara.

Dom'le...de unde vezi tu Xenon-ul asa scump ? Daca vroiam xenon imi puneam xenon cu 300 de dolari...si nu facut de gigi in garaj ci marfa PIAA sau Apexcone si ti-o da cu tot cu balast, alte cabluri, becuri si garantie.
http://www.apexconehid.com/products.php



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 19 2008, 06:19 PM
Post #96


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (Watcher @ Apr 19 2008, 02:54 PM) *
Iar motorul care sa conteze avea 200 de cp in plus si nu il cumparai cu cei 10 euro care costa senzorul de ploaie.



Un senzor de ploaie de la Toyota e vreo 250 euro http://www.masini.ro/forum/content-page/19...isurat/page/20/ postul #22.

Imi raspunde si mie cineva la intrebare?!


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 19 2008, 07:11 PM
Post #97


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Fiecare stat are regulile lor

ILLINOIS

When a vehicle has suffered damage that would cost more to repair than the vehicle's market value, it may be declared salvage. It will be issued a salvage certificate of title ($4) and removed from the road―a salvage vehicle cannot be registered.

If a licensed rebuilder performs repairs on a salvage vehicle that bring it back to road-worthiness, the "salvage" branding on the title may be changed to "rebuilt." The vehicle may then be registered and used.
Inspections for Rebuilt Vehicles

Before this can happen, though, the vehicle must pass a safety inspection at an Illinois Department
of Transportation (IDOT) Safety Testing Lane.

After that, vehicles eight model years or newer must pass a salvage vehicle inspection. This inspection is performed by the Illinois State Police. It's not a safety inspection. Rather, the police are looking for signs that the vehicle (or any of its parts) was stolen.

You'll need to bring quite a bit of documentation with you to the salvage inspection station. A complete list is available in the informative Salvage Vehicle Inspections brochure.




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Apr 19 2008, 08:33 PM
Post #98


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



apropo de "Computer de bord"

pt mine nu e ceva esential dar nu ma deranjeaza daca e acolo. Unele arata mai multe informatii iar altele mai putin.

Insa acest gadget nu e ceva nou. Americanii, aveau asa ceva pe unele modele inca din anii 80. De fapt, aveau de atunci mutle de gadgeturile care acum sent considerata de ulltima generatie. Insa au realizat pe oameni nu-i prea intereseaza (mare diferenta intre faptul ca nu-i intereseaza si ca nu stiu sa citeasca un amarat de consum si viteza pe display) asa ca le-au scos pana mai de curand (pe unele modele le-au pastrat).

Acum majoritatea masinilor au macar optional acest gagdet. Cateva printre compacte si sub-compacte inca nu-s echipate cu asa ceva, in special Vw (stiu ca in europa au) si unele japoneze.

Ozz- ala de pe Cobalt (cavalierul nu mai exista din 2005) are 5 functii, e foarte ok pt o masina entry level.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 19 2008, 09:28 PM
Post #99


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



FE, "salvaged" e o chestie destul de aproximativa, pentru ca e mai degraba compania de asigurari care baga o masina in salvage decit oricine altcineva care ia o decizie tehnica. sa zicem ca ai un accident de masina, si compania cu care ai asigurarea tre sa te despagubeasca. unele companii de asigurari, mai ieftine, vin si-ti examineaza masina bucata cu bucata, si au contracte cu cele mai cheap service-uri ca sa o repare cit mai ieftin. in cazul respectiv, masina tre sa fie mototolita rau ca sa fie declarata salvage. cu alte companii de asigurare vorbesti la telefon, te-ntreaba "are you alright? did the airbags deployed?" si daca au bufnit airbag-urile - gata, salvaged. salvage depinde de o gramada de factori:
- cit de mult platesti asigurarea pe luna, si cit de client fidel ai fost
- cit de tare vrei tu sa iti fie declarata masina "salvaged" si sa primesti alta noua (sau valoarea ei): daca valoarea masinii e mare si insisti ca vrei salvage, atunci drept e ca o sa ai masina noua, dar o sa-ti cam creasca polita de asigurare
- fiecare firma de asigurari are, teoretic, stabilit un procent care reprezinta valoarea reparatiilor vs valoarea masinii; daca procentul asta e depasit, se declara salvaged.
prin urmare nu sint niste criterii absolut stricte. sau mai bine zis *nu cred* ca sint, sau ca e nevoie de-asa ceva, pentru ca bunul simt e un criteriu predominant: in general nu-ti convine tie sa cari dupa tine o istorie de masini totalite, pentru ca asta inseamna ca o sa platesti asigurari mai mari o buna bucata de vreme. in plus nici n-ai sa poti obtine anumite slujbe in care trebuie sa conduci mult, sau sa conduci masini ale firmei.

oricum, odata ce o masina a fost salvaged, stampila aia de "salvaged" ramine in istoria ei, si in mod legal tre propagata de la cumparator la cumparator. dar nu inseamna ca masina e distrusa total si reconstruita, nu inseamna ca e reconstruita bine sau prost, nu inseamna mare brinza altfel decit ca masina a fost, la un moment dat in viata ei, intr-un accident cit de cit mai serios.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 19 2008, 09:52 PM
Post #100


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



F1, nu mai iau de tine ci ma iau de titlul ala din stinga sub avatar care pur si simplu nu se potriveste cu personalitatea ta smile.gif. Cit despre xenon, ia uita-te cit e pe o masina ca optional in Romania, nu aftermarket. Nu tin minte exact dar ramasesem cu ideea ca e destul de usturator la pret.
Functiile de care spui pe gps ori nu exista in Romania ori pur si simplu iarasi e o problema de mentalitate/personalitate. Nu cred ca in Romania se intimpla atit de des sa te duci la un hotel gasit pe gps. Eu n-as face asta nici in USA pentru ca aterizezi in tot felul de hrube naspa. Si la urma urmei cam cit de des ajungi pe an sa iei hoteluri la misto?

@Dany: Asa, Cobalt. Foarte adevarat ca e ok, n-am zis nimic. Era ok si fara. Sint sigur ca la productie nu costa nimic aproape, dar n-as plati o punga de galbeni pentru asa ceva. Stiu ca afisajele alea vin de mult cu masini americane, dar ele cred ca vin gratis sau ieftin intr-o tara care la urma urmei isi permite, nu ca optionala de nus cite sute de euro. Eu ma uit pe toate forumurile romanesti si toata lumea vorbeste de consumuri instantaee si medii de 200km si ma necajesc ca eu nu am asa ceva smile.gif.

QUOTE
Care va sa zica: tu iti doresti Ferrari Enzo si eu imi doresc Maybach.
Ideile care imi vin citind acest pasaj sunt:
- pai si ce , nu vezi ca trebuie sa schimbi viteza? (dc tot vezi k ploua, e intuneric...)
- nu te pune nimeni daca nu ai suficienti cai sa faci depasiri. si cred ca esti de acord ca daca TOT ce ti-a lipsit in depasire erau 20CP nu trebuia sa faci depasirea aia in the first place... Iar motorul care sa conteze avea 200 de cp in plus si nu il cumparai cu cei 10 euro care costa senzorul de ploaie.


1. Dar nu era vorba de noi doi, si ca sa fie clar nu e vorba de NIMENI de pe acest forum. E vorba de omul normal obisnuit mediu statistic, si care nu fabrica bani si care nu are ca interes major masinile, dar care are nevoie de o masina sa-si indeplineasca anumite necesitati practice. Cit e venitul mediu in Ro? 300-4000E/luna? Pai si atunci cine cumpara sutele de mii de masini cu sute de mii de optionale? Mie mi se par bani aruncati. La veniturile astea numai strictul necesar ar trebui cumparat.
2. Schimbatul vitezei nu e o chestie de "vazut", e un efort si un "skill". Eu stiu ca tu poti, dar "bunicile nostre" ca sa te citez smile.gif pot? Cu cafeaua intr-o mina si hamburgheru in ailalta mai poti smile.gif? Stii ce febra musculara poate sa-ti dea un ambreiaj tare in trafic bara la bara de 3 ore? De plecari in rampa de la semafor sau parcari paralele in pante abrupte nu mai zic, astept sa vezi cu ochii tai in SF.
Pe de alta parte pfarurile si stergatoarele sint la un deget departare de mina de pe volan.
3. Nu era vorba de practica de a face depasiri aiurea, era vorba de 1 depasire, 1 data. O greseala sau o chestie neprevazuta. Si daca vrei mai e chestie de confort, sigur 20CP iti aduc mai mult confort decit 5 senzori.

@FE: la masinile alea cu salvage se face o reparatie de mintuiala care costa putin si ti le vinde tie in alta tara sau in alt stat. Masina nu e obligatoriu inmatriculabila pe cinstite. Posibil masina sa fie inmatriculabila daca autoritatile nu stiu si nu afla provenienta ei, posibil ca in USA pusul unei masini pe strada sa fie mult mai ieftin si mai putin strict ca in UE unde se merge pina la a nu permite sa pictezi masina.

This post has been edited by ozz86651: Apr 19 2008, 09:59 PM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 03:16 PM