IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masini import SUA

This topic is about Masini import SUA, the author, Dany_s, wrote about: SKY Niciodata nu dai avans la un lease Mare greseala. Lease-ul e bun numai in anumite situatii si contexte personale, si nu in multe. Deci trebuia sa ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Masini import SUA
Dany_s
post Apr 16 2008, 03:14 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



SKY

Niciodata nu dai avans la un lease!!! Mare greseala.

Lease-ul e bun numai in anumite situatii si contexte personale, si nu in multe.

Deci trebuia sa intrebi cat te costa sa faci financing pe 5 ani cu 6000 avans. Oricum, de obicei, la financing dobanda e mai mica decat la lease deci iesi mai bine.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Apr 16 2008, 05:42 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Am vorbit cu un dealer din Miami atata tot. Nu o cumpar maine sau in 3 luni, am spus ca asta imi face cu ochiu tare de tot.
Inca nu am intrebat daca o pot cumpara masina altfel decat cu banii jos. Am viza C1D si B1B2. Daca intr-un final ma stabilesc in Florida atunci sigur imi voi cumpara masina aia, cu banii jos tre sa bag un contract fara sa cheltui niciun ban (asta e cam greu, Marshall-ul bata-l vina)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 16 2008, 08:44 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (ozz86651 @ Apr 15 2008, 01:47 AM) *
QUOTE
drept e ca-i un dodge charger, nu ma astept ca valoarea lui sa fie mai mare de $3000 dupa 4 ani,


Eh, nu chiar, poate 10-12,000$. Citeva mii le ramin de la cel care a facut leasing si citeva mii le storc de la fraierul care o cumpara dupa aia. De aia leasingul e cea mai proasta afacere ever (nu pentru dealer evident).

nu ma, de curiozitate am facut un kbb si e mai mult ca mine decit ca tine... un 2004 dodge stratus se (care ar fi cam echivalentu lu charger acu 4 ani), cu 50,000mi la bord si in conditie "good" are trade-in value de $4565 (in "fair" condition e $3845). fie-mi permis, e prima masina pe care-o vad ca ramine la 20% din valoare dupa 4 ani. it's a throwaway for all practical purposes.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 17 2008, 12:35 AM
Post #64


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Stratus nu e egal cu Charger in nici un fel. Diferenta de pret DE NOUA poate fi 10-20k$ lejer. Chargerul e 20-35k$, stratusul e 15-20,000 (depinde de an) si noi nu stim la care charger s-a referit omul.

Apoi Stratus e masina pe care nu o vrea nimeni, care nici noua nu se vinde decit la discount foarte mare. Charger e o masina care s-a vindut la un premium bunicel peste MSRP (ca si Mustang care se dadea si cu 10k$ peste pretul normal) cel putin la inceput pentru ca era cerea mare, si care are desirability factor. Stai sa vezi Challegerul care initial o sa se dea binisor peste 40k$.
Apoi cred ca te-ai uitat la trade-in price, cu care ti-o ia dealerul. Numai ca cine vrea sa se lase jecmanit asa cind cu un anunt pe craigslist vinzi o masina fara bataie de cap cu citeva mii in plus?
Una peste alta insa ai dreptate: masinile americane si dodge in special au valoare jalnica la revinzare... Dar n-as baga in galeata asta Viper, Corvette, muscle cars in general, challenger, charger.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Apr 17 2008, 01:02 AM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



asa e, mare diferenta intre trade-in value si market price.

si mare diferenta intre un Stratus Se si un Charger.

Dar regula e clara, masinile americane au valoare la revanzare proasta, de fapt de aia sunt si deal-uri bune la SH sau, de cele mai multe ori, se pot lua de noi cu discounturi serioase care sa balasenze deprecierea.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 17 2008, 01:48 AM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (ozz86651 @ Apr 16 2008, 06:35 PM) *
Stratus nu e egal cu Charger in nici un fel. Diferenta de pret DE NOUA poate fi 10-20k$ lejer. Chargerul e 20-35k$, stratusul e 15-20,000 (depinde de an) si noi nu stim la care charger s-a referit omul.

pai... si stratus in primu lui an o fi fost tot asa de hyped cum e chargeru acuma. (cred. charger-u e hyped? ca io nu stiu pe nimeni sa aiba.) daca charger ar fi existat acu 4 ani sa fac un kbb pe el, sa pot sa compar mere cu mere, asta as fi facut, dar asa - alta alegere n-am avut. am luat si io ce-am gasit mai la-ndemina. si la asta mai pune si tu faptu ca dodge e o masina de care n-am fost curios niciodata, nah. uite, peste 4 ani de zile dau bere germana multa daca chargeru o sa devina mai classy si mai hot rod-ish decit e stratusu acuma.

si fiindca-i vorba de lease, iei in considerare trade-in value. la lease vorbesti de o institutie financiara care s-a ales cu un junk dupa ce l-ai folosit tu vreo citiva ani de zile. vedea-i-as io vinzind masini off-lease pe craigslist smile.gif

edit: ba, terminati ma, ca ne muta astia pe topicu de dodge si ne fac de rusine smile.gif

This post has been edited by 20krpm: Apr 17 2008, 01:49 AM


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 17 2008, 04:24 AM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Sa te uiti cit o sa coste challegerul. 35k e invoice dar probabil o sa fie 40-45k. 45k pe un dodge? Iaca ca se poate.
Recincarnarile astea de muscle car nu o sa le vezi prea des in Cali ca aici se golesc magazinele de priusuri si tesle smile.gif dar sint anumite locuri si grupuri de oameni care le rivnesc tare.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Apr 17 2008, 09:02 AM
Post #68


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Masina este
Dodge Charger Sedan 3.5l V6 250HP facelift-ul de 2008 nivel echipare SE PLUS cu "protection group".
sau
Dodge Charger Sedan nivel echipare SXT AWD, asta este pe la $27,000.00
Ma gandeam la ce iau din US cu 27k $ (@17k eur) si ce pot lua din Europa cu aceeasi bani = oricum nu acelasi lucru.
In Europa voi plati mai mult pentru carburant si service-ul mai piperat fata de US si nu in ultimul rand drumurile mioritice.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Apr 17 2008, 03:00 PM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



QUOTE (20krpm @ Apr 16 2008, 06:48 PM) *
QUOTE (ozz86651 @ Apr 16 2008, 06:35 PM) *
Stratus nu e egal cu Charger in nici un fel. Diferenta de pret DE NOUA poate fi 10-20k$ lejer. Chargerul e 20-35k$, stratusul e 15-20,000 (depinde de an) si noi nu stim la care charger s-a referit omul.

pai... si stratus in primu lui an o fi fost tot asa de hyped cum e chargeru acuma. (cred. charger-u e hyped? ca io nu stiu pe nimeni sa aiba.) daca charger ar fi existat acu 4 ani sa fac un kbb pe el, sa pot sa compar mere cu mere, asta as fi facut, dar asa - alta alegere n-am avut. am luat si io ce-am gasit mai la-ndemina. si la asta mai pune si tu faptu ca dodge e o masina de care n-am fost curios niciodata, nah. uite, peste 4 ani de zile dau bere germana multa daca chargeru o sa devina mai classy si mai hot rod-ish decit e stratusu acuma.

si fiindca-i vorba de lease, iei in considerare trade-in value. la lease vorbesti de o institutie financiara care s-a ales cu un junk dupa ce l-ai folosit tu vreo citiva ani de zile. vedea-i-as io vinzind masini off-lease pe craigslist smile.gif

edit: ba, terminati ma, ca ne muta astia pe topicu de dodge si ne fac de rusine smile.gif


se vede ca nu te-a interesat niciodata Dodge-ul biggrin.gif

Stratus n-a fost niciodata hyped, nici macar in 95 cand a aparut prima generatie (ok, poate putin atunci pt designul avangardist de la vremea aia)

Charger e in primul rand o clasa mai sus, e la full size pe cand Stratus era la mid-size(inlocuit acum de Avenger).
Charger e o masina pe platforma Mercedes, cu RWD si cu motorul din exemplu asta de 3.5 V6. Stratus SE era fwd cu un motor 4 cyl de 2.4.

Deci, nu se compara. Oricum vezi ca exista Charger din 2005, poti sa te uiti pt anul ala ca sa-ti faci o idee.

Fiind vorba de lease, e importanta diferenta dintre buy-back si market price. Pt ca, omul la sfarsitul lease-ului poate sa cumpere masina cu suma de pe contract de la buy-back si dupa care s-o vanda la market price. Trade-in e important (dpdv al cumparatorului) numai daca dupa lease o cumpara si ia alta masina dando pe asta drept trade-in. Si diferenta aici va fi de 2-3 mii, adica exact cat ar face profit dealerul respectiv intre trade-in si market price.

Intotdeauna trade-in -ul e foarte mic. Sa te uiti de exemplu si pt Tribeca sau S2000.

Sky - vezi ca preturile alea se negociaza. Uitete pe net sa vezi cam care e media de sume sub MSRP cu care se vinde modelul respectiv. Nu cumpara la MSRP, mai ales masina americana.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 17 2008, 03:14 PM
Post #70


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Hai ca ati gasit si voi unde sa mai discutati. smile.gif
MSRP nu e pretul recomandat de producator/importator? Poate fi si un pret sub asta? Ca din esperienta de la noi, mai toti comerciantii vand peste pretul recomandat... verymad.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Apr 17 2008, 03:21 PM
Post #71


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



normal ca se poate vinde sub MSRP. MSRP este pretul sugerat de producator. Insa mai e un pret (caruia imi scapa numele, Invoice price parca) care e pretul platit de dealerul respectiv producatorului(cateodata e chiar mai mic decat Invoice). Diferenta intre ele e profitul dealerului din care se poate negocia.
E totul despre cerere si oferta. Sunt masini la care se cere peste MSRP. A dat OZZ exemplu cu Mustangul cand a aparut. Acum de exemplu, la GT-R preturile vor fi foarte mari pt ca e cerere mare si oferta mica. Dar cand e invers, dealerii prefera sa vanda la profit mai mic decat sa stea cu masinile in curte cu lunile.

Parca pe Edmunds erau niste liste cu toate aceste preturi la fiecare model.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 17 2008, 03:25 PM
Post #72


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Asta inseamna ca in Europa, ca sa nu mai zic de Ro, se fac bani frumosi din productia/vanzarea de autovehicule.
Ma intreb ce mama naibii includ astia in pretul de vinzare(cvasinenegociabil) de sunt asa scumpe masinile la noi.


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 17 2008, 05:39 PM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nu, nu, pretul la care se vinde e INVOICE! Nu MSRP, ala e barba, marketing. Sint vreo citeva mii intre ele. Evident, depinde de masina cum s-a discutat mai sus, dar o masina matura care a aparut acum ceva vreme (citeva luni) si nu e hot (astea sint totusi exemple rare) se vinde la invoice sau foarte aproape. Masinile americane nedorite se vind chiar sub invoice. BMW de exemplu se vinde peste (acolo dealerul are cota fixa de masini si vrea sa maximizeze pretul la fiecare masina), in afara de sfirsiturile de generatii unde se duce pretul in jos. Dar Honda, Toyota, Acura, Mazda, Mitsubishi etc se vind lejer la invoice. Nu stiu de VW si Audi.
Teoretic invoice e pretul la care cumpara dealerul masina si nu face nici un ban. Practic dealerul are multe metode de a face bani, deci chiar daca da o masina la invoice tot face un ban si tot e mai bine decit sa o tina in curte. De asta in orice negociere masinile normale pot fi aduse la invoice, iar masinile spre sfirsit de generatie (sau masinile americane care se nasc uneori la sfirsit de generatie) se pot duce sub chiar cu mult. Masinile mai dorite sau cele premium care au politici speciale de marketing se vor vinde peste, uneori chiar peste MSRP la inceput.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 17 2008, 07:20 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



MSRP e manufacturer's suggested retail price, un pret pe care producatorul il trompeteaza in asa fel incit sa lase dealer-ilor spatiu de manevra. MSRP e interesant atunci cind compari ochiometric niste preturi de masini, si atunci cind iti calculezi valoarea reziduala pentru o masina in lease (valoarea reziduala se exprima de obicei ca procent din pretul initial, si pentru ca singurul pret fix e MSRP-ul, asta se ia ca referinta). pretul de invoice (de facturare) e din cite am impresia obligatoriu sa fie publicat de dealer. daca dealer-ul trebuie sa ia o masina special pentru tine, ala e pretul la care o cumpara de la producator intr-o zi oarecare, asa ca el tre sa puna peste, ca sa poa sa-si plateasca haita de libidnosi pe care o tine in curte. cind negociezi asa de rau incit ii duci pina-n invoice price, fatza plinsa a baietzelului o sa zica "uite, ti-o vind la invoice, io nu fac nici un ban". asta e rar adevarat: diler-ul cumpara masini de stoc de la producator doar in perioadele in care masinile sint "on sale", discounturile alea temporare fiind de obicei grosul profiturilor lor. de-asta un diler te pisalogeste sa cumperi o masina din stoc, pe care a luat-o el mai ieftin, in loc sa aduca una special pentru tine. aia din stoc e mai atractiva la pret, dilaru poa sa-si faca acelasi profit in valoare absoluta, si poa sa te strice de cap mai usor ca sa cumperi in ziua aia, pentru ca daca ai iesit de pe poarta de la el spund "ma mai gindesc", in 99% din cazuri nu te mai intorci.

la lupta cu dodge charger sau ne-charger ma declar batut si plec cu coada intre picioare biggrin.gif asa-mi trebe daca ma bag de vorbesc de avioane pe care nu le stiu. imi pastrez insa promisiunea cu berea si cu valoarea finala. bashka, am invatat despre challenger de la ozz - ma, aia e reproducerea fidela a hemi-ului de la inceputul anilor 70, cred c-o s-o cumpere toti veteranii din vietnam smile.gif

dany: stiu exact valoarea reziduala a masinilor pe care le iau in lease, ca doar semnez pentru ea. pe s2000 de exemplu am residual $21,500 la 3 ani, am prins-o intr-un sale foarte bun (saptamina in care tocmai anuntasera CR-ul), am avut si ceva bani sa pun jos atunci, si acum platesc ceva ridicol in rate lunare - e de parca as fi luat o jetta. residual-ul in ziua de azi la aceeasi masina e cu vreo $1000 mai jos, care teoretic te imbie si mai mult sa o cumperi (si s-o vinzi scurt) la sfirsit, dar gap-ul dintre pretul de cumparare si residual fiind mai mare, si ratele lunare sint mai mari. deci si bine si rau. la tribeca habar n-am, e cumparata, am luat-o in luna in care a aparut smile.gif asa ca ma tem ca nici ei n-ar fi stiut in ziua aia ce residual ar fi avut. din nou - si bine si rau.

far eastern: de ce vinzatorii romani vind peste MSRP? pentru ca pot. pentru ca *voi* cumparati peste MSRP. acolo "am dat cu 7,000 de euro mai mult pe ea decit a cerut ala, ca are GPS" e un titlu de mindrie. ca la nunta. "am intrat in magazin si n-a venit nimeni sa ma intrebe nimic" e echivalent cu o masina proasta. asa cum spun si ceilalti, si aici mai vezi chestii peste MSRP, dar ( a ) sint modele foarte proaspete pe care toata lumea le vrea, ( b ) sint impopotzonate cu tot felu de chestii after-market (toyota corolla cu emblemele "toyota" si "corolla" din metal auriu costa citeva sute in plus, go figure), ( c ) sint magazine in care intra numa barosanii carora nu le pasa si care pot fi pacaliti usor, sau ( d ) o combinatie a celor prezentate. din ce-am vazut eu umblind vreo 2 zile dupa o masina pentru tata, acolo toate magazinele sint croite dupa tiparele astea.

This post has been edited by 20krpm: Apr 17 2008, 07:23 PM


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 18 2008, 01:34 AM
Post #75


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Realitatea e ca mentalitatea e diferita, si eu ma mir de multe ori... De exemplu in Romania (sau Europa?) mi se par foarte ciudate optionalele astea pe care da lumea banii cu galeata de parca ii creste in curte. Tot felul de senzori de ploaie, de noapte, tot felul de faruri cu xenon. Nu mai spun de vestitul computer de bord, o chestie foarte inutila care in Europa e standard si in USA e o chestie foarte ciudata si rara care abia in unele masinile foarte noi a intrat. Cui ii trebuie informatii de genul consum instantaneu sau neinstantaneu si la ce folosesc ele? Cui ii trebuie 14 variante de motoare in pasi de 2CP? Evident nu ma refer la masinile premium, toate optiunile astea sint montate pe tot felul de masinute de "buget". Pai de banii aia nu mai bine iti luai 30CP in plus la motor?
Da ma rog, diferente de mentalitate, piata, cultura locala etc.

This post has been edited by ozz86651: Apr 18 2008, 01:35 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Apr 18 2008, 03:19 AM
Post #76


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



lasa computeru de bord... gps-u, nene. daca n-ai gps in bucuresti cred ca esti de risu curcilor. si nu-i d-ala cu traffic overlay - is numa harti statice.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Apr 18 2008, 06:54 AM
Post #77


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



La GPS sa zicem ca vad o oarece utilitate, sint oameni care se ratacesc des, stau prost cu orientarea si se panicheaza sau le displace sa se rataceasca (ceea ce la mine e o placere, chiar si cind ma trezesc in cartiere unde sint singurul alb si cel putin un om din 10 are la el o arma ilegala smile.gif ). Da senzori de ploaie? consum instantaneu? pentru ce?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 18 2008, 07:41 AM
Post #78


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



@20krpm,intrebarea mea se referea la diferenta dintre MSRP-ul din state si pretul de vanzare de la noi. Pentru ca la noi nu exista acel MSRP. Pretul de aici ofertat de dealer este cel afisat si pe site. Deci nu e acea diferenta ca la voi.
Ce am vrut sa subliniez e diferenta OFICIALA foarte mare intre ofertele din USA si Europa, pentru aceeasi masina.

Cat despre optionale, parerea mea este ca americanii nu prea-si bat capul cu ele, ca sa nu mai zic ca cele de gen computer de bord nici n-ar sti sa le interpreteze/utilizeze. Ma refer la americanul de rand. Plus ca unele chiar nu-s utile. Dar stiti cum e pe la noi, cu cat ai mai multe pe masina, cu atat esti mai tare. Am citit mult, in ceea ce ma priveste, despre multi americani care si-au facut modificari la masini, dar numai in scop practic (mai stim si pe cineva dintre noi de aici).
Vedeti voi, pietele de desfacere difera chiar de la o tara la alta, dar de la continent la continent. Iar producatorii trebuie sa se adapteze. De asta si diferentele de dotari standard pentru aceeasi masina.
offtopic.gif offtopic.gif offtopic.gif offtopic.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Apr 18 2008, 07:53 AM
Post #79


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Dany_s @ Apr 17 2008, 04:21 PM) *
dealerii prefera sa vanda la profit mai mic decat sa stea cu masinile in curte cu lunile.

M-a distrat un magazin de incaltaminte: in 2000 si-a luat cumnatul meu pantofi cu 1 milion, in 2005 vad la acel magazin acelasi model cu 1.4 mil, in 2006 tot aveau acei pantofi la acelasi minunat pret de 1.4 mil; deci, desi e vorba de o valoare mica, nu pot sa nu ma distrez de marketingul administratorului: "Decat sa fac o reducere pentru ca nu cumpara nici dracu ciubotele alea mai bine le tin pe ele (si tin si banii blocati) pana se gaseste un gugustiuc sa ii cumpere."
CITAT(ozz86651 @ Apr 18 2008, 07:54 AM) *
Da senzori de ploaie? consum instantaneu? pentru ce?

Cum pentru ce? "Bah, da' tu n-ai senzor pentru pietricele pe cauciuc?! Ce kkt de masina!".


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Apr 18 2008, 10:08 AM
Post #80


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Mi se pare putin ironic ca tocmai 'americanii' care au inventat cutia automata si cruise control pentru comoditate sa intrebe de ce senzor de ploaie, de lumini, de de, de, de,...
Motivul pentru fiecare gadget (plecand de la cutia automata) esta sa gandeasca si sa actioneze soferul mai putin, pentru ca atunci cand conduci sa nu fii nevoit sa fii atent la asta...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 02:23 PM