Forester 2007 - date tehnice |
This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, Mircea104901, wrote about: Primele impresii dupa 1800km in rodaj: -consumul:9,5 l/100km (bun zic eu) in conditiile mentionate de rodaj - condus pana in 4000rpm, si mers inconsta ... To read more just scroll down
Forester 2007 - date tehnice |
May 17 2007, 03:52 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
-consumul:9,5 l/100km (bun zic eu) in conditiile mentionate de rodaj - condus pana in 4000rpm, si mers inconstant, frana / frana de motor si din nou acceleratie, inclusiv pe autostrada(f.f. inconfortabil , dar daca trebuie...) - tinuta de drum: surprinzator de buna, grip excelent. Imi inchipui cu niste cauciucuri mai bune(de vara mai ales). Am depasit doar de cateva ori 4000 rpm si feelingul e extraordinar(de pe la 3500 are viata) (uitasem cum e sa depasesti toata coloana o data ). - franele sunt bune, dar tinuta la viteza mare in caz de franare brusca nu e foarte satisfacatoare (franeaza mult mai tare fata si are tendinta de a se inclina excesiv de fata. Daca esti si cu volanul usor virat ... ) EBD-ul ar fi remediat situatia - se conduce foarte usor, raspunde instantaneu la comenzi, directia e in genul masinilor americane(necesita un efort minim din partea soferului). Daca zgomotul la rulare pe criblura ar fi fost mai mic, ar avea confortul unei limuzine. Pe scurt e o masina care nu oboseste pasagerii si mai ales soferul la drum lung. - sonorizarea putea fi mai buna (un subwoofer mai puternic, sau inca unul, o sa ma ocup de treaba asta ) - luminile sunt excelente, chiar daca nu-s HID. Una peste alta, pe asfalt se comporta excelent, mult mai bine decat m-as fi asteptat. Nu pot sa zic decat ca-mi place. Acum ramane sa o testez in off-road |
|
|
May 20 2007, 07:47 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
|
|
|
May 20 2007, 07:49 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
|
|
|
May 20 2007, 07:50 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
|
|
|
May 21 2007, 11:55 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 27-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.750 |
|
|
|
May 21 2007, 01:14 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Multumesc frumos! |
|
|
Jul 4 2007, 11:46 AM
Post
#47
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Date noi despre consum acu dupa primii 3000 km:
in oras - nu mai mult de 14% dar, cum ziceam, nu prea merg in traficul ala inuman de Bucuresti. Cred ca as scoate sub 14% daca as merge mai calm dar asta nu se va intimpla asa ca n-o sa stiu niciodata consum extraurban - 10% si, din nou, mers tare unde tare inseamna ca depasesc non stop cu sprinturi puternice (schimb peste 6000 de ture). Nu ca n-as putea depasi si la 4000 dar e prea misto sa duci turbo-ul sus-sus in ture. De asemenea, in consumul asta intra si serpentinele de la Predeal care au fost extrem de fun de abordat in forta. Cum ziceam, impinsa tare masina are un comportament supravirator si te simti ca intr-o masina sport RWD. Drifting-ul mai are un mare avantaj (pe linga senzatia care ti-o da): toceste repede cauciucurile astea de rahat care vin in echiparea standard asa ca o sa-mi iau niste cauciucuri bune repede si cu inima usoara ca deh, trebuie sa schimbi cauciucurile uzate, nu? -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Jul 9 2007, 12:47 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Dupa rodaj, consumul a crescut cam cu 1l/100km deci media oras / afara, mers normal spre sportiv e de 10-10,5%.
Am observat ca daca bag benzina de 98, consumul se reduce cu aprox. 1l/100km. Ceea ce ma face sa cred afirmatiile din alt topic legate de calitatea benzinei de la noi. Se pare ce cea de 95 nu e de 95. De asemenea merge bine si cu benzina de 95 impreuna cu aditiv de crestere a cifrei octanice (consumul se reduce de asemenea si parca trage mai bine). Stie cineva daca aceasta solutie(aditivii de crestere cifra octanica) poate dauna motorului pe termen lung? |
|
|
Jul 10 2007, 04:03 PM
Post
#49
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Ultimele calcule:
330 km pina la Brasov si inapoi + 130km in oras = 11% Cool. -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Jul 11 2007, 08:40 AM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
QUOTE(Ioan103584) Ultimele calcule:
330 km pina la Brasov si inapoi + 130km in oras = 11% Cool. Cum reusiti frate... Constanta-Tancabesti (si retur), drum facut de 3 ori in 2 luni, consum mediu 14-15 l/100km. Si pe autostrada RAR ajung la 160, de regula merg pana in 140... -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Jul 12 2007, 08:21 PM
Post
#51
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 12-March 07 From: Bucuresti Member No.: 101.517 |
QUOTE(Valentin35722) QUOTE(Ioan103584) Ultimele calcule:
330 km pina la Brasov si inapoi + 130km in oras = 11% Cool. Cum reusiti frate... Constanta-Tancabesti (si retur), drum facut de 3 ori in 2 luni, consum mediu 14-15 l/100km. Si pe autostrada RAR ajung la 160, de regula merg pana in 140... Poate a lui Ioan e MT. Si daca am calculat corect la MT in V raportul de demultiplicare e 3.28 iar la AT in IV e 2.85 Rezultat At accelereaza mai bine intr-a IV decit MT intr-a Va dar asta nu e important. In schimb la acceasi viteza in ultima treapta turatia motorului la AT a cu cca 15% mai mare. Asta pote fi o cauza probabila si alta la care ma gindesc este - viteza medie pe autostrada a fost probabil mult mai mare - sa zicem 120km/h - iar a lui Ioan a fost 60 sau mai putin in exempul sau -------------------- Parereamea
________________________________ Subaru Outback 3.0R 5AT 245cp Skoda Octavia I Combi 4x4 1.8T 210cp Urasc benzina! Am sa o consum toata! |
|
|
Jul 13 2007, 09:15 PM
Post
#52
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Pai sa vedem...
De la Brasov la Bucuresti am facut 165 km in 2 ore fara zece minute ceea ce da o medie orara de 80 la ora. Dar am avut un drum destul de agitat - o gramada de depasiri cu pedala la podea chiar daca facute intr-a patra viteza. Robert a presupus corect - foresterul meu e cu cutie manuala... In oras e toata chestia totusi - pe traseul meu zilnic (9.5 km) merg preponderent in viteza a patra ceea ce ajuta mult la un consum mic. Pina acum n-am trecut niciodata de 14% in oras. Seara citeodata dau in trafic oribil - de-ala de nici a doua n-o schimbi dar e totusi destul de rar... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Jul 17 2007, 11:00 AM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Eu am dat consumul la 2.0X MT
Ca offroad: consolele relativ lungi isi spun cuvantul si sunt sanse sa atingi spoilerul fata si/sau toba Recomandat scutul metalic fata si scutul diferential spate. Reductorul isi face f. bine treaba. Adica masina e de neoprit, indiferent de panta. F. util daca e nevoie sa mergi incet pe denivelari mari(pentru a evita balansul). Diferentialele isi fac bine treaba, cu o precizare(testat): masina suspendata pe doua roti pe diagonala (una fata si una spate) si o panta abrupta = imobilizare. Cu un pic de avant trece fara probleme. Drumurile forestiere pe care le-am parcurs (am traversat Apusenii, si prin Meridionali) n-au pus nici un fel de problema (si au fost destule "un pic cam rupte", mai ales in zona exploatarilor forestiere). Pe namoale(zapada inca n-am prins) masina n-are nici o problema. Foarte fun de condus pe macadam. Inca nu o stapanesc sa ma bucur deplin de acest fun. Pe sosea/autostrada se joaca cu majoritatea suvurilor/jeepurilor atat in demaraj cat si in curbe, desi e 2,0. Imi inchipui ce poate XT-ul. |
|
|
Jul 23 2007, 08:12 PM
Post
#54
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Normal, turbo-ul e mai sprinten - pacat ca frinele sint asa codase. Nu prea iti vine sa depasesti in tromba cind sti ca trebuie sa intri in coloana si sa frinezi la viteze mari...
E nasol si cind frinezi si iei volan. Masina se dezechilibreaza si risti un derapaj necontrolat. Poate e si problema mea aici ca eram obisnuit cu alta masina (clio sport) care era si aia bomba dar se oprea si vira impecabil. Deh, daca sintem 4 in familie... Oricum ma cam bate gindul sa-mi iau si un clio sport nou pentru multele zile cind sint singur in masina. Pe urma o sa regret confortul din forester, binenteles ) -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Jul 27 2007, 09:50 AM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Mi-am montat scutul protectie motor metalic. Pentru cei interesati, pretul cu manopera de montaj este de aprox. 700 ron. Comanda se poate face la autoscut (at) odorhei.astral.ro . Scutul este fabricat in Rusia Se vede dupa design . Si pare destul de "strong"
|
|
|
Aug 1 2007, 11:13 AM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Sa inteleg ca mergi pe drumuri desfundate / offroad?
Sau un scut mai e bun si la altceva? -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 6 2007, 01:21 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Normal ca merg si pe drumuri desfundate. Altfel de ce mi-as fi luat Forester?
Si am mers ceva kilometri pe forestiere. Am vazut locuri pe care nu le-as fi vazut altfel. In ce priveste capacitatile de trecere pe astfel de drumuri, nu pot decat sa zic ca nu am intampinat nici o dificultate. E mediul ei natural. Tocmai am fost prin Nordul Moldovei si, pe unde am vazut scurtaturi prin munti, am luat-o pe acolo. Utilitatea scutului pe drumuri asfaltate? Taieturile din asfalt cu damburi mari, pietrele din zonele unde se asfalteaza, caini, pisici, etc. cam tot ce e pe soselele din Romania |
|
|
Aug 6 2007, 04:25 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Inteleg... Daca nu-i puneai scut de fier n-avea altfel nici un scut?
-------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 7 2007, 11:09 AM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Ba da, avea ceva de plastic, care nu are efect daca o proptesti pe vreun sleau, si o tija micutza in zona baii de ulei. Oricum cu cel metalic (care acopera toata partea frontala) merg mult mai linistit.
|
|
|
Aug 7 2007, 03:09 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Am o intrebare: modelul 2.0 are LSD spate?
Am vazut un post mai sus care zicea ca daca doar rotile de pe diagonala au tractiune atunci masina ramine pe loc. N-ar trebui sa se intimple asa daca are ambele diferentiale... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 08:38 AM |