Forester 2007 - date tehnice |
This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, Mircea104901, wrote about: QUOTE (DORU Feb 22 2012, 0240 PM) Am citit ca la 2.0D ambreiajul cam smuceste pana in 1800rpm, la eliberarea ambreiajului in conditii de off-road usor ... To read more just scroll down
Forester 2007 - date tehnice |
Feb 22 2012, 10:39 PM
Post
#181
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Am citit ca la 2.0D ambreiajul cam smuceste pana in 1800rpm, la eliberarea ambreiajului in conditii de off-road usor si mediu. Consumul desi e diesel nu e chiar mic... La 2.0X am citit ca urca bine doar rampe scurte, din lipsa cuplului motor. Consumul e usor de intuit, dar prefer sa-mi spui tu cateva cifre reale. La XT ai tot ce-ti doresti, partea slaba sunt franele OEM. Iar consumul este intre 8 si 14%...ce-i drept, mai mare decat la Blue Flame. Multumesc pt sugestii, oricand accept si altele. "La 2.0X am citit ca urca bine doar rampe scurte, din lipsa cuplului motor." Fara reductor. Eu am reductor 1,6x si se simte bine. In sensul ca am urcat rampe pe care era greu sa le urci pe jos. Am oprit (pentru poze) si nu am mai putut sa pun centura (asa era de inclinata masina ca se bloca centura. Am mai auzit si pe la altii efectul asta. Initial am crezut ca s-a stricat). Si am putut sa plec si de pe loc, sa-mi continui drumul. Ok, tine si de aderenta, acolo am avut (nu e asflat, pe la Cheile Turzii pentru cine stie). In orice caz, cu reductorul cuplat, nu am intalnit fenomenul de calare a motorului in treapta I (si am avut si trialuri grele in zapada mare, diverse rampe, etc, dar rotile se invarteau). Ok, nu e reductor >3x ca la offroadere (la alea parca te pocneste ceva din spate daca uiti reductorul cuplat si iti scapa ambreiajul), dar se simte; mareste cuplul transmis la peste 300nm. De cand cu OBD-BT, am reusit si consumuri de 7,2-7,5, dar nu pot sa merg asa. Nu sunt atat de linistit la volan. In schimb, intre 8,2-9 scot frecvent cand nu ma grabesc. Cel mai mult consuma la depasirile in forta (peste 4500rpm spre 7000rpm) si cand urci in forta dealuri (cat duce). Atunci "suge" ca un vampir (de ex. ~1l pe dealul de la Apoldu la Saliste pe Sebes-Sibiu). Si pe autostrada daca sari de 110km/h (sare de 9-9,5l%). Cu rotile de iarna imi ia ceva mai mult(au talon mai mare cu 5%), undeva 9,5-10,5 in mers alert. In oras nu consuma enorm, chiar sta bine. Am avut masini cu 2l fara 4x4 si consumau mai mult. Nu pot sa zic o medie, ca nu am mai consumat de mult un plin doar in oras. Cel mai bun consum il are intre 70 si 90km/h in treapta a 5-a. La XT, consumul pleaca de pe la 11-12 in sus. Cred ca ajunge si pe la 20. Cu o medie de ~14. La 2.0D, i-au schimbat softul. Prima varianta smucea, intr-adevar. L-au mai domolit, din cate stiu Dar, per total e "smooth". Si consumul e mic, adica intre 5,5 si 7. Normal, daca-l calci, si mergi mai alert... Dar nu ajunge la 9 sau peste, ca la alte 4x4 din categorie. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 23 2012, 07:31 AM
Post
#182
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Daca ajuta cu ceva, motorul 2.0D, montat pe OBK, a consumat 6.2l/100km in 40000km. Regim combinat, fara restrictii de viteza, AC etc. Consum real, deci.
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 23 2012, 10:29 AM
Post
#183
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Va multumesc pt info si precizari !
2.0D incepand cu ce an fabr are softul nou ? Am recitit afirmatia legata de urcarea rampelor lungi si lipsa de cuplu motor: este vorba de un Forester de 12x cai si nu cel de 158 cai, de aici cel mai probabil si comentariul posesorului. Desi 2.0X pare varianta optima ca buget (dpdv al achizitiei) nu stiu deloc daca imi va placea dinamica masinii pe sosea, unde eu stau 75% din timp. In ceilalti 25% stiu sigur ca-mi va placea Forester fara doar si poate, daca m-a incantat Octavia 4x4 XT-ul pare sa fie potrivit cu temperamentul meu, potolit in general dar cu excese periodice in fct de starea de spirit. Ce nu-mi place este ca o medie de 10-11% va fi aproape imposibila, ori acum media la Blue Flame cu tot cu excese trece rar de 8-8,5%. Asta inseamna bani aruncati in curtea Petrom si n sunt genul (inca ) Apoi taxele pt 2500cmc sunt si ele piperate...probabil peste 1000 lei doar impozitul anual, stie cineva exact ca mi-e lene sa caut ? Daca din cele 3 optiuni pe care le am acum in minte va trebui sa aleg candva una si aceasta va fi Subaru Forester, atunci in acest moment nu sunt hotarat decat pt model datorita acestei SymmAWD cu LSD central si spate pe CV manuala care-mi pare ideala pt mine. In privinta anului de fabr, m-am decis la 2007, insa in privinta motorizarii optime sunt complet indecis. Poate la momentul potrivit voi ruga pe cei cu Forester 2.0X, 2.0D si 2.5XT sa-mi ofere un test-drive pt a ma putea decide in cunostinta de cauza. Un lucru e cert pt mine acum: daca voi schimba masina sotiei, o optiune importanta o reprezinta Impreza 1.5R MY2008. Apreciez orice parere sau sfat pe care-l voi primi despre Subaru de-acum de la cei care l-au cunoscut bine si au gasit motive de apreciere. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 23 2012, 02:53 PM
Post
#184
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
eu am un consum mediu de 8% la cca 15000 km, din care vreo 3000 km in oras iar restul drum lung si in general si autostrada. Consumul sta in banca lui pana pe la 100-110 km/h. Cum treci peste 110 km/h sare si consumul. Astept primavara sa-l descalt. Presimt ca o sa trec la consum de 6.5-7%. -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Feb 23 2012, 08:25 PM
Post
#185
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Am aflat intre tip ca noul soft s-a pus din ianuarie 2011. Deja e modelul nou de Forester, cel fara LSD spate ci numa cu VDCS. Adica un Haldex made in Japan, no - thank you ! Urmaresc modelul 2007 cu manuala si LSD spate. Deja devorez un topic Sticky din arie si am ajuns la pag 13 din 17 parca, se pare ca nu doar XT-ul are LSD pe spate, mai astept pareri si acolo. Multumesc. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 25 2012, 10:13 AM
Post
#186
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Daca iti imaginezi ca LSD-ul ala pe spate te va scoate din nu stiu ce nameti sau noroaie, te inseli!
Iar Foresterul >2008, chiar daca are dif-urile fata si spate deschise, centralul eu stiu ca e tot cu LSD, ca si la modelul precedent. Acum recunosc ca nu stiu ce este blue flame-ul pe care il conduci acum, dar daca iti iei XT nu-ti recomand sa-ti imagineze consumuri decente. Chestii d-astea poate chiar a facut precedentul proprietar al masinii mele, insa sper ca nu mersul subturat pe care (inteleg) ca l-a practicat sa nu fi lasat urme la motor. Oricum, de cand e pe mana mea l-am "trezit"! Revenind la consum, pentru un mers decent nu visa la mai putin de 10% extraurban si 15%, hai sa zicem poate 14% urban. Cu vremea din ultima luna in Bucuresti am scos la doua plinuri, de fiecare data cate 20% consum. Evident, n-aveam unde sa fac extravagante, deci pur si simplu consum pe ger si mers incet si anevoios. Mie imi place sa fiu onest cu astfel de lucruri, masina fuge si iti vine sa-i dai, chit ca doar cate putin, cate odata o aroganta ceva. Cine ia asa ceva nu se uita la consum, sau are eventual si un back-up. -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 25 2012, 11:01 AM
Post
#187
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Zetics, multam pt feed-back
XT-ul este potent si evident ca nu poate scoate consumuri decente...insa valorile tale - desi sunt CLAR cu aprox 2-3L mai mult ca medie fata de de ceea ce am scos cu Blue Flame pe cand vasleam in zona Bucuresti sunt totusi digerabile avand in vedere Cx-ul, SymmAWD si potenta motorului. Plus ca, ipotetic, daca voi lua Forester XT, dupa 1-2 luni de acomodare il voi resofta si ma astept la scaderi de macar 1L/100km. In prezent am Haldex: vasco-cuplaj cu diferentiale deschise fata-spate. Stiu deci ce inseamna si care ii sunt limitele, asa ca un LSD spate ma va ajuta sigur mai mult decat o face lipsa lui in prezent -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 09:18 AM |