expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, Ciprian86626, wrote about: fara misto, ma gandeam sa le dau mail sa le spun ce mi-ar mai placea mie in plus la masina asta (cam cate 5-10% din fiecare, motor, suspensii etc) ca ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Mar 21 2007, 03:40 PM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
oricum sper ca poza cu toba mea sparta sa ajunga unde trebuie |
|
|
Mar 22 2007, 07:56 AM
Post
#42
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si ca o concluzie asa ... iti place sau nu ?
-------------------- |
|
|
Mar 22 2007, 11:54 AM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Pai ... se pare ca-i place, daca vrea sa se bage si la modelul urmator. Nu stiu cat ii place masinii de el... Dac-ar avea glas ...
-------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Mar 22 2007, 06:05 PM
Post
#44
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 235 Joined: 6-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.545 |
-------------------- Subaru Impreza WRX Wagon
|
|
|
Mar 22 2007, 06:32 PM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
da ma fortezi sa dau o concluzie-concluzie adica in doua cuvinte , imi place nu imi plac multe lucruri la ea, am tot zis, dar nu mi-as mai lua altceva decat SUV, iar in materie de SUV nu vad altceva mai bun (vorbim aici de sosea) sper ca generatia viitoare sa fie cu 5% mai buna pun si poza ca asa mi s-a cerut merci pentru sfatul cu autobuzul |
|
|
Mar 22 2007, 06:34 PM
Post
#46
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
|
|
|
Mar 23 2007, 09:25 AM
Post
#47
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
asta cu 2.0 ... este super bine pentru un mini offroader de doar 158 cp ...
-------------------- |
|
|
Mar 30 2007, 05:29 PM
Post
#48
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.916 |
Ciprian, iti multumesc pentru obiectivitate. Am cautat de mi-au iesit ochii opinii negative si am gasit doar osanale. Chiar daca e Subaru, nu poate fi facut din diamant!
Eu vreau sa fac un al doilea drive-test pt. ca mai am unele mici rezerve, printre care si precizia schimbatorului de viteze. Cel mai convingator pentru mine a fost faptul ca posesorii de Forester cu care am discutat mi-au dat acelasi raspuns ca si tine la intrebarea "Ce masina ti-ai cumpara azi": "Tot un Forester!" Adevarul e ca dupa ce conduci un Subaru nu iti mai trebuie altceva. Cat de curand voi adauga si eu la semnatura tot unul negru si tot 2.0. Tapiteria o ai cumva bej? Sunt curios cum se comporta in timp. La reductor cat de des ai apelat? Ce impresie ti-a lasat? |
|
|
Apr 2 2007, 11:10 AM
Post
#49
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
ba eu cred ca e din dimanat ca altfel nu imi explic de ce dureaza asa mult sa iti aduca o piesa. astept toba de o luna si nu intrevad o nicio speranta
schimbatorul e impecis si uneori intra cam greu dar pe mine asta nu ma deranjeaza prea tare. e adevarat ca te poate incurca cateodata la depasiri: din cauza lipsei de cuplu la turatii joase trebuie sa retrogradezi si mai pierzi un tempo. dar repet daca ar fi sa vorbim de minusuri as mentiona pe altele inainte. da tapiteria e bej si din piele (pentru ca am vazut si tapiterie textila bej, desi eu stiam ca e doar gri-negru). se tine bine, are doar unele foarte mici rosaturi unde atinge centura se singuranta spatarul. banuiesc ca depinde si de condormatia fiecaruia si oricum se poate izola intr-un fel (centura are marginile destul de "zimtate"). chiar o sa trebuiasca sa ma gandesc si eu. se curata usor cu solutiile de piele, dar trebuie sa o faci destul de des. mai multa bataie de cap o sa iti dea mocheta care e bej. si asta se curata usor, exista niste solutii cu spuma controlata. odata la 2 luni eu ii fac un fel de curatenie generala si nu am chef sa dau 3 milioane pe spalat mocheta. plus ca nu o curata nimeni mai bine ca mine. problema e ca ai de munca sau de asteptat la spalatorie daca vrei sa o "pastrezi". |
|
|
Apr 3 2007, 12:25 PM
Post
#50
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.916 |
Am repetat drive-test-ul si am dat comanda.
Schimbatorul nu ma deranjeaza. La culoare mi-am schimbat optiunea. Am ales visiniu cu interior negru piele - mai erau cateva masini cu interior bej folosite pe acolo si am renuntat. Impresionant a fost sa vad in curtea service-ului un Forester cu botul strivit zdravan in urma unui impact frontal cu un picior de pod. Practic o masina cu dauna totala, nu mai aveai ce sa faci cu ea. Surpriza a fost sa vad interiorul intact si toate usile deschizandu-se ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. In afara airbag-urilor deschise si a lunetei inexistente (suportul perdelei din portbagaj zburase prin luneta) daca te-ai fi aflat in masina nu ai fi zis ca a trecut prin vreun accident! Nota 10 pentru habitaclul Subaru! Nemultumiri am mai adunat: calitatea sunetului, catalizatorul expus loviturilor, zgomotul interior (nu foarte mare, totusi), iar in ceea ce priveste confortul se putea si mai bine. Una peste alta, punand in balanta atat calitatile cat si lipsurile masinii, nu am de ce sa regret optiunea. Asteptarea unei piese de schimb ti-o cam asumi cand cumperi o asiatica, dar nu ti-au promis nimic? Sau, ca tot romanul, au promis si-au uitat promisiunea cand ai iesit tu pe usa? |
|
|
Apr 3 2007, 02:36 PM
Post
#51
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
ma enerveaza situl asta scrisesem ditamai raspunsul si mi-a cerut sa ma reinregistrez ocazie cu care s-a pierdut tot. poate revin
|
|
|
Apr 3 2007, 08:29 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
puteai sa dai back din navigator si reveneai la pagina unde scrisesei mesajul. si copy la mesaj si apoi paste cand se loga
-------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Apr 4 2007, 03:33 PM
Post
#53
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
asa fac de fiecare data, tu ce crezi? numai ca acuma nu a mai mers.
in alta ordine de idei, minune de pasti: a venit toba! bineinteles, mi-au facut progamare imediat la service. sper sa tina chestia asta cu programarile rapide cat mai mult si sa nu se ajunga ca la renault (de altii nu mai stiu). nu va mai luati atatea subaru! |
|
|
Apr 7 2007, 08:58 AM
Post
#54
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.391 |
Ciprian86626...mesajele tale m-au convins sa cumpar si eu un subaru Mi-am luat un 2.0 din 2006 cu 16 mii de km Sunt foarte incantata de masina...mai ales ca eu nu conduc asa de agresiv...
|
|
|
Apr 23 2007, 02:48 PM
Post
#55
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
sa le stapaniti sanatosi! efectul pe care il urmaream era unul contrar, v-am zis sa nu mai cumparati atatea subaru ca se face aglomeratie la service
noroc ca SMT mai deschide un service pe la Policolor unde cica sunt in tratative avansate sa deschida si tinichigerie (!). un adevarat parc tehnologic... fac haz de necaz de lipsa tinichigeriei pentru ca am doua dosare noi de casco si deja mi-e groaza... in alta ordine de idei, am schimbat toba si in acelasi timp i-am pus si softul de la modelul 2007 (ati observat in reclame ca mai nou dau o viteza maxima de 197 in loc de 186 cica din soft este) la viteza nu am simtit mari diferente. in schimb pedala nu mai e asa de flescaita, adica motorul are un raspuns ceva mai bun la turatii joase chestia e ca nu stiu daca diferentele provin din resoftare sau din faptul ca toba anterioara ar fi avut un defect de fabricatie (am mai auzit cazuri cand, ce e drept, catalizatorul si nu toba, era obturat si lua din puterea motorului) |
|
|
Apr 23 2007, 02:57 PM
Post
#56
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
se poate , da si nu.
adica , se poate sa fi avut limitare ( de fapt stiu ca forester urile vin cu limitare de vit maxima ) daca ai un defect la catalizator si acesta din urma e blocat sau nu evacueaza cum trebuie gazele duce la o "gatuire" a motorului , pur si simplu nu se pot evacua gazele arse asa cum trebuie , motorul da impresia ca nu trage cum trebuie . -------------------- |
|
|
Apr 23 2007, 04:09 PM
Post
#57
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
la asta ma refeream si eu. ma gandesc ca e de la toba pentru ca dupa ce s-a spart, deci nu mai avea presupusa "gatuire", deja mergea mai bine masina. dupa cum spuneam, daca a picat ceva de pe masina inseamna ca nu trebuia sa fie acolo.
nu am apucat sa ii reverific si consumul cu noile "modificari", o sa vad... ideea e ca tocmai am dat si barele de schiuri si alte alea jos si deja se simte o diferenta numai din cauza asta... |
|
|
May 3 2007, 06:33 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
QUOTE(Ciprian86626) la asta ma refeream si eu. ma gandesc ca e de la toba pentru ca dupa ce s-a spart, deci nu mai avea presupusa "gatuire", deja mergea mai bine masina. dupa cum spuneam, daca a picat ceva de pe masina inseamna ca nu trebuia sa fie acolo.
. Pai cam asta e treaba cu catalizatorul - ca sa mearga motorul f bine catalizatorul n-ar trebui sa fie acolo |
|
|
Aug 7 2007, 12:18 PM
Post
#59
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
am tot vazut pe aici pe forum discutii despre consumuri si m-am gandit sa va impartasesc si din experientele mele. parca si eu am mai dat anteriror ceva consumuri dar erau total "nestiintifice", acum le detaliez.
i-am facut consumul mai mereu de cand am luat-o pentru ca s-au succedat tot felul de situatii (cu anvelope de iarna/vara, cu schiuri/fara cu AC/fara, softata/resoftata). acum m-am plictisit am tras linie si am facut o sinteza exista variatii desigur intre consumurile pe acelasi drum dar nu am reusit sa stabilesc vreo legatura cu situatiile de care ziceam mai sus sau cu tipul de benzina. sunt atatia factori - traficul, vantul, gradul de adormire a soferului, seful de la statia peco, vorba lui George - incat e imposibil dupa parerea mea sa spui ca a consumat mai mult sau mai putin din cauza benzinei de ex. ce se poate observa intr-adevar cu ochiul liber este ca uneori, cu anumita benzina, merge mai bine, deci se presupune si ca s-ar reduce si consumul atunci. dar nu am reusit sa imi dau seama cu care anume benzina (as inclina, totusi, spre evo5 parca ii zice de la mol). deci singurele categorii intre care am putut stabili diferente sunt tot cele clasice: oras, autostrada, afara (si aici depinde de curbe) si, pe de alta parte, stilul de condus. oras: am reusit sa scot odata 15%, dar media mea e de 16% orice as face. am scos pe de alta parte si un 17,5% autostrada: la noi nu prea ai unde sa masori. la 100 km bucata de autostrada daca bagi 2 l in plus, ca la pitesti e mai inclinat terenul in benzinarie, de ex, iti da toate calculele peste cap. maximul pe A1 a fost de 18% dar am prins liber mi-amintesc si am mers numai cu 200 pe ceas. in rest, 15% (mergand cat se poate de tare dar pe un trafic mai intens). perla coroanei in materie de consum pe autostrada este totusi un 16% pe traseul Sannicolaul Mare - Gyor (deci si vreo 30 km pe drum national) la o medie de vreo 180. pentru cine a mai fost pe traseul respectiv, asta se traduce in felul urmator: nu am reusit sa trec ungaria cu un plin. :bandit: (ideea e nu m-am invatat minte si la intoarcere pe la 12 noaptea am iesit de la autostrada cu becul galben aprins sa caut benzinarie :angel: ) dupa Gyor in austria a mai scazut viteza (nu mai stiu exact cu cat am mers, dar cred ca putin peste media cu care se merge la ei pentru ca nu mai aveam 180 dar tot depaseam pe toata lumea, sa spunem vreun 150) asa ca si consumul s-a situat la 13,5 - 14% pana la innsbruck. nu mai stiu daca am mai spus asta, dar am facut atunci bucuresti - innsbruck intr-o singura zi, deci sa spunem ca stilul de condus a fost omogen si calculele ar fi relevante. in afara: aici sunt diferente destul de mari in functie de "configuratia traseului": logic, la drum intins (ex Bucuresti - Constanta - Tandarei) consumul e ca pe autostrada, 15%. daca scadem o treapta de viteza ajungem pe la 12-13%. cu cat traseul e mai virajat cu atat scade consumul: de ex. pe Pitesti Cluj ia vreo 12,5-13% in timp ce Cluj-Bucuresti pe Brasov, 11,5-12,5%. in final, indiferent de categoria de drum (mai putin in oras unde merg mai mult singur in masina si nu am putu sa evaluez) daca merg normal (in cazul meu cu nevasta insarcinata) consumul scade dramatic, as spune, sub 10%. minimul absolut, care m-a socat chiar a fost de 8,75% care a insemnat o autonomie de 600 km. |
|
|
Aug 7 2007, 12:24 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
si o chestie despre scuturi (motor/diferential) ma tot gandesc si nu le vad rostul poate ma lamureste cineva. as putea sa spun ce ii lipseste chelului, tichie de margaritar, dar nu vreau sa fiu rautacios iar cu masina asa ca spun doar ca pana la dumnezeu de mananca sfintii: pai pana sa ajungi sa dai serios cu scutul pe jos iti pierzi barile si pragurile. in plus, ca sa folosesti scutul eficient iti trebuie niste AT-uri si cine isi pune asa ceva pe forester?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:33 AM |