carburator nou- ce avantaje sunt? |
This topic is about carburator nou- ce avantaje sunt?, the author, Ivan80500, wrote about: Salut. revin la problema mea cu carburatia, pentru ca de aici rezulta multe, inclusiv costurile cu benzina. am citit ce mi-ati spus voi, in legatura c ... To read more just scroll down
carburator nou- ce avantaje sunt? |
Jun 27 2006, 07:58 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
e cam scump, dar daca altfel nu ii dau de cap...., nu am un relanti stabil , motorul are niste trepidatii la mers incet in gol...o fi si de la benzina...ma mai gandesc |
|
|
Jun 27 2006, 08:03 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 163 Joined: 13-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.181 |
aceleasi probleme le-am avut si eu pe un ford sierra 1.8
nu am mai putut regla carburatorul nici eu, nici pe bancul de proba asa incat am luat unul de la dezmembrari. Cei de acolo mi-au zis ca asa l-au luat si ei de pe masina din Germania, neumbland deloc la el. s-a rezolvat partial problema , pt ca a mai trebuit sa umblu si la avans. dupa aceea a fost totul OK! succes! -------------------- Logan Laureate 1.4 - 75 CP
Ford Scorpio 2.0i cutie automata - 123 CP |
|
|
Jun 27 2006, 09:17 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Salut. Carburatorul meu nou e un Ozon 2 (care e pe Lada 2107, dar asta nu e electronic) , nou ,cumparat din ungaria. Pai ce sa zic, avantaje are multe. Camera a 2-a are deschidere prin vid (si nu mecanica, cum e la celelalte carburatoare), are "stut" pt vid pt delcou vacuumatic (ala regleaza avansul in functie cum e turat motorul), are economizor (nu electronic), decand l-am luat nu mai am probleme cu noxele la ITP , si ARE GARANTIE (parca) 3 ANI (are hartie de garantie ) . De reglat a trebuit un pic sa umblu la surubul de ralantiu, si la amestec, dar mergea rotund fara sa umblu la ele. Recomand calduros, ca inainte sa-l montezi sa-ti schimbi membrana de la pompa de benzina ( in caz ca stii ca e veche). Si inca ceva: recomand sa va puneti toti filtre de benzina. Nu dintr-alea din plastic, cu filtru de hartie, ca alea se duc rapid de la benzina de calitate proasta. Eu am filtru de Rolls Royce, are carcasa din aluminiu, e cam maricica, si are elementi de filtrare din placi de tabla puse una langa alta. Asta v-o spun pt. ca ieri am ajutat un vecin sa-si porneasca Laditza tinuta "la conservare" cam 6 ani in garaj. Era din '80 , lada 1500 rosie ca a mea, tablarie, interior, motor , stare perfecta, vopseaua, dupa ce a fost spalata si data cu ceara stralucea de numa. In tentativa de a-o porni m-am confruntat cu o mica problema. Am pus benzina in rezervor, dar am observat ca din carburator iese bezina de culoarea ruginii. A trebuit sa dam jos rezervorul, sa curatam carburatorul, si sa punem totul la loc. Pana la urma a pornit, si dupa un mic drum de test ( 25 Km) si-a revenit total ( ambreiaj, motor, ). Deci, mai am inca un vecin cu Lada......
|
|
|
Jun 27 2006, 09:20 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
|
|
|
Jun 27 2006, 09:33 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Jun 28 2006, 08:51 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
salut
nu e cazul sa dai atatia bani pe un carb nou...doar daca vreineaparat se rezolva cel vechi cu o spalare si o reglare buna...dar trebuie sa se priceapa cel care o va face... cat despre ozon2, da, e mult mai bun ca cele vechi, dar dacamotorul e uzat tot o sa scoata fum, nu poate anulma carburatorul uzura... dar tu vad ca ai lada(de aceeasi culoare ca a mea ) sin 1982, nu? pai asta are deja ozon2 pe ea asa ca tre doar reglat... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jun 28 2006, 12:57 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Depinde... Daca o-ring-urile de la suruburile de reglaj sunt ok, atunci merita incercata o reglare, daca nu, trebuiesc schimbate si din proprie exeprienta spun ca nu se compara o-ring-urile cumparate cu ceea ce a fost pe carburator. Trebuie verificat si cuiul pontou, sa vezi daca jiglerele nu sunt decalibrate, sa nu ai peretii fisurati etc... Oricum, eu ma pronunt in favoarea unui carburator nou. Stii sigur ca nu ai probleme. That's what I did ( da' ma rog... al meu era spart ).
Salutari ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:14 AM |