IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Dragos56563 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Dragos56563
specialist
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 23-September 05
Profile Views: 266*
Last Seen: 20th July 2007 - 07:37 AM
Local Time: Mar 28 2024, 11:35 PM
543 posts (0.08 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo dsoare
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Dragos56563

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
27 Jan 2007
Salutare ! Ma gindesc, avind in vedere ca eu am consumatori mai mari ( ma refer aici la faruri ) sa-mi schimb alternatorul, si sa pun unul de putere mai mare. Citeam in manualul Haynes ca alternatorul stock da 42 de amperi la 5000 de turatii. Asta inseamna ca da 500 de wati la 5000 rpm. Iar eu simt al dracului de tare faptul ca am schimbat becurile.

Asadar... Caut alternator mai mare. Cred ca s-ar potrivi unul de Niva. Ma refer la Nivele care aveau inca motor de Lada.

Ceva sfaturi ?

PS: Am regulator electronic, curea noua, baterie noua si cu toate astea simt ca se inmoaie faruruile la relanti.

:wave:
31 Dec 2006
Pentru ca mai sunt cam 10 ore pina cind trecem in 2007 si intram in UE ( biggrin.gif ), vreau sa urez La multi ani! tuturor forumistilor Lada, pasionatilor si admiratorilor acestei marci, cit si celorlalti useri ai forumului Masini.ro, dar si adminilor cu care sper sa ne inteleg la fel de bine ( daca nu mai bine ).

La multi ani !

Dragos
21 Oct 2006
Salut,

Am trecut saptamina trecuta pe la rusi pe la Obor si am vazut ca astia vind delco de lada Niva 1,7i, cu bobina de inductie si aprinderea electronica aferenta. Rusu ( ma rog... ) a spus ca se poate pune si pe modelele Lada mai vechi, singura chestie care trebuie facuta e sa schimbi axul delco-ului pentru ca e putin mai scurt. Se poate folosi axul pe care-l ai la masina... Ideea e ca delco-ul nu are platina, condensator sau capac cu alea patru contacte. Are capacul identic ca forma, dar lucreaza altfel. In delco este un sistem de magneti. Deci nu ai nevoie sa mai reglezi unghiul Duel ( sau Duell ) plus ca bobina fiind de putere mai mare, scinteia e mai puternica.

Ce parere aveti ? Merita investitia, sau nu ?

:wave:
25 Jul 2006
Salut,

Dupa cum v-am spus, masina mea a intrat in restaurare... Dureaza o luna de zile. O sa trec in fiecare zi pe la atelier si o sa fac poze. De ieri s-a inceput lucrul efectiv... Deci, primul set de poze...
20 Jun 2006
Salutare !

De vreo luna de zile, mi se intimpla urmatoarea chestie. Merge masinutza frumos, dar cind opesc la semafor, scade turatia la relanti si da semne sa se aprinda becul de pe bord responsabil cu presiunea la ulei. Daca o las asa, zici ca are 5-600 rpm, si pina la urma se opreste. Daca o tin din acceleratie usor, nu se intimpla nimic. Nu intrerupe dpdv electric. Adica, i-am schimbat platina, bujii, condesator, capac delco, rotor si cam tot ce trebuie schimbat. I-am curatat frumos si carburatorul... Ideea e ca atunci cind sta la relanti, curentul mai are putin si dispare. Adica, tzacanitul de la semnalizator, tzacane odata la 1 sau 2 secunde. Daca accelerez, accelereaza si el... Despre lumini... Albe cind merg, daca e la relanti zici ca i-am pus faruri de ceata galbene....

Sa fie oare de la baterie ? E cam veche si se cere schimbata... De incarcat, alternatorul incarca, adica, cu toti consumatorii porniti, la 2000 rpm am cam 14.5 V. De la ce sa fie ?

Mi-am cumparat carbunii de la aletrnator si puntea de diode, dar nu am apucat inca sa le schimb...

HELP !

PS: La relanti, claxonul e o pisica uda si batuta biggrin.gif

PPS: Sa fie problema de electrica, sau de carburatie ?
Last Visitors


24 Jun 2009 - 23:54


30 Apr 2009 - 17:38

Comments
Other users have left no comments for Dragos56563.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 10:35 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here