Salut. Carburatorul meu nou e un Ozon 2 (care e pe Lada 2107, dar asta nu e electronic) , nou ,cumparat din ungaria. Pai ce sa zic, avantaje are multe. Camera a 2-a are deschidere prin vid (si nu mecanica, cum e la celelalte carburatoare), are "stut" pt vid pt delcou vacuumatic (ala regleaza avansul in functie cum e turat motorul), are economizor (nu electronic), decand l-am luat nu mai am probleme cu noxele la ITP
, si ARE GARANTIE (parca) 3 ANI
(are hartie de garantie ) . De reglat a trebuit un pic sa umblu la surubul de ralantiu, si la amestec, dar mergea rotund fara sa umblu la ele. Recomand calduros, ca inainte sa-l montezi sa-ti schimbi membrana de la pompa de benzina ( in caz ca stii ca e veche). Si inca ceva: recomand sa va puneti toti filtre de benzina. Nu dintr-alea din plastic, cu filtru de hartie, ca alea se duc rapid de la benzina de calitate proasta. Eu am filtru de Rolls Royce, are carcasa din aluminiu, e cam maricica, si are elementi de filtrare din placi de tabla puse una langa alta. Asta v-o spun pt. ca ieri am ajutat un vecin sa-si porneasca Laditza tinuta "la conservare" cam 6 ani in garaj. Era din '80 , lada 1500 rosie ca a mea, tablarie, interior, motor , stare perfecta, vopseaua, dupa ce a fost spalata si data cu ceara stralucea de numa. In tentativa de a-o porni m-am confruntat cu o mica problema. Am pus benzina in rezervor, dar am observat ca din carburator iese bezina de culoarea ruginii. A trebuit sa dam jos rezervorul, sa curatam carburatorul, si sa punem totul la loc. Pana la urma a pornit, si dupa un mic drum de test ( 25 Km) si-a revenit total ( ambreiaj, motor, ). Deci, mai am inca un vecin cu Lada......