Help - Search - Members - Calendar
Full Version: carburator nou- ce avantaje sunt?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Ivan80500
Salut. revin la problema mea cu carburatia, pentru ca de aici rezulta multe, inclusiv costurile cu benzina. am citit ce mi-ati spus voi, in legatura cu camera a doua, am sa ma duc chiar azi la ea si am sa o repun in functiune. ati zis ca s-a uzat camera principala din cauza ca am mers cu a-2-a suspendata. atunci sa ma duc sa imi caut un carburator nou?ma gandesc ca e deja reglat e totul testat si nu ramane decat sa il pun. am bujii noi, filtre, delcoul l-am schimbat cu totul, l-am adus din ucraina, vad ca cel original al ei era din ungaria, beer.gif
e cam scump, dar daca altfel nu ii dau de cap...., nu am un relanti stabil , motorul are niste trepidatii la mers incet in gol...o fi si de la benzina...ma mai gandesc
Meditatorul
aceleasi probleme le-am avut si eu pe un ford sierra 1.8

nu am mai putut regla carburatorul nici eu, nici pe bancul de proba asa incat am luat unul de la dezmembrari. Cei de acolo mi-au zis ca asa l-au luat si ei de pe masina din Germania, neumbland deloc la el.

s-a rezolvat partial problema , pt ca a mai trebuit sa umblu si la avans.

dupa aceea a fost totul OK!

succes!
k.68177
Salut. Carburatorul meu nou e un Ozon 2 (care e pe Lada 2107, dar asta nu e electronic) , nou ,cumparat din ungaria. Pai ce sa zic, avantaje are multe. Camera a 2-a are deschidere prin vid (si nu mecanica, cum e la celelalte carburatoare), are "stut" pt vid pt delcou vacuumatic (ala regleaza avansul in functie cum e turat motorul), are economizor (nu electronic), decand l-am luat nu mai am probleme cu noxele la ITP smile.gif, si ARE GARANTIE (parca) 3 ANI tongue.gif (are hartie de garantie ) . De reglat a trebuit un pic sa umblu la surubul de ralantiu, si la amestec, dar mergea rotund fara sa umblu la ele. Recomand calduros, ca inainte sa-l montezi sa-ti schimbi membrana de la pompa de benzina ( in caz ca stii ca e veche). Si inca ceva: recomand sa va puneti toti filtre de benzina. Nu dintr-alea din plastic, cu filtru de hartie, ca alea se duc rapid de la benzina de calitate proasta. Eu am filtru de Rolls Royce, are carcasa din aluminiu, e cam maricica, si are elementi de filtrare din placi de tabla puse una langa alta. Asta v-o spun pt. ca ieri am ajutat un vecin sa-si porneasca Laditza tinuta "la conservare" cam 6 ani in garaj. Era din '80 , lada 1500 rosie ca a mea, tablarie, interior, motor , stare perfecta, vopseaua, dupa ce a fost spalata si data cu ceara stralucea de numa. In tentativa de a-o porni m-am confruntat cu o mica problema. Am pus benzina in rezervor, dar am observat ca din carburator iese bezina de culoarea ruginii. A trebuit sa dam jos rezervorul, sa curatam carburatorul, si sa punem totul la loc. Pana la urma a pornit, si dupa un mic drum de test ( 25 Km) si-a revenit total ( ambreiaj, motor, ). Deci, mai am inca un vecin cu Lada......
Georgian40398
Pe bune, daca imi pun un carburator ozon 2 nu o sa mai am probleme cu noxele la ITP ? S-ar cam merita daca ar merge beer.gif
k.68177
Pai da Georgian. Cred ca v-am povestit, ca in spatele meu era un opel astra din '97, la care nicicum nu i-au iesit gazele. Mi-au intors masina, au bagat-o in hala cu spatele , au pus sonda in esapamentul meu, si restu in motorul opelului. Eu, am ramas paf. La statia Itp, mecanicul, se uita la mine si la masina si radea de numa. Chiar si proprietarul opelului a venit, si m-a intrebat ce-am facut la masina de merge asa de bine, si ca am in regula emisiile de noxe.
Horia49540
salut
nu e cazul sa dai atatia bani pe un carb nou...doar daca vreineaparat
se rezolva cel vechi cu o spalare si o reglare buna...dar trebuie sa se priceapa cel care o va face...
cat despre ozon2, da, e mult mai bun ca cele vechi, dar dacamotorul e uzat tot o sa scoata fum, nu poate anulma carburatorul uzura...
dar tu vad ca ai lada(de aceeasi culoare ca a mea biggrin.gif ) sin 1982, nu? pai asta are deja ozon2 pe ea
asa ca tre doar reglat...
succes :wave:
Dragos56563
Depinde... Daca o-ring-urile de la suruburile de reglaj sunt ok, atunci merita incercata o reglare, daca nu, trebuiesc schimbate si din proprie exeprienta spun ca nu se compara o-ring-urile cumparate cu ceea ce a fost pe carburator. Trebuie verificat si cuiul pontou, sa vezi daca jiglerele nu sunt decalibrate, sa nu ai peretii fisurati etc... Oricum, eu ma pronunt in favoarea unui carburator nou. Stii sigur ca nu ai probleme. That's what I did ( da' ma rog... al meu era spart ).

Salutari !

:wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.