IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

subaru outback diesel

This topic is about subaru outback diesel, the author, roadrunner81, wrote about: Filtrul de particule nu este neaparat un lucru rau. Acesta a fost introdus ca si solutie tehnica de toti marii producatori de auoturisme pentru a preg ... To read more just scroll down

41 Pages V  « < 38 39 40 41 >  
Reply to this topicStart new topic
> subaru outback diesel
Rating 3 V
roadrunner81
post Feb 21 2010, 01:45 AM
Post #781


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 4-February 09
Member No.: 119.184



Filtrul de particule nu este neaparat un lucru rau. Acesta a fost introdus ca si solutie tehnica de toti marii producatori de auoturisme pentru a pregati trecerea la norma de poluare EURO 5, foarte restrictiva cu privire la emisiile acceptate de noxe. Este bine de stiut, ca nu sunt deloc probleme cu aceste filtre atita timp cit se utilizeaza autoturismul in mod corect (evitarea deplasarilor pe distante scurte, evitarea mersului subturat).
Referitor la ambreiaj, din ce stiu, kitul de ambreiaj este acelasi pe toate motorizarile Diesel indifirent de tipul cutiei de viteze. Observ aici ca cele mai multe probleme au fost pe Forester si Outback, masinile cu garda la sol mai mare si predispuse utilizarii in regim off-road.
Nu stiu insa daca este o legatura sau nu.
Ce pot spune cu certitudine, sunt atit Forester cit si Outback cu peste 60.000 km, fara probleme la abreiaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 21 2010, 02:55 AM
Post #782


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Utilizarea corecta ...
Stiti si voi cum e vu Bucurestiu, asa ca exemplu.
De cand a venit iarna, daca nu mai dadeam asa cate o tura mai lunga in week-end, macar 30-50km nu apucam sa incalzesc motoru' ca lumea vreme de 3 luni.
Drumul meu catre birou este de cca 10 km, oarecum in linie dreapta (pe harta) de la Lujerului la Alba Iulia. Daca nu tin acu' de la turometru lipit de 3000, in dusmanie, nu sare temperatura de prima zona, aia in care zice ca-i bine sa nu-i dai prea multe ture ... si asta vreo 3-4 luni de zile de cand a dat iarna.
Practic, am de ales ... f... motor/turbo - sau in cel mai rau caz in cateva zeci de mii de km o sa sune ca o galeata de suruburi ... SAU f... DPF ...
Ambele se repara/schimba pe banu' clientului ... ca intra la utilizare defectoasa ... misto
thumbsup.gif

This post has been edited by mgabi: Feb 21 2010, 02:57 AM


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 21 2010, 12:38 PM
Post #783


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



La ce trafic si ce gropi (transee) sunt acum prin Bucuresti, eu nu m-as duce la servici zilnic cu masina personala de 150 CP si jante pe 17 cu talon pe 45 decat eventual daca ma plateste cineva cu 12 Euro/km.

Nu stiu daca se poate numi utilizare incorecta CAND TE DUCI CU MASINA LA SERVICI unsure.gif dar si sa schimbi amortizoare sau galme in garantie devine cam poezie.

Asta nu scuza in vreun fel lipsa de transparenta din service. Corect ar fi ca la livrarea masinii sa primesti o hartie oficiala:
ATENTIE DRAGUTA, MOTORINA DIN ROMANIA ESTE IN GENERAL PROASTA, UTILIZAREA INDELUNGATA IN ORAS SAU LA TURATII SCAZUTE POATE PRODUCE DEFECTIUNI (gen valva EGR) CARE NU SUNT ACOPERITE DE GARANTIE.

De ce vorbim pe la colturi cu juma de gura si cerem bani clientilor dar nu ne asumam clar si oficial aceasta pozitie?

Oricum ce face roadrunner, explicand anumite aspecte mi se pare un lucru laudabil. Ideal ar fi sa existe aceeasi disponibilitate si la service pentru orice client care solicita detalii.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 21 2010, 01:05 PM
Post #784


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Pai pana la urma am inteles ca valva EGR s-ar schimba pe garantie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Feb 21 2010, 01:46 PM
Post #785


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



QUOTE (roadrunner81 @ Feb 20 2010, 08:45 PM) *
......
Referitor la ambreiaj, din ce stiu, kitul de ambreiaj este acelasi pe toate motorizarile Diesel indifirent de tipul cutiei de viteze. Observ aici ca cele mai multe probleme au fost pe Forester si Outback, masinile cu garda la sol mai mare si predispuse utilizarii in regim off-road.
Nu stiu insa daca este o legatura sau nu.
Ce pot spune cu certitudine, sunt atit Forester cit si Outback cu peste 60.000 km, fara probleme la abreiaj.


Stimate domn, din cele de mai sus, sa intelegem ca problema referitoare la ambreiajul exista doar aici !!??

Adica doar pe forum ati auzit de aceasta problema, nu si in real life ?

Ar fi interesat de stiut, care este procentul de defectiuni la ambreiaj la motorizarile diesel - refuz sa cred ca SMT nu are o astfel de situatie atat timp cat se asigura fie garantia, fie piesele de schimb.

Faptul ca problema a aparut in majoritatea cazurilor de Outback si Forester, cred ca este expilcabila prin numarul de bucati vandute - intr-o masura mai mare decat prin modul de utilizare.

In plus, chiar daca masinile cu probleme ar fi fost utilizate in regim off-road, in opinia mea, abreiajul ar fi trebuit proiectat astfel incat sa reziste potentialelor conditii mai dure de exploatare.
Nu poti veni si sa-i spui unui client ce cumpara o masina 4x4 cu garda de 20 cm sa nu iasa cu ea de pe autostrada. Sau sa nu tracteze o remorca desi in cartea masinii este specificata capacitatea de tractare cu si fara dispozitiv de franare.

In concluzie, eu inclin sa cred ca este vorba de o eroare de proiectare/ fabricatie ce, coroborata cu anumite conditii de exploatare duce la distrugerea ambreiajului mult mai devreme decat in cazul unei uzuri normale.

Din pacate, se pare ca deocamdata Subaru in general si SMT in particular au adoptat politica strutului ...



--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 21 2010, 04:13 PM
Post #786


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



QUOTE (roadrunner81 @ Feb 21 2010, 02:17 AM) *
PS: Pentru Legacy/Outback nu exista update in acest moment, neexistind filtru de particule activ.
PS2: Va stau la dispozitie pentru alte informatii atit aici (in limita timpului meu liber) dar mai ales prin intermediul service-ului nostru.

Cu stima,
Doru.


Usor incorect sau mai bine zis incomplet:
- Pentru Legacy/Outback ultima versiune de soft (de la Subaru) este din aprilie 2009 (sper ca am tinut bine minte luna). In cazul legy-ului meu, fabricat in august 2008, versiunea respectiva din 2009 era chiar urmatoarea (dupa secventa).
- Evident ca pentru masinile produse in a doua jumatate a lui 2009 nu e cazul de update.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 21 2010, 05:56 PM
Post #787


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Nu cred ca roadrunner este responsabil pentru politica SMT si omul nu are nici o obligatie sa raspunda la toate intrebarile.
Va propun sa o luam mai usurel.

Pe de alta parte daca ar fi firma mea, as considera aceste topicuri un mare avantaj si as stabili un responsabil care sa analizeze ce apare pe aici, si care sa faca niste note informative. blink.gif N-am gasit alta rima!

Poate chiar niste sedinte la 2-3-4 saptamani. Daca ei cred ca lasand aceste informatii sa circule fara nici o replica nu isi dau singuri cu tesla in ... se inseala.

Voi ati vazut pe strada vreun Leg/OBK modelul nou ?? Eu nu!


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 21 2010, 06:38 PM
Post #788


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Acuma si tu. Pai pe strada pe criza asta nu o sa vezi o uratenie de masina precum noul OBK/Legy cu pret de peste 30000 euro. Cel putin pentru gustul meu se pot incadra la cele mai urate masini fara probleme. Seamana tot mai mult cu Chevrodaewourile sau cu orice coreeana de rahat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 21 2010, 09:48 PM
Post #789


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Dupa cum v-am mai spus am vazut una singura in garajul din Austria. Din 15 masini erau 4 Outback !!!

Cele 3 ale noastre si unul nou din Cehia. Curat coincidenta.

Am facut niste poze, iar una am pus-o fundal pe desktop unsure.gif ca sa vad cum evolueaza in timp feeling-ul.

Deocamdata chiar nu vreau sa va spun parerea, mi-e teama sa nu dea dreaqu faliment si ramanem fara ambreiaje si discuri de frana. Partea buna e ca unul dintre noi a zis ca ar lua-o, in speranta ca e sensibil mai mare si ca va putea merge fara cutie deasupra....


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
clau199
post Mar 20 2010, 10:02 PM
Post #790


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 20-March 10
Member No.: 124.767



o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 20 2010, 10:03 PM
Post #791


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa fie cand porneste compresorul de aer conditionat ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
clau199
post Mar 20 2010, 10:56 PM
Post #792


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 20-March 10
Member No.: 124.767



vibratiile apar dupa ce lichidul de racire ajunge la temperatura optima ; apar si cu aerul conditionat oprit ; cei de la service au spus ca e normal ; totusi sunt enervante pt. pretentiile care le aveam de la subaru ; incerc sa aflu daca a mai sesizat cineva lucrul asta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 21 2010, 01:27 AM
Post #793


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (clau199 @ Mar 20 2010, 10:02 PM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Da stiu despre ce vorbesti. E ca si cand ar trece metroul pe sun tine. Toate Dieselurile am vazut ca fac asa. Cel putin astea pe care le conduc eu. Nu stiu exact de ce, parca a mai explicat cineva mai demult chestia asta - ceva cu ECU care nu stiu ce draq face cateodata - cu alte cuvinte e normal si nu tre sa te sperii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Mar 21 2010, 08:54 AM
Post #794


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (bogcot76 @ Mar 21 2010, 01:27 AM) *
QUOTE (clau199 @ Mar 20 2010, 10:02 PM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Da stiu despre ce vorbesti. E ca si cand ar trece metroul pe sun tine. Toate Dieselurile am vazut ca fac asa. Cel putin astea pe care le conduc eu. Nu stiu exact de ce, parca a mai explicat cineva mai demult chestia asta - ceva cu ECU care nu stiu ce draq face cateodata - cu alte cuvinte e normal si nu tre sa te sperii.

E de la filtrul de evacuare a gazelor. Am avut su eu, si mai am aceleasi zgaltaieli, mult mai dese cand circul mult in oras. Acest filtru functioneaza foarte bine si se curata la turatii mari. Oricum, nimic sa te ingrijoreze. (Cum au spus cei de la service: e pretul platit pt.ca ai o masina care nu polueaza atat de mult).


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 21 2010, 09:14 AM
Post #795


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



filtrul de particule se curata. acest filtru se infunda mult mai repede la un mers SUBTURAT ! se recomanda ca atunci cand se iese din localitate sa se mearga un pic mai turat , astfel filtrul se curata natural si nu fortat.

se poate efectua curatarea filtrului de particule si in service, acest lucru se face lasand masina sa ruleze la turatie maxima timp de vreo 15-20 de minute parca. nu mai bine nu mai mergeti voi subturat ? smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Mar 21 2010, 10:50 AM
Post #796


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



QUOTE (clau199 @ Mar 21 2010, 12:02 AM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Vibratiile se datoreaza self-learning-ului - la intervale numai de el stiute, motorul ajusteaza parametrii injectiei pentru a tine cont de uzura, depuneri etc. Daca ai sa observi pana la capat o sa vezi ca e un ciclu pe care-l resimti prin vibratii si zgomot diferit al motorului.
Nu-i nimic in neregula si, daca nu ma insel, in dex-ul care ti-a venit cu masina e mentionata si chestia asta.

Referitor la pacaniturile din zona motorului, asa cum zicea si George, compresorul de AC si eventual ventilatorul radiatorului - dar si astea sunt normale si astea sunt sigur mentionate in manual.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Mar 27 2010, 06:58 PM
Post #797


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:50 AM) *
QUOTE (clau199 @ Mar 21 2010, 12:02 AM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Vibratiile se datoreaza self-learning-ului - la intervale numai de el stiute, motorul ajusteaza parametrii injectiei pentru a tine cont de uzura, depuneri etc. Daca ai sa observi pana la capat o sa vezi ca e un ciclu pe care-l resimti prin vibratii si zgomot diferit al motorului.
Nu-i nimic in neregula si, daca nu ma insel, in dex-ul care ti-a venit cu masina e mentionata si chestia asta.

Referitor la pacaniturile din zona motorului, asa cum zicea si George, compresorul de AC si eventual ventilatorul radiatorului - dar si astea sunt normale si astea sunt sigur mentionate in manual.

Apropo de zgomot diferit, la serviceul unde am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara, seful de acolo imi spune, la plecare, sa am grija de unde pun motorina pt. ca e foarte zgomotos motorul, sa nu am probleme cu injectoarele. Mie nu mi se parea, dar preventiv i-am turnat la urmatorul plin o sticluta de solutie speciala de la OMV de curatat injectoarele. Acum ma gandesc ca o fi fost saracul motor la momentul de self learning si eu l-am trecut degeaba pe antibiotice.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Apr 20 2010, 09:37 PM
Post #798


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



71500km. Cred ca mi s-au ovalizat discurile. Tre' sa iau niste teste de ovulatie, ca sa fiu sigur. Tremura ca o frigida cand pun frana.
Strict juridic cred ca ar trebui schimbate in garantie. Nu au garantie (scrie in carte) pentru uzura normala decat 1000 km, dar pentru uzura Anormala?.
Sunt cam nervos.
In rest, sigur nu e de vandut scumpetea asta.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alias
post Apr 20 2010, 10:00 PM
Post #799


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 288
Joined: 27-May 09
Member No.: 120.074



71.500km! fii fericit!
Eu zica ca ar fi cazul sa le schimbi oricum. Pe Outback-ul benzinar am schimbat 3 perechi de discuri in 50.000 de km. Deveneau inutilizabile, nu mai puteai pune frana, ca ajungea cafeaua pe geamul stanga/dreapta spate.
Cat despre schimbat pe garantie, e dubioasa rau povestea asta de 1000km. Oricum, tin minte ca atunci and am solicitat importatorului oficial sa-mi schimbe discurile a raspuns dupa 3 luni, ca masina are prea multi km(55.000km), asta dupa ce le schimbasem mai inainte pe banii mei,(chestiune trecuta in carnetul se service) caci plecam intr-o vacanta de 5000km. De cand nu ma mai luat discuri de Outback de la Subaru au disparut si problemele.


--------------------
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Apr 21 2010, 01:18 PM
Post #800


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



Deci deschidem miscarea "nici un consumabil Subaru " ? Poate ca facem si o lista de preferinte de consumabile de la alti producatori.

In alta ordine de idei : are careva idee despre schimbarea discurilor de frana cu unele putin mai mari ? Ma pregatesc de o "metamorfoza" si as opta pentru niste discuri putintel mai mari decat cele actuale, pentru ca mi se par reduse pentru masa masinii.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 38 39 40 41 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 12:05 PM