IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

subaru outback diesel

This topic is about subaru outback diesel, the author, vlademir, wrote about: QUOTE (hdi Sep 9 2009, 1220 AM) QUOTE (andrei5130 Sep 8 2009, 1108 PM) QUOTE (GLC120 Sep 8 2009, 1105 PM) In portbagaj pe ambele parti exista niste sp ... To read more just scroll down

41 Pages V  « < 36 37 38 39 40 > »   
Reply to this topicStart new topic
> subaru outback diesel
Rating 3 V
vlademir
post Sep 9 2009, 08:55 AM
Post #741


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (hdi @ Sep 9 2009, 12:20 AM) *
QUOTE (andrei5130 @ Sep 8 2009, 11:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 8 2009, 11:05 PM) *
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif

Sa inteleg ca varianta data de mine cea in care trusa medicala sta sub scaunul pasagerului acolo unde are si un lacas special ca sa nu ce plimbe catre picioarele pasagerilor din spate nu iti place, atunci incearca sub scaunul soferului daca nu ai sabwferul montat, daca nu iti place nici asta trage cu nadejde de placa aia ca sar putea sa nu intre trusa acolo, mai bine masoara inainte sa te chinui sa o scoti...

nu am putut sa ma abtin 36182451.gif


demontati-o voi bueyyyy ca sunteti shmekeri...ce placa, ce sub scaun....trusa intra la fix pe rezerva, sub placa portbagajului, catre partea din spare a masinii. Ce dreaqu dom'le? Acolo intra incredibil de multe chestii: trusa, triunghiuri, sufa, 1l ulei motor, antifurt roti, cateva carpe, saltea de plaja, 6 cutii de lapte LaDorna teehee.gif si inca vreo 2-3 chestii pe care nu le mai tin minte....

Da nu mai intra stingatorul atunci. Altceva. Mai bine desfaci trusa, bei spirtul si te infasori in plasturi.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Sep 9 2009, 09:24 AM
Post #742


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (vlademir @ Sep 9 2009, 08:55 AM) *
Da nu mai intra stingatorul atunci. Altceva. Mai bine desfaci trusa, bei spirtul si te infasori in plasturi.


Stingatorul nu am reusit sa-l bag pt. ca nu mi-am facut timp sa-l iau un pic la ciocan ca sa-l aplatizez putin. blink.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 9 2009, 12:34 PM
Post #743


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Trusa sta bine acolo sub scaun, nimic de reprosat. Inteleg ca radem glumim (eu am inceput) dar poate cineva sa spuna daca iese placa aia de acolo. Vreau sa pun jocul de table, na ! thanks.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Sep 9 2009, 04:25 PM
Post #744


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ Sep 9 2009, 01:34 PM) *
Trusa sta bine acolo sub scaun, nimic de reprosat. Inteleg ca radem glumim (eu am inceput) dar poate cineva sa spuna daca iese placa aia de acolo. Vreau sa pun jocul de table, na ! thanks.gif

Man, placuta aia iese destul de usor numai sa ii prinzi smecheria, la mine a iesit singurica dupa ce am indsat acolo jde sacose tip cora, carefura, real...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 9 2009, 05:20 PM
Post #745


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Asta imi place la Subaru exista solutii high-tech la orice problema. La SMT mi-au spus ca 87 de pungi standard sunt suficiente. De preferat biodergradabile. arigato.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Sep 24 2009, 12:40 PM
Post #746


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (GLC120 @ Aug 10 2009, 09:09 AM) *
Poate mai spun si alti fericiti utilizatori ce au constatat. Personal nu am nimic de reprosat suspensiilor, e adevarat cu nu am mers niciodata pe bancheta din spate. Pneurile stock sunt OK pe orice carosabil, mai putin iarna, unde nu le-am testat dar nici nu am de gand.

Bineinteles la Legacy suspensia e mai ferma, la comportament contribuie si pneurile pe 45. Pentru mine 45 in Romania este un No-Deal.



Problema balansului se diminueaza daca schimbi yokohamele cu niste anvelope. Daca le schimbi cu alta dimensiune, cred ca tre sa vezi si ce presiune sunt in noile anvelope, ca s-ar putea ca indicatiile de pe usa sa nu mai aibe nici o legatura cu noua realitate. La mine, juma de balans a disparut , in curbe nu mai face drifting si nici nu mai scartiei usor.
Cealalta jumatate de balans se elimna prin moddificare sway-bar-ului, (cred ca e antiruliu) cu unul mai gros. Eu caut acum un rallitek , dar nu am gasit in Europa pe careva care sa-l importe (exclud UK, aia ca natie ii bat pe cei de la SMT la preturi).

Daca afla careva de un importator capabil sa-l aduca, ca sa nu ne omoare transportul, poate da un semn.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Sep 24 2009, 03:21 PM
Post #747


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Sep 25 2009, 08:40 AM
Post #748


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (Diesel @ Sep 24 2009, 03:21 PM) *
Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.


Incearca sa vii cu presiunea cu 5 bari sub cea maxima a anvelopei, daca ai schimbat yokohamele cu ceva decent. Pe cele originale chiar nu am vazut daca e scrisa presiunea maxima.
La mine s-a atenuat pana la disparitie balansul fata spate, balans pe care-l simteam serios la orice damb.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 25 2009, 09:08 AM
Post #749


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



John, cu cine vorbesti? Cu colegul diesel - un tanar pilot talentat care crede ca Subaru e o masina absolut inodora si incolora, ca 150 CP la Boxer Diesel sunt varza, in timp ce el rupe totul pe circuit cu o Kia Cee'd WRC de 1.4L si 109 CP (marmota) ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Sep 25 2009, 09:23 AM
Post #750


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



John, ne vor fugari ecologistii daca scadem presiunea in pneuri ca cica ne creste consumul smile.gif
Oricum eu am constatat balansul ca pasager in OBK, nu m-am uitat foarte atent la cauciucuri, dar cred ca sunt alea originale iar soferul OBK-ului respectiv nu este genul care verifica presiunea si nivelul de ulei la intervalele necesare.

GLC, aici nu e combat zone, te rog sa glumesti cu altii.

This post has been edited by Diesel: Sep 25 2009, 09:24 AM


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 25 2009, 09:42 AM
Post #751


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (JohnSA @ Sep 25 2009, 08:40 AM) *
QUOTE (Diesel @ Sep 24 2009, 03:21 PM) *
Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.


Incearca sa vii cu presiunea cu 5 bari sub cea maxima a anvelopei, daca ai schimbat yokohamele cu ceva decent. Pe cele originale chiar nu am vazut daca e scrisa presiunea maxima.
La mine s-a atenuat pana la disparitie balansul fata spate, balans pe care-l simteam serios la orice damb.


John, in completare la postul meu de mai sus, tanarul Diesel nu are Subaru, nici Yokohame, nici ruliu la masina. Postul sau ne transmite niste informatii pretioase despre concurenta slaba japoneza. Era chiar un fel de compliment. blink.gif

"5 bari sub.... " e cam mult. unsure.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 25 2009, 10:59 AM
Post #752


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Incepi sa intreci limita...


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 25 2009, 11:26 AM
Post #753


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (mike.omega @ Sep 25 2009, 10:59 AM) *
Incepi sa intreci limita...


Asta cred si eu despre baietii care nu mai au ce face pe topic-urile cu masinile din dotare, nici pe combat si vin aici pe Subaru sa faca putin misto si sa ne dea niste lectii de viata si cultura, sau sa faca reprosuri dealerilor Subaru. Desi Subaru e o masina average care nu le place si nici nu-i intereseaza. blink.gif Doar asa de fenta!




--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 25 2009, 11:30 AM
Post #754


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



apropo de reguli . GLC pune in semnatura masinile din dotare te rog. asa zice la regulament.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Sep 25 2009, 03:05 PM
Post #755


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



Reply la toti. PSI , nu bari , acum m-am prins de ce erati asa mirati cum umblu eu cu flat/flat pe sosea. (pe burta).

Deci 5 psi sub presiunea MAXIMA inscrisa . La yokohame, poate nu am fost eu destul de atent, nu era inscrisa ?
Oricum, dupa reglajul presiunilor tangajul acela aproape a disparut, ca ma speria cand treceam peste un damb.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Oct 14 2009, 09:25 AM
Post #756


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Stiu ca parca s-a mai discutat problema asta dar nu gasesc acum topicul.

Chiar nu se poate face nimic cu treaba asta cu bagatu in marsarier?

Cateodata am senzatia ca voi ramane cu schimbatorul in mana de tare ce-l fortez sa intre in marsarier. Sotia mea chiar a lasat masina odata aiurea din cauza asta. Sunt situatii cand in fata nu o mai poti misca deloc datorita spatiului si trebuie obligatoriu sa dai cu spatele. Uneori poti calca amreiajul repetat mult si bine ca tot degeaba - nu intra decat cu forta bruta (pe care nu toata lumea o are).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Oct 14 2009, 09:45 AM
Post #757


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Cuplezi tr. I (nu trebuie sa misti masina) si apoi marsarier.
Si sa nu uit: nu cupla marsarierul cu frana calcata (vei permite astfel o miscare infima dar care poate face diferenta).
De dragul statisticii: la mine intra in marsarier fara probleme. Mereu. Nu am niciun merit in asta.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Oct 14 2009, 11:15 AM
Post #758


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



si eu fac lafel: cuplez a 1-a si pe urma intra linistit ...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Oct 31 2009, 08:08 AM
Post #759


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



Raportez un clinchet la roata stanga fata. Se aude doar cand merg pe drum denivelat (gropi sau fisuri mai mari in asfalt) respectiv trebuie sa existe o diferenta de nivel, pe asfalt neted nu se aude. Initial mi s-a spus ca e datorita placutelor uzate. Am schimbat placutele si, v-ati dat seama si singuri, zgomotul cristalin tot se aude. Am asa o lene dar si o spaima in portofel sa ma duc la service incat m-am gandit ca inainte sa ma dau o tura pe aici cu presupusul.
O zi buna tuturor.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Oct 31 2009, 09:10 AM
Post #760


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Verifica ghidajele de culisare de la etrier. Trebuiesc desfacute suruburile de la ghidaje si pus niste vaselina. In principiu, dupa o perioada de timp vor trebui inlocuite aceste ghidaje.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 12:08 PM