Renault Modus/ClioBC/Mitsubishi Colt/Opel Corsa/VW Polo2 |
This topic is about Renault Modus/ClioBC/Mitsubishi Colt/Opel Corsa/VW Polo2, the author, Mihnea54266, wrote about: Scurt si la obiect: Am de ales intre urmatoarele: 1. Renault Modus (Confort Privilege 1.5 dCi 80 CP + tempomat ) - pret DDP 13.822 EUR 2. Renault Clio ... To read more just scroll down
Renault Modus/ClioBC/Mitsubishi Colt/Opel Corsa/VW Polo2 |
Aug 28 2005, 02:27 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Am de ales intre urmatoarele: 1. Renault Modus (Confort Privilege 1.5 dCi 80 CP + tempomat ) - pret DDP 13.822 EUR 2. Renault Clio Bicorp (Extreme 1.5 dCi 80 CP + tempomat ) - pret DDP 13.116 EUR 3. Mitsubishi New Colt (Instyle 1.5 DI-D - pachet optiuni ARZ/AS0) - pret CIP 13.180 EUR 4. Opel Corsa (Cosmo 1.3 CDTI 70 CP) -pret CIP 12.747 EUR (pret standard CIP 10.798 EUR, la care am adaugat - airbaguri supolimentare 433 EUR CIP *probabil mai scad cele existente - tetiere fata active 64 EUR CIP - ESP cu control tractiune 390 EUR CIP - scut motor 27 EUR CIP - computer de bord 190 EUR CIP - aer conditionat 669 EUR CIP - tempomat 176 EUR CIP 5. VW Polo (Attractive 1.4 TDI 80CP) - pret DDP 16.387 EUR (4 usi, pret standard 14.213 EUR DDP, la care am adaugat: - pachet ESP 599 EUR DDP - tempomat 326 EUR DDP - computer bord 148 EUR DDP - airbag lateral 328 EUR DDP - airbag lateral fata+cap 773 EUR DDP (nu e prea clar pe site) Ce ma sfatuiti? (argumente pro si contra) |
|
|
Aug 28 2005, 02:41 AM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Am vazut ca pe site la Opel este precizata oferta:
" Corsa 5-uși 1.3 CDTi common rail diesel (70 cp): de la 9,077 Euro CIP GRATUIT: aer condiționat, închidere centralizată, geamuri electrice față, scaun șofer reglabil pe înălțime." am dedus astfel ca reducerea este de 300 EUR la pretul CIP, la care se adauga dotarile mentionate: Astfel pentru specificatia trecuta la Corsa mai sus, se ajunge la un pret de CIP 11.778 EUR |
|
|
Aug 28 2005, 09:12 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 35 Joined: 9-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.894 |
Eu as alege Modus fara sa ma gandesc o clipa la celelalte..
Masina de ultima generatie, spatiu imens (mai les in fata), cea mai placuta ambianta interioara, portbagaj modulabil (bancheta spate culiseaza), design. L-am analizat mult in showroom dar nu aveau inca masina de drive test. Dar vine in curand... -------------------- Renault Scenic RX 4, 140CP
|
|
|
Aug 28 2005, 10:03 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Masian este faina...si mai are si 5 stele la siguranta. Cine spune ca 5 stele nu conteaza spune aberatii...zilele trecute am avut ocazia (nefericita) sa vad ce importanta uriasa are o masina sigura... |
|
|
Aug 28 2005, 10:16 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 5-July 05 From: Constanta Member No.: 50.576 |
Coltul te personalizeaza parca o idee mai mult. Nu stiu ce sa zic cam 50%- 50% -------------------- Suzuki Grand Vitara 2L AT,Honda Jazz 1.4 iDSI CVT
|
|
|
Aug 28 2005, 11:00 AM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Si ca veni vorba de modus, m-am uitat pe dotarile optionale si chiar nu stiu ce e cu farurile adaptive de viraj (FBL) Stie cineva sa imi explice si mie ce e cu ele?
Merci |
|
|
Aug 28 2005, 12:28 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Pentru Mihnea! Farurile adaptative la viraj inseamna ca fasciculul luminos se misca odata cu rotile. Adica "coteste" farul daca vrei. Numai pentru instalatiile de iluminare cu xenon se poate asta. Sistemul "gandeste" unde vrea soferul sa aiba lumina si indreapta lumina farului inspre locul respectiv. Tehnologia asta e prezenta la mai multe masini standard sau optional. In cap imi vine X5-ul de la bmw.
Cat despre alegerea masinii dintre toate acelea enumerate... Mie imi place clio bicorp. argumente pro: defecte remediate deoarece se incheie generatia, sportiv, spatiu interior bun (pentru 65 kg si 1,75 m ai mei). contra: model vechi (doar facelift). Coltul mi se pare o masina in regula. Despre acest modus nu stiu ce sa-ti zic... e nou, poate avea probleme... nu stiu. In show room toate masinile arata bine. Poate iti iei noul Clio. Ce zici? (cred ca apare la salonul auto de la Bucuresti din octombrie) -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Aug 28 2005, 03:10 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
QUOTE(Adrian52378) Sistemul "gandeste" unde vrea soferul sa aiba lumina si indreapta lumina farului inspre locul respectiv. Tehnologia asta e prezenta la mai multe masini standard sau optional. In cap imi vine X5-ul de la bmw.
Defapt nu gandeste;tu iei de volan stanga,bat si farurile spre stanga.Iei de volan dreapta,o iau si farurile la dreapta. O alta masina pe care e sistemu asta e C5. Cat despre Polo:NO WAY.Da-o dracu,16 400 pentru o masina din clasa mica?Umflate rrau preturile. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 29 2005, 09:01 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
dupa doua masini avute (clio symbol si megane), n-as mai lua frantuzeasca, nu comentez mai mult pentru ca ofensez posesorii de reno-uri (dar am postat o gramada de topicuri pe tema asta). as merge pe un colt. acum vreo 5 ani am avut un lancer (un colt cu portbagaj sau break) si am fost mega multumit de masina. nu stiu ce a mai ramas din ce a fost odata...
dar oricum fa un drive test cu un colt, poate ai noroc si-ti place. vad ca posesorii sunt foarte multumiti. ps: modus abia a aparut, nu poti sa eviti bolile copilariei..care nu vor intarzia sa apara..colt a aparut de ceva mai mult timp (dar nu pe piata romaneasca). pps: corsa really sucks, cel putin asa zic ownerii. iar cdti-ul te scoate din masina de zgomotoasa ce e. -------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 09:22 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Modus are deja 1 an si ceva de la lansare....masina nu-i chear noua.
Masinuta este super iar din cele de mai sus cred ca modus este o alegere buna... Eu am deja 2 franceze si cred ca in viitor o sa mai am una.... S-ar putea sa fie modus... |
|
|
Aug 29 2005, 09:25 AM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pnetru adrian :
farurile adaptive sunt o inovatie citroen de prin anii 60-70. au fost montate in serie incepand cu opel . apoi toti producatorii au incercat sa tina pasul . -------------------- |
|
|
Aug 29 2005, 12:26 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 9-February 05 From: Iasi Member No.: 40.155 |
Intervin si eu in discutie, pentru ca si eu am fost in situatia de a alege o astfel de masina (Modusul nu era inca lansat la noi). Alegearea mea a fost un Mitsu Colt 1,1. Motivele mele au fost:
- mai spatioasa decat Clio, Corsa, Polo, Fiesta sau Fabia (le-am testat pe toate). Eu am 1,95 m inaltime. - motor dezvoltat de MM pentru MMC/DaimlerCrysler de 1,1 foarte fiabil si puternic pentru cilindreea sa: DOHC, 4 supape pe cilindru, sistem MIVEC de distributie variabila, 75 CP - consum redus (sub 8L/100Km in oras cu AC pornit - din experienta) iar la drum intins: 4,5L - cel mai nou sistem de directie asistata electronica (fara echipamente hidraulice) - fiabilitate mai mare si consum mai mic. - echipare satisfacatoare in dotarea standard: AC semi-automat, 4 air-bag, ABS+EBD, 2 geamuri electrice - design foarte placut (a fost masina anului in Danemarca, Olanda, Romania si inca cateva tari) Pretul DDP nu depaseste 11500 Euro, nu mai stiu exact pretul. Motorizarile diesel la Mitsu Colt mi se par destul de piperate, de ce nu iei in calcul varianta Inform de 1,3L 16V MIVEC de 95CP, ajunge pe la 12.000 Euro DDP. Aceasta a fost alegerea mea. Eu iti recomand sa alegi ceea ce iti va spune inima, dupa ce te informezi si le testezi. Daca e sa te iei dupa tot felul de clasamente si date tehnice, in mod sigur o sa ai regrete mai tarziu "Parca era mai bine daca o alegeam pe cealalta", etc. -------------------- Mitsubishi Colt 1,1 Inform 75CP - MPI MIVEC 12V
|
|
|
Aug 31 2005, 09:00 AM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Multumesc pt informatii.
Am vazut ca la noi nu se aduce Modus cu tavan transparent, sau cum s-o numi el in termeni de specialitate ) Modusurile pe care le-ati vazut voi aveau plafonul normal sau transparent? Merci |
|
|
Aug 31 2005, 09:17 AM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
dintre masinile enumerate , eu iau in calcul doar modus si colt.
eu personal as cumpara colt, ptr. ca e asiatica, mai fiabila, mai puternica, mai dotata. in brasov, la dealer , am vazut modus cu acoperis normal.cele transparente, citez"nu sunt inca disponibile ptr. romania". deci parerea mea este mitsu colt. -------------------- |
|
|
Sep 2 2005, 08:00 PM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Cativa prieteni mi-au recomandat Smart ForFour in fata lui Modus si Colt. Credeti ca este o optiune de luat in seama? Punctele in plus ar fi la prezenta ESP-ului in serie, minus ar fi din cate am inteles service-ul cu timp de asteptare maaaaare pt orice piesa. Stie cineva mai multe detalii despre fiabilitatea smart forfour?
Merci. |
|
|
Sep 4 2005, 08:46 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Nu reusesc sa gasesc preturile pt smart. Eu m-am interesat de o masina de oras in urma cu 3 ani, vroiam un smart fortwo. Costa vreo 12.000 DDP si mi s-a parut extrem de scump...
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Sep 4 2005, 10:54 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
La Smart problema e ca versiunile mai ieftine sunt chele rau, iar cele mai dotate rup la pret. Ca fapt divers, motorizarile de pe Smart Forfour sunt identice cu cele de pe Colt (cu exceptia dieselului de 68 cp, care nu exista pe Colt).
Marea bila neagra pentru Modus este faptul ca toate versiunile (in afara de cea pe benzina de 110 cp) au frane cu tamburi pe spate. Pe de alta parte, cred ca Modus are cel mai generos pachet de dotari standard (in special versiunea Privilege). |
|
|
Sep 7 2005, 11:42 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.259 |
Am fost azi la un dealer Renault.
Ce m-a surprins este ca desi Privilege costa cu 300 EUR mai mult la CIP fata de Dinamique, are in plus aerul conditionat automat si Jante aluminiu, pe care daca le achizitionezi ca optiuni sunt 59+188EUR CIP (?) Am intrebat daca se pot livra masini cu sunroof sau haion cu dubla deschidere si mi s-a raspuns ca doar cele din oferta, nu si alte versiuni modus. |
|
|
Sep 8 2005, 01:23 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Ca intotdeauna, in .Ro ajunge numa ce e in excedent "dincolo". La fel cum Nissan nu livreaza varianta Micra cu Diesel de 80 cp (care este dCi Renault), la fel nici Modus nu vine in variantele "speciale" ("cutting costs" cat cuprinde).
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Sep 13 2005, 11:18 AM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 6-June 05 From: Neamt Member No.: 48.516 |
Daca vreti parerea unui posesor de Modus...
1. Masina se produce din septembrie 2004, si numai in Spania. Deci stii pe cine sa injuri, in caz de, nu trebuie sa te gandesti la mai multe variante. 2. Spatiu interior nu se compara cu altele pe care le-am incercat eu (Fiesta, Getz, noul Polo, 206, Fabia, Corsa). Chiar ai o senzatie super adevarata in ea, iar daca tragi bancheta mai in spate, ai si pt pasagerii spate loc berechet, aproape cat la volan. Pozitia la volan e foarte inalta, deci ai vizibilitate foarte buna. 3. Dotarile sunt excelente. Eu am dynamique, dar la privilege nu ai in plus decat aer conditionat automat cu torpedou cu racire (pe care l-am luat cu 59 euro) si jante aliaj de 15. Pe astea nu le-am luat si am avut surpriza sa raman fara un capac, care ma va costa 900.000, dar acum le-am pus antifurt, deci sper sa nu mai am problema asta. Farurile adaptive de viraj sunt optionale pt orice varianta de echipare si costa 94 euro. Nasol e ca si vopseaua metalizata e tot optionala si te mai costa 165 euro. :evil: 4. Am deschis un topic pe forumul Renault unde voi pune zilele astea mai multe poze, pt ca cei interesati de Moduis sa isi faca o idee. Eu m-am chinuit sa aflu cat mai multe despre el, si as vrea sa ajut pe cei interesati. -------------------- Renault Modus 1,5 dCi (2005)
Opel Vectra 1,6 (1992) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 05:14 PM |