BMW vs. Mercedes vs. Audi |
This topic is about BMW vs. Mercedes vs. Audi, the author, pmhoria, wrote about: Eu personal nu vad rostul acestor tipuri de reclame. Adica hai sa dam in gura unii la altii ca doar legea ne-o permite. Personal nu as cumpara Audi, v ... To read more just scroll down
BMW vs. Mercedes vs. Audi |
Feb 19 2010, 11:52 AM
Post
#321
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
-------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Feb 19 2010, 12:35 PM
Post
#322
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
cica caranddriver are o mare putere in sua si in acelsi timp un mare tiraj si cetatenii americani iau intotdeauna de buna ce spune caranddriver.
wtf, audi se folosesc de toate armele acolo tinand cont de pozitia slaba pe care sunt. cand e vorba de afaceri, lovesti cat poti si unde poti iar asta o face fiecare din noi. -------------------- |
|
|
Feb 19 2010, 04:25 PM
Post
#323
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
desi prefer bmw, recunosc ca reclama are o nota de umor. oricum, si bmw i-a provocat pe audi prin reclame.
-------------------- service ford suckz.
|
|
|
Feb 19 2010, 06:03 PM
Post
#324
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
cica caranddriver are o mare putere in sua si in acelsi timp un mare tiraj si cetatenii americani iau intotdeauna de buna ce spune caranddriver. wtf, audi se folosesc de toate armele acolo tinand cont de pozitia slaba pe care sunt. cand e vorba de afaceri, lovesti cat poti si unde poti iar asta o face fiecare din noi. "Azazelpony", ti-am vazut postarile in romglish pe youtube, nu am stiut ca esti asa agresiv cu BMW-ul domnule... In alta ordine de idei, NU, nu lovesti unde poti si cand poti. O reclama prin care il ranesti, il umilesti, il jignesti pe altul mi se pare nesimtita. Valabil pentru oricine. Nu cumpar un produs de la unul care spune "cumpara Cola, Pepsi sucks". Culmea, prefer Pepsi... In momentul in care vrei tu sa ma convingi prin comparatie murdara, nu ai decat sa iti lauzi produsul pana maine; mie cel putin, chestiile astea imi provoaca repulsie... Billboardurile din Santa Monica au avut o alta conotatie si au fost oarecum funny. Asta insa, "one is a winner and one is a loser" este lipsita de imaginatie si bun simt. This post has been edited by Rebel: Feb 19 2010, 06:07 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 19 2010, 06:08 PM
Post
#325
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
nu am nici un cont pe youtube si nu postez niciodata nicaieri in romglish. ma confunzi dragule. nick-ul de azazel este des intalnit pe ficare forum aproape. eu il folosesc doar aici. eu spre deosebire de tine sunt de acord cu reclama agresiva indiferent de domeniul de activitate al celui ce ataca iar daca ataci asa cum au facut-io audi folosindu-te de numele caranddriver poti avea succes in general. apropo, in luna ianuarie, audi au depasit la livrari pe mercedes si pe bmw worldwide pt prima data in istorie This post has been edited by AZAZEL: Feb 19 2010, 06:13 PM -------------------- |
|
|
Feb 19 2010, 07:30 PM
Post
#326
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Daca te-am confundat, scuze.. era putin prea evident...
Oricum, referitor la vanzari: sunt genul care nu ma intereseaza vanzarile. Niciodata nu m-a interesat acest aspect. Din contra as putea spune, orice constructor daca s-ar axa pe calitate si ar vinde mai putin as fi si mai incantat. Faptul ca unul vinde mai putin si altul mai mult este irelevant pentru mine. Acum referitor la Audi: baietii astia nu vindeau mai nimic datorita pretentiilor financiare. Lumea nu dadea aceeasi bani pe un Audi cand la aceeasi bani lua BMW. Asa ca prin August anul trecut s-au decis sa dea pretul rau de tot jos pentru ca ramaneau cu ele (stiu bine situatia). In plus aveau multe ramase pe stock amenintate fiind de noul stock 2010. Dat fiind pretul primit, am fost la un pas sa cumpar un S4 dar am sfarsit prina a renunta la deal. Un M3 sedan pleaca de la 70.000 CAD iar un S4 de la 52.000 CAD. Cand aveau pretentia sa le vanda la aceeasi bani cu BMW nu vindeau mai nimic. Nu vreau sa insinuez nimic, incerc doar sa iti spun cum stau lucrurile. Privitor la comparatii: multe comparatii sunt bazate pe S4 versus 335i, amandoua sportive dar intre ele una este topul iar cealalta nu este. sau intr-una pune A6 quatro versus 535i... deci... no comment. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 19 2010, 08:22 PM
Post
#327
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Rebel, esti prea sensibil, ce naiba, e o reclama, si inca una destul de reusita.
Cat despre agresivitate in publicitate... nu gasesc nicicum pe net o reclama pe care am vazut-o la noaptea devoratorilor de publicitate (cred) sau la o alta emisiune de genul asta... oricum mi s-a parut foarte tare asa ca o povestesc pe scurt (spoiler allert !): La inceput arata un BMW care face cerculete pe gheata... filmare din interiorul masinii, soferul linistit se vede ca face treaba in mod controlat... le face perfect si cu rotile spate deseneaza un cerc pe gheata (e filmat de sus si se vede cercul desenat de masina)... intre timp o voce spune cat de bine se descurca BMW pe gheata... "unlike our competition" Si arata un sofer care se chinuie sa pastreze controlul masinii, derapeaza si el dar in mod vadit necontrolat, etc... apoi se trece la vederea de sus (acolo unde arata BMW-ul care desena un singur cerc pe care il tot ingrosa)... eh, masina "care derapa" desena nu unul... ci 4 cercuri... care formau... guess what... sigla audi... fiindca nu era in stare sa isi pastreze traiectoria. E super tare reclama si sunt chiar foarte suparat ca nu o gasesc... daca totusi cineva o are as fi foarte recunascator sa o posteze. Oricum, ideea era alta, relaxeaza-te, ia-ti o bere (sau un "joint", ca e in mod evident popular pe la BMW ) si nu mai lua toate lucrurile in serios. Daca esti convins ca BMW e ceea ce te multumeste, fuck the rest... eu din pacate nu am inca o convingere ca m-ar multumi vre-una din astea trei (bmw, merc, audi), in conditiile in care cele 3 firme sunt totusi in mod evident in preferintele mele (Mda, stiu n-am avut inca nici un BMW... dar chiar nu e vina mea... eu am incercat... si promit ca la un moment dat o sa am si un BMW... nu in viitorul apropiat, dar probabil dupa ce pleaca Bangle de la ei) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Feb 19 2010, 08:39 PM
Post
#328
|
|
pilot Group: Membri Posts: 356 Joined: 13-April 07 From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda) Member No.: 103.845 |
Asta?
|
|
|
Feb 19 2010, 08:43 PM
Post
#329
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
1. Bangle nu mai e la ei.
2. Nu sunt sensibil, efectiv ma deranjeaza reclamele lipsite de bun simt care fac referire catre competitie. 3. Chiar I don't give a shit about it. Daca era sa ascult lumea si sa ma iau dupa cifra de vanzari nu cumparam diferite masini. experienta mi-a dovedit contrariul. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 19 2010, 10:59 PM
Post
#330
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Eu cred ca se face prea mult caz din cauza unei reclame. Ideea, in general, a unei reclame este aceea de a arata "ca noi suntem mai buni decat concurenta", indiferent de modul in care arati lucrul asta (cat de agresiv o faci). Si eu nu cred ca este o problema daca Audi arata "pe fata" ca "bre, noi facem maisini mai bune decat BMW" sau, in cazul ultimei reclame ca BMW face masini mai bune (sau sisteme) decat Audi. Oricum o reclama la BMW, Audi sau Mercedes automat este o aluzie la celelalte doua concurente, fie ca o arati sau nu "pe fata".
Chestia asta nu o fac numai cei 3, inclusiv Sony Ericsson avea intr-un timp pe telefoane melodia Nokia, care la un moment dat nu se auzea bine. Ce sa mai vorbim de Coca Cola si Pepsi (chiar imi amintesc o reclama la Pepsi care se termina ceva de genul "un produs cola, Pepsi cola." Iar exemplele pot continua. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Feb 19 2010, 11:37 PM
Post
#331
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
O multime de "reclame" sint doar excercitii care nici macar nu au in spate firma respectiva ci fac parte din portofoliul diveritelor agentii de advertsing, sau sint propuneri intre alte 20 care sint respinse la prima sedinta sau sint facute de oameni in cautare de job in adverstising. Ma indoiesc ca genul asta de reclama ar fi pe tv pentru ca multi oameni ar gindi exact ca Rebel. In US se fac reclama care ataca alta firma, dar in cu totul alt mod, mult mai atenuat. De genul o comparatie tehinca: 5s la suta pentru masina noastra fata de 6s la BMW sau am pus rufele 30 minute in detergentul ostru si in tide si uite ce a iesit sau sucul nostru are 50% mai putin zahar decit Coca cola... cu alte cuvinte o comparatie macar vag argumentata de niste masuri obiective (probabil manipulate).
Si inca ceva: firmele care nu-s lideri pe piata, cu vinzari mai mici, mereu vor face o reclama care ataca firma mare, NU SI INVERS. Coca Cola nu o sa spuna niciodata ca sucul nostru e mai bun ca Pepsi (nu se "coboara"), Pepsi insa da. Pe vremuri (poate si acum) Lexus facea reclame cu ingineri germani care se minunau in fata unui Lexus, nu si invers. Audi ataca BMW, nu si invers. Samd. This post has been edited by ozz86651: Feb 19 2010, 11:40 PM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Feb 20 2010, 12:32 AM
Post
#332
|
|
pilot Group: Membri Posts: 356 Joined: 13-April 07 From: Cluj-Napoca / Galway(Irlanda) Member No.: 103.845 |
Cica reclama asta la Audi se da in State:
Foarte proasta, insulta clientii pe care Audi incearca sa-i atraga |
|
|
Feb 20 2010, 01:17 AM
Post
#333
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Aici il sustin pe Rebel. La aceeasi bani (motoare/dotari comparabile) pt mine audi nu exista in fata bmw si mercedes
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Feb 20 2010, 01:35 AM
Post
#334
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
sunt cateva modele de masini de la audi care in combinatie cu unele motoare si accesorii chiar sunt masini.
aici as enumera TT-S si TT-RS, R8 V10 care este mai rapid pe aproape orice circuit ca si ferrari f430, audi S4, audi s3, rs6, a4, a5 si q5 echipate cu tractiune integrala si diferentialul sport pe spate. cam astea sunt masinile care pot fi puse oricand cu fruntea sus in fata oricarui model echivalent de la bmw din punct de vedere al sportivitatii. mai nou lumea pune semnul egal intre seria 7 si audi a8 si mai mic in dreptul lui mercedes S. -------------------- |
|
|
Feb 20 2010, 01:47 AM
Post
#335
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Mercedes are pe teava S-ul nou. Seria 7 si A8-ul sunt modele noi, pe cand S-ul e la sfarsit de generatie.
Mie la Audi nu-mi place stilul, foarte bling-bling pentru gusturile mele. Tehnic, probabil ca sunt la fel sau chiar mai bune, insa cand vei simti cu adevarat superioritatea asta? In 0,1% din timp probabil. Pentru mine M3=RS4=C63AMG, din punct de vedere al performantelor. Da, stiu, M3-ul e cel mai rapid pe circuit. Cu ce ma incalzeste treaba asta in viata de zi cu zi? As alege oricand C-ul, la aceeasi bani. La fel cum as alege RS4 daca ar fi semnificativ mai ieftin. This post has been edited by DRAGOS: Feb 20 2010, 01:48 AM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Feb 20 2010, 10:28 AM
Post
#336
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Audi, este mereu solutia cand una BMW sau mercedes greseste undeva... Vrei un sedan sportiv, in principiu clar BMW... dar ce te faci daca nu-ti place de nicio culoare seria 3, ai 2 variante: cumper un E46 SH (probabil cel mai reusit model de serie 3) sau iei un A4. Ok, A4 nu va fi la fel de rapid pe circuit dar daca ii pui un motor suficient de potent atunci nu vei sti asta niciodata.
La fel, vrei o masina comfortabila si luxoasa, mertz... clar... dar daca nu-ti place E-ul ? Ce sa faci ? sa iei serie 5 ? neaah... A6 all za way. Sau ce te faci daca vrei o masina premium cu tractiune fata ? (da stiu, nimeni nu ar trebui sa-si doreasca asa ceva... dar traim in era in care lumea cumpara camioane... si se bucura) De ce credeti ca in ultimii ani Audi a crescut atat de mult ? pentru ca BMW si mertz au dat-o in bara cu diferite modele si au fortat clientii traditionali de mertz sau bemeu sa se reorienteze. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Feb 20 2010, 11:53 AM
Post
#337
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
mai halba,
am fost pe 29 ianuarie la poiana marului undeva pe langa rasnov/zarnesti. pensiunea la care am fost cazati era situata pe un deal si pana a ajunge acolo se mergea pe un drumeag lat de 2-3-4 metri cu o lungime de aprox 500m si era o zapada si o gheata ceva de speriat. problema nu ar fi fost gheata sau zapada ci panta care era extrem de mare si acele de par la 150-170 de grade. am incercat sa urc asa insa pana nu am dezactivat controlul tractiunii ca altfel mi se oprea masina pe loc nu am avut nici o sansa. si pedala nene la maxim , cum prindeam un stop de viteza (20km/h) , bagam tare prin toate denivelarile ca daca incetineam , acolo ramaneam. acum, da-mi tu o solutie, cum as fi putut urca acolo cu un rwd tinand cont ca trebuia decuplat asr/esp. ce sansa aveam sa nu ma opresc la primul ac de par? indiferent cum ai da-o, pentru nevoile mele si ale multora, un fwd este mult superior unui rwd si nu mi-as cumpara un rwd decat ca a 3-a masina. sau poate nu sunt eu suficient de barbat !!! la socri cand merg, urc o panta de 4 km cand ne ducem si la tara si deseori e sticla pe jos iarna. controlul tractiunii pe off si treapta a 3-a. noroc ca nu sunt curbe in loc. un rwd este bun pana in momentul in care nu dai de dracu' si ar trebui sa decuplezi controlul tractiunii insa intr-adevar aceste momente sunt putine. din ce stiu eu, s40-ul ce l-am avut nu avea buton de esp off insa in 33.000 km nu am avut nevoie niciodata sa il decuplez. deci si fwd fara esp off e cam naspa. This post has been edited by AZAZEL: Feb 20 2010, 11:55 AM -------------------- |
|
|
Feb 20 2010, 04:38 PM
Post
#338
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
in studentie conduceam o cobra 240 d din 79 parca. tractiune spate si fara alte sisteme.
am mers prin zapezi de o palma, drumuri sticla, am trecut acolo unde FWD urile (drept e ca erau multe dacii) abia se tarau sau nu aveau sanse. in treapta 2 a bine controlat pe acceleratie am urcat oriunde prin zapezi batatorite, iar in a 3 a mergeam lejer la 40-50 la ora prin zapada serioasa de la iesirea din defileul jiului pana la Lupeni/ Vulcan. am facut depasiri sigure iesind de pe urmele trasate in zapada de alte masini si am revenit din zapada neatinsa. a fost excelenta! -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Feb 20 2010, 07:36 PM
Post
#339
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
QUOTE De ce credeti ca in ultimii ani Audi a crescut atat de mult ? Parerea mea, despre USA, nu neaparat in ordinea asta: 1. Ca avea de unde avind felia cea mai mica daca acapara 1% din piata era deja fantastic. 2. Ca a crescut piata cu totul. 3. Ca e ieftin. Mai ieftin adica. 4. Ca arata maiputin controversat ca unele modele BMW. QUOTE Sau ce te faci daca vrei o masina premium cu tractiune fata ? (da stiu, nimeni nu ar trebui sa-si doreasca asa ceva... dar traim in era in care lumea cumpara camioane... si se bucura) De ce n-a trebui nimeni sas-i doreasca asa ceva? FWD e singura alegere ratonala daca nu in 100% din cazuri, sigur in 99%. Nue alegera interesant, placuta dar e alegerea rationala. This post has been edited by ozz86651: Feb 20 2010, 07:37 PM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Feb 20 2010, 09:29 PM
Post
#340
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ozz, in SUA cresterea e normala, ca daca nu existi deloc pe o piata si apoi "incepi sa existi" atunci cresterea e de cateva sute la suta pe an... cum e si cresterea Dacia in Europa de vest... raportau cresteri de 300-400%... logic, daca inainte nu existau deloc pe piata. In schimb Audi a batut in cativa ani BMW-ul la vanzari in germania... iar acolo nu era vorba de "noutate"... acolo cred ca "meritul" a fost al competitorilor. Mercedes avea un istoric al fiabilitatii vecin cu alfa-romeo iar BMW s-a gandit ca cea mai bine vanduta berlina premium ar trebui desenata de unu' Bangle si ar trebui sa aiba stopuri asemanatoare cu masinile coreene. Iar Audi ce a facut ? A facut un facelift la A4 (vorbim inainte de aparitia ultimului model de A4, ca atunci a inceput sa creasca audi in vanzari).
Eu vorbeam de masini premium FWD... adica din start nu e vorba de alegeri rationale, defapt nici audi nu ofera tractiune fata peste 200 (ma rog, 210 mai nou) cp cu tractiune fata. @Azazel, eu stau intr-o zona naspa spre foarte naspa iarna, stau cocotat pe deal, strazi inguste care nu au vazut in viata lor utilaj de dezapezire, de la un punct sunt neasfaltate, si daca aici ninge o zi... atunci timp de 2 saptamani drumul e acoperit de zapada desi in restul orasului s-a topit de mult. Am urcat cu FWD+gume de iarna, am urcat cu AWD+gume de iarna si am un vecin cu un 5-ar mai vechi care a urcat si el in fiecare zi (e drept ca el locuieste ceva mai jos decat mine, dar oricum are niste pante suficient de abrupte de urcat). Daca ai gume de iarna bune singurul impediment il reprezinta garda la sol. Iar cand zapada e mai mare decat garda la sol atunci s-ar putea sa nu mai urci nici cu AWD. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 06:48 AM |