IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh

This topic is about Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, the author, guerilla, wrote about: ti-ai luat masina de indoit teava? /thumbsup.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":thumbsup:" border="0" alt="thumbsup.gif" /> bravo ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, ...masina de "namol" si "coclauri"...
guerilla
post Oct 11 2008, 07:49 PM
Post #61


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



ti-ai luat masina de indoit teava?! thumbsup.gif bravo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 12 2008, 11:35 AM
Post #62


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (guerilla @ Oct 11 2008, 08:49 PM) *
ti-ai luat masina de indoit teava?! thumbsup.gif bravo


nu inca. dar urmeaza. vroiam sa luam din china, dar toate uilajele aduse de acolo s-au dus naibii. sa vezi ce misto a facut garnitura de la presa cind a plesnit. noroc cu reflexele ca mi-am ferit capatina la timp. verymad.gif asa ca in loc sa luam de acolo, mai stringem bani si luam una din cehia.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Nov 10 2008, 01:08 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Astazi m-am dat cu un Hilux...nou, de drive-test, la reprezentanta Pitesti...motor diesel de 2.5 l, doar vreo 120 CP, cuplu 400 Nm...masina are sub 1000 de km facuti...

Am iesit un pic in teren accidentat cu ea...imi place cum merge prin gropi si hartoape, nu m-am bagat si la santuri, ca mi-a fost mila de praguri/bare, si am zis sa n-o busim...in L4 urca ff frumos, fie in viteza 1, fie intr-a doua...la coborare isi face singura treaba, chiar si la pante de 40-45 de grade, viteza I, nu te atingi de nimic...eventual poti frana un pic, daca ti se pare ca mergi prea repede la vale...din cate am inteles de la Mihai (tipul de la reprezentanta), rotile pic fara aderenta (am iesit oblic dintr-o panta, dupa urcare, pe un viraj la stanga, iar roata dreapta fata era in aer...), nu se mai invart (blocaj mecanic, nu electric...)...daca stie cineva despre ce este vorba, astept lamuriri, ca eu nu am inteles ff bine...doar ca roata nu se mai invarte, iar puterea este directionata catre rotile cu aderenta...

Ca sa concluzionez un pic, in eventualitatea ca voi pune pe picioare vreo firma, un pick-up 4X4 va fi clar pe lista de achizitii (leasing, cel mai probabil), pentru ca este masina care imi cam trebuie...Hilux-ul asta avea 4 usi, 5 locuri, bena in care pui pana la 800 kg, poti sa mai tractezi peste 2 tone pe carlig...chiar e un catar bun de pus la munca, plus ca se descurca onorabil si in off-road, chiar daca nu este un pur-sange gen Samurake...din care, apropo, am tot vazut in ultima perioada si in Pitesti...sunt cel putin 4-5 bucati preparate mai extrem...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Nov 10 2008, 01:30 PM
Post #64


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
din cate am inteles de la Mihai (tipul de la reprezentanta), rotile pic fara aderenta (am iesit oblic dintr-o panta, dupa urcare, pe un viraj la stanga, iar roata dreapta fata era in aer...), nu se mai invart (blocaj mecanic, nu electric...)...daca stie cineva despre ce este vorba, astept lamuriri, ca eu nu am inteles ff bine...doar ca roata nu se mai invarte, iar puterea este directionata catre rotile cu aderenta...

Nici eu nu am inteles din ce zici tu acolo si traiesc cu impresia ca nici Mihai (tipul de la reprezentanta) nu a inteles prea bine ce a citit smile.gif
Sa ma contrazica Air wolf dar eu nu am auzit de blocant mecanic care OPRESTE o roata ohmy.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Nov 10 2008, 02:49 PM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Ca sa incep gospodareste, hai sa explic care a fost manevra: am urcat o panta ce avea o inclinatie cam de 45%, dar nu ne-am pus pieptis cu ea, ci am abordat-o in diagonala (sa mai scadem un pic unghiul...)...in momentul in care am ajuns in capul pantei, drumul (perpendicular pe panta) pe care trebuia sa ne incadram era spre stanga...deci am tras de volan stanga, nu prea mult, iar roata dreapta fata a ajuns in aer...in acel moment am auzit ceva, mecanic/metalic, ca un cuplaj, nu stiu sa descriu exact sunetul, iar roata respectiva nu s-a mai rotit...deci mai trageau numai celelalte 3...eu stiam ca treaba asta se intampla din diferentiale, in special cele controlate electric, dar tipul a spus ca e ceva mecanic, nu electric...lamuriti-ma care cum e faza...stiu ca daca blochezi diferentialele de pe punti, rotile trag indiferent daca au sau nu aderenta...daca nu sunt blocate, atunci trage doar puntea care are aderenta...cum e cu blocarea/deblocarea rotilor fara aderenta?...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Nov 10 2008, 03:20 PM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Chestia respectiva cica se numeste ADD, adica diferential cu deblocare automata...este una dintre cele 3 varianta de diferentiale disponibile pe Hilux, celelalte doua fiind LSD (diferential cu alunecare limitata) si un singur diferential spate blocabil, pentru alta varianta de echipare... detalii aici


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 11 2008, 02:56 PM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Cateodata e bine sa ai camera la tine, cand lucrezi undeva prin centru...mai prinzi si cate una din asta:

Air, Feroza asta a fost raspunsul (primul...) celor de la Toyota la succesul Samurai-ului, cumva? Ca pe urma stiu ca a urmat Toyota Rav 4 (primul model, despre care cred ca era mult mai bun in off-road decat ce e acum Rav-ul...), Suzuki a venit cu Jimny, Vitara, si tot asa...

In ultima perioada s-a umplut Pitesti-ul de tzopaitoare din astea mici...am vazut cel putin 5-6 Samuraie diferite, in ultima luna, toate inmatriculate in AG (definitiv sau cu numere rosii...), in toate conditiile posibile/imposibile...
Attached File(s)
Attached File  IMG_4967.JPG ( 1.5MB ) Number of downloads: 14
Attached File  IMG_4968.JPG ( 1.6MB ) Number of downloads: 11
 


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Dec 11 2008, 05:29 PM
Post #68


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



Feroza e o masina foarte buna, din pacate penlizata de piesele destul de scumpe. "veveritele" sint pest tot smile.gif au aparut ca ciupercile dupa ploaie si nu e rau.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 15 2008, 11:16 AM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Pai nu e rau deloc, pentru ca asta inseamna ca, atunci cand se va "rotunji" un pic bugetul, o sa am de unde alege...lol... laugh.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Dec 15 2008, 02:45 PM
Post #70


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



cu noua taxa a porcului, cred ca numarul lor n-o sa mai creasca, iar cine a luat suzuki samurai il va folosi cu siguranta. ca masina de distractie costa foarte putin si e destul de rezistenta veverita.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 15 2008, 05:05 PM
Post #71


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Am unul in cartier, intr-o conditie excelenta...a fost adus din Germania...imediat ce-l prind, si am si camera la mine, il trag in poza, sa va arat...tipul mi-a cerut 7200 (!!) de euro pe el...ii lasasem o carte de vizita in geam...cand am auzit pretul, am dat-o in balbaiala...nu-i bai, eu il cred, da' pentru cateva mii de km pe an, sunt prea multi bani...

Mai este unul, cam in aceeasi zona, modificat consistent...adica roll-cage extern, bull-bar home-made, troliu de 2.7 tone forta (chiar, de ce-ti trebuie un troliu asa de puternic pe o veverita? unul de 1-1.5 tone nu este suficient?), scaune sport, compresor de aer in spate (presupun ca este pentru sistemul de suspensii, nu?), e inaltat cu vreo cateva zeci de cm buni, anvelope cu balon mai mare (si striatii de off-road...BF Goodrich scrie pe ele...)...ce sa mai, e scula de masina...da', iarasi, costa vreo 11 000 (!!) de euroi...nu zic ca nu face, ci doar ca e cam mult pentru mine...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Dec 15 2008, 08:49 PM
Post #72


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Tragi "veverita" din noroi. Hai sa ne gandim cat de greu e sa iesim noi din noroi si atunci o sa vezi utilitatea troliului de 2.7T smile.gif Sau tragi pe altu tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mohordbx
post Dec 15 2008, 11:19 PM
Post #73


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 3-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.542



M-am uitat pe www.mobile.de cu intentia de a cumpara o astfel de masina de tavaleala din Germania. Preturile sunt acceptabile singura problema este taxa de prima inmatriculare care este enorma..pur si simplu sunt mii de euro..deja pretul masinii din 3-4000 Euro ajunge lejer la 9-10 000..pentru o masina te teren de vreo cativa ani mi se pare mult..mai ales la cat timp o folosesti..ramane varianta inmatricularii in Bulgaria.


--------------------
VW Golf V Tour 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 17 2008, 11:59 AM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



deja inmatricularea asta in Bulgaria este o adevarata "industrie"...si se practica pe scara din ce in ce mai larga...si prin Pitesti sunt, deja, foarte multe masini, modele mai vechi, ce-i drept, cu numere de Bulgaria...si presupun ca numarul lor va creste...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Dec 17 2008, 02:55 PM
Post #75


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Dec 15 2008, 05:05 PM) *
Am unul in cartier, intr-o conditie excelenta...a fost adus din Germania...imediat ce-l prind, si am si camera la mine, il trag in poza, sa va arat...tipul mi-a cerut 7200 (!!) de euro pe el...ii lasasem o carte de vizita in geam...cand am auzit pretul, am dat-o in balbaiala...nu-i bai, eu il cred, da' pentru cateva mii de km pe an, sunt prea multi bani...

Mai este unul, cam in aceeasi zona, modificat consistent...adica roll-cage extern, bull-bar home-made, troliu de 2.7 tone forta (chiar, de ce-ti trebuie un troliu asa de puternic pe o veverita? unul de 1-1.5 tone nu este suficient?), scaune sport, compresor de aer in spate (presupun ca este pentru sistemul de suspensii, nu?), e inaltat cu vreo cateva zeci de cm buni, anvelope cu balon mai mare (si striatii de off-road...BF Goodrich scrie pe ele...)...ce sa mai, e scula de masina...da', iarasi, costa vreo 11 000 (!!) de euroi...nu zic ca nu face, ci doar ca e cam mult pentru mine...


troliul e ok. eu nu ma gindesc sa iau troliu sub 5 tone pentru a mea. ideal e sa fie dublul greutatii. compresorul o fi pentru blocante, nu cred ca si-a pus perne de aer.
pe ce banii astia? pe samuraie???? singurii de la care as lua samurai pe banii astia ar fi tuparii sau cornel, care sint taticii lor. sa fim seriosi... uite un calcul:
masina - 2500
suspensii - 1200
roti de 33 - 1000
troliu - 1000
rollcage - 1000
blocante - 2000
ambreiaj centerforce II - 500
manopera - 2000
si preturile astea sint pe maxim, mai pot fi trase in jos. o masina de bun simt costa undeva la 6000eur iar una 4fun costa 4000. pentru ca iti iei gume resapate la 400eur, troliu de 500eur, nu-i schimbi decit amortizoarele - circa 400eur bara inca vreo 300. fara troliu si bara iesi undeva la 800eur cu o masina numai bun sa incepi sa te dai... parerea mea.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 22 2008, 10:47 AM
Post #76


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Air, iti promit ca nu cumpar nimic pana nu te intreb...poate chiar imi recomanzi ceva, in momentul in care se va "concretiza" bugetul... da' din pacate o sa mai dureze...asta e, nu dau in branci...ramane undeva in expectativa, da' in mod sigur o sa fie ceva de genul asta in familie... thumbsup.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Dec 22 2008, 03:48 PM
Post #77


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Dec 22 2008, 10:47 AM) *
Air, iti promit ca nu cumpar nimic pana nu te intreb...poate chiar imi recomanzi ceva, in momentul in care se va "concretiza" bugetul... da' din pacate o sa mai dureze...asta e, nu dau in branci...ramane undeva in expectativa, da' in mod sigur o sa fie ceva de genul asta in familie... thumbsup.gif


cel mai bine vorbesti cu niste experti in samuraie... poate n-ar fi rau sa vezi cam ce masini au oamenii pasionati de asa ceva. thumbsup.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 22 2008, 04:57 PM
Post #78


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Pai o sa fac si chestia asta...am ratat off-road-ul de la Bucuresti, din motive obiective, ca si etapa de la C-lung Muscel, de acum vreo luna-doua...da' mai sunt etape/trial-uri, si sper sa prind unul "pe viu", sa ma lamuresc ce si cum...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jan 8 2009, 04:27 PM
Post #79


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Pledoarie pentru Samurai...submarin... laugh.gif woot.gif
Attached File(s)
Attached File  Susuki.wmv ( 1.76MB ) Number of downloads: 12
 


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 07:23 PM