IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh

This topic is about Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, the author, Dany_s, wrote about: daca vrei ceva comfort , aptitudini on-road si capacitate de remorcare cat de cat, nu m-as uita la Samurai. Doar nu te teleportezi din parcarea blocul ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, ...masina de "namol" si "coclauri"...
Dany_s
post May 21 2008, 01:58 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



daca vrei ceva comfort , aptitudini on-road si capacitate de remorcare cat de cat, nu m-as uita la Samurai. Doar nu te teleportezi din parcarea blocului/casei la intrarea pe drum off-road. SI oricum, inteleg ca nu vrei sa te apuci sa urci coclauri cu ea, ci doar vanat,pescuit etc, care cam orice SUVoate sa faca.

Ar trebui sa gasesti lejer un Cherokee sau Grand CHerokee la banii astia, de prin 95-96(aici la banii astia gasesti din 2000-2001), dar probabil te infricoseaza costul combustibilului la asa ceva, insa impaca si capra si varza cel mai bine as zice eu. Ar mai fi variantele Patrol, Wrangler, 4runner si Discovery, dar cel putin Discovery l-as lasa ultimul din cauza costului pieselor plus n-am incredere in fiabilitatea modelului. Dar pe aici e o vorba : "u gotta pay to play"!


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post May 21 2008, 02:56 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Dany, mersic de sfaturi...intr-adevar, initial nu m-am gandit la coclauri...da' pofta mai vine si mancand...nu vreau sa regret pe urma ca am lasat sa-mi scape posibilitatea de a urca cine stie ce rapa...Jeep nu prea intra in planurile mele, din motive de motoare americane (prea gurmande, sincer...)...

Patrol este in continuare pe lista...chiar si variantele cu sasiu scurt se preteaza ff bine la remorcat, mai ales daca sunt diesel...dar, repet, la ce preturi mi-a spus Air Wolf ca se practica pentru Samurake in afara tarii, mai ca-mi vine sa urgentez treaba, sa carabanesc vreo 3500 de euroi inca din iulie, si sa ma pun pe treaba...nu sunt vanator, doar pescar (amator...), da' coclaurii incep sa ma atraga...si mai e ceva: sunt niste zone prin Romanica noastra, unde se poate face off-road si camping extraordinar, da' unde nu poti ajunge decat cu ceva destul de "extrem"...copilaria mea s-a petrecut, in cea mai mare parte, printr-o zona montana...asa ca muntele ma atrage rau...

Air, o sa mai caut...mersic de ajutor... thumbsup.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post May 21 2008, 03:03 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Inca una... http://www2.autovit.ro/html/4/9/9/4/924994.php ...tentant rau pretul...da' si >200k la bord...oricum, atata timp cat e intreaga pe dedesubt, nu imi fac prea multe probleme...daca bugetul tot este pe la 6500 de euroi, in toamna, imi permit sa mai bag ceva piese in ea, daca o gasesc pe la 4000-4500...

This post has been edited by adrian_flavius: May 21 2008, 03:07 PM


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 21 2008, 06:00 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



la motoare peste 3001cmc, impozitul anual este de 120ron/200cmc - nu uitati ca traiti in tara jefuitorilor. asta e dezavantajul la grand, cherokee, wrangler - motoraele de 2.5 ies din discutie iar pentru 4000 trebuie sa fii un an dclarat al marcii ca sa-l tii in romania. d costat costa 1500-3500eur unul in stare buna si or sa scada si mai mult.

da, samuraiul nu trage mai nimic dupa el, desi teoretic se poate.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post May 21 2008, 07:40 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



mda, nasol cu taxele astea, ce sa-i faci. Aici e doar 50$/an extra la motoare de 4.0 si plus (si eu platesc asta). Pacat pt ca un Grand Cherokee, mai ales V8 e si foarte comod, urca binisor (nu e agil ca un Samurai pe anumite portiuni, normal), are si demaraje bune si poti sa tragi mult cu el.

Pai mai te gandesti ce si cum si vezi intre Samurai, Patrol si Discovery.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post May 21 2008, 11:12 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Eu recomand dupa Samurai un Vitara (fabricata pana in 97).
Am un prieten care are cateva plus piese de schimb cacalau.
Eu merg zilnic intre 10-20 km pe campuri desfundate.
Primele reparatii la articulatii au inceput [pe la 115.000.
Amortizoare spate la 140.000.
Mecanica fiabila.A mea are carburator si numai 75 cp (care se simt mai ales cand dai drumul la a/c.
Varianta cu 16 valve si 90 cp e mai economica la consum dar motor mai pretentios la intretinere.
Probleme cu piese din cauciuc.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post May 23 2008, 11:23 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



http://www2.autovit.ro/html/4/9/9/4/924994.php revin la el...am discutat cu proprietarul, si am cateva detalii suplimentare: el este al doilea proprietar din Romania al masinii...aceasta a fost made in Japan, iar primul proprietar a cumparat-o direct de la Armata Japoneza....asa spun ei, si mai spun si ca au acte care sa dovedeasca treaba asta...intrebare: eu stiam ca in Japonia se conduce pe stanga, deci volanul ar trebui sa fie pe dreapta...este posibil sa se fi fabricat masini cu volan pe stanga pentru fortele armate japoneze? (ma gandesc la eventualitatea unor forte desfasurate in strainatate...); initial a fost alba, actualul proprietar a vopsit-o asa...a zis ca mai lasa ceva la pret...luni ma duc s-o vad, si va tin la curent...

a, inca ceva: consumul mediu 10-12 l/100 km...in teren urca si mai sus, in functie de dificultatea traseului...are carlig de remorcaj deja montat, eu as mai avea sa-i pun un troliu bun si niste ocheti (pentru orice eventualitate...); mi-a spus ca merge cu orice fel de motorina autohtona, nu face "nazuri"...

air (ca tu ai mai multa experienta): cam cat de solida este o asemenea masina? cam ce cedeaza prima oara la ele, si cam la ce ar trebui sa fiu atent cand ma uit la ea (suspensii, sasiu, etc...)?...merita pretul? (eu ma gandeam ca poate mai trag in jos vreo 4-500 de euro...el cere 4200 negociabil...probabil ca si-a facut calculul pe la 4000...poate mai scad ceva...)


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 23 2008, 04:09 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



http://www2.autovit.ro/html/9/8/7/9/939879.php - du-te si ia-o pe asta, mai scade-i cit de mult poti din pret, ca o faci cu 1500eur BETON!!!! toyota e toyota iar asta, MWB (medium wheel base) nu e nici scurta, nici lunga, este masina ideala de off-road, in opinia mea. thumbsup.gif n-am finante acum ca n-ar fi stat ea acolo. asta daca nu s-a dat deja.

la nissan nu prea ma pricep... rugina pe la aripi, sasiul sa nu fie torsionat. in plus, platesti 1920RON/an impozit la ea. sad.gif

This post has been edited by air_wolf: May 23 2008, 04:11 PM


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vladcons
post May 26 2008, 11:01 AM
Post #29


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 4-October 07
Member No.: 114.913



QUOTE (adrian_flavius @ May 19 2008, 12:58 PM) *
vreau ceva de iesit in w/e la tzara, la pescuit, la munte, camping, off-road ocazional...

sa fie in stare sa traga o platforma/remorca, sa aiba ceva cuplu


Ce vrei tu se cheama o masina de tura, cu care sa-ti plimbi familia si/sau prietenii prin natura.
Mai nimerita ar fi o masina lunga, in 4 usi, pe elicoidale. Ceva gen Land Rover Discovery, Nissan Patrol GR, ... Patrolul este considerat mai robust iar Discovery este mai spatios si mai confortabil (si ceva mai ieftin). Uita de motoare peste 3000cmc, din diferenta de impozit iti poti plati intretinerea masinii.
Un Samurai este excelent la concursuri off-road dar va fi greu cu nevasta (si copilul) la o saptamana prin munti, cu scule de pescuit, cort si alte alea. De remorca poti sa uiti - de ce remorca este vorba? Eventual pui Samu pe remorca si-l tragi cu Toyota pana la locul faptei....

Concluzia: ia-ti una lunga, spatioasa, cu AC, in care sa poti pune multe bagaje (scule de pescuit, camping, biciclete, etc). Cele scurte or fi ceva mai capabile off-road dar diferentele sunt vizibile la clasa extrem.
Masinile fiind vechi, nu te uita la km, ci la cum au fost intretinute. Eu as merge pe varianta "cea mai scumpa (si bine intretinuta) pe care mi-o pot permite" si nu pe "cea mai ieftina si rablagita, ca o repar eu dupa".

Si un sfat subiectiv: un Discovery I in mintile lui, pe care sa il up-gradezi continuu in anii urmatori (posibilitatile sunt nelimitate si oerecum mai accesibile decat in cazul altor marci). Fa un drive test cu unul si s-ar putea sa-mi dai dreptate. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 26 2008, 12:24 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (vladcons @ May 26 2008, 11:01 AM) *
QUOTE (adrian_flavius @ May 19 2008, 12:58 PM) *
vreau ceva de iesit in w/e la tzara, la pescuit, la munte, camping, off-road ocazional...

sa fie in stare sa traga o platforma/remorca, sa aiba ceva cuplu


Concluzia: ia-ti una lunga, spatioasa, cu AC, in care sa poti pune multe bagaje (scule de pescuit, camping, biciclete, etc). Cele scurte or fi ceva mai capabile off-road dar diferentele sunt vizibile la clasa extrem.
Masinile fiind vechi, nu te uita la km, ci la cum au fost intretinute. Eu as merge pe varianta "cea mai scumpa (si bine intretinuta) pe care mi-o pot permite" si nu pe "cea mai ieftina si rablagita, ca o repar eu dupa".

Si un sfat subiectiv: un Discovery I in mintile lui, pe care sa il up-gradezi continuu in anii urmatori (posibilitatile sunt nelimitate si oerecum mai accesibile decat in cazul altor marci). Fa un drive test cu unul si s-ar putea sa-mi dai dreptate. rolleyes.gif


da, ideal ar fi sa faca o tura.

ce spui tu
QUOTE
Eu as merge pe varianta "cea mai scumpa (si bine intretinuta) pe care mi-o pot permite" si nu pe "cea mai ieftina si rablagita, ca o repar eu dupa".
se aplica daca iti cumperi masina de la cunoscuti. altfel risti sa iei o mare teapa. la o masina ieftina stii exact ce trebuie sa faci si la ce sa te astepti.
o toyota de exemplu valoreaza intre 4000 - 9000 eur in functie de stare. sa spunem ca dispui de un buget de 5000eur. gasesti una la 4500 intr-o stare acceptabila si una in stare "proasta" la 2000. eu as lua-o pe cea in stare proasta, pe principiul ca bag un ban in ea dar stiu in ce am bagat si ce imi poate pica. fiecare are un mod preferat "de lucru" si totusi nici unul nu e gresit.

This post has been edited by air_wolf: May 26 2008, 12:36 PM


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post May 27 2008, 08:24 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Am fost ieri la capitala, si am vazut Patrol-ul...faina masina, destul de bine intretinuta...m-am bagat un pic si pe sub ea, nu prea are rugina...proprietarul este dispus oricand sa dam o tura in teren...problema este, asa cum a spus si Air Wolf, impozitul...prea mare...anul trecut, actualul proprietar a dat 2250 de lei, in conditiile in care are domiciliul in Comuna Magurele, langa Bucuresti, si masina este inmatriculata pe Bucuresti...prea mult, sincer...deci, Patrolul cade, desi ultimul pret era 3700 de euro...o sa caut ceva cu motor mai mic...

Air, am incercat sa sun in Harghita...momentan nu raspunde nimeni la telefon...sunt de acord cu tine ca pretul merita...si cred ca si masina...mai vedem...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post May 29 2008, 11:52 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



am mai "dibuit" una: http://www2.autovit.ro/html/1/4/2/2/931422.php - e ceva mai mare, nu e sasiu scurt, dar e tot diesel, si e Pajero pana la urma...si mai noua un pic, dupa '90...nu dau in branci, am timp sa ma hotarasc...

Cel cu Toyota din Harghita presupun ca nu prea vrea sa vanda masina, din moment ce nu reusesc sa-l prind la telefonul pe care l-a postat acolo...Air, cei de la Dojo "prepara" si Toyote, sau sunt specializati pe Samurai?...ca sa stiu cum fac, daca iau una ca Toyota respectiva...intr-un fel sunt de acord cu tine, mai bine iau una mai "cazuta", dar mai ieftina, si o "prepar" eu, sa stiu ce am bagat in ea...si pe ce ma bazez...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 30 2008, 04:07 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ May 29 2008, 11:52 AM) *
am mai "dibuit" una: http://www2.autovit.ro/html/1/4/2/2/931422.php - e ceva mai mare, nu e sasiu scurt, dar e tot diesel, si e Pajero pana la urma...si mai noua un pic, dupa '90...nu dau in branci, am timp sa ma hotarasc...

Cel cu Toyota din Harghita presupun ca nu prea vrea sa vanda masina, din moment ce nu reusesc sa-l prind la telefonul pe care l-a postat acolo...Air, cei de la Dojo "prepara" si Toyote, sau sunt specializati pe Samurai?...ca sa stiu cum fac, daca iau una ca Toyota respectiva...intr-un fel sunt de acord cu tine, mai bine iau una mai "cazuta", dar mai ieftina, si o "prepar" eu, sa stiu ce am bagat in ea...si pe ce ma bazez...


cred ca prepara orice, sint foarte priceputi. ca idee, la toyota: kit de reparatii etrieri (2 buc), pompa centrala, placute - 228 de lei. le iau azi. deci nu e scump sa intretii asa o masina. disc de ambreiaj original AISIN - 350 lei - pentru LJ70. e mai scump la logan... teehee.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniumfcv
post Jun 1 2008, 04:04 PM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 8-October 07
From: Craiova, RO
Member No.: 114.992



Salut


De un ARO 24x.. sau cum se numesc acum ... nou ... ce zici ?! Pe undeva pe la 7 -8000 euro daca nu ma insel.2.ceva diesel (2.5 parca) 80 cp?!


--------------------
2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp
Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax
First AID
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 1 2008, 05:13 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (Daniumfcv @ Jun 1 2008, 05:04 PM) *
Salut


De un ARO 24x.. sau cum se numesc acum ... nou ... ce zici ?! Pe undeva pe la 7 -8000 euro daca nu ma insel.2.ceva diesel (2.5 parca) 80 cp?!



nou... nu se mai face. cel mai bun era cel cu motor de toyota. aro adio.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 12 2008, 11:39 AM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Baieti, vreau o parere despre asta: http://www2.autovit.ro/html/8/6/8/0/968680.php merita?

Nu am atatia bani, dar ma gandesc ca poate mai negociez ceva in jos...inca un set de jante, cu anvelope cu tot, plus statia...

Credeti ca merita motorul ala? Tipul mi-a spus ca impozitul pentru un asemenea motor este de 800 de lei pe an...asa sa fie?


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 13 2008, 07:51 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Jun 12 2008, 11:39 AM) *
Baieti, vreau o parere despre asta: http://www2.autovit.ro/html/8/6/8/0/968680.php merita?

Nu am atatia bani, dar ma gandesc ca poate mai negociez ceva in jos...inca un set de jante, cu anvelope cu tot, plus statia...

Credeti ca merita motorul ala? Tipul mi-a spus ca impozitul pentru un asemenea motor este de 800 de lei pe an...asa sa fie?


masina cica se da la 4000eur fix fara jante si statie, cel putin asa am vazut pe alt site. masina pare sa arate bine, trebuie vazuta. da, impozitul e 800 pentru ca nu are 3001 sau peste.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 13 2008, 03:48 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Corect, Air Wolf...4000 este pretul pe care mi l-a confirmat proprietarul, fara jante si fara statie...

Am fost pana la Dragasani, am vazut masina, m-am dat cu ea (numai pe sosea, ca nu am avut timpul necesar sa ies un pic in teren...); primele impresii: interiorul este destul de murdar (e si normal, pana la urma...masina nefolosita...), dar este "intreg"...lipsesc vreo 2 panouri din bord (pe unde ar trebui sa fie casetofonul...se rezolva si asta...), in rest e ok...trapa nu functioneaza (deloc, de nici o culoare...mi-au garantat ca nu baga apa pe la incastrari...); e masina cu 7 locuri (2 pliabile, in portbagaj...) si arata destul de bine...nu are oglinda retrovizoare (trebuie sa-i cumpar una din aia cu ventuza, de se lipeste pe parbriz...), iar oglinda laterala din dreapta nu este in stare sa stea cum o pui...joaca bila in lagar...

Motorul este "gatuit", sa nu consume prea mult...au umblat, cred, la avans, si se simte...daca incerci sa te dai la masina, prea repede, se ineaca...da' asta e o chestie de reglaj, masina nu trepideaza, merge frumos, cutia nu agata si intra destul de bine in viteza...au recunoscut ca au umblat acolo, dar pot sa-l dea inapoi...daca tot imi iau V6, vreau sa am cel putin 120-125 din aia 141 de magari initiali...om vedea...maneta ai mica, cu care schimbi din 2H in 4H, N si 4L, merge bine...spune-mi si mie N de la ce e? de la blocajul diferentialului central? 4L e reductorul...presupun ca modelul asta nu are decat un singur diferential blocabil, cel central...masina este din 1990 si, dupa cum arata, banuiesc ca acei km sunt reali...nu am vazut prea multa rugina pe dedesubt (de fapt, nu prea am vazut deloc...), iar puntile aratau bine, la o prima vedere...

Luni ma duc cu mecanicul dupa mine, sa-si bage nasul prin ea...sau marti, in functie de timpul pe care o sa-l am...nu e graba, proprietarul oricum pleaca in germania o saptamana, asa ca pana spre sfarsitul saptamanii oricum nu putem face mare lucru...sa vedem...

Intrebare: cu un kit de inaltare, merge sa ma "dau" cu ea un pic mai hard? stiu ca asta nu va fi masina de concurs off-road hard, in nici un caz (sasiul lung...), da' pentru o tura soft cred ca se preteaza, cu un pic de indemanare si modificari...masina e destul de grea, cam ce troliu ii trebuie (3000 kgf)?...cred ca o sa fie sh, ca nou presupun ca e scump...cam cat de scumpe sa fie piesele pentru asa ceva, si, ceva mai important: se gasesc?

Inca o mentiune: proprietarul o vinde pentru ca a gasit sa-si cumpere un Wrangler "preparat" din Germania, de 4600 cc...si a renuntat s-o mai prepare pe asta...mi-a promis ca ma ajuta cu accesorii off-road noi, la preturi mai bune...a zis ca un kit de inaltare pentru asta, cu tot ce trebuie, ma costa 1000 de euro, nou...asa sa fie?


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 13 2008, 04:54 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



N - neutral, se foloseste cind se tracteaza masina. asta inseamna fara tractiune, 4x0 smile.gif

alta treaba: kit de inaltare se gaseste, cam ala este pretul. piese se gasesc si ele. masina nu e rea nici in varianta stock, dar gume ii trebuie. troliu gasesti nou la bani putini, dar nu te uita la mai putin de 9500lbs cu masina asta - cam 600eur. e misto ca are 7 locuri trecute in carte, e ideala de pescuit/vinatoare. hard nu prea, e lunga, e pe bascule in fata - are mai multe dezavantaje. evident, poti incerca, depinde de cit de mult tii la vopsea si la indoituri smile.gif
parerea mea: ia-o cu statie, te ajuta mult la drum (tiristii, controale radare, rar) si pe linga el (help, drumuri inchise, etc) cind megeti mai mluti. e mult mai buna decit un radio.





--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 16 2008, 09:12 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Mersi de sfaturi si suport, cred ca asta e...am discutat cu proprietarul, am discutat si cu un mecanic...momentan proprietarul este plecat in germania, sa-si aduca wrangler-ul ala hotz....a promis ca imediat ce se intoarce in tara, ma suna sa facem actele...bugetul se contureaza si el, pentru ca ma ajuta ai mei...asa ca s-ar putea sa mai ramana ceva banutzi si de "nebunii"...recte bull-bar si, poate, troliu...iar spre toamna un kit de inaltare mediu (nu extrem...sa nu pierd prea mult din stabilitatea on-road...)...prima "manevra" va fi resuscitarea "magarilor" de sub capota...din ce am mai citit, motorul V6 pe benzina de la Pajero e destul de laudat...cuplu mare, reprize scurte, etc, etc... thumbsup.gif

Proprietarul mi-a spus ca masina ar avea diferentiale blocabile si pe punti...e posibil?...din cate am citit, la modelul asta stock nu exista decat un singur diferential blocabil, cel central, plus reductorul...daca are, cum se cupleaza? odata cu cel central, atunci cand pui maneta de transmise pe 4H? sau cand e pe 4L?...of, am multe de invatat whistling.gif ...

Imediat ce ii fac actele si termin cu "reglajele" pe la motor, o sa am nevoie de gume...asa ca o sa va stresez sa-mi dati adrese/link-uri catre gume resapate...nu are sens sa-i cumpar gume noi, ca sunt prea scumpe...da' trebuie sa fie gume dedicate off-road, ca mixte are el in dotare...inca un set de jante de tabla cat ar costa pentru asa ceva?

Si ar mai fi ceva: un portbagaj de capota...gasesc ceva omologat, sau pot sa ma apuc sa-i fac eu unul?...ca nu e mare filozofie...doar sistemele de prindere sunt ceva mai fistichii, restul se poate construi de la zero...

LE: statia nu cred c-o iau, ca nu prea imi place cum arata/functioneaza...pare a avea nevoie de multe "ingrijiri"...cat costa o asemenea statie, daca o cumpar din alta parte? (noua/sh)...instalatia electrica pentru statie ramane pe pozitie, doar statia dispare...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 04:22 PM