IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh

This topic is about Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, the author, air_wolf, wrote about: QUOTE (adrian_flavius Jun 16 2008, 1012 AM) Mersi de sfaturi si suport, cred ca asta e...am discutat cu proprietarul, am discutat si cu un mecanic...m ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Defender vs Lada Niva vs ceva 4X4 ieftin, fiabil si sh, ...masina de "namol" si "coclauri"...
air_wolf
post Jun 16 2008, 09:52 AM
Post #41


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Jun 16 2008, 10:12 AM) *
Mersi de sfaturi si suport, cred ca asta e...am discutat cu proprietarul, am discutat si cu un mecanic...momentan proprietarul este plecat in germania, sa-si aduca wrangler-ul ala hotz....a promis ca imediat ce se intoarce in tara, ma suna sa facem actele...bugetul se contureaza si el, pentru ca ma ajuta ai mei...asa ca s-ar putea sa mai ramana ceva banutzi si de "nebunii"...recte bull-bar si, poate, troliu...iar spre toamna un kit de inaltare mediu (nu extrem...sa nu pierd prea mult din stabilitatea on-road...)...prima "manevra" va fi resuscitarea "magarilor" de sub capota...din ce am mai citit, motorul V6 pe benzina de la Pajero e destul de laudat...cuplu mare, reprize scurte, etc, etc... thumbsup.gif

Proprietarul mi-a spus ca masina ar avea diferentiale blocabile si pe punti...e posibil?...din cate am citit, la modelul asta stock nu exista decat un singur diferential blocabil, cel central, plus reductorul...daca are, cum se cupleaza? odata cu cel central, atunci cand pui maneta de transmise pe 4H? sau cand e pe 4L?...of, am multe de invatat whistling.gif ...

Imediat ce ii fac actele si termin cu "reglajele" pe la motor, o sa am nevoie de gume...asa ca o sa va stresez sa-mi dati adrese/link-uri catre gume resapate...nu are sens sa-i cumpar gume noi, ca sunt prea scumpe...da' trebuie sa fie gume dedicate off-road, ca mixte are el in dotare...inca un set de jante de tabla cat ar costa pentru asa ceva?

Si ar mai fi ceva: un portbagaj de capota...gasesc ceva omologat, sau pot sa ma apuc sa-i fac eu unul?...ca nu e mare filozofie...doar sistemele de prindere sunt ceva mai fistichii, restul se poate construi de la zero...

LE: statia nu cred c-o iau, ca nu prea imi place cum arata/functioneaza...pare a avea nevoie de multe "ingrijiri"...cat costa o asemenea statie, daca o cumpar din alta parte? (noua/sh)...instalatia electrica pentru statie ramane pe pozitie, doar statia dispare...


poate avea blocanti si pe punti, normal. practic ai 3 blocanti: central, fata si spate. acum depinde care dintre ei este instalat (pot fi toti trei fara probleme).
cu gumele problema sta asa: resapatele nu se pot echilibra => faci geometria destul de des, se strica altele. sint foarte bune in teren, unde e mai putin costisitor sa rupi 100eur decit vreo 300eur. ca si compromis, la ce ai tu de facut cu masina, eu as lua BFG M/T - bune on-road, bune si in off-road.

portbagaj iti faci si e omologat. nici pe alea omologate nu scrie pe fier ca sint omologate thumbsup.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 16 2008, 10:32 AM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Air, am inteles cu blocantii, mersi (daca sunt instalati toti 3, sa inteleg ca se cupleaza toti odata, nu?...sau e ceva pe dedesubt care trebuie "manevrat"?)...o sa verific cu mecanicul, cand facem actele...gumele alea de care pomenesti tu, cam cat sa coste? pe bucata... whistling.gif

Daca ai ceva link-uri spre importatori/distribuitori de accesorii off-road, da-mi si mie...adica bull-bar (desi ma bate gandul sa-l fac si pe asta tot in regie proprie...mi-e sa nu am probleme la RAR...), trolii, ocheti, etc...am mai dat cate o raita si pe 4X4mania...baieti pasionati si pe acolo...

LE: am dat de troliul asta pe net: http://www.offroadmania.ro/?menu=produse&a...Goodrich#anchor ...merita? sau caut ceva mai bun?...fata de ce preturile pe care mi le-ai dat tu, si fata de ce mai discuta baietii pe 4X4mania, preturile de pe net mi se par umflate...oare de ce? whistling.gif

This post has been edited by adrian_flavius: Jun 16 2008, 11:45 AM


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vladcons
post Jun 16 2008, 12:17 PM
Post #43


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 4-October 07
Member No.: 114.913



Daca ce ai spus mai sus "cu care schimbi din 2H in 4H, N si 4L" este corect, masina ta nu are diferential central deloc, ci doar o cutie de trasfer (se comporta ca un diferentia central blocat).
In mod normal, 2H, pe asfalt, rotile din spate sunt motoare.
Pe suprafete alunecoase dar unde mergi usor, in 4H, cuplezi si rotile fata. Nu este indicat sa mergi asa pe suprafete cu aderenta buna (ex: esfalt), face rau la transmisie.
Pe suprafete cu inaintare dificila (pante mari, noroi, zapada, etc), in 4L, ai fata cuplata si esti pe reductor. Masina va merge mai incet (cam cu 50%), vei schimba vitezele mai repede. dar vei avea un cuplu la roata dublu.
Pentru blocarea diferentialelor trebuie sa ai comenzi separate. Nu cred sa ai blocare pe fata, poate doar pe spate.

Succes la cumparaturi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 16 2008, 02:18 PM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Aha, aha...invat cate ceva continuu...faza este ca nu am avut timp sa "benoclez" foarte atent prin interiorul masinii, si nici nu am primit indicatii de la proprietarul actual (masina am vizionat-o la parintii proprietarului, aflati in Valcea...), decat sumar, prin telefon...

Pe langa schimbatorul de viteze normal, situat central, in dreapta acestuia si un pic in fata este pozitionat un alt schimbator, mai mic, care are aceste inscriptii in ordine 2H (stanga jos), 4H (dreapta si un pic in L fata de 2H), N (centru), 4L (sus)...pentru blocarea diferentialelor, exista cumva butoane in habitaclu, sau vreo maneta, ceva? cum se face, din cate cunoasteti, blocarea diferentialelor?

mersic de urarile referitoare la cumparaturi...am gasit deja un troliu de 4.3 tone (9500lbs), pe 12 V, cu toate accesoriile, nou, la cineva in Hunedoara...vrea doar 410 euro pe el...da' astept intai sa ma vad cu Namolici in curte, si pe urma incepem "toaletarea" lui...ma si vad pe post de zana cea buna, iar masina pe post de Cenusareasa...bagheta magica va fi inlocuita de portofel si de multa munca...da' o sa fie cu voie buna, asa ca nu ma vait... thumbsup.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 16 2008, 04:01 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



pentru blocante ai butoane sau manete. difera pozitia lor in functie de masina. poti angaja si cite un singur blocant, nu e obligatoriu sa fie toti 3.

la troliu, degeaba te bucuri la unul ieftin care crapa repede. eu la troliu m-am gindit intotdeauna ca la un accesoriu de care poate atirna viata mea sau a altuia (si chiar a atirnat, de o bara home-made si de un troliu bun) si nu voi face rabat de la el. nici sufele, ochetii sau high-liftul, care sint echipamente importante, nu merita luate unele ieftine si proaste. sufele, care sint de mai multe tipuri, tin si ele mai multe tone. fiecare grupa de tonaj necesita o sufa adecvata. mai ai sufele de protectie pentru copac - foarte importante. mai ai niste chestii la care nu merita sa faci rabat. thumbsup.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 17 2008, 09:01 AM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Air, stiu cum e cu "ieftinaturile"...da' problema este ca un Warn de peste 9500 lbs, cum ai zis si tu ca trebuie, "bate" lejer la 1500-2000 de euro, pret de romania, la distribuitori...recunosc ca inca nu am cautat pe tot net-ul, sa vad unde-l pot gasi mai ieftin, da' e destul de mult...jumate din pretul masinii, ce naiba...tu ziceai ca gasesc troliu la 6-700 de euro...da-mi si mie o relatie/link pentru asa pret, ca fac cinste...pe bune... thumbsup.gif ...si pentru sufe/ocheti...

Bara si suportul de troliu m-am decis sa le fac singur...adica nu chiar singur, ca o sa am "ajutor"...recte tata si un bun prieten de familie, sudor de meserie (actualmente pensionar, da' inca are mana buna...)...e mai sanatos sa stiu eu ce am pus acolo, si cum le-am prins...banuiesc ca trebuiesc legate cumva direct de sasiu, nu?...o sa ma orientez pe masina, dupa ce o iau...laugh.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 17 2008, 12:59 PM
Post #47


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Jun 17 2008, 10:01 AM) *
Air, stiu cum e cu "ieftinaturile"...da' problema este ca un Warn de peste 9500 lbs, cum ai zis si tu ca trebuie, "bate" lejer la 1500-2000 de euro, pret de romania, la distribuitori...recunosc ca inca nu am cautat pe tot net-ul, sa vad unde-l pot gasi mai ieftin, da' e destul de mult...jumate din pretul masinii, ce naiba...tu ziceai ca gasesc troliu la 6-700 de euro...da-mi si mie o relatie/link pentru asa pret, ca fac cinste...pe bune... thumbsup.gif ...si pentru sufe/ocheti...

Bara si suportul de troliu m-am decis sa le fac singur...adica nu chiar singur, ca o sa am "ajutor"...recte tata si un bun prieten de familie, sudor de meserie (actualmente pensionar, da' inca are mana buna...)...e mai sanatos sa stiu eu ce am pus acolo, si cum le-am prins...banuiesc ca trebuiesc legate cumva direct de sasiu, nu?...o sa ma orientez pe masina, dupa ce o iau...laugh.gif


vorbeste cu calinvas, care distribuie T-Max - si trolii si sufe si ocheti.
la bara sint de acord ca e mai bine s-o faci tu dar sa nu faci greseala de a o suda pe sasiu!!! valabil pentru orice bara/slider.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 18 2008, 08:50 AM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Am inteles, multumesc de pont...cat priveste legatura cu sasiul, ma gandeam si eu ca nu sudata, ci prinsa in suruburi trebuie sa fie...cat despre "manopera" ei, se rezolva...deja am discutat cu "ajutoarele"... laugh.gif...sa vedem intai masina, si pe urma "modificarile"...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 24 2008, 12:58 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Varianta cu masina de la Dragasani a cazut...dar am gasit alta, la fel, acelasi model, dar mai noua, din '93, si, ce este mai important, e diesel..."doar" 90 CP, da' e mai "intretinuta" la interior...nu-i merge A/C-ul, pentru ca nu are compresor...cat sa coste un compresor pentru un Pajero din '93?...daca aveti idee...

Oricum, sper ca saptamana viitoare sa va dau vesti bune... rolleyes.gif si poze, odata cu vestile...lol...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 26 2008, 03:48 PM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



ia dati un ochi pe aici: http://www.autovit.ro/html/2/4/5/6/982456.php

asa ma tenteaza whistling.gif ...da' nu-l lasa mai jos de 3500 de euroi...nu's ce sa zic...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 27 2008, 03:21 PM
Post #51


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (adrian_flavius @ Jun 26 2008, 03:48 PM) *
ia dati un ochi pe aici: http://www.autovit.ro/html/2/4/5/6/982456.php

asa ma tenteaza whistling.gif ...da' nu-l lasa mai jos de 3500 de euroi...nu's ce sa zic...


daca arata si merge foarte bine... oricum, parerea mea e ca samurakele merita adus, inmatriculat si facut.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jun 29 2008, 10:11 PM
Post #52


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Din pacate, ca urmare a unor probleme personale (decesul socrului meu...), achizitia unui off-road s-a amanat pe termen nedeterminat...o sa ne auzim peste vreo 2 saptamani...nu am mai apucat sa-l duc la peste, prin coclaurii si rapele pe care le visa...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jun 29 2008, 10:41 PM
Post #53


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Condoleante... Fiti tari!


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jun 30 2008, 09:05 AM
Post #54


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



condoleante sad.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Oct 9 2008, 02:27 PM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Hai ca am inceput iarasi...ma mananca rau...nu stiu daca anul asta mai sunt sanse, da' de uitat pe net pot sa ma uit...

O chestie pe autovit, si buna ca pret: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Oct 9 2008, 02:33 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Un Samurai bine intretinut: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

Si inca unul, semi-preparat pentru off-road: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

This post has been edited by adrian_flavius: Oct 9 2008, 02:35 PM


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Henry90720
post Oct 9 2008, 08:42 PM
Post #57


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 364
Joined: 24-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.713



Ceva interesant aici:

http://www2.autovit.ro/masini/daihatsu/feroza/

dar si aici:

http://www2.autovit.ro/masini/daihatsu/terios/


PS: Si pe mine ma bate gandul sa cumpar un 4x4 pentru week-end-uri la munte si pentru zilele de iarna autentica.
Am insa in vedere ca auto in cauza sa aiba in dotare AC man. sau automatic, iar pretul total (inclusiv taxa, dupa caz) sa nu depaseasca 6.000 Euro.

This post has been edited by Henry90720: Oct 9 2008, 08:44 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 10 2008, 08:25 PM
Post #58


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



eu stiu o toyota ca a mea, dar refacuta cap-coada si cu motorul diesel 2H fara turbo. daca n-ar fi fost problema de impozite, as fi luat-o ca a doua masina. oricum, samuraiul ala arata bine. pajero se descurca onorabil, dar varianta scurta.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Oct 10 2008, 09:23 PM
Post #59


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



de ce nu o iei pe asta si o vinzi pe a ta? sau sa faci un schimb de motor pe asta pregatita deja si vinzi restu ca piese? ca doar nu tre sa le tii inmatriculate pe amandoua biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 10 2008, 11:18 PM
Post #60


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (guerilla @ Oct 10 2008, 10:23 PM) *
de ce nu o iei pe asta si o vinzi pe a ta? sau sa faci un schimb de motor pe asta pregatita deja si vinzi restu ca piese? ca doar nu tre sa le tii inmatriculate pe amandoua biggrin.gif


mai am piese de pe una si ma mai duc sa mai vad alta trasa pe dreapta teehee.gif si pe astea e pacat sa le faci bucati, sint masini care merg cu sutele de mii.
pe a mea exclus s-o vind. m-am atasat prea tare de ea teehee.gif o fac masina de expeditii/tura usoara. pentru altceva o sa fie un sasiu tubular cu un motor imens pe benzina, puntile/cutia/reductor de toyota si cam atit. o sa incep proiectul cind o sa vina masina de indoit teava. teava am gramada. dar pina atunci am inceput deja s-o aranjez pe asta.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 06:08 PM