IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Bye bye corolla ...

This topic is about Bye bye corolla ..., the author, aureliandan, wrote about: M-a servit excelent timp de aproape 9 ani, m-a purtat 150.000 km pe drumurile desfundate ale patriei sau pe autostrazile de afara ... nu m-a necajit c ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Bye bye corolla ...
aureliandan
post Sep 1 2011, 12:42 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 19-August 11
Member No.: 135.306



M-a servit excelent timp de aproape 9 ani, m-a purtat 150.000 km pe drumurile desfundate ale patriei sau pe autostrazile de afara ... nu m-a necajit cu probleme de service sau de alta natura ... motorul merge excelent .. la itp-ul din iarna nu le-au venit sa creada cum a trecut testul de noxe, dupa spusele lor nu au vazut pana acum chiar masina noua din fabrica sa scoata cifre asa bune la testul asta ... asa ca jos palaria

Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side"
Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ...

Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada smile.gif

Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8

Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent.
La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan smile.gif ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta
Alte optionale:
-duze incalzite
-jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta
-scaune incalzite
-senzori parcare
-cruise control
- radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio

Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate smile.gif, climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ...

Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro

Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile.

una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi smile.gif
desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ...




Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 1 2011, 02:32 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ai facut o alegere inspirata. Mai ales in privinta motorului... Te vei felicita si tu o data ce vei primi noua masina si vei face cateva mii de km.

Sa te bucuri de ea multi km fara probleme iti doresc ! thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Sep 1 2011, 02:42 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Din cate am observat Toyota nu ofera lucurui extraordinare. Tinuta de drum, confortul, spatiul sau placerea la condus nu sunt la fel de mari precum la un Golf de exemplu. Insa are o fiabilitate dovedita. Putini sunt cei care aleg o Toyota (sau o japoneza in general) si a doua oara aleg altceva. Acum depinde si la ce altceva ne referim, cum e si cazul tau.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Sep 1 2011, 03:47 PM
Post #4


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



S-o folosesti cu placere si sa ai atatea probleme cat ai avut la Corolla wink.gif thumbsup.gif
Asteptam poze cand vine .. banuiesc ca tre sa astepti vre-o 2 luni dupa ea.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
navajo
post Sep 1 2011, 09:11 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 22-October 08
From: San Severino
Member No.: 118.346



Dupa cate vad tu ai dat banii pe o cutie automata.Asta e tot spilul si asta te incanta.
Hm,mult,f.mult.


--------------------
BMW 325i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 1 2011, 09:29 PM
Post #6


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG.

si oricum pretul spune tot ...wink.gif .... gaseai auris cu cutie manuala 132 cp la 13 800 echipare SOL peste ce are skoda adica , gaseai Auris de 147 cp SOL la 17 000 asa ca nu cred ca ai cautat ce trebuie sau vb cuiva de mai sus ai cumparat doar o cutie de viteze, oricare mashina mentionata de mine face skoda la orice ora in orice pozitie ..crede ma ...wink.gif asa ca mai slab cu dezimformarea despre preturi ...


P.S. cand toyota au scos cv cu 7 sau 8 viteze toti forumisti tot VAG isti inraiti si stupizi au sarit ce domne asta e cutie cate viteze e proasta schimba greu ... acu nu se mai uita in ograda lor ca au copiat dupa japo .... intre timp Toyo a inceput sa renuntze le aceste cutii cate putin , de ce ?! numsi ei stiu si de obicei japo nu renuntza la ceva asa degeaba

This post has been edited by mike.omega: Sep 1 2011, 09:38 PM


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan52141
post Sep 1 2011, 09:54 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 821
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.134



QUOTE (navajo @ Sep 1 2011, 09:11 PM) *
Dupa cate vad tu ai dat banii pe o cutie automata.Asta e tot spilul si asta te incanta.
Hm,mult,f.mult.

Din pacate te inseli ... nu am dat banii pe o cutie de viteza ci pe o super cutie de viteza smile.gif, mult mai tare decat o cutie manual si mult mai tare decat o cutie automata normala ... crede-ma, e greu sa intelegi daca nu ai testat asa ceva smile.gif
Lasand "gluma" la o parte eu cred ca am dat un pret corect pe ceva foarte practic ... spatiu interior foarte mare, loc pentru pasagerii din spate berechet, portbagaj imens, 560 l nativ, inchipuieti daca mai rabatez si bancheta spate smile.gif, de mult mi-am dorit un hatchbag dar nu imi placea spatele acela taiat ... octavia2 este o masina in 2 volume dar daca te uiti la ea spui ca este un sedan thumbsup.gif
motorizarea 1.4 TSI (turbo, benzina) este trecuta de prima tinerete si nu prea are bube, toata lumea lauda motorul asta, consum mic, impozite mici, taxe de poluare mici ..deh doar este 1.4l in schimb trage foarte bine, suna fff bine, daca la motorul asta mai adaugi si o cutie DSG nu poti sa ai decat o combinatie castigatoare smile.gif
De foarte mult timp ma hotarasem sa-mi iau masin cu transmisie automata dar am tot testat si nu m-a incantat nimic, nici avensis multidrive nici mitshubishi nici mazda .. aceiasi intarziere in raspuns, acelasi consum foarte mare, singura chestie era ca nu te mai chinuiai tu sa mesteci in cutie ... cand am testat dsg-ul asta parca am avut o revelatie ... mi-am spus .. uite exact asa ceva vreau eu !
Revenind la masina, scaunele sunt foarte comode, radioul cu 8 difuzoare, magazie cu 6 CD-uri, touch screen destul de mare citeste si SD carduri ... sa vezi cum arata alertele de la senzorii de parcare pe displayul asta color smile.gif
Altceva, climatizare cu 2 zone distincte si de asemeni si pentru pasagerii din spate atat pe la picioare cat si normale cu posibilitatea reglajului ca si la locurile din fata
torpedoul si zona de depozitare din cotiera fata au climatizare
scaunele sunt cu incalzire ... probabil o sa fie utile numai iarna
cruise control - combinatie perfecta cu dsg
padele la volan pentru schimbarea manuala a vitezelor ... sa zicem ca esti pe un drum drept in spatele unei masini, mergi in modul automat cu 70km/h si vrei sa faci la nevoie o depasire "in forta" ... nu dureaza decat 2 s sa actionezi padela stanga sa retrogradezi 2 viteze astfel incat sa aduci masina in zona de putere maxima si sa apesi pe pedala de acceleratie si va pleca instant
ABS (EBD, MSR, ASR, MBA)
ESP si Hill Hold Control
roata de rezerva normala 16" !
scaun sofer SI pasager reglabile pe toate directiile, cu suport lombar
Semnalizatoare laterale integrate in oglinzile exterioare
o multime de spatii de depozitare, langa volan, sub volan sub scaun in spatele scaunului, deasupra bordului in cotiera din spate etc

Dupa cum vezi nu este vorba doar despre cutie ci un cumul de alti factori care pana la urma duc la confortul soferului si al pasagerilor si toate astea pentru 18500E !
Gaseste-mi la toyota ceva la aceiasi bani care sa aiba aproximativ aceleasi dotari ... ceva asemanator ca performante este avensisul 1.8 benzina echiparea elegance multidrive s care oricum nu are atatea chestii dar costa 24.655 E cu tichete remat la care mai dai inca vre-o 400 E pentru vopseaua metalizata.

Evident ca poti avea surprize mecanice, cutia sa nu mearga bine, motorul sa nu functioneze ok dar asta se poate intampla la toate marcile de masini ... eu raman in continuare la parerea ca in echiparea asta masina este chiar un chilipir

Intre timp mi-am regasit parola de la contul meu, Dan52141 smile.gif de aceea initiatorul topicului este aurelian dan smile.gif

This post has been edited by mike.omega: Sep 1 2011, 10:21 PM


--------------------
Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 1 2011, 10:27 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE (vio @ Sep 1 2011, 10:29 PM) *
nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG.


Care e diferenta intre una automata si una automatizata, si de ce ar fi ales una automata clasica?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan52141
post Sep 1 2011, 10:37 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 821
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.134



QUOTE (vio @ Sep 1 2011, 09:29 PM) *
nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG.

vio ai mers cu un dsg7 ? smile.gif din punctul meu de vedere este peste o cutie manuala si peste orice automata normala ....multidriveul de la toyota prezent pe auris, avensis, corolla nu este decat o gluma pe langa DSG-ul asta .... nu sunt fan VAG, nu-mi place absolut deloc de ei dar cand este ceva de recunoscut recunisc fara probleme
Tocmai din cauza asta am optat pentru ea

QUOTE (vio @ Sep 1 2011, 09:29 PM) *
si oricum pretul spune tot ...wink.gif .... gaseai auris cu cutie manuala 132 cp la 13 800 echipare SOL peste ce are skoda adica , gaseai Auris de 147 cp SOL la 17 000 asa ca nu cred ca ai cautat ce trebuie sau vb cuiva de mai sus ai cumparat doar o cutie de viteze, oricare mashina mentionata de mine face skoda la orice ora in orice pozitie ..crede ma ...wink.gif asa ca mai slab cu dezimformarea despre preturi ...

auris si octavia nu sunt din aceiais clasa, ce sa fac cu un auris, sa pun 2 posete in spate si atat si aurisul nu are multe din optiunile pe care le are echiparea asta de octavia ... si ce spui tu este o manuala ... iar sa mestec in cutie ? vezi tu ... cati oameni atatea gusturi, pentru tine auris este peste octavia 2, pentru mine este invers ... cine are dreptate ? smile.gif eu zic ca avem dreptate amandoi in felul nostru smile.gif
Asa arata la exterior:


Si asa arata la interior (plus padelele la volan):



--------------------
Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Sep 1 2011, 11:06 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Well done! Si de ce mai pastrezi Toyota in semnatura!? Sau mai bine spus de ce nu schimbi semnatura?


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Sep 2 2011, 05:47 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Ai facut o alegere buna, Dan, avand in vedere prioritatile tale. Sa te bucuri de ea.
Ti-a venit jucaria ? Asteptam topicul la masina mea.

This post has been edited by OvidiuH: Sep 2 2011, 05:50 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Sep 2 2011, 06:37 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



Felicitari pentru masina.

Ce as vrea eu sa stiu e diferenta intre DSG si cutia automata. Amandoua au disc de ambreiaj? sau numai DSG-ul are? Acum de vreo 12 ani conduc numai automate si niciodata nu am simtit ca nu schimba vitezele destul de repede.
Daca DSG-ul e mai scump decat o cutie automata normala, si mai e si posibilitatea sa se strice ambreiajul ca la o cutie manuala, atunci nu-si prea are rostul.

This post has been edited by dinpoplaca: Sep 2 2011, 06:37 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Sep 2 2011, 06:39 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(vio @ Sep 1 2011, 04:29 PM) *
nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG.

si oricum pretul spune tot ...wink.gif .... gaseai auris cu cutie manuala 132 cp la 13 800 echipare SOL peste ce are skoda adica , gaseai Auris de 147 cp SOL la 17 000 asa ca nu cred ca ai cautat ce trebuie sau vb cuiva de mai sus ai cumparat doar o cutie de viteze, oricare mashina mentionata de mine face skoda la orice ora in orice pozitie ..crede ma ...wink.gif asa ca mai slab cu dezimformarea despre preturi ...


Dan mi-a luat-o inainte cu raspunsul. Sunt intru totul de acord cu el. Nu vad cum ar putea fi un regres... dpdv al ce? Poate al fiabilitatii, insa si asta e discutabil. In afara de fiabilitate nu vad cu ce japonezele ar fi mai bune. Dar o masina in ziua de azi nu trebuie sa fie doar fiabila. Trebuie sa-ti si faca placere sa o conduci. Iar capitolul fun to drive nu prea il gasesti la japoneze, comparativ cu nemtesti (evident, acum depinde si la ce japoneze ne referim).
Am avut pe mana si Corolla Sedan si Octavia 2 si ca sa-ti faci o ideea mai clara la ce ma refer, Octavia aia avea 90000 de km si ii fusese schimbat uleiul doar de doua ori si cu toate astea mergea impecabil. Pentru mine asta inseamna un motor zdravan. E vorba evident de 1.9 TDI 105 CP. Si sincer la drum intins si Beetle-ul meu imi place mai mult decat o Corolla.
In schimb o masina japoneza renteaza mai bine daca o iei la mana a doua. Cel putin ai o grija ca nu vei avea probleme cu fiabilitatea. Ori cand cumperi un sh eu vad asta ca fiind foarte important.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 2 2011, 07:28 AM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Dan, ai facut o alegere foarte buna ! Eu predic acest lucru de cand am testat DSG-ul prima data: DSG este darul lui D-zeu pentru pamanteni in materie de cutii de viteza. PUNCT. Nu se compara cu nicio cutie "clasica", nici cu cele hidramate, nici cu CVT-urile. Se poate compara cu 7-gtronicul de la mercedes si cutia noua in 8 trepte de la bmw (pe aceasta din urma nu am condus-o, inca). Chiar si in compania aceasta selecta DSG-ul are un feeling special, sa nu ma intelegeti gresit, si 7-gtronicul schimba repede, foarte repede, ba mai mult stie sa retrogradeze 2 trepte odata (chestie pe care dsg-ul nu o stie), insa nu are aceeasi cursivitate pe care o are DSG-ul, adica masina iti da impresia ca exista o singura treapta de viteza iar pedala de acceleratie este un potentiometru care duce masina de la 0 la viteza maxima constructiva. Ma uitam la turometru si vedeam ca se schimba vitezele in sus sau in jos dar mi se parea ca e trucaj... este aproape extraterestra senzatia.

Iar comparatia cu toyota nu isi are rostul, toyota chiar nu au nimic similar cu skoda octavia 1.4 TSI, DSG... ahhh... ba nu, scuze, au... se numeste prius, ca aia intr-adevar are spatiu cam cat o octavia, are putere mare din cilindree mica (sort'of, daca e incarcata bateria biggrin.gif) si are o automata mai interesanta (nici pe departe la fel de buna ca DSG-ul, doar ca e mai interesanta), singura problema e ca pretul e cu vreo 10.000 de euro in plus.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Sep 2 2011, 07:33 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



Halba, daca esti aici poate ma ajuti tu la intrebarea de mai sus. Nu stiu daca automatele clasice au ambreiaj.
Cat despre prius, Nu are viteze deci nu schimba viteze. Viteza se mareste sau se micsoreaza cu cele 3 motoare.

This post has been edited by dinpoplaca: Sep 2 2011, 07:35 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Sep 2 2011, 08:29 AM
Post #16


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Mi se pare o alegere foarte buna. Combinatia Motor+cutie este excelenta. Nici pretul nu este mare la ce optiuni ai pus pe ea. Si eu o sa trec de Pe japoneza la grupul vag pentru ca nu ma satisfac modelele si motoarele acestora. Daca vroiam si automata nici nu se mai punea problema..DSG-ul nu are concurenta.


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Sep 2 2011, 08:52 AM
Post #17


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



QUOTE (laurentiu @ Sep 2 2011, 06:39 AM) *
Trebuie sa-ti si faca placere sa o conduci. Iar capitolul fun to drive nu prea il gasesti la japoneze, comparativ cu nemtesti (evident, acum depinde si la ce japoneze ne referim).


Si depinde si la ce nemtesti te referi. Am condus vreo 10 modele vw si cateva skode, unde poate exista capitolul fun-to-drive la masinile alea? Inafara de faptul ca (unele) trag tare in linie dreapta, nici macar GTI-urile nu au feeling-ul general al unei masini sportive.

Daca vrei sa vorbesti de sport la nemtesti, vorbeste de bmw, grupul VAG e pe dinafara cu ideea de "sport" smile.gif

QUOTE (laurentiu @ Sep 2 2011, 06:39 AM) *
Am avut pe mana si Corolla Sedan si Octavia 2 si ca sa-ti faci o ideea mai clara la ce ma refer, Octavia aia avea 90000 de km si ii fusese schimbat uleiul doar de doua ori si cu toate astea mergea impecabil. Pentru mine asta inseamna un motor zdravan. E vorba evident de 1.9 TDI 105 CP. Si sincer la drum intins si Beetle-ul meu imi place mai mult decat o Corolla.


Eu am vazut corolla modelul pana in 2007(parca) cu 500.000km la bord si nu mi-a venit sa cred, pt ca masina se simtea absolut normal ca pasager(era taxi). Asta nu inseamna ca e etalon, sunt convins ca sunt si skode cu acelasi rulaj care se simt mai mult sau ami putin bine.
Motorul ala 1.9tdi pe de alta parte e legendar pt faptul ca merge cu orice pui in el, de la motorina de tractor pana la ulei de cartofi prajiti si este foarte foarte fiabil dar dupa orice alt criteriu este un motor de 2 lei. Rezumand, nu stiu ce inseamna pt tine ca mergea "impecabil", mie 1.9 tdi mi se pare ca merge prost, de nou.

ON-topic, ca m-am luat cu altele si am uitat sa scriu:

Dan, alegerea mi se pare foarte foarte buna, ai luat o masina de familie in adevaratul sens al cuvantului, dotata bine, motorizata bine, cu spatiu imens si la un pret excelent. Felicitari! thumbsup.gif

This post has been edited by mike.omega: Sep 2 2011, 10:26 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan52141
post Sep 2 2011, 09:23 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 821
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.134



QUOTE (solmar @ Sep 2 2011, 12:06 AM) *
Well done! Si de ce mai pastrezi Toyota in semnatura!? Sau mai bine spus de ce nu schimbi semnatura?


Masina o sa vina prin octombrie ... pana atunci mai am 200 km si ajung la 145.000 km cu masina din semnatura

La noua masina am luat si pachetul de drumuri grele, contine scut protectie, inaltarea cu ~ 2 cm a masinii devenind si putin mai rigida. Am optat pentru acest pachet deoarece mai fac iesiri la munte ceva gen pestera in prahova sau drumul pana la scarisoara in apuseni si alte drumuri forestiere, cu actuala corolla am simtit de multe ori nevoia unei garzi la sol mai mari, chiar am lovit-o pe dedesupt de cateva ori.
Nu stiu cat de mult va afecta asta tinuta de drum pe sosea dar tinand cont ca nu sunt vitezoman si nu merg la ruperea aderentei cred ca va fi ok mai ales ca am si esp si celelalte sisteme ... cum spuneam alegerea a fost pe considerente practice .. va fi o masina de familie nu de curse smile.gif


--------------------
Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Sep 2 2011, 11:04 AM
Post #19


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(DRAGOS @ Sep 2 2011, 09:52 AM) *
Daca vrei sa vorbesti de sport la nemtesti, vorbeste de bmw, grupul VAG e pe dinafara cu ideea de "sport" smile.gif

VAG sport: Bugatti , Lamborghini; ah, nemtesti: Audi.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Sep 2 2011, 11:19 AM
Post #20


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



QUOTE (klm @ Sep 2 2011, 11:04 AM) *
QUOTE (DRAGOS @ Sep 2 2011, 09:52 AM) *
Daca vrei sa vorbesti de sport la nemtesti, vorbeste de bmw, grupul VAG e pe dinafara cu ideea de "sport" smile.gif

VAG sport: Bugatti, ah, nemtesti: Audi.


"bla bla...Inafara de faptul ca (unele) trag tare in linie dreapta...bla bla"

ce naiba? am ajuns sa ma citez singur? teehee.gif bugatti are 1000cp si este batut pe un circuit rapid(unde teoretic conteaza puterea mai mult decat restul) de masini cu 300-400cp mai putin smile.gif

audi pune enspe mii de sisteme electronice, tractiune pe 7 roti si 10 diferentiale si tot nu e in stare sa vina la nivelul unui M3 sau M5, cu propulsie...si atat smile.gif

Lamborghini e alta poveste, incepe sa-si piarda acel feeling specific...tocmai de cand a fost preluat de vag.

This post has been edited by DRAGOS: Sep 2 2011, 11:20 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 09:28 PM