IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă.

This topic is about Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă., the author, DRAGOS, wrote about: Exista 2,0TSI pe superb? sau la capitolul benzina se sare direct de la 160 la 260cp? Mie ala mi s-ar parea cel mai interesant, in combinatie cu DSG si ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test Skoda Superb 2008. Superbă., 3,6 FSI 4x4 260 Cai Putere
DRAGOS
post Dec 31 2009, 04:44 PM
Post #21


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Exista 2,0TSI pe superb? sau la capitolul benzina se sare direct de la 160 la 260cp? Mie ala mi s-ar parea cel mai interesant, in combinatie cu DSG si eventual 4X4.

Am avut ocazia sa conduc (defapt puteam sa-l si cumpar, dar am ratat momentul) un A4 B7 2,0TFSI, quattro, s-tronic(DSG), urcat la ~250cp. Super masina!

This post has been edited by DRAGOS: Dec 31 2009, 04:44 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 31 2009, 04:50 PM
Post #22


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Dyno trebuie corect calibrat pt a da rezultate reale...si testul trebuie facut atat inainte de resoftare cat si dupa pt obiectivitate.

Spuneam doar ca te-ai astepta ca un diesel cu cilindree mai mare si putere/cuplu in plus sa arate acest plus de performante si concret.
Ceea ce nu se intampla la Superb 2.

This post has been edited by DORU: Dec 31 2009, 04:51 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 31 2009, 08:04 PM
Post #23


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eeee, n-o sa ma apuc eu sa-i invat pe olandezi sa faca dynoteste biggrin.gif Oricum ei le stiu pe toate din principiu biggrin.gif Nu poci sa pun link ca parca era interzis. Respectivii au filiala si in Belgia. 40 sau 50CP in plus, oricum e interesant pt o masina care din start se misca acceptabil.

Pe mine nu ma surprinde faptul ca benzinarul e mai rapid decat diselul la demaraj, sau ca da impresia unei masini mai puternice decat este in realitate. Am vazut intr-un pliant la ei un dyno (stilizat) si se laudau ca puterea aia e disponibila pe un interval de vreo 1500-2000rpm. Daca e adevarat, poti avea de fapt cei 160CP disponibili in continuu, nu doar un varf. Nu stiu cum arata dyno-ul la diesel, insa daca are doar un "varf" de 170CP la 4000rpm nu ma mira ca e mai lent decat TSI-ul. Din dyno-ul ala comercial, TSI-ul arata ca cam ca un diesel care insa nu lesina la peste 4000rpm, ci se mentine pana spre 6500rpm, asa ca cumva era de asteptat sa se comporte ca o masina mai puternica decat e in realitate.

PS
Olandezii se lauda si cu scaderi de consum (f mici) pentru varianta tunata la 210CP, insa nu spun cum au masurat. Si la toate modele fac si chiptuning "eco" prin care impactul asupra puterii e minim, insa cica scade consumul...

Astia au doua variante: varianta "ziptuning" 210CP si 310Nm, cu care ar atinge 239km/h (tot asa mi-a iesit si mie prin calcul tongue.gif ) cu scaderi minime de consum, si varianta "ecoperformance" care mentine performantele stock insa scade consumul mediu cu ditamai 0.5l/100km! Cum au masurat nu scrie smile.gif

Alta chestie interesanta a astora e faptul ca cica umbla si la parametrii de comanda pentru DSG, pentru a tine cont in schimbarea vitezelor de modificarea cuplului motorului. Ei se lauda ca nu sunt multi care fac asta... pe mine chiar ma intereseaza subiectul, pentru ca ma intreb daca DSG-ul nu e sensibil la o crestere de cuplu, ca n-as avea chef sa imi crape... asta m-ar fi impins mai degraba catre o manuala. Insa nu sunt convins daca sa ma bag la DSG, imi place insa nu mi-ar placea sa crape si sa nu am garantie datorita tuningului....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 1 2010, 11:15 AM
Post #24


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Sa intelegem ca esti deja hotarat in proportie de peste 50% sa-ti iei Superba? Ai cel putin 2 copii baschetbalisti? biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 1 2010, 03:32 PM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu, am numai una, mica-mica, care incape in torpedou, da' m-am ingrozit cate prostii de carat necesita un monstrulet din asta mic smile.gif pai cand am facut cumparaturile pre-natale am umplut getzu' de doua ori pana in tavan.... Carucior, landou, scoica, baliuta, sterilizator, incalzitor, hainute, jucarii, chiar si patut plinant... Intentionez sa o plimb pe dumneaei si la hoteluri de 5 stele, si in cate un camping cu cortul, asa ca spatiul nu strica smile.gif

Nu m-ar fi deranjat nici octavia, portbagajul e la fel de mare, insa cum diferenta de pret e minima nu vad de ce nu as merge pe superb. Pt ~1500€ in plus am 30cm de masina in plus, cativa db de zgomot in minus, etc. km fac putini, 1l la consum in plus sau un minus ma lasa rece.

Nu sunt f hotarat, insa e pe shortlist. Ramane de vazut si cu partea financiara. La preturile de catalog, Superbul castiga desi strict obiectiv Octavia ar fi un best-buy.
Insa peste doua saptamani incepe salonul auto, unde se pot face discounturi intre 10 si 30%. De ex daca Skoda nu vor sa cumuleze discountul salon cu alt discount la care am dreptul (18%), iar la ford pe langa 18% mai dau si "conditiile salon" de inca vre-o 25 poate castiga Fordul... Dupa ce fac o vizita pe acolo deschid topic la versus cu modelele ramase pe shortlist wink.gif Mai vreau sa negociez niste prostioare care pe concesionar nu-l costa mare lucru: extensie de garantie (cum merg putin riscul sa apelez la el e minim), masina la schimb gratis cand fac reviziile, etc. De ex la atelierul Daewoo am avut masina de schimb gratis cand am cerut-o (un citroen de pe care cadeau tablele biggrin.gif ) , insa nu toata lumea da daca nu e scris in contract.

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 1 2010, 03:38 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 1 2010, 06:18 PM
Post #26


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 31 2009, 08:04 PM) *
PS
Olandezii se lauda si cu scaderi de consum (f mici) pentru varianta tunata la 210CP, insa nu spun cum au masurat. Si la toate modele fac si chiptuning "eco" prin care impactul asupra puterii e minim, insa cica scade consumul...

Astia au doua variante: varianta "ziptuning" 210CP si 310Nm, cu care ar atinge 239km/h (tot asa mi-a iesit si mie prin calcul tongue.gif ) cu scaderi minime de consum, si varianta "ecoperformance" care mentine performantele stock insa scade consumul mediu cu ditamai 0.5l/100km! Cum au masurat nu scrie smile.gif

Alta chestie interesanta a astora e faptul ca cica umbla si la parametrii de comanda pentru DSG, pentru a tine cont in schimbarea vitezelor de modificarea cuplului motorului. Ei se lauda ca nu sunt multi care fac asta... pe mine chiar ma intereseaza subiectul, pentru ca ma intreb daca DSG-ul nu e sensibil la o crestere de cuplu, ca n-as avea chef sa imi crape... asta m-ar fi impins mai degraba catre o manuala. Insa nu sunt convins daca sa ma bag la DSG, imi place insa nu mi-ar placea sa crape si sa nu am garantie datorita tuningului....


In privinta ECO Stage: se optimizeaza consumul in conditiile in care exista totusi o crestere mica de putere, dar nu asta se urmareste.

In privinta cuplului motor after tuning si DSG: cifrele date de mine anterior SUNT PT 1.8TFSI cu DSG !!! In conditii SAFE pt cutie wink.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 2 2010, 12:54 AM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ma mai intriga o chestie cu DSG-ul... de ce asta in 7 trepte e pus doar pe versiunile "mici" de 1.4 si 1.8? Pe cel benzinarul de de 2L, intre 200 si 260CP e DSG6, si pe cel de 3.6L e tot DSG6. Ma gandeam ca daca vad cutia asta si pe motorul de 2L TFSI de 260CP de pe Leon de ex as fi stat mai linistit cu chiptuningul... asa inca am ezitari. Si motorizarea si cutia sunt destul de noi, asa ca nu stiu care e experienta reala a vreunui tuner ca sa-mi garanteze ca nu crapa cutia la un moment dat. LA urma urmei ar putea crapa si fara chiptuning, e inca tanara si poate nu si-a vindecat poate toate bolile copilariei, insa in cazul asta ar fi acoperita de garantie...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 2 2010, 10:21 PM
Post #28


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Nu-ti lua masina pt a o tuna, ci pt ca iti place ! Ca o vei tuna peste 1 an, asta e altceva, dar nu asta sa fie motivul alegerii tale ! Parerea mea.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Jan 2 2010, 10:39 PM
Post #29


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



infinity de 3500 are cam 270 de cai si e deja vechi. cum de skoda cu fsi ul asta la 3.6 nu are mai multi?

This post has been edited by RUE: Jan 2 2010, 10:39 PM


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 2 2010, 10:47 PM
Post #30


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



F simplu: decizie de marketing, lua-l-ar necuratu' !

Pe Superb 3.6 are 260CP in timp ce pe Passat CC acelasi motor are 300CP. Ma enervez cand vad snobismul dus la extrem dar deh, daca cumparatorii il au, le canta si producatorii in struna. Bleah !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 3 2010, 05:01 PM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Dorule, la mine potentialul de tuning e unul din factorii de luat in calcul. De ex Accord 2L benzina sau skoda 1.8 tsi au aproximativ aceeasi putere stock, insa potentialul de tuning e f diferit, si la asta tre' sa ma gandesc inainte sa o cumpar.

Nu uita ca la mine tot ce depaseste 150CP e scump ca naiba la inmatriculare.
150CP (subaru diesel, sau accord benzina de ex) costa 800€.
Skoda 1.8 tsi 160CP costa >1200€.
2L 170CP costa >2400€ (idem mondeo 2.2 175CP).
Iar skoda 3.6 260CP costa aproape 5000€ inmatricularea. Pretul de catalog e foarte acceptabil, insa cel total devine aberant. Practic, fiecare cal putere peste 150 ma costa 40€! De asta e interesant de obtinut prin tuning wink.gif

La asta se mai adauga si taxele anuale si asigurarea, care nu cresc atat de repede insa sunt totusi de luat in calcul.

In privinta DSG-ului inca nu sunt foarte hotarat. Pt mine asta va fi masina de drumuri preponderent extraurbane, asa ca o cutia automata e destul de inutila. In oras si pt mers la birou voi continua sa folosesc getzul..... pacat ca nu exista getz cu DSG teehee.gif Mai vad, ma mai cert cu dealerul, nu sunt inca f hotarat nici pro nici contra.

In privinta superbului am spus de la inceput ca mi s-a parut una din cele mai convingatoare din cele pe care l-am incercat. Nu e masina perfecta, insa la bugetul pe care l-am alocat nu cred ca gasesc ceva mai apropiat de criteriile mele, in conditiile preturilor de catalog Motorul 1.8 tsi mi s-a parut ok. Pe cel de 2L tdi 170 nu l-am testat inca.

Oricum, chiar si daca avea 300CP tot m-as fi gandit la tuning teehee.gif In plus, uite cine vorbeste, tu ai urcat-o pe a ta de la 150 la 210CP, ai umblat la frane, suspensii si la tot ce se mai putea umbla si la Octavia si la Fabia si imi spui mie sa nu ma gandesc la tuning tongue.gif

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 3 2010, 05:06 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jan 3 2010, 05:27 PM
Post #32


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Imi place chestia asta cu taxarea pe putere smile.gif


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Jan 3 2010, 05:42 PM
Post #33


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



bre, tu cauti motiv de cearta? laugh.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 3 2010, 09:31 PM
Post #34


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (James Kilowatt @ Jan 3 2010, 05:01 PM) *
Dorule, la mine potentialul de tuning e unul din factorii de luat in calcul.

[...]

Nu uita ca la mine tot ce depaseste 150CP e scump ca naiba la inmatriculare.
150CP (subaru diesel, sau accord benzina de ex) costa 800€.
Skoda 1.8 tsi 160CP costa >1200€.
2L 170CP costa >2400€ (idem mondeo 2.2 175CP).
Iar skoda 3.6 260CP costa aproape 5000€ inmatricularea. Pretul de catalog e foarte acceptabil, insa cel total devine aberant. Practic, fiecare cal putere peste 150 ma costa 40€! De asta e interesant de obtinut prin tuning wink.gif

La asta se mai adauga si taxele anuale si asigurarea, care nu cresc atat de repede insa sunt totusi de luat in calcul.

[...]

In plus, uite cine vorbeste, tu ai urcat-o pe a ta de la 150 la 210CP, ai umblat la frane, suspensii si la tot ce se mai putea umbla si la Octavia si la Fabia si imi spui mie sa nu ma gandesc la tuning tongue.gif


N-am stiut de sistemul belgian de inmatriculare, cu toate ca nu-mi pare chiar ilogic. Cu toate acestea, pare mai normal decat cel din RO sad.gif

In privinta tuning-ului, sa stii ca am incercat sa-ti dau un sfat MATUR SI OBIECTIV, dar nu mi-a iesit...de fapt te inteleg perfect, pasiunea asta a modificarilor si tuning-ului o am si eu si e microb rau...nu prea reusesc sa scap de el... banana.gif , de fapt nici nu mi-am propus asta tongue.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 3 2010, 09:38 PM
Post #35


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (22nst @ Jan 3 2010, 05:27 PM) *
Imi place chestia asta cu taxarea pe putere smile.gif

QUOTE (DRAGOS @ Jan 3 2010, 05:42 PM) *
bre, tu cauti motiv de cearta? laugh.gif


Chiar asa, "ti-e cald cu dintii in gura ?" ca sa citez din clasici biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jan 3 2010, 09:50 PM
Post #36


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



36182451.gif La ce va trebuie asa multi cai?
Hai sa fim GREEN! Sa nu mai poluam!


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 3 2010, 10:03 PM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai atunci ar trebui sa renuntam la masini, sau cel putin la masini personale. Ar trebui sa folosim transportul in comun, ocazional (insa cat mai rar posibil) cate o masina super-lesinata in car sharing, etc... vrea careva asta? whistling.gif

@Doru
"Matur si obiectiv" mi-ar ajunge si motorul de 1.4 sau cel diesel de 105CP... da' prefer sa fiu si eu putin imatur si subiectiv tongue.gif

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 3 2010, 10:07 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 3 2010, 10:09 PM
Post #38


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ionel o sa-si ia Prius, ne-am dat toti seama unde da el cu aluzia. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 3 2010, 10:39 PM
Post #39


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (James Kilowatt @ Jan 3 2010, 10:03 PM) *
"Matur si obiectiv" mi-ar ajunge si motorul de 1.4 sau cel diesel de 105CP... da' prefer sa fiu si eu putin imatur si subiectiv tongue.gif


Am zis si io, desi pe-un forum auto nu m-ar crede nimeni, dar nah, fac eforturi sa-i dovedesc sotiei ca INCERC whistling.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 7 2010, 05:39 PM
Post #40


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Am primit prin posta oferta promotionala pt salonul auto de la skoda si am fost sa le fac o vizita sa negociez. Din pacate, promotia salon se poate adauga la alta promotie.

Oferta primita este Superb 1.8 tsi Ambiente, manuala 6 trepte, cu bi xenon, scaune incalzite, senzori de parcare si inca vreo doua prostioare 23700€ + 1260€ taxa de inscriere. 5100€ reducere fata de pretul de catalog. Am testat-o mai demult si mi s-a parut convingatoare.

Varianta 2L TDI CR, manuala 6 trepte cu aceleasi optiuni 25500 +2400 taxa de inmatriculare. 5500€ reducere fata de pretul catalog. Varianta asta ma duc sa o testez maine dimineata, sa vad ce impresie imi face.

Cutia DSG e aprox 1660€ in plus, insa nu sunt prea motivat pt ca o voi folosi preponderent extraurban unde nu prea am nevoie de cutie automata. Urban voi continua sa folosesc getzul pe care m-am hotarat sa il pastrez.

Din lista de optiuni mi s-a mai parut interesanta trapa cu panouri solare, care alimenteaza ventilatia (si clima?) atunci cand motorul e oprit. Cam 1000€ in plus.

Nu am inteles daca are sau nu isofix... tre' sa intreb

Am discutat despre chiptuning. Teoretic, ei nu fac si se pierde garantia. Practic, m-a asigurat ca nu verifica, nu vor sa stie. VW (fratii si vecinii lor de garaj) fac asta "oficial" fara pierdere garantiei, insa lor nu li s-a aprobat. Tipul mi-a sugerat sa merg blatul... m-a asigurat ca ei nu verifica, si nici nu risc sa imi "stearga" chiptuningul la revizii intrucat nu umbla la hartile motorului atunci cand fac reglaje.
Tot teoretic trebuie declarat la asigurare, insa practic n-o face nimeni ...

M-a enervat insa faptul ca nu vor sa dea extensie de garantie. IN mod normal, garantia e 2 ani fara limita de km. Pt particulari e oferita acum 4 ani, insa daca am reducerea aia nu pot beneficia de ea. Pe ei nu-i costa nimic garantia aia... am sugerat ca in loc de 2 ani fara limita as prefera 4 ani cu limita 75000km, chestie care pt ei ar fi mai putin riscant si nu i-ar costa nimic.... insa a insistat ca nu mi-o poate oferi. La Hyundai se poate negocia extensie de garantie direct cu garajul, indiferent de garantia constructor. La Skoda e cam rigid sistemul....

Insa una peste alta, ramana o optiune f interesanta.

Maine ma duc sa ma dau cu 2L TDI CR, va spun ce impresie mi-a facut.

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 7 2010, 05:41 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 04:29 PM