Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, Mircea104901, wrote about: Sa dam Cezarului ce-i al lui. @GLC prin baltile si namolul pe unde umbla @Watcher nu ar face fata Subaru fara modificari serioase (am pus eu un link c ... To read more just scroll down
Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
Sep 2 2009, 07:13 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
@GLC prin baltile si namolul pe unde umbla @Watcher nu ar face fata Subaru fara modificari serioase (am pus eu un link cu unul facut de rusi). Si daca te-ai apuca sa-i faci modificari, nu ar renta, pentru ca nu e construita pentru extrem. Mai bine cumperi ceva gata construit pentru off-road si mai adaugi una-alta, ca stock nu cred ca ar face fata nici una. Anyway, @Watcher -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Sep 2 2009, 08:03 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Ai dreptate Mircea. Personal nici nu am gand sa modific ceva la Subaru.
E util totusi sa vedem unde se poate ajunge si cu Subaru, fara sa il afectezi prea tare. Pentru ca alde ambreiaj, vrand-nevrand tot il .... pe Strategica. Cu celelalte sa zicem ca te mai scoti daca esti foarte bun la fizica si geometrie in spatiu. Cat despre noroaie si balti, am impresia ca oamenii se baga acolo de placere nu ca sa ajunga undeva, vezi si joaca din pozele de mai sus. Nu am nici o atractie sa ma bag in noroaie de buna voie si de obicei pe trasee mai grele/necunoscute am grija ca in zilele anterioare sa fi fost vreme buna. Se pare totusi ca sunt putine locuri unde sa nu POTI DACA VREI sa ajungi cu Subaru. Eu v-as recomanda numai niste pneuri mai solide pe 16" poate chiar 215/65 R16 (nu stiu daca merg pe Outback) sau 205 R16 cu talon mare daca se gaseste ceva A/T. Si ceva scuturi cred ca se pot gasi/face fara cheltuiala exagerata. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 2 2009, 08:17 PM
Post
#23
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
4. Am vizitat zona Ranca in decembrie 2008 si iar m-am uitat superior la ceilalti cu lanturi, batai de cap, etc.. La iesirea din Novaci era un echipaj de politie care interzicea accesul masinilor fara 4x4 sau lanturi. Bine ai venit Cezar. Felicitari pentru masina si pentru povestire. Sectiunea Subaru a devenit mai bogata odata cu venirea ta. Si eu am dat festival la Ranca 2 luni mai tarziu. Am scris aici: http://masini.ro/forum/content-page/20756/...00/#entry300248 -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Sep 2 2009, 09:05 PM
Post
#24
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Exemplu de cum merge snorkelul Legat de 'unde se baga oamenii' e vorba de alta pasiune. Eu unul nu mi-am luat masina de teren ca sa merg cu ea la mall, ci ca sa ma dau. Cand iesi sa te dai, intrebarea pe care ti-o pui este 'da pe aicea pot sa trec?' Cand iesi la plimbare (strategica, transalpina, leaota si alte nenumarate trasee ) iti propui sa ajungi undeva , sa vezi ceva, etc. Cand iesi sa te dai, iti propui doar sa ajungi inapoi acasa cu masina intreaga, dupa ce o vei fi bagat prin jde locuri unde nimeni nu credea ca se poate :-), sa vezi daca poti (si) tu... Exemple - Film 1 - Film 2 - Aici am coborat special pe unde era usor ca sa vedem daca putem urca: - aici in mod evident puteam sa o luam pe oriunde altundeva DECAT prin groapa aia: Mai vreau sa afirm ca, de cateva posturi incoace am perceput o condescendeta pe care pana acum am ales sa o ignor, dar pentru ca a tot continuat, te intreb: - ce te face sa fii asa? - ce intentionezi sa obtii? Ca sa raspund la intrebarea cu Valea Badenilor, sigur ca poti sa faci invers, dar eu eram 'based' la Runcu, nu aveam de ce sa cobor in partea cealalta. Cand ajungi sus, e un drum care vine din Valea Badenilor, si la 1800 altitudine, drumul ala e ca si strategica... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 2 2009, 09:17 PM
Post
#25
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Am mai intrebat insa nu am primit inca un raspuns satisfacator: la OBD, turbina se afla imediat deasupra scutului (nu-mi dau seama daca este deasupra evacuarii). Este vreo problema daca bagi turbina in apa? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Sep 2 2009, 11:14 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Daca pe frigul asta mai merge cineva la mare.... si daca va plictiseste autostrada sau daca va oftica zgomotul/vibratiile cauciucurilor de iarna va recomand sa parasiti asfaltul si civilizatia la Lehliu si sa incercati variante mai "pe dea dreptul" spre Slobozia (Google Earth si un Iphone pot fi de real ajutor in identificarea drumeagurilor la fata locului, pe harti apar doar Dj-urile)
Orice OBK se va simti ca la mama acasa (the Outback) iar pentru Forester au fost pastrate niste paduri de prasila pe malurile Ialomitei pentru finalul turei. Si poza cu utilajul... DSC_7151.jpg ( 125.78K ) Number of downloads: 38 Disclaimer: Nici o masina nu a avut de suferit cu ocazia realizarii acestei fotografii! Praful acumulat din abundenta pe partea posterioara a utilajului (si doar acolo) a fost spalat cu atentie la prima spalatorie in Slobozia. Sotia din dotare, care s-a oferit (deci nu fost in nici un fel constransa) sa faca poza, a trebuit sa astepte pana la destinatie |
|
|
Sep 2 2009, 11:20 PM
Post
#27
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Daca pe frigul asta mai merge cineva la mare.... si daca va plictiseste autostrada sau daca va oftica zgomotul/vibratiile cauciucurilor de iarna va recomand sa parasiti asfaltul si civilizatia la Lehliu si sa incercati variante mai "pe dea dreptul" spre Slobozia (Google Earth si un Iphone pot fi de real ajutor in identificarea drumeagurilor la fata locului, pe harti apar doar Dj-urile) Orice OBK se va simti ca la mama acasa (the Outback) iar pentru Forester au fost pastrate niste paduri de prasila pe malurile Ialomitei pentru finalul turei. Si poza cu utilajul... DSC_7151.jpg ( 125.78K ) Number of downloads: 38 Disclaimer: Nici o masina nu a avut de suferit cu ocazia realizarii acestei fotografii! Praful acumulat din abundenta pe partea posterioara a utilajului (si doar acolo) a fost spalat cu atentie la prima spalatorie in Slobozia. Sotia din dotare, care s-a oferit (deci nu fost in nici un fel constransa) sa faca poza, a trebuit sa astepte pana la destinatie foarte tare, tocmai mi-am instalat google maps pe tel, tot pentru ceva asemanator dar prin muntii Vrancei, la mine e putin mai greu cu sotia din dotare, vrea sa conduca nu sa faca poze -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Sep 2 2009, 11:25 PM
Post
#28
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
@watcher : si continuarea la filmul 1 ?
-------------------- |
|
|
Sep 2 2009, 11:59 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Mai vreau sa afirm ca, de cateva posturi incoace am perceput o condescendeta pe care pana acum am ales sa o ignor, dar pentru ca a tot continuat, te intreb: - ce te face sa fii asa? - ce intentionezi sa obtii? Daca era vorba despre mine, ai sesizat corect, mi se pare normala condescendenta fata de cineva care face offroad de performanta si care ajuta subaristii sa treaca peste munti. Daca din intamplare te referi la celalalt sens al cuvantului (foarte rar folosit), ma fac ca nu pricep. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 3 2009, 12:13 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
watcher, revenind la partea tehnica, filmul cu submarinul Jeep.
Sa intelegem ca daca e asfalt pe jos trecem cu Subaru prin apa de 1.5m dupa ce ne montam snorkel ? Vorbesc serios. Tu ai trece prin apa aia cu LC-ul sau Patrolul ? In caz ca masina nu se opreste si iesi, nimic nu va fi paradit in afara de mocheta? This post has been edited by GLC120: Sep 3 2009, 12:17 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 3 2009, 12:44 AM
Post
#31
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE mi se pare normala condescendenta fata de cineva care face offroad de performanta si care ajuta subaristii sa treaca peste munti Sa mor daca pricep ce te deranjeaza... Ca l-am sunat pe cezarm sa ii spun cum e traseul? Ca am raportat aici despre performanta lui? Offroad de performanta din pacate nu fac, sunt altii baietii care fac performanta, eu sunt doar un amator Revenind la trecerea prin apa: daca as fi stiut ca e pana la 10 cm de snorkel nu m-as fi bagat. In apa aia de la Calugareni m-am bagat agatat cu o sufa de spate fiindca nu stiam daca nu cumva e un putz... De iesit nu am iesit singur, (nici rubiconul cu blocant fata si 35uri nu a iesit singur) am stat vreo 5-10 minute, intai incercand sa ies singur, apoi asteptand sa ma tracteze de fatza. Cat am stat nu a intrat apa pe la usi, ci prin portbagaj. Deci, daca e sa dau o presupunere, cu subaru diesel, ca si cu orice masina diesel, daca nu iti intra apa pe admisie si tii motorul turat cred ca poti trece printr-o apa destul de mare. Sigur ca da, nu sunt inginer, deci parerea mea nu trebuie luata de lege. Pana la urma, fiecare decide pentru masina lui in ce o baga... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 3 2009, 09:58 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
watcher, nu numai ca nu ma deranjeaza, dar ma bucur, mi se pare interesant ce spui si absolut laudabil ce ai facut in Parang/Strategica. Cum sa fac sa te conving?
Imi cer scuze daca unele glume ti s-au parut ofensatoare, probabil nu esti obisnuit cu stilul de aici. Chiar daca avem uneori pareri diferite, incercam sa ne amuzam. O sa pun mai multe emoticoane de acum incolo, poate razi in loc sa te superi. Sa presupunem ca habitaclul e bine izolat si nu intra apa. Sunt de acord ca poti trece fara sa se opreasca motorul. Dar tot nu prea as sta cu motorul complet scufundat intr-o balta de buna voie. Tu cand ai iesit de acolo totul a fost OK, nu ai remarcat nimic ciudat dpdv functional in zilele/saptamanile urmatoare? Trecem peste mocheta, tapiterie, mizerie.... -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 3 2009, 11:15 AM
Post
#33
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
In momentele imediat urmatoare am auzit un tacanit ( :-D ) ca atunci cand semnalizezi, fara sa semnalizez :-)
Dupa vreo ora de teren, cand am iesit la drum nu mai aveam problema asta. Mizerie nu s-a facut, dar mocheta imbibata a inceput sa miroasa si sa gasesc masina aburita... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 3 2009, 06:03 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
De abia acum am vazut ca ai in flota si un Subaru. Are ceva modificari? Cu el pe unde mergi, poate gasim si niste trasee mai adaptate pentru Subaru gen Cheile Sohodolului - Valea de Pesti si inapoi prin stanga lacului Cerna - Calugareni (altul nu cel cu noroaiele).
Ai fost de curand pe acolo? (Cu ce masina) Se poate ajunge la Baile Herculane prin dreapta lacului? This post has been edited by GLC120: Sep 3 2009, 06:04 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 4 2009, 11:25 PM
Post
#35
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
M-ati intrebat la ce mi-au servit MTurile la iesirea de pe strategica :
web_la_ce_mi_au_servit_MT_urile.jpg ( 498.36K ) Number of downloads: 28 -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 5 2009, 08:23 AM
Post
#36
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Yummy!
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Sep 7 2009, 12:02 PM
Post
#37
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Revin cu ceva imagini si impresii despre traseele pe care le-am facut.
Am traversat de 4 ori transalpina (cel mai inalt drum national din Romania: 2145 m in Pasul Urdele fata de 2035 la Balea), de trei ori anul asta si odata anul trecut. Anul trecut am prins traseul original, nereabilitat si l-am facut de la Novaci la Sebes. Ca si comportament al masinii, am simtit drumul putin mai greu dar nici vorba sa ating ceva pe dedesupt sau sa am senzatia ca raman acolo. Anul asta alterneaza (inca) zone asfaltate cu unele pregatite pentru asfaltare dar si zone mai grele: a trecut lama buldozerului dar nu nivelasera inca si erau tot felul de bolovani de diverse marimi. Oricum transalpina aia salbatica este o amintire, deja a devenit un al doilea transfagarasan. Mai ramane pesisajul atata vreme cat nu-l sufoca romanasii nostri cu tot felul de mizerii. Anul trecut am fost in zona Padis (anul trecut reabilitasera drumul in cea mai mare parte). A fost o placere sa merg pe macadam. Desi il stiam drum forestier pe Garmin figura ca DJ. Am urcat pana aproape de Ghetarul Scarisoara. Nu am ajuns pana in buza ghetarului, am lasat masina la cca. 1 km distanta. Drumul destul de degradat (pana acolo am mai vazut si un golf V, un opel astra si parca un touran parca). Pentru ultimul segment nu prea aveam un ampatament foarte bun pentru a-l strabate. Riscam sa raman “pe burta”. Vanam de mult traseul si am reusit sa-l fac. Este supranumit si “strategica” sau “drumul militar”. Este construit se pare de armata germana in 1940 si de atunci a ramas asa. Traseul este extraordinar. Ca orice traseu de creasta, ofera niste peisaje care iti taie respiratia. Are o lungime de cca. 50 km si se desprinde din transalpina, traverseaza Muntii Latoritei paralel cu DN7A si se intersecteaza cu aceasta aproape de Voineasa. Daca nu ai avea problema sa urci sau sa cobori de pe ea ar fi superb. Acesul prin Valea Macesului (Voineasa) este crunt. Sleauri de tot felul, care mai adanci, care mai mici dispuse in toate pozitiile, oblic, longitudinal, transversal, numai sa te incurce. Ba mai mult unele sunt in curbe destul de stranse si daca vii in urcare chiar devine interesant. Trebuie sa nu-ti pierzi “elanul”, nici nu trebuie sa accelerezi ca intri in balans si atunci chiar dai cu fundu, burta sau botul de pamant. Pe la jumatatea curbei mai constati uneori si ca ai ales o trasa gresita si atunci sa te tii. Am fost atentionat sa evit noroaiele. Asa incat anul asta am planuit din timp pentru inceputul lui august. A fost extrem de frustrant dar in 5 zile cat am stat la Ranca aproape tot timpul a plouat si nu am avut cum sa-l abordez. Ba mai mult eram si singuri. Nu amreusit sa ne sincronizam cu un amic “Foresterist”. Totusi este o zona unde urmatoarea masina va trece peste 2 ore sau chiar maine, la cca. 10-15 km de civilizatie si acoperire pe GSM cand si cand. Acum doua saptamani am facut echipa cu un amic cu un audi allroad (generatia anterioara ca asta de acum in off road....) si ne-am aventurat. De data asta am avut o vreme extraordinara cel putin in partea de inceput, cea mai grea. In dimineata respectiva m-am intalnit cu watcher dar nu ne-am putut coordona: pentru el strategica era doar o parte din traseul din acea zi iar eu nu puteam sa plec pana nu venea amicul cu allroadul din Bucuresti. Oricum a fost bine si asa, watcher pe parcursul traversarii traseului ne-a ajutat cu informatii: ne-a atentionat de dificultatea traseului la inceput (nu-s multi cca. 4 km dar i-am parcurs cam intr-o ora) si de asemeni a intervenit salvator cand o luasem pe un drum gresit si parasisem traseul. Acolo la o intersectie nu ai pe cine intreba care este traseul bun si o iei “pe pipapite”; vorba aia “looking and f..king”. Multumim inca odata watcher pentru suport! In doua momente am ajuns la limita masinii. Odata am abordat o trasa gresita si am ramas in capcana unui sleau. Nu am atins nimic dar am muncit ceva ca sa ies. A doua oara mi-a “murit” motorul chiar imediat ce trecusem de un sleau crunt. Eram pe buza lui. Atunci am apelat la resursele umane pe care le aveam la dispozitie nu de alta dar imi era frica sa nu cad la loc. Ce buna era o asistare electronica la pornirea din rampa! Odata trecuta partea mai grea urmeaza partea cea mai frumoasa cu un drum de calitate medie spre buna; mai apar gropi si ceva balti din cand in cand unele chiar inselatoare. A doua zi am urcat cu Outbackul pe Papusa (a) de unde am “admirat” noul look al transalpinei. In final adaug si niste repere GPS (pentru amatorii aplicatiei Google Earth) cu altitudinea aferenta: 1. 45,3886 N, 23,9906E – 1070m 2. 45,3902N, 23,9834E – 1138m 3. 45,3923N, 23,967E – 1090m 4. 45,3948N, 23,9575E – 1082m 5. 45,4151N, 23,9278E – 1108m 6. 45,4209N, 23,9003E – 1292m 7. 42,4214N, 23,8814E – 1458m 8. 45,4214N, 23,8807E – 1469m 9. 45,4209N, 23,8617E – 1603m 10. 45,4072N, 23,8219E – 1765m 11. 45,4091N, 23,8228E – 1794m 12. 45,4075N, 23,8076E – 1974,5m 13. 45,3993N, 23,772E – 1885m 14. 45,3816N, 23,7202E – 1862m 15. 45,3827N, 23,7135E – 1865m 16. Cabana Plaiul Poienilor: 45,4144N, 23,8461E – 1604m 17. Intersectia transalpina-strategica: 45,3803N, 23,652E – 1949,5m A, n-am terminat. Pentru SUV-uri drumul este greu dar posibil. De evitat noroaiele si recomand sa se umble in grup. Ce am obsrevat in regim de off road. Reductorul mi-a accentuat diferenta dintre demultiplicarile treptei I si II. Asa incat de multe ori eram prea turat in treapta I si cand avansam la a II-a eram aproape subturat. Un amic de la SMT mi-a sugerat sa ma joc doar din reductor in treapta I si mersul a fost mult mai liniar. Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sectiunea subaru, nu?
Attached File(s)
transalpina2008a.jpg ( 167.7K )
Number of downloads: 24
transalpina2008b.jpg ( 242.18K ) Number of downloads: 14 transalpina2008c.jpg ( 791.7K ) Number of downloads: 15 transalpina2008d.jpg ( 529.25K ) Number of downloads: 16 transalpina2008e.jpg ( 718.15K ) Number of downloads: 19 transalpina2009a.jpg ( 402.64K ) Number of downloads: 10 transalpina2009b.jpg ( 167.93K ) Number of downloads: 26 transalpina2009c.jpg ( 342.18K ) Number of downloads: 19 transalpina2009d.jpg ( 133.67K ) Number of downloads: 12 transalpina2009e.jpg ( 64.71K ) Number of downloads: 12 transalpina2009f.jpg ( 85.63K ) Number of downloads: 9 transalpina2009g.jpg ( 93.37K ) Number of downloads: 14 transalpina2009h.jpg ( 79.7K ) Number of downloads: 29 ranca_2008a.jpg ( 332.96K ) Number of downloads: 17 ranca_2008b.jpg ( 185.5K ) Number of downloads: 19 rasinari2009a.jpg ( 264.35K ) Number of downloads: 16 rasinari2009b.jpg ( 345.81K ) Number of downloads: 32 rasinari2009c.jpg ( 307.93K ) Number of downloads: 12 strategica2009a.jpg ( 204.95K ) Number of downloads: 16 strategica2009b.jpg ( 162K ) Number of downloads: 21 strategica2009c.jpg ( 174.37K ) Number of downloads: 11 strategica2009d.jpg ( 277.68K ) Number of downloads: 15 strategica2009e.jpg ( 218.05K ) Number of downloads: 18 strategica2009f.jpg ( 188.36K ) Number of downloads: 16 strategica2009g.jpg ( 210.09K ) Number of downloads: 13 strategica2009h.jpg ( 209.96K ) Number of downloads: 13 strategica2009i.jpg ( 275.62K ) Number of downloads: 13 strategica2009j.jpg ( 185.74K ) Number of downloads: 12 strategica2009k.jpg ( 160.31K ) Number of downloads: 25 strategica2009l.jpg ( 149.03K ) Number of downloads: 18 strategica2009m.jpg ( 110.54K ) Number of downloads: 15 strategica2009n.jpg ( 152.01K ) Number of downloads: 21 strategica2009o.jpg ( 137.25K ) Number of downloads: 23 strategica2009p.jpg ( 93.27K ) Number of downloads: 12 strategica2009q.jpg ( 198K ) Number of downloads: 25 strategica2009r.jpg ( 90.67K ) Number of downloads: 14 strategica2009s.jpg ( 125.85K ) Number of downloads: 34 vf_papusa.jpg ( 62.94K ) Number of downloads: 20 -------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Sep 7 2009, 12:46 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
cezarm inca o data iti multumesc pentru informatii.
Avand in vedere experientele multiple spune-ne te rog daca ai avut pana acum vreo problema la masina, pneuri, praguri... Referitor la reductor este o chestie matematica, La Subaru I-a fara reductor urmeaza logic inainte de treapta a II-a. Ca sa nu creada cineva ca e o mare inginerie descoperita in Japonia de SMT -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 7 2009, 02:02 PM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Cezar - MULTUMIRI !
Super poze - excelente informatii ! PS: Mi-ai indus un dor de ducããããã !!!! -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Sep 7 2009, 02:19 PM
Post
#40
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Cezar, super!. Mai vrem.
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 06:15 AM |