Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru |
This topic is about Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru, the author, GLC120, wrote about: QUOTE (JohnSA May 13 2010, 0151 PM) Eu am 225/45 si am probleme majore cu talonul asa jos pe drumurile pline de gauri ale patriei. Deja am schimbat o ... To read more just scroll down
Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru |
May 13 2010, 08:21 PM
Post
#381
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Eu am 225/45 si am probleme majore cu talonul asa jos pe drumurile pline de gauri ale patriei. Deja am schimbat o janta + cauciuc. Daca mai ai poze, ar fi utile sa ne facem o parere pana unde putem merge. Mersi Le-ai luat de bunavoie si nesilit de nimeni. Eu ma gandesc serios sa iau si pneuri de vara ceva mai rezistente pe 16" asa cum sunt cele de iarna. 215/60 R16 este dimensiunea ideala pentru Romania. In plus este trecuta in talon! This post has been edited by GLC120: May 13 2010, 08:22 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
May 13 2010, 08:26 PM
Post
#382
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Chestia cu talonul nu mai e atat de importanta. In taloanele noi nu se mai trece dimensiunea permisa pentru pneuri. Poate doar la ITP sa mai ai probleme desi nu-mi amintesc sa le fi verificat cineva vreodata. Ce-i drept, nici politisti sa le verifice nu am vazut.
|
|
|
May 13 2010, 10:02 PM
Post
#383
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Asa e. Uitasem ca au scos o multime de date tehnice din talon, ca sa incapa greutatea diagonala cu tot cu formula de calcul.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
May 13 2010, 10:52 PM
Post
#384
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
20100509_011_.jpg ( 374.44K ) Number of downloads: 13 20100512_002_.jpg ( 391.64K ) Number of downloads: 8 20100512_007_.jpg ( 349.46K ) Number of downloads: 16 20100512_008_.jpg ( 368.88K ) Number of downloads: 11 [attachment=27679:20100510_002_.jpg] [attachment=27678:20100510_003_.jpg] This post has been edited by T u d o r : May 14 2010, 11:48 AM -------------------- |
|
|
May 13 2010, 11:03 PM
Post
#385
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
|
|
|
May 13 2010, 11:12 PM
Post
#386
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Pe pagina precedenta in postul #379 gasesti cateva motive pentru aceasta dimensiune.
-------------------- |
|
|
May 14 2010, 12:12 AM
Post
#387
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Da, am vazut si eu pe urma, dar n-am mai putut sa editez. Oricum, multam.
|
|
|
May 14 2010, 02:39 PM
Post
#388
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
.... Poate doar la ITP sa mai ai probleme desi nu-mi amintesc sa le fi verificat cineva vreodata. ... In martie cand mi-am facut ITP-ul la Forester mi-au verificat dimensiunile pneurilor! Ajutorul de ITP citea de pe roti si le striga in gura mare "sefului". Poate erau doar astia mai scru- pulosi! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
May 15 2010, 02:49 AM
Post
#389
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Pista, misto profilul, arata intr-un mare fel, mai deosebit. Astia de la cauciucuridirect se pare ca nu se dezmint.
In privinta schimbarii latimii sau inaltimii anvelopei, nu ceea ce zic cei de la RAR e important...intr-o situatie reala de accident cand se va realiza o expertiza a masinii, s-ar putea sa intrati in belea. Exemplificand, treaba sta cam asa: -Domnu' agent, nu e vina mea, ci a pietonului care a traversat fara sa se asigure printr-un loc nepermis. Masina mea e OK, are ITP-ul facut, rezultatul alcooltestului = 0. -Cu ce viteza conduceati? -55 km/h in oras -CUPLA COMUNA -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 15 2010, 11:33 AM
Post
#390
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Da. M-am gandit si eu la faza cu accidentul., dar cred ca in final ar trebui dovedita o legatura de cauzalitate intre anvelopele cu dimensiune nestandard si accident. Asa si daca schimbi sistemul audio esti pasibil de culpa comuna?
This post has been edited by Lucian107416: May 15 2010, 11:35 AM |
|
|
May 16 2010, 06:11 PM
Post
#391
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
John, cateva poze: Mersi Pista. Chiar cred ca e dimensiunea cea mai potrivita atat estetic cat si functional pentur OBK. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
May 16 2010, 10:54 PM
Post
#392
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
MARIAN, si profilul e deosebit dar mult mai interesanta e aderenta lor in curbe luate cu viteza ridicata. E adevarat ca se inclina puternic OBK dar gumele raman silentioase si ai un control foarte bun. Asa de slabe au fost Geolandar G900 ?
Daca sunt evident mai bune pe sosea decat G900 in cazul unui accident voi avea probleme ? Aceste dimensiuni sunt OEM pentru modele similare din SUA (nu si pentru Europa). Oare pot solicita inscrierea acestei dimensiuni in CI ? John, cu placere. Pozele de mai jos: am incercat sa trec putin oblic peste o denivelare mai pronuntata a.i. roata spate stanga sa fie in aer(nu am reusit complet) si cea spate dreapta sa fie apasata puternic. Vroiam sa vad daca anvelopa de 225/55/17 pe janta cu ET38 atinge pe exterior contraaripa. Nu a atins dar nici a ramas prea mult spatiu. 20100510_002_.jpg ( 335.87K ) Number of downloads: 10 20100510_003_.jpg ( 296.04K ) Number of downloads: 16 Estetic cam asa se prezinta: 225/55/17 pe janta Dezent si 215/55/17 pe janta OEM........................................Vedere laterala cu rotile de 225/55/17 20100507_001_.jpg ( 327.08K ) Number of downloads: 17 20100512_009_.jpg ( 297.27K ) Number of downloads: 20 This post has been edited by pista: May 16 2010, 10:56 PM -------------------- |
|
|
May 17 2010, 08:05 AM
Post
#393
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Pista, arata bine
Sunt curios cum se vor comporta in timp -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jun 7 2010, 08:29 AM
Post
#394
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Daca mai sunt pe aici utilizatori (fericiti) de Yokohame.... imi puteti spune daca exista un sens de rotatie preferat?
Intreb deoarece profilul nu perfect simetric. Nu am gasit nici o indicatie pe pneu, deci probabil poate fi folosit in ambele sensuri. Totusi unul ar trebui sa fie si mai perfect decat celalalt. This post has been edited by GLC120: Jun 7 2010, 08:30 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 7 2010, 01:46 PM
Post
#395
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
G900 pe care le am eu sunt perfect antisimetrice. Adica oricum le pui, vei obtine exact aceeasi imagine. Studiaza cu atentie:
PS: De ca naiba nu-mi pune pozele? Check this: http://api.ning.com/files/Vyi5t-fJXoM*AX1O...Bd/Rodes009.jpg This post has been edited by Zetics: Jun 7 2010, 01:47 PM -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jun 7 2010, 09:19 PM
Post
#396
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Ai dreptate, multumesc pentru poza, indiferent de sensul de rotatie pneul lasa aceeasi urma. M-am uitat la spinii aia lungi orientati oblic si nu intelegeam de ce cand pui pneul pe stanga sunt orientati spre interior si cand il pui pe dreapta sunt orientati spre exterior.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Nov 1 2010, 04:59 PM
Post
#397
|
|
sofer Group: Membri Posts: 75 Joined: 3-October 08 From: Craiova Member No.: 118.105 |
Am hotarat sa incalt Legacy-ul meu pentru iarna. Nu stiu ce sa cumpar, astfel, Pentru un Legacy 2.0 2009 vreau sa cumpar jante tabla si cauciucuri iarna. Acum am pe masina jante aliaj si cauciucuri vara 215/45 R17. Vreau o recomandare astfel incat sa inalt putin garda la sol si sa micsorez latimea(aderenta mai mare). Ca si cauciuc ma gandesc la Continental TS830 sau TS810 de iarna cu protectie. Ce recomandati ca jenti - marimea si ca si cauciucuri sa se potriveasca pentru ceea ce am descris mai sus. La jante ma intereseaza inclusiv offsetul si ce cauciucuri s-ar potrivi pe acestea. Va multumesc. -------------------- Subaru Legacy MY09 2.0 - Placerea de a conduce, eventual a pilota!
Seat Leon 2002 110CP |
|
|
Nov 2 2010, 04:18 PM
Post
#398
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 21-October 10 Member No.: 129.748 |
Asta caut si eu 215/45/17 daca gasesti ceva de iarna convenabil anunta-ma !
|
|
|
Nov 2 2010, 04:33 PM
Post
#399
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Puteti lua jante de tabla pe 16", anul trecut gaseam pe la 250 bucata. Dimensiuni: 5x100/56 ET55
Anvelope echivalente la diametru cu ce aveti acum dar mai inguste ar fi 205/55R16. Care este o dimensiune foarte comuna si deci oferta variata. Exemple: in jur de 300 de lei Falken sau Barum, 320 Sava, 330 Dayton, 340 Nexen, 360 Semperit, Fulda, BFGoodrich 380, 400 Pirelli, 420 Goodyear UG7+ sau Dunlop Winter 3D si tot asa. -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Nov 4 2010, 10:10 PM
Post
#400
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 21-October 10 Member No.: 129.748 |
Am gasit la vreo 400 ron falken,nankang ... destea incearca si tu echivalenta 205/50/17 sunt mai bune ptr. iarna !
Sa vedem ceva intre 400-500 roni matador-nokia-nexen etc. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:16 AM |