IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele)

This topic is about Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele), the author, PSC, wrote about: QUOTE(zburatoru Oct 24 2007, 1046 AM) nu mai sunt cereri?????ce porcarie....cand eu am cerut Primera dealerul a zambit.prima data nu am inteles de ce. ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele)
PSC
post Oct 24 2007, 10:40 AM
Post #81


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



QUOTE(zburatoru @ Oct 24 2007, 10:46 AM) *
nu mai sunt cereri?????!!!!!ce porcarie....cand eu am cerut Primera dealerul a zambit.prima data nu am inteles de ce.mi-a zis ca daca avea 100, 100 vindea, dar nu mai sunt...

Eu am fost la Badsi, de acolo mi-am luat-o, ei mi-au spus ca nu mai sunt cereri. Bineinteles, cred ca au vrut sa spuna ca nu mai sunt MULTE cereri, nu ca nu mai sunt DELOC... Am observat ca, de multe ori, marketing-ul nu prea se pupa cu dorinta consumatorului, ci mai mult cu nevoile producatorului, ma refer la Romania, evident.
Cred, insa, ca mai e si vina noastra, a cumparatorilor. Badsi are foarte multi clienti in continuare, chiar daca Primera e o (frumoasa) amintire. Tuturor le-a trimis acele mail-uri numite "sondaje de satisfactie". Dar cati au raspuns la ele? Si cati au raspuns favorabil? Probabil ca prea putini, de aici si concluzia.


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Oct 24 2007, 11:29 AM
Post #82


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 22-October 07
Member No.: 115.205



QUOTE(Apple @ Oct 24 2007, 10:20 AM) *
Sunt fericitul proprietar al unei Primera Traveller 10/2002, echipare tekna, de cateva saptamani.
Poate sa ma ajute cineva cu un manual in engleza de la masina ca nu am decat in germana. In unele locuri nu prea inteleg anumite chestii.
Multumesc frumos.

Si mai aveam cateva intrebari...
1) dvd-ul de navigatie se poate folosi ptr mp3? am inteles ca da, prin update-ul de soft. E reala faza?
2) harta de romania am inteles ca nu prea e... a aparut ceva?
3) comenzi pe volan ptr modelul asta exista? de care sunt? gen joystick sau trebuie schimbat volanul? se poate face asta?

Hai ma... chiar n-are nimeni manualul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Oct 25 2007, 02:00 AM
Post #83


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



QUOTE(Apple @ Oct 24 2007, 12:29 PM) *
QUOTE(Apple @ Oct 24 2007, 10:20 AM) *
Sunt fericitul proprietar al unei Primera Traveller 10/2002, echipare tekna, de cateva saptamani.
Poate sa ma ajute cineva cu un manual in engleza de la masina ca nu am decat in germana. In unele locuri nu prea inteleg anumite chestii.
Multumesc frumos.

Si mai aveam cateva intrebari...
1) dvd-ul de navigatie se poate folosi ptr mp3? am inteles ca da, prin update-ul de soft. E reala faza?
2) harta de romania am inteles ca nu prea e... a aparut ceva?
3) comenzi pe volan ptr modelul asta exista? de care sunt? gen joystick sau trebuie schimbat volanul? se poate face asta?

Hai ma... chiar n-are nimeni manualul?

In cazul meu, am un singur manual - cel original al masinii, scris in limba romana. Am cautat si eu o versiune PDF a manualului (asa, ca backup), dar n-am gasit. Din cate am observat eu, consola centrala a bordului (ma refer la partea cu butoanele) este cam la fel si la Primerele facute pana-n 2005, si la cele de dupa.
Desi Primera mea este Visia, deci nici pomeneala de navigatie, totusi in manual sunt date instructiuni si despre asta.
De fapt, la ce nu te descurci?

A, stai asa... Ziceai ceva de comenzi pe volan. Ei bine, asta e una din diferentele dintre Primerele de dinainte de 2005, care nu aveau comenzi pe volan si cele de dupa, care au. Da, trebuie schimbat volanul, dar cred ca trebuie schimbat si calculatorul de bord, ca sa-ti recunoasca comenzile, ori instalata versiunea de soft de dupa 2005 - din 2005, soft-ul a fost rescris si interfata grafica redesenata.
Nu stiu insa daca o sa poti face asta la vreun dealer; eu am intrebat la Badsi ce dotari ulterioare mai pot sa pun pe ea si mi-au raspuns ca numai TV tuner-ul, care costa vreo 1.000 euro. Nu stiu daca intr-adevar costa atat, mi se pare enorm, probabil ca au spus un pret care sa ii scuteasca pe ei de explicatii si pe mine de comentarii/intrebari.
Apeleaza la o firma de tuning, poate te rezolva ei. In principiu, ar trebui ca orice masina sa poata suporta orice modificari, deci si Primera. Numai ca Primera are o particularitate constructiva interesanta: intreaga masina e controlata de computerul de bord, ca avioanele. Nu cred, totusi, ca nu o poti modifica.

This post has been edited by PSC: Oct 25 2007, 02:11 AM


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Oct 25 2007, 09:34 AM
Post #84


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 22-October 07
Member No.: 115.205



QUOTE(PSC @ Oct 25 2007, 03:00 AM) *
In cazul meu, am un singur manual - cel original al masinii, scris in limba romana. Am cautat si eu o versiune PDF a manualului (asa, ca backup), dar n-am gasit. Din cate am observat eu, consola centrala a bordului (ma refer la partea cu butoanele) este cam la fel si la Primerele facute pana-n 2005, si la cele de dupa.
Desi Primera mea este Visia, deci nici pomeneala de navigatie, totusi in manual sunt date instructiuni si despre asta.
De fapt, la ce nu te descurci?

A, stai asa... Ziceai ceva de comenzi pe volan. Ei bine, asta e una din diferentele dintre Primerele de dinainte de 2005, care nu aveau comenzi pe volan si cele de dupa, care au. Da, trebuie schimbat volanul, dar cred ca trebuie schimbat si calculatorul de bord, ca sa-ti recunoasca comenzile, ori instalata versiunea de soft de dupa 2005 - din 2005, soft-ul a fost rescris si interfata grafica redesenata.
Nu stiu insa daca o sa poti face asta la vreun dealer; eu am intrebat la Badsi ce dotari ulterioare mai pot sa pun pe ea si mi-au raspuns ca numai TV tuner-ul, care costa vreo 1.000 euro. Nu stiu daca intr-adevar costa atat, mi se pare enorm, probabil ca au spus un pret care sa ii scuteasca pe ei de explicatii si pe mine de comentarii/intrebari.
Apeleaza la o firma de tuning, poate te rezolva ei. In principiu, ar trebui ca orice masina sa poata suporta orice modificari, deci si Primera. Numai ca Primera are o particularitate constructiva interesanta: intreaga masina e controlata de computerul de bord, ca avioanele. Nu cred, totusi, ca nu o poti modifica.

consola si comenzile sigur sunt la fel. eu vreau un manual ca sa inteleg niste martori din bord si niste chestii de la presetarea statiilor radio. plus niste faze de navigatie. ma dispera de ex ca ceasul si-l ia automat de pe satelitul de navi si nu pot sa il setez... nu se poate sa nu permita setarea ceasului.
faza cu update-ul de soft am mai auzit-o si eu. de fapt am auzit ca dupa un update de soft se poate sa pui dvd-ul de navi ca magazie si astfel sa poti folosi si cd-uri cu mp3. La fel si cu comenzile. Exista sigur comenzi si ptr primerele pana in 2005.
plus ca in manual sigur trebuie sa arate una alta legat de intretinere. ca idee, nu stiu cum dracu se desface busonul ala nenorocit de ulei. Uleiul a fost schimbat cu vreo 500 km inainte sa o iau eu masina, nu consuma ulei, sta nivelul pe joja ok, dar Doamne fereste sa trebuiasca sa completez... nu reusesc sa desfac busonul... poate scrie pe acolo ce fel se desface...
multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Nov 5 2007, 12:17 AM
Post #85


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



salut!
Am reusit in sf sa-mi fac shi eu cont.
Am o primera Acenta de 1.6i 110 cp. O am din ianuarie 2007 si pana acum sincer nu am avut nici o problema la ea( 16k km). Am avut si eu o 'intalnire' cu greierasii din bord..dar dupa mai multe lovituri de pumn au disparut smile.gif)) sper. Mi s-a parut o afacere f buna in comparatie cu celelalte masini din clasa ei. Motorul nu este unul sportiv doar in treptele 1 shi 2 ( a2-a cu 90 km/h la 6900 rotatii motorul toarce ca o pisica wow!! )..incarcata full nu are putere..shi trebuie accelerata bine de tot..consumul este pe masura daca o calci dar daca eshti cuminte sta pe la 6 l. Am intrebat la dealerul din cj daca exista versiunea acenta si la motorizarea de 1.8 iar rasp lui a fost negativ...dar pe forum am vazut ca exista :|????!!!!! in rest masina merge ca un vis..am mers cu ea cu 200 km/h(singur in masina si fara bagaje) prima si singura data, in curbe se descurca excelent. sistemul audio suna f bine dar lipsa mp3-ului a fost o dezamagire. Masina este extrem de spatioasa si de confortabila, am loc si in fata si in spate(tinad cont de faptul ca am 1,90m). Singura parte proasta este ca are un portbagaj f mic...sad.gif
Am o intrebare..mie dealerul din cj mi-a spus sa schimb treapta de viteza la peste 3500 de rot si ca motorului i s-a facut rodajul asa ca eu 'i-am dat in bot' inca din primele zile..sunt tanar..este o boala smile.gif am facut o prostie???
Am dorit sa imi spun si eu parerea despre aceasta masinuta superba.
(Off-topic)Dar acum am o dilema...merita sa o vand si sa iau Noul x-trail cu motor de 2,0 diesel de 150 cp varianta confort..pretul este extrem de mare(32.000 euro!!!!!! cam cat un Hyundai Terracan) Isi merita banii???(nu am gasit nici un topic despre el) am avut probleme cu primera la capitolu off-road. (am de mers mult cu ea pe drumuri de munte) este mai joasa decat ma asteptam(am indoit bine de tot un aparator de sub masina)..ce parere aveti(poseda cineva noul x-trail)????? este o decizie f importan pt ca am termen pana in 31 dec (pentru ca este oferta cu 0% dobanda) iar primera o pot plati integral in ianuarie.( este in leasing)
multumesc anticipat

This post has been edited by Titi1988: Nov 5 2007, 08:54 AM
Attached File(s)
Attached File  DSC01252.JPG ( 384.71K ) Number of downloads: 13
 


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anca.maria
post Nov 9 2007, 09:55 PM
Post #86


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 27-October 07
Member No.: 115.259



Am luat de cateva zile un Nissan Primera Luxury din 2000 si intampin urmatoarele probleme :

Nu imi porneste din prima...din a 2-a ..a 3`a doar.Am inteles ca ar trebui schimbat electromotorul...
Si are un consum mai mare decat mi s-a spus.Asta daca imi arata corect calc de bord : intre 9 si 10 in orice situatii !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Nov 12 2007, 09:13 PM
Post #87


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(anca.maria @ Nov 9 2007, 09:55 PM) *
Am luat de cateva zile un Nissan Primera Luxury din 2000 si intampin urmatoarele probleme :

Nu imi porneste din prima...din a 2-a ..a 3`a doar.Am inteles ca ar trebui schimbat electromotorul...
Si are un consum mai mare decat mi s-a spus.Asta daca imi arata corect calc de bord : intre 9 si 10 in orice situatii !!

Daca era electromotorul, atunci nu invartea motorul, sau s-ar fi auzit zgomote in timpul actionarii. Dar daca-l invarte normal, insa se lasa rugat, atunci probabil e ceva la sistemul de alimentare etc. De care e, pe benzina sau diesel?
Da, orice masina are un consum mai mare decat ni se spune, chiar si masinile noi. Pentru ca la noi, pe drumurile si in aglomeratia noastra, cu greu se poate incadra o masina in parametri. Numai ca nu toti recunoastem. Important este: cu cat este mai mare consumul? Cu mult?
Computerul de bord nu-ti arata o statistica a consumului (ultimele cateva trasee)? Sau le-a sters fostul proprietar?


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Nov 12 2007, 09:30 PM
Post #88


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
salut!
Am avut si eu o 'intalnire' cu greierasii din bord..dar dupa mai multe lovituri de pumn au disparut smile.gif)) sper.

Cat de tare ai dat cu pumnul? Si cat de mult?

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
Mi s-a parut o afacere f buna in comparatie cu celelalte masini din clasa ei. Motorul nu este unul sportiv doar in treptele 1 shi 2 ( a2-a cu 90 km/h la 6900 rotatii motorul toarce ca o pisica wow!! )

Pe bune? Chiar ai ajuns la 6900 rot/min? Eu n-am dat mai mult de 4300, cand am atins 150 km/h... Ai curaj!

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
..incarcata full nu are putere..

Aici te contrazic. Visia mea isi pierde foarte putin din putere.

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
Am intrebat la dealerul din cj daca exista versiunea acenta si la motorizarea de 1.8 iar rasp lui a fost negativ...dar pe forum am vazut ca exista :|????!!!!!

A avut dreptate dealerul.

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
in rest masina merge ca un vis..am mers cu ea cu 200 km/h(singur in masina si fara bagaje) prima si singura data, in curbe se descurca excelent.

In curbe cu cat ai mers? Sper ca nu cu 200...

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
sistemul audio suna f bine dar lipsa mp3-ului a fost o dezamagire.

De asemenea, lipsa subwoofer-ului. Dar cate pretentii sa ai?

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
Masina este extrem de spatioasa si de confortabila, am loc si in fata si in spate(tinad cont de faptul ca am 1,90m). Singura parte proasta este ca are un portbagaj f mic...sad.gif

Iar te contrazic. Eu am carat doi saci imensi cu varza, vreo 30 PET-uri si inca mai era loc.

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
Am o intrebare..mie dealerul din cj mi-a spus sa schimb treapta de viteza la peste 3500 de rot si ca motorului i s-a facut rodajul asa ca eu 'i-am dat in bot' inca din primele zile..sunt tanar..este o boala smile.gif am facut o prostie???

Daca ai facut o prostie, vei vedea mai tarziu. Mie mi s-a spus sa nu urc mai mult de 3000 rot/min in viteza 1, sa schimb vitezele INTRE 3000-3500 rot/min si la drum sa nu urc mai sus de 4000 rot/min in primii 15000 km, din care primii 2000 km reprezinta rodajul motorului IN TRASEU, iar restul uzura normala a pieselor (inclusiv asezarea segmentilor pe cilindri). Recunosc, am urcat la 4300 rot/min cand am atins 150 km/h, dar a fost pe distante foarte scurte (max. 10 km).

CITAT(Titi1988 @ Nov 5 2007, 12:17 AM) *
Am dorit sa imi spun si eu parerea despre aceasta masinuta superba.
(Off-topic)Dar acum am o dilema...merita sa o vand si sa iau Noul x-trail cu motor de 2,0 diesel de 150 cp varianta confort..pretul este extrem de mare(32.000 euro!!!!!! cam cat un Hyundai Terracan) Isi merita banii???(nu am gasit nici un topic despre el) am avut probleme cu primera la capitolu off-road. (am de mers mult cu ea pe drumuri de munte) este mai joasa decat ma asteptam(am indoit bine de tot un aparator de sub masina)..ce parere aveti(poseda cineva noul x-trail)????? este o decizie f importan pt ca am termen pana in 31 dec (pentru ca este oferta cu 0% dobanda) iar primera o pot plati integral in ianuarie.( este in leasing)
multumesc anticipat

Parerea mea este ca NU se merita, daca nu-ti planifici sa faci drumuri grele. Daca mergi mai mult de 50% din km off-road, atunci da. Prin off-road, inteleg si drumurile forestiere - ai zis ca mergi la munte mult. Dar, daca tot planuiai sa mergi mult la munte, de ce nu ti-ai luat din capul locului un SUV? Nu cunosc ce poate X-Trail, insa am incredere in firma Nissan, chiar in ciuda aliantei cu Renault. Nu uita ca, atunci cand in lumea asta se spune 4x4, se subintelege Nissan - si nu Hyundai, Ssangyong, Kia sau alte asemenea. Poate Toyota, ca e tot japoneza... Insa impresia de forta si siguranta la SUV-uri o da tot Nissan-ul.
Insa pretul e cam mare. 32.000 un X-Trail... Nu ar fi mai bun un Pathfinder? Ma rog, n-am idee de preturi, tu stii mai bine.
In niciun caz, Primera nu e pentru drumuri forestiere, desi eu am iesit cu ea pe camp de 2 ori...


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 12 2007, 11:29 PM
Post #89


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



Salutare!
Sunt nou ca membru desi citesc de mult pe acest forum.
Sunt si eu un mandru proprietar de Primera Acenta 2003,1.6 benzina thumbsup.gif
La mine a fost dragoste la prima vedere: de cand am vazut-o am stiut ca va fi a mea!
N-am avut bani de una nou-nouta ,am luat-o in febr. 2007 (avem deja ~ 20000 km impreuna) si mi-a indeplinit pe deplin asteptarile desi am investit ceva banuti in ea- alarma,folie (RAR,nu de "smecher"),consumabile si un pivot dreapta.Aaaa!....si mult frecus caci fostul proprietar avea o problema cu apa calda yucky.gif
Citeam undeva ca o masina poate fi cumparata cu inima sau cu creierul-eu am ales-o cu inima si nu-mi pare rau deloc.
Mi s-a intamplat ca acu' o saptamana sa raman fara emblema si literele de pe portbagaj: "niste tarani" le-au dezlipit sub motiv ca se potrivesc mai bine la caruta,langa felinar verymad.gif verymad.gif Asta e !! Ma costa vreo 270 ron sa le pun inapoi dar le trecem la cheltuieli neprevazute.

Si ,daca nu am plictisit pana acum ,as veni cu o idee de actualitate in Romanica: scutul metalic de protectie la motor si cutia de viteze.
Nu va grabiti sa ma contrati pt ca stiu ca nu e usor de obtinut-eu nu am gasit de cumparat nicaieri si daca as fi gasit probabil ca as fi reflectat de doua ori la auzul pretului ! O cunostinta de a mea care a vrut sa se stie cu baia cat de cat in siguranta a dat, in 2006 ,1800 Ron (aka 18.000.000 leuti vechi) pe un scut metalic la un Golf IV!!!

Care-i ideea originala?SA VA FACETI UNUL SINGURI CU 5 LEI , O COALA DE CARTON,UN FLEX ELECTRIC ,O MASINA DE GAURIT SI CATEVA ORE LIBERE (2-3).Hai va rog eu frumos,nu mai radeti ! confused.gif
In primul rand trebuie tabla de otel de minim 1mm. grosime -ajunge una de ,sa zic,1m/1m cel mult pentru ambele scuturi caci daca ati avut curiozitatea sa va uitati sub ea ati vazut ca are un "scut" plastic pt baie si unul ceva mai mare pentru cutie ,tot din plastic ,dar care evident ca sunt pentru soselele din Vest.
Eu am cumparat tabla de la dezmembrari din trei motive:ieftin ( cei 5 Ron de mai sus),am luat cat mi-a trebuit nu ca din comert (unde nimeni nu-ti va cioparti o coala industriala doar pt ca asa ai tu nevoie ) si de calitate caci am luat un plafon care are si avantajul de a fi gata vopsit.

Mergem mai departe?
Dati vechile aparatori jos (sunt prinse in cateva suruburi),asezati-le pe coala de carton si trasati conturul cu ce vreti voi ,dar atentie mare pt ca desi aparatorile sunt relativ drepte sunt cateva zone in care veti mula modelul din carton dupa conturul aparatorii-daca nu faceti asta si doar veti plimba creionul pe marginea originalului va veti alege cu o copie mai mica in dimensiuni si care fatalmente nu se va putea monta la final.
Marcati gaurile suruburilor de prindere,totul cu cea mai mare grija sa nu va "fuga" foaia de carton si ,voila! Deja au trecut 10-15 minute si aveti o copie in carton a viitorului scut anti-pietroaie,anti-damburi,samd.Mai departe e simplu ca bonjour!Decupati cartonul,asezati-l pe foaia de tabla,trasati si decupati viitorul scut cu un flex electric,gauriti in locurile marcate pentru fixarea in suruburi ,strecurati-va sub masina si spuneti o rugaciune din inima.Daca ati lucrat cum trebuie rugaciunea nu foloseste in speta dar e folositoare prin ea insasi,daca nu, mai spuneti una-doua si ajustati pe unde trebuie.Pt ipohondri ca de-alde mine se recomanda chiar intarirea cu 2-3 benzi de platband de3mm.,mai ales daca circulati des pe drumuri de tara sau foarte deteriorate.
Unul mai putin mocait la treaba ca mine ar trebui sa scoata un timp mai bun ca al meu--eu a trebuit sa ma rog ceva mai mult dar a iesit parfum. thumbsup.gif


Acum ,lasand gluma la o parte, stim ce inseamna o baie gaurita sau o cutie de viteze sparta.Poate ca cei cu bani isi permit sa zambeasca ironic dar cei care au strans din dinti si au reusit sa puna ban pe ban ca sa-si cumpere masina visata stiu ce inseamna riscul de a te trezi cu bugetul familial dat peste cap de un incident care poate fi prevenit cu minim de investitii si efort.
Am strans cu mari sacrificii banutii si stiu ca un simplu pivot dreapta m-a costat ~1000 Ron , asa ca nu vreau sa-mi inchipui cat m-ar costa o fisura in cutia de viteze sau o baie de ulei gaurita sau chiar smulsa de pe blocul motor.
Pe de alta parte,asta nu inseamna ca de-acum sunteti gata pt aventuri extreme ci doar ca aveti o mai mare siguranta pe drumurile patriei.
Dar stiti cum e :"sh...t happens",asa ca un pic de atentie nu dauneaza chiar si relativ blindati cu noile voastre scuturi "home made" ! thumbsup.gif
La buna vedere si drum lin oriunde veti merge !!!

Post Edit: Stiu ca am fost off-topic pana la Dumnezeu dar nu am vrut sa deschid un nou post pt atata lucru.Scuze celor pe care i-am plictisit! kiss.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 13 2007, 12:15 AM
Post #90


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



ON TOPIC;

Bune: -imagine grozava as zice (deh,subiectivismul asta !)
-interior generos si consola cu o ergonomie si un desen de zile mari;
-aer care da impresia de masivitate si implicit siguranta;
-dotari standard peste media clasei:uitati-va la concurenta,aproape ca mai cumperi o jumatate de masina la preturile pe care le au la optionale;
-directie,frane ,stabilitate la viteze mari foarte bune;
-motor de 1.6 litri destul de vioi,suficient pt familistii ca mine si economic , celelalte motoare nu le cunosc,deci nu ma pronunt;
-tapiterie buna si destul de rezistenta la murdarire desi cei care au varianta crem ca mine stiu ca e dificil de intretinut ;
-scaune relativ tari,nemtesti aproape,bune la drum lung si cu multe posibilitati de reglare;
-clima performanta ,deloc agresiva .

Rele:-finisaje care ar putea avea loc de mai bine la capitonajul usilor;
-material prost la capitonajele portbagajului care se "agata" foarte usor si are un aspect de ieftin (derizoriu chiar);
-zgomot intr-adevar neplacut la inchiderea portbagajului si parca as zice si la portiere,dar am vazut asta si la Mercedes;
-plasticele de la portiere si praguri se zgarie parca prea usor;
-timoneria cutiei de viteze destul de imprecisa cu tendinte de agatare in marsarier(la a mea cel putin);
-suspensia prea rigida pt "drumurile noastre..." proaste, dar excelenta pe soselele excelente;
-zgomote in portbagaj care ,confirm ce spunea cineva,provin m.m. ca sigur de la cutiile centurilor pt locurile din spate.

Una peste alta e o masina pe care o iubesti sau o urasti definitiv si total de la prima degustare-asta in sine e o calitate rara azi- cu multe calitati si cu ceva defecte , o masina emotionala ca aproape toate japonezele cu exceptia Toyota si Suzuki,dar o masina buna pt cei asezati la casa lor si doritori de confort si siguranta (nu neaparat si lux) la un pret care nu-ti face parul maciuca. AM ZIS !

This post has been edited by TKV: Nov 13 2007, 12:17 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Nov 13 2007, 12:48 PM
Post #91


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(TKV @ Nov 13 2007, 12:15 AM) *
ON TOPIC;

Bune: -imagine grozava as zice (deh,subiectivismul asta !)
-interior generos si consola cu o ergonomie si un desen de zile mari;
-aer care da impresia de masivitate si implicit siguranta;
-dotari standard peste media clasei:uitati-va la concurenta,aproape ca mai cumperi o jumatate de masina la preturile pe care le au la optionale;
-directie,frane ,stabilitate la viteze mari foarte bune;
-motor de 1.6 litri destul de vioi,suficient pt familistii ca mine si economic , celelalte motoare nu le cunosc,deci nu ma pronunt;
-tapiterie buna si destul de rezistenta la murdarire desi cei care au varianta crem ca mine stiu ca e dificil de intretinut ;
-scaune relativ tari,nemtesti aproape,bune la drum lung si cu multe posibilitati de reglare;
-clima performanta ,deloc agresiva .

Rele:-finisaje care ar putea avea loc de mai bine la capitonajul usilor;
-material prost la capitonajele portbagajului care se "agata" foarte usor si are un aspect de ieftin (derizoriu chiar);
-zgomot intr-adevar neplacut la inchiderea portbagajului si parca as zice si la portiere,dar am vazut asta si la Mercedes;
-plasticele de la portiere si praguri se zgarie parca prea usor;
-timoneria cutiei de viteze destul de imprecisa cu tendinte de agatare in marsarier(la a mea cel putin);
-suspensia prea rigida pt "drumurile noastre..." proaste, dar excelenta pe soselele excelente;
-zgomote in portbagaj care ,confirm ce spunea cineva,provin m.m. ca sigur de la cutiile centurilor pt locurile din spate.

Una peste alta e o masina pe care o iubesti sau o urasti definitiv si total de la prima degustare-asta in sine e o calitate rara azi- cu multe calitati si cu ceva defecte , o masina emotionala ca aproape toate japonezele cu exceptia Toyota si Suzuki,dar o masina buna pt cei asezati la casa lor si doritori de confort si siguranta (nu neaparat si lux) la un pret care nu-ti face parul maciuca. AM ZIS !

Perfect de acord cu tot ce ai zis. Sa le stapanim sanatosi, tu Acenta, eu Visia, asta e.
Singurul lucru de la Acenta si de care intr-adevar ai nevoie este camera video. Atat. Foarte utila.
Si la mine agata marsarierul, probabil ca cei care sunt in preajma cand merg cu spatele cred ca habar n-am de condus si ca nu sunt in stare sa apas ambreiajul ca lumea.
In spate nu am zgomote (poate si datorita faptului ca n-a folosit nimeni centurile), in schimb le am in montantii centrali, un fel de clonc slab care se aude cu precadere la demaraj si la franare. Cred ca tot de la mecanismul centurilor provin (probabil vreun surub slab sau ceva desprins).
Am constatat zilele astea ca s-a crapat protectia de plastic de pe borna bateriei. Sa ma duc la service pentru atata lucru? Mai ales ca protectia respectiva nu cade de acolo, sta foarte bine, doar ca e crapata.


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 13 2007, 02:22 PM
Post #92


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



Protectia aceea are evident rolul de a proteja borna pozitiv a acumulatorului de eventuale atingeri accidentale,asta e bine stiut.Ca parere personala zic ca n-are rost sa iti faci griji si cu atat mai mult nu ai de ce merge in service . Daca e doar fisurata si nu poate patrunde nimic acolo totul e OK,dar si daca ai avea o gaura in acea protectie(nu e cazul si e putin probabil ca s-ar intampla asta) s-ar rezolva foarte simplu cu niste banda izolatoare aplicata in fasii puse una peste alta pe partea ascunsa -ca sa nu se vada ca o carpeala-si chiar de culoare rosie sa fie ca de cumparat nu stiu ce sa zic.

Incendiile auto se produc,stim bine,in urma coliziunilor si ,mai rar,se pot produce in urma diferitelor defectiuni.
Sa explic,desi nu sunt electrician auto,vorbesc din experienta:
-alternatorul incarca prea mult si suprasolicita instalatia el. si acumulatorul (mie mi-a explodat un acumulator la cealalta masina, un Renault din 1986);
-electromotorul are un fir desprins si face masa cu blocul,de aici scurt-circuit si incendiu;
-defect din fabricatie al acumulatorului,dar nu prea am auzit;
-carpeli facute in dorul lelii de proprietar sau vreun "meserias cu privire inteligenta";
-stricaciuni provocate de rozatoare care pur si simplu rod protectia firelor provocand scurt-circuite.Referitor la asta sunt dispozitive cu ultrasunete care se monteaza foarte usor ,alimentate de baterie si care sunt foarte eficiente impotriva sobolanilor si a soarecilor.Probabil au aparut si pe la noi, nu sunt sigur de asta.
O varianta ar fi sa imbracati firele "libere' cu o protectie suplimentara,vorbesc de acele furtune sau cum sa le zic,nu din cauciuc ci din material plastic striat de diferite dimensiuni care isi fac treaba si arata si foarte bine.

La buna vedere! biggrin.gif




This post has been edited by TKV: Nov 13 2007, 02:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 13 2007, 02:28 PM
Post #93


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



Pentru PSC: multumesc de urare.

Cat despre zgomotul din montanti si eu l-am avut si am descoperit ca veneau din broastele usilor.Unge-le cu un pic de vaselina si totul va fi in regula. yes.gif
Bine ar fi daca ai aplica un pic de vaselina si la sistemul de inchidere al capotelor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 13 2007, 02:35 PM
Post #94


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



Am uitat un lucru care ma sacaie ceva de groaza:nu-mi functioneaza acele opritori sau paravanturi sau cum Doamne iarta-ma se mai cheama verymad.gif .Vorbesc de acele mici "obstacole" care impiedica portierele sa se inchida cand parchezi in panta.
La mine nu "tin" deloc si nu stiu ce sa le fac.
A mai intampinat cineva asta,cum e de rezolvat ?
La cele noi -noute totul e OK,deci nu e vorba ca asa ar fi din fabricatie.

Da-ti-mi o idee sau un sfat,va roooooooog!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Nov 13 2007, 05:25 PM
Post #95


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(TKV @ Nov 13 2007, 02:22 PM) *
Protectia aceea are evident rolul de a proteja borna pozitiv a acumulatorului de eventuale atingeri accidentale,asta e bine stiut.Ca parere personala zic ca n-are rost sa iti faci griji si cu atat mai mult nu ai de ce merge in service . Daca e doar fisurata si nu poate patrunde nimic acolo totul e OK,dar si daca ai avea o gaura in acea protectie(nu e cazul si e putin probabil ca s-ar intampla asta) s-ar rezolva foarte simplu cu niste banda izolatoare aplicata in fasii puse una peste alta pe partea ascunsa -ca sa nu se vada ca o carpeala-si chiar de culoare rosie sa fie ca de cumparat nu stiu ce sa zic.

Faza nasoala e ca acea protectie este pur si simplu rupta - dar nu de tot. Probabil ca, daca-mi pun mintea cu ea si trag de ea, praf o fac. O sa incerc sa o lipesc ca lumea, numai ca n-am banda izolatoare - trebuie sa cumpar.
Speram insa ca o vor schimba la service, doar d-aia e-n garantie, nu sa m-apuc eu de remedieri, fie chiar si la indemana...


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Nov 25 2007, 02:41 AM
Post #96


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(TKV @ Nov 13 2007, 02:28 PM) *
Cat despre zgomotul din montanti si eu l-am avut si am descoperit ca veneau din broastele usilor.Unge-le cu un pic de vaselina si totul va fi in regula. yes.gif

De la broastele usilor... mai precis, ce anume producea zgomotul? Nu-mi dau seama c-ar fi ceva slabit pe la broaste atunci cand deschid/inchid usile.
Si inca ceva: daca e asa cum spui, atunci inseamna ca zgomotul vine numai de la broastele usilor din fata, mai precis, numai de la usa soferului, nu si a pasagerului. Nici in spate nu zdrangane broastele. Nu sunt la fel toate 4?
Poate nu am descris eu bine zgomotul: se aude ca un fel de cloncanit, ca si cum atat la pornire, cat si la oprire s-ar reaseza ceva intr-o noua pozitie.


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TKV
post Nov 30 2007, 07:24 PM
Post #97


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 12-November 07
From: Bacau
Member No.: 115.436



QUOTE(PSC @ Nov 25 2007, 02:41 AM) *
QUOTE(TKV @ Nov 13 2007, 02:28 PM) *
Cat despre zgomotul din montanti si eu l-am avut si am descoperit ca veneau din broastele usilor.Unge-le cu un pic de vaselina si totul va fi in regula. yes.gif

De la broastele usilor... mai precis, ce anume producea zgomotul? Nu-mi dau seama c-ar fi ceva slabit pe la broaste atunci cand deschid/inchid usile.
Si inca ceva: daca e asa cum spui, atunci inseamna ca zgomotul vine numai de la broastele usilor din fata, mai precis, numai de la usa soferului, nu si a pasagerului. Nici in spate nu zdrangane broastele. Nu sunt la fel toate 4?


La mine singurii "greierasi" erau in portiere,mai precis la broastele masinilor.Se auzea un scartait destul de sacaitor in dreapta si in stanga pe drumuri proaste
si am abordat problema prin eliminari succesive.Am nimerit-o din prima pt ca primul pas a fost sa ung cu un pic de vaselina broastele usilor si zgomotul a disparut.
Asta s-a intamplat la mine si tin sa spun ca scartaitul era permanent atat timp cat circulam pe drumuri denivelate si nu doar la pornire si oprire.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Dec 1 2007, 09:41 PM
Post #98


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Multumesc PSC pentru raspunsuri. vreau si eu sa-ti raspund la intrebari.
1. Greierasii iar au aparut...si se aud cand rulez pe drumuri cu asfalt peste care s-a pus pietris pentru o mai buna aderenta cica..atunci partea de plastic din fatza vitezometrului isi face de cap pinch.gif pinch.gif
2.Nu-i neaparat vorba de curaj..ci de cat de nervos am fost in acel moment whistling.gif whistling.gif atunci motorul o tors ca o pisicuta
3.In legatura cu puterea...eu am acenta..nu stiu daca ii mare diferenta de greutate dar nu-mi place cum se comporta in treptele 4-5 in special cand urc o rampa..( offtopic Am condus un BMW 330xd de 204 cp si de atunci parca nici o masina nu mai ii masina din cate am condus :whistling:whistling: whistling.gif sufletul mi-a ramas in acea masina thumbsup.gif thumbsup.gif )
4. In curbe merge bine ca este o masina 'greoaie' , se prinde bine de sosea.. cel mai periculos am abordat 'curba mortii',(180 de grade) care se afla langa cluj, cu 80 km/h si am auzit si simtit cum cauciucurile de pe fata scartaiua si incercau sa se tina de asfalt... chiar..trebuie sa le schimb :whistling
5.Intradevar pe langa un logan MCV nu prea are loc in portbagaj unsure.gif :rolleyes.gif oricum in ultimul timp nu prea am mai transportat nimic cu ea.
6. Am lasat balta ideea cu jeep-urile pentru moment (lipsa de $$$ )
Inca o intrebare..cum a inceput sa ninga am observat ca ABS isi face datoria dar atat de tare suna si simt la picior cum pedala de frana imi arunca piciorul inapoi..ii ceva normal sa se intample asa?

This post has been edited by Titi1988: Dec 1 2007, 09:42 PM


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Dec 3 2007, 12:12 PM
Post #99


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(Titi1988 @ Dec 1 2007, 09:41 PM) *
Multumesc PSC pentru raspunsuri. vreau si eu sa-ti raspund la intrebari.
1. Greierasii iar au aparut...si se aud cand rulez pe drumuri cu asfalt peste care s-a pus pietris pentru o mai buna aderenta cica..atunci partea de plastic din fatza vitezometrului isi face de cap pinch.gif pinch.gif
2.Nu-i neaparat vorba de curaj..ci de cat de nervos am fost in acel moment whistling.gif whistling.gif atunci motorul o tors ca o pisicuta
3.In legatura cu puterea...eu am acenta..nu stiu daca ii mare diferenta de greutate dar nu-mi place cum se comporta in treptele 4-5 in special cand urc o rampa..( offtopic Am condus un BMW 330xd de 204 cp si de atunci parca nici o masina nu mai ii masina din cate am condus :whistling:whistling: whistling.gif sufletul mi-a ramas in acea masina thumbsup.gif thumbsup.gif )
4. In curbe merge bine ca este o masina 'greoaie' , se prinde bine de sosea.. cel mai periculos am abordat 'curba mortii',(180 de grade) care se afla langa cluj, cu 80 km/h si am auzit si simtit cum cauciucurile de pe fata scartaiua si incercau sa se tina de asfalt... chiar..trebuie sa le schimb :whistling
5.Intradevar pe langa un logan MCV nu prea are loc in portbagaj unsure.gif :rolleyes.gif oricum in ultimul timp nu prea am mai transportat nimic cu ea.
6. Am lasat balta ideea cu jeep-urile pentru moment (lipsa de $$$ )
Inca o intrebare..cum a inceput sa ninga am observat ca ABS isi face datoria dar atat de tare suna si simt la picior cum pedala de frana imi arunca piciorul inapoi..ii ceva normal sa se intample asa?

Din cate stiu eu, nu e nicio diferenta la puterea motorului intre Visia si Acenta, motoarele sunt aceleasi. La greutate, adica la masele masinilor, cred ca sunt diferente. Visia are jante din otel, Acenta de aliaj. Acenta are camera video, Visia nu drive.gif Dar aceste diferente sunt foarte mici, n-ar trebui sa influenteze tinuta de drum.
O curba a mortii este si cea de pe E60/E85, intre Bucuresti si Urziceni, unde au murit sotii Teodorovici. Acolo am intrat cu 90 km/h.
De 2 ori am folosit ABS-ul, dar nu pe zapada. Nu am simtit piciorul aruncat inapoi, nici nu facea cine stie ce zgomot. Poate ca in conditii de iarna, colaborand cu EBD-ul, face zgomot mai mare.

Apropo de iarna: imediat cum au inceput in Bucuresti temperaturile negative nocturne, am constatat ca nu mai pot deschide portbagajul. Singura solutie de a ajunge in el este prin rabatarea banchetelor din spate. Initial m-am speriat bine de tot, dar am auzit ca au patit-o si altii, cu alte masini.


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Dec 4 2007, 11:41 AM
Post #100


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



CITAT(Titi1988 @ Dec 1 2007, 09:41 PM) *
5.Intradevar pe langa un logan MCV nu prea are loc in portbagaj unsure.gif :rolleyes.gif oricum in ultimul timp nu prea am mai transportat nimic cu ea.

Intr-adevar, Primera berlina si hatchback nu se pot compara, la partea dorsala, cu MCV. Dar daca era Primera break, era alta poveste.
Off: pe vremea cand aveam Trabantul, care era break (sau combi, cum se spunea pe atunci), caram cu el mai mult decat cara o cunostinta cu Dacia break 1310.


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 06:20 PM