Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
This topic is about Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele), the author, Apple, wrote about: Ehhh... pentru mine episodul Nissan se va incheia... Trebuie sa vand masina si asta cat se poate de urgent, nu pentru ca s-a intamplat ceva cu ea ci p ... To read more just scroll down
Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
Jun 18 2008, 05:03 PM
Post
#121
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 22-October 07 Member No.: 115.205 |
Masina noua ma asteapta in parc la dealer, iar Primera... desi ii lipsesc doar scaunele de piele cu incalzire, trebuie sa plece. Nu m-a tradat deloc... Dar pana sapt viitoare trebuie sa dau dealerului restul de bani ptr masina cea noua... Daca stiti sau auziti pe cineva... |
|
|
Jul 7 2008, 11:12 AM
Post
#122
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Pe 19 iulie voi pleca la primul meu drum cu adevarat lung: Grecia. Bineinteles, eu voi conduce.
Am insa o intrebare: desi masina are un an si 4 luni, vreau sa merg la dealer pentru o verificare inainte de plecare. Am vorbit deja cu ei si mi-au spus sa ma programez in saptamana plecarii. Nu mi-au putut spune insa nimic de costuri, "depinde ce se va constata". Voi ati mai mers la verificari din astea sumare inainte de revizii? Sau, avand numai 1 an, v-ati urcat la volan si gata, ca-i noua? Iar daca ati mers la verificari, ce s-a facut si cam cat v-a costat? Multumesc. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Jul 7 2008, 11:52 AM
Post
#123
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 25-January 08 Member No.: 116.170 |
Am mers, pentru verificari de rutina inaintea unor drumuri mai lungi, si nu m-a costat foarte mult. Depinde si ce anume doresti sa verifici. Eu, de exemplu, am solicitat verificarea placutelor de frana, testarea computerizata a motorului, verificari la bucse, pivoti, rulmenti, etc. Verificarile m-au cortat cateva sute de mii. Evident, daca vor constata ca se impun inlocuiri (filtre, placute, etc) te va costa mai mult. Oricum, merita sa te stii in siguranta, sa ai garantia unei franari eficiente si echilibrate, si un motor pe care sa te bazezi. Normal, si o directie buna.
Mentionez ca nu am Primera, ci Almera. |
|
|
Jul 28 2008, 06:45 PM
Post
#124
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-July 08 Member No.: 117.617 |
Ehhh... pentru mine episodul Nissan se va incheia... Trebuie sa vand masina si asta cat se poate de urgent, nu pentru ca s-a intamplat ceva cu ea ci pur si simplu a venit alta in familie si nu o mai pot tine. Masina noua ma asteapta in parc la dealer, iar Primera... desi ii lipsesc doar scaunele de piele cu incalzire, trebuie sa plece. Nu m-a tradat deloc... Dar pana sapt viitoare trebuie sa dau dealerului restul de bani ptr masina cea noua... Daca stiti sau auziti pe cineva... Buna, Eu tocmai caut o masina, si din intamplare am ajuns pe forumul vostru. De ce Nissan zici ca vrei sa te desparti? Poti sa-mi dai mai multe detalii? mercic, |
|
|
Jul 31 2008, 10:35 PM
Post
#125
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Ce să spun... parcă am condus altă mașină, mai ales după ce am făcut plinul cu benzină Shell V-Power Racing Super (sau cam așa ceva), 1,5 euro/l în Grecia. Pe autostrada Salonic-Atena, mașina încărcată cu bagaje și eu cu soția, amândoi având puțin peste 90 kg, am atins 170 km/h fără nicio problemă, iar acul turometrului nu ajunsese încă la 5000 rot/min, deși nu mai avea mult. Nici nu simțeam că merg cu 170, decât dacă mă uitam la marcajele benzilor de circulație. Cu ocazia asta am constatat că, pe autostradă, viteza optimă de croazieră a Primerei este între 140 și 160 km/h. Spre deosebire de România, unde auzeam motorul la 140 km/h, în Grecia l-am auzit de la 160 km/h în sus. Nu știu care a fost cauza: viteza, calitatea aerului, calitatea autostrăzii, sau poate toate trei la un loc, cert este că mașina s-a comportat mult mai bine în Grecia decât în România, indiferent că mergeam pe autostradă cu 150 sau pe un drum local cu 60. Atenție mare la benzina pe care o folosiți. Să nu faceți greșeala mea, de a pune benzină de la stații no name. Folosiți numai distribuitori cu renume, dintre care vă recomand (fără a face reclamă), Shell și OMV. La întoarcerea în România n-am găsit Shell aproape de granița greco-bulgară, așa că am pus de la o stație Avin. Mare greșeală am făcut. Imediat ce dădeam de un drum în urcare, o urcare cât de mică, mașina se opintea și, călcată la blană, continua să încetinească constant în viteza a cincea, pentru ca, în viteza a patra, să nu treacă de 70 km/h cu niciun chip. M-au înjurat câțiva, dar mi-am asumat-o... De-abia aștept să golesc rezervorul ca să realimentez cu benzină ca lumea. În general, pentru România, nu recomand viteză mai mare de 140 km/h pe autostradă. Vă veți strica mașina în final. Noi nu avem drumuri, încă; poate vom avea vreodată. Bulgarii sunt peste noi la drumurile europene. Grecii, nu mai zic; cred că i-au depăși și pe unguri. Bravo lor. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Aug 30 2008, 04:26 PM
Post
#126
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 13-May 08 From: Slobozia, IL Member No.: 117.092 |
Salut domnilor! Tot ma uit pe acest topic dar vad ca voi nu mai aveti probleme pe care sa le expuneti ptr toti posesorii de nissan primera. Voi nu aveti nimic de spus dar eu am - acum 3 saptamani cand am venit de la mare am observat ca la drum intins fara accelerari si decelerari bruste a sarit schimbatorul din treapta a 5-a, o data de doua ori, lucru care m-a speriat. Am ajuns in oras am oprit motorul iar la pornire s-a auzit un zgomot puternic la cutia de viteze. Ajuns in fata blocului m-am cosultat cu cativa soferi si s-a ajuns la concluzia ca este rulmentul de presiune - am cumparat rulmentul(170 lei) si l-am montat in fata blocului dar marea surpriza a fost sa constat ca a fost sparta carcasa cutiei de viteza si lipita cu o anumita solutie. Am lasat-o asa, am montat rulmentul iar la 2 zile a inceput sa curga uleiul din cutie (intre cutie si motor) deoarece a cedat lipitura. Am cautat pe net si am gasit cutie de viteze SH si caseta de directie SH (pierdea si aceasta uleiul hidraulic) le-am cumparat cu 800 euro si le-am montat cu un prieten in fata blocului - mana de lucru 150 lei - . Acum dupa atatea necazuri simt si eu ca am masina, am fost la munte cu suprasarcina (6 persoane +bagaj - 2 familii) si am avut un consum mediu de 7,5% si asta cu A.C. folosit permanent. Stiti ce am mai constatat - la suprasarcina nissan-ul meu preia gropile si denivelarile altfel decat alta marca. Iti da senzatia de nesiguranta pe soselele denivelate, zici ca esti pe barca. Serios!!!
Va las pentru ca v-am plictisit destul. Cu bine. |
|
|
Aug 30 2008, 10:56 PM
Post
#127
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Senzatia de barca poate fi datorita amortizoarelor obosite.
-------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Sep 1 2008, 03:02 PM
Post
#128
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Senzația de nesiguranță ți-o dă orice mașină pe care o conduci pe un drum de genul lui E60/E85 între București și Urziceni și E60 între Urziceni și Slobozia. Nu cred că există, la câmpie, un drum mai periculos decât ăsta.
E cazul acum să fac o rectificare: am întâlnit în România drum mai bun decât autostrăzile din Grecia! E vorba de noua centură a Piteștiului, prelungirea autostrăzii A1 până la Bascov. Porțiunea aia de drum este excelentă, la 160 km/h am luat mâinile de pe volan și mașina mergea drept, fără zgomote în plus (greierași), fără trepidații, fără nimic. Să vedem cât va rezista, deja am văzut multe camioane pe acolo. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Sep 1 2008, 03:21 PM
Post
#129
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
... E cazul acum să fac o rectificare: am întâlnit în România drum mai bun decât autostrăzile din Grecia! E vorba de noua centură a Piteștiului, prelungirea autostrăzii A1 până la Bascov. Porțiunea aia de drum este excelentă, la 160 km/h am luat mâinile de pe volan și mașina mergea drept, fără zgomote în plus (greierași), fără trepidații, fără nimic. Să vedem cât va rezista, deja am văzut multe camioane pe acolo. Am mers si eu pe acolo, acum 3 luni. Masina nu se misca nici un grad, motorul aproape ca nu se auzea, zgomotul caii de rulare era aproape nul. Va spun eu de ce: asfaltul este fonoabsorbant (antifonic), iar pe marginea drumului sunt montate, de asemenea, panouri fonoabsorbante. De-ar fi toate drumurile asaaa ..... |
|
|
Sep 11 2008, 11:31 PM
Post
#130
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 12-November 07 From: Bacau Member No.: 115.436 |
Salutare !
Cred ca si pentru mine aventura "Primera" se va incheia curand. Vreau sa o vand si sa trec in tabara Honda,acolo unde mi-am dorit sa fiu de la inceput. Sa fim intelesi : Primera e o masina grozava din multe puncte de vedere-tinuta de drum,frane,design int. si ext. ,deci nu sunt un dezamagit ci dimpotriva. Atata doar ca tanjesc dupa o Accord si nu le pot avea pe amandoua. Mi-am dorit o masina "exotica" in marea de VAG-uri ,am avut-o si nu-mi pare rau.De fiecare data m-am urcat la volan cu placere asa ca despartirea de ea va fi dureroasa desi necesara. Amatorii sa-mi dea un semn,masina a apartinut unuia care a tinut la ea. |
|
|
Sep 12 2008, 02:42 PM
Post
#131
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Salutare ! Cred ca si pentru mine aventura "Primera" se va incheia curand. Vreau sa o vand si sa trec in tabara Honda,acolo unde mi-am dorit sa fiu de la inceput. Sa fim intelesi : Primera e o masina grozava din multe puncte de vedere-tinuta de drum,frane,design int. si ext. ,deci nu sunt un dezamagit ci dimpotriva. Atata doar ca tanjesc dupa o Accord si nu le pot avea pe amandoua. Mi-am dorit o masina "exotica" in marea de VAG-uri ,am avut-o si nu-mi pare rau.De fiecare data m-am urcat la volan cu placere asa ca despartirea de ea va fi dureroasa desi necesara. Amatorii sa-mi dea un semn,masina a apartinut unuia care a tinut la ea. Îți dau eu un semn, sunt un posibil amator, însă nu pentru mine, ci pentru cumnatul meu. M-ar interesa ceva info despre mașină (rulaj, an fabricație, culoare, eventual foto). -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Sep 21 2008, 08:15 PM
Post
#132
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 12-November 07 From: Bacau Member No.: 115.436 |
Salutare ! Cred ca si pentru mine aventura "Primera" se va incheia curand. Vreau sa o vand si sa trec in tabara Honda,acolo unde mi-am dorit sa fiu de la inceput. Sa fim intelesi : Primera e o masina grozava din multe puncte de vedere-tinuta de drum,frane,design int. si ext. ,deci nu sunt un dezamagit ci dimpotriva. Atata doar ca tanjesc dupa o Accord si nu le pot avea pe amandoua. Mi-am dorit o masina "exotica" in marea de VAG-uri ,am avut-o si nu-mi pare rau.De fiecare data m-am urcat la volan cu placere asa ca despartirea de ea va fi dureroasa desi necesara. Amatorii sa-mi dea un semn,masina a apartinut unuia care a tinut la ea. Îți dau eu un semn, sunt un posibil amator, însă nu pentru mine, ci pentru cumnatul meu. M-ar interesa ceva info despre mașină (rulaj, an fabricație, culoare, eventual foto). PSC, e din 2003,motor 1.6 benzina,argintie,alarma, folie autorizata RAR (nu de "fite"),cauciucuri de vara Yokohama noi pe jante de aliaj Dezent V-dark si cauciucuri de iarna tot noi pe jante de otel,curele de transmisie abia schimbate,schimbat freonul in AC,schimbat filtre.Am mers pana acolo incat i-am facut cu mana mea un scut metalic pentru baie si motor. Acum a "implinit" 118.000 km (reali). Poze nu i-am facut inca dar urmeaza. Scuze de off-topic. |
|
|
Oct 8 2008, 09:43 AM
Post
#133
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Mulțumesc pentru informații, însă cumnatul s-a hotărât între timp la noul Renault Symbol, fiindcă vrea să păstreze și Solenza. M-am mirat mult când l-am auzit, dar lui îi place mai mult Symbol-ul. Mă rog, de gustibus...
-------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Oct 12 2008, 08:36 PM
Post
#134
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-October 08 From: Romania Member No.: 118.230 |
In max 2 sapt o sa-mi iau masina....problema este urmatoarea ca nu stiu ce sa aleg intre :Nissan Primera vs VW Passat
Am nevoie de un sfat ....voi ce a-ti alege |
|
|
Oct 12 2008, 09:33 PM
Post
#135
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
avensis
Si nu pentru ca primera sau passat nu ar fi bune, DAR avensis are in momentul de fata o oferta de sfarsit de genratie care dupa parerea mea e de nerefuzat: 5 ani garantie si intretinere gratuita si 1000 de euro reducere (adica 5 ani de zile tu bagi in masina doar motorina/benzina si lichid de parbriz - nicio alta cheltuiala in plus ) iei o masina la sfarsit de cariera cu toate bolile copilariei rezolvate Altfel, intre primera si passat as alege primera din motive de service, fiabilitate si pentru ca e o prezenta mai rara pe strazile de la noi -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Oct 13 2008, 07:03 PM
Post
#136
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 12-November 07 From: Bacau Member No.: 115.436 |
|
|
|
Nov 4 2008, 08:48 PM
Post
#137
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Am fost cu mașina la spălătorie, unde s-a constatat că e toată stropită cu o substanță albă, puncte mici cât gămălia unui ac. Punctele albe se observă cel mai bine prin trecerea cu mâna pe caroseria mașinii (plafon, capota motorului, capota portbagajului) și vizual, prin privirea parbrizului și a lunetei razant. "Din avion" nu se vede (mai) nimic. Substanța albă provine (cred eu) de la șantierul deschis în fața locului de parcare de reședință.
Am două întrebări. 1. Pot repara întreaga mașină pe Casco? Cum este considerată: daună totală, parțială, calamitate? N-are rost să se facă fotografii, fiindcă nu cred că se observă ceva. Sau, cine știe, poate l-o fi dotat pe vreun inspector cu un super-aparat cu care poate fotografia la milimetru. 2. Pot da în judecată firma de construcții, ca să-mi recuperez de cel puțin 100 ori banii investiți în reparație, indiferent dacă o pot repara sau nu pe Casco? Vreau să fac asta neapărat. Cum anume trebuie să procedez? Mulțumiri anticipate pentru răspunsuri. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Nov 5 2008, 10:07 AM
Post
#138
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 240 Joined: 8-March 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 70.278 |
nasol ,dupa cum ai descris situatia mai mult ca sigur acele puncte sunt particule de adeziv, ciment care s-a solidificat pentru ca a avut si un mediu benefic(masina nefiind spalata in cateva zile de bruma peste noapte si soare ziua ti-a adus "bucuria" asta pacat.)Parerea mea este sa mai incerci la o alta spalatorie unde foleste apa caldut(la 50*) si spuma activa(una de calitatet care e suflata cu un compresor si care sta pe masina si nu curge,are o consistenta mare si e multicolora uneori) pe care sa o lase sa actioneze 10-15 min.1.Casco.. depinde la ce societate de asigurari esti,unele societati de asigurari au inspectori "orbi" si s-ar putea sa nu observe,cu intentie bineinteles.si daca ar accepta te vor trimite la un polish la reprezentanta in cel mai bun caz.2.daca te consideri 100% indreptatit poti incerca un proces impotriva firmei,asigurate mai intai ca masina a fost parcata pe un loc amenajat de primarie si ca poti face dovada ca acolo a fost stropida...complicated.Numai bine
|
|
|
Nov 6 2008, 03:55 PM
Post
#139
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Salutare tuturor!
De mult nu am mai postat...imi pare rau, revin acum. Masina mea peste 2 luni implineste 2 ani si vreau sa spun ca dupa atata timp am avut DOAR o singura problema: in august m-am urcat in masina si apare pe ecran indicatorul "defectiune la motor", raman uimit. Dau telefon la dealer si imi spune sa o duc in service cat mai repede posibil. In urmatoarea zi, cum tatal meu avea treaba in cluj (eram in muntii apuseni) merge el cu masina. Dupa 2 ore imi da telefon din Turda si imi spune ca primera nu se tureaza mai tare de 1500 rpm. este nevoit sa sune la asistenta dacia sa duca masina in cluj "pe sus" (apropo, a costat 200 de lei ca au dus masina 35 de km!!!!! iar masina este in garantie! este gratis doar pentru modelele dacia si renault!! ) Ma urc in logan si merg sa il aduc pe tata din Turda. In urmatoarea zi dau telefon la service. Nimeni nu stie nimic! Motorul nu are nici o problema dar cand masina trece de 90 km/h turatia scade la 1500 rpm . Verificare dupa verificare si tot nimeni nu stie nimic! Dupa o saptamana ma suna mecanicul si imi spune ca trebuie schimbat un senzor la computerul de bord si trebuie asteptat sa fie trimis din Bucuresti. Mai trece inca o saptamana si ma suna sa merg dupa masina. Nu m-a costat nimic. doar timp... Masina merge foarte bine de atunci. Sunt foarte multumit de ea. Pana iese din garantie si se termina leasing-ul ma gandesc ce masina sa luam. PS: vreau sa ii fac un box tuning de 20 de cp in valoare de 1300 de lei si sa ii pun BI-XENON. a mai montat cineva vreuna dintre aceste 2 "necesitati"? daca pun xenon la lampile de faza scurta trebuie sa pun si la proiectoarele de ceata si la cele de faza lunga? Cu respect, Titi -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Nov 6 2008, 05:46 PM
Post
#140
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-November 08 Member No.: 118.475 |
Salut,
Am si eu un Nissan din septembrie 2006, varianta mai simplutza - benzina, 1,6 - 109 CP cu 29,000 de km la bord. Desi sunt multumit de design-ul extraordinar si de fiabilitatea masinii am totusi unele probleme care as fi curios sa vad daca le mai are si altcineva sau daca a reusit sa le rezolve: - consumul in Bucuresti este in jur de 12-13 (adevarat in conditii de trafic destul de aglomerat); - fetele de usi - scartzaie enervant pe drumuri denivelate (am fost la service la Nissan si mi-au zis ca nu au ce sa-i faca - lucru inacceptabil la o masina ca asta; de atunci am o boala cu chestia asta si am realizat ca nu am mai intalnit masini care sa faca acest zgomot, inclusiv Logan-ul) - la plecarea de pe loc cu volanul intr-o parte, aud un zgomot gen vechea "planetara" de Dacie; - la plecarea de pe loc si la schimbul vitezei a II a si a III a - un zgomot ca un suierat, probabil de pe la cutie/disc/placa - plus ca motorul trage destul de slab , dar probabil e normal la tipul respectiv de motor In rest, toate bune, dar probabil ca o sa ma reorientez catre o masina mai puternica si mai silentioasa. Multumesc, Andrei |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:47 PM |