IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele)

This topic is about Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele), the author, Catalin70285, wrote about: iti raspunde un posesor,din proprie experienta iti spun ca o parte din datele din orice site sunt eronate. ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele)
Catalin70285
post Apr 5 2007, 09:52 AM
Post #61


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 240
Joined: 8-March 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 70.278



iti raspunde un posesor,din proprie experienta iti spun ca o parte din datele din orice site sunt eronate.
Attached File(s)
Attached File  198367.jpg ( 40.67K ) Number of downloads: 8
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Apr 5 2007, 11:51 PM
Post #62


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Cosmin, nu are cum o Primera sa cantareasca numai 1150 kg. Daca nu te-a multumit raspunsul lui Catalin, in revistele de specialitate Primera de 1.6 are 1314 Kg minim(cea mai usoara Primera), in functie de echipare. In aceleasi reviste Almera mea(care e cu o clasa mai jos) de 1.5 benzina si cea mai cheala echipare, Visia, are 1150 Kg iar in talon are 1216 kg.

Astea-s masele minime pentru Primera.
Primera 1.6 4 usi= 1314Kg
Primera 1.8 4 usi=1358kg
Primera 2.0 4 usi=1380kg
Primera 2.0 5 usi=1414kg

QUOTE
Eu am inteles ca are 1150 kg (am scazut sarcina maxima din masa totala, folosind cifrele de pe site/ul badsi)... Si aceeasi cifra mi/a confirmat/o si un consultant de la Badsi NIssan din Bucuresti.

later edit:ce zic cei de la Badsi Nissan e treaba lor, daca vrei sa fi indulgent poti presupune ca n-au inteles intrebarea si ti-au zis greutatea Almerei.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxineanu88395
post Apr 10 2007, 07:31 PM
Post #63


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-September 06
From: Braila
Member No.: 88.388



catalin a ta are 1 tona si 300 pt ca e cu hayon, iar momentan nu exista 1,6 cu hayon disponibila in romania, deci e ceva mai usoara. Yo am fost la mine la prisma si mi-au zis ca incepand cu ianuarie la constructia primerei se foloseste si fibra (ca la renault-uri) si de aceea masinile sunt ceva mai usoare. Nush cat de adevarat , dar e f posibil.

Cat despre random cum dreaq e cea mai ieftina din clasa ei? e cea mai ieftina pt tu compari preturile la motorina de la alte modele cu primera care este disponibila doar pe benzina. Uite Octavia II este 14.000 de euro cu motor pe benzina, sau megane sedan pe care il iei cu 10.000.
Este cam la acelasi pret cu mondeo, ma refer la motoarele pe benzina.
Probabil ca daca nissan ar fi vandut si pe motorina ar fi costat cat un passat si nu cred ca ai mai fi zis ca e cea mai ieftina. Iar in reclama din vara era vorba despre pretul CIP. Una e sa fii cea mai ieftina la CIP si alta cea mai ieftina la TTC.

te salut!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian93788
post Apr 12 2007, 03:26 PM
Post #64


sofer
***

Group: Membri
Posts: 85
Joined: 30-November 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 93.781



1.daca e cea mai ieftina la CIP e cea mai ieftina si la DDP.TVA-ul e acelasi, iar acciza era cea mai mica pe masina la care se facea reclama(1%).
2.nu compara Primera cu Octavia sau Megane.Primera e pe clasa cu Superb si cu Laguna.

Deci e cea mai ieftina, dar asta nu inseamna nimic.Masina e OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 04:30 PM
Post #65


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



QUOTE(cosmin36162)
salut,

Sa fie tabla mai subtire la Primera sau ce??? SAu nu are atatea ranforsari cum are Toyota? Ca faptul ca are parti multe din aluminiu nu prea l/as crede, avand in vedere pretul mic pentru astfel de lux



am putut vedea o portiera stinga fatza desfacuta, asta s-a intimplat la masina mea - a fost cam naspa faza; pot sa va spun ca are ranforsare cu bara pe centru si doua ranforsari cu un fel de cornier in t sus si jos; bara e destul de groasa si din cite mi-am dat seama, nu stiu daca am vazut corect, bara se continua si pe aripa in fata - sau asa mi s-a parut - aripa nu era desfacuta, erau desfacute ornamentele de plastic din bord.


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 04:38 PM
Post #66


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



fatza de la portiera a fost scoasa din cauza ca mi-am pus un releu pt ridicarea automata a geamurilor - cind incui masina se ridica geamurile - mofturi, deh!
cea mai dura faza a fost ca masinile noastre nu sint la fel cu celalalte in ceea ce priveste geamurile electrice.
am aflat cu aceasta ocazie ca geamul de la sofer are polaritatea curentului invers decit la celalte geamuri.
asa ca cei care vor sa isi puna si ei asemenea "jucarie" ar fi bine sa-si ia si niste relee suplimentare care inverseaza polaritatea sau sa lase cum am lasat eu geamul de la sofer liber - adica tre sa-l inchid eu, lucru care nu ma deranjeaza din cauza ca nu conduc cu el deschis, mai degraba deschid geamul de la pasager pe dreapta fata.


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 04:45 PM
Post #67


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



dupa 2500 de km au aparut primele "probleme":

IMI SCHIRTIE PEDALA DE AMBREAJ!!!!!!


IN REST NIMIC!!!!


n-am greieri, n-am defecte (masina a incasat primele zgririeturi - normale pt virsta ei - de la pietricele si alte chestii care se gasesc din belsug pe drumurile noastre);

mai am putin si isi da drumul si motorul - inca imi consuma 9% in oras - dar a inceput sa isi arate puterea. pina acum era cam puturos dar de ceva timp are "muschi".

cu pedala rezolv eu urgent, in rest sanatate sa fie; beer.gif


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 04:50 PM
Post #68


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



in oras imi "papa" 9 la %, dar in afara am avut 6,2 la % - asta ca o precizare.
acum am schimbat si benzina si astept rezultate.

fiind in rodaj nu am fortat-o. cel mai mult am mers cu 160 km/h la 4500 rotatii. si asta foarte putin ca sa nu se spuna ca am forat-o, dar am vrut sa vad si eu ce poate! in rest - chiar si in oras - o duc cu 3000 rotatii.

oricum un prieten care se pricepe la masini mi-a spus ca e bine ca la fiecare 1000 de km sa pui un pic "biciul" pe ea ca altfel se invata puturoasa... si nu cred ca a gresit.


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 05:07 PM
Post #69


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



pe masina mea nu am esp am numai abs si ebd.
dar, pot sa va spun ca s-a comportat execelent la drum lung mai ales cind pui frine la 120 km/h.
am mers cu ea 12 ore: iasi-cimpina si retur;
no problema!


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 12 2007, 05:11 PM
Post #70


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



ca moft: dupa ce ii fac prima revizie la 15000 km o sa-i fac un tunning la motor. vreau ceva cai in plus (nu ma intereseaza consumul).
a mai facut cineva asa ceva, are idee unde se face;

cine stie poate imi spune si mie!


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lica98424
post Apr 13 2007, 11:12 AM
Post #71


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 3-February 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 98.417



gata am rezolvat si cu pedala ambreiajului si masina e perfecta!


--------------------
nissan primera acenta 1,6
fost noul fiat albea dynamic 1,4
dacia 1300 (fabricatie 1978 - inca o am)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stanca105663
post May 8 2007, 07:22 PM
Post #72


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 7-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 105.656



Am Primera Visia Plus 1,8 de un an trebuie sa-i fac revizia de 15 mii in curand. Sunt foarte multumit de masina. Pana m-am obisnuit cu schimbatul vitezelor la turatii mai mari de 2500 a fost mai greu mi se parea ca o turez prea tare. Acum cand depasesc pot merge cu a treia pana la 100-120 kph si 5000 rpm. Este o bijuterie. Pe autostrada ma depasesc numai gipanele cu motoare peste 3 l sau audiuri sau bmwuri. Cu 170 kph nici nu simti ca mergi. Am remarcat si eu zgomotul acela cand treci in a II a. In rest, mai are un zgomot cand inchid geamul de tot se aude ca si cand s-ar aseza mai bine pe locul lui. Consum mediu in jur de 8 in oras se duce pana la 10 inconditii de trafic intens. Sistemul audio este perfect. As dori sa-mi instalez daca se poate mp3 la cd si navigator. in rest sunt foarte multumit. Stie cineva ce fel de ulei se foloseste la motor. A scazut nivelul si trebuie sa mai completez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin70285
post May 9 2007, 11:33 AM
Post #73


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 240
Joined: 8-March 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 70.278



Informatii despre fluidele necesare le gasesti in MANUALUL UTILIZATORULUI-Informatii tehnice 8-3.daca nu-l ai spune ca recomandat este 5w-30sau poti folosi urm. inlocuitori 10w-30,10w-40,10w50. La revizie mie mi-au pus 5w-40 elf excelium.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Oct 19 2007, 11:54 PM
Post #74


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



Salut! In sfarsit am reusit sa-mi fac cont, nenorocitul ala de cod de autentificare de la sfarsit era alcatuit pana acum numai din caractere misterioase, pe care nu le gaseam nicaieri.
Am si eu, ca si voi, un Nissan Primera Visia, de 1,6 L/109 CP. Am cumparat-o in aprilie 2007, masina a facut parte din ultimul lot de Primere care s-au vandut (foarte bine) in Romania. La fel a procedat si cumnatul meu cand si-a luat Solenza - asta, off topic. Culoarea masinii este cafe latte, "o culoare care rezista la jeg", ca sa-l citez pe cel de la Badsi.
Am probleme cu ea, cu Primera adica, in ce priveste zornaitul bordului, "arcada" de deasupra ceasurilor. Cam jumatate din cei 3.600 km pe care i-am facut au fost pe drumuri de tara, pline de gropi, pe care nu puteam sa merg mai tare de 70 km/h, din mila. Greierasii cuibariti in bord s-au unit si s-au transformat intr-un zornait care se manifesta acum chiar si la cea mai mica denivelare (ba chiar si daca lovesc usor cu degetele bordul) dar - surpriza - nu si pe piatra cubica, mergand cu 60 km/h! Se mai aude cate un "clonc" la oprirea masinii la semafor, undeva in spatele meu, ori in portierele din spate, ori la centurile de siguranta, nu imi dau seama bine.
In rest, masina merge excelent, de-abia acum a inceput sa capete demaraj pe masura capacitatii motorului (poate si datorita faptului ca am inceput sa evit benzina de 95), cu depasirile e mai delicata problema. Am intalnit destui fitosi (in special cu Skoda Octavia) care, cand vedeau ca-i depaseam, accelerau si ma puneau in situatii aproape imposibile (daca erau imposibile, nu mai scriam acum aici). Este, insa, o masina foarte buna; am avut ocazia sa merg cu Toyota Avensis de 1,6 si va spun ca senzatia de confort este muuuuuult mai mare in Primera. Ca sa nu mai spun ca dotarile de pe Primera (repet, e Visia, nu Acenta) sunt superioare celor de pe Avensis (nu ma refer la cele de siguranta, nu stiu ce ranforsari are Avensis in usi, nici Primera, nu cunosc nici detalii despre montanti etc.).
Ca orice masina, si Primera are bune si rele, dar mai multe sunt cele bune - sper sa nu fie un punct de vedere strict subiectiv.
Ca minusuri, sunt de remarcat:
- camera video (foarte buna si foarte utila, ii invidiez pe cei cu Acenta - o dotare prezenta altfel numai pe masinile cu "staif");
- MP3 player-ul;
- subwoofer-ul;
- SCOATEREA DIN FABRICATIE. Bine, fratilor, am inteles cu Almera, dar cu Primera ce-ati avut? Chiar nu mai era loc de un face-lift, ceva?
Ca plusuri, sar imediat in ochi urmatoarele (ma refer strict la varianta mea, Visia, 1,6 L):
- pretul cu care am luat-o (15.850 euro);
- display-ul color generos (iarasi, o dotare prezenta doar la masinile cu "staif") - rezolutia totusi cam mica se poate trece cu vederea;
- ceasurile si indicatoarele de pe bord asezate central si "desenate" in plansa de bord ca urmare a reproiectarii din 2005, an in care a fost redesenata interfata grafica si rescris soft-ul computerului de bord, care pana atunci avea mici bug-uri;
- de asemenea, interiorul reproiectat in anul 2005 (ma refer la locurile din fata);
- bordul, in ansamblu - gresesc daca afirm ca este singura masina (din clasa ei) cu bord ergonomic din Romania?
- confortul ridicat pe locurile din spate;
- sonorizarea audio impecabila (pacat ca lipseste subwoofer-ul, altfel lua fata multor masini cu pretentii);
- usurinta foarte mare in conducere; la drum intins o poti conduce cu o singura mana, volanul este deosebit de placut la mana chiar si fara a fi imbracat in piele;
- consumul mic de benzina daca se poate circula fara A/C (eu scot la drum intins 6,4% daca merg cu 100-110 km/h si 7,3% daca merg cu 130-140 km/h si cu A/C pornit tot drumul);
- consumul satisfacator de benzina in oras; noaptea scot 8,5%, iar ziua, in coloane, cand mai mult se sta decat se merge, inspaimantatorul 13%. Marimile astea sunt cele afisate pe ecran, nu stiu cat de exacte sunt - oricum, orice aparat de masura are propriile lui erori, dar inclin totusi sa cred ca, la Primera, ca si la Suzuki Ignis, aceste erori sunt destul de mici si, prin urmare, acceptabile;
- manevrabilitate foarte buna la parcare, in ciuda dimensiunilor;
- stabilitatea foarte buna in curbe (am negociat cu 100 km/h curba in care au murit sotii Teodorovici si masina s-a comportat impecabil - aoleu, ce-a fost la gura sotiei mele!). Dealtfel, impresia de stabilitate am avut-o inca de cand m-am urcat pentru prima oara in masina de teste de la Badsi (stand in curte, fara a-i porni motorul), mai intai ca pasager, apoi ca sofer;
- soliditatea. Asta am testat-o si voluntar si involuntar, pe masina de teste de la Badsi: n-am vazut la timp un sant sapat in drum si am intrat cu masina in franare si cu ABS-ul in actiune, in plin. Am crezut ca am rupt masina in doua si ca sunt bun de plata, dar din fericire, a fost doar senzatia. Apoi, tipul de la Badsi a facut un adevarat raliu pe soseaua Pipera-Tunari, intre sediu si rond, franand brusc la 100 km/h si inconjurand rondul cu 40-50 km/h. Apoi a inceput sa traga de volan stanga-dreapta la 80 km/h si masina se ducea supusa cand pe acostamentul din dreapta, cand pe cel din stanga. Oare asa s-au facut toate testele cu Primera la Badsi Pipera? Si totusi, masina lor mergea impecabil, avea 14.000 km la bord;
- anvelopele Dunlop. Sunt excelente. Am escaladat cam in forta o bordura inalta si n-au avut nimic. Am facut si o pana de cauciuc (o bucata de metal infipta in roata dreapta spate) si am mers cam 5 km pe pana (masina era incarcata si drumul bun), iar anvelopa e in stare foarte buna chiar si dupa experienta asta. Foarte bune anvelope, la fel si jentile din otel. Ce mai, rotile sunt excelente in ansamblu.
Dupa cum foarte bine spunea cineva, masina asta a fost cumparata numai de cunoscatori si de fanii ei. Dealtfel, cei mai multi bani din vanzarile Nissan in 2006 s-au scos de pe urma Primerei.
In ziua in care am cumparat-o, am fost pana la Drajna cu ea; nu mai condusesem de 6 ani si aveam ceva teama in mine, mai ales ca acum 6 ani erau alte valori de trafic fata de cele actuale. Pe drumul de intoarcere am fost depasit de un alt Primera, tot cafe latte, iar soferul a deschis geamul si mi-a urat drum bun si s-o stapanesc sanatos. M-a impresionat gestul lui, dar din pacate a fost singurul.
Badsi Nissan mi-au lasat o impresie foarte buna. In prima saptamana am gasit-o lovita in parcare, in usa din dreapta fata; cei de la tinichigerie au reparat-o excelent. Prin iunie, am constatat ca ornamentul de cauciuc al parbrizului (care imita chederul) s-a dezlipit. De asemenea, l-au lipit ca lumea. Acum am observat ca plasticul de la baza parbrizului e nitel deformat; poate e doar o impresie de-a mea, de-aia astept sa vad daca se agraveaza.
Concluzie: in afara de zornaitul din bord si de clonc-ul din spate, masina este super. Nu scartaie nicio pedala, nu trepideaza, nu balanseaza, merge cuminte acolo unde o indrumi. Un drum cu ea e o placere, dar trebuie sa mai opresti din cand in cand ca sa te mai dezmortesti (valabil pentru orice masina, cred). Deja am 70 CD-uri facute pentru drum.

Acum, as vrea si eu niste sfaturi.
1. In legatura cu zornaitul si cu clonc-urile: sa astept pana in aprilie, cand va fi prima revizie, sau sa ma duc acum? Mi-e teama sa nu ma puna pe drumuri de pomana, sa-mi spuna ca asa se intampla din cauza drumului prost, mai ales ca se circula infernal atat in zona Pipera, cat si pe linia de centura, la Tunari.
2. In legatura cu regimul de viteza si de turatie: cei de la Badsi mi-au recomandat ca, pana la prima revizie, sa nu depasesc 4000 rot/min indiferent de viteza cu care merg. Si sa nu schimb treptele de viteza mai sus de 3000 rot/min. De la voi am aflat ca pragul este de 3500 rot/min si ca ati urcat cu ea si la 5000 rot/min. Adevarul sa fie undeva la mijloc? Si inca ceva: cat de repede ati mers cu ele? Eu n-am urcat mai sus de 150 km/h, odata pe autostrada si odata pe Bucuresti-Urziceni si pe distante foarte scurte (maxim 2 km). Cu 140 km/h am mers cam un sfert de drum pana la mare, in rest 130 si 100 in afara autostrazii, unde s-a putut.
Inca o chestie: daca imi puteti spune si turatiile la diferite viteze... De exemplu, la 140 km/h are fix 4000 rot/min, dar mai sus?
3. In legatura cu revizia: cam cat costa prima revizie? Iar la aceasta prima revizie se remediaza si eventualele defecte gasite, sau e doar un control vizual si o schimbare de filtre si de ulei?
In legatura cu benzina: ce statie imi recomandati? Pana acum am folosit doar Petrom si MOL.

Scuze pentru lungimea mesajului, dar asa e la primii pasi in viata, chiar daca-i faci cu o (asa) masina.

This post has been edited by PSC: Oct 20 2007, 12:11 AM


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zburatoru
post Oct 20 2007, 10:24 AM
Post #75


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-October 07
From: buzau
Member No.: 114.871



O singura remarca la post-ul tau , de altfel foarte complex.Primera se mai face, cred, altfel cum ar putea sa se mai vanda in Ungaria?Eu am optat pt. Tiida.Tot un fel de cafe late.Nu e Primera, dar asta e...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin70285
post Oct 20 2007, 05:03 PM
Post #76


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 240
Joined: 8-March 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 70.278



primera p12 nu se mai fabrica.ce se vinde sunt masinile care inca mai sunt pe stoc pe la uni dealeri,intr-o emisiune tv un concesionar spunea ca productia de primere a fost oprita momentan pentru a se mari productia de Qashqai pentru care exista o cerere foarte mare.se pot gasi informatii pe net in acest sens pe wikipedia scrie ca in 2008 ar apare urmatoru model care o sa fie pe platforma cu laguna 3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zburatoru
post Oct 22 2007, 10:30 AM
Post #77


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-October 07
From: buzau
Member No.: 114.871



aici este problema : 'oprita momentan' confused.gif cum adica?o linie de fabricatie nu poti sa o opresti momentan.ori o opresti si o schimbi ori nu.pe langa asta la noi nu se mai vinde din aprilie(dupa spusele dealerului), iar in Ungaria inca se vinde....ce stocuri puteau sa aiba aia?ciudat, foarte ciudat.pe de alta parte primera a fost un esec pt. Nissan, in sensul ca nu a avut succes decat in foarte putine tari, printre care Romania, Grecia, Spania, insa ceilalti vest-europeni... sa nu o vada.mari idioti, zic eu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PSC
post Oct 24 2007, 09:34 AM
Post #78


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 19-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.171



QUOTE(zburatoru @ Oct 22 2007, 11:30 AM) *
aici este problema : 'oprita momentan' confused.gif cum adica?o linie de fabricatie nu poti sa o opresti momentan.ori o opresti si o schimbi ori nu.pe langa asta la noi nu se mai vinde din aprilie(dupa spusele dealerului), iar in Ungaria inca se vinde....ce stocuri puteau sa aiba aia?ciudat, foarte ciudat.pe de alta parte primera a fost un esec pt. Nissan, in sensul ca nu a avut succes decat in foarte putine tari, printre care Romania, Grecia, Spania, insa ceilalti vest-europeni... sa nu o vada.mari idioti, zic eu.

Am fost in Grecia in vara asta si pot sa va spun ca au foarte multe Nissan-uri, nu numai Primera: Micra (destule, si nu numai femeile), apoi Almera si mai ales Nissan-uri Primera vechi, de dinainte de 2000, dar care aratau foarte bine, unele pareau ca scoase din cutie. Apoi Maxima, Sunny, Laurel, am vazut chiar si o Sentra... De fapt, grecii au foarte multe masini vechi, am putut vedea o furgoneta japoneza (i-am uitat numele) pe care eu am admirat-o intr-un catalog in anul 1978. Pe locul 2 la japoneze la ei este Toyota, de la Carina la Prius. Prima Toyota Prius pe care am vazut-o la noi (si singura) a fost una alba cu numere rosii, in septembrie. La ei am vazut vreo 3 in iulie si cred ca au mai multe (n-am umblat prin toata Grecia).
Badsi mi-a spus ca fabricatia Primerei a fost oprita in aprilie, deoarece nu mai sunt cereri (!). Cei care au vrut sa-si cumpere masina, adica fanii ei, si-au cumparat-o. Din pacate, suntem cam putini fani de Primera. Saptamana trecuta am vazut una de vanzare (4 usi), cu 50.000 km rulati (asa scria), cu motor dCi de 2,2 l si cu toate optiunile, mai putin navigatie si TV tuner. An fabricatie, 2004 (dealtfel, se putea ghici asta dupa modelul ceasurilor de bord si design-ul interiorului). Pret, 14.000 euro.

Insa, la intrebarile mele, legate de regimul de viteza si de turatie, nu-mi poate raspunde nimeni?

This post has been edited by PSC: Oct 24 2007, 09:36 AM


--------------------
Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zburatoru
post Oct 24 2007, 09:46 AM
Post #79


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-October 07
From: buzau
Member No.: 114.871



nu mai sunt cereri?????!!!!!ce porcarie....cand eu am cerut Primera dealerul a zambit.prima data nu am inteles de ce.mi-a zis ca daca avea 100, 100 vindea, dar nu mai sunt...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Oct 24 2007, 10:20 AM
Post #80


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 22-October 07
Member No.: 115.205



Sunt fericitul proprietar al unei Primera Traveller 10/2002, echipare tekna, de cateva saptamani.
Poate sa ma ajute cineva cu un manual in engleza de la masina ca nu am decat in germana. In unele locuri nu prea inteleg anumite chestii.
Multumesc frumos.

Si mai aveam cateva intrebari...
1) dvd-ul de navigatie se poate folosi ptr mp3? am inteles ca da, prin update-ul de soft. E reala faza?
2) harta de romania am inteles ca nu prea e... a aparut ceva?
3) comenzi pe volan ptr modelul asta exista? de care sunt? gen joystick sau trebuie schimbat volanul? se poate face asta?
Attached File(s)
Attached File  81ab_27.JPG ( 56.94K ) Number of downloads: 18
Attached File  81d9_27.JPG ( 58.74K ) Number of downloads: 21
Attached File  81f6_27.JPG ( 43.08K ) Number of downloads: 25
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:37 PM