IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Un alt motiv pentru care Infinity G 35 este premium

This topic is about Un alt motiv pentru care Infinity G 35 este premium, the author, DragosS, wrote about: QUOTE(Maff) Oricum faca masini mai fiabile decat ce fac acum renumitele firme BMW si Mercedes........Poate acum 10-15 ani nu era asa, dar acum......s- ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Un alt motiv pentru care Infinity G 35 este premium
DragosS
post Jan 14 2006, 05:52 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



QUOTE(Maff)
Oricum faca masini mai fiabile decat ce fac acum renumitele firme BMW si Mercedes........Poate acum 10-15 ani nu era asa, dar acum......s-a cam schimbat treaba.....Si nu e o placa, e chiar adevarul.


Dar poate fi asta un argument care sa te faca sa cumperi o masina?Adica nu te uiti la calitate,nu te uiti la performante,nu te uiti la comfort,dar pui pret pe fiabilitate?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 14 2006, 07:56 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Infiniti are si calitate si performante si confort la nivel de Merc sau Audi si chiar peste pe alocuri blush.gif . si are in plus si fiabilitatea biggrin.gif . why not?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan65436
post Jan 14 2006, 08:24 PM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 14-January 06
From: Parter
Member No.: 65.429



Cand masina este mai simpla si nu are atatea gadgeturi este intr-adevar mai fiabila.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 14 2006, 08:26 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



daca G35 este o masina simpla atunci nici serie3 nu e altceva... biggrin.gif


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 14 2006, 11:30 PM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Si cine a zis chestia cu Lexus ca are ruda mai saraca Toyota, eu cred ca nu prea stie cine este Toyota in lume.Sau probabil ca in afara de bemveu si mertan crede ca nu exista masini.Dar la ora actuala Toyota face masini mai fiabile decat bemveu si mertan( in limbaj mioritic).


Cred ca nu m-ai inteles... toyota e o masina buna fiabila IEFTINA care se adreseaza segmentului cu venituri medii/mici. Lexus, este o marca ce apartine de toyota, care face masini bune, fiabile care se adreseaza segmentului premium... de aceea am zis ca toyota e ruda saraca a lexusului... mai corect ar fi sa spunem ca lexus e copilul parvenit al toyotei biggrin.gif...

Fiabilitatea n-are nimic de-a face cu imaginea unei marci... Aston Martinurile, TVR-urile si alte marci de top britanice sunt privite ca exclusiviste dar cred ca la fiabilitate stau mai prost decat un renault clio... mercedes e pe fundul clasamentelor de fiabilitate dar e "extrem de premium" daca pot spune asa... iar toyota degeaba are cele mai fiabile masini nu ar fi putut scoate niciodata o masina premium cu sigla toyota, de aceea a creat lexusul...

P.S: (publicitate gratuita): Revista germana Autozeitung din 10 august 2005 a publicat un "Image Report" in care 32.000 de conducatori auto monitorizati au acordat puncte in 20 de categorii diferite pentru producatorii auto (printre care multe criterii au fost emotionale si subiective: "designul este atragator", "masinile sunt executate impecabil", etc...). In Acest "sondaj" rezultatele "imaginii" marcilor auto a fost urmatoarea:

1. Audi (38.4)
2. BMW (34.1)
3. Mercedes (29.8)
4. VW (26.2)
5. Porsche (24.0)
6. Toyota (23.1)
7. Opel (20.5)
8. Ferrari (17.8)
9. Volvo (17.3)
10. Lexus (17.2)

Numarul in paranteza reprezinta punctajul obtinut in teste... iar numele de "image report" denota ca punctele nu au fost acordate in functie de performante ci in functie de imagine


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 15 2006, 01:01 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



acu' sa fiu si io oleaca carcotas blush.gif :

adica VW are imagine mai buna decat Porsche sau Ferrari? Iar VW, Toyota si Opel sunt peste Ferrari si Lexus? inteleg ca sondajul a fost facut printre nemti... but come on? Ferrari si Porsche sunt, as spune io, si peste trio-ul Mercedes/BMW/Audi fiind ca pret si imagine in categoria exotice.

acu' noi muritorii de rand mai putem visa la un serie 5, Infiniti M45 ori E klasse da' cati dintre noi isi vor putea cumpara un Ferrari Scaglietti care costa 250 000 USD ( ganditi-va ca numai din TVA-ul platit la asa ceva iti poti lua lejer un A4 si probabil ca rata lunara la asigurare e cel putin cat leasingul la un Golf ori Civic).

in USA 1225 de bashtani si-au tras cate un Ferrari nou nout anul acesta biggrin.gif The cheapest one is a mere 190000$. biggrin.gif biggrin.gif 2006 au preferat Maserati ( care il poti lua si la numai 90000$) si numai 671 Lamborghini iar 376 Aston Martin ( banuiesc ca toti sunt hard core britons).

Ah, si nu inteleg cum Audi care e cel mai mic (vanzarile sunt 60-70% din cele ale BMW si Mercedes) si mai ieftin dintre cei 3 este primul la imagine? Nemtii cumpara ( in ordinea frecventei) Mercedes, BMW, Audi...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan65436
post Jan 15 2006, 05:32 AM
Post #27


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 14-January 06
From: Parter
Member No.: 65.429



Imaginea are in continutul sau mai multi factori. Probabil ca Ferrari arata mai bine la imagine -desi nu pentru toata lumea- dar este cam intangibila si sincer sa fiu multa lume vede o data de trei ori pe an un Ferrari. S-au votat probabil cele mai accesibile tuturor.
In alegerea popularitatii oamenii includ tot felul de top-uri proprii editate in functie de preferinte in design interior, exterior sau perceptie proprie a calitatii.
Calitatea materialelor are un cuvant greu de spus si in cazul de fata exista iarasi un exemplu.

G35
Despite a mild material and design update to the G's interior, it's easy to imagine its wall of multi-tan, grained plastics having been sourced from a giant vat labeled "universal Japanese polycarbonate, just add tan pigment."

BMW 3
There's no getting around the checkbook-shrinking fact that the 330i carries a stiff premium in base price--with every last penny of it accounted for with one glance around the interior. The twisted forms of the door-pulls are Frank Gerhry all the way. The materials, brushed-aluminum against black leather, are rich and daring, like those in the cockpit of a private Italian jet.

linkul vi l-am mai dat:
http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...0509_3scompany/

Cum preciza si colegul HalbaSus prefer un metal cu un finish superb in locul unui plastic imitatie fie el vopsit perfect in Japonia...
Si iarasi revenim la o veche problema: in momentul in care un fabricant tinde catre titlul de concurent al brandurilor germane atunci trebuie sa includa materiale serioase si de calitate in componenta masinii. Asta va creste implicit pretul masinii si o va aduce intr-un "range" similar.
Cum insa multe plasticuri sunt vopsite inca si multe alte acareturi sunt doar "copii ieftine" se poate justifica diferenta de 10-15% din pret.
Iar unora care arunca 60.000 CAD pe o masina nu prea le mai pasa de 6-7000 de CAD in plus. Unora insa nu le pasa nici daca este dublu... blush.gif
Ramane ceva care totusi nu poate fi egalat: imaginea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 15 2006, 12:01 PM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
acu' sa fiu si io oleaca carcotas blush


Si mie mi se pare ciudat clasamentul... in mod sigur nu au pus opelul in fata ferrari-ului pt ca ar fi mai rapid biggrin.gif... nu stiu care au fost criteriile... de altfel dupa parerea mea marcile exotice nu ar trebui sa fie incluse in clasamente. Stiai spre exemplu ca in Top Gear Survey, 90% din cei care au zis ca au ferrari... defapt nu aveau ferrari ! asta nu i-a oprit sa completeze un formular intreg si sa-l trimita la top gear... biggrin.gif

Ah, trebuie sa mentionez ca datele nu le-am luat direct de la sursa (nu citesc reviste germane... pt ca nu cunosc limba germana) ci dintr-o stire care a aparut in "audi magazine", o revista publicitara audi pe care mi-o trimite dealerul... dar avand in vedere ca au precizat si pagina la care se afla articolul din Autozeitung, nu cred ca au mintit...

Ah... tot in germania, si tot citat din "Audi Magazine", Audi A4 a fost cea mai bine vanduta "masina de firma". Probabil firmele germane sunt prea bogate pentru a cumpara Passat sau Avensis si prea zgarcite ca sa cumpere C-class sau serie3.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 15 2006, 02:20 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Infinity G 35 Premium? Nu prea cred sa intre in categoria masinilor premium, in USA poate dar in Europa nope, no chance!! Aici, pe batranul continent este trio-ul de aur BMW, Audi si Mercedes care au cate un model de varf la toate clasele.
Infinity in ce categorie este?
Familiare Mici
Familiare Mari
Executive
Dupa cum vad eu din comparatiile voastre intra la Familiare Mici unde are competitori tari: Audi S4 sau RS4 sau BMW 330i sau M3; Mercedes C36 AMG.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 15 2006, 06:08 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu intra in Europa pentru ca nu exista inca pe piata. ce se vede pe strada sunt importuri din USA omologate special dar nu exista prezenta oficiala a Infiniti in Europa. blush.gif

G35 este produs premium si competitor direct cu serie3/C klasse/A4/jaguar Xtype/volvo S60/lincoln LS/cadillac CTS/Saab 9-3/lexus IS si Acura TL.

G35 este pe locul 3 in topul vanzarilor in clasa asta ( middle luxury 30-40000$) din America de Nord (total 2005) dupa BMW serie 3 si Acura TL. si inaintea C klasse si A4.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jan 15 2006, 06:28 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



hai sa definim: ce inseamna un produs premium?


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 15 2006, 06:30 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Cosmine, io ma gandesc ca este varianta de top a unui model de masina nu? ar fi la Audi A4 varianta de top RS4 s-au S4 io asa cred
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jan 15 2006, 06:40 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



nu, e vorba despre un anumit model pe care il face un producator...indiferent de versiunea de baza sau cea de top...
nu ma dau in vant dupa infiniti dar este premium...
ia uitati-va la diagrama asta, mi se pare tare interesanta:


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 15 2006, 06:42 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(Skywalker)
Cosmine, io ma gandesc ca este varianta de top a unui model de masina nu? ar fi la Audi A4 varianta de top RS4 s-au S4 io asa cred


Gresit. Asta ar insemna ca skoda sa fie marca premium, pt ca are octavia RS ? Sau focus ST ar fi premium ?

Audi este premium indiferent ca e vorba de un A3 coupe entry level sau de RS6, premium se refera la marci, nu la modele...

O definitie simplista a "premium" ar fi: mai bun, mai scump si mai luxos decat media industriei... iar cum Infiniti produce masini mai bune, mai scumpe si mai luxoase decat media industriei este marca premium.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan65436
post Jan 15 2006, 07:06 PM
Post #35


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 14-January 06
From: Parter
Member No.: 65.429



Iulian, ce relevanta are numarul de vanzari cu clasa ca eu unul nu pricep. blink.gif Mai tot timpul, in discutii cu alta conotatie ne aduci numarul de masini vandute de firma X si pe ce loc este in vanzari. Who cares?
Faptul ca sunt pe locul 3 in vanzari in USA nu imi spune nimic si nici nu ma incalzeste in vreun fel intrucat stiu ca pretul este cel care coordoneaza marea majoritate americana. Acolo decat sa cumpere cu 20.000 un Audi second hand prefera un Kia nou. In Europa nu. Europeanul are o alta gandire si totusi nu vreti sa intelegeti acest aspect.
Pe mine unul nu m-ar afecta nici cat negru sub unghie faptul ca imi vei pune tu aici un grafic care imi va spune ca BMW este ultimul la vanzari in USA. So? Aston Martin vinde probabil cel mai putin dar asta nu inseamna ca nu este premium. Deci pretul nu are nici o relevanta cu clasa.

Datorita eforturilor depuse in timp in ceea ce priveste fiabilitatea, motorizari si target putem spune ca Infiniti este o marca premium. Mai au totusi mult de lucru pana cand ii vor ajunge pe nemti iar intre timp nemtii nu stau pe loc. Ti-am dat exemplu mai sus despre materialele folosite in interiorul Infiniti care lasa totusi de dorit.
Data fiind aceasta stare de fapt, pentru cei ca mine care stiu doua feluri de masini pe lume respectiv Germane si ...restul, trebuie inventat un alt cuvant care sa le delimiteze de premium.

Pentru ca orice ai face si oricat ai munci domnule Iulian nu vei convinge niciodata pe cei ca mine de contrariul.
In concluzie, din punctul meu de vedere daca Infiniti intra la premium, atunci nemtii intra la clasa unicat "zuper".
Period!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 15 2006, 08:26 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



relevanta este ca persoanele care isi permit masina de 350000$ aleg mai degraba G35 decat A4. succesul oricarei firme deriva in principal din succesul comercial. iar succesul comercial se reduce la cati cumparatori o marca sau alta convinge.

QUOTE
Faptul ca sunt pe locul 3 in vanzari in USA nu imi spune nimic si nici nu ma incalzeste in vreun fel intrucat stiu ca pretul este cel care coordoneaza marea majoritate americana.


si pe marea majoritate europeana ce ii conditioneaza? daca nu i-ar conditiona pretul si nea Ilie din Vascautii de Sus ar conduce Porsche sau Hummer ( dupa preferinte biggrin.gif ). dar cum pretul il conditioneaza conduce Logan sau Aro din 1980toamna. Nu? Eu pot intelege ca germanii vor prefera masini germane, insa daca la nivel european oferi pretul american al carburantilor si 290CP ai G35 la acelasi pret cu A4 2.0TDI si europenii ar cumpara mai mult G35.

asta cu europenii acare au gusturi mai rafinate nu prea tine. cumparatorii de G35 aici sunt in majoritate oameni cu studii superioare si venituri anuale binisor peste 100000$: medici, junior executives, avocati, etc... Bill de la scularie nu isi permite 35000$ pe o masina si daca isi permite isi ia Ram Hemi ( 5.7 V8 de 350CP) pick-up de 30000$ si pune bare cromate de 3000$ biggrin.gif biggrin.gif ...

QUOTE
Acolo decat sa cumpere cu 20.000 un Audi second hand prefera un Kia nou. In Europa nu. Europeanul are o alta gandire si totusi nu vreti sa intelegeti acest aspect.


oamenii au diferite prioritati... nu cred ca e cazul sa compari o familie tanara cu 3 copiii care va fi mai intersata de o Kia Sedona minivan la 20K decat de un A4 1.8T de 3-4 ani cu 100K km la bord. eu nu ma refer la segmentul respectiv.

ma refer la un tanar educat necasatorit sau fara copii care vrea masina de 35000$. el are de ales intre A4 2.0TFSI mediu dotat, BMW 325 baza si G35 fully loaded. pretul carburantului nu e problema. G35 face suta in sub 6sec, A4 in 8, BMW325 in vreo 6.5 si e mai slab dotat. comfortul interior, sistemul audio Bose sunt similare.


QUOTE
Ti-am dat exemplu mai sus despre materialele folosite in interiorul Infiniti care lasa totusi de dorit.


am trecut cu vederea afirmatia precedenta dar vad ca insisti. Nu te-ai urcat intr-un G35 si nici macar nu ai citit mai multe review-uri. Tipii de la Motor Trend se refereau mai mult la stil si ambianata 9 par ca le place mai tehno). te invit sa te urci intr-un Ifiniti sau Lexus IS ori Acura TL si dupa aia mai vorbim. poti cauta si alte impresii pe edmunds.com, consumerreports.org, consumerguide.com, carandriver.com, roadandtrack.com, etc. si sa vezi o medie de opinii. la nivelul de pret dat Infiniti ofera de fapt mai multe up-grade feature decat un 325 baza care la pretul asta vine cu vinilin...

ah, daca vorbim de masini de 45.000- 55000$ atunci, da, ai un 330 fully loaded ori un S4 fully loaded care sunt mai bune... cati dintre europenii rafinati isi permit insa asa ceva? majoritatea cumpara la 30-35000euro un 320d care pe ansamblu nu e superior unui G35.

QUOTE
Pentru ca orice ai face si oricat ai munci domnule Iulian nu vei convinge niciodata pe cei ca mine de contrariul.
In concluzie, din punctul meu de vedere daca Infiniti intra la premium, atunci nemtii intra la clasa unicat "zuper".
Period!


te anunt ca idealul meu in viata nu este sa te conving pe tine d-le Dan de la parter biggrin.gif . eu doresc numai sa ofer un contra-argument la ideile exprimate de tine pentru terte persoane. fiecare e liber sa isi formeze propria opinie.

parerea mea este asta.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 15 2006, 08:30 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(cosmin45741)
nu, e vorba despre un anumit model pe care il face un producator...indiferent de versiunea de baza sau cea de top...
nu ma dau in vant dupa infiniti dar este premium...
ia uitati-va la diagrama asta, mi se pare tare interesanta:


mai suntem si de acord cateodata... blush.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan65436
post Jan 15 2006, 09:09 PM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 14-January 06
From: Parter
Member No.: 65.429



Am observat la tine ca intotdeauna intinzi coarda pretului la extrem. Diferenta intre in Hummer respectiv Porsche si un Aro respectiv Logan este covarsitoare. Deci ai cam sarit calul. Eu unul nu am vazut ARO versus Hummer si Nici Logan versus Porsche. Asta-i bancul zilei?
Insa diferenta de pret intre un BMW si un G35 nu este deloc mare si prin urmare ai dreptul sa iti pui semne de intrebare. Si daca esti european, alegerea este mai mult decat facuta... blush.gif

Precum vezi si pe acest forum, multi vor o second hand Audi, VW,Opel decat altceva nou.
Ma indoiesc ca oamenii aleg o masina in functie de succesul ei comercial. Eu unul as refuza-o numai din principiul ca au toti. Am arata cu totii ca sticlele de bere. Eu vreau altceva. Asadar nu ma intereseaza succesul comercial al firmei Toyota, lexus, Infiniti. In plus, designul este oribil din punctul meu de vedere si pentru ca este chestie de gustibus cred ca nu trebuie comentata.

Avocatii care sa se inghesuie la G35 nu prea am vazut. G35 cumpara cei din sfera Legal Assistant. In tarile astea unde "haina conteaza" masina mai slaba ca imagine i-ar sifona prestanta si l-ar cataloga printre cei fara succes.
Nefiind deloc strain de bransa lor iti spun eu ce cumpara si conduc avocatii: 85% dintre colegii mei au Aston Martin, Bentley, BMW sau Mercedes, vreo 5 % Jaguar iar cativa dintre ei care ii numeri pe degete si au 1 an vechime in munca au Lexus, Acura mai putin Infiniti si nici unul cunoscut de mine G35. Toti insa vor urca "mai sus" curand.

Iulian a scris:
"oamenii au diferite prioritati... nu cred ca e cazul sa compari o familie tanara cu 3 copiii care va fi mai intersata de o Kia Sedona minivan la 20K decat de un A4 1.8T de 3-4 ani cu 100K km la bord. eu nu ma refer la segmentul respectiv. "

Culmea este ca unul dintre prietenii mei cei mai buni a cumparat pentru familia sa cu 3 copii un VW Transporter second Hand iar masina a doua luata si ea ca second hand este un AUDI W12 pe care a dat 15.000 dolari. Du-te si explica-i tu de Kia Sedona si vom vedea ce spune.


Iulian a scris:
"ma refer la un tanar educat necasatorit sau fara copii care vrea masina de 35000$. el are de ales intre A4 2.0TFSI mediu dotat, BMW 325 baza si G35 fully loaded. pretul carburantului nu e problema. G35 face suta in sub 6sec, A4 in 8, BMW325 in vreo 6.5 si e mai slab dotat. comfortul interior, sistemul audio Bose sunt similare. "

Tanarul educat in Statele Unite are trebui sa stie cand alege intre cele doua ca G35 are Bose dar nu este similar cu Harman Kardon din BMW.
Diferenta dintre ele este covarsitoare si nu cred ca trebuie sa iti spun de ce. Ai tu destule statistici la indemana.
In privinta confortului eu am alte pareri si prefer BMW.


Iulian a scris:
"am trecut cu vederea afirmatia precedenta dar vad ca insisti. Nu te-ai urcat intr-un G35 si nici macar nu ai citit mai multe review-uri. Tipii de la Motor Trend se refereau mai mult la stil si ambianata 9 par ca le place mai tehno). te invit sa te urci intr-un Ifiniti sau Lexus IS ori Acura TL si dupa aia mai vorbim. poti cauta si alte impresii pe edmunds.com, consumerreports.org, consumerguide.com, carandriver.com, roadandtrack.com, etc. si sa vezi o medie de opinii. la nivelul de pret dat Infiniti ofera de fapt mai multe up-grade feature decat un 325 baza care la pretul asta vine cu vinilin... "

Dupa cum ai observat afirmatia cu interiorul CHEAP nu imi apartine ci ai si un link acolo. Iar la aceasta impresie subscriu prea multi ziaristi ca sa o punem la indoiala. In plus perceptia mea personala este cea mai covarsitoare in clasamentul meu. Asta fiind parerea mea, am dreptul sa mi-o sustin.
Probabil ca nu iti amintesti de mine blush.gif dar si eu traiesc in Canada si poate ma crezi pe cuvant cand iti spun ca am condus ai stiu ce inseamna G35. De asemenea am doua BMW in casa deci stiu ce vorbesc. In alta ordine de idei zi de zi am de a face cu masinile si vad si eu pe unde altii nu vad (interior usi, sub bord, etc) cum a fost lucrat un G35 si cum este lucrat un BMW. De asemenea vad ce clipsuri se folosesc, ce elemente de prindere, ce materiale, ce tehnologie, cata migala este intr-o piesa facuta cu cap si cum arata una facuta sa fie pusa "unde nu se vede"!
Restul sunt declaratii fara acoperire care nu ma afecteaza cu absolut nimic.

In ceea ce priveste convingerile mele, da, raman de neclintit. Poate din cauza parterului. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Jan 15 2006, 09:49 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



este o chestie de perceptie personala

Mie interiorul de la G35 mi s-a parut f bine finisat, putin sub Lexus si Audi, poate chiar Tl dar net peste BMW, la care interiorul mi s-a parut absolut oribil (si design si materiale). Nu as cumpara niciodata BMW numai din cauza interiorului.
Si hai sa fim seriosi, sa zici ca ce mai conteaza daca dai pe masina 48 000$ CAD(cat e un G35 full) sau 59 000$CAD (cat e un 330i similar echipat)inseamna ca ai destui bani incat nu te uiti la masini de "doar" 50mii. 11K$ sunt bani destul de multi pt oricine.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 15 2006, 09:51 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Impuls, my man... welcome back. biggrin.gif vad ca frigul te tine langa calculator si pe tine! biggrin.gif banuiesc ca ai terminat vacanta din Bermude biggrin.gif

Ai putea reveni la vechiul nume cred ... asta daca vrei sa iti asumi afirmatiile precedente si sa ai o personalitate definita pentru ceilalti forumisti. Be a real alfa male!

ma bucur pentru succesul firmei tale si al partenerilor sai, dar adevarul e ca majoritatea avocatilor nu castiga atat de mult incat sa isi permita Aston Martin.

deci ti-ai luat si al doilea BMW? ca aveai un 330xi E46 (parca, daca am gresit corecteaza-ma) si un Accord vechi. felicitari!

acu' io stiu ca esti versat in ale internetului si surselor de informare nord-americane asa ca ce spun eu ai gasi si tu. ca tu esti atasat de BMW si nu vrei sa receptionezi decat ceea ce e conform parerilor tale e altceva, dar daca te uiti la datele de piata, la populatia care cumpara masini din segmentul asta adevarul e mai aproape de ce zic eu decat de ceea ce sustii tu.

QUOTE
Ma indoiesc ca oamenii aleg o masina in functie de succesul ei comercial. Eu unul as refuza-o numai din principiul ca au toti. Am arata cu totii ca sticlele de bere. Eu vreau altceva. Asadar nu ma intereseaza succesul comercial al firmei Toyota, lexus, Infiniti. In plus, designul este oribil din punctul meu de vedere si pentru ca este chestie de gustibus cred ca nu trebuie comentata.


beg to differ. pe piata de lux 90% este imagine. BMW, Cartier, Armani, Prada sunt nu atat vorba despre calitate cat despre imagine. Lexus, infiniti si Acura si-au construit o imagine in America de Nord si sunt asimilate cu succesul.

dupa cum stii am locuit si in New York si aici. stiu ce masini au oamenii cu bani si ce case. medicii de 3-500000$ pe an conduceau Lexus si Acura ca si Jaguar sau BMW. in suburbiile cu case peste 500000$ din Westchester County, Long Island sau in Noblesville ori Carmel ( zonele de nord chic ale Indianapolisului) aparitia siglei BMW sau Mercedes este la fel de deasa ca si a Lexus, Infiniti ori Cadillac.

si sunt sigur ca si tu poti confirma sta despre suburbiile bogate ale Toronto, iar prietnul tau F1anatic biggrin.gif o poate confirma despre cele ale Chicago.

QUOTE
Culmea este ca unul dintre prietenii mei cei mai buni a cumparat pentru familia sa cu 3 copii un VW Transporter second Hand iar masina a doua luata si ea ca second hand este un AUDI W12 pe care a dat 15.000 dolari. Du-te si explica-i tu de Kia Sedona si vom vedea ce spune
.

fiecare face ce vrea cu banii lui. amicul tau este un fan VAG. F. frumos. si eu sunt dar mai moderat biggrin.gif blush.gif ( dupa cum vezi am ramas cu ei desi au castigat la mustata meciul cu Acura)... de aceea daca as avea 3 copii nu as lua un transporter SH si as prefera o Honda Oddysey noua.

ce e aia AudiW12? scuza-mi ignoranta dar nu am auzit? blink.gif

datele date de mine dau insa tocmai imaginea de ansamblu a pietei de lux de aici.

QUOTE
Tanarul educat in Statele Unite are trebui sa stie cand alege intre cele doua ca G35 are Bose dar nu este similar cu Harman Kardon din BMW. Diferenta dintre ele este covarsitoare si nu cred ca trebuie sa iti spun de ce. Ai tu destule statistici la indemana.


da, dar eu ma refeream la Bose de pe Audi. nici data trecuta nu ai produs vreo dovada ca Harman Kardon este superior Bose. eu nu zic ca Bose e superior dar nici nu am motive intemeiatae sa cred reciproca adevarata. singurele date comparative sunt cele din edmunds.com. dealtfel chiar si la nivelul de zgomot din cele mai silentioase masini (si se face ca la acest capitol Lexus sta intotdeauna peste BMW biggrin.gif ) zgomotul de fond masoara destui decibeli asa incat diferenta dintre 2 sisteme premium ( greu sesizabila si in camere de auditie cu aproape 0db zgomot de fond) este mai mult una de imagine.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

11 User(s) are reading this topic (11 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 02:16 PM