Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Un alt motiv pentru care Infinity G 35 este premium
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
f1anatic
Da...Masina frumoasa...iute. Motorul Nissan 3.5 L V6 - unul dintre cele mai performante, mai "smooth", mai echilibrate...scotzing 280 BHP fara probleme.

Pentru domni varianta G35x sedan - cu AWD - performanta, cu toate virtutzile clasei premium (entry level)



Pentru cei cu capul in nori si pusi pe fuga...varianta Coupe - binecunoscut ca Nissan Skyline (fara turbo si AWD insa --> non-GT-R spec) in lumea intreaga

[img]http://www.invoicedealers.com/images/modelimages/xlarge/04280G35%5D%5B%5B%5B%5B%5D%5D%5B%5B%5D%5D2152.jpg[/img]

Acum sincer sa fim. Amindoua sint "aspiratoare de gagici". Probabil stimata noastra moderatoare Madalina va fi un pic surprinsa ca spun asta. Oricum...dat fiindca masina este aspirator de gagici...vine complet echipata pentru toate imprejurarile. Mai toate insa. Fitzi atentzi la trusa de prim ajutor




O trusa de prim ajutor adevarata...ar contzine si niste profilactice...INAINTE DE...si chiar in caz de urgentza...DUPA !

PS: Oare trusa de prim ajutor la BMW ce are ?

EDIT: de mai multe ori pentru ca azi nu pot scrie corect.
HalbaSus
Adevarul e ca sansele sunt mai mari sa ai nevoie de asa ceva, decat de un garou (comparam totusi o chestie care vine periodic cu o chestie de "doamne fereste")... eu cred ca din trusa de prim ajutor lipsesc urmatoarele:
- prezervative (deobicei cand ai nevoie de unul e un motiv de "emergency", deci mi se pare normal ca trusa sa contina asa ceva)
- deschizator de bere (stiu ca un barbat adevarat trebuie sa cunoasca macar 10 posibilitati de a deschide o bere... dar oricum, nu strica sa ai un desfacator in portbagaj... oricum, conform filmelor vazute, in US majoritatea berilor au capac "twist-off" sau cum se numesc cele pt care nu ai nevoie de desfacator, deci e normal sa nu contina trusa de prim ajutor asa ceva)
- aspirina (accidente faci destul de rar, dar te mai doare capul din cand in cand)
- cafea (macar ness)
- guma de mestecat mentolata (pt situatiile de urgenta cand tocmai ai mancat o mancare cu usturoi si ceapa si intervine o intalnire de afaceri)

Acum lasand gluma la o parte, faptul ca infiniti a pus asa ceva in trusa de prim ajutor da dovada de "customer care"... cu toate acestea tot nu mi-as lua un infiniti, care e defapt un nissan, care e defapt un datsun, care e defapt semi-cumparat de renault, care face dacia... biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
eu cred ca din trusa de prim ajutor lipsesc urmatoarele:
- prezervative (deobicei cand ai nevoie de unul e un motiv de "emergency",
- deschizator de bere
- aspirina (accidente faci destul de rar, dar te mai doare capul din cand in cand)
- cafea (macar ness)
- guma de mestecat mentolata (pt situatiile de urgenta cand tocmai ai mancat o mancare cu usturoi si ceapa si intervine o intalnire de afaceri)

Acum lasand gluma la o parte, faptul ca infiniti a pus asa ceva in trusa de prim ajutor da dovada de "customer care"...


De acord cu tot ce ai spus...si am citat eu. De adaugat...

- "morning after" pill
- manusi de unica folosintza (in caz ca ajutzi pe altul)
- ceva gen "atela" de imobilizat - in general ceva care poate prin umflare la o pompitza...sa stringa un os, un bratz, ...eventual pe unul de git daca nu mai ai fringhie...
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
cu toate acestea tot nu mi-as lua un infiniti, care e defapt un nissan, care e defapt un datsun, care e defapt semi-cumparat de renault, care face dacia... biggrin.gif


Stai bre...ca acuma ma deranjezi tu pe mine. Eu nu am voie sa spun ca conmduc masina saracului - Legacy GT dar tu practic ai spus acelasi lucru despre Infinity...care stim cu totzii ca este peste Subaru blush.gif ? Nu am intzeles...Daca numai 30% din Romani isi pot permite Legacy ca al meu (conform spuselor tale)...atunci citzi isi permit un Infinity care e cu 10-15 mii mai scump ?

Vorba vine...eu l-as lua...
HalbaSus
Cati romani isi pot lua infiniti... pai stai ca parca erau doi fotbalisti care si-au luat infiniti... si am mai vazut unul odata intr-o parcare... deci vre-o 3 biggrin.gif

Nu contest ca infiniti e marca premium, doar ca are rude sarace care il fac de rusine biggrin.gif. Infiniti peste subaru ? poate la calitatea finisajelor, la imagine, si la design... dar motorul de pe 350Z (care cred ca e acelasi pus pe acest G35) de provenienta renault (Vel Satis) nu e tocmai unul care sa se compare tehnologic vorbind cu 3.0R sau cu 2.5 turbo... iar nissan cu toate ca are cea mai mare gama de vehicule 4x4 dintre toti producatorii... nu putem spune ca exceleaza la acest capitol.

Mai toate marcile au rude sarace (audi are tot grupul VAG in spate), Lexus are toyota, mercedes face cu manutza lui camioane si autobuze, jaguar are fordul, alfa are in spate fiatul, etc... dar parca atunci cand rudele tale se numesc nissan, renault si dacia... ma rog... am eu idei preconcepute, sunt sigur ca infiniti-urile sunt masini bune... dar tot nu mi-as lua una.
Sandu65359
Mie mi se pare jenant.. Oare care femeie ar utiliza asa ceva?
Nu inteleg scopul lor aici dar oricum...aiurea.
BMW este firma serioasa nu umbla cu tampoane... si este superior lui G oricum.
Mare ti-e gradina Doamne!

Cine vrea tampoane sa isi ia Infiniti... :angel:
Paul46623
La cate Infiniti 4x4 am tot vazut prin Buc... Desi nu inteleg de ce isi ia lumea un Infiniti, cand poate sa-si ia un Murano, care-i de fapt aceeasi chestie, cu alte panouri externe (de fapt, cred ca-s mai putine Murano in Buc decat Infiniti F-sau-ce-litera-o-fi blink.gif ).
Iulian HondaFan
QUOTE(HalbaSus)
- deschizator de bere (stiu ca un barbat adevarat trebuie sa cunoasca macar 10 posibilitati de a deschide o bere... dar oricum, nu strica sa ai un desfacator in portbagaj... oricum, conform filmelor vazute, in US majoritatea berilor au capac "twist-off" sau cum se numesc cele pt care nu ai nevoie de desfacator, deci e normal sa nu contina trusa de prim ajutor asa ceva)

Acum lasand gluma la o parte, faptul ca infiniti a pus asa ceva in trusa de prim ajutor da dovada de "customer care"... cu toate acestea tot nu mi-as lua un infiniti, care e defapt un nissan, care e defapt un datsun, care e defapt semi-cumparat de renault, care face dacia... biggrin.gif


afara de BMW in rest toti producatorii fac si masini de teapa Loganului asa ca nu vad ce te-ar deranja asta.

vad ca esti la curent cu berile americane!!! problema este ca cele europene vin tot cu capac ca acolo si aici deci deschizatorul de capace de bere trebuie sa fie universal in dotarea truselor de prinm ajutor. biggrin.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(Paul46623)
La cate Infiniti 4x4 am tot vazut prin Buc... Desi nu inteleg de ce isi ia lumea un Infiniti, cand poate sa-si ia un Murano, care-i de fapt aceeasi chestie, cu alte panouri externe (de fapt, cred ca-s mai putine Murano in Buc decat Infiniti F-sau-ce-litera-o-fi blink.gif ).


F35 si F45.

sunt si alte diferente fata de Murano. motoarele sunt mai outernice, transmisiile sunt diferite. cam diferentele care sunt intre un Passat si un A4.
Paul46623
F35. That's the one.
Iulian HondaFan
QUOTE
dar motorul de pe 350Z (care cred ca e acelasi pus pe acest G35) de provenienta renault (Vel Satis) nu e tocmai unul care sa se compare tehnologic vorbind cu 3.0R sau cu 2.5 turbo...


motorul VelSatis este de la Nissan.

3.5l asta este un motor f. reusit, cu consum mic pentru cilindree/puterea dezvoltata, foarte untos si cu cuplu bun. pana sa scoata Honda 3.5 de 300CP de pe legend anul trecut motorul asta al nissan era sef in clasa lui.

V6-le de 3.5l al mercedes ( de pe E si s klasse) are 268CP.

asta al Nissan are 298CP in ultima versiune, iar cel al Honda 300CP
HalbaSus
QUOTE
asta al Nissan are 298CP in ultima versiune, iar cel al Honda 300CP


La asa mult a ajuns ? eu stiam ca pe vel satis si pe 350 z era undeva in jur de 250... well.. se vede treaba ca nu am fost prea interesat de aceste masini (mai ales de vel satis).


QUOTE
afara de BMW in rest toti producatorii fac si masini de teapa Loganului asa ca nu vad ce te-ar deranja asta.

vad ca esti la curent cu berile americane!!! problema este ca cele europene vin tot cu capac ca acolo si aici deci deschizatorul de capace de bere trebuie sa fie universal in dotarea truselor de prinm ajutor. biggrin


BMW pana acum cativa ani avea roverul... care facea rover 25, si "streetwise"... nu chiar de teapa loganului dar cu nimic mai bune decat megane sau octavia... iar daca rascolim trecutul bmw ne aducem aminte ca faceau masini cu 3 roti... care erau departe de eleganta unui "septar". Pana si firmele "exclusiviste" au mai nou rude "umile si populare"...

Nu ma deranjeaza neaparat aceasta inrudire... doar ca mintea mea vede infiniti-ul ca o incercare fortata de "premium"... stiu ca este premium... dar sunt prea conservator (un termen elevat pentru: "batut in cap") ca sa nu ma gandesc ca infiniti este defapt nissan iar nissan e :puke:
cosmin45741
mai corect: nissan a devenit :puke: din cauza "unirii" cu renault...daca nissan isi impunea punctul de vedere era ok, dar asa, reno face legea
HalbaSus
QUOTE(cosmin45741)
mai corect: nissan a devenit :puke: din cauza "unirii" cu renault...daca nissan isi impunea punctul de vedere era ok, dar asa, reno face legea


exact biggrin.gif ... bine, poate as fi mai tolerant fata de nissan daca as trai intr-o tara fara atatea "reno"-uri (cu sigla renault sau fara).
Iulian HondaFan
QUOTE
La asa mult a ajuns ? eu stiam ca pe vel satis si pe 350 z era undeva in jur de 250... well.. se vede treaba ca nu am fost prea interesat de aceste masini (mai ales de vel satis).


da, ca exista si multe masini V6 in Europa biggrin.gif si deci si concurenta e mare. biggrin.gif

modelul 2005 al G35 avea "numai" 280CP. Acu' cu noua serie3 si cu Honda scotand 300CP... "noblesse oblige" si pentru Nissan. anul asta G35 are 298CP.
Maff
Si cine a zis chestia cu Lexus ca are ruda mai saraca Toyota, eu cred ca nu prea stie cine este Toyota in lume.Sau probabil ca in afara de bemveu si mertan crede ca nu exista masini.Dar la ora actuala Toyota face masini mai fiabile decat bemveu si mertan( in limbaj mioritic).
Si INFINITI este chiar o masina premium care merita, oricum la noi nu cred ca mai ajunge trusa de prim-ajutor.(Se pierde la livrare).
Si motorul de 45 este super bun
FX45 AWD
Standard Engine 4.5L 320 hp V8
Horsepower 320 @ 6400 RPM
Torque (lb-ft) 335 @ 4000 RPM .
DragosS
Iarasi placa cu Toyota cea mai fiabila masina din lume?
Iulian HondaFan
exista ceva dovezi care sa sustina afirmatia ca Toyota face unele dintre cele mai fiabile masini din lume...

oricum mult mai multe decat ar exista pentru VW/Audi, BMW sau Mercedes.
Maff
Oricum faca masini mai fiabile decat ce fac acum renumitele firme BMW si Mercedes........Poate acum 10-15 ani nu era asa, dar acum......s-a cam schimbat treaba.....Si nu e o placa, e chiar adevarul.
f1anatic
Sint surprins la atita atitudine negative impotriva firmei Nissan. Parerea mea este ca aceste masini sint in continuare japoneze...chiar daca au un sef comun. Si ca atare...sa fiu scuzat...dar le tzin cu respect inaintea multor piese de la Renault.
DragosS
QUOTE(Maff)
Oricum faca masini mai fiabile decat ce fac acum renumitele firme BMW si Mercedes........Poate acum 10-15 ani nu era asa, dar acum......s-a cam schimbat treaba.....Si nu e o placa, e chiar adevarul.


Dar poate fi asta un argument care sa te faca sa cumperi o masina?Adica nu te uiti la calitate,nu te uiti la performante,nu te uiti la comfort,dar pui pret pe fiabilitate?
Iulian HondaFan
Infiniti are si calitate si performante si confort la nivel de Merc sau Audi si chiar peste pe alocuri blush.gif . si are in plus si fiabilitatea biggrin.gif . why not?
Dan65436
Cand masina este mai simpla si nu are atatea gadgeturi este intr-adevar mai fiabila.
Iulian HondaFan
daca G35 este o masina simpla atunci nici serie3 nu e altceva... biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
Si cine a zis chestia cu Lexus ca are ruda mai saraca Toyota, eu cred ca nu prea stie cine este Toyota in lume.Sau probabil ca in afara de bemveu si mertan crede ca nu exista masini.Dar la ora actuala Toyota face masini mai fiabile decat bemveu si mertan( in limbaj mioritic).


Cred ca nu m-ai inteles... toyota e o masina buna fiabila IEFTINA care se adreseaza segmentului cu venituri medii/mici. Lexus, este o marca ce apartine de toyota, care face masini bune, fiabile care se adreseaza segmentului premium... de aceea am zis ca toyota e ruda saraca a lexusului... mai corect ar fi sa spunem ca lexus e copilul parvenit al toyotei biggrin.gif...

Fiabilitatea n-are nimic de-a face cu imaginea unei marci... Aston Martinurile, TVR-urile si alte marci de top britanice sunt privite ca exclusiviste dar cred ca la fiabilitate stau mai prost decat un renault clio... mercedes e pe fundul clasamentelor de fiabilitate dar e "extrem de premium" daca pot spune asa... iar toyota degeaba are cele mai fiabile masini nu ar fi putut scoate niciodata o masina premium cu sigla toyota, de aceea a creat lexusul...

P.S: (publicitate gratuita): Revista germana Autozeitung din 10 august 2005 a publicat un "Image Report" in care 32.000 de conducatori auto monitorizati au acordat puncte in 20 de categorii diferite pentru producatorii auto (printre care multe criterii au fost emotionale si subiective: "designul este atragator", "masinile sunt executate impecabil", etc...). In Acest "sondaj" rezultatele "imaginii" marcilor auto a fost urmatoarea:

1. Audi (38.4)
2. BMW (34.1)
3. Mercedes (29.8)
4. VW (26.2)
5. Porsche (24.0)
6. Toyota (23.1)
7. Opel (20.5)
8. Ferrari (17.8)
9. Volvo (17.3)
10. Lexus (17.2)

Numarul in paranteza reprezinta punctajul obtinut in teste... iar numele de "image report" denota ca punctele nu au fost acordate in functie de performante ci in functie de imagine
Iulian HondaFan
acu' sa fiu si io oleaca carcotas blush.gif :

adica VW are imagine mai buna decat Porsche sau Ferrari? Iar VW, Toyota si Opel sunt peste Ferrari si Lexus? inteleg ca sondajul a fost facut printre nemti... but come on? Ferrari si Porsche sunt, as spune io, si peste trio-ul Mercedes/BMW/Audi fiind ca pret si imagine in categoria exotice.

acu' noi muritorii de rand mai putem visa la un serie 5, Infiniti M45 ori E klasse da' cati dintre noi isi vor putea cumpara un Ferrari Scaglietti care costa 250 000 USD ( ganditi-va ca numai din TVA-ul platit la asa ceva iti poti lua lejer un A4 si probabil ca rata lunara la asigurare e cel putin cat leasingul la un Golf ori Civic).

in USA 1225 de bashtani si-au tras cate un Ferrari nou nout anul acesta biggrin.gif The cheapest one is a mere 190000$. biggrin.gif biggrin.gif 2006 au preferat Maserati ( care il poti lua si la numai 90000$) si numai 671 Lamborghini iar 376 Aston Martin ( banuiesc ca toti sunt hard core britons).

Ah, si nu inteleg cum Audi care e cel mai mic (vanzarile sunt 60-70% din cele ale BMW si Mercedes) si mai ieftin dintre cei 3 este primul la imagine? Nemtii cumpara ( in ordinea frecventei) Mercedes, BMW, Audi...
Dan65436
Imaginea are in continutul sau mai multi factori. Probabil ca Ferrari arata mai bine la imagine -desi nu pentru toata lumea- dar este cam intangibila si sincer sa fiu multa lume vede o data de trei ori pe an un Ferrari. S-au votat probabil cele mai accesibile tuturor.
In alegerea popularitatii oamenii includ tot felul de top-uri proprii editate in functie de preferinte in design interior, exterior sau perceptie proprie a calitatii.
Calitatea materialelor are un cuvant greu de spus si in cazul de fata exista iarasi un exemplu.

G35
Despite a mild material and design update to the G's interior, it's easy to imagine its wall of multi-tan, grained plastics having been sourced from a giant vat labeled "universal Japanese polycarbonate, just add tan pigment."

BMW 3
There's no getting around the checkbook-shrinking fact that the 330i carries a stiff premium in base price--with every last penny of it accounted for with one glance around the interior. The twisted forms of the door-pulls are Frank Gerhry all the way. The materials, brushed-aluminum against black leather, are rich and daring, like those in the cockpit of a private Italian jet.

linkul vi l-am mai dat:
http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...0509_3scompany/

Cum preciza si colegul HalbaSus prefer un metal cu un finish superb in locul unui plastic imitatie fie el vopsit perfect in Japonia...
Si iarasi revenim la o veche problema: in momentul in care un fabricant tinde catre titlul de concurent al brandurilor germane atunci trebuie sa includa materiale serioase si de calitate in componenta masinii. Asta va creste implicit pretul masinii si o va aduce intr-un "range" similar.
Cum insa multe plasticuri sunt vopsite inca si multe alte acareturi sunt doar "copii ieftine" se poate justifica diferenta de 10-15% din pret.
Iar unora care arunca 60.000 CAD pe o masina nu prea le mai pasa de 6-7000 de CAD in plus. Unora insa nu le pasa nici daca este dublu... blush.gif
Ramane ceva care totusi nu poate fi egalat: imaginea.
HalbaSus
QUOTE
acu' sa fiu si io oleaca carcotas blush


Si mie mi se pare ciudat clasamentul... in mod sigur nu au pus opelul in fata ferrari-ului pt ca ar fi mai rapid biggrin.gif... nu stiu care au fost criteriile... de altfel dupa parerea mea marcile exotice nu ar trebui sa fie incluse in clasamente. Stiai spre exemplu ca in Top Gear Survey, 90% din cei care au zis ca au ferrari... defapt nu aveau ferrari ! asta nu i-a oprit sa completeze un formular intreg si sa-l trimita la top gear... biggrin.gif

Ah, trebuie sa mentionez ca datele nu le-am luat direct de la sursa (nu citesc reviste germane... pt ca nu cunosc limba germana) ci dintr-o stire care a aparut in "audi magazine", o revista publicitara audi pe care mi-o trimite dealerul... dar avand in vedere ca au precizat si pagina la care se afla articolul din Autozeitung, nu cred ca au mintit...

Ah... tot in germania, si tot citat din "Audi Magazine", Audi A4 a fost cea mai bine vanduta "masina de firma". Probabil firmele germane sunt prea bogate pentru a cumpara Passat sau Avensis si prea zgarcite ca sa cumpere C-class sau serie3.
Skywalker
Infinity G 35 Premium? Nu prea cred sa intre in categoria masinilor premium, in USA poate dar in Europa nope, no chance!! Aici, pe batranul continent este trio-ul de aur BMW, Audi si Mercedes care au cate un model de varf la toate clasele.
Infinity in ce categorie este?
Familiare Mici
Familiare Mari
Executive
Dupa cum vad eu din comparatiile voastre intra la Familiare Mici unde are competitori tari: Audi S4 sau RS4 sau BMW 330i sau M3; Mercedes C36 AMG.
Iulian HondaFan
nu intra in Europa pentru ca nu exista inca pe piata. ce se vede pe strada sunt importuri din USA omologate special dar nu exista prezenta oficiala a Infiniti in Europa. blush.gif

G35 este produs premium si competitor direct cu serie3/C klasse/A4/jaguar Xtype/volvo S60/lincoln LS/cadillac CTS/Saab 9-3/lexus IS si Acura TL.

G35 este pe locul 3 in topul vanzarilor in clasa asta ( middle luxury 30-40000$) din America de Nord (total 2005) dupa BMW serie 3 si Acura TL. si inaintea C klasse si A4.
cosmin45741
hai sa definim: ce inseamna un produs premium?
Skywalker
Cosmine, io ma gandesc ca este varianta de top a unui model de masina nu? ar fi la Audi A4 varianta de top RS4 s-au S4 io asa cred
cosmin45741
nu, e vorba despre un anumit model pe care il face un producator...indiferent de versiunea de baza sau cea de top...
nu ma dau in vant dupa infiniti dar este premium...
ia uitati-va la diagrama asta, mi se pare tare interesanta:
HalbaSus
QUOTE(Skywalker)
Cosmine, io ma gandesc ca este varianta de top a unui model de masina nu? ar fi la Audi A4 varianta de top RS4 s-au S4 io asa cred


Gresit. Asta ar insemna ca skoda sa fie marca premium, pt ca are octavia RS ? Sau focus ST ar fi premium ?

Audi este premium indiferent ca e vorba de un A3 coupe entry level sau de RS6, premium se refera la marci, nu la modele...

O definitie simplista a "premium" ar fi: mai bun, mai scump si mai luxos decat media industriei... iar cum Infiniti produce masini mai bune, mai scumpe si mai luxoase decat media industriei este marca premium.
Dan65436
Iulian, ce relevanta are numarul de vanzari cu clasa ca eu unul nu pricep. blink.gif Mai tot timpul, in discutii cu alta conotatie ne aduci numarul de masini vandute de firma X si pe ce loc este in vanzari. Who cares?
Faptul ca sunt pe locul 3 in vanzari in USA nu imi spune nimic si nici nu ma incalzeste in vreun fel intrucat stiu ca pretul este cel care coordoneaza marea majoritate americana. Acolo decat sa cumpere cu 20.000 un Audi second hand prefera un Kia nou. In Europa nu. Europeanul are o alta gandire si totusi nu vreti sa intelegeti acest aspect.
Pe mine unul nu m-ar afecta nici cat negru sub unghie faptul ca imi vei pune tu aici un grafic care imi va spune ca BMW este ultimul la vanzari in USA. So? Aston Martin vinde probabil cel mai putin dar asta nu inseamna ca nu este premium. Deci pretul nu are nici o relevanta cu clasa.

Datorita eforturilor depuse in timp in ceea ce priveste fiabilitatea, motorizari si target putem spune ca Infiniti este o marca premium. Mai au totusi mult de lucru pana cand ii vor ajunge pe nemti iar intre timp nemtii nu stau pe loc. Ti-am dat exemplu mai sus despre materialele folosite in interiorul Infiniti care lasa totusi de dorit.
Data fiind aceasta stare de fapt, pentru cei ca mine care stiu doua feluri de masini pe lume respectiv Germane si ...restul, trebuie inventat un alt cuvant care sa le delimiteze de premium.

Pentru ca orice ai face si oricat ai munci domnule Iulian nu vei convinge niciodata pe cei ca mine de contrariul.
In concluzie, din punctul meu de vedere daca Infiniti intra la premium, atunci nemtii intra la clasa unicat "zuper".
Period!
Iulian HondaFan
relevanta este ca persoanele care isi permit masina de 350000$ aleg mai degraba G35 decat A4. succesul oricarei firme deriva in principal din succesul comercial. iar succesul comercial se reduce la cati cumparatori o marca sau alta convinge.

QUOTE
Faptul ca sunt pe locul 3 in vanzari in USA nu imi spune nimic si nici nu ma incalzeste in vreun fel intrucat stiu ca pretul este cel care coordoneaza marea majoritate americana.


si pe marea majoritate europeana ce ii conditioneaza? daca nu i-ar conditiona pretul si nea Ilie din Vascautii de Sus ar conduce Porsche sau Hummer ( dupa preferinte biggrin.gif ). dar cum pretul il conditioneaza conduce Logan sau Aro din 1980toamna. Nu? Eu pot intelege ca germanii vor prefera masini germane, insa daca la nivel european oferi pretul american al carburantilor si 290CP ai G35 la acelasi pret cu A4 2.0TDI si europenii ar cumpara mai mult G35.

asta cu europenii acare au gusturi mai rafinate nu prea tine. cumparatorii de G35 aici sunt in majoritate oameni cu studii superioare si venituri anuale binisor peste 100000$: medici, junior executives, avocati, etc... Bill de la scularie nu isi permite 35000$ pe o masina si daca isi permite isi ia Ram Hemi ( 5.7 V8 de 350CP) pick-up de 30000$ si pune bare cromate de 3000$ biggrin.gif biggrin.gif ...

QUOTE
Acolo decat sa cumpere cu 20.000 un Audi second hand prefera un Kia nou. In Europa nu. Europeanul are o alta gandire si totusi nu vreti sa intelegeti acest aspect.


oamenii au diferite prioritati... nu cred ca e cazul sa compari o familie tanara cu 3 copiii care va fi mai intersata de o Kia Sedona minivan la 20K decat de un A4 1.8T de 3-4 ani cu 100K km la bord. eu nu ma refer la segmentul respectiv.

ma refer la un tanar educat necasatorit sau fara copii care vrea masina de 35000$. el are de ales intre A4 2.0TFSI mediu dotat, BMW 325 baza si G35 fully loaded. pretul carburantului nu e problema. G35 face suta in sub 6sec, A4 in 8, BMW325 in vreo 6.5 si e mai slab dotat. comfortul interior, sistemul audio Bose sunt similare.


QUOTE
Ti-am dat exemplu mai sus despre materialele folosite in interiorul Infiniti care lasa totusi de dorit.


am trecut cu vederea afirmatia precedenta dar vad ca insisti. Nu te-ai urcat intr-un G35 si nici macar nu ai citit mai multe review-uri. Tipii de la Motor Trend se refereau mai mult la stil si ambianata 9 par ca le place mai tehno). te invit sa te urci intr-un Ifiniti sau Lexus IS ori Acura TL si dupa aia mai vorbim. poti cauta si alte impresii pe edmunds.com, consumerreports.org, consumerguide.com, carandriver.com, roadandtrack.com, etc. si sa vezi o medie de opinii. la nivelul de pret dat Infiniti ofera de fapt mai multe up-grade feature decat un 325 baza care la pretul asta vine cu vinilin...

ah, daca vorbim de masini de 45.000- 55000$ atunci, da, ai un 330 fully loaded ori un S4 fully loaded care sunt mai bune... cati dintre europenii rafinati isi permit insa asa ceva? majoritatea cumpara la 30-35000euro un 320d care pe ansamblu nu e superior unui G35.

QUOTE
Pentru ca orice ai face si oricat ai munci domnule Iulian nu vei convinge niciodata pe cei ca mine de contrariul.
In concluzie, din punctul meu de vedere daca Infiniti intra la premium, atunci nemtii intra la clasa unicat "zuper".
Period!


te anunt ca idealul meu in viata nu este sa te conving pe tine d-le Dan de la parter biggrin.gif . eu doresc numai sa ofer un contra-argument la ideile exprimate de tine pentru terte persoane. fiecare e liber sa isi formeze propria opinie.

parerea mea este asta.
Iulian HondaFan
QUOTE(cosmin45741)
nu, e vorba despre un anumit model pe care il face un producator...indiferent de versiunea de baza sau cea de top...
nu ma dau in vant dupa infiniti dar este premium...
ia uitati-va la diagrama asta, mi se pare tare interesanta:


mai suntem si de acord cateodata... blush.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Dan65436
Am observat la tine ca intotdeauna intinzi coarda pretului la extrem. Diferenta intre in Hummer respectiv Porsche si un Aro respectiv Logan este covarsitoare. Deci ai cam sarit calul. Eu unul nu am vazut ARO versus Hummer si Nici Logan versus Porsche. Asta-i bancul zilei?
Insa diferenta de pret intre un BMW si un G35 nu este deloc mare si prin urmare ai dreptul sa iti pui semne de intrebare. Si daca esti european, alegerea este mai mult decat facuta... blush.gif

Precum vezi si pe acest forum, multi vor o second hand Audi, VW,Opel decat altceva nou.
Ma indoiesc ca oamenii aleg o masina in functie de succesul ei comercial. Eu unul as refuza-o numai din principiul ca au toti. Am arata cu totii ca sticlele de bere. Eu vreau altceva. Asadar nu ma intereseaza succesul comercial al firmei Toyota, lexus, Infiniti. In plus, designul este oribil din punctul meu de vedere si pentru ca este chestie de gustibus cred ca nu trebuie comentata.

Avocatii care sa se inghesuie la G35 nu prea am vazut. G35 cumpara cei din sfera Legal Assistant. In tarile astea unde "haina conteaza" masina mai slaba ca imagine i-ar sifona prestanta si l-ar cataloga printre cei fara succes.
Nefiind deloc strain de bransa lor iti spun eu ce cumpara si conduc avocatii: 85% dintre colegii mei au Aston Martin, Bentley, BMW sau Mercedes, vreo 5 % Jaguar iar cativa dintre ei care ii numeri pe degete si au 1 an vechime in munca au Lexus, Acura mai putin Infiniti si nici unul cunoscut de mine G35. Toti insa vor urca "mai sus" curand.

Iulian a scris:
"oamenii au diferite prioritati... nu cred ca e cazul sa compari o familie tanara cu 3 copiii care va fi mai intersata de o Kia Sedona minivan la 20K decat de un A4 1.8T de 3-4 ani cu 100K km la bord. eu nu ma refer la segmentul respectiv. "

Culmea este ca unul dintre prietenii mei cei mai buni a cumparat pentru familia sa cu 3 copii un VW Transporter second Hand iar masina a doua luata si ea ca second hand este un AUDI W12 pe care a dat 15.000 dolari. Du-te si explica-i tu de Kia Sedona si vom vedea ce spune.


Iulian a scris:
"ma refer la un tanar educat necasatorit sau fara copii care vrea masina de 35000$. el are de ales intre A4 2.0TFSI mediu dotat, BMW 325 baza si G35 fully loaded. pretul carburantului nu e problema. G35 face suta in sub 6sec, A4 in 8, BMW325 in vreo 6.5 si e mai slab dotat. comfortul interior, sistemul audio Bose sunt similare. "

Tanarul educat in Statele Unite are trebui sa stie cand alege intre cele doua ca G35 are Bose dar nu este similar cu Harman Kardon din BMW.
Diferenta dintre ele este covarsitoare si nu cred ca trebuie sa iti spun de ce. Ai tu destule statistici la indemana.
In privinta confortului eu am alte pareri si prefer BMW.


Iulian a scris:
"am trecut cu vederea afirmatia precedenta dar vad ca insisti. Nu te-ai urcat intr-un G35 si nici macar nu ai citit mai multe review-uri. Tipii de la Motor Trend se refereau mai mult la stil si ambianata 9 par ca le place mai tehno). te invit sa te urci intr-un Ifiniti sau Lexus IS ori Acura TL si dupa aia mai vorbim. poti cauta si alte impresii pe edmunds.com, consumerreports.org, consumerguide.com, carandriver.com, roadandtrack.com, etc. si sa vezi o medie de opinii. la nivelul de pret dat Infiniti ofera de fapt mai multe up-grade feature decat un 325 baza care la pretul asta vine cu vinilin... "

Dupa cum ai observat afirmatia cu interiorul CHEAP nu imi apartine ci ai si un link acolo. Iar la aceasta impresie subscriu prea multi ziaristi ca sa o punem la indoiala. In plus perceptia mea personala este cea mai covarsitoare in clasamentul meu. Asta fiind parerea mea, am dreptul sa mi-o sustin.
Probabil ca nu iti amintesti de mine blush.gif dar si eu traiesc in Canada si poate ma crezi pe cuvant cand iti spun ca am condus ai stiu ce inseamna G35. De asemenea am doua BMW in casa deci stiu ce vorbesc. In alta ordine de idei zi de zi am de a face cu masinile si vad si eu pe unde altii nu vad (interior usi, sub bord, etc) cum a fost lucrat un G35 si cum este lucrat un BMW. De asemenea vad ce clipsuri se folosesc, ce elemente de prindere, ce materiale, ce tehnologie, cata migala este intr-o piesa facuta cu cap si cum arata una facuta sa fie pusa "unde nu se vede"!
Restul sunt declaratii fara acoperire care nu ma afecteaza cu absolut nimic.

In ceea ce priveste convingerile mele, da, raman de neclintit. Poate din cauza parterului. biggrin.gif
Dany_s
este o chestie de perceptie personala

Mie interiorul de la G35 mi s-a parut f bine finisat, putin sub Lexus si Audi, poate chiar Tl dar net peste BMW, la care interiorul mi s-a parut absolut oribil (si design si materiale). Nu as cumpara niciodata BMW numai din cauza interiorului.
Si hai sa fim seriosi, sa zici ca ce mai conteaza daca dai pe masina 48 000$ CAD(cat e un G35 full) sau 59 000$CAD (cat e un 330i similar echipat)inseamna ca ai destui bani incat nu te uiti la masini de "doar" 50mii. 11K$ sunt bani destul de multi pt oricine.
Iulian HondaFan
Impuls, my man... welcome back. biggrin.gif vad ca frigul te tine langa calculator si pe tine! biggrin.gif banuiesc ca ai terminat vacanta din Bermude biggrin.gif

Ai putea reveni la vechiul nume cred ... asta daca vrei sa iti asumi afirmatiile precedente si sa ai o personalitate definita pentru ceilalti forumisti. Be a real alfa male!

ma bucur pentru succesul firmei tale si al partenerilor sai, dar adevarul e ca majoritatea avocatilor nu castiga atat de mult incat sa isi permita Aston Martin.

deci ti-ai luat si al doilea BMW? ca aveai un 330xi E46 (parca, daca am gresit corecteaza-ma) si un Accord vechi. felicitari!

acu' io stiu ca esti versat in ale internetului si surselor de informare nord-americane asa ca ce spun eu ai gasi si tu. ca tu esti atasat de BMW si nu vrei sa receptionezi decat ceea ce e conform parerilor tale e altceva, dar daca te uiti la datele de piata, la populatia care cumpara masini din segmentul asta adevarul e mai aproape de ce zic eu decat de ceea ce sustii tu.

QUOTE
Ma indoiesc ca oamenii aleg o masina in functie de succesul ei comercial. Eu unul as refuza-o numai din principiul ca au toti. Am arata cu totii ca sticlele de bere. Eu vreau altceva. Asadar nu ma intereseaza succesul comercial al firmei Toyota, lexus, Infiniti. In plus, designul este oribil din punctul meu de vedere si pentru ca este chestie de gustibus cred ca nu trebuie comentata.


beg to differ. pe piata de lux 90% este imagine. BMW, Cartier, Armani, Prada sunt nu atat vorba despre calitate cat despre imagine. Lexus, infiniti si Acura si-au construit o imagine in America de Nord si sunt asimilate cu succesul.

dupa cum stii am locuit si in New York si aici. stiu ce masini au oamenii cu bani si ce case. medicii de 3-500000$ pe an conduceau Lexus si Acura ca si Jaguar sau BMW. in suburbiile cu case peste 500000$ din Westchester County, Long Island sau in Noblesville ori Carmel ( zonele de nord chic ale Indianapolisului) aparitia siglei BMW sau Mercedes este la fel de deasa ca si a Lexus, Infiniti ori Cadillac.

si sunt sigur ca si tu poti confirma sta despre suburbiile bogate ale Toronto, iar prietnul tau F1anatic biggrin.gif o poate confirma despre cele ale Chicago.

QUOTE
Culmea este ca unul dintre prietenii mei cei mai buni a cumparat pentru familia sa cu 3 copii un VW Transporter second Hand iar masina a doua luata si ea ca second hand este un AUDI W12 pe care a dat 15.000 dolari. Du-te si explica-i tu de Kia Sedona si vom vedea ce spune
.

fiecare face ce vrea cu banii lui. amicul tau este un fan VAG. F. frumos. si eu sunt dar mai moderat biggrin.gif blush.gif ( dupa cum vezi am ramas cu ei desi au castigat la mustata meciul cu Acura)... de aceea daca as avea 3 copii nu as lua un transporter SH si as prefera o Honda Oddysey noua.

ce e aia AudiW12? scuza-mi ignoranta dar nu am auzit? blink.gif

datele date de mine dau insa tocmai imaginea de ansamblu a pietei de lux de aici.

QUOTE
Tanarul educat in Statele Unite are trebui sa stie cand alege intre cele doua ca G35 are Bose dar nu este similar cu Harman Kardon din BMW. Diferenta dintre ele este covarsitoare si nu cred ca trebuie sa iti spun de ce. Ai tu destule statistici la indemana.


da, dar eu ma refeream la Bose de pe Audi. nici data trecuta nu ai produs vreo dovada ca Harman Kardon este superior Bose. eu nu zic ca Bose e superior dar nici nu am motive intemeiatae sa cred reciproca adevarata. singurele date comparative sunt cele din edmunds.com. dealtfel chiar si la nivelul de zgomot din cele mai silentioase masini (si se face ca la acest capitol Lexus sta intotdeauna peste BMW biggrin.gif ) zgomotul de fond masoara destui decibeli asa incat diferenta dintre 2 sisteme premium ( greu sesizabila si in camere de auditie cu aproape 0db zgomot de fond) este mai mult una de imagine.
cosmin45741
diferenta intre 2 "sisteme" premium este covarsitoare...si infiniti e premium, dar pana la bmw mai e mult...
iulian, spuneai de niste cifre de vanzari...nu corespund realitatii generale...asa cum logan probabil se vinde in draci in RO, asa si infiniti sau lexus se vand in draci in SUA, dar asta nu inseamna ca ar fi cele mai vandute masini. si ca sa fiu si mai carcotas, pot sa spun ca am dubii cu privire la cat de "premium" e spre exemplu lexus, care pana acum 2 ani s-a vandut acasa la el, in Japonia sub sigla Toyota blush.gif
am gasit un grafic cu cifrele de vanzari ale marcilor premium facut pe 10 ani, ia aruncati o privire si vedeti cine-s taticii biggrin.gif
Iulian HondaFan
te referi la sisteme premium audio? diferanta pentru masina oprita intr-o padure linistita poate fi sesizabiladar la 100km/h s peste cu cei minim 25-30dB zgomot de fond fac superflua sesizarea oricarei diferente de fidelitate.

nu am constestat niciodata ca global nr.1 e BMW. dealtfel pana f. recent Lexus, Infiniti si Acura au fost strict limitate la America de Nord ( deci erau local premium brandsnu global) in anii viitori vor patrunde in toata lumea.

sub presiunea germanilor pe piata de lux japoneza marii japonezi au hotarat ca e cazul sa introduca marcile delux si acolo. Lexus nu va avea nici o problema sa devina lider. Acura si Infiniti vor urma.

btw BMW serie 3 a fost anul asta in permanenta in top 20 pe piata japoneza ( in America sau Canada nu intra nici in top 30). ma refre din nou la vanzari.

ah, si BMW a depasit inca din 2004 Mercedes ca vanzari pe plan mondial, deci graficul nu este complet exact ori nu include si 2004.
Dan65436
Doctore, thank you! biggrin.gif

Nu-mi duceai lipsa ? blush.gif
Acum am statutul de "recidivist" ca am avut clone dar daca monsieur admin sterge totul si imi da Impulsul inapoi pai atunci sunt ok. Raman insa nemultumit la capitolul moderatie insa sper la o imbunatatire pozitiva.

Vacanta in Bermude n-am avut ca am fost acasa man, la patria muma.
BMW-ul 330Xi l-am dat unui coleg tanar care a preluat leasingul.
Hondita veche statea degeaba in garaj asa ca a fost daruita cu ceva timp in urma unui roman de-al meu nou venit.
Acum am urcat mai sus. BMW binenteles.

Revenim la subiect:
Iulian a scris:
QUOTE
acu' io stiu ca esti versat in ale internetului si surselor de informare nord-americane asa ca ce spun eu ai gasi si tu. ca tu esti atasat de BMW si nu vrei sa receptionezi decat ceea ce e conform parerilor tale e altceva, dar daca te uiti la datele de piata, la populatia care cumpara masini din segmentul asta adevarul e mai aproape de ce zic eu decat de ceea ce sustii tu.

Iuliane, si tu intelegi ce vrei si alegi din context ce-ti place asa ca sa batem palma aici ca stim foarte bine ca amandoi cautam minusurile celuilalt.


Da, marcile mentionate de tine intra la cele alese in mod frecvent de aceaste categorii profesionale. Dar Infiniti nu prea.

Iulian a scris:
QUOTE
de aceea daca as avea 3 copii nu as lua un transporter SH si as prefera o Honda Oddysey noua.

Pai aici e aici: O honda noua nu are pretul unei Kia Sorento si nici VWsecond hand nu costa cat o Honda noua ci mai putin. Iar la pretul de Kia Sorento omul a preferat VW. Plus ca este fan VAG deci si daca era Oddisey la aceeasi bani tot pe-asta o lua.

Audi-ul amicului este foarte rara masina si a fost cea mai "the top" Audi adusa aici la anii ei. Am gresit, am vorbit acum cu el si mi-a spus ca este un 1994 Audi V8.
uite aici:
http://auto.consumerguide.com/auto/used/re...ex.cfm/id/2335/
HalbaSus
QUOTE
ce e aia AudiW12? scuza-mi ignoranta dar nu am auzit?


Presupun ca A8 cu motor W12... din cate stiu motorul asta nu a fost pus pe nici un alt audi (se mai foloseste pe Touareg, Phateon si Bentley-uri).

Impuls, avocatii de la voi umbla in aston martin-uri ? saracii astia de la noi au A4 si A6 cu numere LAW, LEX sau JUS biggrin.gif. Deh... ce sa faci la toti ni greu smile.gif Oricum, welcome back (sper ca de data asta sa nu te mai baneze (si eventual iti poti relua vechiul nick)

Revenind la topic:
E drept ca audi, bmw si merc sunt "mai premium decat ceilalti" (pe acest forum se discuta chiar daca audi este sau nu premium, deci am putea zice ca in mod "clasic" doar mercedes si bmw ar fi premium)... DAR... obiectiv vorbind: nu stiu cand ai fost ultima oara in europa si daca ai fost... ai stat vre-odata intr-un renault megane ? sau un fiat punto ? sau un opel corsa ? sau ford focus ? ei cam acolo am putea pune un semn "Industry average"... cam aceea e calitatea de fabricatie pe care o intalnesti in mod normal al toate masinile... In opinia mea orice depaseste cu un anumit numar de procente (semnificativ) calitatea "medie" devine premium. Ori daca compari interiorul, motorizarile, materialele folosite ale unui lexus sau infiniti cu cele ale unui renault megane sau opel corsa... o sa-ti dai seama ca sunt extrem de premium.

Tot premium sunt si alte marci cum ar fi volvo (desi s40-ul e o frauda, toata lumea are impresia ca e clasa medie desi e pe platforma de mazda3 si ford focus), saab (care defapt nu face avioane in aceasi fabrica biggrin.gif, iar motoarele 9.3-urilor provin de pe vectre inofensive), jaguar (desi x-type-ul e practic un mondeo de lux), etc... Acum sa te iei de Infiniti, Acura sau Lexus ca nu sunt premium mi se pare incorect... Si A4 imparte aceasi platforma cu passat-ul, si totusi una e premium cealalta nu... de ce n-ar fi o masina care imparte platforme, piese si tehnologie cu toyota, honda sau nissan premium. Atat timp cat sunt mai bine facute decat cele destinate consumului "de masa" eu n-am nimic impotriva.

Ca personal nu mi-as lua un Infiniti G35 in dauna unui A4 sau serie 3... este o alta problema. Dar deja tine de optiunile si gusturile fiecaruia precum si de prioritatile personale.

Iar faza cu diferente spectaculoase intre Harman Kardon si BOSE... pleaseee... daca vii prin romania, ne intalnim undeva la munte, eu vin cu un BOSE tu vino cu un Harman Kardon si vedem daca gasesti diferente de fidelitate si calitate... daca gasesti, inseamna ca ti-ai ratat cariera, pentru asemenea urechi si un asa auz se potrivesc sali de concerte si viori stradivarius, nu sali de tribunal si coduri civile biggrin.gif. Iar daca te referi la putere... pai acolo exista o gama larga de putere, care merge de la 60-80 W RMS si merge pana la cateva sute de wati RMS... asta in cazul ambelor firme... depinde de sistem.
HalbaSus
QUOTE
Audi-ul amicului este foarte rara masina si a fost cea mai "the top" Audi adusa aici la anii ei. Am gresit, am vorbit acum cu el si mi-a spus ca este un 1994 Audi V8.


Ma gandeam eu ca la banii aia nu gasea nici SH audi cu motor W12 biggrin.gif...
Dan65436
Halba,
Aston si Bentley au avocatii dar au peste 50 de ani. Tinereii sunt cu celelalte. Tinand cont ca sunt si onorarii de 600$/h cred ca realizezi...
depinde pentru cine lupti, ce cauza ai, cat de grasa e gasca, etc..

revenind la sound:
Am tot cautat si nu am gasit daca sistemul Bose este 7 digital asa cum ofera Harman. Aveti vreunul ceva date?
Acum in seria 3 (dar la 330) se ofera ce avea 7-le inainte:
HiFi System Professional LOGIC 7 - noul sistem audio prezent in noua serie 3 incorporeaza 13 difuzoare (7 subwoofere, 4 tweetere, 2 woofere amplasate sub scaunele din fata -imaginati-va senzatia- ), sistem ce asigura un Sound Surround impresionant la un nivel audio extraordinar. Tweeterele si subwooferele au 100mm in diametru avand in componenta lor membrane de aluminiu cu suprafata ceramica. Sase subwoofere sunt localizate in lateralele stanga si dreapta respectiv in spate in timp ce al saptelea este localizat in mijlocul bordului. Cele doua loudspeakers amplasate sub scaunele din fata au un diametru de 217mm. Portabagajul beneficiaza de o finisare de exceptie menita sa elimine orice vibratie sau distorsiune, reproducerea bassului fiind de o claritate excelenta.
Noul BMW are IPod connection plus
HiFi System Professional DSP.
The HiFi System Professional DSP is one of the central elements upon which the HiFi Individual Audio System is based. The DSP amplifier ensures that every amplifier channel and the accompanying speaker can be individually adjusted by computer for volume and frequency. The system guarantees the very clearest sound quality.

Iata schema pentru seria 3
HalbaSus
cred ca la tine e o greseala de exprimare... daca sunt 13 difuzoare din care 7 sunt subwoofere atunci e jale tata... iti garantez ca nu mai auzi tu nimic (subwooferele fiind practic boxe care filtreaza inaltele si mediile si redau doar basii)... iar faptul ca sunt 13 nu ma impresioneaza deloc, un a3 FARA sistem BOSE are 10 boxe... sistemul BOSE ar fi continut:

"Bose Surround Sound, include:
- sunet Surround pe 5 canale, cu
compensare dinamica a zgomotului
- amplificator pe 8 canale, putere
totala: 330 W
- 13 difuzoare, incl. difuzor central
pe bord si 2 difuzoare Surround in spate"

Eu zic ca pentru a asculta "Born to be wild" sau "highway star" nu ai nevoie de mai mult... si nici pentru 50 cent nu ai nevoie de mai multi basi... cat despre conectorul i-pod ce sa zic ? sa zic ca si toyota aigo are unul sau ca era necesar pentru ca multumita sistemului I-Drive clientii nu mai stiau cum sa foloseasca radioul biggrin.gif

Si daca tot m-am legat de bmw... ce creatura demonica i-a posedat pe cei de la bmw de au facut X3-ul ? A vazut cineva masina aia inainte sa iasa de pe linia de productie ? sincer masina arata de parca inca ar fi in stadiu de proiect si ar avea plastic de protectie care ar trebui sa-i ascunda identitatea... eu sincer cred ca cineva le-a uitat pe masina... acum sincer, pana sa nu iasa din productie Audi A2 eu negam ca imi place marca audi biggrin.gif iar de serie 5 (ceea ce presupun ca ai tu acum)... cred ca s-a saturat toata lumea sa-i mai comenteze designul si sistemul i-drive, asa ca n-o sa zic nimic despre el.
Dan65436
Sunt convins ca cele 7 au inteles de medii.

De pe site-ul oficial:

HiFi System Professional LOGIC7.
Incorporating 13 loudspeakers, the HiFi System Professional LOGIC7 ensures supreme playback of all audio formats and takes the surround sound effect to an even higher level. Seven subwoofers, four tweeters and two woofers (central bass concept) provide an incomparable experience in sound. The tweeters and subwoofers measuring 100mm or 3.94" in diameter feature aluminum membranes with an additional ceramic surface on the tweeter domes. Six subwoofers are arranged on the left and right in the front and rear doors and the rear window shelf, while one loudspeaker is located right in the middle of the instrument panel.
The two bass loudspeakers measuring 217mm or 8.54" in diameter are located beneath the left and right front seats. This central bass concept ensures symmetrical distribution of low frequency sound within the occupant cell. With the high-performance woofers being connected acoustically to the side sills, the hollow space inside these sills is used to provide particularly impressive sound volume. An additional advantage of this concept is that luggage compartment capacity remains the same, the linings and panels do not vibrate in any way and the reproduction of bass sounds is virtually free of any distortion.

in German:

Das HiFi-System Professional LOGIC7 ermöglicht mit 13 Lautsprechern eine hochwertige Wiedergabe aller Audioformate und verbesserten Raumklang. Sieben Mitteltöner, vier Hochtoneinheiten und zwei zentral angeordnete Tieftöner (Zentralbasskonzept) sorgen für ein besonderes Klangerlebnis. Die Hoch- und Mitteltonlautsprecher (Durchmesser 100 mm) sind mit Alu-Membranen bestückt, die Hochtonkalotten zusätzlich keramisiert. Sechs Mitteltöner sind jeweils links und rechts in den Türen vorn und hinten sowie in der Hutablage und mittig in der Instrumententafel integriert. Die Tieftonlautsprecher (Durchmesser 217 mm) befinden sich links und rechts unter den Vordersitzen. Mit dem Zentralbasskonzept wird eine symmetrische Verteilung des tieffrequenten Schalls in der Fahrgastzelle erreicht. Dabei sind die Tieftonlautsprecher akustisch an das Schwellervolumen angekoppelt, das heißt, die Hohlräume der Schweller werden für einen voluminösen Klang genutzt. Dadurch wird das Gepäckraumvolumen nicht geschmälert, Verkleidungsteile werden nicht zum Schwingen angeregt und die Tieftonwiedergabe erfolgt verzerrungsarm.


In ceea ce priveste X3 mie unul imi place.
iar IDrive ca tot am acum unul este fain. Nu fac absolut nici un efort ca sa schimb ceva, este practic un mouse pe care il operez ca si la calculator. Care cere antrenament vreo cateva zile dar devine foarte la indemana din moment ce te-ai obisnuit. Este mult ma usor decat sa ma ridic de pe scaun aplecandu-ma catre ecran pentru o schimbare. Plus ca ecranul este pus in asa fel incat chiar daca ma uit pe ecran pot vedea ce se intampla pe strada. Eu unul il gasesc super.
HalbaSus
Din cate imi dau seama (din descriere si din schema) cele 7 subwoofere sunt defapt 7 boxe pe 3 cai... care practic contin un "mini subwoofer" eliminand astfel nevoia unui subwoofer mare amplasat in portbagaj... de asemenea au eliminat subwooferul din portbagaj (ceea ce nu stiu daca este o idee buna).

Oricum, lasand sunetul de o parte. Ce bmw ai acum ? Am presupus bine cu 5, nu ? ce fel de 5 ? tot xi ? sau ai trecut la M5... oricum sa le stapanesti sanatos si welcome back... poate pui niste poze la "Totul despre masina mea"
Iulian HondaFan
asta e Bose Infiniti

http://www.bose.com/controller?event=VIEW_...i/m_concept.jsp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.