Masinile Japoneze - o alternative mai mult decat viabila la |
This topic is about Masinile Japoneze - o alternative mai mult decat viabila la, the author, Anubis, wrote about: Toti ne-am dori o masina care sa consume mai putin, sa aiba tinuta de drum, sa fie fiabila, sa coste putin la intretinere, sa aiba dotari standard ca ... To read more just scroll down
Masinile Japoneze - o alternative mai mult decat viabila la |
Sep 30 2003, 07:27 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.674 |
aiba dotari standard ca lumea (nu o lista de optionale mai lunga ca Luceafarul lui Eminescu...) Ei bine acest lucru il dovedesc pe deplin marcile japoneze care domina de multi ani cea mai importanta piata a lumii si anume SUA. Din pacate Romania inca sufera de sindromul "masinii germane" dar as dori sa va spun ca in ultimii ani in Germania, posesorii de Mercedes au trecut la Honda sau Toyota... Nu fac reclama nimanui, nu sunt angajat la vreuna din firmele mentionate, imi pare rau insa ca multi ani am neglijat masinile japoneze din cauza "imaginii de marca". Ei bine, in ultimii 2 ani am mai deschis ochii, si japonezii piata romaneasca asa ca spre deosebire de europeni ei m-au convins cu FAPTE nu cu VORBE. Conform clasamentelor internationale, la ora actuala Toyota este cea mai fiabila marca din lume, iar Corolla este inegalabila la clasa ei. In tari reprezentative ca SUA, Germania, Anglia, Toyota a castigat fara drept de apel toate clasamentele, o singra marca europeana reusind sa ii fie egala: BMW...dar TUNATE la preturi ASTRONOMICE. Si acum iata ce spune omul care mi-a aratat ce insemna Toyota si Honda in drive teste care este si fericitul posesor al unei Corolla 1,6 l model 2002: Salutare, - Cand faci drive BMW 318 VS Toyota gandeste-te ca BMW are 2litri si 140 CP iar Corolla 1.6 litri si 110 CP. - Oricum nu mie rusine sa ma bat cu 318 la plecari de pe loc si la reprize,pe viraje stranse dar mai putin in linie dreapta unde cilindreea mai mare avantajeaza CLAR 318! Daca vrei sa vezi diferenta in celalalt sens cere Corolla 1.8l si MAI VORBIM! - La 1.8l BMW are nevoie de 2.5l sau chair 3l ca sa-ti SPUNA CEVA IN PLUS fata de de 1.8l de la Corolla. TOYOTA COROLLA 1,6l 16v Directie ======== - Complet neutra la Corolla la viteze peste 180% decat iti recomanda politia in curbe.Ex.Pe Dealu Negru viteza recomandata 60Km/h eu merg cu 130-140 in treapta a treia si nu SE SIMTE NICI UN EFECT SUBVIRTAOR .MASINA NU SCARTAIE NU FUGE DE FUND PUR SI SIMPLU RAMANE PE TRAIECTORIE Reprize ======= - Indiscutabil CELE MAI BUNE LA CLASA EI.Megane este probabil locul 5-6 la distanta f mare.Am niste comparatii TESTATE care spun totul! - Viteza maxima.Cf TEST OFICIAL(Auto moto sport Martie 2003) Corolla a atins 195 km/h in test cu 5km mai mult decat viteza data de uzina! Cuplu ===== - La cifre pe HARTIE sunt la fel ca multumita WWTI si etajarii excelente a cutiei SIMTI ca masina are VIATA incepand cu 2000 pana la 6200 IN ABSOLUT TOATE TREPTELE DE VITEZA CEEA CE PENTRU UN MOTOR LA CILINDREEA ASTA ESTE REALMENTE EXCEPTIONAL.Sa nu uit :FORTA PE CARE MASINA O ARE IN TREAPTA 1 A este fenomenala pentru cilindreaa asta! - Megane are clar franele mai bune si 5 stele ca protectie dar in rest nici finisarea si nici FLEACURILE CU CARTELE nu impresioneaza cu nimic.Daca mergi cu ea IN PANTA O SA-I VEZI LIMITELE IMEDIAT! - TESTEAZA NUMAI IN PANTA SI PE CURBE ORICE MASINA PE LINIE DREAPATA ESTE ALTCEVA. - La Megane o sa vezi un efect subvirator imediat iar IN JUR DE 4000 TURE motorul ia O PAUZA in timp ce Corolla se simte din ce in ce mai bine (lucru dovedit....) - Faci ce vrei dar crede-ma !LA ORA ASTA INTRE Corolla 1.6 si orice masina compacta CU MOTOR ASPIRAT la 1.6 cu 110-120 CP diferenta este ENORMA! - Apropos! Motorul de la Megane cu distributie variabila dar intr-un singur sens(admisie) ESTE CREATIA TOYOTA!VEZI SITE OFICIAL TOYOTA!fiind de generatie mai veche! - Personal nu consider OPEL masina si ca urmare nu am ce sa-ti spun! DESPRE AVENSIS ============== Avensis a fost gandita sa RUPA piata MASINILOR DE FAMILIE PE SEGMENTUL PASAT!Ca urmare s-a acordat atentie: -masivitatii/robustetii -consumului -protectie activa/pasiva -calitatii vizuale a fabricatiei CARE ESTE LA NIVELUL CLASEI LUX mult peste ce gasesti in clasa sa -O ATENTIE ZIC EU RELATIV REDUSA DINAMICITATII MASINII.Singura care ar avea ceva de spus este Avensis 150CP cu injectie directa dar care nu se comercializeaza la noi pentru moment! Pe scurt! iTI RECOMAND: Clasa compacta-Corolla 1.6 Clasa Medie pentru Business Avensis 2l motorina Clasa medie Business Sportiv HONDA Accord 2.4 litrii care face orice BMW pana in clasa 3l si se bate umar la umar cu XDI DE 3L. -Sportiva compacta HONDA CIVIC TYPE R care personal cred ca este cea mai buna masina construita vreodata de HONDA si........... Toyota Corolla 1.8l pentru HAI la liniute cu BMW sau Opel TUNATE pline de eleroane ================================================================================ ======= - Arata identic cu 1.6 nu are nimic din ceea ce inseamna O MASINA SOPRT VERITABILA cum ar fi HONDA CIVIC TYPE R .Se comporta NORMAL exact ca 1.6 pana pe la 4000 ture............. - Dupa 4000 SENZATIA CA CA STAI INTR-O RACHETA ESTE PREA PUTIN CA SA REALIZAEZI CE SE INTAMPLA IAR EXACT DUPA 6000 CAND alde masini tunate zic l-am facutsi pe asta, MATALE o mai calci o data.........pe scurt iti spun ca la 6000 are cam 185-190 moment in care INTRA WWTLY la treaba pana spre 8000......... - Daca vrei sa vezi cum IA STARTUL O MASINA DE LA 190 KM si ACCELEREAZA CONSTANT SI FULGERATOR PANA SPRE 225 fa un test ! Personal la 210 m-am oprit era prea mult pentru ce pot eu acum........... Pe Dealu Negru la 160 a treia ,i-am aratat unui baiat tunat de GJ cu BMW cam cum sta treaba............... Sa traiesti, si sa nu gresesti Va urez tuturor SA NU GRESITI si va astept parerile... [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-09-30 13:55 ] |
|
|
Sep 30 2003, 07:53 PM
Post
#2
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
bine ai venit pe forum.
incearca sa uiti de limbajul folosit anterior. si eu sint fan toyota dar modul in care ti-ai expus punctul de vedere lasa mult de dorit. bafta -------------------- |
|
|
Sep 30 2003, 08:02 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.674 |
Imi cer scuze daca limbajul folosit in mesaj a fost mai dur. Dupa cum am scris ce urmeaza dupa "Salutare........" NU IMI APARTINE ci doar am dat un COPY-PASTE fara a CENZURA ceva.
Poate uneori cenzura este buna...... |
|
|
Sep 30 2003, 08:04 PM
Post
#4
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
hai sa cresti mare si pe viitor fa tu asta in locul meu ca nu pot sa fac pe vulturul tot timpul -------------------- |
|
|
Oct 1 2003, 03:18 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 21-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.356 |
|
|
|
Oct 1 2003, 03:22 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 21-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.356 |
Nu cred ca romania sufera de sindromul masinii germane....sufera de mai multe chestii din pacate. nu ti-ai pus intrebarea de ce sunt atatea masini germane aici? lasand la o parte calitatea si alte chestii tehnice, gandeste-te ca pentru a iti aduce o masina din occident trebuie sa platesti taxe.In cazul ca masina e fabricata in europa ,ti se da un certificat EUR 1 cu care mai scutesti din taxe , dar daca iti iei o masina japoneza nu mai beneficiezi de acest'avantaj' si deci rezulta o masina mult mai scumpa . din pacate asta e nivelul nostru financiar si nu avem ce face.
|
|
|
Oct 1 2003, 01:22 PM
Post
#7
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
e foarte simplu sa reduci taxele: leasing pe 1 an. in acest caz taxele se aplica la valoarea reziduala. oricum ar fi masinile japoneze sint mai ieftine decat variantele europene la aceeasi clasa. iar fiabilitatea e recunoscuta worldwide
-------------------- |
|
|
Oct 10 2003, 07:18 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Suzuki Vitara(4x4) sau Toyota RAV 4.Care e mai buna?
|
|
|
Oct 10 2003, 07:33 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 16-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.197 |
Nu sunt proprietar nici de Japp si nici de nemteasca...insa nu cred ca se va gasi cineva sa ma convinga de avantajele toyotei fata de Audi...am condus Audi si credeti-ma ...masina aia chiar e lipita de sosea...Jos palaria insa pt jeepurile orientale...desi au cam multa tabla pe ele...sunt ok...
|
|
|
Oct 10 2003, 09:52 PM
Post
#10
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
da, numai ca tu compari audi, al carui pret si in versiunea A3 depaseste o toyota avensis.
in plus toyota vine din standard cam cu tot ce ti-ai putea dori pe masina.. au o lista de optionale foarte mica din simplu motiv ca restul e deja pus pe masina. la off road parerile sunt foarte impartite... si land rover face masini foarte bune in off road, la fel mercedes cu batranul G de partea cealalta puternicii asiatici: toyota, mitsubishi, nissan. grea alegere in clasa asta. insa intre toyota rav4 si suzuki, fara indoiala toyota. la fiabilitate, confort, motorizare, control si aptitudini, on si off road conduce. -------------------- |
|
|
Oct 12 2003, 01:50 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
Nu sunt mare fan al automobilelor asiatice dar va pot spune ca un land-rover da lectii in teren accidentat oricand unei asiatice
La capitolul masini de oras stau foarte bine, prin Yaris... La clasa compacta sorry dar dupa parerea me focus si megane 2 cam bat corrola si alte alea! La capitolul limuzine iar nu stau prea bine, daca e sa comparam cu jaguar bmw sau mertz cred ca iar raman in spate ;( Repet: ESTE PAREREA MEA! -------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Oct 12 2003, 11:49 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
beeeeiiii sa nu uitam de subaru. cu impreza mea sunt de acord sa ma pun cu orice alta compacta ... hmmmmmm? any takers. la tot ce inseamna manevrabilitate , confort , motor , transmisie samd ....
-------------------- |
|
|
Oct 14 2003, 07:59 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
Impreza este ceva special
Nu intra la masini obisnuite, parerea mea -------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Sep 13 2004, 02:42 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.007 |
Corolla hatchback imi place. Verso la fel (pt familie).3 vol (sedan) e ca un Clio Symbol (adica fortat).
160 pe Dealul Negru mi se pare cam mult. Am mai avut un coleg de serviciu pilot FRAK cu state vechi care zicea ca alerga prin '80 cu Dacia de curse la 200. Uitati-va la WRC la simularile pe computer ce viteze sunt in virajele stranse si mai vorbim. Si nu merita sa ratezi micii de pe Dealul Negru trecand prea repede Si fiti atenti: am vazut smecheri pe-acolo care nu cunosteau drumul si s-au pomenit pe contrasens. Oricum, ca aspect Corolla m-a convins. Iar ca interior, Toyota si Subaru nu sunt cu nimic mai jos calitativ ca cele germane. Honda nu stiu ca n-am vazut decat din afara.Accordul pare super. La 4x4 nu am mers cu RAV4 dar arata super.Cica in off-road e sub Suzuki (test facut de nu mai stiu ce revista).Daca te uiti din spate la RAV vezi pe sub ea ca spre roti "atarna" fiare (brate+planetare daca imi amintesc eu bine) care te incomodeaza in teren accidentat. In schimb recomand pt. utilitare Hilux. Am mers putin cu Land Cruiser scurt D4D modelul anterior.F.B. Dar atentie la SERVICE! Multi se plang de Toyota. Daca service-urile ar fi la acelasi nivel ca in vest... |
|
|
Sep 13 2004, 04:11 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
masinile japoneze sunt la oraastacele mai bune ca raport pret-calitate ( la calitate incluzand si tehnologie). la diesel nu au inca aceeasi rafinament ca europenii dar invata repede.
in Europa, unde avem de-a face cu taxe prohibitive la importul de masini, marcile japoneze inca nu au patruns asa cum au patruns aici in America de Nord unde, desi nu au inca suprematia in vanzari, au suprematia in calitate si fiabilitate si sunt in continua crestere in comparatie cu marcile americane. in 20 de ani au crescut de la 2-3% din piata la aprox. o treime la ora aceasta. toyota si honda sunt de fapt principalii competitori japonezi aici cu nissan renascut venind tare in ultimii 2-3 ani ( dar nissan a adoptat o strategie in care gama din America de N este mult mai diferita decat oferta lor europeana). RAV4 nu este o masina off-road. este un produs creat pt. piata americana care este f. SUV-ofila comparativ cu cea europeana, dar paradoxul este ca in cel putin 90% din cazuri americanii cu SUV-uri nu ies de pe asfalt decat cum facea cineva misto aici la 3 dimineata cand nu mai nimeresc drive-way-ul si mai intra pe peluza din jurul casei. CRV, RAV4, Forester ca si Highlander si Pilot sunt crossovers ( adica sunt turisme mai inalte si cu AWD dar nu sunt de tavaleala pe coclauri) si chiar marii mastodonti americani: explorer, expedition, trail blazer, durango, tahoe, suburban, etc. desi provin din pick-up trucks cu ceva capacitati off-road nu au calitati off road deosebite ele fiind masini de teren modificate sa fie comfortabile pe asfalt. singura marca care pastreaza abilitati off-road bune este Jeep. toyota are land cruiser si nissan Xterra/terrano si pathfinder/patrol care sunt de asemenea off-roader adevarate. asa ca nu va ganditi ca RAV4 e masina de teren ca nu e si nici nu a fost gandita sa fie de teren la un moment dat. |
|
|
Sep 13 2004, 05:09 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Serviceul Toyota Romania s-a comportat, cu mine cel putin, ca un service occidental. Dureaza sa aduca piesele mai mari - eu am avut de schimbat o usa intreaga si am asteptat 3 saptamani. Nu am nici-un fel de pile, nu am dat nici-un fel de spaga, nu mi-a disparut nmic din masina, am luat masina in perfecta stare si nici nu am cea mai scumpa masina a lor, ci ce mai ieftina., Yaris.
Se plangea cineva aici de ei, dar eu am fost extrem de multumita. |
|
|
Sep 14 2004, 12:21 AM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.463 |
sa va zic eu cum sta treaba cu masinile japoneze. Eu am o mazda 323 din 87, si de cand am luat-o de un an si 1/2 nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Amortizoarele sunt tot amortizoare chiar si in Bucuresti. Ba nu mint am avut s-a infundat carburatorul de la benzina cea buna....
|
|
|
Oct 26 2004, 09:55 AM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 18-October 04 From: Craiova (Dolj) Member No.: 34.559 |
la honda a aparut modelul FR-V care are sase locuri,trei fata-trei spate si toate scaunele se pot regla pe lungime(fiecare scaun separat)iar spatarul de la bancheta spate este rabatabil(independent fiecare scaun).in plus scaunul din mijloc fata se poate plia si poate fi folosit ca spatiu de depozitare.
cred ca daca se tin de treaba japoneziii vor avea din ce in ce mai mare succes si poate intr-un viitor mai apropiat ne vom putea si noi permite sa avem o honda in fata blocului cu mai multa usurinta. |
|
|
Oct 26 2004, 10:48 AM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Masinile japoneze arata din ce in ce mai bine dar dupa parerea mea mai au pana se se ridice la nivelul celor germane. Nu cred ca daca as avea bani pentru o masina noua as sta in cumpana intre Toyota Avensis sau un Golf IV sau V.
Din punctul meu de vedere, masinile asiatice nu trec testul rezistentei in timp. Dupa vreo 10 ani, starea lor are de suferit vizibil. Nu se intampla acelasi lucru cu VW, ca sa nu mai zic de BMW, Mercedes sau Audi. Mai e ceva. Mi s-a parut intotdeauna ca japonezii au incercat tot timpul sa iasa in fata cu tot felul de sisteme inovatoare care nu fac altceva decat sa complice foarte tare mecanica unei masini. Nu sunt impotriva progresului, departe de mine acest gand, dar prefer masinile ceva mai simplute. am observat ca sunt mai durabile in timp si nu trebuie sa alergi disperat la service-uri care te usuca de bani. am patit-o cu un hyundai. Mi s-a aprins un bec la bord cu "check engine". Cei de la service au pus-o pe tot felul de testere si pana la urma au ridicat din umeri. A trebuit sa ma interesez eu peste tot ca sa vad ce are. Vreau sa spun ca prefer un Mercedes vechi de 10 ani, dar bine intretinut, decat o asiatica noua. |
|
|
Oct 26 2004, 11:43 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
IN privinta rezistentei in timp, cred ca te inseli. Testele de fiabilitate (=Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți-cf DEX) au plasat pe primele locuri masinile japoneze. Nu cred ca asta este problema lor, ci faptul ca au tyaxe vamale mari si perioade mari de livrare pentru cele facute in Japonia.
Nu poti compara Avensis cu Golf, din simplul motiv ca fac parte din clase diferite. Avensis-ul il compari cu Passat si Golful cu Corolla. Hyundai nu este o masina japoneza. Este coreeana. Diferentele sunt uriase intre ele. E ca si cum ai spune ca o masina facuta in Bulgaria de un producator autohton (nici nu stiu daca au) este la fel ca una facuta in Germania. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:04 AM |