Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masinile Japoneze - o alternative mai mult decat viabila la
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
Anubis
Toti ne-am dori o masina care sa consume mai putin, sa aiba tinuta de drum, sa fie fiabila, sa coste putin la intretinere, sa

aiba dotari standard ca lumea (nu o lista de optionale mai lunga ca Luceafarul lui Eminescu...)

Ei bine acest lucru il dovedesc pe deplin marcile japoneze care domina de multi ani cea mai importanta piata a lumii si anume

SUA. Din pacate Romania inca sufera de sindromul "masinii germane" dar as dori sa va spun ca in ultimii ani in Germania,

posesorii de Mercedes au trecut la Honda sau Toyota...

Nu fac reclama nimanui, nu sunt angajat la vreuna din firmele mentionate, imi pare rau insa ca multi ani am neglijat masinile

japoneze din cauza "imaginii de marca". Ei bine, in ultimii 2 ani am mai deschis ochii, si japonezii piata romaneasca asa ca

spre deosebire de europeni ei m-au convins cu FAPTE nu cu VORBE.

Conform clasamentelor internationale, la ora actuala Toyota este cea mai fiabila marca din lume, iar Corolla este inegalabila

la clasa ei. In tari reprezentative ca SUA, Germania, Anglia, Toyota a castigat fara drept de apel toate clasamentele, o

singra marca europeana reusind sa ii fie egala: BMW...dar TUNATE la preturi ASTRONOMICE.

Si acum iata ce spune omul care mi-a aratat ce insemna Toyota si Honda in drive teste care este si fericitul posesor al unei

Corolla 1,6 l model 2002:


Salutare,

- Cand faci drive BMW 318 VS Toyota gandeste-te ca BMW are 2litri si 140 CP iar Corolla 1.6 litri si 110 CP.

- Oricum nu mie rusine sa ma bat cu 318 la plecari de pe loc si la reprize,pe viraje stranse dar mai putin in linie dreapta

unde cilindreea mai mare avantajeaza CLAR 318! Daca vrei sa vezi diferenta in celalalt sens cere Corolla 1.8l si MAI VORBIM!

- La 1.8l BMW are nevoie de 2.5l sau chair 3l ca sa-ti SPUNA CEVA IN PLUS fata de de 1.8l de la Corolla.

TOYOTA COROLLA 1,6l 16v

Directie
========
- Complet neutra la Corolla la viteze peste 180% decat iti recomanda politia in curbe.Ex.Pe Dealu Negru viteza recomandata

60Km/h eu merg cu 130-140 in treapta a treia si nu SE SIMTE NICI UN EFECT SUBVIRTAOR .MASINA NU SCARTAIE NU FUGE DE FUND PUR

SI SIMPLU RAMANE PE TRAIECTORIE

Reprize
=======

- Indiscutabil CELE MAI BUNE LA CLASA EI.Megane este probabil locul 5-6 la distanta f mare.Am niste comparatii TESTATE care

spun totul!

- Viteza maxima.Cf TEST OFICIAL(Auto moto sport Martie 2003) Corolla a atins 195 km/h in test cu 5km mai mult decat viteza

data de uzina!

Cuplu
=====
- La cifre pe HARTIE sunt la fel ca multumita WWTI si etajarii excelente a cutiei SIMTI ca masina are VIATA incepand cu

2000 pana la 6200 IN ABSOLUT TOATE TREPTELE DE VITEZA CEEA CE PENTRU UN MOTOR LA CILINDREEA ASTA ESTE REALMENTE

EXCEPTIONAL.Sa nu uit :FORTA PE CARE MASINA O ARE IN TREAPTA 1 A este fenomenala pentru cilindreaa asta!

- Megane are clar franele mai bune si 5 stele ca protectie dar in rest nici finisarea si nici FLEACURILE CU CARTELE nu

impresioneaza cu nimic.Daca mergi cu ea IN PANTA O SA-I VEZI LIMITELE IMEDIAT!

- TESTEAZA NUMAI IN PANTA SI PE CURBE ORICE MASINA PE LINIE DREAPATA ESTE ALTCEVA.

- La Megane o sa vezi un efect subvirator imediat iar IN JUR DE 4000 TURE motorul ia O PAUZA in timp ce Corolla se simte din

ce in ce mai bine (lucru dovedit....)

- Faci ce vrei dar crede-ma !LA ORA ASTA INTRE Corolla 1.6 si orice masina compacta CU MOTOR ASPIRAT la 1.6 cu 110-120 CP

diferenta este ENORMA!

- Apropos! Motorul de la Megane cu distributie variabila dar intr-un singur sens(admisie) ESTE CREATIA TOYOTA!VEZI SITE

OFICIAL TOYOTA!fiind de generatie mai veche!

- Personal nu consider OPEL masina si ca urmare nu am ce sa-ti spun!

DESPRE AVENSIS
==============

Avensis a fost gandita sa RUPA piata MASINILOR DE FAMILIE PE SEGMENTUL PASAT!Ca urmare s-a acordat atentie:

-masivitatii/robustetii
-consumului
-protectie activa/pasiva
-calitatii vizuale a fabricatiei CARE ESTE LA NIVELUL CLASEI LUX mult peste ce gasesti in clasa sa
-O ATENTIE ZIC EU RELATIV REDUSA DINAMICITATII MASINII.Singura care ar avea ceva de spus este Avensis 150CP cu injectie

directa dar care nu se comercializeaza la noi pentru moment!

Pe scurt!
iTI RECOMAND:
Clasa compacta-Corolla 1.6

Clasa Medie pentru Business Avensis 2l motorina
Clasa medie Business Sportiv HONDA Accord 2.4 litrii care

face orice BMW pana in clasa 3l si se bate umar la umar cu XDI DE 3L.

-Sportiva compacta
HONDA CIVIC TYPE R care personal cred ca este cea mai
buna masina construita vreodata de HONDA

si...........

Toyota Corolla 1.8l pentru HAI la liniute cu BMW sau Opel TUNATE pline de eleroane
================================================================================
=======

- Arata identic cu 1.6 nu are nimic din ceea ce inseamna O MASINA SOPRT VERITABILA cum ar fi HONDA CIVIC TYPE R .Se comporta

NORMAL exact ca 1.6 pana pe la 4000 ture.............
- Dupa 4000 SENZATIA CA CA STAI INTR-O RACHETA ESTE PREA PUTIN CA SA REALIZAEZI CE SE INTAMPLA
IAR EXACT DUPA 6000 CAND alde masini tunate zic l-am facutsi pe asta, MATALE o mai calci o data.........pe scurt iti spun ca

la 6000 are cam 185-190 moment in care INTRA WWTLY la treaba pana spre 8000.........
- Daca vrei sa vezi cum IA STARTUL O MASINA DE LA 190 KM si ACCELEREAZA CONSTANT SI FULGERATOR PANA SPRE 225 fa un test !
Personal la 210 m-am oprit era prea mult pentru ce pot eu acum...........

Pe Dealu Negru la 160 a treia ,i-am aratat unui baiat tunat de GJ cu BMW cam cum sta treaba...............

Sa traiesti,
si sa nu gresesti


Va urez tuturor SA NU GRESITI si va astept parerile...

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-09-30 13:55 ]
guerilla
bine ai venit pe forum.
incearca sa uiti de limbajul folosit anterior.
si eu sint fan toyota dar modul in care ti-ai expus punctul de vedere lasa mult de dorit.
bafta
Anubis
Imi cer scuze daca limbajul folosit in mesaj a fost mai dur. Dupa cum am scris ce urmeaza dupa "Salutare........" NU IMI APARTINE ci doar am dat un COPY-PASTE fara a CENZURA ceva.

Poate uneori cenzura este buna......
guerilla
no problem, am cenzurat eu
hai sa cresti mare si pe viitor fa tu asta in locul meu ca nu pot sa fac pe vulturul tot timpul
Iulian8
Nu cred ca romania sufera de sindromul masinii germane....sufera de mai multe chestii din pacate. nu ti-ai pus intrebarea de ce sunt atatea masini germane aici? lasand la o parte calitatea si alte chestii tehnice, gandeste-te ca pentru a iti aduce o masina din occident trebuie sa platesti taxe.In cazul ca masina e fabricata in europa ,ti se da un certificat EUR 1 cu care mai scutesti din taxe , dar daca iti iei o masina japoneza nu mai beneficiezi de acest'avantaj' si deci rezulta o masina mult mai scumpa . din pacate asta e nivelul nostru financiar si nu avem ce face.
Iulian8
Nu cred ca romania sufera de sindromul masinii germane....sufera de mai multe chestii din pacate. nu ti-ai pus intrebarea de ce sunt atatea masini germane aici? lasand la o parte calitatea si alte chestii tehnice, gandeste-te ca pentru a iti aduce o masina din occident trebuie sa platesti taxe.In cazul ca masina e fabricata in europa ,ti se da un certificat EUR 1 cu care mai scutesti din taxe , dar daca iti iei o masina japoneza nu mai beneficiezi de acest'avantaj' si deci rezulta o masina mult mai scumpa . din pacate asta e nivelul nostru financiar si nu avem ce face.
guerilla
e foarte simplu sa reduci taxele: leasing pe 1 an. in acest caz taxele se aplica la valoarea reziduala. oricum ar fi masinile japoneze sint mai ieftine decat variantele europene la aceeasi clasa. iar fiabilitatea e recunoscuta worldwide
violeta
Suzuki Vitara(4x4) sau Toyota RAV 4.Care e mai buna?
horatiu6
Nu sunt proprietar nici de Japp si nici de nemteasca...insa nu cred ca se va gasi cineva sa ma convinga de avantajele toyotei fata de Audi...am condus Audi si credeti-ma ...masina aia chiar e lipita de sosea...Jos palaria insa pt jeepurile orientale...desi au cam multa tabla pe ele...sunt ok...
guerilla
da, numai ca tu compari audi, al carui pret si in versiunea A3 depaseste o toyota avensis.
in plus toyota vine din standard cam cu tot ce ti-ai putea dori pe masina.. au o lista de optionale foarte mica din simplu motiv ca restul e deja pus pe masina.
la off road parerile sunt foarte impartite... si land rover face masini foarte bune in off road, la fel mercedes cu batranul G
de partea cealalta puternicii asiatici: toyota, mitsubishi, nissan.
grea alegere in clasa asta.
insa intre toyota rav4 si suzuki, fara indoiala toyota. la fiabilitate, confort, motorizare, control si aptitudini, on si off road conduce.
OMEGA
Nu sunt mare fan al automobilelor asiatice dar va pot spune ca un land-rover da lectii in teren accidentat oricand unei asiatice

La capitolul masini de oras stau foarte bine, prin Yaris...

La clasa compacta sorry dar dupa parerea me focus si megane 2 cam bat corrola si alte alea!
La capitolul limuzine iar nu stau prea bine, daca e sa comparam cu jaguar bmw sau mertz cred ca iar raman in spate ;(

Repet: ESTE PAREREA MEA!
G e o r g e
beeeeiiii sa nu uitam de subaru. cu impreza mea sunt de acord sa ma pun cu orice alta compacta ... hmmmmmm? any takers. la tot ce inseamna manevrabilitate , confort , motor , transmisie samd ....
OMEGA
Impreza este ceva special
Nu intra la masini obisnuite, parerea mea
Silviu31014
Corolla hatchback imi place. Verso la fel (pt familie).3 vol (sedan) e ca un Clio Symbol (adica fortat).
160 pe Dealul Negru mi se pare cam mult. Am mai avut un coleg de serviciu pilot FRAK cu state vechi care zicea ca alerga prin '80 cu Dacia de curse la 200. Uitati-va la WRC la simularile pe computer ce viteze sunt in virajele stranse si mai vorbim. Si nu merita sa ratezi micii de pe Dealul Negru trecand prea repede laugh.gif Si fiti atenti: am vazut smecheri pe-acolo care nu cunosteau drumul si s-au pomenit pe contrasens.
Oricum, ca aspect Corolla m-a convins.
Iar ca interior, Toyota si Subaru nu sunt cu nimic mai jos calitativ ca cele germane. Honda nu stiu ca n-am vazut decat din afara.Accordul pare super.
La 4x4 nu am mers cu RAV4 dar arata super.Cica in off-road e sub Suzuki (test facut de nu mai stiu ce revista).Daca te uiti din spate la RAV vezi pe sub ea ca spre roti "atarna" fiare (brate+planetare daca imi amintesc eu bine) care te incomodeaza in teren accidentat. In schimb recomand pt. utilitare Hilux. Am mers putin cu Land Cruiser scurt D4D modelul anterior.F.B.
Dar atentie la SERVICE! Multi se plang de Toyota.
Daca service-urile ar fi la acelasi nivel ca in vest...
Iulian HondaFan
masinile japoneze sunt la oraastacele mai bune ca raport pret-calitate ( la calitate incluzand si tehnologie). la diesel nu au inca aceeasi rafinament ca europenii dar invata repede.

in Europa, unde avem de-a face cu taxe prohibitive la importul de masini, marcile japoneze inca nu au patruns asa cum au patruns aici in America de Nord unde, desi nu au inca suprematia in vanzari, au suprematia in calitate si fiabilitate si sunt in continua crestere in comparatie cu marcile americane. in 20 de ani au crescut de la 2-3% din piata la aprox. o treime la ora aceasta. toyota si honda sunt de fapt principalii competitori japonezi aici cu nissan renascut venind tare in ultimii 2-3 ani ( dar nissan a adoptat o strategie in care gama din America de N este mult mai diferita decat oferta lor europeana).

RAV4 nu este o masina off-road. este un produs creat pt. piata americana care este f. SUV-ofila comparativ cu cea europeana, dar paradoxul este ca in cel putin 90% din cazuri americanii cu SUV-uri nu ies de pe asfalt decat cum facea cineva misto aici la 3 dimineata cand nu mai nimeresc drive-way-ul si mai intra pe peluza din jurul casei.

CRV, RAV4, Forester ca si Highlander si Pilot sunt crossovers ( adica sunt turisme mai inalte si cu AWD dar nu sunt de tavaleala pe coclauri) si chiar marii mastodonti americani: explorer, expedition, trail blazer, durango, tahoe, suburban, etc. desi provin din pick-up trucks cu ceva capacitati off-road nu au calitati off road deosebite ele fiind masini de teren modificate sa fie comfortabile pe asfalt. singura marca care pastreaza abilitati off-road bune este Jeep. toyota are land cruiser si nissan Xterra/terrano si pathfinder/patrol care sunt de asemenea off-roader adevarate. asa ca nu va ganditi ca RAV4 e masina de teren ca nu e si nici nu a fost gandita sa fie de teren la un moment dat.
madalina
Serviceul Toyota Romania s-a comportat, cu mine cel putin, ca un service occidental. Dureaza sa aduca piesele mai mari - eu am avut de schimbat o usa intreaga si am asteptat 3 saptamani. Nu am nici-un fel de pile, nu am dat nici-un fel de spaga, nu mi-a disparut nmic din masina, am luat masina in perfecta stare si nici nu am cea mai scumpa masina a lor, ci ce mai ieftina., Yaris.

Se plangea cineva aici de ei, dar eu am fost extrem de multumita.
robert constantin31470
sa va zic eu cum sta treaba cu masinile japoneze. Eu am o mazda 323 din 87, si de cand am luat-o de un an si 1/2 nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Amortizoarele sunt tot amortizoare chiar si in Bucuresti. Ba nu mint am avut s-a infundat carburatorul de la benzina cea buna....
iuliana34566
la honda a aparut modelul FR-V care are sase locuri,trei fata-trei spate tongue.gif si toate scaunele se pot regla pe lungime(fiecare scaun separat)iar spatarul de la bancheta spate este rabatabil(independent fiecare scaun).in plus scaunul din mijloc fata se poate plia si poate fi folosit ca spatiu de depozitare.
cred ca daca se tin de treaba japoneziii vor avea din ce in ce mai mare succes si poate intr-un viitor mai apropiat ne vom putea si noi permite sa avem o honda in fata blocului smile.gif cu mai multa usurinta.
Nazareno Gabrielli
Masinile japoneze arata din ce in ce mai bine dar dupa parerea mea mai au pana se se ridice la nivelul celor germane. Nu cred ca daca as avea bani pentru o masina noua as sta in cumpana intre Toyota Avensis sau un Golf IV sau V.
Din punctul meu de vedere, masinile asiatice nu trec testul rezistentei in timp. Dupa vreo 10 ani, starea lor are de suferit vizibil. Nu se intampla acelasi lucru cu VW, ca sa nu mai zic de BMW, Mercedes sau Audi.

Mai e ceva. Mi s-a parut intotdeauna ca japonezii au incercat tot timpul sa iasa in fata cu tot felul de sisteme inovatoare care nu fac altceva decat sa complice foarte tare mecanica unei masini. Nu sunt impotriva progresului, departe de mine acest gand, dar prefer masinile ceva mai simplute. am observat ca sunt mai durabile in timp si nu trebuie sa alergi disperat la service-uri care te usuca de bani.
am patit-o cu un hyundai. Mi s-a aprins un bec la bord cu "check engine". Cei de la service au pus-o pe tot felul de testere si pana la urma au ridicat din umeri. A trebuit sa ma interesez eu peste tot ca sa vad ce are.
Vreau sa spun ca prefer un Mercedes vechi de 10 ani, dar bine intretinut, decat o asiatica noua.
madalina
IN privinta rezistentei in timp, cred ca te inseli. Testele de fiabilitate (=Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți-cf DEX) au plasat pe primele locuri masinile japoneze. Nu cred ca asta este problema lor, ci faptul ca au tyaxe vamale mari si perioade mari de livrare pentru cele facute in Japonia.

Nu poti compara Avensis cu Golf, din simplul motiv ca fac parte din clase diferite. Avensis-ul il compari cu Passat si Golful cu Corolla.

Hyundai nu este o masina japoneza. Este coreeana. Diferentele sunt uriase intre ele. E ca si cum ai spune ca o masina facuta in Bulgaria de un producator autohton (nici nu stiu daca au) este la fel ca una facuta in Germania.
G e o r g e
pai tu compari niste lucruri total diferite.

masinile nemtesti actuale sunt masini de consum , nu vor functiona 10 - 20 -30 de ani precum bunicile lor.

iar hyundai este coreana nu japoneza. nu poti sa compari, din nou masinile coreene cu cele japoneze.

hai sa o luam altfel, compara mertz cu lexus . huh ? tot aia e nu ?

de asemenea in topul fiabilitatii , in germania, sunt urmatoarele clasate :
1.toyota
2.mazda
3.subaru

apoi , matale compari masini din clase diferite precum spune si madalina.

daca un golf costa cat o avensis , masina dintr-o clasa superioara, eu mi-as pune probleme sa nu dau banii doar pe firma.
Iulian HondaFan
As prefera un Golf 5 Corollei, dar daca in banii de Golf 5 imi iese de o Avensis e clar ca as alege Avensis (exceptie Golf 5 GTI :love10:, dar asta o sa trebuiasca sa fie comparat cu altele la pretul lui ala umflatu' la care o sa fie).
Nazareno Gabrielli
Stiu foarte bine ca Hyundai este coreeana. Daca citeati atent ati fii vazut ca am folosit termenul de masini asiatice.

INSA eu m-am referit la motor, iar Hyundai-ul Excel al tatalui meu are motor de Mit Colt, marca japoneza dupa cum bine stiti. Hyundai-ul a folosit intr-o vreme motoare de la Mitsubishi.


Iar daca este sa compar un Golf cu o Corolla (asa cum spuneti voi masini din aceeasi clasa), Toyota pierde cu brio.

Despre Avensis nu am zis ca nu e buna, ci doar ca prefer un Golf in locul ei. Daca ar fi sa o compar cu un Passat (asa cum spuneti voi masini din aceeasi clasa), iar cred ca e iese un mic avantaj in contul Passat-ului.


Asta e pararea mea.
G e o r g e
la ce pierde ? :shock:

la pret de achizitie ? nu
la fiabilitate ? nu (Vezi ultimul clasament al fiabilitatii in germania)
la performante ? poate , nu si daca comparam masini motorizate asemanator .
Iulian HondaFan
motoarele pe benzina de la toyota si honda inca fac de rusine oricare motor FSI al VW. turbo de la subaru de asemenea bat pe cele ale VW. calitatea tablariei si a interiorului este insa superioara la VW.

DPDV practic o Corolla, o Mazda3 sau un Civic ofera mult mai mult pentru banii dati decat un Golf, dar Golf ramane standardul in clasa.
Nazareno Gabrielli
Cand imi cumpar o masina ma interesez foarte mult despre ce poate fiecare model.
Insa, clasamentele pe care le fac fel de fel de asociatii nu sunt primordiale in alegerea mea. proba practica e mai graitoare.
Unii au invocat faptul ca Toyota are motoare mai puternice decat VW, pe aceeasi clasa. Pentru mine asta nu e asa de imprtant pentru ca daca vreau intradevar sa alerg ma orientez spre o masina sport cu adevarat.
Discutia nu se reduce nici la putere si nici la faptul ca poate Toyota are un beculet in plus care iti arata temperatura din portbagaj. laugh.gif

Din punctul meu de vedere VW este peste Toyota la calitatea materialelor folosite, la design (aici depinde de gustul fiecaruia) si de tinuta de drum.
Nu cred ca o Corolla este la fel de stabila pe sosea precum un Golf. Daca este asa contraziceti-ma. Sa spuna cineva care le-a incercat pe amandoua. Daca se poate sa lasam un pic la o parte clasamentele, invocate de unii.
Iulian HondaFan
Civic e mai stabila decat Golf 4 si la fel de stabila ca Golf GTI desi pare mai putin asezata, daca o bagi in curbe e la fel de agila. Golfurile pana la 4 ( ca nu am condus 5) se cam dau in nas inclusiv GTI-ul. mie Civic mi se pare excelent de bine echilibrata pentru o masina de 13-17000$. Mazda3
si Focus ar fi insa cele mai manevrabile din clasa compact la ora asta.

Corolla e comparabila in manevrabilitate cu Civic si Golf.

Sincer si eu nutream aceeasi admiratie pentru Golf, sunt convins ca GTI-ul face cei 4000$ dati in plus fata de Civic, dar un Golf 4 standard cu un motor de 1.6 sau 2l pe benzina nu este peste un Civic sau Corolla decat la tablarie si poate la detalii de interior. cat priveste putere, consum Civic si Corolla sunt deasupra.
Nazareno Gabrielli
Ok. Accept ca asa este.


PS: Dar de Golf 3, VR6 ce spuneti?
Iulian HondaFan
Golf 4 VR6 este mai puternic 200CP, dar acceleratia maxima ( 0-100km/h) nu este cu mult mai buna decat a 1.8T ( dupa car & driver este chiar mai proasta) decat a 1,8T. In plus motorul fiind mai greu problema cu "dusul in bot' la curbe este mai pronuntata). Eu am dat cateva ture cand am luat 1,8T si ce mi s-a parut pozitiv este ca acceleratia era mai liniara si ca trage mai bine la turatii mici ( plecare e mai lina). dar asta tine de turbo lag si are si partea ei faina, un turbo te baga in scaun mai tare.

Nu am condus Golf3 dar banuiesc ca daca motorul de 1.8T este un pic supradimensionat pentru FWD si platforma si suspensia Golfului 4 atunci un VR6 este si mai supradimensionat pe un Golf3 care totusi are o platforma mai putin rigida si o suspensie mai putin performanta decat a Golf4.
James Kilowatt
Apropo, are cineva vre-o idee cum vor evolua preturile la Toyota cand vor incepe sa le produca in Cehia? Si cand vor incepe sa le vanda?
Apropo pentru funii Peugeot... uzina din cehia e facuta in colaborare intre peugeot si toyota. In franta se spune ca japonezii nu accepta nici un compromis la calitate, si-i obliga si pe francezi sa faca asta, care in mod traditional cautau doar sa scada preturile... din motivul asta peugeoturile facute in cehia se spune ca vor fi mult mai fiabile decat cele franceze. Erau unii convinsi ca masinile facute in franta sunt grozave...
Iulian HondaFan
asa au facut si joint-venture-ul cu GM din Los Angeles, California. Chevrolet-urile si Pontiac-urile de acolo, bine sunt bazate pe corolla toate, sunt la nivel toyota, desi uzina este a GM cu muncitorii americani angajati initial de GM si sindicalizati de UAW.
Nazareno Gabrielli
Golf 3, VR6 are 174 CP.

cuplu maxim de 234 NM la 4200 de rotatii

0-100 km/h in 7.6 secunde

greutatea masinii 1155 kg



PS: In 2002 a fost lansat Volkswagen Golf R32, care are 234 CP, 24 valve.
greutate 1500kg.
0-100km/h-6.6 sec[/i]
Iulian HondaFan
Mircea uita-te pe topicul de GTI pentru amanunte. eu am varianta motorului 1.8T de 180CP.

R32 este clar cel mai evoluat Golf de pana in prezent. dar si costa 30000$.
Rai
Nu stiu voi vorbiti de un Golf ca de o masina rapida poate pentru unii,dar si un Golf are limite.Eu unul zic daca dau pentru un Golf 27.000 euro sunt nebun nu stiu dar in curba nu sta chiar asa de bine motorul un v 4 lasa de dorit sa nu mai vorbesc de frane canci cand calci nu ma intereseaza testele din net sau reviste sunt sponzorizate de obicei de VW caci culmea orice masina o compari tot Golful e mai buna.Eu am condus multe masini asta imi e meseria mi-a placut Subaru si BMW la pretul asta si masinile au si frane si motoare.Golful e bun de familie sa mergi la lucru dar daca vrei sa simti ceva atunci sunt masini destule la pretul asta.Dar daca cineva se va urca vreodata dintr-o masina in alta va vedea diferenta mai ales la franare si in curbe.
Iulian HondaFan
Rai de ex. R32 e un Golf si sta f. bine si in curbe si comparat cu Impreza WRX STI si Mitsubishi Evo, desi nu are performantele dinamice ale acestora se prezinta binisor, plus ca este mai comfortabil pentru viata de zi cu zi.

la 30000$ e greu sa gasesti o masina mai rapida si cu handling rezonabil, acum este noul Legacy care ar fi o alegere mai buna, dar anul trecut nu aveai nimic altceva de ales.

daca BMW scoate ceva mai bun in banii astia ar fi OK. dar de 40000$ cat ar fi un BMW330 eu am luat un Civic si un Golf si au ramas bani si de o vacanta, plus ca si asigurarea e mai ieftina.
James Kilowatt
La banii astia intra o Alfa 147 GTA care nu are nici un complex in fata Golfului. In testele de handling facute de jurnalistii auto francezi a dat clasa golfului R32 fara a avea macar gadgeturile electronice conectate!..... Si mie pretul ala mi se pare excesiv. O fi si asta unul din motivele pentru care acum este o ploaie de proprietari de golf de 2-3 ani care le dau inapoi la dealeri si cumpara Alfa.
Pe de alta parte si cei de la Alfa stiu sa "mituiasca" jurnalistii.... le tot ofera stagii de pilotaj, de "securitate rutiera" si alte chestii astfel incat e greu de apreciat obiectivitatea lor.
Iar afla GT proaspat scoasa se pare ca va da mari batai de cap celor de la BMW pe piata europeana.... 37.000€ pentru modelul de varf, concurenta pentru aceleasi performante e mult mai scumpa.
madalina
Exista mai multe topicuri despre Golf! Se poate sa continuam aici discutia despre masinile japoneze si la VW sau Versus sa comparam sa discutam despre Golf?

Multumesc pentru intelegere!
malin34426
Bravo Madalina !
hai sa-ti vorbesc de japoneze. Au cel mai bun raport pret/calitate.
si iti spun asta din doua ipostaze . Cea de inginer auto cu destula experienta , care ma face sa afirm ca depasesc mult in fiabilitate si comfort pe cele europene , si cea de posesor a multor masini (in prezent am 9 din care trei japoneze, si am avut si condus in 20 ani multe altele )
care ma duce cu gandul la migala cu care sunt proiectate si construite autoturismele japoneze. Un singur exemplu : incearca sa conduci un Galant cu motor 2.4 GDi si cutie automata ;nu te mai dai jos din ea .
Astept cu nerabdare noul Colt. Nissan desi a avut probleme pentru un nenorocit de ax de pompa diesel , poate concura in stabilitate cu toate europenele (de serie - sa nu va aud ca-mi veniti iar cu sportive).
Toyota bate vanzarile in Europa dupa ce a spart pietele in Grecia , Anglia si Bulgaria . Afiseaza un comfort admirabil si motoare fiabile.
Cat despre Honda - aduna tot ce am scris mai sus si mai pune o clasa peste.
Europenii , in afara unor serii scurte nu mai dau asa multa atentie finetei si comfortului, lucru absolut normal dacte gandesti la nebunia cu care au inceput sa produca si seriile f. mari de productie . Satu si ma gandesc la ce preturi vor ajunge masinile (comparand cu salariile din Eu) si daca nu cumva nici nu vor mai fi trecute pe nume ci atunci cand se strica ceva ,o lasi la primul service de firma , completezi un formular si pleci cu alta.
Ceva de genul asta se intampla deja in Italia , dar este mult limitat de
cerintele institutiilor de interne mondiale si de necesitatea de a avea un control asupra oamenilor . Cand vor vota sa purtam "cip-uri" (sunt destui politicieni in Eu ce vor musca) vom folosi masini ,nu le vom poseda.
Ma opresc aici ca si eu am luat-o razna! Sa auzim de bine!
Iulian HondaFan
a aparut GDI-ul pe modele de serie? :shock:

da, m-am uitat in Europa aparut pe Galant: 2.4l GDI cu 144CP la 5500rpm si 211 Nm la 3500rpm. nu am gasit insa consumul.

iVTEC 2.4l de la Honda scoate 160-200 ponei si 223 Nm la un consum mixt de 9l% pe Accord.

se pare ca si GDI-ul e o dezamagire, doar daca consumul la acest motor ar fi fenomenal de mic.
Iulian HondaFan
QUOTE(MR28673)
La banii astia intra o Alfa 147 GTA


Alfa 147 GTA cu V6 de 3,2l, 250cp este la fel de rapida ca R32 si costa vad 32000 euro, deci vreo 40000$... R32 la 30000$ e inca cea mai performanta alegere exceptand Impreza WRX non STI
bark35485
daihatsu e bun si scrie si tu mai putin si mai frumos :minigun:
James Kilowatt
In franta pretul oficial la alfa 147GTA este 35.000 cu toate taxele incluse, insa exista aproape permanent promotii incat sa poata scadea sub pretul psihiatric de 30.000€. Pe de alta parte, Golf e scump e scump pe aici.
Oricum, si pentru una si pentru alta asigurarea costa enorm....
ionut32111
o alfa 147 V6 24v GTA=35142E,un subaru impreza 2.0 WRX=36348E,subaru face 0-100km/h 5.9s,alfa 0-100km/h 6.3s

consum subaru / alfa
urban 12,7 litri / 18.1
extraurban 7,1 litri / 8.6
mediu 9,2 litri / 12.1

deci subaru :cheers:,arata si mai bine
G e o r g e
subaru e masina ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ca sa nu spunem ca subaru are 30% taxe , daaaa???

luate in leasing subaru iese mai ieftin :cheers: cam cu 20% mai ieftin decat pretul lui de 36 000
bogdan41974
sa va spun eu cum stau lucrurile cu japonezii asti ca traiesc cu ei aici zi de zi au respect pentru orice lucru care il fac iar candte duci undeva te primesc cu caldura iar ca strain {roman}sant tratat curespect cea ce nu se intampla mai nicaieri in europa cat despre munca sa stiti ca sant foarte muncitori si se tin sedinte inainte de munca si dupa munca si i se spune colectivului cat trebuie sa faca norma in acea zi si cat se castiga sause pierde si ce consecinte aduc .iar cat despre masini ce sa va spun sant nr 1 sant pe locul 2 cei de la toyota ca nr de masini fabricate ca nr 1 sant general motors dar nu cred ca pt mult timp .vreu sa va spun ca in asia80 la suta se folosesc masini japoneze iar in japonia masini ca mercedes sau bmw nepreparate brabus sau lorinsen nu vezicum vezi prin romania iar masini cum sant isi cumpara cei tineri care vor sa para mai ciudati marcieuropene cum sant seat sauskoda nici pomeneala iar masini coreene nici pomeneala.dar sa stiti ca sant foarte buni in cea ce fac si la ei daca apare un produs nou in america sau europa mai trece un an pana apare plus ca au o masina care o fabrica numai pt ei toyota centuri ceva in jur la 100000de dolari masina care o folosesc numai avocatii familia regala adica cei cu bani
Iulian HondaFan
Europenii pasesc si ei pe urmele americanilor in aprecierea masinilor asiatice:

ACEA statistics show that Japanese brands combined sold a record 1.91 million vehicles in western Europe last year, a market share of 13.1 percent. Korean firms reached almost 591,000 during the same period, another record and a share of 4.2 percent.

Collectively, Japanese and Korean manufacturers added 4.1 percent of market share over the past three years. That’s nearly another 450,000 units annually – the equivalent of Seat’s entire 2004 production – in a period when overall demand in western Europe fell by about 2 percent to 14.5 million units.

Asian firms are set to increase their combined market share from 17.4 percent last year to almost 19 percent by 2010, according to Global Insight (13,8% for Japanese brands and 5.1% for the Koreans).

Their totals for the whole of Europe – everywhere west of the Ural Mountains including the bulk of the Russian market – were far higher, though no reliable official data exist.

In the data gap, conventional analysis can be misleading. European automakers often report sales in terms of western Europe. Asian brands cite all of Europe including Russia and Turkey.

Toyota reported overall sales of nearly 916,000 vehicles in Europe in 2004, including light commercials. ACEA’s figure for Toyota in western Europe (European Union 15 plus Switzerland, Norway and Iceland) was approximately 725,700.

Similarly, Nissan claimed almost 544,000 sales in the whole of Europe last year, but the western European total was only 366,000.

ACEA’s figures therefore represent only 80 percent of Toyota’s European total and two-thirds of Nissan’s. The situation is similar for other Asian brands.

In other words, the common view of only sales in western European dramatically understates the true positions of Japanese and Korean brands in all of Europe. They are bigger and better entrenched than many western Europeans see them.

Dupa Autonews Europe

In USA marcile asiatice detin in prezent 36,2% din piata fiind si anul acesta in expansiune: Toyota a crescut pe primele 3 luni 2005 cu aprox 17%, iar Nissan, Suzuki si Grupul Hyundai ( Hyundai-Kia) ambele cu aprox 11%. Mazda si Honda sunt insa in scadere cu aprox. 1% pe primul trimestru al 2005 fata de aceeasi perioada a anului trecut. Subaru in ciuda introducerii noului Legacy/Outback anul trecut a avut vanzari stabile ( nici o crestere) probabil datorita faptului ca pretul benzinei e in crestere in America si piata arata semne clare de reorientare catre masini mai eficiente.
Iulian HondaFan
The following table compares Honda's and Nissan's production, sales, profit and stock performance:



HONDA NISSAN

Output, year to 3/04 2.99 mln vehicles 3.06 mln vehicles

Sales, 9 mth to 12/04 6.3 tln yen 6.1 tln yen
Net income, 9 mth 392.1 bln yen 373.0 bln yen
Full-year net, est. (1) 480.0 bln yen 503.0 bln yen

Market capitalization 4.85 tln yen 4.76 tln yen
Weighting, Topix 1.380% 1.356%
Weighting, MXAP (2) 1.202% 0.802%

Sales, calendar 2004 3.19 mln vehicles 3.30 mln vehicles
Subtotals:
U.S. 1,394,398 985,989
Japan 743,071 826,822
Europe 255,721 543,948
Asia ex Japan 498,398 410,811
Others 302,419 528,260

Asian sales have helped Honda cut its dependence on the U.S. to 64 percent of operating profit... Nissan's U.S. share is at 74 percent, the most among Japan's top five automakers.

Chinese government data show Honda had 9.1 percent of the nation's passenger-car market in 2004, compared with 2.6 percent for Nissan and 4.9 percent for Toyota.
cosmin45741
am o japoneza de care sunt f multumit si mandru, dar asta nu inseamna cu nu mi-as fi luat vreun bmw. din pacate la banii pe care i-am dat pe o masina full, imi luam un bmw (seria 3) chel si uzat moral, tehnic si ca si design (mai ales cel interior lasa de dorit).
dar totusi e bmw, are o alta imagine, un alt sound la motor si o tinuta de drum care, dupa unii, e cu cateva generatii peste toate celelate marci auto (vezi test comparativ serie 7 vs a8-atunci cand au aparut).
la capitolul fiabilitate nu comentez in favoarea sau in defavoarea vreuneia, stiu ca japonezii stau mai bine in top, dar nici germanele de clasa bmw-ului nu cred ca stau mult mai prost.
iar daca aparea acum un 1 an si seria 1, nu stiu pt ce as fi optat, chiar daca e o clasa mai mica.......
ady47280
iti dau in parte dreptate,am acum bmw,dar am avut mai multe masini japoneze si m-au spart-vorbesc de masini destul de vechi,dar intretinute
ex-mitsubishi starion turbo de 2000cc-181 cp-zapaceam soseaua cu ea acum 3 ani,si vreau sa spun ca era si foarte fiabila
imi plac mult motoarele japoneze la disperare-sunt si silentioase si fiabile daca stii sa le intretii-bafta
apropos ,sunt deschis si discutiilor despre orice bmw-le repar toata ziua-adioprisan
madalina
Exista un foarte frumos topic dedicat BMW. aici se discuta despre japoneze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.