Marii constructori de masini si accidentele |
This topic is about Marii constructori de masini si accidentele, the author, James Kilowatt, wrote about: In Franta e in scadere numarul accidentelor fatale... Datorita cica politicii de Toleranta 0. Datorita politicii asteia am luat o amenda de 90 pentru ... To read more just scroll down
Marii constructori de masini si accidentele |
Aug 13 2004, 01:23 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Insa infrastructura e prosta si aici. Adica nu proasta, ci doar insuficienta. Asta nu cauzeaza fatalitati neaparat, ci doar ore pierdute aiurea, poluare, nervi..... |
|
|
Aug 13 2004, 01:45 PM
Post
#62
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Parisul mi s-a parut groaznic in zonele centrale, din punct de vedere al traficului. Desi traversam numai si numai pe culoarea verde a semaforului , de fiecare data a trebuit sa fug sanatos din fata vreunei masini care mergea cu o viteza mult prea mare. Acelasi lucru mi s-a intamplat si in '97, '98, 2001 si 2003.
|
|
|
Aug 13 2004, 02:08 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
eu imi fac cei 40-50 de km zilnici pe drumuri cu 2 benzi. si aici in spatele unuia care merge mai incet se face coada si stau toti unul in fundul celuilat astfel incat daca vrei sa depasesti trebuie sa depasesti tot sirul, pt. ca daca depasesti doar 1 -2 masini trebuie sa te bagi si sa tai fata unuia din sir.
si eu cred ca asta tine de faptul ca nu sunt siguri de abilitatea de a depasi. chestia era valabila si pe coasta de est, ba inca acolo aveai linie dubla continua pe mai toate astfel de drumuri. |
|
|
Aug 13 2004, 02:46 PM
Post
#64
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
|
|
|
Aug 13 2004, 04:17 PM
Post
#65
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 29-July 04 From: Bucuresti Member No.: 30.044 |
Reversul este ca aceste camioane ar trebui cumva sa ocoleasca Bucurestiul, numai ca nu prea au pe unde din moment ce centura Bucurestiului este vai de mama ei! Si uite asa din cauze de infrastructura a drumurilor dam undeva si crapa altundeva. Revenind la disciplina pe soselele RO, fratilor noi suntem balcanici, sa nu creada cineva altceva, sa facem o comparatie cu circulatia din...Turcia de exemplu? |
|
|
Aug 13 2004, 04:40 PM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
MR, ai facut o observatie acurata cu spiritul de turma, cred ca e implicat...
dar nu cred ca e rau, oamenii au un comportament mai lipsit de riscuri astfel. In ceea ce priveste chestia cu camioanele, in multe zone din Manhattan camioanele nu aveau voie decat noaptea intre anumite ore pt. incarcare-descarcare de marfa. In zona metropolitana a NYC sunt de asemenea foarte multe autostrazi pe care camioanele nu au acces ( acestea sunt denumite parkways). cred ca limitarea accesului camioanelor in anumite zone e o idee buna si pt. Bucuresti, dar cred ca trebuie facut mai mult... apropos, si ideea lui Basescu de face liniile acelea de tramvai mai inalte mi se pare buna. In toate marile aglomeratii urbane se face un efort de a incuraja transportul in comun, pt. evitarea ambuteiajelor, si daca ai un transport in comun civilizat si rapid atunci oamenii vor avea un stimulent sa il prefere celui individual auto. cineva poate argumenta ca pt. Bucuresti este prea devreme, dar orasul asta este f. prost proiectat ca sa acomodeze un trafic de volum mai mare si relativ dens populat cu multitudinea de cartiere de blocuri. Cum nivelul de trai va creste usor si mult mai multi bucuresteni isi vor permite masini chestia se va inrautati daca nu se face ceva. E nevoie acuta de autostrada de centura si cateva axe care sa intre pana la cativa km de zona centrala. pana atunci reglementarea parcarii , sensuri unice si incurajarea transportului in comun civilizat ar face situatia mai tolerabila pt. toata lumea. |
|
|
Aug 13 2004, 05:21 PM
Post
#67
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 29-July 04 From: Bucuresti Member No.: 30.044 |
Si mai este o chestiune: Bucurestiul se extinde pe zi ce trece, dar ca de obicei gandim cu dosul: intai facem casele si dupa aia vrem sa facem si drumurile, ceea ce va duce in curand la aceeasi problema adica lipsa acuta de acces rapid catre si dinspre oras. Basescu doreste el multe printre care si sosele suspendate si/sau subterane, dar ca de obicei cei care strigau acum 10 ani "nu ne vindem tara" acum sunt ofuscati ca le va trece soseaua prin fata balconului de la etajul 5.
|
|
|
Aug 13 2004, 06:30 PM
Post
#68
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
Madalina, ceea ce ai vazut la Paris nu este nicidecum lipsa de respect pt. pietoni. am vazut cum in fata politistului de la circulatie, pe trecere, pietonii traversau strada printre masini. asta e o lege nescrisa pt. fluidizarea circulatiei. in zona pariziana sunt ~2.5 masini/ cap de locuitor. eu consider ca se circula f. civilizat avand in vedere nr. masinilor. in Franta pericolul cel mai mare il constituie motociclistii.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 09:20 AM |