IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Marii constructori de masini si accidentele

This topic is about Marii constructori de masini si accidentele, the author, bodescu29824, wrote about: LA statisticile de la EU nu am inteles prea mult. Nu am inteles daca accidentele sunt facute de soferi proaspeti si de asemena care este marca cea mai ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Marii constructori de masini si accidentele
bodescu29824
post Jul 28 2004, 03:55 PM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 25-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.817



LA statisticile de la EU nu am inteles prea mult.

Nu am inteles daca accidentele sunt facute de soferi proaspeti si de asemena care este marca cea mai busita.


--------------------
bodescu jr.

deb@ssa.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Jul 28 2004, 07:25 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



Nu cred ca se poate scrie despre anumite marci ca se intampla mai multe accidente.Depinde mult si de cine conduce.
Un adevar din pacate exista tinerii 18-23 ani fac cel putin in Germania mai multe accidente si cele mai multe sunt noaptea si sub influenta alcoolului.Se vede si la asigurari pana la 23 de ani platesti de nebun mai ales la masinile mai mici in pret ce un tanar si-o poate permite aici.
Si un lucru sigur si definitiv nu exista pe pamant o masina sigura 100%,si asta zice mult dar cu technica actuala sansele de supravetuire sunt f mari o zic statisticile daca ma gandesc ca azi avem de 2-3 ori mai multe masini pe strazi in comparatie cu anii 70 si victimele sunt mai putine la accidente mai multe inseamna ca technica e mai buna chiar f buna.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodescu29824
post Jul 29 2004, 08:23 AM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 25-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.817



QUOTE(M a r i u s)
Nu cred ca se poate scrie despre anumite marci ca se intampla mai multe accidente.Depinde mult si de cine conduce.
Un adevar din pacate exista tinerii 18-23 ani fac cel putin in Germania mai multe accidente si cele mai multe sunt noaptea si sub influenta alcoolului.Se vede si la asigurari pana la 23 de ani platesti de nebun mai ales la masinile mai mici in pret ce un tanar si-o poate permite aici.
Si un lucru sigur si definitiv nu exista pe pamant o masina sigura 100%,si asta zice mult dar cu technica actuala sansele de supravetuire sunt f mari o zic statisticile daca ma gandesc ca azi avem de 2-3 ori mai multe masini pe strazi in comparatie cu anii 70 si victimele sunt mai putine la accidente mai multe inseamna ca technica e mai buna chiar f buna.


Apropo de tehnica, adica limita din localitate care este de 50-60 este facuta dupa masinile din anii de demult asa ca acum ar trebui sa se poate circula cu si mai mult?


--------------------
bodescu jr.

deb@ssa.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Echo
post Jul 29 2004, 09:48 AM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-June 04
Member No.: 26.859



Limita de 50 de kmh in localitate este o chestie sanatoasa, in anumite locuri, si nu, nu este data de masinile de demult ci de bunul simt si de distantele de franare, timpi de reactie ai soferului, conditii de trafic etc. Sunt destule localitati unde pe anumite portiuni limita de viteza e ridicata la 70 kmh.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 29 2004, 10:19 AM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Plus ca in multe orase din Europa, chiar si cei 50km/h sunt un ideal greu de atins... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calin...
post Jul 29 2004, 04:53 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 72
Joined: 14-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.808



cele mai idioate legi le gasesti ca de obicei in...America. ma refer la faptul ca-ti poti lua carnet la 16 ani dar devii major la 21.cine raspunde de faptele la volan ale unui pusti de 16-17 ani. presupun ca parintii. in Franta se intampla multe accidente din cauza tinerilor teribilisti, imbibati de alcool si(sau) droguri care se intorc dimineata din cluburi dupa o noapte "tare". eu consider ca varsta optima pt. obtinerea carnetului este de 20 de ani.
in privinta fabricantilor, e bine ca doteaza masinile cu optionale cat mai multe,confortul e f. important, depinde de sofer sa stie sa le foloseasca la momentul oportun.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Jul 29 2004, 05:19 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



Limitele de viteza nu sunt facute pentru masini noi sau vechi ci pentru conducatori auto si condusul din cate stiu eu nu s-a schimbat sau gresesc?


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodescu29824
post Jul 29 2004, 06:08 PM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 25-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.817



Ba da condusul s-a schimbat nu mai exista Dacia 1300, generatiile noi de masini cer o altfel de reglementare.

Drumurile nu mai sunt la fel de proste, deci ca atare ar trebui niste adaptari la timpurile noi.

In Romania nu sunt autostrazi de aceea sistemul este prost.

Cand am fost in Germania era o placere sa mergi cu 50 in localitate pentru ca nu ma grabeam, in Romania cand trebuie sa plec de la Bucuresti la Brasov ...


--------------------
bodescu jr.

deb@ssa.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jul 29 2004, 07:00 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Vrei sa spui ca o limita maxima de viteza in localitate de 70-80 km/h este mai utin periculoasa in Romania decat un suport de pahar?


Sincer, tu mergi prin satele din Romania cu carute, biciclisti, oameni beti, oameni care merg pe sosea desi exista trotuar, oameni pentru care nu exista nici-o regula de circulatie?

Mergi relaxat si prin Romania, pleaca mai devreme, organizeaza-ti timpul mai bine si vei conduce cu 50 km/h in localitate asa cum ai condus in Germania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Echo
post Jul 30 2004, 10:35 AM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-June 04
Member No.: 26.859



QUOTE
Ba da condusul s-a schimbat nu mai exista Dacia 1300, generatiile noi de masini cer o altfel de reglementare.

Or fi alte masini, nu zic nu dar oamenii nu au evoluat chiar atat in ultimii 20 de ani, iar condusul e prestat de catre oameni. Cand or fi masini de merg singure pe strada conduse de computere atunci pot sa ridice limita de viteza la 300 de kmh. La fel ca si la avioanele de vanatoare, factorul limitator nu e masina, e omul. De ce crezi ca toate masinile (exceptand cele super super sportive) sunt limitate electronic la 250 kmh? Ca fapt divers acu vreo cativa zeci de ani in US vitezometrele de pe masini indicau pana la 85 mph, rar erau cele cu vitezometru pana la 120 su 150, asta ca sa descurajeze viteza excesiva (eu personal nu vad cum, dar asta e) laugh.gif Si inca ceva. In fiecare an sunt mai multe masini pe sosele => trafic mai greu intrucart soselele sunt si acum subdimensionate => viteza de deplasare mai scazuta. Degeaba ai o bomba pe roti, ca ambuteiajul e tot ambuteiaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 30 2004, 10:43 AM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Plus ca regulile si limitele sunt aceleasi si pentru un sofer de 35 ani in plina forma fizica si mentala, si pentru un incepator de 18 ani obosit de la discoteca sau de un batran de 80 putin cam la limita cu vizita medicalai.... Trebuie sa existe un factor de siguranta, pe undeva.... Sunt oameni care fac accidente la 60 la ora si altii care merg cu 200 fara probleme.
MAsinile se schimba, e adevarat... nu mai sunt dacii 1300. Insa cu dacia mergi cu 80, iar cu o masina noua mergi cu 130.... Degeaba e mai sigura, un accident e cel putin la fel de grav. O neatentie la 80 e una, aceeasi neatentie la 130 e alta, cu sau fara abs si ebd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodescu29824
post Jul 30 2004, 05:38 PM
Post #32


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 25-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.817



Categoric daca compari pe cineva de 20 cu 10.000 km experienta condus cu cineva de 35 care are 200.000 km balanta va inclina pentru cel din urma.

Masina este cum este ea buna rea, dar sunt totusi niste chestii care nu neaparat ca duc la accidente dar ...

Daca o firma a construit niste masini care dupa 100.000 km nu le mai tine frana in cat timp crezi ca vor recunoaste ei, cati trebuie sa buseasca viata si masina.

Multi spun ca au facut un accident cu un fel de masina care le-a salvat viata, dar ce ar spune daca ar stii ca masina care le-a salvat viata este cea responsabila pentru accident?


--------------------
bodescu jr.

deb@ssa.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristianc
post Jul 30 2004, 05:51 PM
Post #33


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 283
Joined: 3-May 04
From: Romania
Member No.: 24.584



QUOTE(bodescu29824)
Cand am fost in Germania era o placere sa mergi cu 50 in localitate pentru ca nu ma grabeam, in Romania cand trebuie sa plec de la Bucuresti la Brasov ...


Ai niste raspunsuri teribile si sunt numai 16.
In Germania era o placere sa stii ca daca mergi cu 51, elicopter, motocicleta, Polizei iti ardeau o amenda de ti se facea rau.
In Romania, printre ai nostri , te descurcai tu, mai ales cu politistii de pe DN1, ca nu degeaba vor sa bage camere de luat vederi, nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodescu29824
post Jul 31 2004, 04:39 PM
Post #34


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 25-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.817



QUOTE(cristianc)
Ai niste raspunsuri teribile si sunt numai 16.
In Germania era o placere sa stii ca daca mergi cu 51, elicopter, motocicleta, Polizei iti ardeau o amenda de ti se facea rau.
In Romania, printre ai nostri , te descurcai tu, mai ales cu politistii de pe DN1, ca nu degeaba vor sa bage camere de luat vederi, nu?


Sanchi daca crezi ca circuli regulamentar pentru ca ti-o arde cinva asta estechiar aiurea.

Distanta de la buc la satu mare se face de regula in 10-12 ore, treci prin toate satele, in germania in 10-12 ore intrii din Austria si iesi in Olanda.

Daca circuli fara tihna nai treaba sa depasesti viteza, este simplu.


--------------------
bodescu jr.

deb@ssa.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Aug 1 2004, 10:42 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Problema este de infrastructura si nu de limita de viteza. Daca aveam si noi autostrazi, puteam merge pe acolo mult mai repede si pe drumurile nationale mergeau cei care nu se grabeau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 1 2004, 12:49 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



idealizezi, Mada. experienta de aici ne spune ca ei tot vor merge incet dar nu pe drumurile nationale, ci pe autostrada, cand o da bunul Dumnezeu sa se faca si in Ro una, care macar sa duca de la Buc in Ungaria ( asa sa ne fie macar mai usor sa ne ushchim de acolo).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Aug 1 2004, 03:39 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Iulian, eu fac saptamanal 2-3 drumuri pe bucatica asta de autostrada dintre Bucuresti si Lehliu. Nu am intalnit masini care sa mearga in mod constant sub 100 km/h. Cei care merg asa de incet sunt, de obicei, speriati de ideea de autostrada si merg tot pe drumul national.

Oricum solutia pentru a merge mai usor, mai rapid si mai sigur pe drumurile din Romania nu este marirea limitei de viteza. Prin aceasta masura, doar micsorezi spaga politistilor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Aug 1 2004, 05:38 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



Infrastructura e una sigur ca lipseste inca se va rezolva in timp,pe mine ma ingijoreaza starea masinilor.Adica nu stiu cine da RAR in Ro dar circula masini multe ca si cum ar fii bombe pe 4 roti si asta face parte caci degeaba ai o masina super cu toate cum am avut eu si un tampit era sa ma loveasca in plin din cauza ca era curba si plouase a derapat cu frana blocata si glont spre mine am avut noroc ca m-a tusat numai putin dar e s-a facut praf de unde sa stie ca fara ABS se bocheaza rotile.Deci poti tu sa fi bun si sa ai o masina buna daca vine altul tot praf te face eu oricum as interzice sa se circule cu asemenea bombe,dar ce am eu de zis.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 1 2004, 06:27 PM
Post #39


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Mah ce topic interesant care n-are nici o legatura cu titlu si este "all over the place".

Cu multi zeci de ani in urma, vitezometrele la masinile americane aratau viteza maxima pina la 85mph ca sa descurajeze blah blah duh

Astia citiva zeci de ani sint de fapt vreo 7-8 pentru ca masinile Ford pina in 1995 (inclusiv) aratau viteza max. 85 mph.
*****
Marii constructori de masini si accidentele. Parca'n 1998 a fost mare tambalau aici cu cauciucurile Firestone montate pe sute de mii de Ford Explorer (si varianta Mercury )vindute intre nu stiu ce ani. Mare tambalau, s-a lasat cu judecata si "class action" pentru ca s-a dovedit ca a fost defect de constructie. Cert este ca au fost mortzi, victime, si atit Ford cit si Firestone au avut de suferit. Ford si-a revenit in schimb Firestone a disparut de pe piatza. Masinile au fost rechemate la dealer, incaltzate gratis...etc etc...bani dati de firme cetatzenilor etc. Anual, constructorii recheama la service diverse modele fabricate intre diferitzi ani pentru a se repara gratis anumite defecte de constructie...ca este o centura de sigurantza care nu se blocheaza...sau frine care nu tin...sau ca e vreo supapa "automatic shut-off valve" la rezervorul de benzina care nu functioneaza cind si cum trebuie ca ia masina foc in caz de coliziune (Ford Crown Victoria - citiva mortzi printre militzieni - militzia si taximetristii - principalii utilizatori ai acestui model). Personal, am avut 2 module de comanda: inchiderea centralizata si cred ca PNRDL module schimbate de dealer: (1) ca se puteau deschide usile in mers, (2) ca putea sa iasa masina din PARK cu motorul oprit. Aceasta politica de rechemare pentru reparatzii de catre fabrica este la cam toate produsele: carucioare sau jucarii pentru copii, aparate de uz casnic, etc. Nu stiu daca aceasta politica de protectie a consumatorului este in Europa (in Romania sint convins ca NU)- mai ales ca acolo ai de a face cu o situatie internationala...cu tari si legislatzii diferite. (cel putzin pina in trecutul "recent").

*****
http://www.safespeed.org.uk/speedlimits.html
In priviintza limitelor de viteza...consider ca limitele acestea de viteza stabilite in SUA prin anii 60 nu tin cont de avansurile facute in domeniul automobilelor si a calitatzii drumurilor. Cimentul de ieri a fost inlocuit de asphalt ultra adesiv care se usuca repede dupa ploaie si nu tine apa...Masinile enorme si poluante de ieri au fost inlocuite de masini usoare, cu distantze de frinare reduse, nepoluante (daca consideri standardele din 60).

Arizona Department of Transportation
http://www.dot.state.az.us/ROADS/traffic/speed.htm

Orice limita de viteza va fi in general incalcata. Studiile reflecta o realitate care ar trebui acceptata de diversele organe legislative. In general soferii daca au posibilitatea (conditiile de drum, masina sa permita) vor merge mai iute decit limita de viteza afisata. Dar este tot atit de adevarat ca marea majoritate a soferior nu depasesc viteza maxima admisa cu mai mult de 8-10%. Noi studii propun ridicarea limitei de viteza astfel incit 85% din participantzii la trafic sa mearga la respectiva viteza sau mai incet. AZ DOT ofera mai bine explicatiile. Vezi link mai sus. Caz clar... pe o sosea cu trafic redus , si limita de viteza 65 mph (IL), traficul se va deplasa in general cu o medie de approx. 75 mph indiferent de prezenta politziei.

*****

Carentul de condus la 16 ani. Este o prostie. Limita ar trebui ridicata la 18 ani. Iar virsta minima de 21 de ani pt. baut ar trebui redusa la 18. Oricum se bea in liceu. Ce este o prostie...la 18 anii ai dreptul de a vota...de atzi alege viitorul (mai mult sau mai putzin)...dar nu ai dreptul sa cumperi alcool. Limita de virsta federala este de 21 ani pt alcool dar sint zelosi precum Butera (magazin de haleala si bautura) care cu muskii lor au ridicat-o la 23. Pai daca vrei sa bei si nu ai virsta, ii dai unui nene 5 dolari in plus si ti-o cumpara el, tu asteptindu-l la intrarea in magazin. Virsta de 18 ani este mai reprezentativa...esti cam gata cu liceul, ai drept de vot...esti adult in marea majoritate a culturilor vestice. Ca adolescent, incepi sa itzi asumi ceva responsabilitate, mai putzine prostii in cap...cred ca atunci e cazul sa potzi lua carentul de conducere.

Prin 1996, studiile aratau ca dpdv al asigurarilor auto si al accidentelor rutiere, conducatorii auto intre 16-21 ani prezentau riscul cel mai mare, urmat de categ. de virsta peste 70 ani. (Iulian a explicat cum se obtine permisul auto aici). Ei bine, studii mai recente arata totusi ca babalicii sint ai mai periculosi, urmatzi de juvenilii plini de hormoni. O serie de accidente la sfirsitul anilor 90...parca in vara lui 1999, cind in Chicago o serie de babalici au intrat in magazine, in pietoni pe trotuar, in autobuze de scoala a dus la schimbarea legislatziei. Peste 70 trebuie sa fii controlat anual - proba scrisa si practica. Personal il tot amenintz pe tata ca ii ascund cheile daca il vad conducind (zilnic vedem moshi si babutze mergind cu 20mph prin zone de 35 incurcind traficul, trecind pe rosu, pierdutzi si fara sens de directie etc). Tata raspunde ca cel mai bine e sa arunc cheile...ca cu multa rabdare, incepind de dimineatza, tot le-ar gasi daca le ascund. Acum sincer...eu zic ca dupa la 75 de ani GATA. Potzi fi tu mai bun ca Fangio, Senna si Schumacher la un loc...ai imbatrinit, nu mai vezi, nu mai auzi bine, gindesti mai incet...lasa-tzi copii si nepotzii sa te duca de colo colo prin oras cu masina. Din pacate zilnic vad pesoane care si-au sarbatorit mileniul trecut 80 de ani care inca merg de colo colo. Da-o incolo....daca il claxonez ca merge prea incet in banda 2-3 etc...risc sa-i cauzez infarct.

M-am plictisit. Pa.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 1 2004, 06:59 PM
Post #40


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Si ca veni vorba de faimoasa autostrada. Cred ca romanii nu sint pregatitzi mental (in marea majoritate - doar daca nu au condus in vest ) pentru conceptul de autostrada. Lasind deoparte propunerea periculoasa de a avea Dacii 1300 si Oltcituri impartind drumul cu BMW si AUDI de ultimul racnet (((aici, de bine de rau masinile au performantze mai uniforme...nu o Dacie de 15 sec la suta linga un Suby de 5 s%)...romanii nu stiu ce este aia autostrada si ce presupune mersul pe asemenea artere.

La Chicago cu 6-8 benzi pe sens, cu iesiri de pe autostrada si pe dreapta si pe stinga (median), cu viaducte etajate cite 3-4 pentru schimbarea autostrazilor, camioane cu cite 10 axe care trec pe linga tine daca te misti mai incet de 70-75 mph de itzi zguduie masina...cu accelerari pentru inscrierea pe autostrada care pot aproxima starturile lui Schumacher (exista stopuri pe rampa de access a autostrazii incit de multe ori trebuie sa te inscrii pe autostrada plecind de pe loc).

http://www.dot.state.il.us/maps.html

Si ce presupune mersul pe autostrada...respect pt. ceilaltzi participantzi la trafic...mentinerea de distantze sigure de frinare, semnalizarea schimbarii benzilor...si mai ales fluidizarea traficului..."conduci mai incet...treci pe dreapta", cunoasterea destinatziei si a drumului pina acolo, si sa nu fii claustrofob, sa stii cum sa te incadrezi cu traficul, cum sa te adaptezi lui, etc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 01:55 AM