Curiozitati 1500 |
This topic is about Curiozitati 1500, the author, Cretulescu78550, wrote about: Ce as vrea si eu de la membrii acestei sectiuni din forum daca poate fiecare sa spuna la cat ar evalua masina proprie(lada of course) daca ar fi nevoi ... To read more just scroll down
Curiozitati 1500 |
Sep 24 2006, 10:31 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 3-June 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 78.543 |
Si o alta intrebare care nu prea are legutara cu anterioara...Imi puteti spune posesori de 1500 cate rotatii pe minut aveti la 120 respectiv 130kmh? |
|
|
Sep 24 2006, 10:47 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Lada mea as evalua-o la 1000 euro, desi... poate nu as obtine. E pt export in Franta, pare facuta binisor. Plus ca acum 1-2 ani i-am platit o revopsire, reantifonare, grunduire... Intre timp vopseaua s-a mai umflat in cateva puncte, acolo se aplicase o sudura...
Eu la 120 aveam parca 4000 si un pic de rpm. Mai rapid nu am mers cu ea. Motorul e de 1557 cm3. |
|
|
Sep 25 2006, 09:57 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 3-June 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 78.543 |
@georgian
In privinta rotatiilor mi'ai spus exact ce nu voiam sa aud , eu la 120 avand in vedere ca este si capacitatea o idee mai mica am ~4500rpm si mi se pare cam mult. Cum naiba ar putea atinge viteza de 152kmh eu nu vad , poate acum 20 de ani ! Culmea este ca pedala mai are cursa destula insa la felul cum se aude in interior ti'e teama sa'i mai dai :bash: Ceea ce priveste partea cu evaluarea masinii proprii mai vreau cateva opinii si am sa va spun oful personal. |
|
|
Sep 25 2006, 10:25 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Masina mea pe care o evaluez la 1000 euro e din '83, are 110.000 km, motorul nerefacut (am inteles de la mecanici ca nu ar fi nevoie). |
|
|
Sep 25 2006, 11:18 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
Ma gandeam sa iau lada albastra a lui Andrei de la Baia Mare (cerea 23 mil discutabil dar avea jante, cass si altele) si am dat 2 anunturi sa o vand pe asta alba: unul in care ceream 20 mil si altul in care ceream 15 mil. M-a sunat cineva pt ala cu 15 mil iar la 20 mil nimeni. Daca ar fi sa o dau cred k ar trebui sa ma multumesc cu 15 mil.......iar pt ce ofera yo zic ca e prea putin de accea vreau sa o mai tin cativa ani. Parerea mea e ca aceste masini nu sunt prea cautate decat de cunoscatori.....20 mil ar trebui sa faca a ta, cel putin din poze. :wave: |
|
|
Sep 25 2006, 11:52 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
QUOTE(Daniel82595) 20 mil ar trebui sa faca a ta, cel putin din poze. :wave:
a cui masina adica ? |
|
|
Sep 25 2006, 03:20 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
ma refeream la a lui cretulescu . nu vreau sa supar pe nimeni dar preturi fabuloase nu se pot obtine pe masinile asta. Eu zic ca fiecare isi vinde masina la cat face + un mic TVA emotional.
In legatura cu turatiile cel mai mult am mers cu aproape 130 km/h si se auzea tare rau.......si eu stau si ma intreb daca chiar mai prinde 150 km/h ..... oricum are o varsta, dar zgomotul motorului devine mai enervant de pe la 90 km/h .....ce bine mi-ar prinde o cutie in 5 trepte |
|
|
Sep 25 2006, 05:10 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 3-June 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 78.543 |
Ms de parere Daniel, apasarea mea cu pretu este urmatoarea...pe net toate laditzele 1500 care erau de vanzare nu prea am vazut sub 900 de euro. Avem o cunostinta care are tot o 1500 numai ca arata muuult mai bine ca a mea si vrea 35 de milioane pe dansa(merita toti leutii e 100% originala si in perfecta stare), eu am zis 25 neafisand pretul langa nr de telefon, cand au sunat si inca multi, au zis "cum dom'le atatia bani pt o masina de genul asta?" sau "ooo mult dom'le mult" sau altii intrebau despre masina si la urma de bani iar in momentul cand spuneam pretul "aha multumesc sanatate!". Am mai avut si cazuri care tot ce ii interesau era numai pretul nimic altceva probabil aveau de gand sa o foloseasca pe la carat ceva ... Asa ca mi'am zis ca o pastrez in cazul in care nu iau macar 22 de milioane.
|
|
|
Sep 25 2006, 06:04 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
asa as face si eu as pastra-o pt mine, iar in caz ca ar trebui sa o dau as da-o numai unui pasionat. 35 mil pe lada aceea despre care ne spui, 100% originala as da daca as avea banii .
Un fapt interesant este ca in vara era un anunt pe masini.ro ni care cineva zicea ca vinde o lada 1500 alba dar din 1979 iar la poze era masina mea. Cerea 1100 euro si nu avea nr de tel, doar mail ca il :minigun: . Acum 2 saptamani acelasi anunt pe alt site, tot cu poza masinii mele, fara nr de tel cerea 900 euro. Poate o da la pretul asta poate nu, dar stau si ma intreb ii era greu sa isi faca poza la masina |
|
|
Sep 25 2006, 07:37 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
)) ce faza..... In legatura cu turatiile... la a mea cu motorul facut, cutia de viteze originala in 4 trepte (suna intr-a 2-a si a 3-a destul de tare) la 80-90 ii pe-undeva intre 3000-3500 de rotatii. Maxim 140 km/h, inca mai putea. Cu cutia devit de la lada 2107 ( 5 trepte, zgomotoasa) intr-a patra la 90-100 km/h 3500-3600 rot. Cand ii dau a 5-a la 100 km/h scade turatia la 1300 si incepe sa traga de la 1500 in sus. Vit. maxima: intre 150 -160. Acum cu cutia de vit in 5 trepte de fiat inca nu stiu ca nu e montata deocamdata dar umeaza. Am mers cu o laditza asemanatoare cu a mea care avea cutie de vit. in 5 tr. de la fiat. Cam aceeasi faza ca la cutia de 2107, dar incepe sa traga de la 1300 rot, si treptele sunt mai bine etajate, si la turarii mari in trepte inferioare trage f. bine. Dar toate astea nu sunt batute in cuie. Sunt mai multi factori care determina viteza si turatiile. (ma refer la uzura motorului, reglajul motorului, starea cutiei de viteze, starea diferentialului, conditile atmosferice, starea drumului, inclinatia drumuluii, ce tip de benzina se foloseste, masa masinii, cat de incarcata e, etc). Cat despre pret... nu stiu cam cat ar merita laditza mea. Daca o revopsesc + fac pragurile ( pe partea stanga sunt 2 pete de rugina, iar pe partea dreapta 2 gauri in "fatza" pragului de marimea unui deget...am fost la tinichigiu, si imi cer 1.5 milioane sa mi le schimbe, in rest partea de jos a masinii e impecabila), cred ca pot sa cer pe ea cel putin 25-28 de milioane, cata munca si cati bani am investit in ea. DAR IN ORICE CAZ NICI NU MA GANDESC S-O VAND
|
|
|
Sep 25 2006, 09:57 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
QUOTE(k.68177) Cu cutia devit de la lada 2107 ( 5 trepte, zgomotoasa) intr-a patra la 90-100 km/h 3500-3600 rot. Cand ii dau a 5-a la 100 km/h scade turatia la 1300 si incepe sa traga de la 1500 in sus.
cum ? ai putea merge la 100 km/h cu 1500 rpm fiind in treapta 5 ? pe bune ? |
|
|
Sep 26 2006, 01:47 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 5-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.986 |
Nici eu nu cred ca la 100km/h cu o cutie de viteze de 5 tr ai 1500 rot/min.Pai asa ceva nu are nici un diesel cu motor din 2005. :puke:
Masina mea cred ca valoreaza in jur de 1000 € + ca are si instalatie GPL omologata.Dar sincer nu cred ca i-au pe ea. Masinile Lada indiferent cat de bine arata si cat de originale ar fi,sunt uzate moral.Anul "le trage" in spate si nimeni nu-ti mai da banul pe ea indiferent daca face sau nu.Se stie ca sunt robuste si te tin mai mult piesele decat pe Dacii ,dar degeaba.Piesele care se gasesc mai rar si uzura lor fac ca pretul sa fie o nimica toata.Si acum cand marketingul de pe piata te face si te obliga aproape sa-ti iei masini fara poluare(euro 4) cu fel si fel de sisteme de siguranta la niste preturi pe masura. Nu ati observat ca astia de la programul RABLA nu mai fac fata.Sunt oameni care chiar vor sa scape de aceste masini. Si prin acest program iti iei sigur o contravaloare de 30 mil pe ea. |
|
|
Sep 26 2006, 05:19 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Pe bune, intre 90-100 km/h cand ii dau a 5-a (desigur pe drum drept) scade turatia intre 1300 si 1500 si de la 1500 incepe sa traga. O sa pun fotografii ceva mai incolo
|
|
|
Sep 26 2006, 09:52 AM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 3-June 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 78.543 |
Oameni buni multumesc de sinceritate...altceva nu stiu daca mai am de adaugat, probabil ca mai mult de 15 milioane nu o sa imi ofere nimeni cu atatea masini "noi" pe piata, toata lumea alearga sa scape de vechituri cum poate si sa isi ia ceva pe care se poate baza ceva ani de aici incoace fara nterventii majore asupra ei Interesul meu era sa imi iau un scuter sau un motor de pe urma laditzei + o diferenta din partea mea dar nu stiu daca mai apuc
Asteptam pozele :wave: |
|
|
Sep 28 2006, 05:44 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Pt. k.68177
Draga Ladistule! Eu poate sunt novice in motoare de masini,dar prost nu sunt.Nu cred si vad ca tot insisti ca tu la 90-100 km/h in treapta a-5-a ai max. 1500 turatie.Pai uite ce cred eu si te rog sa verifici.Eu cred ca daca tu ai 1500 de turatii la 100 km 1.Ori ai turometul defect 2.Ori conduci alta marca de masina decat Lada Pai uite chiar azi m-am uitat la un Logan pe linie dreapta si la 70 km/h avea in jur de 1700 in tr a-5-a .Si nu cred ca motorul de Lada din '80 este mai bun decat cel de pe Logan. -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Sep 28 2006, 09:30 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
QUOTE(k.68177) Pe bune, intre 90-100 km/h cand ii dau a 5-a (desigur pe drum drept) scade turatia intre 1300 si 1500 si de la 1500 incepe sa traga. O sa pun fotografii ceva mai incolo
n-are cum! n-am timp sa scriu acum, dar cred ca sub 4000 rot nu prea are cum sa aiba cat despre vit max, la orice ora lada mea la 126 000 km (nu stiu daca s-a umblat in motor...) ia 140 la ora si suna bine motorul...oricum dupa 120 aud mai mult vant decat motor dar in conditiile in care: avans perfect, culbutori reglati la 10 000 km, ulei bun, carburator bun ex: cand am luat-o la 80 la ora nu prea te auzeai in masina cand am reglat tachetii am avut impresia ca se prise motorul, aproape ca nu se mai auzea la ralanti (ca si acum:) gasisem jocul la culbutori pe la 0,30 el tre sa fie 0,15... un 1500 bun ia 150 la ora fara probleme, si daca e si vant din spate... :bandit: :boxing: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 28 2006, 03:32 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
deci a mea nu e reglata . Am si eu o curiozitate pt georgian: Cati cai putere are 1600 in talon? ms
|
|
|
Sep 28 2006, 04:13 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Acum nu stiu, sorry Dar mai pune vreo 2 in plus fatza de o lada 1500
|
|
|
Sep 28 2006, 05:39 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
numai 2....sunt mai multi k am vazut pe net 1 lada de 1,6 L din 1978 in dubai si avea 90 CP.....dar nu stiu de ce nu sunt singur pe ce am vazut. Mai avea printre altele AC, geamuri el pe fata si alte dotari.
|
|
|
Sep 28 2006, 06:07 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Aaaa, nu, nici vorba, a mea are cam 75 cp, pardon, probabil ca avea cand era noua. In talon ar tb sa scrie ceva cu kw ?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 03:23 PM |