Forester 2007 - date tehnice |
This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, Zetics, wrote about: Intrebare: am citit pe combat zone ca LEgacy si Outback ar avea capota motor de aluminiu, pentru ca sa aiba centru de greutate cat mai coborat. Este c ... To read more just scroll down
Forester 2007 - date tehnice |
Mar 12 2009, 02:34 PM
Post
#161
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Este cumva valabil acest lucru valabil si pentru Forester ul nostru? Intreb pentru ca de la bun inceput am fost absolut uimit de cat de usoara este capota motor, in comparatie cu cea de la Accent, care sa zicem cu indulgenta ca este cel mult la fel de mare, daca nu mai mica, si totusi iti trebuie muschi sa o ridici. Eu n-am la Forester amortizoare / arcuri care sa tina capota si sa zici ca d-aia se simte mai usoara. Fara exagerare, parca are aceeasi greutate cu cea de la Tico (am avut si unul d-asta si stiu)! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Mar 12 2009, 02:40 PM
Post
#162
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Pune un magnet pe ea (unul d-ala de frigider sau ceva de la copii)
Daca nu se prinde inseamna ca nu e otel carbon si deci cel mai probabil este Al. E posibil totusi ca la Forester sa nu fi urmarit coborarea centrului de greutate ca obiectiv major. PS: la Legacy/OBK zice ca au pus capota aia si ca protectie pt pietoni (Doamne fereste!) This post has been edited by hdi: Mar 12 2009, 02:41 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 12 2009, 03:09 PM
Post
#163
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Daca nu e de AL ma intreb (usor ingrijorat... ) de ce naiba e atat de usoara!
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Mar 13 2009, 09:14 AM
Post
#164
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 13 2009, 09:43 AM
Post
#165
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
CITAT E posibil totusi ca la Forester sa nu fi urmarit coborarea centrului de greutate ca obiectiv major. Filosofia centrului de greutate coborat la Subaru se aplica inclusiv la Forester , capota este numai un exemplu, altele sunt constructia joasa (a nu se confunda cu garda la sol), pozitia de sezut, etc. Vechiul Forester parca e intre un crossover si un SUV . Nu stiu daca si haionul de la Forester e din aluminiu . Cei cu Forester poate sa ne spuna. P.S. eu in Combat nu am pomenit de Forester, fiindca era o comparatie Legacy vs. Passat This post has been edited by pista: Mar 13 2009, 09:45 AM -------------------- |
|
|
Mar 13 2009, 09:09 PM
Post
#166
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu stiu daca si haionul de la Forester e din aluminiu . Cei cu Forester poate sa ne spuna. Pai ce, la OBK e din Al? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 13 2009, 09:27 PM
Post
#167
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Pai ce, la OBK e din Al? Da si haionul e din Al, un motiv in plus pentru CASCO . This post has been edited by pista: Mar 13 2009, 09:29 PM -------------------- |
|
|
Mar 13 2009, 09:33 PM
Post
#168
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Pai ce, la OBK e din Al? Da si haionul e din Al, un motiv in plus pentru CASCO . Foarte interesant....ia zi tu tot ce stii.... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 24 2009, 06:12 PM
Post
#169
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
Haionul nu este din aluminiu. Capota motor da, protectie pietoni.
-------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Mar 24 2009, 10:25 PM
Post
#170
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Cum spune Vali la Forester (modelul precedent) haionul nu este din aluminiu, in schimb la Outback si haionul este din aluminiu.
-------------------- |
|
|
Apr 8 2009, 01:08 PM
Post
#171
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Facut revizia de 15.000 la SMT Pallady.
Cost total: 1150 lei din care vreo 400 uleiul (5 l ulei full sintetic Subaru... de care o fi el), vreo 310 filtrul de polen, vreo 320 manopera, vreo 50 filtrul ulei si vreo 80 filtrul de aer. La cerinta mea expresa, mi-au aratat cum arata filtrul de polen - exact cum ma asteptam: filthy, plin de tarana, muste moarte, frunzulite etc. Foarte amabili, m-am putut uita tot timpul la masina care a fost bagata pe standul chiar de langa acvariu. Mi-au mai fixat niste zdranganeli reclamate de mine in spate la plasticul de la hayon si la suportul de numar. Singura chestie curioasa: dupa revizie parca intra foarte (sau mult mai) usor in viteze! A, si franele tin mai bine (ce le-o fi facut?? sau e placebo!) -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Apr 25 2009, 06:09 PM
Post
#172
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
He he..eu mi-am lipit numarul din spate.am fost la niste baieti si l-am lipit,cu nush ce solutie,cum sunt placutele pe taxi.nu mai zdrangane,dar tot zdrangane ceva de ma seaca.pe mine m-a costat revizia la 30 mii 10 mil.Bine,am facut-o in Constanta la ARROW.Nu mai stiu pe ce am dat banii,dar astept cu nerabdare revizia la 45000 sa vedem cat costa.Si eu am o senzatie asa cum ai si tu,dar cred ca-i din subconstient.
Apropo...eu am un forester 2.0 5MT,si mi s-au cam tocit cauciucurile fata la exterior.Am fix 41320 km parcursi.de la ce-o fi? -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
May 5 2009, 12:12 PM
Post
#173
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Are cineva idee daca parbrizul la Foresterul meu (<2008) este atermic? Ma intereseaza pentru a stii daca detectorul e influentat.
This post has been edited by Zetics: May 5 2009, 12:15 PM -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 22 2012, 01:09 PM
Post
#174
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ce nu-mi place? Franele nu-mi plac, dar isi fac treaba si m-am obisnuit cu ele. Ruliul lateral te poate baga in sperieti, dar masina sta pe traiectorie. Cuplul la turatii joase e mic si trebuie retrogradat bine pentru depasiri mai rapide. Hmm.. ce nu-mi mai place... consumul., dar atentie: in clasa lui e no.1. X3 cu motor de 2l, Tiguan cu 2l, Passat 2l 4x4,orice altceva 4x4 2l benzina consuma mai mult si au performante dinamice mai slabe. [...] Ce-mi place? Cum sta pe drum si pe trasa dorita, feedback-ul oferit (asemanator masinilor sport si la BMW), am ajuns pe unde am vrut pana acum, parchez pe unde vreau, .. Mircea, te rog doua lamuriri: - iti pastrezi parerea si in prezent in privinta consumului, ref la alte marci cu 2.0L si 4x4 ? (Daca ziceai 1.8T si 4x4 te contraziceam deja ) - spui de ceva ruliu, apoi lauzi cum sta pe drum. Poti sa fii putin mai explicit ? Multumesc. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 22 2012, 04:12 PM
Post
#175
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Mircea, te rog doua lamuriri: - iti pastrezi parerea si in prezent in privinta consumului, ref la alte marci cu 2.0L si 4x4 ? (Daca ziceai 1.8T si 4x4 te contraziceam deja ) - spui de ceva ruliu, apoi lauzi cum sta pe drum. Poti sa fii putin mai explicit ? Multumesc. Salutare, Am vazut ca ai postat o intrebare cu cuplul (poate ajuta asta, il am mai de mult): graficesubaru.jpg ( 119.78K ) Number of downloads: 13 Referitor la consum postul e de 3 ani . Masina imediat face 5, tehnologia a mai evoluat, si modelele s-au inmultit mult. Alegerea acum ar fi mult mai grea. Referitor la motoarele turbo ... e alta mancare de peste. Am zis mereu ca in loc de 2.0 sau 2.5 aspirate, Subaru ar fi castigat mai mult pe piata europeana daca aveau 1.8 boxer turbo Cuplul pare ca e dezvoltat mai sus si din cutie, din cauza ca are treptele lungi. Cu ruliul - masina se inclina in curbe, dar nu paraseste traiectoria (pana la un punct, dar te anunta inainte de a intra in derapaj). Comparat cu o masina cu suspensii sport, si cauciucuri cu talon mic, senzatia e de gol in stomac, atunci cand balanseaza la schimbarea directiei, pana te obisnuiesti. Are si dezavantaje, pentru ca trebuie sa controlezi putin transferul de mase care are loc; nu poti sa faci stanga-dreapta-stanga-dreapta rapid, la viteze ridicate, fara efecte. La viteze normale nu sunt probleme de nici un fel. Avantajul e ca nu te rupe de rinichi pe drumuri denivelate, cu gropi, etc. Nivelul de confort e bun pentru asa ceva. Masina e setata pentru drumuri de macadam, cel putin asta e impresia mea. Mie inca imi place, si nu stiu daca as schimba-o, cu ce sa o schimb. E vorba si de $ aici This post has been edited by Mircea104901: Feb 22 2012, 04:13 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 22 2012, 04:36 PM
Post
#176
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Iti foarte multumesc pt grafice
Inteleg ca 2.0R de pe Impreza este acelasi cu 2.0X de pe Forester...Mai observ si ca pt un motor de 2.0L aspirat dezvolta un cuplu motor bun de aprox 180Nm (vad ceva diferente de ceea ce am gasit eu: 116kW vs 118kW) si la o turatie f buna (3600rpm) Si mai inteleg ca aceeasi motorizare de pe Impreza WRX MY2006 se afla si pe Forester MY2007 Imi place graficul de cuplu la aceasta motorizare f mult... Pacat ca e 2.5L si te omoara impozitul anuala + RCA + ce-o mai fi Am inteles acum: ruliul este al caroseriei Da, este ceva cu care trebuie sa te obisnuiesti...mai ales daca vii de pe o berlina virulenta ca mine. Ce greutate are Forester 2.0X si separat 2.5XT ? Te rog sa-mi spui daca dupa 5 ani ti-ai fi dorit un 2.5XT in loc de 2.0X, cum observ ca a upgradat si Zetics Multumesc inca o data. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 22 2012, 04:46 PM
Post
#177
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Te rog sa-mi spui daca dupa 5 ani ti-ai fi dorit un 2.5XT in loc de 2.0X, cum observ ca a upgradat si Zetics Multumesc inca o data. Cu placere Din cate stiu, motoarele nu difera - Impreza, Forester, Outback daca au aceeasi cilindree. 2.5XT imi mai doresc din cand in cand, dar destul de rar pentru ca in Romania nu ai pe unde sa-l alergi asa cum cere. Si cand l-am luat pe-al meu, a fost grea alegerea. Dar a primat 1)buzunarul si 2)safety . La buzunar ma refer in special la amenzi (pe locul 2 consumul si la urma de tot intretinerea). Acum un upgrade e cam exclus pentru ca merg mult si nu ar renta. L.E. in talon scrie 1485 kg. Incarcare 395kg (difera fata de europeni, japonezii sunt slabi . Nu face mutre nici la mai multe kg), remorcabila cu frane 1500kg, fara 715kg. Lungime 4485, latime 1735, inaltime 1590. This post has been edited by Mircea104901: Feb 22 2012, 04:49 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 22 2012, 06:43 PM
Post
#178
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Mircea, incredibil cum potrivesc datele legate de lungime si greutate cu Octavia 1U
Ce motorizare ai recomanda pt Impreza intre 1.5R si 2.0R (pt o doamna) si ce anume pt Forester intre 2.0X, 2.0D si 2.5XT si DE CE? This post has been edited by DORU: Feb 22 2012, 06:45 PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 22 2012, 07:26 PM
Post
#179
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Ce motorizare ai recomanda pt Impreza intre 1.5R si 2.0R (pt o doamna) si ce anume pt Forester intre 2.0X, 2.0D si 2.5XT si DE CE? Depinde de cum conduce doamna Daca are veleitati sportive, daca ii place sa o calce, daca, condusul reprezinta o placere si nu doar o metoda de deplasare pentru doamna, atunci o motorizare mai "musculoasa" la Impreza (2.0R) si la Forester 2.0D (pentru usurinta cu care se conduce si confort, costuri reduse la carburant), sau 2.0X modelul pana in 2008 pentru feeling/sunet 2.5XT mi-e frica sa-l recomand , mai ales pentru o doamna. E o "mica" bestie deghizata. Daca masina nu este decat un mijloc de transport, as recomanda 1.5R daca merge distante mai mari (consum cu cel putin 1-1,5l /100km mai mic decat 2.0), daca nu 2.0R. Depinde si de buget. Forester-ul l-as lua in calcul daca este nevoie de garda la sol ceva mai mare de 15cm cat are Impreza. Sau daca face drumuri neasfaltate mai des/zilnic. This post has been edited by Mircea104901: Feb 22 2012, 07:27 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 22 2012, 08:40 PM
Post
#180
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Doamna este linistita la volan si priveste condusul ca pe o metoda de deplasare.
Deci - ca si mine - recomanzi 1.5R Forester-ul ar fi pt mine, intr-un posibil viitor, daca ma voi desparti de Blue Flame in conditiile stabilite de mine (in privinta pretului ma refer) si daca nu-mi schimb optiunea intre timp (mai am vreo 2 modele in minte). Am citit ca la 2.0D ambreiajul cam smuceste pana in 1800rpm, la eliberarea ambreiajului in conditii de off-road usor si mediu. Consumul desi e diesel nu e chiar mic... La 2.0X am citit ca urca bine doar rampe scurte, din lipsa cuplului motor. Consumul e usor de intuit, dar prefer sa-mi spui tu cateva cifre reale. La XT ai tot ce-ti doresti, partea slaba sunt franele OEM. Iar consumul este intre 8 si 14%...ce-i drept, mai mare decat la Blue Flame. Multumesc pt sugestii, oricand accept si altele. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:16 PM |