IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

expolatare dura forester 2.0x

This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, Ioan103584, wrote about: 2.0 are sub 200 Nm, corect? ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 4 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> expolatare dura forester 2.0x
Ioan103584
post Aug 17 2007, 02:17 PM
Post #101


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



2.0 are sub 200 Nm, corect?


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 17 2007, 02:20 PM
Post #102


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



186 mai ezact smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 17 2007, 03:25 PM
Post #103


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



QUOTE(Ioan103584)
M-am mai gindit. Chestia cu frinele ca argument nu tine pentru ca frinele pe care le ai pe 2.0 sint la fel de slabe. Si oricum bagi cu 200. Deci nu e valabil.

Chestia cu look-ul iar nu tine, stim amindoi. Ramine problema de bani care sigur ca e reala si cea de noroc ca n-ai gasit pe stoc ceva mai interesant. Este?


nu biggrin.gif
franele sunt mai slabe la 2.0 dar sunt compatibile cu motorul, pe cand la XT sunt disproportionate (bine, zic eu acum frane, dar la inceput ma gandisem la frane+tren de rulare, insa intre timp mi-am schimbat parerea despre trenul de rulare, am ramas doar la frane). si nu ma refer doar la 200 la ora, atunci oricum trebuie sa fii atent ca franele nu mai fac mare diferenta, ci la reintrarile in coloana de ex, de care si tu vorbeai.

look-ul e o chestie subiectiva dar la mine a contat. nu e vorba de designul in sine, ca ambele sunt banale/urate ci de impresia pe care o creeaza. mie xt mi se pare ca nu e nici cal nici magar. nu mi se pare ca are alura de SUV si eu asta vroiam (vorbim doar de design).

daca il luam cu inima deschisa, il luam imediat (nimeni nu isi da ultimii bani pe un SUV, deci unde intra 2.0, intra si un XT, cel putin inainte de scumpire) dar, asa, am considerat ca nu merita.

unde ai dreptate, e la stoc: nu mai aveau decat un XT cu navigatie in toata tara si asta le-a pus capac la toate: am zis ca nu dau 1000 si ceva parca pe o cocoasa in bord.

e drept ca poate daca as fi mers vreo 1000 km inainte cu 2.0 poate ca treceam peste toate astea si imi luam xt. dar am facut drive testul pe drumul neasfaltat din spate de la SMT (adica tocmai pe unde stie el cel mai bine sa mearga) unde i-am dat peste 100 si asta m-a dat pe spate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 17 2007, 04:34 PM
Post #104


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



'Nteleg... Dar frinele au treaba doar cu viteza si greutatea masinii. Nu cu acceleratia ei. Asa ca greutatile si incarcarile pe punti fiind comparabile si frinarile vor fi.

Ghinion cu navigatia aia... Mi se pare o timpenie ilustra sa vinzi chestii scumpe despre care sti ca nu functioneaza si, f important, despre care si clientul stie ca nu functioneaza. Ce dealership aberant...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Aug 17 2007, 06:29 PM
Post #105


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



QUOTE(Ioan103584)
...Ghinion cu navigatia aia... Mi se pare o timpenie ilustra sa vinzi chestii scumpe despre care sti ca nu functioneaza...


sistemul de navigatie este IMPECABIL, pentru Europa de vest, bineinteles. Austria, Germania - m-a dus fara greseala. Stie inclusiv casa varului meu dintr-un satuc cu 2 "strazi" si balta de crap de vis-a-vis biggrin.gif


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 17 2007, 06:54 PM
Post #106


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



impecabil a fost si pda-ul meu de 250E cu softul de 10E :angel: in austria de ex biggrin.gif

oricum sper ca la urmatoarele modele sa il integreze mai bine in bord
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 17 2007, 10:56 PM
Post #107


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



La fel de impecabila e si navigatia mea portabila si functioneaza si in Romania si in Europa de vest si in Europa de est...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 17 2007, 11:46 PM
Post #108


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



QUOTE(G e o r g e)
186 mai ezact smile.gif


Ouch!


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 20 2007, 08:59 AM
Post #109


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



am incercat chestia cu plecatul de pe loc la 4000 de ture.

eram primul la stop la leu, sambata, trafic linistit, ma plicitseam... cand, imi aduc aminte de chestiune.

calc acceleratia, acul urca la 4000, stau cu ochii pe stop. se pune verde si ii dau drumul. face vreo doua hacuri, dar porneste cu scart (si eu nu mai am de mult yokohamele din serie).

ma uit doar la turometru 7000, 7500. ma uit si la vitezometru. pe la gradina botanica aveam aproape 140.

ma trezesc, trebuie sa bag a cincea, imi zic. ceva nu era in regula cu maneta, nu gaseam viteza. de fapt, trebuia sa bag a treia...

a fost misto, dar tot nu rezolva problema de ca ziceam pentru ca ar trebui sa stai mai intai pe loc cu turometru la 4000. problema e tocmai pana acolo urca greu, de aici si lagul de care ziceam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Aug 20 2007, 09:33 AM
Post #110


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



140 km/h in treapta a 2-a?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 20 2007, 10:14 AM
Post #111


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



e panta de la leu la gradina botanica. in mod normal parca nu depasea 130 (nu am mai incercat de mult) biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
griffonu
post Aug 20 2007, 11:24 AM
Post #112


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 23-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.826



Pai n-are legatura cu panta, ci cu rapoartele din cutia de viteze. In afara cazului in care treapta a 2-a e ingrozitor de lunga la Forester-ul cu pricina, nu cred ca ajungi la 130, chiar la 7500 ture.

-RPM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 20 2007, 12:11 PM
Post #113


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



toate sunt ingrozitor de lungi la forester 2.0 biggrin.gif de ex a treia (parca) 170, a patra, am mai zis, 210
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 20 2007, 02:05 PM
Post #114


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



hmmm ... se poate la 7500 sa ai cam 130-140...
la mine la legy : 1 - 60, 2 - 100-110 , 3 - 140 , 4 - 190 , v - 240


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 20 2007, 02:12 PM
Post #115


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Colega, ma cam indoiesc ca aveai chiar asa intr-a doua. Pe la 100 km/h trebuia sa-ti taie injectia...

Cind te mai plictisesti incearca un start de la 4500 de ture. Ar trebui sa dispara hic-urile...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Aug 20 2007, 03:12 PM
Post #116


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



QUOTE(G e o r g e)
hmmm ... se poate la 7500 sa ai cam 130-140...
la mine la legy : 1 - 60, 2 - 100-110 , 3 - 140 , 4 - 190 , v - 240


1- la fel
2- la fel
3 - 160
4 - la fel
5- 225


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 21 2007, 12:09 PM
Post #117


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



QUOTE(Ciprian86626)
a fost misto, dar tot nu rezolva problema de ca ziceam pentru ca ar trebui sa stai mai intai pe loc cu turometru la 4000. problema e tocmai pana acolo urca greu, de aici si lagul de care ziceam


Pai retrogradeaza o treapta de viteza. Asa e la toate aspiratele. Cind voiam sa fac o depasire rapida cu clio rs si eram la 60 la ora intra-a patra, schimbam a doua si calcam acceleratia. Daca eram intr-o dispozitie mai putin sportiva, schimbam a treia, nu a doua...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sil104818
post Aug 28 2007, 10:05 AM
Post #118


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.811



Din ce am incercat si eu, a doua merge la 120, a treia pe la 160, a patra 200. Mi-e greu sa stau cu ochii pe turometru cand depasesc cu pedala in fund, dar din ce am vazut in fuga cam asta este.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Aug 30 2007, 12:09 PM
Post #119


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



pe mine, dimpotriva, m-a luat reveria: am incercat, evident, din nou sa vad ce si cum ca sa raspund in cunostinta de cauza si s-a intamplat urmatoarea chestie: am plecat de la stop (era o ft mica panta in urcare, dar care a contat, totusi), am ajuns aproape de 120 si asteptam sa se taie gazul ca sa schimb a treia. ideea ca gazul nu s-a taiat de loc desi am "rulat" cateva sute de metri asa. nici pe asta nu stiu cum sa mi-o explic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 31 2007, 04:28 PM
Post #120


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Hmm, ziceai ca ai resoftat masinoiul parca...

Mie imi pare ca ai o problema - ar trebui sa-ti taie injectia cind ajungi cu turatia la limita si sa simti ca da in nas. Poate faci o vizita pe la service?


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 11:45 AM