expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, Ioan103584, wrote about: 2.0 are sub 200 Nm, corect? ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Aug 17 2007, 02:17 PM
Post
#101
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
-------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 17 2007, 02:20 PM
Post
#102
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
186 mai ezact
-------------------- |
|
|
Aug 17 2007, 03:25 PM
Post
#103
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
QUOTE(Ioan103584) M-am mai gindit. Chestia cu frinele ca argument nu tine pentru ca frinele pe care le ai pe 2.0 sint la fel de slabe. Si oricum bagi cu 200. Deci nu e valabil.
Chestia cu look-ul iar nu tine, stim amindoi. Ramine problema de bani care sigur ca e reala si cea de noroc ca n-ai gasit pe stoc ceva mai interesant. Este? nu franele sunt mai slabe la 2.0 dar sunt compatibile cu motorul, pe cand la XT sunt disproportionate (bine, zic eu acum frane, dar la inceput ma gandisem la frane+tren de rulare, insa intre timp mi-am schimbat parerea despre trenul de rulare, am ramas doar la frane). si nu ma refer doar la 200 la ora, atunci oricum trebuie sa fii atent ca franele nu mai fac mare diferenta, ci la reintrarile in coloana de ex, de care si tu vorbeai. look-ul e o chestie subiectiva dar la mine a contat. nu e vorba de designul in sine, ca ambele sunt banale/urate ci de impresia pe care o creeaza. mie xt mi se pare ca nu e nici cal nici magar. nu mi se pare ca are alura de SUV si eu asta vroiam (vorbim doar de design). daca il luam cu inima deschisa, il luam imediat (nimeni nu isi da ultimii bani pe un SUV, deci unde intra 2.0, intra si un XT, cel putin inainte de scumpire) dar, asa, am considerat ca nu merita. unde ai dreptate, e la stoc: nu mai aveau decat un XT cu navigatie in toata tara si asta le-a pus capac la toate: am zis ca nu dau 1000 si ceva parca pe o cocoasa in bord. e drept ca poate daca as fi mers vreo 1000 km inainte cu 2.0 poate ca treceam peste toate astea si imi luam xt. dar am facut drive testul pe drumul neasfaltat din spate de la SMT (adica tocmai pe unde stie el cel mai bine sa mearga) unde i-am dat peste 100 si asta m-a dat pe spate. |
|
|
Aug 17 2007, 04:34 PM
Post
#104
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Ghinion cu navigatia aia... Mi se pare o timpenie ilustra sa vinzi chestii scumpe despre care sti ca nu functioneaza si, f important, despre care si clientul stie ca nu functioneaza. Ce dealership aberant... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 17 2007, 06:29 PM
Post
#105
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
QUOTE(Ioan103584) ...Ghinion cu navigatia aia... Mi se pare o timpenie ilustra sa vinzi chestii scumpe despre care sti ca nu functioneaza...
sistemul de navigatie este IMPECABIL, pentru Europa de vest, bineinteles. Austria, Germania - m-a dus fara greseala. Stie inclusiv casa varului meu dintr-un satuc cu 2 "strazi" si balta de crap de vis-a-vis -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Aug 17 2007, 06:54 PM
Post
#106
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
impecabil a fost si pda-ul meu de 250E cu softul de 10E :angel: in austria de ex
oricum sper ca la urmatoarele modele sa il integreze mai bine in bord |
|
|
Aug 17 2007, 10:56 PM
Post
#107
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
La fel de impecabila e si navigatia mea portabila si functioneaza si in Romania si in Europa de vest si in Europa de est...
-------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 17 2007, 11:46 PM
Post
#108
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
QUOTE(G e o r g e) 186 mai ezact
Ouch! -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 20 2007, 08:59 AM
Post
#109
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
am incercat chestia cu plecatul de pe loc la 4000 de ture.
eram primul la stop la leu, sambata, trafic linistit, ma plicitseam... cand, imi aduc aminte de chestiune. calc acceleratia, acul urca la 4000, stau cu ochii pe stop. se pune verde si ii dau drumul. face vreo doua hacuri, dar porneste cu scart (si eu nu mai am de mult yokohamele din serie). ma uit doar la turometru 7000, 7500. ma uit si la vitezometru. pe la gradina botanica aveam aproape 140. ma trezesc, trebuie sa bag a cincea, imi zic. ceva nu era in regula cu maneta, nu gaseam viteza. de fapt, trebuia sa bag a treia... a fost misto, dar tot nu rezolva problema de ca ziceam pentru ca ar trebui sa stai mai intai pe loc cu turometru la 4000. problema e tocmai pana acolo urca greu, de aici si lagul de care ziceam |
|
|
Aug 20 2007, 09:33 AM
Post
#110
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
140 km/h in treapta a 2-a?
-------------------- |
|
|
Aug 20 2007, 10:14 AM
Post
#111
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
e panta de la leu la gradina botanica. in mod normal parca nu depasea 130 (nu am mai incercat de mult)
|
|
|
Aug 20 2007, 11:24 AM
Post
#112
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 23-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.826 |
Pai n-are legatura cu panta, ci cu rapoartele din cutia de viteze. In afara cazului in care treapta a 2-a e ingrozitor de lunga la Forester-ul cu pricina, nu cred ca ajungi la 130, chiar la 7500 ture.
-RPM |
|
|
Aug 20 2007, 12:11 PM
Post
#113
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
toate sunt ingrozitor de lungi la forester 2.0 de ex a treia (parca) 170, a patra, am mai zis, 210
|
|
|
Aug 20 2007, 02:05 PM
Post
#114
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
hmmm ... se poate la 7500 sa ai cam 130-140...
la mine la legy : 1 - 60, 2 - 100-110 , 3 - 140 , 4 - 190 , v - 240 -------------------- |
|
|
Aug 20 2007, 02:12 PM
Post
#115
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Colega, ma cam indoiesc ca aveai chiar asa intr-a doua. Pe la 100 km/h trebuia sa-ti taie injectia...
Cind te mai plictisesti incearca un start de la 4500 de ture. Ar trebui sa dispara hic-urile... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 20 2007, 03:12 PM
Post
#116
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
QUOTE(G e o r g e) hmmm ... se poate la 7500 sa ai cam 130-140...
la mine la legy : 1 - 60, 2 - 100-110 , 3 - 140 , 4 - 190 , v - 240 1- la fel 2- la fel 3 - 160 4 - la fel 5- 225 -------------------- |
|
|
Aug 21 2007, 12:09 PM
Post
#117
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
QUOTE(Ciprian86626) a fost misto, dar tot nu rezolva problema de ca ziceam pentru ca ar trebui sa stai mai intai pe loc cu turometru la 4000. problema e tocmai pana acolo urca greu, de aici si lagul de care ziceam
Pai retrogradeaza o treapta de viteza. Asa e la toate aspiratele. Cind voiam sa fac o depasire rapida cu clio rs si eram la 60 la ora intra-a patra, schimbam a doua si calcam acceleratia. Daca eram intr-o dispozitie mai putin sportiva, schimbam a treia, nu a doua... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Aug 28 2007, 10:05 AM
Post
#118
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 26-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.811 |
Din ce am incercat si eu, a doua merge la 120, a treia pe la 160, a patra 200. Mi-e greu sa stau cu ochii pe turometru cand depasesc cu pedala in fund, dar din ce am vazut in fuga cam asta este.
|
|
|
Aug 30 2007, 12:09 PM
Post
#119
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
pe mine, dimpotriva, m-a luat reveria: am incercat, evident, din nou sa vad ce si cum ca sa raspund in cunostinta de cauza si s-a intamplat urmatoarea chestie: am plecat de la stop (era o ft mica panta in urcare, dar care a contat, totusi), am ajuns aproape de 120 si asteptam sa se taie gazul ca sa schimb a treia. ideea ca gazul nu s-a taiat de loc desi am "rulat" cateva sute de metri asa. nici pe asta nu stiu cum sa mi-o explic.
|
|
|
Aug 31 2007, 04:28 PM
Post
#120
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Hmm, ziceai ca ai resoftat masinoiul parca...
Mie imi pare ca ai o problema - ar trebui sa-ti taie injectia cind ajungi cu turatia la limita si sa simti ca da in nas. Poate faci o vizita pe la service? -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 11:45 AM |