IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks

This topic is about Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks, the author, James Kilowatt, wrote about: Ok, danke O sa incerc sa gasesc prin magazine smacurile de care spuneai, si va tin la curent cu rezultatele. As face asta intr-o zi ceva mai calda si ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 6 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks
James Kilowatt
post May 22 2013, 09:58 AM
Post #141


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ok, danke! O sa incerc sa gasesc prin magazine smacurile de care spuneai, si va tin la curent cu rezultatele. As face asta intr-o zi ceva mai calda si fara ploaie, ca sa pot lasa geamurile deschise sa se usuce. Acum sunt 8 grade si ploua...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post May 22 2013, 12:23 PM
Post #142


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Nu uda scaunele excesiv, nu e nevoie sa le imbibi cu solutie. Iar la final neaparat sa le clatesti cu apa curata, ca sa nu ramana pete.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post May 22 2013, 04:23 PM
Post #143


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



Ovidiu, cat iti ia sa bibilesti o masina din aia?


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post May 22 2013, 04:26 PM
Post #144


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Depinde de lucrare, de dimensiunea si starea masinii. O cosmetizare simpla dureaza in jur de 8 ore, una ce cuprinde si corectia defectelor in jur de 25 de ore, iar un detailing exterior-interior complet undeva in jur de 35 de ore.

This post has been edited by OvidiuH: May 22 2013, 04:28 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 22 2013, 05:11 PM
Post #145


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



O saptamana, dupa standardele frantuzesti ninja.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 2 2013, 04:07 PM
Post #146


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Monovolumele nu s-au numarat niciodata printre preferatele mele, insa sunt masini extrem de polivalente si cu niste calitati incontestabile dpdv al spatiului si modularitatii. Modelul de fata, Opel Zafira, a fost cumparat in 2005, iar in tot acest interval a fost folosit pe post de masina "de munca", motiv pentru care 8 ani mai tarziu avea nevoie de o reconditionare interioara si exterioara.

Masina are nuanta albastru inchis nemetalizat, iar cand a ajuns la mine, arata cam asa...























Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
Valet Pro APC si Mafra Pulimax pentru tapiterie, plafon si mocheta
Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
Einszett Tiefenpfleger pe post de dressing pentru plastice si chedere
Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
Gliptone Leather Cleaner pentru suprafetele de piele
Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

Tapiteria a fost spalata in 4 etapte cu ajutorul aspiratorului Zelmer. Am folosit Mafra Pulimax diluat 1:10, iar la final pe fiecare suprafata s-au facut 2 clatiri.





Initial...



50/50



Final...



Covorasele au fost curatate cu Valet Pro APC...



Volanul si schimbatorul au fost curatate cu Gliptone Leather Cleaner. Pentru bord si si suprafetele din plastic am folosit Einszett Cockpit Premium, iar chederele au fost revigorate putin cu Einszett Tiefenpfleger. Nu in ultimul rand fetele din material textil de pe usi au fost curatate tot cu Mafra Pulimax diluat 1:15.

Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
Spalare - Britemax Cleanmax, manusa blana Meguiar's
Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular
Corectie:
- Flex PE 14-2 150
- Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna 106FA
- pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad verde Uber Detailer's Domain, pad alb Lake Country CCS
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
Dressinguri – Einszett Tiefenpfleger, Finish Kare 108AS Top Kote

Nivelul de contaminare al masinii din cateva zone...







Formula folosita pentru a aborda majoritatea defectelor...



Cateva cadre 50/50 de pe parcursul lucrarii...











































Dupa...







Inca niste cadre 50/50...







Noua jucarie folosita pentru lucrare...





Am incercat sa cosmetizez si o parte din defectele severe trecute de vopsea...







Inainte...





Dupa...





Iar la finalul lucrarii, masina se prezenta in felul urmator...

























--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Jun 2 2013, 08:20 PM
Post #147


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



super meserias... 2 zile/16-20 ore de munca?

cum facem sa te aduc peste balta?


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 2 2013, 08:34 PM
Post #148


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



QUOTE (iHondafan @ Jun 2 2013, 09:20 PM) *
super meserias... 2 zile/16-20 ore de munca?

cum facem sa te aduc peste balta?

smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 9 2013, 04:13 PM
Post #149


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Recent am pregatit un Land Cruiser LC150 proaspat achiztionat. Un adevarat mastodont indiferent din ce parte ar fi vazut. Masina a ajuns la mine pentru un detailing general si pregatirea cu noul sistem Toyota ProTect. I-am sugerat proprietarului sa nu-i lase pe cei de la reprezentata sa spele masina, astfel ca prima cosmetizare i-am facut-o eu.

Produse folosite:
Jante - Valet Pro Bilberry
Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Valet Pro PH Neutral Snow Foam
Spalare - Chemical Guys Maxi Suds, manusa blana Meguiar's
Uscare - prosop Cobra Deluxe Super Plush XL, prosop Huge Fluffy Drying towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol, Einszett Metallic PolishWax
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
Protectie – Toyota ProTect Long Life Body Protector system
Dressinguri – Einszett Tiefenpfleger, Prima Nero
Bord, plastice - Einszett Cockpit Premium
Altele - Valet Pro APC

Initial masina a fost spalata cu Valet Pro PH Neutral Snow Foam si Chemical Guys Maxi Suds, iar jantele cu Valet Pro Bilberry.









Dupa uscarea cu prosopul Cobra, am trecut la pregatirea pentru aplicarea protectiei. Diferitele urme de contaminanti, insecte si adeziv au fost indepartate cu Einszett Metallic PolishWax, un paint cleaner foarte bun pentru acest scop, iar ulterior s-a facut o trecere pe toate suprafetele cu Einszett Acrysol.

A urmat aplicarea protectie, si anume noul sistem Toyota ProTect Long Life Body Protector.





Dupa descriere, nu mi-am dat seama exact in ce categorie ar trebui incadrat (sealant, nanoprotectie, body wrap), insa pe site-ul Toyota mentioneaza urmatoarele:

- Toyota ProTect nu este o ceara traditionala sau un etansant polimeric avansat.
- Toyota ProTect este o tehnologie noua, ce formeazã o legatura moleculara cu vopseaua masinii, sigiland-o practic: puternic si durabil.
- Formeaza o pelicula ceramica dura, ce fuzioneaza cu vopseaua
- Tehnologia a fost dezvoltata pentru prima data de catre NASA (National Aeronautics and Space Administration) pentru a proteja satelitii si antenele parabolice.

Nu prea m-a lamurit nici descrierea, asa ca am deschis ambalajul sa vedem cu ce avem de-a face de fapt.





In interior sunt doua recipiente de 80 de ml, unul cu protectia propriu-zisa si altul cu un intaritor ce trebuie aplicat ulterior. Mai sunt de asemenea 3 lavete de microfibra marca Exel, de buna calitate, una alba cu fir scurt asemanatoare cu cele pentru ochelari, si doua cu fir lung. Pe langa cele doua recipiente si cele trei lavete mai sunt si instructiunile de utilizare.





Aplicarea se face in trei pasi, si anume:
1. Folosind laveta cu fir scurt se aplica solutia de baza care ulterior trebuie lasata sa se usuce (pe ambalaj mentioneaza 10 minute, eu estimez ca am lasat-o cam 25-30).
2. Folosind laveta galbena umezita cu apa, se aplica intaritorul.
3. Folosind laveta gri se face stergerea finala.

Mentionez ca solutia a fost aplicata pe absolut toate suprafetele vopsite, geamuri, cu exceptia parbrizului, si jante. Aplicarea e relativ laborioasa, din cauza multiplelor etape, insa treaba merge destul de lejer cu putina rabdare.

Parbrizul a primit un strat de Duragloss #751 Rain Repel, bordul si plasticele superioare au fost tratate cu Einszett Cockpit Premium, iar celelalte plastice cu Prima Nero. Stalpii si pragurile au fost curatate cu Valet Pro APC, iar la final toate plasticele exterioare au primit un strat de Einszett Tiefenpfleger.

La finalul lucrarii masina arata cam asa...

























Despre durabilitatea acestui tip de protectie o sa va tin la curent, intrucat masina va ajunge periodic la mine pentru intretinere. Prin amablitatea proprietarului o sa testez si eu sistemul pe Auris. Daca o sa tina cateva luni sau 5 ani cum se mentioneaza in specificatii, o sa va spun ulterior.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 18 2013, 07:36 PM
Post #150


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Toyota Avensis D-CAT
An: 2009
Culoare: negru metalizat, interior piele greige
Timp de lucru: 28 de ore

Masina a ajuns la mine dupa o trecere pe la spalatorie, deci teoretic destul de curata. Iata cum arata initial...





















Urme severe de matuire, zgarieturi adanci pe aproape toate suprafetele, oxidare, pete patrunse in lac, urme de gazare, ce mai, un adevarat dex al defectelor.

Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, CarPro IronX Paste, argila Bilt Hamber Regular
Corectie:
- Flex PE 14-2 150
- Menzerna FG400, Einszett Pasta Intensive, Einszett Hochglanz, Meguiar's PlastX
- pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad galben 3M, pad albastru 3M, pad galben Sonus, pad galben Meguiar's, aplicator Sonus
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...















Fiind deosebit de contaminate, a mai fost nevoie de o trecere...





Si pentru ca tot nu am reusit sa-i dau complet de cap, am folosit si CarPro IronX Paste...







A urmat decontaminarea jantelor cu Bilt Hamber Regular...



Si putin luciu de final...



A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de microfibra...



Am facut o trecere cu Acrysol pe toate suprafetele, iar apoi am decontaminat tot cu Bilt Hamber Regular...



Initial...



Dupa...









Trecand la partea de corectie, iata alte defecte ce mi-au dat de furca...











Zonele expuse au fost protejate cu banda 3M...



Combinatia folosita pe majoritatea panourilor...



Un mic 50/50 de inceput...



Inainte...



50/50...













De la gri la negru...





Alte 50/50...









De la mat la clar...





Inainte...







50/50...





Dupa...





Inainte...





Dupa...





Inainte...





50/50...



Dupa...















Inainte...











50/50...















Dupa...















Farurile si stopurile au fost reconditionate cu Meguiar's PlastX...







Zgarieturile de la manerele usilor au fost cosmetizate cu FG400 si un aplicator Sonus...







La final am aplicat Finish Kare 108AS Top Kote pe post de dressing pentru plastice si anvelope, iar Mafra Diamantplast pentru carenajele rotilor. Protectia caroseriei a fost asigurata de Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, iar pe geamuri de Duragloss #751.

Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
Gliptone Leather Cleaner / Gliptone Leather Conditioner pentru suprafetele de piele
Mafra Pulimax pentru plafon si mocheta
Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

Initial interiorul arata in felul urmator...













Pielea a fost tratata cu setul Gliptone...



Pielea a fost initial curatata cu o laveta umeda, am aplicat Leather Cleanerul si am frecat usor cu o perie moale, am lasat solutia sa actioneze aproximativ 15 minute pe fiecare suprafata, am sters cu o alta laveta umeda, iar dupa ce suprafata s-a uscat, au fost aplicate doua straturi de Leather Conditioner.

Cateva cadre 50/50 de pe parcursul tratamentului...









Final...







Inainte...



Pe parcursul aplicarii...



Dupa...



Cateva cadre cu interiorul la final...

















Iar la finalul celor doua zile de munca, iata si cateva cadre de final...































--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Jun 19 2013, 06:55 PM
Post #151


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Ovidiu, cum facem sa ajung si eu cu accord-ul la tine?

2006, albastru-metalizat, interior piele neagra. Capota va fi revopsita saptamana viitoare pentru ca se exfoliaza, in rest, inafara de bara fata e vopseaua originala a masinii. Habar nu am de cand n-a mai fost ingrijita pentru ca e luata SH de 4 luni smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 19 2013, 09:04 PM
Post #152


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Ti-am dat un pm cu mai multe detalii, Dragos.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Jun 20 2013, 01:57 AM
Post #153


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Din pacate au fost ceva probleme cu PM-urile la mine, disparusera la un moment dat, insa vad ca din nou nu le primesc.

Da-mi te rog pe mail: dragostan @ gmail .com

Multumesc!


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 20 2013, 07:54 AM
Post #154


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Am trimis si pe mail.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 27 2013, 10:50 PM
Post #155


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Mazda 6
An: 2008
Culoare: negru metalizat, interior textil negru
Timp de lucru: 24 de ore

Iata cum arata masina initial...





























Proaspat sosita de la intalnirea nationala Club Mazda din Eforie...



Ceva defecte de vopsire, praf in stratul superior al lacului, urme de matuire, panza de paianjen, destule zgarieturi severe si multe holograme, insa cum proprietarul venise tocmai de la Galati, masina trebuia pregatita cum trebuie.

Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

Exterior:

Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
- Meguiar's Sanding Pad, Smirdex 2500, Smirdex 3000
- Menzerna FG400, Menzerna PF2300 (3.02), Meguiar's #80 Speed Glaze
- pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad galben Sonus, pad negru Meguiar's
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass
Protectie – Finish Kare #2685 Pink Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

Interior:

Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
Gliptone Leather Cleaner
Mafra Pulimax pentru plafon si mocheta
Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...








A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de blana Meguiar's, iar apoi decontaminarea cu argila Bilt Hamber Regular.



Dupa decontaminare am observat o multime de puncte de praf fixate in partea superioara a lacului de la o vopsire neglijenta...









Trecand la partea de corectie, aceasta a fost facuta cu rotativa Flex PE 14-2 150 si padurile Lake Country galben si portocaliu. Finisarea a fost facuta cu orbitala DAS6 si padul Lake Country alb.

Inainte...





50/50...







Dupa...



Pe partea dreapta a masini, pe ambele portiere, erau niste urme de cheie foarte adanci, pe anumite portiuni pana la tabla. Proprietarul a umplut pe alocuri aceste zgarieturi cu vopsea corectoare, iar eu am incercat sa le cosmetizez cat mai bine. Am folosit smirghel de 2500 si 3000, iar urmele de matuire le-am scos cu padul Sonus si Menzerna FG400. Smirghelul folosit a fost lasat in apa cu sampon timp de 12 ore inainte de a fi utilizat.

Inainte...







O parte din combinatia folosita...



Suprafata matuita...



Dupa...





Inainte...





50/50....











Inainte...





Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



50/50...









Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



O reflexie de pe parcursul lucrarii...



Inainte...









Dupa...







Inainte...







50/50...



















Inainte...



Dupa...



50/50...





Inainte...





50/50...













Dupa...



Farurile si stopurile au fost polishate cu padul portocaliu LC si FG400.





Finisajul a fost facuta cu orbitala DAS6 si Meguiar's #80 Speed Glaze.





Anvelopele au primit un strat de Finish Kare 108AS...





Carenajele au fost tratate cu Mafra Diamantplast pentru a usura spalarile ulterioare...





Tot Finish Kare 108AS a fost folosit si pentru a revitaliza putin plasticele exterioare...





Stoner Invisible Glass with Rain Repellant a fost folosit pe toate geamurile...



Iar pe caroserie au fost aplicate 2 straturi de Finish Kare #2685 Pink Wax si unul de Sonax Brilliant Shine Detailer...



La finalul celor 2 zile de munca, iata rezultatul final...



































--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jul 15 2013, 12:35 PM
Post #156


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Volkswagen Golf 6
Culoare: negru nemetalizat
Timp de lucru: 15 ore

Aspectul initial al masinii...









Urme de gazare de la o vopsire facuta neatent, holograme, panza de paianjen si RDS-uri. Masina are un lac mediu, insa, fiind nemetalizata, a fost foarte pretentioasa la partea de finisare, fiind foarte susceptibila la zgarieturi de la lavete si holograme de stergere. Per total am pierdut mai mult timp pentru a finisa decat pentru corectia efectiva.

Trecand la etapele de lucru, pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
Spalare - Britemax Cleanmax, Mafra Flux Lavasciuga, manusa blana Sonus
Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
- Menzerna PF2300 (3.02) si Meguiar's #80 Speed Glaze, Menzerna FG400 pe alocuri
- pad portocaliul Lake Country CCS, pad portocaliu Menzerna, pad alb Lake Country CCS, pad galben Menzerna
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...









A urmat prespalarea cu un mix de Magifoam si Supermafrasol, iar apoi 2BM cu Britemax Cleanmax, Flux Lavasciuga si o manusa de blana Meguiar's. Decontaminarea a fost facuta cu argila Bilt Hamber Regular.







Corectia a fost facuta cu rotativa Flex PE 14-2 150 si padurile portocalii Lake Country CCS si Menzerna. Finisarea a fost facuta cu orbitala DAS6, padul Lake Country CCS alb si cel galben Menzerna. Pastele folosite au fost Menzerna PF2300 (3.02) pentru taiere, pe alocuri si Menzerna FG400, iar finisarea a fost facuta cu Meguiar's #80 Speed Glaze.

Inainte...







50/50...













Inainte...











50/50...

















Dupa...



Combinatia folosita pentru a aborda majoritatea panourilor...



Inainte...



50/50...





Dupa...



Inainte...





50/50...



Dupa...





Ramele portierelor inainte...



50/50...



Dupa...



Tot niste cadre 50/50...







Si dupa...



50/50 pe o portiera cu o zgarietura foarte adanca...















Si dupa...



Inainte...



50/50...









Dupa...



Starea vopselei la final...







Iar la finalul lucrarii, masina se prezenta in felul urmator...



















Masina la inceput...



Si la final...



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jul 30 2013, 05:06 PM
Post #157


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Mazda 6
An: 2013
Culoare: blue reflex, metalizat
Timp de lucru: 10 ore

Dupa pregatirea din martie, masina a ajuns la mine din cauza unor zgarieturi pe cele doua suprafete laterale si pe capota. Initial arata dupa cum urmeaza...













Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam, Valet Pro APC
Spalare - Meguiar's Gold Class Shampoo and Conditioner, manusa blana Meguiar's
Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Kestrel DAS6
- Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream
- pad portocaliul Lake Country CCS, pad negru Meguiar's, pad negru Scholl Concepts
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Protectie – Finish Kare #1000P, Natty's Blue Paste Wax
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

Ca de obicei am inceput prin a spala jantele, de aceasta data cu Sonax Full Effect...





A urmat prespalarea cu Bilt Hamber Autofoam, iar pe bara fata a fost pulverizat din abundenta Valet Pro APC pentru a usura curatarea urmelor de la insecte. Spalarea a fost facuta cu Meguiar's Gold Class si o manusa de blana Meguiar's, iar decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft.







Corectia defectelor izolate a fost facuta cu orbitala DAS6 si Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream.



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Pentru protectie am folosit ca baza Finish Kare 1000P, aplicat cu orbitala...





... iar pentru mai multa profunzime am aplicat un strat de ceara pe baza de carnauba Natty's Blue Paste Wax, tot cu orbitala.





Mafra Diamantplast a fost aplicat in zona contraaripilor, iar pe anvelope 2 straturi de Finish Kare 108AS Top Kote...





Iata si rezultatul final, imagini needitate, direct din aparat...





























Masina la inceput...



... si la final.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Aug 8 2013, 05:43 PM
Post #158


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Kia Ceed
An: 2008
Culoare: rosu nemetalizat (So Red), interior textil negru/gri
Timp de lucru: 23 de ore



Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

Exterior:

Prespalare - Autobrite Magifoam
Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
- Menzerna FG400, Menzerna PF2500 (203S), Meguiar's #80 Speed Glaze
- pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Lake Country Cool Wave
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Protectie – Optimum Opti Seal
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Einszett Kunststoff Intensive Pflege, Mafra Diamantplast

Interior:

Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
Gliptone Leather Cleaner
Valet Pro All Purpose Cleaner
Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...





A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de microfibra, iar apoi decontaminarea cu argila Bilt Hamber Regular. Astfel au iesit la iveala si o parte din defecte.













Zonele sensibile au fost acoperite cu banda de mascare 3M...



Iar sub reflector situatia se prezenta cam asa...





Cateva cadre 50/50 din diferite zone...



















Combinatia folosita pe majoritatea panourilor cu cateva exceptii unde a trebuit sa apelez la FG400 si padul galben LC...





Si dupa...



Alte cateva cadre comparative de pe parcursul lucrarii...















50/50...





Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Pasul de finish a fost facut cu orbitala DAS6 si Meguiar's #80 Speed Glaze...



Zonele de plastic degradate de la solutiile de spalare si soare au fost reconditionate cu mai multe straturi de Einszett Kunststoff Intensive Pflege...











Inainte...



Dupa...



Interiorul s-a prezentat intr-o stare mult mai buna decat exteriorul, fiind protejat aproape in permanenta cu huse, asa ca nu am facut poze de pe parcursul cosmetizarii.

Iar la finalul celor 2 zile de munca, iata cum se prezenta masina...











































--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Aug 12 2013, 04:14 PM
Post #159


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Mazda 3 MPS
An: 2008
Culoare: rosu nemetalizat (Real Red), interior mixt piele/material textil
Timp de lucru: 30 de ore

Masina este una cu vechi state in clubul pasionatilor de Mazda din Bucuresti si nu numai, iar la mai bine de 5 ani de cand a iesit pe poarta fabricii i-a venit randul si pentru primul detailing.

Masina prezenta semne evidente de oxidare si matuire pe anumite portiune, multe RDS-uri, panza de paianjen si cateva julituri urate pe bara fata si in zona capacului de la rezervor. La interior tapiteria mixta din piele si material textil avea nevoie de asemenea de o curatare temeinica.

Iata cum se prezenta interiorul la inceput...



















S-au folosit urmatoarele produse:

Interior

Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
Leatherique Rejuvinator Oil
Leatherique Prestine Clean
Valet Pro All Purpose Cleaner
Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi
Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse
Mafra Lubrimax
Perii, pensule si lavete de microfibra

Exterior

Prespalare - Autobrite Magifoam
Spalare - Maxi Suds, manusa microfibra
Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
- 3M Fast Cut Plus, Menzerna FG400, Menzerna PF2500 (203S), Meguiar's #80 Speed Glaze
- pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad galben Sonus, pad negru Sonus, pad albastru Scholl, pad lana Scholl
- coala abraziva Smirdex P1000, P2000
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Collinite 476s
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Einszett Kunststoff Intensive Pflege, Mafra Diamantplast

Pe suprafetele din material textil s-au facut 3 spalari cu Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner (diluat 1:20) si 3 clatiri.









Inainte...



50/50...



Dupa...



Iata si ce a iesit din tapiterie dupa primele doua spalari.





Pielea din interior, desi tratata periodic de proprietar cu produsele Mafra, incepuse sa prezinte semne avansate de uzura si o pierdere generala a elasticitatii...









Pentru a remedia aceasta problema am aplecat la kitul Leatherique format din Rejuvinator Oil si Prestine Clean.





Intitial a fost aplicat un strat consistent de Rejuvinator Oil ce a fost lasat sa actioneze timp de aproximativ 16-18 ore, cu usile inchise si cu masina expusa la temperaturi ridicate astfel incat sa fie eliminata mizeria din profunzimea porilor.









In timp ce am lasat produsul celor de la Leatherique sa actioneze la interior m-am ocupat de faruri, care si ele tipau dupa o reconditionare.

Initial aratau cam asa...











Au fost matuite cu smirghel Smirdex de granulatie 1000 si 2000...



Apoi au fost corectate cu 3M FCP impreuna cu padul de blana Scholl si finisate cu padul albastru Scholl si Menzerna PF2500, iar pentru protectie am folosit Collinite 476...



Si iata-le si la final...











A doua zi am revenit la interior pentru a termina reconditionarea pielii cu Leatherique Prestine Clean si iata ce a iesit din material...





Si aspectul pielii la final...







Balamalele au fost curatate cu Einszett Acrysol, iar la final a fost aplicat un strat de Mafra Lubrimax...





Ia vigneta...



Nu-i vigneta...



Plasticele usilor au fost tratate cu Prima Nero, bordul cu Einszett Cockpit Premium, geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner, iar situatia arata la final cam asa...









Trecand la exterior, jantele au fost curatate cu Einszett Colourtec...





Dupa prespalarea cu Magifoam si 2B cu Maxi Suds am trecut la indepartarea depunerilor de bitum tot cu Acrysol...





Si mai mult bitum...





Si totusi bitum...



Am consumat in jur de 300 ml de solutie in total pentru aceasta problema.



Am continuat decontaminarea cu argila Bilt Hamber Regular...







Si trecand sub reflector situatia arata cam asa...







Dupa mai multe teste mi-am dat seama ca nu prea am de ales si trebuie sa apelez la FG400 si padul galben Lake Country. Masina a avut un lac ceva mai dur fata de ce ma asteptam, fiind mult mai tare fata de cel de pe noile modele 6 sau CX5. Pe fiecare panou s-au facut 3 pasi de corectie; 2 cu rotativa cu FG400 si PF2500, iar finishul l-am facut cu Meguiar's #80 si orbitala.

50/50...















De la portocaliu la rosu...















Si dupa...



Prima julitura despre care vorbeam anterior de pe bara fata a fost remediata cu vopsea corectoare, matuire si polish.

Asa arata initial...



Si dupa...



Inainte...



50/50...





Dupa...



Inainte...





50/50...







Dupa...





Inainte...



50/50...







Dupa...





A doua julitura a fost remediata prin aceeasi metoda mentionata putin mai sus.

Inainte...



Dupa...



50/50...







Dupa...



Stopurile au fost reconditionate si ele cu padul galben Sonus si FG400.

Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Inainte...



Dupa...



Finishul a fost facut cu Meguiar's #80 Speed Glaze, iar protectia caroseriei a fost asigurata de Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, ambele aplicate cu orbitala.



Iar la finalul celor 30 de ore de munca, iata cum arata si exteriorul...





















































--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Aug 16 2013, 12:15 PM
Post #160


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Model: Mazda 3
An: 2013
Culoare: negru metalizat
Timp de lucru: 8-9 ore

Masina a ajuns mai de voie de nevoie la mine, avand doar 2 luni vechime de cand a fost luata de la dealer. Proprietarul a avut ghinionul sa se pricopseasca pe toata partea stanga cu o cheie dusa pana la tabla, astfel ca 2 panouri au trebuit vopsite aproape complet. Pana aici nimic neobisnuit, iata insa acum poate sa arate o masina proaspat vopsita la un dealer oficial al marcii...

























Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

Spalare - Prima Mystique, manusa blana Meguiar's
Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass
Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
Corectie:
- Kestrel DAS6
- Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna SF4000 (106FA)
- pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Sonus SFX3, pad negru Sonus SFX4
Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Protectie – Chemical Guys EZ Cream Glaze, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax
Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

Masina a ajuns la mine destul de curata, asa ca am trecut direct la spalarea cu cele doua galeti si Prima Mystique, iar decontaminarea a fost facuta pe alocuri cu argila Bilt Hamber Soft.

Corectia generala a fost facuta cu Meguiar's Ultimate compound si Menzerna Super Finish 4000 (106FA), impreuna cu padurile Lake Country CCS si orbitala DAS6.



Inainte...



Dupa...





Inainte...



Dupa...





Cateva cadre 50/50 de pe parcursul corectiei...













50/50...















Dupa...







Inainte...



Dupa...



Cateva zgarieturi de pe capota rezolvate prin aceeasi metoda si cu ajutorul kitului de vopsea corectoare Mazda.

Inainte...





Dupa...



Protectia finala a fost asigurata de Chemical Guys EZ Cream Glaze si Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, ambele aplicate cu orbitala si doua paduri Sonus.



Si masina la finalul lucrarii...





























--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 6 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 08:04 AM