Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks |
This topic is about Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks, the author, OvidiuH, wrote about: Model: Mazda CX5 An: 2012 Culoare: argintiu metalizat Timp de lucru: 8-9 ore In ultima vreme am tot fost prins cu felurite probleme personale, asa ca ... To read more just scroll down
Cum avem grija de mashina noastra, tips&tricks |
Sep 12 2013, 08:05 PM
Post
#161
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
An: 2012 Culoare: argintiu metalizat Timp de lucru: 8-9 ore In ultima vreme am tot fost prins cu felurite probleme personale, asa ca nu am mai prea avut mult timp alocat pentru detailing. Usor, usor insa a trebuit sa reiau laveta, aplicatorul si celelalte jucarii, fiind chemat "la datorie". Cum omul harnic isi face vara sanie si iarna car, proprietarul masinii din titlu a profitat de zilele frumoase ale acestui inceput de toamna pentru a face pregatirea de iarna a masinii. Aceasta are aproximativ 20.000 km la bord si ceva mai mult de un an vechime. Cand a ajuns la mine, arata cam asa... Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Bilt Hamber Auto Foam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Autoglym Radiant Wax Polish, Finish Kare 1000P Hi-Temp Sealant, Optimum Opti-Seal Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Altele - Kestrel DAS6, pad negru Sonus, pad portocaliu Sonus, Karcher K5.20M, lavete Meguiar's Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect si cateva perii... Prespalarea a fost facuta cu Bilt Hamber Auto Foam... Inainte... Dupa... Un mic 50/50... Spalarea a fost facuta cu samponul Chemical Guys Citrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's... ... iar decontaminarea cu argila Bilt Hamber, varianta soft.... Autoglym Radiant Wax Polish a fost folosit pe post de paint cleaner, aplicat cu orbitala DAS6 si un pad portocaliu Sonus... Plasticele exterioare capatasera o tenta albicioasa destul de dubioasa, asa ca am aplicat pe fiecare zona 3 straturi de Finish Kare 108AS Top Kote... Initial aspectul a fost unul lucios, insa acesta s-a estompat dupa vreo 2-3 ore... Anvelopele inainte... 50/50... Dupa... Inainte... Dupa... Pentru carenaje am folosit Mafra Diamantplast... Pentru geamuri am folosit solutie hidrofoba Stoner Invisible Glass... Iar protectia finala a fost asigurata de Finish Kare 1000P Hi-Temp Sealant pentru caroserie si Optimum Opti-Seal pentru jante, faruri si alte cateva ornamente... Iar la finalul lucrarii, iata cum arata masina... -------------------- |
|
|
Sep 18 2013, 11:35 AM
Post
#162
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Toyota Prius
An: 2007 Culoare: gri metalizat, interior material textil Timp de lucru: 8-10 de ore Masina a fost recent cumparata la mana a doua si a ajuns mine pentru o reconditionare a interiorului, in primul rand din cauza unui miros neplacut foarte persistent ce era impregnat in tapiterie. Starea initiala a interiorului... Am folosit urmatoarele produse: Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST Valet Pro All Purpose Cleaner Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri Gliptone Gentle Leather Cleaner pentru suprafetele din piele Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse Bilt Hamber Surfex HD Mafra Lubrimax Perii, pensule si lavete de microfibra Metrovac Sidekick Blaster Dodo Juice Sour Power Race Glaze Safe Waffle Wash Sponge Finish Kare #425 Extra Slick Final Body Shine Initial toate suprafetele au fost aspirate, inclusiv scaune, mocheta si portbagaj. Gurile de aerisire au fost curatate cu lavete de microfibra, iar zonele inaccesibile au fost suflate cu Metrovac Sidekick Blaster. A urmat spalarea scaunelor cu aspiratorul cu injectie-extractie Zelmer si Valet Pro Havey Duty Extraction Cleaner. Pe fiecare suprafata s-au facut 3 spalari si 3 clatiri. Inainte... Suprafata impregnata cu solutie Valet Pro si lasata sa actioneze... Procesul de extractie... Dupa... Cateva cadre 50/50... Inainte... Dupa... Si inaltatorul juniorului avea nevoie de putina atentie. Inainte... Dupa... Starea tapiteriei dupa spalare... Si ce a rezultat in urma... Cateva cadre de pe parcursul curatarii pedalierului si zonelor inferioare... Presurile de cauciuc au fost curatate cu Bilt Hamber Surfex HD... Pragurile inainte... Dupa... Bordul fi plasticele din zona superioara au fost curatate cu Sonax Profiline Plastic Cleaner, iar la final, pentru protectie, am aplicat Prima Nero. Suprafetele din piele au tratate cu Gliptone Gentle Leather Cleaner, iar geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner. Exteriorul nu se prezenta nici el intr-o stare prea grozava, asa ca desi masina a ajuns la mine doar pentru pregatirea interiorului, am facut o usoara cosmetizare gratuita si la exterior. Aceasta a constat in prespalare, spalare cu samponul Dodo Juice Sour Power si la final 2 straturi de Finish Kare #425 Extra Slick Final Body Shine. Putin beading lasat de Dodo Juice Sour Power... Uscarea facuta cu Metrovac Sidekick Blaster... Exteriorul la final... Si interiorul la final... -------------------- |
|
|
Sep 29 2013, 01:09 PM
Post
#163
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Audi A4
An: 2008 Culoare: alb, interior piele crem Timp de lucru: 20-22 ore Masina a fost achizitionata destul de recent si a ajuns la mine in primul rand pentru o reconditionare a interiorului, insa am decis impreuna cu proprietarul sa facem si o revitalizare a exteriorului printr-un polish de finish intr-un pas. Iata starea initiala a masinii... Daca exteriorul arata destul de decent, nuanta fiind de mare ajutor in mascarea anumitor defecte, interiorul se afla intr-o stare avansata de degradare. In primul rand mocheta crem se imbacsise de apa si noroi in urma craparii covoraselor de cauciuc. In zona soferului chiar incepusera sa apara urme de mucegai, intr-o anumita zona mocheta fiind perforata. Pielea crem a masinii avea o tenta negricioasa, iar pe mai multe zone prezenta semne de uzura avansata si uscare. S-au folosit urmatoarele produse: Interior Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST Leatherique Rejuvinator Oil Leatherique Prestine Clean Valet Pro All Purpose Cleaner Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse Mafra Lubrimax Collinite 476s Perii, pensule si lavete de microfibra Exterior Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa microfibra Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury Corectie partiala: - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6 - Einszett Hochglanz, Einszett Pasta Intensiv - pad galben 3M, pad alb Lake Country, pad negru Sonus, pad albastru Scholl Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Finish Kare 1000P Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Einszett Kunststoff Intensive Pflege, Mafra Diamantplast In primul rand toate suprafetele de la interior au fost aspirate. A urmat spalarea mochetei prin injectie-extractie folosind Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner diluat 1:10. Pe fiecare zona de mocheta s-au facut 8 pasi de injectie-extractie, iar in zona soferului 10 (7 cu detergent, 3 cu apa pentru clatire). Chiar si asa, anumite zone unde amestecul de mizerie a ramas prea multi ani in profunzimea materialului nu au mai putut fi curatate complet. Iata si ce a iesit dupa primele spalari... mizerie grosiera cu o consistenta apropiata de cea a malului. Mocheta in urma procesului de curatare... Si apa ce a rezultat in urma clatirii... Tracand la tapiteria din piele, dupa cum spuneam anterior, prezenta semne destul de severe de uzura si deshidratare, iar nuanta crem devenise aproape neagra pe alocuri. Pentru reconditionare am folosit kitul Leatherique. Initial pe toate suprafetele am aplicat Rejuvinator Oil si l-am lasat sa actioneze aproximativ 10 ore, interval dupa care am revenit pentru a masa usor cu o perie din par natural si am aplicat inca un strat de solutie ce a fost lasata pana a doua zi dimineata. A doua zi dimineata am aplicat Prestine Clean si am facut curatarea cu niste lavete de microfibra umezite. Starea suprafetei la inceput... 50/50... 50/50 in zona spatarului... Dupa... Bancheta din spate, scaunul din plan apropiat fiind primul curatat... 50/50 pe cotiera soferului... Dupa... Comparatie intre scaunul soferului (curatat) si cel al pasagerului... Scaunul pasagerului la inceput... Mizeria impregnata in porii materialului... RO in actiune... Dupa... Starea suprafetelor din piele la final... Starea mochetei inainte si dupa... Covorasele au fost curatate cu sampon, iar la final au primit un strat de Prima Nero... Cateva cadre 50/50 pe portiera soferului... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Interiorul la inceput... Si la final... Plasticele usilor au fost tratate cu Prima Nero, bordul cu Einszett Cockpit Premium, geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner, iar ornamentele din lemn au primit un strat de Collinite 476s. Trecand la exterior, am inceput prin a spala jantele cu Einszett Colourtec. Masina a fost spalata cu Magifoam si Chemical Guys Citrus Wash & Gloss... Masina prezenta semne avansate de contaminare pentru a carei indepartare am folosit argila Bilt Hamber Regular si Einszett Acrysol... Urme de bitum inainte... Dupa... Pentru a oferi un plus de luciu si pentru a revitaliza usor nuanta, am aplicat Einszett Hochglanz cu rotativa Flex PE14 si un pad galben 3M. Am incercat sa fac niste cadre 50/50, insa din cauza nuantei m-am lasat pagubas dupa cateva incercari, mai ales ca afara era foarte intunecat. Ramele geamurilor tipau si ele pentru atentie si au fost reconditionate cu padul albastru Scholl si Einszett Pasta Intensiv. Inainte... 50/50... Dupa... Protectia finala a fost asigurata de 2 straturi de Finish Kare 1000P, aplicate la interval de o ora cu orbitala DAS6 si un pad negru Sonus. Efect hidrofob oferit de protectie la scurt timp dupa aplicare... Geamurile au fost tratate cu Stoner Invisible Glass with Rain Repellant... Iar la finalul lucrarii exteriorul arata cam asa... -------------------- |
|
|
Oct 16 2013, 12:03 PM
Post
#164
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
An: 2010 Culoare: Copper Red, interior mixt textil/piele Timp de lucru: ~ 18-20 ore Masina mai trecuse pe la mine in urma cu mai bine de un an, iar proprietarul a revenit pentru o revitalizare a exteriorului si interiorului si o pregatire temeinica de iarna. Initial asta era starea masinii... Am decis impreuna cu proprietarul sa facem o usoara corectie a defectelor usoare si medii, fiind cateva destul de urate capatate in urma unei vizite la vopsitorie, pregatirea de iarna, iar la interior prioritatea a fost un tratament de mentenanta si conservare al suprafetelor din piele. S-au folosit urmatoarele produse: Interior Aspirator Zelmer 919 ST Leatherique Rejuvinator Oil Leatherique Prestine Clean Valet Pro All Purpose Cleaner Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse Mafra Lubrimax Perii, pensule si lavete de microfibra Exterior Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa microfibra Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass Decontaminare - Einszett Acrysol, Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Corectie partiala: - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, Einszett Hochglanz - pad portocaliu Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Sonus Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Chemical Guys EZ Cream Glaze, Optimum Opti-Seal Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast La interior pentru inceput toate suprafetele au fost aspirate cu ajutorul aspiratorului Zelmer 919ST. Ulterior am trecut la tratamentul suprafetelor din piele folosind kitul Leatherique. Am protejat marginea suprafetei textila cu banda de mascare 3M, iar apoi am intins Leatherique Rejuvinator Oil cu un aplicator din burete... Solutia a fost lasata sa actioneze aproximativ 24 de ore... In acest timp m-am ocupat de exterior. Pentru inceput jantele, bine intretinute, au fost spalate cu Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner... A urmat prespalarea cu Magifoam si spalare cu samponul Chemical Guys Citrus Wash & Gloss... Tineam minte de ultima data ca masina a prezentat o contaminare severa, iar acest lucru s-a intamplat si de data asta, indeosebi pe suprafetele orizontale. Cam asta am scos de pe capota, plafon sau din zona portbagajului... Trecand la corectia defectelor, dupa cum spuneam masina prezenta in general zgarieturi fine-medii, unele capatate din urma spalarilor, altele primite cadou dupa o lucrare de tinichigerie/vopsitorie in service. Corectia a fost facuta cu Flex PE 14-2, iar pasul de finish cu orbitala DAS6. Iata cateva cadre 50/50 de pe parcursul lucrarii... Inainte... Dupa... 50/50... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Tot la service s-au gandit baietii sa faca un pustiu de bine si au gresat in dusmanie balamalele. Mizeria a fost curatata cu Einszett Acrysol, iar ulterior am aplicat un strat de Mafra Lubrimax... Inainte... Dupa... Revenind la suprafetele din piele, a urmat curatarea cu Leatherique Prestine Clean, iar rezultat final arata cam asa... Si starea interiorului la final... La exterior, dupa partea de corectie, am trecut la aplicarea protectiei de iarna. Initial a fost aplicat un strat de Chemical Guys EZ Cream Glaze, iar dupa stergere 2 straturi de Optimum Opti-Seal. Pentru suprafetele de sticla am folosit Stoner Invisible Glass with Rain Repellant. Iar la finalul lucrarii, iata care era starea masinii... Si o mica poza cu sora mai mare... -------------------- |
|
|
Oct 23 2013, 07:49 PM
Post
#165
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
An: 2013 Culoare: gri metalizat Timp de lucru: 10-12 ore Masina are 5 luni vechime si a ajuns la mine pentru corectia catorva defecte si o pregatire de iarna. Iata starea initiala a masinii... Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Corectie: - Kestrel DAS6 - Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream, Menzerna SF4000 (106FA) - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4 Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect... Ce a iesit in urma spalarii... Contaminare deosebit de severa pentru o masina ce are doar 5 luni vechime... O parte din combinatia folosita pentru corectia defectelor... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Pentru protectia pe parcursul iernii s-au aplicat un strat de sealant Finish Kare 1000P si unul de ceara Finish Kare 2685, ambele cu orbitala... Pe geamuri am aplicat Stoner Invisible Glass with Rain Repellant... Iar pe anvelope s-a aplicat un strat de Finish Kare 108AS... Iata si rezultatul final... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... -------------------- |
|
|
Oct 26 2013, 09:19 PM
Post
#166
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Mazda 6
An: 2008 Culoare: negru nemetalizat, interior textil Timp de lucru: ~ 20-22 ore Masina a fost recent cumparata la mana a doua si a ajuns la mine pentru un detailing complet. Interiorul se prezenta intr-o stare decenta, insa exteriorul vazuse si zile mai bune. Iata starea masinii cand a ajuns la mine... S-au folosit urmatoarele produse: Interior Aspirator Zelmer 919 ST Gliptone Gentle Leather Cleaner Valet Pro All Purpose Cleaner Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse Mafra Lubrimax Perii, pensule si lavete de microfibra Exterior Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa microfibra Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Corectie: - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, Einszett Hochglanz, CarPro CeriGlass - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus, pad pasla Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Finish Kare 2685 Pink Paste Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast SFE actionand pe jante... Nivelul de contaminare ramas chiar si dupa o trecere cu Einszett Acrysol pe toata caroseria... Cam asa aratau toate suprafetele vopsite... Combinatia folosita pentru corectia defectelor... 50/50... Inainte... Dupa... 50/50... Dupa... 50/50... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... 50/50... Dupa... Si farurile au avut nevoie de putina atentie, corectia fiind facuta cu rotativa. Inainte... Dupa... Exteriorul la final... La interior, de pe geamurile fata tocmai fusesera indepartate foliile in urma unei treceri pe la RAR, iar in incercarea de a indeparta adezivul s-a folosit un burete de bucatarie. Rezultatul a fost acesta... Mai intai am indepartat resturile de adeziv cu Acrysol si niste lavete de microfibra... Ulterior am incercat sa atenuez putin din zgarieturile foarte adanci ramase... Am folosit CarPro CeriGlass aplicat cu un pad de pasla si rotativa. Pozitia de lucru a fost extrem de incomoda, insa am reusit sa obtin o usoara imbunatatire, mai ales raportat la situatia initiala. Pe partea soferului, aceeasi situatie. Inainte... Dupa... Si interiorul la final... Inainte de predarea masinii am mai prins putin soare, asa ca am zis ca mai este rost pentru inca niste poze la exterior... Starea initiala... Final... -------------------- |
|
|
Oct 31 2013, 10:43 PM
Post
#167
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Toyota GT86
An: 2013 Culoare: negru metalizat Timp de lucru: 14-15 ore Toyota GT86 este probabil una dintre cele mai frumoase masini aparute pe piata in ultimii ani (poate fi gasita si sub numele de Subaru BRZ). Colaborarea Toyota-Subaru a fost una fructuoasa, iar masina rezultata reprezinta un produs deosebit, nu neaparat prin putere bruta, cat prin senzatia de sportivitate oferita la volan, feeling si nu in ultimul rand design. Masina de fata a fost cumparata de catre proprietar asta vara, la mana a doua, si avea nevoie mare de o reconditionare a exteriorului, neglijat destul de rau de fostul proprietar, dar si "binecuvantat" de diversi binevoitori cu zgarieturi de cheie si alte asemenea. Iata starea masinii cand a ajuns la mine... Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Bilt Hamber Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Corectie: - Flex PE 14-2, Kestrel DAS6 - Meguiar's Ultimate Compound, Einszett Hochglanz - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4 Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Mai intai jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect. Am remarcat o contaminare deosebit de severa a acestora, fiind necesare 2 treceri si utilizarea mai multor perii pentru a le scoate la liman. A urmat decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft si apoi partea de corectie propriu-zisa, facuta cu Meguiar's Ultimate Compound, iar pasul de finish cu Einszett Hochglanz. Iata cateva cadre 50/50... Inainte... 50/50... Inainte... Dupa... A urmat portiera pasagerului din dreapta, unul dintre cele mai afectate elemente ale masinii. Inainte... 50/50... De la gri la negru... Dupa... In partea din spate domnea o frumusete de zgarietura de cheie, foarte adanca, pe care am incercat insa sa cosmetizez pe cat se poate prin polish. Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... 50/50... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Dupa aplicarea protectiei, iata si rezultatul final. Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... -------------------- |
|
|
Nov 15 2013, 04:53 PM
Post
#168
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Volkswagen Passat
An: 2012 Culoare: maro metalizat Timp de lucru: 10-12 ore Masina are ceva mai mult de un an vechime si a ajuns la mine pentru corectia catorva defecte izolate si pregatirea de iarna. Iata starea initiala a masinii... Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow, Metrovac Sidekick Blaster Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, Mafra Puliresina, pulverizator Kwazar Mercury Corectie: - Kestrel DAS6 - Meguiar's Ultimate Compound, Einszett Hochglanz, Autosol Metal Polish - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4, Wire Wool Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Prima Amigo, Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Masina a fost spalata cu Bilt Hamber Auto-Foam si samponul Chemical Guys Citrus Wash & Gloss... Uscarea a fost facuta cu Metrovac Sidekick Blaster si prosoape Elite Ultra Plush si Eurow... Pe plafon erau prezente niste urme grosiere de rasina si seva pentru indepartarea carora am folosit Mafra Puliresina, iar decontaminarea generala a fost facuta cu argila Bilt Hamber Soft... Corectia defectelor severe a fost facuta cu Meguiar's Ultimate Compound si un pad galben LC, iar pentru improspatarea generala a lacului am folosit Einszett Hochglanz pe un pad alb LC. Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Pata de gainat patrunsa in lac... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Evacuarile nu se prezentau intr-o stare prea grozava, asa ca am folosit putin Autosol Metal Polish si wire wool pentru a le revitaliza. Inainte... Dupa... Ornamentele lucioase de la exterior prezentau pete de la solutiile de spalare si au fost curatate cu ajutorul lui Meguiar's Ultimate Compound aplicat cu o laveta de microfibra. Iata un mic 50/50 cu starea de dinainte si dupa. Protectia finala a fost asigurata de Prima Amigo, Finish Kare 1000P si Finish Kare 2685 Pink Wax, toate aplicate cu orbitala. Iata si rezultatul final... -------------------- |
|
|
Nov 24 2013, 07:58 PM
Post
#169
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Alfa Romeo Giulietta
An: 2012 Culoare: rosu nemetalizat Timp de lucru: ~ 18 ore Masina are aproape un an si jumatate vechime si, fiind lasata parcata pentru o perioada destul de indelungata de timp, au aparut o multime de pete si defecte de suprafata, indeosebi pe elementele orizontale. Ca o nota personala, nuanta de rosu este una dintre cele mai frumoase din cate am vazut pana acum, insa vopseaua este extrem de sensibila la finisare si stergere. Iata starea initiala a masinii... Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow, Metrovac Sidekick Blaster Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury Corectie: - Flex PE14-2, Kestrel DAS6 - Menzerna PF2500, Einszett Hochglanz, Autosol Metal Polish - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Menzerna, pad negru Sonus SFX4, Wire Wool Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect... Dupa... Prespalata si spalata cu Citrus Wash & Gloss si manusa de blana Meguiar's... Am folosit 1Z Acrysol pentru a elimina urmele de bitum... Dupa decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft, iata petele despre care vorbeam anterior si care erau prezente pe toate suprafetele orizontale. O parte din combinatia folosita pentru corectie... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... 50/50... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... 50/50... Inainte... Dupa... Inainte... Dupa... Optimum Opti-Bond a fost folosit pe toate suprafetele exterioare de cauciuc si plastic. Si rezultatul de la finalul lucrarii... -------------------- |
|
|
Dec 16 2013, 11:18 PM
Post
#170
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Land Rover Range Rover Vogue
An: 2005 Culoare: interior piele crem/albastra Timp de lucru: ~ 10-12 ore La scurt timp dupa ce a fost cumparata la mana a doua, masina a ajuns la mine pentru o reconditionare a interiorului, aflat intr-o stare destul de avansata de degradare. Iata starea initiala... Am folosit urmatoarele produse: Interior Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST Gliptone Gentle Leather Cleaner Gliptone Leather Conditioner Valet Pro All Purpose Cleaner Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse Mafra Lubrimax Collinite 476s Perii, pensule si lavete de microfibra Presurile de plastic au fost curatate cu Valet Pro APC. Toate suprafetele de piele au fost mai intai aspirate, apoi curatate cu o laveta umezita cu apa, a urmat aplicarea lui Gliptone Gentle Leather Cleaner cu o perie moale, lasat sa actioneze 10-15 minute, sters cu o alta laveta curata umezita, iar la final au fost aplicate 2 staturi de Gliptone Leather Conditioner. Cateva cadre 50/50... Inainte... 50/50... Dupa... 50/50... Dupa... 50/50... Dupa... Setul Gliptone in actiune... Dupa... Inainte... Dupa... Inainte... 50/50... Dupa... Portiera inainte... 50/50... Dupa... 50/50 pe bord... Dupa... Spatarul scaunului... Dupa... Cam ce a iesit de pe fiecare suprafata... Toate suprafetele din lemn au primit un strat de ceara Collinite 476s... Pedalierul nu a fost uitat nici el... Balamalele au fost curatate si apoi gresate cu Mafra Lubrimax... Iar la final interiorul arata cam asa... -------------------- |
|
|
Mar 17 2014, 05:28 PM
Post
#171
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Mazda 3
An: 2014 Culoare: gri metalizat Timp de lucru: ~ 4-5 ore Masina a fost ridicata la finele saptamanii trecute de la dealer si a ajuns la mine pentru pregatirea initiala. Praf, urme de adeziv de la folii, neasteptat de mult bitum de pe trailer si alte maruntisuri ca la orice masina noua. Produse folosite: Jante - Valet Pro Bilberry Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Autobrite Magifoam Spalare - Britemax CleanMax, manusa blana Bilt Hamber Uscare - 2 x Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Prima Amigo, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel, Prima Nero Bord, plastice - Einszett Cockpit Premium Altele - Valet Pro APC, paduri Sonus, Kestrel DAS6 Am inceput cu prespalarea cu Magifoam... A urmat 2BM folosit Britemax CleanMax si o manusa de blana Bilt Hamber... Clatit si uscat cu doua prosoape Elite Ultra Plush... Urmele de adeziv de la folii si multiple pete de bitum de pe laterale au fost eliminate cu Einszett Acrysol. Iar protectia a fost aplicata in 2 pasi cu Prima Amigo ca baza, iar apoi doua straturi de de Meguiar's #26, ambele aplicate cu orbitala si paduri Sonus. Stoner Invisible Glass with Rain Repellant a fost aplicat pe toate geamurile... Optimum Opti-Bond Gel pe suprafetele de plastic si cauciuc... Iar la finalul lucrarii masina arata cam asa... -------------------- |
|
|
May 22 2014, 10:04 PM
Post
#172
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Toyota Auris
An: 2014 Culoare: gri otel metalizat Timp de lucru: ~ 4-5 ore O scurta prezentare a catorva dintre etapele pregatirii unei masini noi. Modelul in cauza fusese ridicat de cateva zile de la dealer si din pacate prezenta deja cateva defecte de pe urma manipularii improprii a celor de la reprezentanta. Cand a ajuns la mine, masina arata cam asa... Produse folosite: Jante - Valet Pro Bilberry Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Autobrite Magifoam Spalare - Britemax CleanMax, manusa blana Meguiar's Uscare - Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Prima Amigo, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel, Mafra DiamantPlast Altele - Valet Pro APC, paduri Lake Country, Menzerna PF2500, Kestrel DAS6 Etapele de prespalare si spalare... Cam ce ramane dupa metoda celor doua galeti, chiar si pe o masina aparent curata dupa prespalare... Uscarea facuta cu Elite Ultra Plush... Defect portiera inainte... Dupa... Alta zona, alt defect. Inainte... Dupa... Portiera pasager inainte... Dupa... Combinatia folosita pentru corectie... Pe caroserie au fost aplicate Prima Amigo si doua straturi de Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, ambele cu orbitala, iar pe geamuri Stoner Invisible Glass... Pe anvelope si plasticele exterioare am aplicat Optimum Opti-Bond Gel... Si masina inainte de predare... -------------------- |
|
|
Jun 17 2014, 03:34 PM
Post
#173
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Volkswagen Golf 6
An: 2011 Culoare: negru nemetalizat Timp de lucru: ~ 20-22 ore Masina a fost cumparata la mana a doua si a ajuns la mine pentru o reconditionare completa a exteriorului. Culoarea e una pe cat de frumoasa, pe atat de pretentioasa si sensibila la aproape orice atingere, negrul nemetalizat fiind probabil cea mai dificila nuanta pe care se poate lucra. Iata starea initiala a masinii... Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular Corectie: - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, Einszett Hochglanz - pad portocaliu Lake Country, pad alb Lake Country, pad portocaliu Menzerna, pad galben Menzerna, pad negru Meguiar's Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Einszett Finish Wax + Meguiars #26 Hi-Tech Yellow Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect... Caroseria a fost splata cu Magifoam si Chemical Guys CItrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's... Urme de contaminare prezente pe majoritatea panourilor... A urmat o stergere integrala cu Acrysol si decontaminarea facuta cu argila Bilt Hamber Regular... Starea generala a masinii... 50/50... Combinatia folosita pentru corectie. Rotativa Flex PE14-2 150 + Menzerna FG400 si paduri portocalii Lake Country si Menzerna, iar finisajul a fost facut cu orbitala, Einszett Hochglanz, paduri albe Lake Country si Menzerna. Inainte... Dupa... Inainte... 50/50... Dupa... Inainte... 50/50... Dupa... Inainte... Dupa... 50/50... 50/50 pe bara spate... Si stalpii au avut nevoie de putina atentie... Iar dupa aplicarea protectiei, iata si rezultatul final... -------------------- |
|
|
Jul 2 2014, 04:30 PM
Post
#174
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: BMW E90
An: 2010 Culoare: negru metalizat Timp de lucru: ~ 24 ore Masina a fost adusa relativ recent din tarile nordice si a ajuns la mine pentru o reconditionare completa a exteriorului. Acesta nu se afla intr-o stare prea grozava, fiind plin de panza de paianjen, zgarieturi izolate, defecte de vopsire, holograme de la corectii anterioare facute necorespunzator si alte asemenea. Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular Corectie: - Flex PE 14-2 150, Flex XC3401 VRG, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, Einszett Hochglanz - pad galben Lake Country, pad portocaliu Lake Country, pad alb Lake Country, pad negru Sonus Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant Protectie – Collinite 476s + Meguiars #26 Hi-Tech Yellow Wax Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect... DSC_6141 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6142 by ovidiuhdc, on Flickr Caroseria a fost spalata cu samponul Citrus Wash & Gloss de la Chemical Guys si o manusa de blana Meguiar's.... DSC_6143 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6145 by ovidiuhdc, on Flickr Decontaminarea a fost facuta cu argila Bilt Hamber Regular, iar pentru depunerile de bitum am folosit Einszett Acrysol... DSC_6146 by ovidiuhdc, on Flickr Uscarea finala a fost facuta cu un prosop de microfibra... DSC_6147 by ovidiuhdc, on Flickr Trecand sub reflector, cam asa se prezenta situatia pe unul din panourile "mai bine interetinute"... DSC_6150 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6152 by ovidiuhdc, on Flickr Corectia a fost facuta folosind rotativa Flex PE 14-2 150 impreuna cu paduri galbene si portocalii Lake Country, iar pasul de finish cu Flex 3401 VRG si paduri albe Lake Country. Pentru partea de protectie am apelat la "batranul" Kestrel DAS6. DSC_6157 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6154 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50... DSC_6164 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6166 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6159 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6168 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50... DSC_6171 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6175 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6176 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6182 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6183 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6185 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6186 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6188a by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6188c by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6189 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6196 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50... DSC_6200 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6203 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6205 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6208 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6208a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6209 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6214 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6211 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6209a by ovidiuhdc, on Flickr 50/50... DSC_6216 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6217 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6222 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6229 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6233 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6234 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6237 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6238 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50... DSC_6240 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6242 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6243 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50 pe bara spate... DSC_6244 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6245 by ovidiuhdc, on Flickr Si farurile au avut nevoie de putina atentie. Pentru a nu indeparta tot lacul de fabrica, am folosit smirghel de 3000 si FG400. Inainte... DSC_6246 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6247 by ovidiuhdc, on Flickr Proiectoarele se aflau intr-o stare deplorabila si am incercat sa le retusez putin manual, atat cat s-a putut. Inainte... DSC_6248 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6249 by ovidiuhdc, on Flickr Starea masinii dupa etapele de corectie... DSC_6253 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6254 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6255 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6255a by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6258 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6261 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6262 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6265 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6268 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6270 by ovidiuhdc, on Flickr Si dupa aplicarea protectiei finale... DSC_6271 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6272 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6273 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6274 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6275 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6278 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6279 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6283 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6284 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6285 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6287 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6288 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6286 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6290 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6291 by ovidiuhdc, on Flickr -------------------- |
|
|
Aug 9 2014, 03:42 PM
Post
#175
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Renault Laguna
An: 2007 Culoare: negru metalizat, interior piele neagra Timp de lucru: ~ 30 ore Masina are peste 7 ani vechime si a trecut de borna celor 100.000 km si a ajuns la mine pentru un detailing complet. Anii nu au fost prea blanzi cu ea, lucru vizibil inca de la inceput. Exteriorul era plin de RDS-uri, panza de paianjen, pete patrunse complet in lac, urme de la copaci, farurile complet mate samd, iar interiorul nu a primit un tratament complex in toti acesti ani. Iata starea masinii cand a ajuns la mine... DSC_7333 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7334 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7335 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7336 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7337 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7338 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7339 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7340 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7341 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7343 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7344 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7345 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7346 by ovidiuhdc, on Flickr Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa microfibra Lupus Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, CarPro Iron-X Paste, argila Bilt Hamber Regular Corectie: - Flex PE 14-2 150, Flex 3401 VRG - Menzerna FG400, 3M Fast Cut Plus, Einszett Hochglanz - paduri Lake Country (galben, portocaliu, alb), pad negru Sonus - smirghel 3M - P1000, P2000, P3000 Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repellant Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Optimum Opti-Seal Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Piele - Leatherique Rejuvinator Oil, Leatherique Prestine Clean Interior - Valet Pro All Purpose Cleaner, Einszett Cockpit Premium, Prima Nero, Lavete - Meguiar's, Bilt Hamber Altele - Mafra Supermafrasol, Bilt Hamber Surfex HD, Mafra Lubrimax Masina a fost prespalata cu un mix de Magifoam si Supermafrasol, iar ulterior folosind metoda celor doua galeti si samponul CG Citrus Wash & Gloss. In multe zone ale masinii existau depuneri masive de pamant, frunze si crengi ce au fost indepartate folosind un set de pensule si lavete de microfibra. Inainte... DSC_7347 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7347a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7348 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7348a by ovidiuhdc, on Flickr O mica parte din ce-am scos doar din zona parbrizului... DSC_7348b by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7348c by ovidiuhdc, on Flickr Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect, iar pentru depunerile persistente am folosit si CarPro Iron-X Paste... DSC_7349 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7350 by ovidiuhdc, on Flickr Decontaminarea a fost facuta cu argila Bilt Hamber Regular... DSC_7355 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7356 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7357 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7358 by ovidiuhdc, on Flickr Multiplele urme de bitum au fost indepartate folosind Einszett Acrysol... DSC_7359 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7360 by ovidiuhdc, on Flickr Stare generala a caroseriei dupa decontaminare... DSC_7364 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7365 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7366 by ovidiuhdc, on Flickr Insa inainte de caroserie, am decis sa ma ocup de faruri, care erau aproape complet mate. Pentru corectie am folosit smirghel 3M, 3M Fast Cut Plus si Einszett Hochglanz, iar ca protectie am aplicat Optimum Opti-Seal la final... Inainte... DSC_7367 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7367a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7368 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7368b by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7371 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7371a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7372 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7372b by ovidiuhdc, on Flickr Starea lacului... DSC_7381 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7382 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7383 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7384 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7385 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50.... DSC_7386 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7387 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7388 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7389 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7390 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7393 by ovidiuhdc, on Flickr De la gri la negru... DSC_7398 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7399 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7400 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7401 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7402 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7404 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7405 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7406 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7407 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7407a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7408 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7410 by ovidiuhdc, on Flickr Starea exteriorului dupa etapa de corectie... DSC_7412 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7413 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7414 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7415 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7416 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7417 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7418 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7420 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7422 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7424 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7425 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7426 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7427 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7428 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7429 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7431 by ovidiuhdc, on Flickr Starea initiala a interiorului... DSC_7436 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7437 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7438 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7439 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7440 by ovidiuhdc, on Flickr Suprafetele textile au fost aspirate, curatate folosind Valet Pro APC si lavete de microfibra, iar la final au fost aspirate din nou... DSC_7441 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7442 by ovidiuhdc, on Flickr Suprafetele din piele au fost tratate folosind setul Leatherique ce a fost lasat sa actioneze in jur de 14-15 ore... DSC_7443 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7444 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7445 by ovidiuhdc, on Flickr Cam ce a iesit de pe fiecare zona... DSC_7446 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7447 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7449 by ovidiuhdc, on Flickr Starea suprafetelor la final... DSC_7450 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7451 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7453 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_7455 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7461 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7461a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464b by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464c by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464d by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464e by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464h by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464i by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464j by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464k by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464f by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464g by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_7464l by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_7464m by ovidiuhdc, on Flickr -------------------- |
|
|
Mar 9 2015, 08:49 PM
Post
#176
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: Toyota Aygo
An: 2007 Culoare: negru metalizat Timp de lucru: ~ 15 ore Masina de fata nu a fost prea rasfatata de-a lungul timpului. Spalata de mantuiala, in dese randuri cu peria, curatata cu felurite carpe si ustensile minune. Ca urmare, dupa 7 ani, majoritatea suprafetelor exterioare se aflau intr-o stare deplorabila. Extrem de multe zgarieturi severe, mare parte trecute de stratul de vopsea, zone matuite ce nu mai luceau deloc, vopsea ciupita, julituri si portiuni unde negrul se transformase in gri. Iata cum arata masina cand a ajuns la mine... DSC_6294 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6295 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6296 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6297 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6298 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6299 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6300 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6301 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6302 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6304 by ovidiuhdc, on Flickr In mod normal anumite elemente ar fi avut mare nevoie de o revopsire completa, insa cum nu a fost o optiune, am incercat sa aduc masina intr-o stare "omeneasca" prin detailing. Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, Race Glaze Safe Waffle Wash Sponge Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, CarPro Iron-X Paste, argila Bilt Hamber Regular Corectie: - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, 3M Fast Cut Plus, Menzerna PF2300, Einszett Hochglanz - paduri Lake Country (galben, portocaliu, alb), pad negru Sonus - smirghel 3M - P2500 Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repellant Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Optimum Opti-Seal Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast Lavete - Meguiar's, Bilt Hamber Masina a fost prespalata cu Magifoam si spalata folosind Chemical Guys Citrus Wash si un burete Race Glaze. DSC_6305 by ovidiuhdc, on Flickr Decontaminarea a fost facuta cu argila Bilt Hamber, iar contaminarea prezenta a fost extrem de severa. DSC_6306 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6307 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6308 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6309 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6310 by ovidiuhdc, on Flickr Toate portiunile au fost sterse cu Einszett Acrysol, insa am insistat indeosebi in zona inferioara... DSC_6311 by ovidiuhdc, on Flickr Si starea lacului sub reflector... DSC_6312 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6313 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6315 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6316 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6317 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6318 by ovidiuhdc, on Flickr Constient de faptul ca anumite defecte sunt imposibil de scos fara a sacrifica complet lacul, am incercat sa le rezolv sau atenuez folosind diferite combinatii abrazive. Pasii principali de corectie i-am facut cu Menzerna FG400, iar pe capota am folosit 3M Fast Cut Plus, impreuna cu paduri galbene Lake Country. Ulterior am lucrat cu Menzerna PF2300 si Einszett Hochglanz, de asemenea cu paduri LC. Cateva cadre 50/50 de pe parcursul lucrarii... DSC_6329 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6340 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6342 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa un pas cu 3M FCP... DSC_6343 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa alti 2 pasi cu FCP si PF2300 a inceput sa arate mai decent... DSC_6344 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6353 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6356 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6359 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6360 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6369 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6369a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6371 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6372 by ovidiuhdc, on Flickr Iar dupa aproximativ vreo 15 ore de lucru impartite pe parcursul a doua zile, iata si masina la final. Rezultatul nu este perfect, insa a fost maximul posibil, avand in vedere starea initiala. (dressingul pe carenaje a fost aplicat ulterior fotografiilor de la final). DSC_6374 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6377 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6380 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6381 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6382 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6386 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_6388 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_6392 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_6393 by ovidiuhdc, on Flickr -------------------- |
|
|
Apr 7 2015, 02:41 PM
Post
#177
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Model: BMW 325d Cabrio
An: 2008 Culoare: negru metalizat / interior piele alb-crem Timp de lucru: ~ 24 ore BMW-ul cabrio din prezentare este, din punctul meu de vedere, unul dintre cele mai frumoase modele ale producatorului german. Masina in cauza, ajunsa la "venerabila" varsta de 7 ani, a trecut pe la mine pentru un detailing complet. Avand in vedere ca nu a avut parte de vreo cosmetizare temeinica de-a lungul anilor, masina se prezenta intr-o stare relativ decenta comparativ cu altele ce mi-au trecut prin mana. Panza de paianjen, urme de matuiala si ceva zgarieturi severe la exterior, iar interiorul din piele alb-crem incepea usor usor sa isi arate varsta. Iata cum arata masina cand a ajuns la mine. DSC_8364 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8365 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8366 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8367 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8368 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8369 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8370 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8371 by ovidiuhdc, on Flickr Am folosit urmatoarele produse: Prespalare - Autobrite Magifoam Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa microfibra Lupus Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Eurow Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, CarPro Iron-X Paste, argila Bilt Hamber Regular Corectie: - Flex PE 14-2 150, Flex 3401 VRG, Kestrel DAS6 - Menzerna FG400, 3M Fast Cut Plus, Menzerna PF2300, Einszett Hochglanz, Einszett Chrome and Metal Polish - paduri Lake Country CCS si flat (galben, portocaliu, alb), pad verde Detailer's Domain, pad negru Sonus Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax Dressinguri – Stoner More Shine Lavete - Meguiar's Supreme Shine, Bilt Hamber Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect. DSC_8374 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8375 by ovidiuhdc, on Flickr A urmat spalarea cu Magifoam, samponul Citrus Wash & Gloss de la CG si o manusa de microfibra Lupus. DSC_8372 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8377 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8378 by ovidiuhdc, on Flickr Urmele de bitum le-am scos cu Acrysol, iar decontaminarea generala a fost facuta cu argila Bilt Hamber regular si apa pe post de lubrifiant. DSC_8379 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8380 by ovidiuhdc, on Flickr Pentru corectia defectelor am folosit toata gama de jucarii pe care le-am avut la dispozitie, respectiv rotativa Flex si orbitalele Flex si DAS6, ultimul fiind folosit cu spot paduri. Lacul a fost unul dur, iar combinatia de paduri si paste a variat in functie de defectele prezente. Am utilizat in principal pastele Menzerna FG400 / PF2300 si Einszett Hochglanz, iar padurile folosite au fost de la Lake Country, Detailer's Domain si Sonus. Inainte... DSC_8383 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8383a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8384 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8388 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8389 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8389a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8390 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8390a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8392 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8396 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8396a by ovidiuhdc, on Flickr Niste cadre 50/50 de pe parcursul corectiei... DSC_8402 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8404 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8408 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8410 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8415 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8416 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8421 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8422 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8423 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... DSC_8424 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... DSC_8425 by ovidiuhdc, on Flickr 50/50 pe portbagaj... DSC_8427 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8428 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8431 by ovidiuhdc, on Flickr Evacuarile au fost curatate cu Einszett Chrome and Metal Polish si sarma de otel. DSC_8432 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8433 by ovidiuhdc, on Flickr Exteriorul la final. DSC_8436 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8437 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8438 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8439 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8441 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8445 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8446 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8448 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8450 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8452 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8455 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8458 by ovidiuhdc, on Flickr Si niste reflexii care mi-au placut. DSC_8463 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8466 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8467 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8470 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8471 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8472 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8473 by ovidiuhdc, on Flickr Pentru interior am folosit urmatoarele produse: Piele - Leatherique Rejuvinator Oil, Leatherique Prestine Clean Interior - Valet Pro All Purpose Cleaner, Einszett Cockpit Premium, Prima Nero Aspirator injectie-extractie + Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner Perii, pensule si lavete de microfibra Setul Leatherique a fost lasat sa actioneze aproximativ 24 de ore. DSC_8474 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8475 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8476 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8477 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8478 by ovidiuhdc, on Flickr Si niste cadre 50/50 ce arata diferenta intre starea initiala si cea finala. DSC_8479 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8480 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8481 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8483 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8484 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8485 by ovidiuhdc, on Flickr Si interiorul la final. DSC_8486 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8487 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8488 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8489 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8490 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8491 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8494 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8495 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8496 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8497 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8498 by ovidiuhdc, on Flickr Rezultat final. DSC_8499 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8500 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8502 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8503 by ovidiuhdc, on Flickr DSC_8507a by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... f1 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... f2 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... f3 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... f4 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... f5 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... f6 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... f7 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... f8 by ovidiuhdc, on Flickr Inainte... f9 by ovidiuhdc, on Flickr Dupa... f9a by ovidiuhdc, on Flickr -------------------- |
|
|
Apr 8 2015, 09:03 AM
Post
#178
|
|
specialist Group: Membri Posts: 874 Joined: 3-October 12 From: PA Member No.: 139.632 |
faina miscare... daca o tin si injectoarele, turbosuflanta, pompa de injectie, apa, etc. pe cat de bine arata e super...
This post has been edited by iHondafan: Apr 8 2015, 09:03 AM -------------------- 235i, S60, MDX
|
|
|
Apr 8 2015, 01:51 PM
Post
#179
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Am crezut ca si pozele cu cainele sunt ... inainte ... si dupa
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
May 26 2015, 03:52 PM
Post
#180
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Audi A5 - negru nemetalizat - detailing exterior
1a 1b 20150526_122619 20150526_125915 20150526_125939 20150526_125950 20150526_130109 20150526_134120 20150526_135127 20150526_135128 20150526_135244 20150526_135245 20150526_135300 -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 01:00 PM |