ECU / Chip / Powerbox Tuning |
This topic is about ECU / Chip / Powerbox Tuning, the author, DragosS, wrote about: Cred ca este bine sa existe un topic unde sa ne putem scrie impresiile "de dupa". /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" al ... To read more just scroll down
ECU / Chip / Powerbox Tuning |
Dec 21 2005, 12:27 AM
Post
#101
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
-------------------- |
|
|
Dec 21 2005, 09:42 PM
Post
#102
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 22-July 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 51.818 |
Daca cineva poate spune ceva despre Power System.
Are cineva montat pe masina ?Ceva inconveniente cunoasteti? Multumesc! -------------------- |
|
|
Dec 22 2005, 06:28 PM
Post
#103
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
he he.. despre chiptuning eu va pot spune ca am avut pe Golful meu soft si de la AED germania si upsolute si dimsport si TCM.
AED - era RACE cu adevarat. Cu nici un alt soft nu mi-am auzit sa urle turbina asa. Upsolute = safe , no smoke dar less power. Avam cam 130-133CP La dimsport aveam cu versiunea low in jur de 130CP, iar cu normalul 138-140 dar smoke. Acum am diverse versiuni TCM pe care le rulez. Am si versiuni normale si sportive. Masina a trecut de 185.000 km . Pprimii 60.000km i-am mers cu power-box PSI si apoi a urmat the real stuff a.k.a. chiptuning. Cine are turbodiesel si nu a incercat macar o data pe masina altuia care a facut chip sa vada cum este nu-si da seama ce pierde. Nu o spun ca reclama ci ca act in sine . Final: nu da-ti banii pe prostii , luati chip-tuning la .. masini na , ca nu a rimat. Craciun fericit la toti ! PS: oricine are chiptuning pe masina si vrea un test de putere si reprize de acceleratii va pot servi gratis cu un test cu BELTRONICS FX2 (in limita timpului meu disponibil) -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Dec 26 2005, 06:01 PM
Post
#104
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
-------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Dec 26 2005, 08:14 PM
Post
#105
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
Masinile pana in 1999/2000 au memorii ne reprogramabile. Le scri o data si asa raman. De acea la ele se face chiptuning clasic cu dezlipire / citire intr-un programator / modificare fisiere originale / programare memorii noi / lipire memorii noi. La masinile dupa 2000 poti sa faci clasic cu lipituri dar le poti si reprograma pe majoritatea (memoriile din ECU pot fi sterse si reprogramate ori cu ECU pe masa ori cu el pe masina direct prin portul de diagnoza). Unele ECU mult mai noi NU mai exista posibilitatea de dezlipire a ceva deoarece memoria ce se reprogrameaza este intregrata cu un microcontroler. Acolo ori programare pe mufa OBD ori programare cu aparatul numit BDM (la Upsolute, Dimsport si sper eu foarte curand si la TCMturbo) Legat de FORDul tau de o saptamana . Ai doua variante (disponibile pe piata) - un ECU dezvoltat de Ford prin propriile metode si nu se face chip de nimeni la acest tip de motor. - exista si 1.2 75CP cu ECU Siemens (cod: SIM210 sau SIM22). La dieseluir este 1400 TDCI 68CP cu SIEMENS SID802 sau SID804. 1600 TDCI 90CP are ECU BOSCH EDC 16+ . 1800 TD 75CP are ECU FORD EECV5 ... deci vezi.. producatorii le fac atat de diferite... Incearca la Upsolute sau Dimport pentru motorul 1.2 benzina. Nu te astepta la un castig mai mare de 7-8CP REALI. -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Dec 26 2005, 08:16 PM
Post
#106
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Garantia nu o pierzi,dar castigul va fi foarte mic si probabil nu merita investitia.Asta este partea proasta la motoarele aspirate,castigul este mult mai mic decat la motoarele supra-alimentate.
-------------------- |
|
|
Dec 26 2005, 08:22 PM
Post
#107
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
si nu pot sa ii pun turbina ? )ar fi o treaba
glumesc bineinteles -------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Jan 2 2006, 03:43 PM
Post
#108
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 11-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.186 |
Pana la urma si in final:rescrierea softului duce la o uzura a ambreiajului la o exploatare normala si cu un spor de putere si cuplu decent?Ca sunt foarte interesat.
@Voinea:V-am scris(nu stiu daca ne putem tutui )si pe alte forumuri inclusiv pe site.astept un raspuns.este vorba de un megane 2 sedan 1,9 dci 120 cai cu 9ooo km.as fi interesat de o rescriere la valori decente(stage 0 sau 1 nu ma istiu).Ramane 250 pentru membrii unui anumit forum?sau 350? |
|
|
Jan 3 2006, 11:18 AM
Post
#109
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
ti-am raspuns la mail - eventual msg meu si al tau pot fi sterse. multumesc moderatorilor
|
|
|
Jan 3 2006, 03:42 PM
Post
#110
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 11-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.186 |
@Voinea
Dap multumesc de raspuns.Totusi ce nu inteleg este de ce nu mere..ca pe site apare ca se poate ...ca sa ne intelegem eu eram interesat de tuningul ce presupune rescrierea softului pe masina,nu schimbarea chipului sau alte chestii...oricum ti-am dat un mail cu noua adresa unde ma poti contacta cand se poate.sa inteleg ca voi fi pionier pe partea de reno? |
|
|
Jan 3 2006, 06:17 PM
Post
#111
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
pe situl meu apare deoarece in Laguna este intalnit acest motor si el se poate face. Laguna are ECU tip vechi - protocol EDC15C2 . In masina ta (Megane 2) se foloseste protocol de comuniatie EDC16C3 (exista deja EDC16, EDC16U1, EDC16+, EDC16C2-5, EDC162-7 ). Nu a fost spart de cei cu care lucrez eu acest protocol. De fapt este spart dar in teste. Cum il dau drumul si catre dealeri o sa fac si eu anuntati pe cei interesati ca este disponibil.
Deci de asta acelasi motor dar pus pe platforme diferite NU poate fi tunat. -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Jan 3 2006, 09:04 PM
Post
#112
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 11-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.186 |
Ok.Corect ar fi totusi sa modificati site-ul si sa scrieti la Megane coming soon,iar cand este totul ok sa apara cu modificari.zic si eu.... o idee...
|
|
|
Jan 4 2006, 02:35 AM
Post
#113
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.520 |
cred ca aici trebuia sa postez:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=6685 |
|
|
Jan 16 2006, 04:44 PM
Post
#114
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 16-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.537 |
As dori sa maresc puterea masinii dar nu sunt sigur ca este benefic pt motorasul ala de trei cilindri de 1.4 are deja aceeasi putere cu a unui opel tdci 1.7 ,4 cilindri,- 75 cp.zic si eu.Ar fi indicat sa nu incerc o crestere nu prea mare sa zic ceve pe la 95 cp,cred ca ar fi destul.e vre-o diferenta intre puterea care se poate mari la motoarele in 3 cilindri fata de cele cu patru ?
|
|
|
Jan 17 2006, 12:52 AM
Post
#115
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
salut!
am o intrebare(stiu ca probabil s-a mai raspuns, dar imi cer scuze daca se repeta ceva):la un seat leon 1.6 105 cp, nou/nout se merita sa ii fac un chiptuning sau mai tre' sa mai am un bob zabava dupa ceva km? a! si inca o chestie : cam cu cat i-ar creste puterea o "lobotomie" d'asta?multam anticipat :wave: ! -------------------- |
|
|
Jan 17 2006, 09:45 AM
Post
#116
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
sincer orice cal in plus este un cal castigat.. diferenta de la 75CP la 95CP este sesizabila , iar cei cativa posesori de polo 1.4 TDI sau fabia 1.4 TDI tunate de mine sunt multumiti de aceasta crestere.
Preturile la chip pentru motorul asta sunt pe piata intre 300 si 380 euro. Orienteaza-te la unul din tunerii romani (Aspad.ro, dimsport.ro, tcmturbo.ro ) -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Jan 18 2006, 04:58 PM
Post
#117
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 167 Joined: 1-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 33.560 |
am un megan bicarp de 1,6 16 V 115 HP, pe care am pus un filtru sport, si diferenta sa simtit. Ma intereseaza un chip, cat costa, la cat se mareste puterea, si cu ar putea sa-mi afecteze motorul (consum la mers normal, durata de viata a motorului daca scade, etc.)
Multumesc anticipat. -------------------- megane 2; 1,6
|
|
|
Jan 18 2006, 05:13 PM
Post
#118
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
la megane 265euro la ASPAD www.aspad.ro .
dimsport ti-l face la acelasi pret www.dimsport.ro TCMturbo nu ti-l face (doar turbo dieseluri la ei/noi) -------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Jan 19 2006, 12:50 AM
Post
#119
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 11-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.186 |
@Voinea;astia la dimsport vad ca fac flash tuning la motorul de 1,9 Dci.Cre e faza?e cel vechi,de pe Laguna?adik intre cel de 270 Nm cuplu si cel de 300 difera softul?
-------------------- 2005 Megane 2 sedan 1,9 Dci(120 caluti) for now...sper...
|
|
|
Jan 19 2006, 07:42 AM
Post
#120
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.460 |
corect, la ei exista deja posibilitatea de flash la acest motor. La aspad doar BDM (ecu desfacut si reprogramat). La TCM nu se face deloc Megane 2
-------------------- 1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI 2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:46 AM |