IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ECU / Chip / Powerbox Tuning

This topic is about ECU / Chip / Powerbox Tuning, the author, DragosS, wrote about: Cred ca este bine sa existe un topic unde sa ne putem scrie impresiile "de dupa". /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" al ... To read more just scroll down

19 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ECU / Chip / Powerbox Tuning
DragosS
post Dec 21 2005, 12:27 AM
Post #101


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



Cred ca este bine sa existe un topic unde sa ne putem scrie impresiile "de dupa". biggrin.gif Astfel poate incurajam si alti membrii sa mearga pe urmele noastre.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Armyman
post Dec 21 2005, 09:42 PM
Post #102


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 22-July 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 51.818



Daca cineva poate spune ceva despre Power System.
Are cineva montat pe masina ?Ceva inconveniente cunoasteti?
Multumesc!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Dec 22 2005, 06:28 PM
Post #103


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



he he.. despre chiptuning eu va pot spune ca am avut pe Golful meu soft si de la AED germania si upsolute si dimsport si TCM.

AED - era RACE cu adevarat. Cu nici un alt soft nu mi-am auzit sa urle turbina asa.

Upsolute = safe , no smoke dar less power. Avam cam 130-133CP
La dimsport aveam cu versiunea low in jur de 130CP, iar cu normalul 138-140 dar smoke.
Acum am diverse versiuni TCM pe care le rulez. Am si versiuni normale si sportive. Masina a trecut de 185.000 km . Pprimii 60.000km i-am mers cu power-box PSI si apoi a urmat the real stuff a.k.a. chiptuning. Cine are turbodiesel si nu a incercat macar o data pe masina altuia care a facut chip sa vada cum este nu-si da seama ce pierde. Nu o spun ca reclama ci ca act in sine .

Final: nu da-ti banii pe prostii , luati chip-tuning la .. masini biggrin.gif na , ca nu a rimat. Craciun fericit la toti !


PS: oricine are chiptuning pe masina si vrea un test de putere si reprize de acceleratii va pot servi gratis cu un test cu BELTRONICS FX2 (in limita timpului meu disponibil)


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Dec 26 2005, 06:01 PM
Post #104


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



la un ford fiesta vechi de 1 saptamana merge facut ceva ? motor de 1.2 75 CP as putea sa ii fac ceva ? dar in acelas timp garantia de 4 ani fara limita de km nu ar strica smile.gif


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Dec 26 2005, 08:14 PM
Post #105


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



orice masina cu motor gestionat de un calculator (ECU = engine control unit) poate fi cumva modificat sa aiba ceva caluti in plus. Un aspirat pe benzina poate castiga cativa cai, un benzinar cu turbo poate castiga un precent destul de bun din puterea initiala 18-22% , iar un turbo diesel poate castiga intre 18% si chiar 30-35% (depinde ce vrei de la el).

Masinile pana in 1999/2000 au memorii ne reprogramabile. Le scri o data si asa raman. De acea la ele se face chiptuning clasic cu dezlipire / citire intr-un programator / modificare fisiere originale / programare memorii noi / lipire memorii noi.
La masinile dupa 2000 poti sa faci clasic cu lipituri dar le poti si reprograma pe majoritatea (memoriile din ECU pot fi sterse si reprogramate ori cu ECU pe masa ori cu el pe masina direct prin portul de diagnoza).
Unele ECU mult mai noi NU mai exista posibilitatea de dezlipire a ceva deoarece memoria ce se reprogrameaza este intregrata cu un microcontroler. Acolo ori programare pe mufa OBD ori programare cu aparatul numit BDM (la Upsolute, Dimsport si sper eu foarte curand si la TCMturbo)

Legat de FORDul tau de o saptamana . Ai doua variante (disponibile pe piata)
- un ECU dezvoltat de Ford prin propriile metode si nu se face chip de nimeni la acest tip de motor.
- exista si 1.2 75CP cu ECU Siemens (cod: SIM210 sau SIM22). La dieseluir este 1400 TDCI 68CP cu SIEMENS SID802 sau SID804. 1600 TDCI 90CP are ECU BOSCH EDC 16+ . 1800 TD 75CP are ECU FORD EECV5 ... deci vezi.. producatorii le fac atat de diferite...
Incearca la Upsolute sau Dimport pentru motorul 1.2 benzina. Nu te astepta la un castig mai mare de 7-8CP REALI.


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosS
post Dec 26 2005, 08:16 PM
Post #106


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



Garantia nu o pierzi,dar castigul va fi foarte mic si probabil nu merita investitia.Asta este partea proasta la motoarele aspirate,castigul este mult mai mic decat la motoarele supra-alimentate.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Dec 26 2005, 08:22 PM
Post #107


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



si nu pot sa ii pun turbina ? smile.gif)ar fi o treaba

glumesc bineinteles


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crivat34193
post Jan 2 2006, 03:43 PM
Post #108


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 11-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.186



Pana la urma si in final:rescrierea softului duce la o uzura a ambreiajului la o exploatare normala si cu un spor de putere si cuplu decent?Ca sunt foarte interesat.
@Voinea:V-am scris(nu stiu daca ne putem tutui blush.gif )si pe alte forumuri inclusiv pe site.astept un raspuns.este vorba de un megane 2 sedan 1,9 dci 120 cai cu 9ooo km.as fi interesat de o rescriere la valori decente(stage 0 sau 1 nu ma istiu).Ramane 250 pentru membrii unui anumit forum?sau 350?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Jan 3 2006, 11:18 AM
Post #109


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



ti-am raspuns la mail - eventual msg meu si al tau pot fi sterse. multumesc moderatorilor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crivat34193
post Jan 3 2006, 03:42 PM
Post #110


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 11-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.186



@Voinea

Dap multumesc de raspuns.Totusi ce nu inteleg este de ce nu mere..ca pe site apare ca se poate ...ca sa ne intelegem eu eram interesat de tuningul ce presupune rescrierea softului pe masina,nu schimbarea chipului sau alte chestii...oricum ti-am dat un mail cu noua adresa unde ma poti contacta cand se poate.sa inteleg ca voi fi pionier pe partea de reno?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Jan 3 2006, 06:17 PM
Post #111


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



pe situl meu apare deoarece in Laguna este intalnit acest motor si el se poate face. Laguna are ECU tip vechi - protocol EDC15C2 . In masina ta (Megane 2) se foloseste protocol de comuniatie EDC16C3 (exista deja EDC16, EDC16U1, EDC16+, EDC16C2-5, EDC162-7 ). Nu a fost spart de cei cu care lucrez eu acest protocol. De fapt este spart dar in teste. Cum il dau drumul si catre dealeri o sa fac si eu anuntati pe cei interesati ca este disponibil.

Deci de asta acelasi motor dar pus pe platforme diferite NU poate fi tunat.


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crivat34193
post Jan 3 2006, 09:04 PM
Post #112


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 11-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.186



Ok.Corect ar fi totusi sa modificati site-ul si sa scrieti la Megane coming soon,iar cand este totul ok sa apara cu modificari.zic si eu.... o idee...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geo64527
post Jan 4 2006, 02:35 AM
Post #113


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.520



cred ca aici trebuia sa postez:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=6685
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gheorghe65544
post Jan 16 2006, 04:44 PM
Post #114


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 16-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.537



As dori sa maresc puterea masinii dar nu sunt sigur ca este benefic pt motorasul ala de trei cilindri de 1.4 are deja aceeasi putere cu a unui opel tdci 1.7 ,4 cilindri,- 75 cp.zic si eu.Ar fi indicat sa nu incerc o crestere nu prea mare sa zic ceve pe la 95 cp,cred ca ar fi destul.e vre-o diferenta intre puterea care se poate mari la motoarele in 3 cilindri fata de cele cu patru ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Jan 17 2006, 12:52 AM
Post #115


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



salut!
am o intrebare(stiu ca probabil s-a mai raspuns, dar imi cer scuze daca se repeta ceva):la un seat leon 1.6 105 cp, nou/nout se merita sa ii fac un chiptuning sau mai tre' sa mai am un bob zabava dupa ceva km?
a! si inca o chestie : cam cu cat i-ar creste puterea o "lobotomie" d'asta?multam anticipat :wave: !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Jan 17 2006, 09:45 AM
Post #116


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



sincer orice cal in plus este un cal castigat.. diferenta de la 75CP la 95CP este sesizabila , iar cei cativa posesori de polo 1.4 TDI sau fabia 1.4 TDI tunate de mine sunt multumiti de aceasta crestere.
Preturile la chip pentru motorul asta sunt pe piata intre 300 si 380 euro. Orienteaza-te la unul din tunerii romani (Aspad.ro, dimsport.ro, tcmturbo.ro )


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Jan 18 2006, 04:58 PM
Post #117


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



am un megan bicarp de 1,6 16 V 115 HP, pe care am pus un filtru sport, si diferenta sa simtit. Ma intereseaza un chip, cat costa, la cat se mareste puterea, si cu ar putea sa-mi afecteze motorul (consum la mers normal, durata de viata a motorului daca scade, etc.)

Multumesc anticipat.


--------------------
megane 2; 1,6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Jan 18 2006, 05:13 PM
Post #118


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



la megane 265euro la ASPAD www.aspad.ro .
dimsport ti-l face la acelasi pret www.dimsport.ro
TCMturbo nu ti-l face (doar turbo dieseluri la ei/noi)


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Crivat34193
post Jan 19 2006, 12:50 AM
Post #119


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 11-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.186



@Voinea;astia la dimsport vad ca fac flash tuning la motorul de 1,9 Dci.Cre e faza?e cel vechi,de pe Laguna?adik intre cel de 270 Nm cuplu si cel de 300 difera softul?


--------------------
2005 Megane 2 sedan 1,9 Dci(120 caluti) for now...sper...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voinea
post Jan 19 2006, 07:42 AM
Post #120


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.460



corect, la ei exista deja posibilitatea de flash la acest motor. La aspad doar BDM (ecu desfacut si reprogramat). La TCM nu se face deloc Megane 2 sad.gif


--------------------
1998 Jazz Blue :: VW GOLF GTI TDI
2006 Tornado Red :: VW Golf PLUS TDI
2008 Deep Blue :: VW GOLF R32 DSG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 05:46 AM