Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, T u d o r , wrote about: Da, si pana la urma o sa ai un Grand Voyager. /rolleyes.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":rolleyes:" border="0" alt="rolleyes.gif" /> Cand s- ... To read more just scroll down
Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
Jun 6 2008, 08:30 AM
Post
#401
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Cand s-o apuca Marian sa-ti insire cate trebuie sa iei cu tine cand pleci in concediu, ai pus-o de un monovolum. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jun 6 2008, 08:45 AM
Post
#402
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Au deja ai mei un Sharan si un ML care stau mai mult in garaj... dar eu sper in continuare sa am un copil mic... care sa incape si intr-o masina ceva mai... normala... daca iese direct de 200 de kile atunci voi fi nevoit sa recurg la solutii extreme
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 6 2008, 08:51 AM
Post
#403
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Buey sinteti caraghiosi... citamai animalu de mine intra intr-o masina sport de 2 locuri relaxat, dar pentru o dihanie mica de 5 kile iti trebuie SUV?
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Jun 6 2008, 09:10 AM
Post
#404
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
- BMW 325i - Mercedes C230 - Peugeot 407 2.9 Nici astea nu merg pe post de masina de familie. Au toate interiorul foarte mic, iar la 407 mai dai si cate un cap in plafon daca esti mai inalt si stai in spate. This post has been edited by OvidiuH: Jun 6 2008, 09:11 AM -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 09:49 AM
Post
#405
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
calitativ am ami zis ... mai e mult pana departe in ceea ce priveste ca nemtzestile sa ajunga la japo ... degeaba ai mashina cu cai care face si drege daca este o taraba pe rotzi sau interiorul este patetic si rece , te lasa asa ca pe o meduza baloshita , nu ti inspira nimic ... Daca interiorul este dpdv calitativ mai bun/frumos/cumvreti la japoneze inseamna ca un Audi nu face nici cat o roata de yaris iar ca sentiment japonezele sunt identice nemtestelor: FARA FILING, monotone, mohorate, plictisitoare. Da' de ce nu spuneti ca la performante japo sunt mai bune decat Porsche (si mai lasati-ma cu pretul, fiecare plateste pentru ceea ce consuma)? Grupul Vag e detinut de Porshe. voi deveni tata Multe felicitari, pe cand se anunta fericitul eveniment? -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 09:58 AM
Post
#406
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
@HalbaSus
Te-ai gandit la noul Superb? Am inteles ca vor avea niste motoare super faine pe el...cred ca un v6 TFSI.. dar nu stiu sigur. Si daca te gandesti si la Safety, tocmai a luat si el 5 stelute... -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Jun 6 2008, 10:31 AM
Post
#407
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
iar ca sentiment japonezele sunt identice nemtestelor: FARA FILING, monotone, mohorate, plictisitoare. Da' de ce nu spuneti ca la performante japo sunt mai bune decat Porsche (si mai lasati-ma cu pretul, fiecare plateste pentru ceea ce consuma)? Grupul Vag e detinut de Porshe. Iar daca Porsche a cumparat 51% din grupul VAG la inceputul lui martie, acum Golful a ajuns un fel de Cayman. -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 10:49 AM
Post
#408
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
fara atacuri aiurea .
@KLM: porsche si subaru folosesc aceleasi tipuri de motoare ... stiai asta ? on topic : halba , de ce nu te uiti tu la un zafira OPC ? sau modele combi ? daca vrei pentru copil neaparat . seria 3 sedan e mica pentru copil , la fel si restul de surate , gen subaru legacy sedan . -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 11:20 AM
Post
#409
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Da, George, la fel cum Lancerul si Passat o fac la randul lor.
Calitate interioara, materiale, etc: Lexus vs (hai sa nu iau RR sau Bugatti sau Maybah pentru ca chiar nu ar exista comparatie), luam un amarat de Mercedes sau o serie 7. Performante: Honda care vreti voi, Evo, Subaru vs (iar nu iau Bugatti in considerare, hai sa las si Porshe pe afara) BMW, Audi. Design: aici pierd ambele tabere (poate ca Porshe/Bugatti/vechea serie 3 - aia de la sf anilor '80 sau vechea serie7 ca si Lancerul - tot ala vechi - o Supra, cate o Mazda) insa e un domeniu plin de subiectivitate si nu fac mai mult decat sa spun care sunt gusturile mele. Fiabilitate: pai si aici e mult de vorbit, Toyote cu sute de k de km, Mercedesuri cu mil de km, toyote cu schimbat o bucsa in prima 100k km, vw cu schimbat uleiul in prima 100k, etc, tabla garantata tzanshpe mii de ani (cu un plus la nemtesti - si pe bune ca plusul acesta nu e dat gratis, comparati tabla si daca sunteti obiectivi veti da macar acest punct nemtilor), piese la fel de scumpe, revizii la fel de scumpe, servisuri... aici avem parte de calitatea serviciilor romanesti si de o parte si de alta. Deci de ce ar fi mai buna o japoneza?! (in afara faptului ca n-ai avea bani sa iti iei una nemteasca). Eu as merge, totusi, pe o italianca sau o englezoaica si as termina polemica asta care nu se poate sfarsi niciodata. Bafta! -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 11:37 AM
Post
#410
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce sa dai bani pe stema cand poti sa iei performanta + dotari de banii aia ?
uite versus aici : nissan gt-r vs ce europeana vrei tu in gama lui de pret -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 11:53 AM
Post
#411
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
vad ca, pe langa stereotipul "tdi-st=cocalar/manelist", total impropriu, se mai contureaza unul: "posesor de japoneza=nu are bani"...deci japoneza isi ia numai cine nu are bani de nemteasca...e prea de tot...sincer...eu cred ca japoneza isi cumpara cine vrea calitate corecta la un pret decent, si cine nu este ahtiat dupa marca/badge/brand...repet, desi am mai scris-o si in cateva posturi anterioare: astept ca cineva sa ma contrazica si sa-mi spuna ca nemtestile au un raport calitate/pret mai bun decat japonezele...eu cred ca aici rezida principalul avantaj al japonezelor, iar in viata reala asta conteaza extraordinar de mult...market dixit
-------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Jun 6 2008, 11:57 AM
Post
#412
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Hai mai George, GTR, 911 Turbo, Lambo, etc sunt varfuri, cu vanzari de cateva mii pe an.
Aici conteaza foarte mult stema aia... Poate sa fie GT-R mama masinilor sport (si chiar e, din ce-am citit si vazut si eu), ca eu tot un Ferrari as lua. Deja in gama asta de preturi nu mai conteaza decat exclusivitatea si sentimentul. Asta, in Europa cel putin. Megane R26 R - primele imagini oficiale Pentru cei care erau sceptici în ceea ce privește apariția lui R26 R, Renault a liniștit apele și a făcut publice primele imagini oficiale cu modelul ce va debuta la salonul auto londonez. Nu sunt multe, dar ar trebui să dea asigurări despre seriozitatea francezilor. Greutatea mașinii a fost scăzută datorită numeroaselor inserții de carbon iar acum accelerează pînă la 100 km/h în aproximativ 6 secunde, deși motorul a rămas același, 2.0 turbo de 230 CP. Dacă motorul a rămas același, tehnicienii Renault, cu experiența acumulată în Formula 1, au schimbat setările suspensiilor, au îmbunătățit sistemul de frînare iar vitezele se schimbă mult mai repede. Toate acestea pentru a pregăti cel mai puternic Megan construit vreodată. Vînzările vor începe la sfîrșitul acestui an la un preț de aproximativ 24.000 de lire sau 30.000 de euro. Pentru această sumă ați putea primi cușcă de protecție, evacuări duble din titan, un set de pneuri pentru competiții, detalii care nu au fost discutate însă de Renault. sursa: GSP This post has been edited by T u d o r : Jun 6 2008, 12:01 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jun 6 2008, 12:04 PM
Post
#413
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
GTR e undeva la 70k USD ... ce ferrari iei tu la banii astia ?
-------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 12:04 PM
Post
#414
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
"Producătorul japonez de automobile Toyota are cea mai bună reputație la nivel mondial, iar Google se află pe poziția a doua, potrivit unui clasament realizat de compania americană de consultanță Reputation Institute, care include 600 de companii importante, preluat de Forbes.
La nivel global, Ikea, din Suedia, și Ferrero, din Italia, se află pe locurile trei, respectiv patru. Johnson&Johnson se află pe locul cinci în clasament, un salt semnificativ, de pe poziția 35 ocupată anul anterior, iar directorul general al grupului, William Weldom, consideră că succesul este rezultatul unui management curajos. Între primele zece clasate se mai află, în ordine, grupul indian Tata, Kraft Foods - SUA, Novo Nordisk, grup farmaceutic din Danemarca, Grup Bilbo din Mexic, cu operațiuni în domeniul alimentar și al tutunului, și grupul elvețian Migros, din sectorul retailului alimentar. " (Evenimentul Zilei) -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 12:10 PM
Post
#415
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Ajungem la discuții "elocvente" gen de ce ar fi mai bun un apartament la bloc ? (în afara faptului că n-ai avea bani să iei o vilă cu 2 etaje și mansardă).
Comparăm mașini de 100.000 $ cu mașini de 300.000 $. -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 12:13 PM
Post
#416
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
GTR e undeva la 70k USD ... ce ferrari iei tu la banii astia ? E vreo 50000 si ceva de lire sterline, pret Anglia. Normal ca la pret nu-l bate nimeni, si cum spuneam nici la performante nu sunt multi. Dar poate fi considerata ca cea mai "masina" sport dpdv al pret/performante, doar. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jun 6 2008, 01:03 PM
Post
#417
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
de ce sa dai bani pe stema cand poti sa iei performanta + dotari de banii aia ? uite versus aici : nissan gt-r vs ce europeana vrei tu in gama lui de pret "posesor de japoneza=nu are bani"...deci japoneza isi ia numai cine nu are bani de nemteasca...e prea de tot...sincer...eu cred ca japoneza isi cumpara cine vrea calitate corecta la un pret decent, si cine nu este ahtiat dupa marca/badge/brand...repet, desi am mai scris-o si in cateva posturi anterioare: Depinde ce vrei la o masina: -performanta: te uiti la Ferrari, Bugatti, Porsche, n-ai bani de ele cobori la un Ford, Jaguar, BMW, Mercedes, n-ai bani cobori la Audi, Lotus, n-ai bani cobori la Honda, Renault. -lux: RR, Maybach, Bentley, Jaguar, n-ai bani cobori la Mercedes, Lexus, BMW, Cadillac, n-ai bani cobori la alte Mercedesuri, BMW, Honda, Toyota. -off-road (aici incerc marea cu degetul ): Hummer, Range Rover, n-ai bani, Toyota, Mercedes. -oras: Smart, Toyota, Mini, n-ai bani inseamna ca n-ai nevoie de masina . Cat despre "performanta si dotari la banii aia": depinde ce clasa de masini alegi; gasesti clasa S, Lexus fara ABS, ESP, EBD, ASR, PLM - ca sa fiu in ton cu marius sau mike - sau senzori de kkmaka, navigatie standard? nu prea cred. La compacte le cam platesti. Tot pe acest forum se spune ca masinile nemtesti au bordurile prea pline de butoane, leduri; alea or fi puse de ornament si n-au legatura cu dotarile! De ce e BMW la in clase similare mai scump decat Honda? Pai m-am speriat cand am vazut paginile (si nu exagerez) de dotari standard la seria 5, alea credeti ca nu se platesc? "Producătorul japonez de automobile Toyota are cea mai bună reputație la nivel mondial, iar Google se află pe poziția a doua, potrivit unui clasament realizat de compania americană de consultanță Reputation Institute, care include 600 de companii importante, preluat de Forbes. Daca se lua in considerare biserica Toyota iesea pe locul 2 . Comparăm mașini de 100.000 $ cu mașini de 300.000 $. Da, si alea de 300k au tot 4 roti si se folosesc la deplasare deci de ce sa nu le comparam?! Si sa nu mai amintesc de titlul topicului care se refera strict la calitate, deci pretul n-ar trebui sa intre in discutie. Asiaticii castiga la raportul pret/calitate, de acord (in cele mai multe cazuri) dar de aici pana la ajunge sa spui ca sunt mai bune e cale lunga. Edit: am scos factorul subiectivitate pentru ca daca ar fi sa alegem doar cu inima cred ca majoritatea pasionatilor de masini ar alege GTO-uri, EB220, Lotusurile si Lanciile vechi (eu cu pasarica mea de Jaguar XJ din anii '50-60, DB5 sau un Cadillac Monte Carlo), masini clasice, unele scumpe, altele foarte ieftine, insa masini care inseamna ceva atat pentru noi cat si pentru istoria auto insa nu ne-am putea folosi de ele (si cred ca nici n-am prea vrea) asa cum ne folosim de magarii nostri. This post has been edited by klm: Jun 6 2008, 01:12 PM -------------------- |
|
|
Jun 6 2008, 01:24 PM
Post
#418
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
KLM, daca doua masini iti ofera acelasi lucru, dar una japoneza la bani mai putini decat una nemteasca, atunci care e mai buna? sau de ce parte este calitatea?...din cate (mai) stiu eu, prin manualele de economie calitatea era definita ca fiind (citez din memorie) "capacitatea unui bun sau serviciu de a satisface nevoile clientilor/consumatorilor"; intrucat nevoile astea se mai cuantifica si pecuniar, adica valoric, prin pret, o evaluare corecta a calitatii ia, intotdeauna, in calcul, si pretul/costul respectivului bun/serviciu...cu cat satisfactia obtinuta este mai mare, raportata la acelasi pret (sau, corolarul acestei afirmatii, cu cat pretul pentru acelasi nivel de satisfactie este mai scazut...), cu atat calitatea respectivului produs este mai mare...QED...
LE: eu propun o mentiune speciala pentru Tudor...imi place rau... ...noi ii dam inainte cu japs vs deutsch, iar el baga frantuzestile la inaintare... ...ar fi fain ca o concluzie finala a acestui topic sa fie "dintre japonezi si nemti, cei mai buni raman francezii..."... ...si inca ... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Jun 6 2008, 01:34 PM
Post
#419
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE off-road (aici incerc marea cu degetul biggrin.gif ): Hummer, Range Rover, n-ai bani, Toyota, Mercedes. Da, aici nu ai nimerit-o. Toyota (Land Cruiser), Mercedes (G-klasse), Jeep (Wrangler), Nissan (Patrol), Suzuki (samurai) sunt peste Range Rover in offroad oricum te-ai uita. Hummer H1 e o masina misto pe hartie, dar in practica nu rezista multi sa aibe H1. Land Rover (caci Range Rover e modelul 'sportiv/luxos') Defender e de luat in calcul la offroad. Daca e sa zici cum ai construit pana acum argumentele, zici Mecedes (G), daca n-ai bani Toyota (LC) sau Nissan Patrol, daca n-ai bani - Samurai. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jun 6 2008, 02:10 PM
Post
#420
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Comparăm mașini de 100.000 $ cu mașini de 300.000 $. Da, si alea de 300k au tot 4 roti si se folosesc la deplasare deci de ce sa nu le comparam?! Si sa nu mai amintesc de titlul topicului care se refera strict la calitate, deci pretul n-ar trebui sa intre in discutie. E caraghioasa afirmatia asta. Hai sa comparam Nissan 350Z cu Veyron ca doar au aproape aceeasi lungime, latime si 4 roti. Nu conteaza ca-i diferenta de pret de vreo 1.100.000 EUR intre ele. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 08:01 PM |