Roti - jante&anvelope |
This topic is about Roti - jante&anvelope, the author, Skywalker, wrote about: Nu ma stiu nici la fizica nici la roti de masina dar ce am aflat este ca daca ai un motor puternic ceva peste 140CP - pana la cat incape chiar nu mai ... To read more just scroll down
Roti - jante&anvelope |
Sep 8 2005, 02:09 PM
Post
#161
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
A si mai ceva eu am observat ca totul se testeaza practic - nu pe hartie - KAMIKADZE frate. Eu am pe Renault-ul meu asa 195/50/15 si ma scutura de ma ia dracu' - da nu le schimb, poate totusi voi trece la 195/60/15 (cand o sa am si banii) |
|
|
Sep 8 2005, 04:08 PM
Post
#162
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
repet: diametrul rotii nu are de a face cu viteza maxima si doar minim cu acceleratia/reprizele. chiar daca roata e mai mare nu se va invarti la aceeasi turatie cu o roata mai mica din motive de cuplu motor. pt. fiecare ansamblu motor + transmisie exista o plaja limitata de dimensiuni optime ale rotilor. daca sunt prea mici sau prea mari atunci vor fi probleme, in interiorul plajei respective diferentele date de diametru sunt neglijabile.
off-topic & @Cosmin Cliosport: hmm, 127kW= 170CP... trebuie ca ai motor turbo pe Clio-ul tau sport. varianta Williams este/a fost extrem de reusita la performante dinamice la vremea ei... intrebarea mea este cati km ai cu ea si daca a trebuit sa schimbi turbina deja ( ma gandesc ca de 9 ani trebuie sa fi sarit de 200.000km). -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Sep 8 2005, 05:32 PM
Post
#163
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Acum are 170.000 Km parcursi dar vad ca motorul inca trage foarte bine eu in afara conduc cam 150 Km/h, 170km/h la depasiri.
|
|
|
Sep 8 2005, 05:48 PM
Post
#164
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
oricum masina este super, chiar asa "batranica"... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Apr 14 2007, 10:02 PM
Post
#165
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
jante: 6,5x16 cauciucuri: 205/55 R16 ? |
|
|
Apr 16 2007, 12:13 PM
Post
#166
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Dimensiunile date de tine sunt cele ideale !
Pt jante iti recomand sa alegi modelul de fabrica sau o marca renumita, achizitionata de afara, e mai ieftin. Pt anvelope...Mergi pe Pirelli, GoodYear, Michelin. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 18 2007, 01:28 PM
Post
#167
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
imi pare rau ca nu am niste poze sa-ti arat la a mea. Iti recomand cu mare caldura AEZ wave ca si jante (doar ca ale mele sunt pe 7J, nu 6.5). Sunt super "ochioase" si arat mult mai bine in realitate decat pozele de pe net. De ce? Pentru ca a lor culoare este un crom putin inchis, care da senzatia de frane forjate.
Iar ca si gume, Goodyear eagle f1 gs-d3. Sunt tari de tot. Uita-te si si pe tirerack.com ca sa te convingi. iar bugetul: 500 roni janta, 300-350 roni guma. -------------------- |
|
|
Apr 19 2007, 03:43 PM
Post
#168
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
Multumesc pentru informatii.
Ptr. CRG: Si eu m-am gandit la Good Year Eagle F1 ... In privinta jantelor, credeti ca as putea incerca jante 7x16 in loc de 6,5x16? |
|
|
Apr 19 2007, 04:50 PM
Post
#169
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Desigur... depinde ce gume vrei sa pui pe el... iata ce poti pune pe 6.5 si 7:
marime / latime minima / latime maxima 6.5" / 195 / 235 7" / 195 / 245 Cu alte cuvinte are sens sa-ti pui jante de 7" doar daca vrei sa pui gume de 245. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 19 2007, 05:24 PM
Post
#170
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
M-am gandit ca voi gasi mai usor modele interesante de jante de dimensiunea 7x16. Dupa cate am observat, jantele 6,5x16 sunt destul de rare.
Cauciucurile vor fi 205/55 R16. |
|
|
Apr 27 2007, 02:45 PM
Post
#171
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(CRG) Iar ca si gume, Goodyear eagle f1 gs-d3. Sunt tari de tot. Uita-te si si pe tirerack.com ca sa te convingi.
iar bugetul: 500 roni janta, 300-350 roni guma. CRG, unde ai vazut un pret asa bun la aceste anvelope. vrea cineva sa-si ia si, din cautate a ajuns la noi pe forum si m-a pus sa intreb -------------------- |
|
|
Apr 27 2007, 03:06 PM
Post
#172
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
AZAZEL, n-o lua personal, dar nu ma pot abtine sa fac o gluma: vezi ca s-au inversat cifrele la nr total de mesaje al tau pe msini.ro !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 27 2007, 05:03 PM
Post
#173
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Pe dimensiunile astea de anvelope, as recomanda si Continental PremiumContact. Eu d-astea am pe Laguna si pot spune ca se comporta foarte bine, atat ca si franare, cat si la nivel zgomot.
Singura problema pe care am observat-o este la acvaplanare (nu rulare pe ud). -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Apr 28 2007, 07:59 AM
Post
#174
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
sa mearga pe forumul asta si sa intrebe pe gb_AutoExpert. El le-a gasit cu 1288 4 bucati. Eu am dat 1436 roni pe ele
http://forum.clubmazda.ro/viewtopic.php?t=116 -------------------- |
|
|
May 5 2007, 01:27 PM
Post
#175
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 26-March 06 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 71.891 |
Am schimbat la masinuta papuci si in loc de R13 165/65 am pus R14 185/60, am castigat stabilitate, dar am pierdut la demaraj din cauza fortei de frecare. Acum am o nelemurire cum e cu kilometrajul arata in + sau - si cu cat aproximativ.
|
|
|
May 5 2007, 02:37 PM
Post
#176
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Am mutat eu postul aici unde, dacă veți citi mesajele, veți afla și răspunsul
Baftă :wave: |
|
|
May 16 2007, 09:46 AM
Post
#177
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Teoretic se pot pune jante de 16 in locul celor de 14 dar trebuie avute in vedere o multime de aspecte:
- cauciucurile - un exemplu ar ajuta cel mai mult trecerea de la 175/70R14 la 195/50R16 - trebuie sa puna unele cu latime cu minim 20 mm mai late - 195 in loc de 175, dupa aceeea trebuie sa modific si raportul de aspect adica sa treaca de la raport de aspect 70 la 50. In felul acesta pastreaza performantele dinamice nealterate; - confortul - prin reducerea profilului anvelopei se pierde din confort - cauciucul in sine nu mai asigura aceeasi amortizare ci devine mult mai rigid; - aspectul - are foarte mult de castigat; - uzura elemetelor de suspensie si directie - creste foarte mult pentru ca nivelul solicitarilor la care vor fi supuse creste datorita reducerii efectului de amortizare a cauciucului cu profil inalt; - consum - mai mare; - constructive - este posibil ca o roata de dimensiunile respective (mai lata) sa nu permita bracarea completa a rotilor sau daca o permite sa apara in anumite conditii particulare frecari ale cauciucurilor de caroserie; - stabilitate - imbunatatita/inrautatita - depinde de "offset"-ul jantei; - raspuns la comenzile volanului - la fel influientate de "offset"-ul jantelor. Si GROPILE trebuie avute in vedere. Ca astea ar fi in mare aspectele care trebuie analizate |
|
|
May 16 2007, 10:02 AM
Post
#178
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Pentru Cavaliere:
Era bine sa pui 185/50R14 - ere o diferenta in minust de 0.75% - castigai la demaraj. Cu anvelopele pe care le-ai pus ai o diferenta de aproximativ 6% in plus fata de gumepe vechi, de aici pierderea la accelerare. |
|
|
Aug 14 2007, 10:17 PM
Post
#179
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
aveti idee cine este producatorul jantelor de aliaj de pe opel astra clasic?
opelul astra classic(G) are un model de jante de 15 inch arhicunoscut care practic echipeaza 95 % din toate astrele classic cu jante de aliaj. iar daca nu stiti, macar dati o sugestie pt cele mai bune jante ieftine de dimensiunea 15 inch cu 6 latime. -------------------- |
|
|
Apr 6 2008, 06:17 PM
Post
#180
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
Am si eu o intrebare: cei care stiu locuri(magazine)in care se vand jante noi au chiar si second dar in stare exceptionala spuneti-mi si mie va rog pe unde sunt.Nu ma intereseaza cele de pe net.ma refer strict la cele din Bucuresti.
-------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 05:27 PM |