IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru vs. Restul Lumii

This topic is about Subaru vs. Restul Lumii, the author, GLC120, wrote about: Cred ca aici m-ai prins rebel. Cand cineva ma face prost din cauza ca presimte el tot felul de minuni si imi atribuie N idei aberante pe care apoi le ... To read more just scroll down

105 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Subaru vs. Restul Lumii
GLC120
post Mar 7 2009, 11:30 PM
Post #441


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Cred ca aici m-ai prins rebel. Cand cineva ma face prost din cauza ca presimte el tot felul de minuni si imi atribuie N idei aberante pe care apoi le combate jignitor devin mai inflexibil.

Vad ca vorbesti la plural despre tine. Presimti si ca vei fi rege intr-o zi?



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 8 2009, 12:02 AM
Post #442


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(Rebel @ Mar 7 2009, 09:04 PM) *
Vad ca se fac confuzii.

QUATTRO este denumirea AUDI pentru AWD, 4MOTION este denumirea VW pentru AWD.

Audi A4, S4, A6, S6, A8, S8 si VW Passat folosesc sistemul Torsen TORSEN, de asemenea cunoscut sub numele de cod QUATTRO IV.
Audi A3, S3, TT si VW Golf/Bora (includem aici si Seat si Skoda) folosesc sistemul bazat pe HALDEX.

TORSEN este un sistem permanent AWD, cu distributia puterii egal 50% pe fata si 50% pe spate in conditii normale. Cand intervine situatia de deraparea/alunecare puterea este transferata (pana la 75%) la axa care are cea mai mare aderenta. TORSEN il gasim in masinile cu motoare longitudinale Audi A4, Audi A6, Passat B5, si urmatoarele.

HALDEX este un sistem mai mult FWD, avand 95% din putere canalizata catre rotile din fata pana cand situatia de deraparea/alunecare isi face prezenta. HALDEX reactioneaza extrem de rapid transferand puterea catre spate. HALDEX il gasim in masinile cu motoare transversale gen Audi A3, Golf, Passat B6.

Vezi bine, faci confuzii.
VW Passat foloseste sistemul HALDEX. Phaeton are TORSEN iar Toaureg un sistem diferential central lamelar comandat electronic.
La HALDEX in situatia de baza pe axa din fata ajunge 90% si nu 95%.
Sa fim precisi macar la termeni tehnici de baza.

This post has been edited by pista: Mar 8 2009, 12:04 AM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 8 2009, 12:44 AM
Post #443


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (pista @ Mar 7 2009, 04:28 PM) *
Sper ca vom reusi sa organizam o intalnire multimarca in timpul iernii si sa putem compara avantajele/dezavantajele masinilor detinute. Aici intra tractiune, comfort, buget, imagine.


Eu voi spune prezent ! banana.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 8 2009, 12:52 AM
Post #444


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (pista @ Mar 8 2009, 12:02 AM) *
QUOTE (Rebel @ Mar 7 2009, 09:04 PM) *
Vad ca se fac confuzii.

QUATTRO este denumirea AUDI pentru AWD, 4MOTION este denumirea VW pentru AWD.

Audi A4, S4, A6, S6, A8, S8 si VW Passat folosesc sistemul Torsen TORSEN, de asemenea cunoscut sub numele de cod QUATTRO IV.
Audi A3, S3, TT si VW Golf/Bora (includem aici si Seat si Skoda) folosesc sistemul bazat pe HALDEX.

TORSEN este un sistem permanent AWD, cu distributia puterii egal 50% pe fata si 50% pe spate in conditii normale. Cand intervine situatia de deraparea/alunecare puterea este transferata (pana la 75%) la axa care are cea mai mare aderenta. TORSEN il gasim in masinile cu motoare longitudinale Audi A4, Audi A6, Passat B5, si urmatoarele.

HALDEX este un sistem mai mult FWD, avand 95% din putere canalizata catre rotile din fata pana cand situatia de deraparea/alunecare isi face prezenta. HALDEX reactioneaza extrem de rapid transferand puterea catre spate. HALDEX il gasim in masinile cu motoare transversale gen Audi A3, Golf, Passat B6.

Vezi bine, faci confuzii.
VW Passat foloseste sistemul HALDEX. Phaeton are TORSEN iar Toaureg un sistem diferential central lamelar comandat electronic.
La HALDEX in situatia de baza pe axa din fata ajunge 90% si nu 95%.
Sa fim precisi macar la termeni tehnici de baza.


Ati intrat pe terenul meu, de aceea imi permit sa fac cateva completari necesare.

VW Passat: B5 si B5.5 au sistem Torsen, B6 are Haldex.
VW Golf: are Haldex
Audi A4 si peste: au Torsen
Octavia 1, 2 si Noul Superb: au Haldex.

pista, ai o informatie corecta, dar perfectibila: la Octavia 1 Haldex-ul a fost setat by default la 95-5 distributie intre punti, in timp ce la Octavia 2 a fost setat by default la 90-10 distributie intre punti. Atunci cand se pierde aderanta pe punte fata, pt cateva fractiuni de secunda se aloca puntii spate mai mult de 50% cuplu si putere, undeva spre 75%, apoi distributia devine 50-50.

Sistemul Haldex este cel mai apropiat de primul sistem 4x4, ce a aparut la Porsche. Celor interesati le pot pune la dispozitie cateva materiale f bune despre tractiunile integrale si o scurta istorie a lor thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 8 2009, 01:16 AM
Post #445


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Ai dreptate DORU. (partial si Rebel) yes.gif
Eu m-am gandit numai la recentul Passat B6 diesel ca termen de comparatie pentru Legacy/Outback diesel. Nu am tinut cont de modelele premergatoare. Trebuia sa precizez ca vorbesc despre Passat B6 wallbash.gif .

Inseamna ca putem sa ne apucam treptat de o Intalnire Multimarca de Iarna 4WD la care sunt bineveniti si cei cu 2WD smile.gif ?



--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 8 2009, 01:22 AM
Post #446


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (pista @ Mar 8 2009, 01:16 AM) *
Inseamna ca putem sa ne apucam treptat de o Intalnire Multimarca de Iarna 4WD la care sunt bineveniti si cei cu 2WD smile.gif ?


Ei, nu-i nici un bai, Combat o fi, dar pastram caracterul fair al oricarei dispute !

Eu sunt pentru asa ca deja lista cuprinde doi participanti rolleyes.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Mar 8 2009, 10:01 AM
Post #447


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



QUOTE (G e o r g e @ Mar 7 2009, 10:23 PM) *
clientul de MB nu isi ia ce ofera masina in 95% din cazuri. sau haide 90% cu indulgenta.
nici clientul de subaru nu isi in 100% din cazuri doar din cauza tehnicii de pe masina .
ca si tehnica implementata pe masina MB > Subaru.
ca si procent care cumpara masina pentru ce face masina si ce stie Subaru > MB.


In principiu sunt de acord cu tine, dar asta nu reflecta realitatea de aici, de pe forum. Eu am vazut aici doua categorii de posesori de Subaru:

-unii dintre cei mai vechi, care au apreciat/impartasit/dezbatut "tehnica implementata" pe un model japonez ca Subaru cand altii perorau despre fiabilitatea, pretul, "sportivitatea" si imaginea de intelectual intr-o Toyota deabia descoperita.

-altii de factura mai recenta, dintre care multi au cumparat masina (japoneza, in trend cu moda) cu cea mai mare reducere de pret in momentul respectiv si care ne explica in prezent ce masini extraordinare au preferat ei sa aleaga in dauna concurentei Allroad s.a.m.d. smile.gif Si care ne explica si noua revelatia tehnica pe care au avut-o post achizitie: unica tractiune integrala, o stabilitate decenta in curbe si vasnicul motor boxer diesel (traiasca urmasii "sportivilor" ce descoperisera motorul TDI de 90 de cai intr-o alta epoca).

Unii dintre cei din prima categorie si-au schimbat masina intre timp...

QUOTE (pista @ Mar 7 2009, 10:59 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Mar 7 2009, 09:23 PM) *
ca si procent care cumpara masina pentru ce face masina si ce stie Subaru > MB.

Da George, ai explicat bine. thumbsup.gif .

Tot legat de acest subiect, cineva a avut urmatoarea afirmatie:
Deci am constatat ca exista si "alte considerente" nu doar cele financiare.
Pacat ca asta isi gaseste justificarea doar din punctul de vedere al posesorului de Subaru.

Se vede ca acel cineva nu cunoaste, nu intelege(poate nu vrea) nimic din aceste considerente. Eu va dau deocamdata un singur exemplu: cel care cumpara Outback 3.0R ia aceasta masina si din decenta. Bugetul pentru acest Subaru e suficient pentru un alt model, chiar premium, ceva mult mai impunator. Acest subarist insa vrea sa ramana mai in anonimat, fara sa starneasca invidie si dispret in acelasi timp.
Eu cred ca bunul simt trebuie apreciat in orice domeniu.


Exista si oameni care isi iau o masina pur si simplu pentru placerea personala ,fara sa se gandeasca la ce vor zice ceilalti. Trebuie sa fii la fel de ipocrit si snob sa-ti iei o masina ca sa pari mai sarac sau mai cunoscator si sa mai faci si parada cu asta. E acelasi lucru. Stai linistit, nu ai descoperit roata, sunt destui care isi iau de exemplu un vw bine dotat, cu un motor corespunzator, cu 4 motion, etc. in locul unui Audi echivalent mai slab tehnic si ca dotari. (dar pentru asta trebuie sa ai un minim nivel, incat sa nu consideri vw premium ca si subaru de altfel)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 8 2009, 10:33 AM
Post #448


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu ma raportez la mine si la alegerile mele. pot sa-mi dau cu presupusul despre altii , dar ramane la stadiul de presupunere pana cand nu e infirmata sau afirmata intr-o oarecare masura.

inainte sa iau C -ul am fost si la Porsche . acolo, baietasul ala , ca altfel nu pot sa-i spun, ma FU*EA la cap cu cat de "FITZA" e masina aia (porsche cayman), ca e fitza ca are centuri rosii, ca e fitza ca are lap counter, ca e fitza ca poti sa mergi cu eleronul ridicat la 20km/h . eu il intrebam de ce tip de cutie de viteze are si ce diferential are , si el a stiut doar ca e automata .

apoi la bmw, unde au facut convocare cu un sef de atelier de acolo sa imi raspunda la intrebarea ce tip de diferential e pe 330d si 335d.

la audi nu m-am dus din cauza serviceului.

saab citisem tot ce era de citit pe net , si asa nenea ala parea mult prea important .

lexus nu aduceau inca is-f ul.

subaru si mitsu au fost super ok , dar mitsu nu aducea inca evo X automat si trebuia sa mai astept apro 5-6 luni.

la C am gasit o masina bine configurata la un pret bun atunci si am luat'o. dintre toti a fost si dealerul cu cei mai ok vanzatori iar vanzatorului meu jos palaria , stie MB ca pe tatal nostru.

decizia pt MB a fost dictata de :
- cutie automat performanta
- autonomie ( mi se rupe de consum , dar daca ma duc de 2 ori pe sapt la pompa fac apoplexie)
- confort ! am nevoie , mare nevoie , si asa cum a zis halba din mb te dai jos fara sa iti dai seama ca ai condus asa de mult .
- putere , sub 7 sec demaraj, peste 230 top speed (autonomie mai mare la 140km/h wink.gif , daaa ? )

- imaginea de marca nici nu a intrat in discutie , a fost chiar un minus , a fost la un moment dat motivul pentru care am zis nu la C

ca la banii de C puteam lua orice altceva, de acord, dar CE ? tardiv acum , eu sunt foarte multumit de alegere si mi'e greu sa cred ca as alege altfel . daca mitsu ar fi avut automata disponibila ala ar fi fost cred.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 8 2009, 12:18 PM
Post #449


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (mariusdruta @ Mar 8 2009, 10:01 AM) *
-altii de factura mai recenta, dintre care multi au cumparat masina (japoneza, in trend cu moda) cu cea mai mare reducere de pret in momentul respectiv si care ne explica in prezent ce masini extraordinare au preferat ei sa aleaga in dauna concurentei Allroad s.a.m.d. smile.gif Si care ne explica si noua revelatia tehnica pe care au avut-o post achizitie: unica tractiune integrala, o stabilitate decenta in curbe si vasnicul motor boxer diesel (traiasca urmasii "sportivilor" ce descoperisera motorul TDI de 90 de cai intr-o alta epoca).


Intrucat ma simt oarecum vizat rolleyes.gif (se aplica si la mine PRIMA PROPOZITIE de mai sus, desi existau reduceri si mai mari la alti producatori) te rog frumos sa ne spui pe cine ai vazut aici pe forum ca a ales Outback fata de Allroad pentru ca e mai buna sau mai extraordinara. Repet inca o data: Allroad e mai mare, mai bun si este o masina de lux. Dar pretul e aberant de mare. Nu am testat-o. Sunt convins insa ca nu sta pe drum mai bine decat Seria 5.

Referitor la "factura recenta": Sunt un admirator vechi al masinilor Subaru, dar ca orice om am si eu niste idei fixe. De exemplu tractiunea integrala o asociez cuplului mare, turatiilor joase, adica motoare Diesel.

In decursul timpului mai multi prieteni si-au luat Subaru urmand printre altele si sfaturile mele. Daca omul spunea ca vrea o masina solida si performanta, si NU ii pasa de consum si alte mici unsure.gif costuri i-am spus ca merita vazut si testat Subaru. Am fost impreuna am urmarit ce se intampla cu masina. Unii sunt deja la al doilea Subaru.

George, la BMW au stiut pana la urma sa spuna ce tip de diferential ? pentru ca la Subaru si Toyota masinile japoneze pe care noi le ridicam in slavi ph34r.gif nu prea stie nimeni cu siguranta. Probabil ca ar trebui organizata o consfatuire la Moscova.... verymad.gif

This post has been edited by GLC120: Mar 8 2009, 12:23 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 8 2009, 01:48 PM
Post #450


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



@GLC120 : nici la bmw nu prea au stiut , au balmajit ceva sa ma abureasca


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 9 2009, 09:28 AM
Post #451


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



GLC120, generalizezi aiurea si tragi concluzii pe info extrase din context .
airwolf a zis altceva acolo , iar in materie de offroad eu am incredere totala in airwolf.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 9 2009, 10:06 AM
Post #452


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Ce parere aveti in legatura cu urmatorul test rolleyes.gif ?
Va rog sa comentati, eu nu ma pricep suficient de bine.
http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs&NR=1


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Mar 9 2009, 10:26 AM
Post #453


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(air_wolf @ Mar 6 2009, 03:25 PM) *
cit costa o portiera de pasat? cu ornamente si fara? se cumpara cu totul sau se cumpara pe bucati? rolleyes.gif

Tabla goala costa la Passat cu 30% mai mult insa costurile finale de inlocuire a unei portiere (inclusiv ornamente, sine, panouri, motorase) sunt cu 35% mai mici.
CITAT(Mircea104901 @ Mar 6 2009, 04:42 PM) *
@klm imi propun sa devin distribuitor de popcorn. daca @rebel imi da licenta. Ai ceva impotriva?

Nu, absolut nimic, daca il faci bun si ieftin poate o sa ma ai de client wink.gif!
CITAT(GLC120 @ Mar 6 2009, 06:31 PM) *
Aici cred ca ai sarit calul prietene. Daca nu te intereseaza de Subaru ce cauti aici?

Subaru vs Restul Lumii iti spune ceva? noi suntem restul lumii.
CITAT(drabisan @ Mar 6 2009, 07:52 PM) *
KLM, nu te da impuscat ca te-a enervat discutia. Please!
Argumenteaza, cu cifre, sau detalii, afirmatia asta! Stiu ca radacinile si smt-ul nu-s deloc din service-urile de vis, dar nu stiu nici un exemplu de utilizatori care sa se fi plins cu lacrimi de crocodil de preturi,
[...]
Am ales Subaru vs VW&Co. Nu cred ca te-ai gindit vreo secunda la Subaru vs Merc, ca nu se compara targetul.

Acelasi vs am ales si eu din cauza preturilor de achizitie apropiate, la revizii nu ma bag pentru ca nu cunosc cat costa la Subaru (Golf IV inceputul lui 2008 - 800 lei: ulei, filtre si distributie la 180k + 150-200 lei freon pentru AC e bine?)
CITAT(air_wolf @ Mar 7 2009, 09:15 AM) *
subaru legacy: schimbat motorul la 56.000lm - plecat un bolt prin el. schimbat ambreiaj de 2 ori in 100.000km. schimbat cauciucuri de 3 ori (nu tin nene alea mai mult de 30.000 nici sa le omori) + reviziile. masina super la condus, e pe firma, deci nu prea conteaza cit au fost reparatiile. daca era a mea ii dadeam foc.
[...]
maseratti GT spider - in 3 ani si vreo 6000km s-au dus dracului burdufele de la planetara si a scuipat vaselina... ceva pierderi de ulei pe la garnitura de la baie...

Si cutiile de la motoarele 1,9 TDI cad pe capete la 45-50k km (Arhe facuse un topic despre probleme de acest gen la Passaturi dar acelasi lucru se intampla si la Golf V).
Pai cu GrandTurismoS ce fac? nu-mi mai iau?! ete fleoshk, mi-o iau biggrin.gif!
CITAT(GLC120 @ Mar 7 2009, 10:05 PM) *
Nu a zis nimeni, nicaieri, de cand citesc eu aici ca Subaru este cea mai buna masina din lume, cea mai fiabila, cea mai ieftina de intretinut. Insa procentual deci fara sa generalizez pentru toata lumea, clientii Subaru sunt mai pasionati si mai cunoscatori. Este o marca interesanta atat prin bune, cat si prin rele.

Asta e discutabil iar punctual nu pot sa fiu deloc de acord cu afirmatia ta...


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Mar 9 2009, 11:49 AM
Post #454


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Cazi in derizoriu si e pacat.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 9 2009, 11:53 AM
Post #455


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Klm daca as fi raspuns la postul tau cu 14 reply-uri atunci aveai dreptate. Dar nu am facut-o. rolleyes.gif

Air Wolf macar e hotarat, o tine pe a lui cu masini SH bine reparate si cu off-road-ul, tu doar arunci petarde in toate directiile.

This post has been edited by GLC120: Mar 9 2009, 11:54 AM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 9 2009, 11:57 AM
Post #456


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Cred ca totusi e usor deplasat sa-i contesti lui Air Wolf cunostintele despre off road si masinile dedicate acestei activitati.

GLC man, linisteste-te, nu am vazut nimic agresiv in ce a spus omul, doar informatii.

Un crossover sau un SUV, oricat de capabile ar fi ele, nu pot aspira la ceea ce intelege Air despre off road. Tu intelegi un forestier oleaca mai abrupt /dificil, poate o iesire in decor, poate un munte cu zapada, el intelege off road greu. Crede-ma ca eu sunt mai aproape de ceea ce intelegi tu si marea majoritate a oamenilor normali, dar el nu prea e. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 9 2009, 12:01 PM
Post #457


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



In youtube-ul postat de mine apare un test AWD Subaru vs. Alte Sisteme de Tractiune Integrala. Dureaza vreo 10min., dar va rog vizionati atent si explicati si mie in acest test de ce a iesit mai bine AWD Subaru ?
Subaru Symmetrical AWD vs. Honda, Toyota, and Volkswagen
Incerc sa pun din nou linkul, daca nu merge copiati in Google.
http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs&NR=1
AWD


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 9 2009, 12:16 PM
Post #458


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Tudor, daca nu te-ai convins pana acum in materie de off-road vei vedea si mai multe idei fixe de neabatut.

Ideile acestea ca nici o masina noua nu e buna, sau ca off-road e numai atunci cand te legi de copaci si te intorci cu masina bucati mi se par cam extreme......

Nu as fi comentat nimic daca nu se lua aiurea de noroiul, banii garla si masina mea dedicata.



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Mar 9 2009, 12:21 PM
Post #459


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(GLC120 @ Mar 9 2009, 11:53 AM) *
Klm daca as fi raspuns la postul tau cu 14 reply-uri atunci aveai dreptate. Dar nu am facut-o. rolleyes.gif

Am raspuns pentru 3 zile (respectiv 3 pagini de comentarii) punctual, dupa ce m-am documentat, ce e rau in asta? Unde vezi tu petarde?
Nu inteleg modul asta de gandire: despre Subaru nu poti vorbi cum vorbesti despre restul masinilor ("Airwolf-ule ideile tale cu noroiul si turatiile mari nu au nici o legatura cu Subaru. Voi nu faceti decat sa dati cu pietre, nu stiti de Subaru"); cum adica?! Subaru nu este masina? daca vrei sa faci off-road cu ea oare nu i se aplica tot considerentele de off-road?
Poate poti sa ne explici si noua, trebuie facuta o scoala speciala ca sa "stim de Subaru"?

This post has been edited by klm: Mar 9 2009, 12:23 PM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 9 2009, 12:35 PM
Post #460


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Hai, va rog frumos nu va certati smile.gif . Luati o pauza in care vizionati youtube-ul postat de mine, dupa care reveniti si va rog sa explicati de ce AWD Subaru s-a comportat mai bine rolleyes.gif ?
Va multumesc anticipat pentru parerea voastra.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

105 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 08:25 AM