Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Vectra B
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Vectra / Insignia
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Andrei59324
Eu am alta pb....cand merg p caldura si se ridica temp la 90gr...m se aprinde becul de la ulei...
Am schimbat uleiu...si tot la fel...dar numai cand e cald afara si numai la relantiu.La cat tre sa stea tep....la 90???Sau mai jos??
Deci intr-o zi calda cand temp ajunge la 90gr imi palpaie becul de la ulei numai la relantiu.
Sfaturi.......??? blink.gif
madalin47929
da andrei... cred ca nici nu ma trebuie sa fac schimb de ulei :bash: ]
nici un mecanic n-a stiut pana acum ce sa imi zica ... decat ca asa e din fabrica ... totusi a inceput sa aiba problema asta pe la 70k km
pana atunci, adica de la 40k km, nici o problema.
asta e ... mai caut...poate poate gasesc rezolvarea.... biggrin.gif
claudiu50277
need help!!!
posesor de cateva zile de vectra din semnatura shi am nevoie de un cd player, ce imi recomandati(vreau sa folosesc cel putin comenzile depe volan)
voi cum ati rezolvat 10x beer.gif
Andrei59324
De can a venit caldura imi porneste masina greu.Cand temp este peste 20gr nu mai intra bujiile si porneste greu la prima cheie.
Cand intra bujiile o ia imediat ...din prima fara nici o problema.
Acum nu intra si porneste greu.....c ma-sa are....ca porneste mai greu ca la -20gr...????Stie careva????
Andrei70293
Am un Opel Vectra B din 1997, motor 2.0 DTL, diesel. Problema e ca in oras imi consuma cam 9.5l/100km. Stie cineva posibile cauze? Nu stiu cam cat ar trebui sa consume, poate cineva care are sa imi spuna cat ii consuma lui in oras.
danmatyas
eu zic ca e un consum normal pentru un motor 2.0 intr-un oras aglomerat.
A K U
Eu cred ca e normal consumul. Depinde si cum conduci, daca bagi piciorul in ea sigur ca iti consuma mai mult. Si in cazul in care nu mergi mai sportiv, gandeste-te la cate semafoare sunt: opresti, pornesti, opresti iar, iar pornesti si tot asa. Vectra mea (2.2 DTI), cand plec de pe loc imi arata un consum instantaneu de 35-38 litri la suta. Numai la plecare. Dar, repet, consumul mi se pare normal, mai ales in conditiile de trafic (care trafic blink.gif ) din Bucuresti biggrin.gif
Andrei59324
De can a venit caldura imi porneste masina greu.Cand temp este peste 20gr nu mai intra bujiile si porneste greu la prima cheie.
Cand intra bujiile o ia imediat ...din prima fara nici o problema.
Acum nu intra si porneste greu.....c ma-sa are....ca porneste mai greu ca la -20gr...????Stie careva????
tudor69477
QUOTE(Cristi72096)
Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati:am un Opel Vectra B din 96 si nu imi ard luminile din bord.Se pare ca nu sunt de vina sigurantele ci becurile care ar trebui schimbate.Am fost la un service dar pretul e cam piperat pentru posibilitatile mele si in plus ma pricep cat de cat la electrica.Problema a aparut cand am vrut sa dau jos bordul.Am ajuns pana la un punct in care nu stiam ce tine si mi-a fost frica sa trag de el sa nu rup ceva.Am dat jos corpul intrerupator pozitii din stanga,capacele de deasupra si de sub volan si m-am poticnit la plasticul ce tine plexic-glassul de la ceasuri,mai ales in partea lui dreapta.
Orice sfat imi va fi de mare folos! VA MULTUMESC ANTICIPAT!


Ia incearca si aici:

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3997
pretorian
QUOTE(claudiu50277)
need help!!!
posesor de cateva zile de vectra din semnatura shi am nevoie de un cd player, ce imi recomandati(vreau sa folosesc cel putin comenzile depe volan)
voi cum ati rezolvat 10x beer.gif

trebuie sa pui un by pass ca sa poti folosii comenzile de pe volan, eu am pe vectra mea asa ceva si sunt multumit, da-mi un pm si-ti spun unde sa te duci beer.gif
pretorian
QUOTE(Andrei59324)
De can a venit caldura imi porneste masina greu.Cand temp este peste 20gr nu mai intra bujiile si porneste greu la prima cheie.
Cand intra bujiile o ia imediat ...din prima fara nici o problema.
Acum nu intra si porneste greu.....c ma-sa are....ca porneste mai greu ca la -20gr...????Stie careva????

asa e construit opelul, cand trece de 7 grade afara releul de bujii nu mai da comanda si porneste putin mai greu. Nu te spria e normal wink.gif
pretorian
QUOTE(dan florin57283)
eu zic ca e un consum normal pentru un motor 2.0 intr-un oras aglomerat.

mai mult decat normal, nici cele mai noi nu consuma mai putin. :doh: asa ca stai linisit.
silviu73124
salut!

La acelasi vectra b din 97,dupa ce am rezolvat problema cu geometria rotilor(era vorba despre un pivot),acum ma confrunt cu alta problema.Porneste excelent si merge la fel de bine,insa numai pana se incalzeste.Din mers se aprinde un bec galben,al 3-lea de la dreapta la stanga,numarand de la indicatorul de km,dupa care se opreste motorul si nu mai porneste decat dupa o ora sau doua cand este rece complet.Si tot asa...merge se incalzeste..se opreste...Poate merge 100 km sau 2 km...depinde de temperatura de afara.Temperatura apei nu creste mai mult de 80 C.Credeti ca este o problema de elctricitate sau mecanica?Care ar putea fi defectiunea si cum se remediaza?Sfaturi?Hai ca sunt novice!!!
Lucian72846
Cel mai bine faci o vizita la un service OPEL . Acolo vei primi cele multe informatii , vor face un test de geometrie si iti vor comunica problema . Nu incerca pe la amatori sau pe la cine stie ce garaje . Nu vei avea nicio garantie la lucrare !
pretorian
usor instabila cum? iti trage stanga, dreapta , trepideaza volanul sau cum? blink.gif
A K U
QUOTE(pretorian)
QUOTE(Andrei59324)
De can a venit caldura imi porneste masina greu.Cand temp este peste 20gr nu mai intra bujiile si porneste greu la prima cheie.
Cand intra bujiile o ia imediat ...din prima fara nici o problema.
Acum nu intra si porneste greu.....c ma-sa are....ca porneste mai greu ca la -20gr...????Stie careva????

asa e construit opelul, cand trece de 7 grade afara releul de bujii nu mai da comanda si porneste putin mai greu. Nu te spria e normal wink.gif


Hmm, asa e construit Opelul? Nu stiu cat de normal e, dar ieri dimineata, de exemplu, a mea a pornit la a 5-a cheie, dupa ce a umplut parcarea de fum :minigun: Azi dimineata, a pornit la sfert :bash: Unii zic ba ca nu stiu ce furtunase trebuie schimbate, altii ca vacuumul e de vina, altii ca debitmetru' etc. Mi se pare cel putin ciudat ca o astfel de masina sa faca figuri de genul asta in conditiile in Dacia din '82 a vecinului parcata langa tine o ia numai cand vede cheia blink.gif Ce mama naibii, trebuie sa existe o explicatie, eu am zis ca ma duc in service sa-i schimb toate furtunasele si rahaturile, da' daca imi mai face figuri din astea, ma pun cu ciocanu' pe ea biggrin.gif
Andrei59324
ADi:
daca aflii ceva sa-mi spui si mie ca sunt curios....si mie mi se pare ciudat ca sa fie un lucru normal asta cu pornitu' greu....in fine.TI-as fi recunoscator daca ma tii si p mine la curent cu c fc!!Ms.
A K U
@Andrei: sigur, o sa-ti spun ce, cum si daca am rezolvat. Nu stiu exact cand o sa ma duc cu ea in service, dar o s-o fac destul de curand pentru ca-mi sta pe creier chestia asta. Dai o bere beer.gif biggrin.gif
Emi73751
Fratilor am un Opel Vectra B 2001, motor 2.0 TDI 100 CP. Am gasit sa`l dau la schimb cu o alta masina, dar ... problema e ca ... masina are o mica problema si nu as vrea sa`i dau teapa la omul cu care fac schimb.

Problema:

Am observat ca dupa ce o lasam mai mult timp oprita, cand dadeam s`o pornesc... nu mai pornea. Trebuie sa insist vreo 2-3 minute ca sa porneasca. Am fost deja la vreo 3 mecanici, si oamenii au observat ca se dezamorseaza circuitul cu motorina.. adica toata motorina de pe circuit se duce inapoi in rezervor. Pana acum i-am schimbat un furtun de retur, borcanul in care se afla filtrul de motorina, si furtunul care duce de la filtru` de motorina la motor (i-am pus unul improvizat). Si chit ca am schimbat aceste lucruri, tot asa face a naiba masina (IMG:style_emoticons/default/mad.gif) N`O MAI SUPORT!
Saptamana viitoare tre` s`o dau. Si chiar ar fi frumos daca i-as da de cap.
Am mai intrebat in stanga si in dreapta si unii oameni mi-au zis ca domne, e pompa de injectie dusa. Alti oameni mi-au zis ca domne, nu are cum, ca daca ti se duce pompa de injectie, nu-ti mai trage deloc motorul... Dar mie imi trage, (dupa ce porneste (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )....
OARE CE O FI? O avea pompa vreun rahat de supapa ceva care sa fie stricata? OARE CE????????????
andrei27237
am o cunostinta cu un opel vectra c cu acelasi motor.

Sti ce a observat?

Daca o lasi cu fata in jos undeva iti porneste.Daca o lasi cu fata in sus.... nu.

Inca nici el nu a descoperit ce are...
pretorian
e posibil sa ai niste furtunase de de la vacum fisurate si sa traga aer pe acolo, de la debitmetru nu face asa, ala se manifesta doar in mers nu si la pornire( io asa stiu).
pretorian
incearca sa schimbi si furtunasele de la vacum si alea sunt o posibila cauza.
Emi73751
QUOTE(pretorian)
incearca sa schimbi si furtunasele de la vacum si alea sunt o posibila cauza.


Unde e vacumu` asta? smile.gif) Ca habar n-am smile.gif
pretorian
in partea dreapta a motorului e o piesa rotuda atasata de chiuloasa, nu mai stiu ce scrie pe ea. :angel:
Andrei59324
Eu am aceeasi masina si am avut aceeasi problema....
CVerifica furtunasele de la returul din injectoare...eu aveam unul fisurat.
Daca nu verifica toata instalatia de alimntare cu motorina.....sigur ai un furtunas p undeva fisurat...
Lucian72846
Verifica garniturile de la injectoare , din chiuloasa . Mergi la un service Opel , remediaza imediat !
Andrei70293
1) Cine are manualul masinii Opel Vectra B din '97 motor X20DTL? Macar niste scanuri sau un link ceva. Carti de reparatie am si eu dar ma intereseaza manualul original al masinii.

2) De unde pot sa stiu ce conector/tip interfata foloseste masina? De ex. OBD, OBD-II, ALDL. Unde este amplasat conectorul?

Multumesc.
daniel74501
Probleme cu pornirea am si eu uneori la Vectra B2,0 DTI an 2001. Daca o pornesc dupa o perioada de timp de circa 4-5 ore trebuie sa dau vreo doua cheii,dar dimineata porneste (se aprinde becul la bujii si porneste la sfert dar nu inteleg de ce uneori porneste si uneori nu).
ce problema ar fi????? va rog daca stie cineva.....
daniel74501
/www.rallyshop.ro/catalog_details.cfm/category/4/subcategory/1/product/1/opel_vectra_b.html
Andrei59324
Daniel......aceeasi pb o am si eu....unii spun ca e cv normal pt o vectra cu acest motor...dar mi se pare destul de ciudat.DAca aflii ceva sa-mi spui si mie...Dar acum cum iti porneste....???Cand afara sunt 20 gr C...dar fara sa intre bujiile.Mie imi porneste cam greu??
christian73366
Sal!!!
Poate ma ajuta si pe mine cineva de pe forum; am cumparat un opel vectra' 98, cu motor X20DTL si vreau sa-i fac schimbul de ulei dar nu stiu cati litri trebe.
Am gasit nivelul la ulei peste limita max. , nu are urme de apa sau motorina, se poate ca vechiul prop sa-i fi pus din greseala ulei peste sau ....
Am sistem ABS si astazi am tras o frana k lumea si surpriza ABS nu a functionat!!! s-au blocat rotile si au scartait !!!(pe asfalt uscat)
Am nevoie neaparat si de cartea masinii ptr acest model, cine are pls rog sa ma contacteze si ne intelegem la pret!!!
sorin68_ro@yahoo.com (sau pe messenger)
Deja am inceput sa disper!!! :bash:
uff si mai gasii ceva acu: am fost plecat cu masina si cand am aprins farurile am obs ca unul are lumina alba iar celalalt mai galbena, farurile sunt la fel amandoua, sunt curate si becurile identice!!!
acum chiar ca o iau razna!!! cine stie ce mai gasesc si maine!!!mi-e si frica sa ma mai duc pe la masina sa am parte si de alte descoperiri!!!
Meditatorul
tu nu ai verificat masina cand ai cumparat-o?
Bogdan74942
stai ma linistit..doar nu-i masina noua...
fa in felul urmator cu farurile: schimba becurile intre ele si vezi daca se inverseaza culorile...daca nu e ceva de la instalatia electrica , dar nu prea cred...daca se inverseaza culorile cand schimbi becurile intre ele ..e clar...becurile sunt de vina.
cu uleiul nu e problema...ia un Aral 5W40 si mergi la orice service
Lucian72846
Asta se intampla cand se fac achizitii sh fara garantie . 5.5 litri ulei . Cumpara 6 litri sa ai pentru completat . Poate a pus mai mult vechiul proprietar sa aiba de unde sa consume .
Bafta ! beer.gif
pretorian
intra fix 5.5 l cum a spus colegul mai sus, cu lumina se poate sa fie un far mai nou si unul mai vechi si sa fie oglinda uzata, verifica si asta.
Nu dispera, se rezolva toate bafta
claudiu50277
5W40 este recomandat mashinilo noi, toata lumea recomanda pt opelurile diesel sh 10w40, cel putin asha sustin cei care se pricep(mashinile second de dincolo au toate 10w40)

numai in romania la revizii se pune 5w 40 pt ca e mai skump shi se scot dealeri la revizii
A K U
Eu i-am bagat Aral 10W40 acum 1500 km si nici acum nu s-a murdarit. La schimbul anterior, dupa 100 de km era negru ca pacura. Si, ciudat, cel pe care l-am bagat acum e si mai ieftin biggrin.gif
Lucian72846
Pentru un motor cu rulaj de peste 70 - 80.000 km se poate folosi si 10W40 , insa 5W40 este mai fluid si unge mai usor si mai bine elemente de genul , turbina , axa , chiuloasa .
Mircea76560
Emil,sa stii ca ti s-a dus pompa de injectie;in curand n-o sa mai porneasca nici dupa ce o lasi o jumatate de ora.sa nu incerci sa-i pui supapa de retur ce nu tine figura.Asta e boala la vectra B!!!!! blush.gif
Mircea76560
Mai baieti nu va mai face-ti probleme de pornire,ca daca e mai veche masina de 4-5 ani,mai devreme sau mai tarziu trebuie ori schimbata pompa ori data jos si curatat capul hidraulic.Furtunasele de la retur nu au treaba,presiunea de motorina o scapa pompa,ca vectrele nu au pompa de alimentare in rezervor ca alte masini.Bafta.
sorin72872
de cateva zile masina incepe sa vibreze pe la 100-110 apoi isi revine pe la 120 si incepe iar sa vibreze pe la 140-150. de la ce poate sa fie? s-a mai confruntat cineva cu problema asta? sa fie directia?
eddie
Sorin,incearca o echilibrare a rotilor si vezi dupa aceea daca mai face la fel...
gelu77158
Salut tuturor!
am un opel vectra caravan motor Y20DTH model 2001 si am cateva .... nelamuriri (sper ca nu probleme, sau macar sa nu fie probleme mari :scratchchin: )
1. limba de afisare a comp. de bord e in ...olandeza. M-am interesat la un service autorizat si cica se poate schimba in engleza pt aprox 500mii lei. Sper ca nu e ceva complicat.
2.Am auzit ca se poate face o verificare pe calculator (tot la service bineinteles), il conecteaza la nu stiu ce mufa a comp de bord si i-ti spune cati km are (pe bord are doar 97 mii!!), i-ti verifica diferite sisteme (ABS, climatizare, etc). E adevarat? Ce service-uri au asa ceva (la un pret decent)?
3.O alta problema ar fi climatizarea. Cand am luat masina (asta iarna) n-am observat pt ca era frig, dar acuma vad ca ...nu prea face racoare. Aproape ca vine aer cald chiar cand dau temp. la minim.
O data am descoperit alta chestie. Acu vreo 2 zile, in timp ce mergeam venea aer cald (foarte cald) pe gurile de ventilatie. Dupa ce am dat drumul la climatizare (la temp min.) si am apoi am oprit-o venea aer la temp de afara. M-am gandit ca poate o fi din cauza ca ultima data cand am mers cu masina era mai racoare si am pornit putin climatizarea la temp max. si probabil a ramas la temp max chiar daca am oprit-o. Dar acum nu mai e cazul si tot nu vine aer rece, doar cel mult la temp de afara. Oare trebuie sa inlocuiesc ceva lichid din instalatie?
4. o alta problema este la directie. Cand virez se aud niste trosnituri in volan. Tipul de la care am luat-o zicea ca e un rulment de la arcul de la suspensie, chiar s-a oferit el sa-l schimbe dar cand am fost cu el cu masina la service nu s-a gasit nimic in neregula la rulment, nici la planetare sau la altceva si concluzia a fost ca e de la caseta de directie.
M-am interesat si despre caseta, am gasit pe net o firma din Italia care reconditioneaza casete de directie(de fapt sunt romani) la adresa http://www.servodirectii.com/ au si un service prin Colentina unde le si monteaza, am fost si la service , au verificat caseta dar nu erau convinsi ca e defecta. Mi-au zis ca atata timp cat nu pierde lichid e in regula. Dar lichidul e cam la minim.
Ce ma sfatuiti? Stiti ceva de firma asta ? Casetele reconditionate sunt bune(ei dau garantie un an)? Se mai poate strica si altceva daca nu o schimb (atata timp cat nivelul lichidului nu scade sub minim)? Zgomotul poate proveni de la altceva?
5. Are cineva manualul de utilizare in engleza(eu il am doar in olandeza si nu pricep o iota).

Mda... parca deja s-au strans cam multe ca sa fie numai nelamuriri.
Oricum astept comentariile voastre!

A... era sa uit.
Am auzit ca in general modelul asta e o masina mai ... puturoasa. Dar totusi e Opel si ma asteptam la mai multa vlaga de la ea. E posibil sa fie din cauza filtrului de aer? Recunosc ca nu l-am schimbat(nu ca ar costa mult ci din neglijenta) si e cam...negru de praf. Poate sa fie de la turbina sau de la alte filtre?
gelu77158
Salut tuturor!
am un opel vectra caravan motor Y20DTH model 2001 si am cateva .... nelamuriri (sper ca nu probleme, sau macar sa nu fie probleme mari :scratchchin: )
1. limba de afisare a comp. de bord e in ...olandeza. M-am interesat la un service autorizat si cica se poate schimba in engleza pt aprox 500mii lei. Sper ca nu e ceva complicat.
2.Am auzit ca se poate face o verificare pe calculator (tot la service bineinteles), il conecteaza la nu stiu ce mufa a comp de bord si i-ti spune cati km are (pe bord are doar 97 mii!!), i-ti verifica diferite sisteme (ABS, climatizare, etc). E adevarat? Ce service-uri au asa ceva (la un pret decent)?
3.O alta problema ar fi climatizarea. Cand am luat masina (asta iarna) n-am observat pt ca era frig, dar acuma vad ca ...nu prea face racoare. Aproape ca vine aer cald chiar cand dau temp. la minim.
O data am descoperit alta chestie. Acu vreo 2 zile, in timp ce mergeam venea aer cald (foarte cald) pe gurile de ventilatie. Dupa ce am dat drumul la climatizare (la temp min.) si am apoi am oprit-o venea aer la temp de afara. M-am gandit ca poate o fi din cauza ca ultima data cand am mers cu masina era mai racoare si am pornit putin climatizarea la temp max. si probabil a ramas la temp max chiar daca am oprit-o. Dar acum nu mai e cazul si tot nu vine aer rece, doar cel mult la temp de afara. Oare trebuie sa inlocuiesc ceva lichid din instalatie?
4. o alta problema este la directie. Cand virez se aud niste trosnituri in volan. Tipul de la care am luat-o zicea ca e un rulment de la arcul de la suspensie, chiar s-a oferit el sa-l schimbe dar cand am fost cu el cu masina la service nu s-a gasit nimic in neregula la rulment, nici la planetare sau la altceva si concluzia a fost ca e de la caseta de directie.
M-am interesat si despre caseta, am gasit pe net o firma din Italia care reconditioneaza casete de directie(de fapt sunt romani) la adresa http://www.servodirectii.com/ au si un service prin Colentina unde le si monteaza, am fost si la service , au verificat caseta dar nu erau convinsi ca e defecta. Mi-au zis ca atata timp cat nu pierde lichid e in regula. Dar lichidul e cam la minim.
Ce ma sfatuiti? Stiti ceva de firma asta ? Casetele reconditionate sunt bune(ei dau garantie un an)? Se mai poate strica si altceva daca nu o schimb (atata timp cat nivelul lichidului nu scade sub minim)? Zgomotul poate proveni de la altceva?
5. Are cineva manualul de utilizare in engleza(eu il am doar in olandeza si nu pricep o iota).

Mda... parca deja s-au strans cam multe ca sa fie numai nelamuriri.
Oricum astept comentariile voastre!

A... era sa uit.
Am auzit ca in general modelul asta e o masina mai ... puturoasa. Dar totusi e Opel si ma asteptam la mai multa vlaga de la ea. E posibil sa fie din cauza filtrului de aer? Recunosc ca nu l-am schimbat(nu ca ar costa mult ci din neglijenta) si e cam...negru de praf. Poate sa fie de la turbina sau de la alte filtre?
DAN72385
salut! am o intrebare! care ar putea fi pretul pt placutele de frana-fata/spate pt o vectra b edition 100 an 1999, 2.0 dti??
va multumesc anticipat!!
Andrei59324
Dah.....si p mine ma intereseaza....incearca la Augsburg...au preturi destul d bune.Daca afliicv sau daca gasesti p undeva sa-mi spui si mie c preturi au.
sorin72872
salut! am o nelamurire. beculetele de la ulei si de la baterie(cred) nu se mai sting decat dupa ce pornesc motorul. am o vectra 1.6 16v. e normal sa se intample asa? inainte stiu ca se stingeau inainte de a porni motorul.
sorin72872
se pare ca nu stie nimeni...totusi, are cineva un manual al opelului? sau macar o prezentare a bordului in care sa vad ce semnifica fiecare beculet? biggrin.gif
Andrei59324
Beculetzele alea 2 care zici u tre sa se stinga dupa c pornesti motorul.
foale
QUOTE(Andrei59324)
Beculetzele alea 2 care zici u tre sa se stinga dupa c pornesti motorul.


Salut!

Poti sa-mi spui si mie, te rog, cat consuma Vectra 1.6 din 2001.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.