Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Vectra B
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Vectra / Insignia
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
trami
Dupa simptone caseta pare a fi de fabricatie ZF. Daca tot o schimbi, ia una Saginaw, mult mai robusta si perfect interschimbabila.
Florin26764
Am gasit caseta de directie produsa de Delco Remy la A.D.F. - Brancoveanu la pretul de 13.000.000 cu caseta veche la schimb, garantie 18 luni.
Daca stiti mai multe despre producatorul asta va rog sa-mi spuneti si mie.

P.S. - la Augsburg originala costa 30.000.000 cu cea veche la schimb (sau cu o diferenta de 20.000.000 fara caseta veche la schimb). Le-am propus sa le vand eu caseta veche cu 20.000.000 dar nu vor smile.gif
Florin26764
Am avut si eu probleme cu afisajul de la computerul de bord.
Am fost intr-un service unde mi-au schimbat becurile dar nu era de acolo iar eu am stat langa ei si am vazut cum se desface bordul.
Dupa ce am plecat mi-am dat seama ca nu era de la becuri si m-am apucat eu si am desfacut bordul acasa; l-am desfacut de cateva ori pana am rezolvat problema.
Nu e mare lucru daca stii cum se desface dar daca nu stii nu te sfatuiesc sa incerci, sunt niste"chichite" care pot sa te incurce foarte tare.

Pentru mai multe detalii contactati-ma pe e-mail (il urmaresc mai usor)
e-mail: dnlfln@yahoo.com
trami
QUOTE(Florin26764)
Am gasit caseta de directie produsa de Delco Remy Daca stiti mai multe despre producatorul asta va rog sa-mi spuneti si mie.

Delco Remy nu este PRODUCATOR de casete de directie, ci cel mult RECONDITIONATOR, desi ma indoiesc. Gaseste o modalitate se verifici afirmatia celor de la A.D.F.
Reconditionatorii sunt foarte multi, producatorii insa se pot numara pe degetele de la doua maini si ii amintesc pe cei mai mari:
ZF
TRW
SAGINAW
SMI
KOYO
TOYODA
SHOWA
ADWEST

QUOTE(Florin26764)
P.S. - la Augsburg originala costa 30.000.000 cu cea veche la schimb (sau cu o diferenta de 20.000.000 fara caseta veche la schimb). Le-am propus sa le vand eu caseta veche cu 20.000.000 dar nu vor :)

Ce intelegi prin ''originala''? Adica nu aftermarket? Casete aftermarket nu exista inca, dar poate citeste aici vreun chinez si-i vine o idee.
Daca Ausburg zice ca are caseta originala ce inseamna asta? Are caseta originala noua sau originala reconditionata? Tu crezi ca ti-ai putea da seama de diferenta dupa aspectul exterior?
Si eu ofer casete originale reparate cu kituri originale, deci eu cum sa le numesc pe ale mele? Sa spun ca A.D.F. ca eu am casete produse de Trami? Sa spun ca Ausburg ca am casete originale cu caseta veche la schimb?
Parerea mea este ca toti oferim o caseta ORIGINALA RECONDITIONATA, iar caseta veche o vrem la schimb ca s-o reparam si s-o revindem.
lucian48759
Traiane, e o lupta apriga cu inradacinata idee de "piesa originala". De parca fabricantul de masini e un timpit care face TOATE subansamblele in loc sa le ia de la producatori specializati, care reusesc sa le produca la costuri minime si calitate ok.
Consumatorul roman mai are de patimit cu iluzia lui ca are o piesa ORIGINALA, de la Ausburg ! Care pe linga faptul ca are un adaos de 300% au si calitate indoielnica. Verificata afirmatia de-alungul timpului.
Cu respect, Adrian din Dobrici 69. Hahahha, habar nu aveai ca sunt eu!
ranghelovici94112
Salutare tuturor!Sunt nou pe aici si as vrea sa cer niste pareri.Am un opel vecra B din 2001 de cateva luni.Stiu ca masina a fost cam alergata dar arata foarte bine si am o singura problema de cand am cumparat-o: imi pleznesc foarte des furtunele de cauciuc de la alimentare cu motorina!Am auzit ca sunt si de o calitate foarte proasta.Dar v-as ruga sa imi spuneti daca cunoasteti problema sau ati mai auzit?Si daca stiti de la ce ar putea plezni!Abea i-am schimabat furtunul cu unul nou si ieri iar a facut figura,nu pornea!!!In rest masina este super.Va rog ajutati-ma cu ceva pareri!Multumesc anticipat!
ranghelovici94112
Salutare tuturor!Sunt nou pe aici si as vrea sa cer niste sfaturi.Am un opel vecra B din 2001 de cateva luni 2000 dti.Stiu ca masina a fost cam alergata dar arata foarte bine si am o singura problema de cand am cumparat-o: imi pleznesc foarte des furtunele de cauciuc de la alimentare cu motorina!Am auzit ca sunt si de o calitate foarte proasta.Dar v-as ruga sa imi spuneti daca cunoasteti problema sau ati mai auzit?Si daca stiti de la ce ar putea plezni!Abea i-am schimabat furtunul cu unul nou si ieri iar a facut figura,nu pornea!!! de unde as putea cumpara unele de calitate? ar putea fi si alte cauze? In rest masina este super.Va rog ajutati-ma cu ceva sfaturi!Multumesc anticipat!
daniel74501
A REMEDIAT CINEVA PROBLEMA CU PORNIREA GREOIE??????????? CE SOLUTII ATI GASIT??????
ranghelovici94112
Scuzati, nu mai aveam rabdare, am vazut ca s-a discutat problema asta... MULTUMESC CELOR CARE NE TRANSMIT CUM S-AU REZOLVAT PROBLEMELOR LOR. CELORLALTI CARE "AU AUZIT EI ....NU STIU DE UNDE ..."---> :bandit: blink.gif [/b]
Andrei59324
Si eu am avut aceeasi pb.....am luat furtunashe de la Al Padrino....vis-a-vis de INTER CONTINENTAL.....pe partea cu fantana de la universitate.
alexandru102836
am o vectra b din 97 cu motor de 2l diesel.problema e ca in momentul cand turez motorul la un anumit numar de turati imi moare si masina se infraneaza si in circa 2-3 secunde isi revine.de la ce ar putea sa fie si ce as putea sa fac ca sa remediez problema.va multumesc
eddie
Mutat la Vectra B !
marius105163
sal am si eu o vectra 2001 dti 2.0!dabia am luat-o!are 154km!puteti sa imi spuneti si me de ce sa ma feresc la ea?cem ce e scump,piese schimb astea?ce probleme apar la km astia?la ce turatie trebuie schimate treptele de viteza:)) ect tot ce ar fi ami delicat asa....multumesc.anticipat
Bogdan79883
Salut!
Si eu am o vectra identica doar kilometrajul difera putin. La nivel de bucsaraie, pivoti si altele piesele nu sunt foarte scumpe. Deasemenea, consumabilele (ulei Mobil, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei=1800000) sunt la un pret rezonabil. Probleme care le am eu: electrovalva EGR care trebuie sa o schimb luna asta (vreo 5 mil) si toba finala care e cam mancata. Referitor la turatie asta depinde de stilul tau de sofat. Eu schimb cam la 2200 2500 de ture.
Bogdan79883
Salut!
Si eu am o vectra identica doar kilometrajul difera putin. La nivel de bucsaraie, pivoti si altele piesele nu sunt foarte scumpe. Deasemenea, consumabilele (ulei Mobil, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei=1800000) sunt la un pret rezonabil. Probleme care le am eu: electrovalva EGR care trebuie sa o schimb luna asta (vreo 5 mil) si toba finala care e cam mancata. Referitor la turatie asta depinde de stilul tau de sofat. Eu schimb cam la 2200 2500 de ture.
marius105163
ms pt raspunsuri....am schimbat flitrele...are,motorina,ulei...mai trebe f de polen....dar o int ami am ...pe copm de bord imi apare coolant level...nush d l ce e....va roga sa imi spuneti si mie ce este...ce trebe sa fac..pls
Florin26764
pe copm de bord imi apare coolant level...nush d l ce e....va roga sa imi spuneti si mie ce este...ce trebe sa fac..pls


completeaza nivelul lichidului de racire din radiator
Geoge88918
Salut. Am un opel vectra B din 1996 2.0 16v si de un ceva timp imi face necazuri. la inceput nu tinea relatiul si am fost la service unde mi-au spus aia ca au curatat nu stiu ce pe acolo si ca tine relantiul. Am luat masina si am constatat ca daca merg cu masina si am sa zicem 50 la ora si o scot din viteza si o "las sa curga" motorul nu se duce la relanti ci sta turat la 1100 de ture. Se duce la relati doar in momentrul cand masina nu se mai misca deloc. Si am mai constatat o chestie care ma scoate din minti....se inneaca. Da grav este ca nu se inneaca constant....doar cand vrea ea. Calc acceleratia si nu se intampla nimic....da de 2 ori in nas si apoi mai accelereaza un pic....si tot asa. Si am mai observat (dar tot asa nu e general valabil) ca se inneaca mai des cu cat rezervoru e mai gol. Astazi am facut plinu (de la mol) si nu sa inecat decat o singura data si asa foarte discret..... Va rog frumos sa ma ajutati sa imi spuneti si mie care ar fi cauzele acestor probleme, cel mai mult ma intereseaza de ce se inneaca, ca cei de la service sunt mai prosti decat prevede legea. Va rog mult de tot. Multumesc anticipat.
ram107016
Incepand cu ce an s`au facut opeluri vectra B cu euro 3?
George103590
Salut, am o mare problema LA UN OPEL VECTRA B1.6 DIN 1998. Mi se aprinde becul portocaliu pe bord ( motorul)
Am fost la AUTO TEST. Mi s-a zis ca masina e ok , nu are vreo defectiune. Mi s-au oprit injectoarele pe rand..etc ...la fel nici o problema. Au curatat oamenii sistemul EGR= sonda lambda, cititor arbore cotit...etc.
Problema cea mare e ca ..nu se mai aprinde mereu...dar se mai aprinde cateodata daca o turez. Am mers cu ea pana la mare si inapoi( din Bucuresti) si nu s-a aprins deloc. In oras daca merg mult timp in aglomeratie sau daca merg mai "sportiv" mi se aprinde nenorocitul de bec. Va rog mult spuneti ceva . In oras daca e aglomerat temeratura la apa ajunge pe la 90-95 de grade. Ar trebui sa pun antigel si vara in vasul de expansiune????

VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT. SPER SA IMI DATI UN RASPUNS..SAU CHI
A K U
Bujiile le-ai schimbat? La mine nu scade sub 90 de grade nici mort, se duce pana la 95-96. Atata timp cat nu ajunge la 110, nu-mi fac probleme. Baga repede antigel si mergi numai cu antigel si vara si iarna.
Sorin108213
QUOTE(ram107016)
Incepand cu ce an s`au facut opeluri vectra B cu euro 3?


Salut,

de prin 2000 atat pe benzinare cat si pe dieseluri.....
Sorin108213
QUOTE(George103590)
Salut, am o mare problema LA UN OPEL VECTRA B1.6 DIN 1998. Mi se aprinde becul portocaliu pe bord ( motorul)
Am fost la AUTO TEST. Mi s-a zis ca masina e ok , nu are vreo defectiune. Mi s-au oprit injectoarele pe rand..etc ...la fel nici o problema. Au curatat oamenii sistemul EGR= sonda lambda, cititor arbore cotit...etc.
Problema cea mare e ca ..nu se mai aprinde mereu...dar se mai aprinde cateodata daca o turez. Am mers cu ea pana la mare si inapoi( din Bucuresti) si nu s-a aprins deloc. In oras daca merg mult timp in aglomeratie sau daca merg mai "sportiv" mi se aprinde nenorocitul de bec. Va rog mult spuneti ceva . In oras daca e aglomerat temeratura la apa ajunge pe la 90-95 de grade. Ar trebui sa pun antigel si vara in vasul de expansiune????

VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT. SPER SA IMI DATI UN RASPUNS..SAU CHI


Salut,
Am avut si eu aceeasi problema, se aprindea becul "motor" la bord, iar daca o scoteam din viteza si o lasam "sa curga" chir murea motoru.
Am bagat-o pe nu stiu cate testere, nimic, nici o eroare, pana la urma era de la benzina..... suna ciudat stiu, era prea "slaba". La fel se intampla in oras, si afara la drum intins......
Cat despre temp. e ok, asa se ducea si la mine, 90-95, uneori pe canicula un pic mai mult, dar nu am avutnici o probl. din pct asta de vedere. Intr-adevar e mai bine sa mergi cu antigel si vara si iarna....
Bloju108570
am o prob cu motoru de cateva zile parca nu mai are viata in el, la turatii de peste 2000rpm merge fff bine dar de la 1000 pana la 2000 parca trage pietre de moara merge ff greu, nu are forta deloc. ce are? fum nu scoate de nici o culoare, ulei nu consuma. ce poate fi? :blink:masina e din 2000, motoru are 117.000km (x20dth)
Bloju108570
nu este nici unu pe aici care ma poate ajuta cu niste sfaturi? :puke:
Mariustom
După ce că ați deschis un topic cu același mesaj aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...&highlight=
unde ați și început să primiți răspuns, tot dvs sunteți supărat ???
:argue: :evil:

:tomato: :thumbdown:
Bloju108570
scuze dar sunt disperat, nush ce sa-i fac, ce are, etc etc. masina nu o am de mult timp si m-au cam speriat discutiile pe aici in legatura prob la opel vectra sad.gif nu am un sac de bani sa-l fac in caz ca pica turbo de exemplu(sper sa nu fie asta). inca o data scuze pt stresu provocat
maiandrei
Daca spui ca dupa 2000 rpm merge fff bine, probabil nu sunt probleme cu turbina. In bord nu se aprinde nici un martor? Eu as verifica:
- debitmetrul
- valva EGR
Bloju108570
am pus masina pe tester la autovit si mi-au spus ca e defecta supapa de reglare presiune supraalimentare, chestia e ca habar nu am unde se afla sau daca asta e sigur:(sad.gif debitmetru' cum il verific sa vad daca e bun sau nu? i-am scos firele din el si nu se vede nici o diferenta numai ca mi-se aprinde un martor in bord cand e scos firu, am mai observat o chestie dupa ce merg cam 20km cu 140-150km/h dintr-o data scade turatia la motor si se aprinde martoru in bord care simbolizeaza motoru.
Alex112271
QUOTE(Andrei70293)
1) Cine are manualul masinii Opel Vectra B din '97 motor X20DTL? Macar niste scanuri sau un link ceva. Carti de reparatie am si eu dar ma intereseaza manualul original al masinii.

2) De unde pot sa stiu ce conector/tip interfata foloseste masina? De ex. OBD, OBD-II, ALDL. Unde este amplasat conectorul?

Multumesc.

Am si eu vectra b din 2000 si am cumparat manualul online ,,http://www.manualeauto.ro/manual/13/Opel_Vectra_B.html''. Are toate motorizarile de la Vactra B si iti spune de la cum sa faci plinul pana la cum sa dai motorul jos. cartea e 50 de lei si iti vine prin posta. dar merita banii,asta iti spun sigur.Take care!
Alex112271
Vreau si eu sa ma ajute careva...pls... Am un Vectra B, fabricatie 11.1999.
Motorul e unul ecotec de 1.6 cu 16 valve(benzina, 101 CP).Codul motorului este Y16XE.Singura problema e ca trebuie inmatriculat, iar cei de la RAR au zis k e Euro 2.Daca ma puteti ajuta sa aflu SIGUR norma de poluare sau cineva cu masina asemanatoare raspundeti-mi si mie pe forum, sau la Id-ul Iscander_88.Mersi. :wave:
eddie
Asa e,e Euro2.
S-a mai scris,litera de la motor,respectiv X este Euro2,Y este Euro3,iar Z este Euro4.
Alex112271
Mda, in privinta literelor ai dreptate, m-am interesat si eu de asta, iar eu am Y16XE, adica dupa producator, euro 3.Si am vazut ca Opel-ul a fabricat msini euro 2 pana in iunie 1999, dar cei de la RAR pun euro 3 doar ce e dupa 2000. Astept sa fac o programare la RAR si acum sper sa iasa bine.Ms mult. beer.gif
bogdan2004
sal,
am si eu 2 intrebari: cat costa o curea de distributie la opel vectra b si dak reviziile sunt costisitoare. Merci mult !
mackis
poti sa imi spui daca ai rezolvat problema? si eu am aceeasi problema de 2 luni.merci
lmihaister
Ai rezolvat ceva?

Mihai.
newage_85
Opel Vectra
An productie: 2000
Kilometraj: 180000
Carburant: Motorina
Pret: 4000 EUR
Capacitate cilindrica: 2000 cm cubi
Putere: cai putere
Consum: 7 litri/100km
Caroserie: Berlina
Dotari: Geamuri electrice , Alarma , Inchidere centralizata , Oglinzi electrice , Servo directie , Airbag , Computer bord , Jante aliaj

Ce ziceti se merita???????
ionutzmi
proaspat posesor de vectra 1.6 16v fab98
sint foarte incintat de ea deocamdata
singura problema e afisaju ala cu ceasu data si temperatura ...afiseaza incomplete cifrele.. (am auzit ca e boala lor aveti idee cit cista reparatia )
mirceabuzuc
salutare sunt proaspat posesor de opel vectra b motor 1994cm din 1997 CINE IMI POATE SPUNE CIT MA COSTA INMATRICULAREA SI CE EURO ARE ? va multumesc
mirceabuzuc
QUOTE (AleX44773 @ Aug 7 2006, 02:09 PM) *
vreau DEtalii despre X20DTL!!(1998) de la VECTRA. Motorizare cati cp are?? e Turbo?? consum??? Pe curea sau Lant??



Astept raspuns Urgent!


Va multumesc

spune-mi vectra b motor x20dtl din 1997 ce euro are? multumesc!
dereck
salut.am un opel vectra b din `96.maisna arata super si merge bine dar...
am un tacanit la motor,la rece se aude mai tare dar la cald abia se aude.am fost la service am pus-o pe tester toate mi-au dat bine .au zis ca poate fi de la o rola de la distributie sau vre-un tachet hidraulic.vreau sa mai vad si alte pareri.daca stiti careva raspundeti-mi va rog.ms
dereck
QUOTE (dereck @ Nov 4 2008, 08:21 PM) *
salut.am un opel vectra b din `96.maisna arata super si merge bine dar...
am un tacanit la motor,la rece se aude mai tare dar la cald abia se aude.am fost la service am pus-o pe tester toate mi-au dat bine .au zis ca poate fi de la o rola de la distributie sau vre-un tachet hidraulic.vreau sa mai vad si alte pareri.daca stiti careva raspundeti-mi va rog.ms

Mihalache97576
QUOTE (ionutzmi @ Sep 21 2008, 02:45 PM) *
proaspat posesor de vectra 1.6 16v fab98
sint foarte incintat de ea deocamdata
singura problema e afisaju ala cu ceasu data si temperatura ...afiseaza incomplete cifrele.. (am auzit ca e boala lor aveti idee cit cista reparatia )


Salut.
Daca nu ai gasit pana acum si esti interesat:

Mid GM SIEMENS 5WK7 466 - 32 pini - 350 ron
Maneta BC GM stergator fata-spate - 150 ron

0723.45.43.41
ionutzmi
prea scump preturile laea mergeau acu 1-2ani
acu maxim 3mil ambele piese
avand in vedere ca trebuie si reprogramat care mai costa 500mii
andreim4
pacat ca pe forumu asta nu prea e activitate cel putin in sectiunea de fata.
x20dtl euro 2 82 cai putere este turbo si are un comportament mult peste motoru de 1,7 82 cai
dereck si eu suspectez tot tachetii. cand ai schimbat uleiul. am mai auzit persoane care sa vaietau ca la anumite uleiuri tacaneau tachetii si era si mancat uleiul mai repede
marius1254
salut! am cumparat de curand un opel vectra b 2.0 tdl second si am o problema knd ajung la 120 km/h cu ea mi se aprinde un bec la bord si nu mai pot sa depasesc 2500 turatii k si cum mi-ar inchide alimentarea....astept sugestii
SergiuP4
QUOTE (marius1254 @ Feb 1 2009, 12:16 AM) *
salut! am cumparat de curand un opel vectra b 2.0 tdl second si am o problema knd ajung la 120 km/h cu ea mi se aprinde un bec la bord si nu mai pot sa depasesc 2500 turatii k si cum mi-ar inchide alimentarea....astept sugestii


Salut
Am un vectra B 1,6 si eu am avut aceeasi problema nu mai mergea mai mult de 120km/h ,aceeasi problema si cu becu dar nu mereu ,atunci am schimbat distributia
andras212
salut. as avea nevoie de putin ajutor.
am vectra din 98, benzina 1,6 16v ,motor x16 xel. problema este relantiul care UNEORI cade la 400-500 rotatii. asta numai cand sunt in mers si o las pe liber(scot din viteza). am observat ca nu face lucrul asta niciodata cand este si AC pornit. am demontat deja EGR lafel si motorasul pas cu pas( cel de relanti) dar nu am gasit nimic inafara de putin praf pe EGR (afumat). motorasul de relanti avea putin ulei ars depus. dupa curatare nu s-a modificat nimic.
ar putea sa fie sonda lambda? poate sa-mi spuna cineva cum se curata, sau trebuie schimbata?
andras212
QUOTE (marius1254 @ Jan 31 2009, 11:16 PM) *
salut! am cumparat de curand un opel vectra b 2.0 tdl second si am o problema knd ajung la 120 km/h cu ea mi se aprinde un bec la bord si nu mai pot sa depasesc 2500 turatii k si cum mi-ar inchide alimentarea....astept sugestii


salut. o problema asemanatoare am avut la audi a4 1,9 tdi. cand am observat ca nu mai "trage" de la 130km/h am mers la electric si mi-a facut diagnoza pe calculator. era debitmetrul de aer(200euro). cum l-am schimbat a mers snur. nu se aprindea insa si becul pe bord. cred ca este vorba despre becul galben cu simbolul de motor? din cate am citit eu asta se aprinde cand calculatorul masinii are o eroare respectiv iese din parametri. in cazul tau, daca ar fi debitmetrul defect, alimentarea cu aer nu se mai face corect si motorul de la o anumita turatie se "ineaca". de obicei in cazul asta scoate si mult fum. calculatorul ar putea sa sesizeze eroare si atunci iti aprinde si ceeck motor. deoarece debitmetrele de aer sunt relativ scumpe te sfatuiesc sa-i faci mai intai diagnoza la un servis.
Tzake
Buna ziua...sunt nou pe forum...am citit toate comentarile voastre dar nu mi-am facut o parere exact.Am un opel Vectra B din 96 motor 1.8 16 valve benzina.Amproblema cu martorul portocaliu ..de pe bord.Am citit ca ar fii problema la motor..ca ar fi noxele..emisile de gaze ,catalizator..am mai auzit o varianta cu ceva pedala..paleta ce trebuie curatzata..cineva cine si-a remediat problema si ii s-a stins becul ...sa-mi spuna exact ce a facut..Va multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.