Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SX4 - Ce parere aveti?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > SX4
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Tyby
ccccc - multam de feed-back (feed-back este exact ceea ce ai facut tu in postul de mai sus ... mai precis: IMPRESII, etc).

Sorry de raspuns asa tarziu, dar am fost tot pe fuga ...

punctual:

- cam scumput diesel-ul (ma rog, nici benzina 4WD nu exceleaza) ... speram sa ajunga mai jos

- am momentan doua leasinguri la Motoractive ... nu am avut probleme cu ei ... am auzit de altii mult mai rai ...

- la Tucson nu am selectare 2WD, doar auto 4WD si 4WD lock. 4WD LOCK se simte intr-adevar, e aur cand ai nevoie de el biggrin.gif

- raza de bracaj e faina pentru un 4WD

- mai lasa-l, nu-i da 6000 de la inceput ... iarta-l, ca-i tanar smile.gif

- portbagajul e extrem de mic sad.gif Ma asteptam sa fie mai mare ca la Fusion, care are vreo 375 l totusi! Cred ca va fi unul din impedimentele MAJORE la alegerea SX4-ului ca viitoare optiune.

- ce e cu acel kit roata rezerva? ce (nu) are?

- ce alte butoane sunt ne-ergonomice (ma refer la chestia cu iluminatul noaptea)?

- e plastic mai la toate astea noi, la care s-a adoptat conceptul drive-by-wire ... De ce te deranjeaza? Crezi ca e prea fragila? Nu e, stai linistit! bicycle.gif

- cauciucurile sunt ciudatele ... ca dimensiune ... Stiu, ca la Fusion ma lupt cu aceeasi buba (195/60/15 fata de 195/65/15 cat e cea obisnuita). Dar ar trebui sa gasesti pana la urma.

- presuri vezi la Augsburg (aveau ceva modele ok)... sau chiar Metro, Carrefour, Cora etc ...

- personal consider ca alarma ajuta putin la combaterea criminalitatii si mult la cresterea tensiunii vecinilor. :argue:


Cat despre peripetiile cu dealerii (si finantatorii) deja e o chestie comuna pe piata noastra! Cati nu injura PoRO de cativa ani buni ?! Si - rezultatul: au mai deschis cateva show-room-uri, le-au modernizat pe cele vechi etc ... :bash:
ccccc85069
Noroc ca am sunat la finantator ca actele masini erau la dealer si probabil ramaneam si cu nr proviz. expirate, tot patitul e priceput.
Cred ca va trebui sa caut un alt service autorizat pentru revizii, asta e culmea, nici cartea tehnica nu mi-a dat-o , e la tradus de 3 saptamini.

Nici eu nu prea folosesc 2WD , nu prea merita pentru citeva sute grame benzina.

Kit roata de rezeva, e o roata mai ingusta cu care mergi pina la 60km/ora, la ce incredere am in informatiile de la dealer (-80km/ora)prefer sa ma bazez pe cele de pe forumuri.
Impresii mai serioase dupa mai multi km , mai interesant ar fi pe zapada, ca in rest e o masina noua care merge bine.
Porbagajul e mic intradevar, dar are si un avantaj, o sa fie umplut mai selectiv si astfel nu o sa mai car aiurea bagaje inutile prin concedii
ccccc85069
Finantatorul nu a inmatriculat-o, asa ca de miine sunt pieton.Drept pentru care voi astepta sa ma sune la plata urmatoarei facturi, intre timp voi incerca sa schimb asiguratorul, cred ca voi reusi,astfel probabil va rezolva problema Consiliul Concurentei.Deci eu sunt convins : NU LEASING MOTORACTIVE, sunt complet nesimtiti.
Choixalacreme
Salut, am doua masini la ei, si in afara de faptul ca cer bani desi bunul nu era sosit, si ca cer TVA la asigurare (ceea ce este corect dpdv. legal, deoarece ei revand asigurarea), in rest inmatriculare etc s-a facut fara probleme.

Suna la conducere la Motoractive si o sa vezi ca se rezolva. sper..
ccccc85069
QUOTE(Choixalacreme)
Salut, am doua masini la ei, si in afara de faptul ca cer bani desi bunul nu era sosit, si ca cer TVA la asigurare (ceea ce este corect dpdv. legal, deoarece ei revand asigurarea), in rest inmatriculare etc s-a facut fara probleme.

Suna la conducere la Motoractive si o sa vezi ca se rezolva. sper..


TVA la asigurare ar fi legal daca m-ar fi intrebat daca sunt si eu de acord sa iau asig de la ei sau sa-mi cau au un asigurator care sa-mi incheie CASCO.La persoane fizice TVA inseamna o crestere cu 19% a costurilor de asigurare, inutil, in conditiile in care serviciul este acelasi.De fapt scopul e sa-si incaseze prima de dealer de asigurari, pe linga celelalte comisioane financiare.

In rest cu sunatul mici sanse.Nu am numere la conducerea Motoractive, dar teoretic am schimbat hirtii intre societ.mea si a lor cu departamentul juridic pe parcursul tepei astea.Avind in vedere ca au acceptat rezilierea contractului din nerespectarea lui pentru nelivrare in termen( e o hirtie buna in cazul in care voi incepe procesul de despagubiri cu ei,poate imi iau masina degeaba, avocatul cu care lucrez e antrenat, are deja trei procese pe rol cu ei de la alti clienti fericiti).I-am sunat din timp sa vad cum stau cu inmatricularea, si se pare ca i-am trezit eu ca nu facusera nimic.Acu imi tot povesteste una de la logistica cum se duce cineva la ora trei la Politie si ia numerele da nu si pe ale mele ca nu sunt gata.Tare cred eu ca pe acolo e ca la Primarie si oamenii se odihnesc ca or fi avind treaba acasa.Oricum azi voi avea factura pentru masina inchiriata si completez dosarul juritic inceput , litigiul comercial se prescrie dupa trei ani, eu personal am timp.Si oricum daca tot am platit comision de administrare , taxe de inmatriculare si de vamuire de 500 euro in total si tot eu trebuie sa-i sun sa administreze aducerea in legalitate a masinii, cred ca ar trebui sa ma sune de banii astia si sa imi aduca aminte sa platesc factura.
Choixalacreme
Ai perfecta dreptate, pt persoane fizice inseamna cresterea pretului.
Trbuiau sa anunte acest lucru, fireste

Ce nu inteleg este daca tu lucrezi cu cei din Bucuresti sau cu biroul din orasul tau, si mai ales daca procesul de despagubiri este orientat doar pt. neinmatriculare sau este si pentru plata ratelor pt. un bun care nu exista inca. (in situatia asta am fost si eu)

In rest, sunt prompti intr-o singura directie: sa iti ia banii, sa iti puna penalizari, sa spuan ca nu pot face nimic din moment ce Dealerul a cerut banii in avans, etc, etc.
ccccc85069
QUOTE(Choixalacreme)
Ai perfecta dreptate, pt persoane fizice inseamna cresterea pretului.
Trbuiau sa anunte acest lucru, fireste

Ce nu inteleg este daca tu lucrezi cu cei din Bucuresti sau cu biroul din orasul tau, si mai ales daca procesul de despagubiri este orientat doar pt. neinmatriculare sau este si pentru plata ratelor pt. un bun care nu exista inca. (in situatia asta am fost si eu)

In rest, sunt prompti intr-o singura directie: sa iti ia banii, sa iti puna penalizari, sa spuan ca nu pot face nimic din moment ce Dealerul a cerut banii in avans, etc, etc.


cu cei din Bucuresti discut problemele, la 3,5 luni de diverse incurcaturi si pacaleli, nu mai aveam ce impartasi cu cei locali.
Corespondenta este pe mail si pe fax cu stampile de firme, iar consultanta juridica este asigurata e un avocat (cred ca printre cei mai buni din Moldova).Litigiul fiind comercial se poate purta in trei ani, dupa care se prescrie si din punctul meu de vedere voi incerca, daca mai am probleme cu ei, sa port un proces cu toate problemele pe care le-am intimpinat in acest contractul.Nu este posibil sa fii proprietar si sa nu ai nici un habar de problemele pe care le creezi utilizatorului.Ei zic in contract ca tranfera utilizatorului drepturile si obligatiile, dar contractul este monopolist, daca se analizeaza in detaliu are multe pct.neclare de ex.: DAE nu este prezentata, asa cum trebuie conform normelor BNR, intelegerea dintre dealer si finantator astfel incit am fost nevoit sa renunt la alt leasing aprobat, asig. CASCO impusa . Si nu am nici un avantaj sa-i chem separat in proces, pot veni impreuna pe aceeasi motivatie, nu au decit sa plateasca separat.Eu oricum le-am promis ca daca o tin asa s-ar putea sa-mi iasa gratis masina.
In plus pot dovedi prin modificarea cifrei de afaceri ca aveam nevoie de masina prin contractele semnate la exact 30 de zile dupa termenul de livrare.
Oricum daca despart rata de costul asigurarii CASCO s-ar putea sa fiu dispus sa platesc penalizarile si sa astept la fiecare 2 luni un executor de la Bucuresti sa-mi ia masina pentru neplata si sa platesc rata exact in ziua aceea sau se pot bloca penalizarile printr-un proces inceput, deci ar fi o multime de metode de a sicana, numai sa am timp si chef de circ.
O sa vezi ca in viitor lucrurile o sa se schimbe, deocamdata suntem speriati de monopoluri de tipul asta (finantatori, societati de energie electrica etc), dar dupa ce se vor crea precedente juridice lucrurile se vor aseza. De ex. tie ti se pare normal sa platesc o multime de taxe legate de drumuri si cind circuli sa faci accidente din cauza gropilor, sau sa-ti sparga parbrizul criblura neamorsata cu bitum si lasata in sarcina noastra sa o compactam?
Oricum iti spun sigur ca nu se simt chiar bine, stiu ca nu-i in regula ce au facut, tocmai mi-au transmit ca vor veni prin cargus cu un serviciu rapid, eu credeam ca deja cargus inseamna rapid.
Choixalacreme
Domnule, imi dau seama ca esti un caz fericit ca sa zic asa, la mine masina a venit cu mai putine dotari decat trebuia si inca nu i-am actionat pe cei de la SARA in judecata. Incep sa ma intreb daca fac bine ca stau .

Iar despre Motoractive, acelasi contract il am si eu. Probabil ca suntem inca timorati de gandul unui proces, chestie la care sigur s-au gandit si importatorii nesimtiti, de finantatorii indolenti care habar nu au sau nu le pasa ca bunul nic nu exista dar cer bani.

Tinem legatura
Tyby
heh ... prietenii vostri de mai sus tocmai m-au anuntat ca ... dupa ultima rata la unul din contracte, rata care deja e pe rol (decembrie 2006), vor mai emite inca o factura, de finalizare import ...

Intamplator acea factura nu e stipulata nicaieri prin contract ... cum ajung la firma reiau contractul la buchiseala. Probabil ca nu voi avea prea mari sanse de izbanda, mai ales ca e vorba de vreo 70 eu (sau - cel putin - asa au spus) ... da' ii f*t la cap pana imi explica conform carui alineat din contract trebuie sa platesc EU acea suma!

Sa mai zic si ca am primit o oferta extrem de generoasa de reinnoire de polita Casco de la Allianz? Cota de prima de 11.54 % :brilsmurf: . Pe motiv ca am avut daune la ei. %! :minigun: bicycle.gif

Si asta prin marele broker al Motoractive! Evident ca raspunsul a fost negativ. Ca alternativa mi-au oferit Asiban, cu o cotatie 6.85 %. Numa' ca astia au stat prea mult cu un picior in groapa ca sa mai am incredere ... Si uite asa o sa ma vad cu RCA si Casco la Generali (Cel mai probabil). Prin brokerul meu, nu al lor.

Intrebare: din ce stiti, la finalizarea contractului de leasing ... eu predau numerele si talonul, ei au promis ca dupa 2-3 zile imi dau actele sa pot inscrie masina pe societate. Problema e ca iau actele din Bucuresti (aici locuiesc), dar trebuie sa fac inscrierea in Galati (sediul firmei). Astia imi dau numere rosii ? Sau pot sa le scot eu, dupa ce mi-au dat actele?

Thx!

PS: ccc, mai povesteste-ne de masina, da-i naibii pe lizingari! arigato.gif
ccccc85069
PS: ccc, mai povesteste-ne de masina, da-i naibii pe lizingari! arigato.gif[/quote]

Tyby,se pare ca si tu ai ceva probleme cu finantatorul,dar ai dreptate sa mai mai spun ceva despre masina

Intre timp am trecut de 3000 km,motorul e mult mai vioi si mai putin zgomotos.Am testat-o la 150km/h, pe o sosea in linie dreapta,dar destul de prost astfaltata,foarte stabila masina cu toate ca are o greutate redusa de 1200 kg..La un drum de exterior Bacau - Brasov, cu mers linistit 80-100 km(stateam de vb cu un amic) am avut surpriza sa am un consum de 6.7%,verificat cu calculatorul de bord si la pompa, pe modul "auto"-tractiune integrala.S-ar putea ca cei de la Suzuki sa fi fost exacti cind au dat parametrii de consum.Pe drumuri forestiere e superb de condus, motorul are forta,directia este ferma porti urma cu usurinta traiectoria propusa.Referitor la puterea motorului, cu 50-60km/h daca iti pui mintea o uiti in a V-a si merge linistita, eu totusi o tin in turatii de 2500-3000 rot/min.
Mi-ar fi placut sa indice calculatorul si km ramasi de parcurs cu benzina ramasa, dar probabil nu se pot pune toate.Iar chestia cu raza de bracaj de 5.3 m chiar e super cind sunt ingramadit in parcare de 2 masini
Tocmai a anuntat ninsoare saptamina ce urmeaza si sunt curios cum se va misca pe zapada, deocamdata cu cauciucurile de vara, oricum dupa ce se mai limpezesc apele cu masina mea si am toate actele imi iau si cauciucuri de iarna ( vreau sa vad in certificatul de inmatriculare daca sunt permise si alte dimensiuni, normal ar trebui sa fie si 195/65/16 ca la modelul 2WD- si ar fi si mai ieftine si mai potrivite pentru zapada decit cele de 205/60/16).
ccccc85069
Intrebare: din ce stiti, la finalizarea contractului de leasing ... eu predau numerele si talonul, ei au promis ca dupa 2-3 zile imi dau actele sa pot inscrie masina pe societate. Problema e ca iau actele din Bucuresti (aici locuiesc), dar trebuie sa fac inscrierea in Galati (sediul firmei). Astia imi dau numere rosii ? Sau pot sa le scot eu, dupa ce mi-au dat actele?

normal ar trebui sa fie inmatricularea dupa noul cod rutier pe care nu -l stiu inca bine.Dar daca RAR este valabil pe teritoriul Romaniei si se face o singura data, ar trebui sa finalizezi actele cu contract de vanzare cumparare sau altceva in care sa dovedeasca dreptul deplin de proprietate.Cu acel act ar trebui mers la Politia din Galati si cerut nr si certificat de inmatriculare (cred ca au afisat noile acte care trebuie prezentate la schimbarea de proprietar).S-ar putea sa folosesti nr. de acum pina la noile nr. de galati.Chiar e interesant cum se va schimba proprietarul in noua legislatie, chiar te rog sa ne povestesti,acusi va veni si rindul nostru
ccccc85069
am incercat sa pun imagini noi , dar nu reusesc sa le incarc
Andrei Suzuki
Vezi ca trebuie sa aiba pana in 100kb.
Sau poti sa le urci pe www.imageshack.us
Florin98933
Am fost ieri la SARA ...sa vad SXul
E furmos ... ma tot gandesc ce sa fac ... la banii astia nu e alta varianta 4x4.
Ma cam sperie cele auzite despre dealer ... si service ...pretul la piese si manopera.

Pt leasing am inteles ca pot opta pt o societate sau alta, deci sigur nu va fi active.

Legat de masina, am 2 "emotii" negative:
1) cutia de viteze mi se pare f. brusca ... intra in viteza brusc ... cu putina forta ... parca mai mult decat m-as astepta la o masina noua, nerulata
2) nu pot face un drive test, in TM nu au masina de drive test ... si ma gandesc la zgomotul motorului. Un drive test ar fi bun, as vedea si motoru, cutia, masina cu totu pe sosea.

Zgomotul apare numai dupa 140? pana acolo e ok?
Acum am LGN ... si tocmai asta este una din probleme, zgomotul, care la 120-140 pe autostrada e cam obositor.
ccccc85069
Cam din acelasi motiv l-am cumparat si eu, este cel mai ieftin 4x4 cu dotari destul de bune.
Cu service am sa vad la prima revizie deja am emotii.
Referitor la cutie, este foarte exacta, levierul fiind scurt se poate conduce intr-o maniera sportiva.Mie chiar imi place cutia de viteze.
Zgomotul la motor nu este deranjant la 150km, cam cit am mers eu, se putea asculta in continuare cd-ul fara sa modific volumul.Mai degraba ma deranjeaza acum zgomotul cauciucurilor de iarna.

Pozele pe care tot incerc sa le pun sunt de la un fel de offroad.Zapada de 25-30 cm cu traversari de vaduri de torent cu gheata.Eu personal am ramas placut surprins de capacitatile masini, eram curios sa-i vad limitele.Cred ca riscul sa ramin inpotmolit este doar daca as ramine suspendat pe zapada, bineinteles cu cauciucuri de iarna toata distractia.
Pct slabe: console lungi, trebuie atentie la abordari, dar cam toate sufera de pacatul asta, eram impreuna cu un Outlander si avea aceleasi probleme.
Pct tari: Transmisia este bestiala, daca ai probleme si decuplezi ESP si blochezi puntile la 50-50 zici ca-i tractor.
Florin98933
cati KM ai cu masina? ceva despre consum?
iti pot da o adresa d email unde sa trimiti pozele ...daca tot nu reusesti sale pui pe site.

Iau tot mai in serios SX4 4wd ca o alternativa.
Cum se misca pe sosea? la viteza? te descurci in depasiri?
Am vazut ca vietza maximia de 170 KM (nu ca as ajunge eu acolo ... 140-160 imi ajunge) .... si cred ca are legatura cu zgomotul. Eu acum conduc un LGN ... si la viteze mari (de la 140 in sus) e zgomotos rau ... dupa o zi intreaga pe autostrada te doare capu. Si as vrea ceva mai mult de la noua mea masina.

Din pacate aici in TM nu au un 4x4 pt test drive ... trebuia sa ajunga sapt. asta ... da mai dureaza 2 sapt :minigun:
ccccc85069
Am aproape 8000 km.In primii 5000 km era cam "stransa".In depasiri se misca bine daca ai cam 3500 ture,iar pe la 4000-4500 ai impresia ca zboara.
Nu stiu daca viteza ei maxima este 170 km/h, la 150 km are ca 4200 ture si turometrul are zona rosie la 6500, este posibil sa mearga mai tare,dar eu nu prea am autostrazi prin zona.
Totusi nu am mers cu Logan cu viteza mare ca sa pot aprecia diferenta de zgomot. Masina lor de drive test va avea km putini si sigur va merge mai slab decit dupa rodaj, de ex cind am cumparat-o am oprit de 2 ori in 100 km sa se mai raceasca rotile din fata, erau placutele de frina nerodate, iar demarajul in primii 3000km era mult mai slab.
Consumul mediu este de 7.5 ( oras -exterior), cu tractiune " auto", e posibil la tractiune 2x4(are optiunea asta) sa se obtina un consum mai mic.La un drum Sinaia-Bacau mers incet 80-90/ 2000-2500 ture am avut un consum de 6.7 in primii 3000 km cu masina nerodata, acum probabil ca ar fi mai mic.La un off-road de 15-20 km am avut o medie de 9.8, din punctul meu de vedere foarte putin, la cit a patimit.
Ar trebui sa vezi undeva si varianta diesel, se pare ca are un motor performant de la Fiat,multijet, eu nu am luat in calcul varianta diesel pentru ca am vrut benzina, consumurile fiind apropiate intre motoare si pentru ca motorina noastra nu e inca perfecta calitativ.
Ce sa zic, ar trebui sa fie mai buna ca loganul , macar pentru ca platesti de 2,5 ori mai mult, dar sunt 4x4 probabil mai bune altfel nu ar costa 18-22000 CIP la celelalte.O sa ai o surpriza neplacuta la volumul portbagajului mult mai mic decit cel de la Logan, spatiul interior este de ajuns atit in fata cit si in spate.Probabil ma repet, optiunea mea de cumparare a depins de tipul de tractiune si de banii pe care-i aveam.Poate daca imi permiteam 30000 euro/DDP aveam optiune.
Vezi si chestia cu termenul de livrare, deocamdata e model martie 2006 si sunt foarte cerute in Vest, asa ca daca faci comanda acum poate in 2 luni o sa ai masina,Romania e ultima de pe lista lor.
igor_tm
QUOTE(ccccc85069)
Am aproape 8000 km.In primii 5000 km era cam "stransa".In depasiri se misca bine daca ai cam 3500 ture,iar pe la 4000-4500 ai impresia ca zboara.


A trecut ceva vreme de la ultimele relatari. Ceva noutati? Ai fost la prima revizie? Ceva scoruri (si unde ai facut revizia)?

Si eu ma indrept spre decizia unui SX4, unul 2WD, nu-mi trebuie 4x4. Cunosc marfa Suzuki, deci stiu calitatea.

La SX4 citisem intr-un review ca ar avea suspencia cam tare. Tu ce parerea ai? Cum ti se pare la drumuri lungi? Adica mai mult de 300-400km dintr-un foc...

Si-n final, o intrebare la care multi zambesc, cat de expus esti intr-un SX4 la razele solare? Sunt disperat cand conduc si ma arde soarele....
ccccc85069
A trecut ceva vreme de la ultimele relatari. Ceva noutati? Ai fost la prima revizie? Ceva scoruri (si unde ai facut revizia)?

La bacau, foarte slab service-ul, trebuie sa caut altul, 6.5mil-revizia la 10000


La SX4 citisem intr-un review ca ar avea suspencia cam tare. Tu ce parerea ai? Cum ti se pare la drumuri lungi? Adica mai mult de 300-400km dintr-un foc...

Nu m-a deranjat suspensia la drumuri lungi, nu stiu un spate cum se sta.

Si-n final, o intrebare la care multi zambesc, cat de expus esti intr-un SX4 la razele solare? Sunt disperat cand conduc si ma arde soarele....[/quote]

Cam la toate esti expus la razele solare, inclusiv la SX4. Cu exceptia parbrizului celelalte geamuri au o tenta de verde si te mai protejeaza, luneta este mica si aproape verticala, dar in fata esti expus prin parbriz
sprite
Vad ca Suzuki s-a imprietenit cam tare cu Fiat
Catalin103986
Fiat Sedici e de fapt Suzuki SX4. Difera doar denumirea si unele motorizari. Sunt facute la fabrica Suzuki din Ungaria.
GST
Suzuki se imprieteneste cu toata lumea biggrin.gif in cazul ignisului cu subaru, sx4 cu seidici...smile.gif
Sorin104552
Azi am vazut un Fiat Sedici in TM. Arata f. bine. E identica SX4, doar emblemele difera. Si pretul. Fiatul am inteles ca, pe variante de dotare, e cu 1000-1500 mai scump
Dan109851
Ma mir cum de imi scapase stirea asta pana acum... de fapt pana azi cand am vazut-o la pro motor... sa ma scuze domnii care le au cu strategiile in marketing dar de ce fiat ar face echipa cu suzuki ca sa scoata practic aceeasi masina pe piata? la peugeot, citroen, si toyota mai intelegeam: clientul alegea in functie de preferintele sale in materie de design cand alegea dintre un 107, c1 su aygo. Am impresia (scuzati off-topicul) ca peugeot a mai batut palma cu mitsubishi in ceea ce priveste creearea lui 4007 (elemente luate de la noul outlander - sa ma contrazica cineva daca gresesc).
zv65189
Hmm, interesant SX4 4WD asta. Acuma am un logan diesel care nu ma multumeste, plus ca vreau o masina care sa faca fata si la un offroad usor (pescuit). Nu sunt un vitezoman dar imi place sa am o rezerva de putere cand e cazul, probabil pentru asta e suficient si motorul pe benzina. Pana acum sunt destul de chitit pe un Ignis 1,5 4WD dar din cate vad pe aici poate un efort suplimentar pentru SX4 1,6 4WD ar merita.

Pentru posesori, va rog mai bagati impresii, cat mai multe informatii.
Mircea109037
Salut!
Ai putea incerca un Ignis 4WD cu motor de 1.3, mai ales daca nu circuli cu masina plina foarte des. Diferenta intre un Ignis si un SX4 la pret e destul de considerabila, dar daca iti permiti e o alegere mai buna SX4 deoarece e model nou, beneficiaza de dotari la nivel de 2007. Dar din cate stiu, trebuie sa astepti undeva la mai mult de 4 luni pana iti aduc un SX4 cu tractiune integrala, deoarece cererea pe piata europeana e foarte mare, fabrica din Ungaria are capacitate de productie limitata si, bineinteles, Romania nu e in topul listei tarilor unde se furnizeaza masini Suzuki. Oricum, ce pot sa iti zic, e ca suspensia la Ignis e FOARTE tare. Nu am crezut inainte ca o masina poate avea suspensie atat de tare. Dar compenseaza prin faptul ca te scoate din drumurile nasoale, cu noroaie si gropi, unde alte masini s-ar impotmoli.
Bafta!
zv65189
Acum am un logan 1,5dci, e o masina relativ ok dar nu ma mai multumeste. Nu imi permit 2 masini asa ca trebuie sa iau o masina care sa faca fata la toate nevoile mele, adica si oras si afara, autostrazi (ceea ce e unpic prea mult pentru logan) si as vrea sa faca fata si la eventualele iesiri la pescuit in conditii sa zicem mai dure unpic, dar nu mai mult de macadam si/sau noroaie usoare si iarna pe zapada/gheata (aici cu loganul ma mai impotmolesc). Pana acuma n-as putea zice ca am ramas undeva cu loganul din cauza terenului dar am ramas pe coclauri din cauza cutiei de viteze (ceva bulon slabit, blocata in marsarier).

Ignisul ar fi ok pentru utilizare locala dar nu cred ca e o masina cu care sa te aventurezi pe autostrazile europei, plus ca la consumul apropiat de al unui sx4 ai o autonomie mai mica, inclin tot mai mult spre sx4 desi ignis fiind pe piata de ceva vreme probabil ca are deja o parte din buguri rezolvate. Poate ca un SX4 - 1.5 GS 5 usi + ESP mi-ar fi de ajuns si pretul mi se pare OK la cca 14 500 euro si ar fi in buget dar mi-ar placea sa am un 4wd, pentru iesirile in natura si pentru iarna, stii ca nu ramai in drum cand ti-e lumea mai draga (apropo de blocajele alea din iarna asta) + ca mai am cateva locuri mai dificile in care ies destul de des si la care loganul meu face fata mai greu.
La cca 17 000 euro pentru un 4wd pretul pare destul de OK pentru o masina cu dotarile pe care le are SX4, desigur ca va fi un efort pentru mine (ma gandesc la consumul mai mare+ taxe+costuri asigurare = costuri totale de utilizare... fata de loganul meu) dar noah, domnia se plateste, cu putina sansa si o mai buna organizare m-as incadra in buget.

Mai stau si analizez, dar daca merg pe ignis 4wd tot pe motorul de 1,5 litri as merge. In plus termenul de asteptare pentru SX4 e totusi cam mult, nu pot sa stau atata timp fara masina.
GST
QUOTE(zv65189)
Ignisul ar fi ok pentru utilizare locala dar nu cred ca e o masina cu care sa te aventurezi pe autostrazile europei

Tin sa te contrazic... Ignisul meu a fost pana in germania in prima lui iarna si acum 2 veri in grecia. De ce sa nu se aventureze pe autostrada? la o viteza de croaziera de 140 chiar 150... dotat cu anvelopele corespunzatoare conditiilor de drum.... In germania am prins o ninsoare de nu vedeai la 5 metrii in fata si putin viscol...si n-a avut nici o treaba ignisul...
E o masina buna si la vremea ei cand era cam singura de acest gen era ideala....
arigato.gif
zv65189
Si cam cat estimezi consumul mediu pe autostrada, la viteze de 130-140 si cu aerul conditionat pornit ? Intreb pentru ca concediile mi le fac vara si ma gandesc la versiunea 1,5 4wd.
GST
Nu stiu sa iti zic la motorizarea de 1.5. Dar la 1.3 DDIS iti zic....~5.
Dar nu vad legatura intre consum si daca e buna pentru autostrazi.
Chiar si motorul de 1.5 benzina cat poate sa consume la o viteza de 140 km/h...? Si chiar daca ar avea consumul ceva mai mare decat majoritatea, asta nu inseamna ca nu e potrivit Ignisul pentru autostrazile europei. Plus ca ai benzinarii din 5 in 5 kilometrii
Sa nu isi faca lumea idei gresite despre ignis, nu de alta smile.gif
arigato.gif
zv65189
Pentru mine o masina de autostrada e o masina gen VW Jetta, Ford Mondeo, ... , ceva mai mare, portbagaj mai mare, confortabila. Cand m-am uitat la Ignis o vedeam ca o masina pentru oras si de iesit la padure, la pescuit, drumuri de pe la noi, foarte buna iarna din cauza 4wd. Nu zic ca nu ar face fata la mersul pe autostrada dar poate nu e cea mai confortabila pentru asta. Am vazut pe autostrada tot felul de masini, inclusiv matizuri sau masini mari de teren ... si nu zic ca nu se poate dar toate astea dupa parerea mea sunt masini de mers pe distante mici, inclusiv loganelul, cu care am facut cca 4000 de km pe autostrazi dar nu e facut pentru asta.
De aia ziceam ca pentru asta mi se pare mai potrivit SX4, nu ca nu se poate, mi se pare mult mai versatil decat Ignis. E adevarat ca impresia mea e cam subiectiva, nu am condus nici una, le-am vazut doar pe strada si ce am mai vazut pe net si de aia ma bag pe aici pe forumuri ca sa aflu cat mai multe pareri.
Intrebarea despre consum e pentru ca vreau sa estimez cat m-ar costa un drum de genul asta, nu pentru cat de potrivita ar fi.
Marian98974
Recent m-am intors de la Savona prin Austria si Ungaria. Ignisul s-a comportat foarte bine pe autostrada. Ai dreptate in cateva privinte: nu este cea mai comoda, dar lasand scaunul complet jos si dus in spate (am 1,90 m inaltime), am reusit sa conduc 14 ore cu mici pauze (30-45 minuta la circa 4 ore de condus), fara sa ma simt foarte obosit; o alta problema este alimentarea frecventa (cam la 500 km cand utilizez autostrada si circa 600 km cand viteza nu depaseste 90-100 km/h), motorul fiind pe benzina; la peste 130 km zgomotul produs de curentul de aer este usor deranjant. In rest, se comporta exact ca o masina specifica clasei din care face parte, pentru ca la banii pe care i-am dat nu m-a asteptam sa conduc un Mondeo, o Laguna sau un Passat. Am facut ieri revizia de 10.000 km si m-am bucurat vazand ca in afara de schimbarea uleiului, a filtrului de ulei si a celui de polen, alte probleme nu au fost. Oricum, alegerea trebuie sa-ti apartina 100%. Eu am o vorba: "cea mai buna masina pentru mine este cea pe care mi-o permit".
Sa auzim numai de bine!
zv65189
Am facut o analiza atenta a bugetului, tinand cont si de cheltuielile de intretinere si utilizare si de ce vreau eu de la o masina, am ajuns la concluzia ca merita diferenta pentru SX4 1.6 4WD dar nu cred ca o sa fac pasul asta anul asta, tocmai am achizitionat un teren si bugetul nu-mi permite deocamdata. O sa mai urmaresc topicul sa vad impresiile posesorilor si poate sa-i stresez smile.gif cu niste intrebari. Deocamdata loganelul dci are doar un an si pana la anul sper sa nu pierd mult la pretul de vanzare.

In orice caz, Ignis si SX4 4WD mi se par cele mai potrivite masinute pentru romani in conditiile in care drumurile sunt asa cum sunt (si aici ma gandesc si la conditiile de iarna respectiv curatatul drumului si riscul sa ramai undeva, am avut experiente neplacute, nu asa extreme ca si blocajele de azi iarna de pe unele sosele dar totusi), autostrazi inca prea putine (pentru cele cateva iesiri pe afara pe autostrazi e suficient) si daca mai faci si drumuri la tara si in natura. Sper ca intr-un an sa se mai imbunatateasca si problema cu dealeri/service.
zv65189
Pentru posesorii de SX4: Cum va mai merg masinutele ? Ceva probleme ? Costuri intretinere ? Noutati ?
tomad71
QUOTE(zv65189 @ Jul 25 2007, 04:26 PM) *
Pentru posesorii de SX4: Cum va mai merg masinutele ? Ceva probleme ? Costuri intretinere ? Noutati ?

Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici demult, asa ca am zis sa scriu eu biggrin.gif S-ar putea sa fie din cauza ca am luat vineri de la B&S un SX4 1.6 4x4, de care sunt entuziasmat. Eu zic ca este o masina buna la orice: e relativ mica, buna pentru oras, dar are motor de peste 100 CP, bun pentru afara. In plus, tractiunea integrala mi se pare foarte placuta, poate si din cauza ca nu am mai condus asa ceva. Am fost prin niste pante cu zapada la care nu am avut nici un fel de problema, si asta pe 4x4 auto, nu lock. La categoria noutati este faptul ca are geamurile de la usile din spate si de la portbagaj mai inchise decit celelalte, surpriza placuta la livrare. Loc inauntru are suficient zic eu, pentru mine, sotie si 2 copii mici in scaune. In oras trece peste borduri si gropi fara sa scartaie nimic, suspensia e mai tare ca la o berlina, dar cu o fermitate placuta, da impresia de masina solida. In rest, clima automata, CD cu MP3 (reglare automata la volum wub.gif ), oglinzi imense, scaune incalzite, ESP. Per total, sunt foarte multumit ca l-am luat, acum are 350 km thumbsup.gif
ccccc85069
QUOTE(tomad71 @ Nov 12 2007, 09:46 AM) *
QUOTE(zv65189 @ Jul 25 2007, 04:26 PM) *
Pentru posesorii de SX4: Cum va mai merg masinutele ? Ceva probleme ? Costuri intretinere ? Noutati ?

Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici demult, asa ca am zis sa scriu eu biggrin.gif S-ar putea sa fie din cauza ca am luat vineri de la B&S un SX4 1.6 4x4, de care sunt entuziasmat. Eu zic ca este o masina buna la orice: e relativ mica, buna pentru oras, dar are motor de peste 100 CP, bun pentru afara. In plus, tractiunea integrala mi se pare foarte placuta, poate si din cauza ca nu am mai condus asa ceva. Am fost prin niste pante cu zapada la care nu am avut nici un fel de problema, si asta pe 4x4 auto, nu lock. La categoria noutati este faptul ca are geamurile de la usile din spate si de la portbagaj mai inchise decit celelalte, surpriza placuta la livrare. Loc inauntru are suficient zic eu, pentru mine, sotie si 2 copii mici in scaune. In oras trece peste borduri si gropi fara sa scartaie nimic, suspensia e mai tare ca la o berlina, dar cu o fermitate placuta, da impresia de masina solida. In rest, clima automata, CD cu MP3 (reglare automata la volum wub.gif ), oglinzi imense, scaune incalzite, ESP. Per total, sunt foarte multumit ca l-am luat, acum are 350 km thumbsup.gif


Felicitari, pentru achizitie
O sa fii foarte multumit de ea si Sper sa ai service bun laB&S.

Si zici ca mp3 are reglare automata la volum? Eu nu m-am prins si nici nu am gasit vreun manual al RCD sa ma dumiresc ce face, de fapt nici nu imi dau seama ce marca e.
tomad71
Si zici ca mp3 are reglare automata la volum? Eu nu m-am prins si nici nu am gasit vreun manual al RCD sa ma dumiresc ce face, de fapt nici nu imi dau seama ce marca e.
[/quote]

Scrie in carte despre AVC, si il gasesti pe butonul cu care reglezi basul si inaltele, scrie AVC1, AVC2, AVC3. Nu stiu de ce sunt 3 smile.gif Eu am pus pe AVC3 si intr-adevar se da singur mai tare cum creste viteza. Tot in carte scrie ca CD-ul cu MP3 e Clarion thumbsup.gif
Hoinar
QUOTE(tomad71 @ Nov 19 2007, 12:17 PM) *


Salut tomad71, ai putea face niste poze cu masinuta? ca eu n-am vazut pe strada decat una singura si pt cateva secunde smile.gif.
Iar din pozele de pe net pare tare faina.

Mersi.
tomad71
QUOTE(Hoinar @ Nov 19 2007, 12:53 PM) *
QUOTE(tomad71 @ Nov 19 2007, 12:17 PM) *


Salut tomad71, ai putea face niste poze cu masinuta? ca eu n-am vazut pe strada decat una singura si pt cateva secunde smile.gif.
Iar din pozele de pe net pare tare faina.

Mersi.

Am doar una blush.gif
Hoinar
QUOTE(tomad71 @ Nov 19 2007, 03:32 PM) *
Am doar una blush.gif


Faina, mersi smile.gif.
Mircea109037
Este o parere subiectiva si poate o sa agit putin spiritele pe aici, dar... sunt unghiuri din care daca privesti cu atentie masina, SX4 pare uratica.
Intr-adevar, din unele pozitii masina aceasta este superba, dar... sunt si situatii in care ii dispare farmecul. Per ansamblu, nu pot spune ca imi place atat de mult design-ul, DAR... exista varianta cu motorul pe motorina, de 1.9, cu tractiune integrala, care este absolut BESTIALA.
Garda la sol marita, motor puternic pentru greutatea ei, tractiune pe ambele axe, super super masinuta. La pretul ei, nu are concurent pe piata raportat la ce poate oferi. Sincer, desi e varianta cea mai scumpa, cred ca e singura care merita fiecare banut platit pentru achizitia ei.
E doar o parere personala.... dar daca as avea posibilitatea, mi-as cumpara fara ezitare aceasta varianta de masina. Chiar daca nu sunt super incantat de design :-)
tomad71
QUOTE(Mircea109037 @ Nov 19 2007, 04:38 PM) *
Este o parere subiectiva si poate o sa agit putin spiritele pe aici, dar... sunt unghiuri din care daca privesti cu atentie masina, SX4 pare uratica.
Intr-adevar, din unele pozitii masina aceasta este superba, dar... sunt si situatii in care ii dispare farmecul. Per ansamblu, nu pot spune ca imi place atat de mult design-ul, DAR... exista varianta cu motorul pe motorina, de 1.9, cu tractiune integrala, care este absolut BESTIALA.
Garda la sol marita, motor puternic pentru greutatea ei, tractiune pe ambele axe, super super masinuta. La pretul ei, nu are concurent pe piata raportat la ce poate oferi. Sincer, desi e varianta cea mai scumpa, cred ca e singura care merita fiecare banut platit pentru achizitia ei.
E doar o parere personala.... dar daca as avea posibilitatea, mi-as cumpara fara ezitare aceasta varianta de masina. Chiar daca nu sunt super incantat de design :-)


Este clar ca designul este altfel... de aia zic eu ca apar reactii diferite fata de masinile clasice. Raportat la constrangerile dictate de dimensiunile mici, eu zic ca nu arata rau biggrin.gif . Iar cu dizelu eu zic ca este si o chestiune de gusturi, mie de exemplu nu-mi place, mi se pare prea zgomotos si face prea mari vibratii, mai ales pe o masina mica. Plus ca n-are clima automata no.gif
Am fost ieri la real 3 persoane, 2 copii in scaune si carucior in portbagaj si am incaput cu tot cu citeva plase de cumparaturi thumbsup.gif Ca sa fiu sincer, am cam avut emotii cu caruciorul, dar a incaput
xamez
seamana cu fiat sedici
adrian_r5
QUOTE(xamez @ Nov 20 2007, 07:55 PM) *
seamana cu fiat sedici


... pai daca sint frati gemeni, facuti in fabrica Suzuki din Ungaria wink.gif
alexvi
Am vazut ca sunt gemeni. Dar de ce Fiat isi promoveaza masina si suzuki nu o face?
Mircea109037
Fiat isi promoveaza masina SI in Romania. Suzuki nu o promoveaza aici, dar o face pe pietele pe care are interes sa o faca. Dar tot e bine... poate ai observat, Sedici incepe de la 15000 de euro, iar SX4 de la 12500. Diferenta intra in promotie si imaginea marcii, dar fiind masini identice, prefer sa dau mai putin si sa nu vad reclame la TV biggrin.gif
ccccc85069
QUOTE(Mircea109037 @ Nov 21 2007, 04:18 AM) *
Fiat isi promoveaza masina SI in Romania. Suzuki nu o promoveaza aici, dar o face pe pietele pe care are interes sa o faca. Dar tot e bine... poate ai observat, Sedici incepe de la 15000 de euro, iar SX4 de la 12500. Diferenta intra in promotie si imaginea marcii, dar fiind masini identice, prefer sa dau mai putin si sa nu vad reclame la TV biggrin.gif


Dar dupa ce cumperi masina o sa trebuiasca sa mergi la service Suzuki, si aici incepe tragedia.
alexvi
QUOTE(ccccc85069 @ Nov 22 2007, 05:47 PM) *
QUOTE(Mircea109037 @ Nov 21 2007, 04:18 AM) *
Fiat isi promoveaza masina SI in Romania. Suzuki nu o promoveaza aici, dar o face pe pietele pe care are interes sa o faca. Dar tot e bine... poate ai observat, Sedici incepe de la 15000 de euro, iar SX4 de la 12500. Diferenta intra in promotie si imaginea marcii, dar fiind masini identice, prefer sa dau mai putin si sa nu vad reclame la TV biggrin.gif


Dar dupa ce cumperi masina o sa trebuiasca sa mergi la service Suzuki, si aici incepe tragedia.


Depinde ce intelegi tu prin tragedie. Daca te referi la timpul pe care trebuie sa-l astepti sa-ti vina o piesa, nu cred ca acest timp este mai mare ca la alte marci mai promovate. Daca in tragedie cuprinzi si faptul ca trebuie sa astepti mai mult pentru a ajunge la service in caz de avarie mi-e teama ca si la alte marci astepti cam la fel, daca nu mai mult. Ca nu te cheama la vizite inainte de perioada reviziei este un lucru bun asa ca pe asta nu-l putem baga la tragedie

Este drept ca e mult mai bine sa dai mai putini bani pe o masina si sa fie uneori chiar mai buna ca una promovata, probabil ca nu e cazul aici, dar numarul celor care au suzuki la noi a inceput sa creasca. Zilnic vad cel putin un model pe strada. Si in continuare eu ma mir de ce nu isi promoveaza masinile si pe piata noastra. Oricum, frumoasa masina sx4
bogdan101062
QUOTE(alexvi @ Nov 23 2007, 02:45 AM) *
QUOTE(ccccc85069 @ Nov 22 2007, 05:47 PM) *
QUOTE(Mircea109037 @ Nov 21 2007, 04:18 AM) *
Fiat isi promoveaza masina SI in Romania. Suzuki nu o promoveaza aici, dar o face pe pietele pe care are interes sa o faca. Dar tot e bine... poate ai observat, Sedici incepe de la 15000 de euro, iar SX4 de la 12500. Diferenta intra in promotie si imaginea marcii, dar fiind masini identice, prefer sa dau mai putin si sa nu vad reclame la TV biggrin.gif


Dar dupa ce cumperi masina o sa trebuiasca sa mergi la service Suzuki, si aici incepe tragedia.


Depinde ce intelegi tu prin tragedie. Daca te referi la timpul pe care trebuie sa-l astepti sa-ti vina o piesa, nu cred ca acest timp este mai mare ca la alte marci mai promovate. Daca in tragedie cuprinzi si faptul ca trebuie sa astepti mai mult pentru a ajunge la service in caz de avarie mi-e teama ca si la alte marci astepti cam la fel, daca nu mai mult. Ca nu te cheama la vizite inainte de perioada reviziei este un lucru bun asa ca pe asta nu-l putem baga la tragedie

Este drept ca e mult mai bine sa dai mai putini bani pe o masina si sa fie uneori chiar mai buna ca una promovata, probabil ca nu e cazul aici, dar numarul celor care au suzuki la noi a inceput sa creasca. Zilnic vad cel putin un model pe strada. Si in continuare eu ma mir de ce nu isi promoveaza masinile si pe piata noastra. Oricum, frumoasa masina sx4


Salut,
Mircea are dreptate in sensul ca in momentul in care mergi in service la Suzuki incepe tragedia....
E nedrept sa spui ca serviceul de la Suzuki se compara cu celalate serviceuri si ma refer aici la service de alte marci.
Din pacate cei de la serviceul din Pipera reprezinta una din ultimele redute ale mentalitatii comuniste si ale bataii de joc fata de client.
Daca ai urmari mai atent forumul si ai citit topicuri de genul cit ati stat cu masina in service si multe alte ai putut vedea ca majoritatea covirsitoare a celor care au scris s-au plins de probleme f grave si s-au confruntat cu lipsa unui elementar bun simt din partea celor de la service.
Treaba e clara,totul pleaca de la cei care conduc firma.
Pe partea de vinzari oamenii sint ok,insa patronii au tot mentalitatea de bisnitari marunti de pe vremea cind aduceau blugi si guma de mestecat din turicia si ca atare nu sint in stare sa isi promoveze produsul si nici nu au un interes in a oferi clientului alternativa negocierii.
Le si totul se rezuma la un simplu fapt:masinile sint f bune,cine a cumparat e multumit de ele si ne face reclama,asa ca fraierul care vine sa cumpere ori plateste cit ii cerem noi,ori la revedere!Si pe urma daca a luat masina e la mina noastra asa ca putem sa il tratam cum vrei noi.
Desigur vor sari multi sa spuna ca nu e asa si mai stiu eu ce insa realitatea ii contrazice flagrant.
Nu au decit sa numere reclamele la Suzuki aparute in media,sa vada ce discounturi au primit sau pot primi de la asa zisul dealer Suzuki de la noi din tara si pe urma mai vorbim.
In orice caz,personal recomnad oricui marca,masinile sint realmente f bune insa in privinta serviciilor post vinzare trebuie sa se astepte la ceea ce e mai rau.
Poate ca in timp se va schimba si la noi optica si tarabagii de la B&S vor tinde catre statutul de dealer.
O zi buna tuturor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.