Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SX4 - Ce parere aveti?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > SX4
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Mircea109037
Cauta la aria Ignis, preturi revizii... sunt asemanatoare, doar la SX 4 putin mai mult...
zamysx4
CITAT(SXtelu @ Mar 19 2008, 03:39 PM) *
Salutare tuturor !
Trebuie sa fac revizia de 15.000 km si sunt curios cit v-a costat pe voi respectiva "afacere".
Multumesc anticipat !

La B&s Motors este in jurde 6 mil, am facut revizia in ianuarie, asu poate putin peste, iti schimba uleiul, filtrul de polen, filtrul de aer, ung usile si mai verifica ceva..dar e bine sa ceri tot ce ti-au schimbat.. sa vezi cum sunt! si ei recomanda sa faci reviza la 10.000km, e mai bina dar te costa ..asta e
dannSX
Salut! la toti detinatorii SX4, mai am de asteptat cam o saptamina ca sa primesc si eu aceasta masina, am comandat-o fara sa fac vreun drive test, dar din cite am citit sper sa nu ma fii pripit???
http://www.euroncap.com/tests/suzuki_sx4_2006/252.aspx
petre2
Bun venit !
QUOTE (dannSX @ Apr 1 2008, 11:52 PM) *
... sper sa nu ma fii pripit

Daca ai dat avansul, acuma e prea tarziu sa mai faci ceva ...... glumeam wink.gif
Ce model este ?
Daca ai citit pe forumul asta si pe alte forumuri ai vazut ca e o masina care-si merita banii desi nu e prea cunoscuta.
Este inchegata si frumoasa. Si eu am una si sunt multumit.
dannSX
Am comandat un 1.5 GLX, am sunat la firma si mai dureaza cel mult 10-12 zile ???/
dannSX
Cunoaste cineva daca motorul de 1.5 benzinar are distributia pe lant sau curea???
ShreK*
Salutare tuturor
Sunt si eu fericitul posesor al unui SX4 din noiembrie 2007 dupa vreo 3 saptamani de asteptare care au fost destul de lungi. Masina o urmaream de ceva vreme si m-a convins cand am vazut-o pe viu la SIAB unde am si comandat-o fara drive test. In prezent am 4000 km fara probleme si sunt super incantat de ea. Singura neplacere ar fi un mic scartait la scaunul soferului care-i cam enervant. Mai are cineva problema asta?

QUOTE (dannSX @ Apr 4 2008, 09:52 AM) *
Cunoaste cineva daca motorul de 1.5 benzinar are distributia pe lant sau curea???


Eu stiu ca distributia este pe lant.
petre2
La mine nu scartie nimic, dar o sa fiu mai atent ...
Tot la SIAB 2007 am vazut-o si eu prima oara smile.gif
Andrei Suzuki
Shrek,problema scartaitului se rezolva usor.Evident,nu la service,ca nu sunt in stare ei..
Se rezolva cu un spray pt gresare.Gasesti in Cora sigur. Daca nu te decurci,da-mi un pm si ne intalnim si te ajut. wink.gif
ShreK*
Ok, mersi Andrei, o sa incerc
gabri168
salut!imi poate trimite si mie manualul ptr sx4 la gabimatei2002@yahoo.com?multumesc!
petre2
QUOTE (gabri168 @ Apr 14 2008, 04:12 PM) *
salut!imi poate trimite si mie manualul ptr sx4 ...

vezi aici
http://forum.softpedia.com/index.php?showt...p;#entry4420885
dannSX
De ieri sunt un nou posesor de SX4, caruia i-am facut deja 850 km in 2 zile Oradea (Redtor),Braila.
Per total sunt ff multumit de masina consum mediu 6.5 l/km mers intre 90-120 km/h
Ca bila neagra ce am observat fata de celelalte auto care au comenzi pe volan, butoanele de pe volan nu sunt iluminate noaptea trebuie sa le cauti (pina te obisnuiesti cu ele), in rest tinuta de drum, frina, demaraj este ok ???
ShreK*
Bravo Dan, bine ai venit printre noi. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Visatoru
Interesant: http://www.automarket.ro/stiri/suzuki-prez...cept-11238.html
ShreK*
Da, interesant. Pacat ca nu e disponibila si-n Europa. La ei sunt mai ieftine ca aici si mult mai bine dotate plus motorul 2.0l de 143hp
http://www.suzukiauto.com/
dannSX
Bijuteria japoneza(ungureasca)
Astazi am constatat cu stupoare ca tripa dreapta spate o am sparta si cred ca intentionat de vreun vecin invidios si incult.
Daca dauna nu este mai mare de 100 euro nu ma despagubeste asigiratorul , aveti ideee daca se gasesc piese de schimb in afara de dealeri???
ShreK*
Salut.Voi ati remarcat cat au scazut preturile la BS. SX4 GS a scazut de la 14700 cat am dat eu pe ea in noiembrie la 13500.Cel mai tare a scazut 4x4 la 14800. Nu-mi vine sa cred la cat am dat pe ea puteam lua 4x4.
rexkroki
QUOTE (ShreK* @ May 5 2008, 10:29 AM) *
Salut.Voi ati remarcat cat au scazut preturile la BS. SX4 GS a scazut de la 14700 cat am dat eu pe ea in noiembrie la 13500.Cel mai tare a scazut 4x4 la 14800. Nu-mi vine sa cred la cat am dat pe ea puteam lua 4x4.


am vazut...

unde pui ca eu am comandat unul 4wd la inceputul lui aprilie si peste cateva zile am vazut ca s-au ieftinit... asta da ghinion, daca intarziam vreo saptamana il prindeam la pretul nou... down.gif
ShreK*
Rexkroki, daca masina n-a venit cred ca ar trebui sa mai negociezi cu ei, eventual sa faci o noua comanda pe pretul nou. Sunt la mijloc vreo 2000 de euro ,nu?
dannSX
Unde pot gasi bari transversale pt portbagaj suplimentar avind in vedere ca nu am bari longitudinale(torosuri), au un sisstem de prindere mai ciudat???. Se potrivesc de la alte tipuri de masini???
LeonardSZK
Vezi pe www.spare.suzuki.hu catalogul de accesorii, notezi codul produsului si intrebi la un dealer Suzuki.
De astazi sunt si eu posesor de SX4 1.6 GS 4x4. Voi reveni cu poze mai tarziu. L-am adus de la Oradea, am deja 500KM la bord.
thumbsup.gif
Trebuie sa schimb masina din semnatura... rolleyes.gif
shmocs
Salutare LeonardSZK. Io sunt din Ploiesti(deci tot cam 500Km) si o sa ma duc si eu la Oradea saptamana viitoare sa ridic un SX4 1.6 GS 4x4. Intrebarea mea e .... legata de casco. O sa ma duc cu trenul, si o sa plec cu masina.. deci toate trebuie sa mearga ca pe roate. Asadar.. cum se face ca atunci cand pleci cu masina de acolo.. casco sa fie valabil? (stiu ca intra in vigoare dupa 24 de ore... ). Tu cum ai facut.. ai semnat in prealabil undeva in orasul unde locuiesti o politza cu vreun asigurator doar pe baza datelor masinii? (deci fara poza masina... si alte chestii care am auzit ca se cam cer la unii asiguratori peste o anumita suma a masinii)

Apoi, .. ce poti sa imi spui despre Redtor astia? la ce sa ma astept.. de ce sa ma feresc... chestii d-astea.

Eu am platit avans 1000E din factura de 15307E (14850 + 270 vopsea + 180 taxa logistica cica...- care include RAR, inmatriculare provizorie, numere, carte identitate, rca o luna parca...) prin transfer bancar. La sosirea masinii acolo - urmeaza sa platesc restul... tot asa prin transfer, desi as opta sa ma duc acolo sa vad masina.. sa fie totul ok.. si apoi platesc restul si semnez contractul. Tu cum ai facut?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri smile.gif
Abia astept sa am masina.. o sa pun poze smile.gif
LeonardSZK
Salutare, Shmocs! Bine ai venit in club!
In cheltuielile de logistica intra tot ce ai spus, inclusiv RCA o luna. Eu am luat masina cu imprumut bancar. Pe baza proformei pe care erau trecute seriile de sasiu si de motor am incheiat polita Casco (societate agreata si impusa de banca), cesionata in favoarea bancii, zero fransiza. Dezavantajul: prima este aceeasi 7 ani, desi valoarea masinii scade. verymad.gif
Despre Redtor numai de bine. Prompti si rapizi. Masina OK! dar pleci direct la benzinarie. Stau prost la materiale promotionale, n-am avut ce sa-i aduc fetitei... unsure.gif
Nu am reusit sa iau si presuri de interior ca discount, le-am platit separat. confused.gif
S-ar putea sa nu livreze masina pana nu au confirmarea intrarii banilor in cont...
Sper sa fac in curand ceva poze...Pentru ceilalti posesori: pe drumuri foarte proaste (betonate, gropi mici si dese etc) "troncane sau e posibil sa am ceva... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000Km si vreau sa ma pregatesc...
fix
salutare la toata lumea
vedeti ca este si in sibiu dealer suzuki. se cheama trakia si sunt la intrarea dinspre brasov, imediat inainte de real.
eu tocmai mi-am luat de acolo un sx4 1.6 gs. am vre-o 500km in total din care vre-o 30-40km offroad.
se comporta excelent pana acum.
cei de la trakia au fost de treaba. le-am dat numai 500 de euroi avans ca sa-mi tina masina, pe principiul ca am dat 1000 euroi avans pentru un apartament smile.gif. nu au comentat si mi-au oferit si un plin gratuit cand am plecat cu masina din curte.
shmocs
Am vorbit la Allianz si au zis ca se poate, sa le dau toate datele alea... smile.gif
Revizia de 1000Km ? cum asa? asa repede? stiam ca e la 10.000 pana la 15.000. Care sunt limitele de Km pentru revizii la SX4 asta.. (cine mai are si a facut deja mai multe revizii sa spuna va rog)
LeonardSZK
La 1000Km este un fel de verificare a masinii, daca e totul in regula, suruburi slabite etc. Reviziile propriuzise sunt la fiecare 15.000 km.
kifla
@shmocs : poti sa-ti faci revizia si la bucuresti la reprezentanta de acolo , fara sa bagi inca 500km pana la ORADEA . Oricum felicitari pentru viitoarea ta masina .
Si eu azi am dat telefon la redtor dar , inca nu sunt hoatarat 100% intre sx4 , swift sau cee'd ( alegerea ar fi in ordinea aceasta), si mi-au spus ca ar fi sx4 cu livrare la asfarsitul lunii iunie , dar un fel de model 1.6GLX 4x4 cu 6 airbaguri si oglinzi incalzite la pret bun . Chestia este ca eu as dori SX4 numai pentru garda mai mare la sol ( cine a fost in ultima vreme pe drumul dintre Timisoara si Lugoj stie de ce smile.gif ) , deci mai mult m-ar incanta celelate extrauri din GS .
Pentru Swift as opta ca si masina de oras , in eventualitatea in care nu ar mai trebui sa mai trec prea curand prin Lugoj , iar Cee'd ar fi fost o alegere ...acum vreo 3 luni woot.gif
O alta problema ar fi cu condusul .....sunt obisnuit sa conduc masini RHD si mi se pare normal sa urc in masina pe partea dreapta , iar in sensul giratoriu prin partea stanga , deci SX4 ar fi mai potrivit down.gif
p.s. poate ar trebui sa deschid un topic la versus ?????
blademihaisx4
am citit forumul asta cam tot si parerile sunt impartite dar majorotatea de bine
thumbsup.gif
eu am dat avans pe 14 iunie pentru un sx4 1.5 glx estevarinta 2w nici nu imi trebe mai mult nu stau la munte,..inca nu am casa de vacanta ca sa am nevoie de 4*4, daca ai cauciucuri de iarna faci fatza fara prob.
masina este oricum pentru parinti care au hotarat sa renunte la "bunicuta" masina de demult si au dat-o la programul rabla si daca din cei 12.400 -800 (cat se da de la stat) cu 11.600 cred ca e super pretu chiar si pentru o masina 2w.
cei de la suzuki cand am dat avansu mi-au spus ca in 7-8 zile am masina///sa speram...
Mircea109037
QUOTE (kifla @ Jun 12 2008, 10:38 PM) *
O alta problema ar fi cu condusul .....sunt obisnuit sa conduc masini RHD si mi se pare normal sa urc in masina pe partea dreapta , iar in sensul giratoriu prin partea stanga , deci SX4 ar fi mai potrivit down.gif
p.s. poate ar trebui sa deschid un topic la versus ?????


Poftim ? Ai venit din Regatul Unit sau India de esti obisnuit sa conduci masini RHD? Si ce are in comun SX4 cu masinile RHD? Are cumva volanul pe dreapta si nu mi-am dat seama ? Jur ca nu inteleg ce vrei sa zici... Oricum, bine ai revenit in Romania!
kifla
@Mircea109037 Da , m-am intors din UK (dupa 11 ani de munca cinstita ) ! Si , in afara de cele cateva ore de condus obligatorii pentru a primi permisul de conducere , nu am condus deacat ocazional masini LHD ! ( da si de aceea mi se pare "normal" ca sa circul pe partea stanga a drumului , de aceea pentru inceput masina ideala pentru mine ar fi tavalugul pentru asfalt ninja.gif ) .
Aaa.... si in UK se vinde SX4 si eu am vazut soferul ca statea pe partea corecta(adica pe dreapta rolleyes.gif )
Multumesc de urari si sper sa intru si eu cat mai repede in "club" .
Apropo de SX4 ...pare o masina solida ? Are multi greieri prin gropi ? Se comporta ca un SUV sau ca si o masina clasa compact ?
LeonardSZK
Masinile vandute in UK au volanul pe partea dreapta. In Romania (si Europa minus UK) TOATE masinile noi au volanul pe partea stanga. Inclusiv SX4... Nu stiu daca RAR iti da drept de circulatie in Romania cu volan pe partea dreapta/ confused.gif
Despre SX4... Da, este bine facuta. Fata de un Swift din 2001 se vede ca a fost gandita sa mergi si pe altfel de drumuri... thumbsup.gif (am "studiat-o" pe dedesupt)
Comportarea mi se pare intre o compacta si un SUV (pe sosea).
Lightspit
O sa repet partial ce am mai zis si la consum.
Am SX4 1.5 GLX Rosu (toata lumea are gri metal azi si mie chiar imi place rosu) si l-am cumparat de nou acum 7 luni cu 3km la bord.
Acum n-am decat vreo 3800 km la bord.
Consumul masinii cand am cumparat-o a fost horific! 13.5 litri/100km iarna in oras. Trecand de primul impact, masina era totusi nou nouta, am strans din dinti si am continuat sa conduc smile.gif.
Consumul a inceput sa scada destul de repede si pe la 1000 km scazuse undeva la 7.8 litri/100km traseu mixt (40% oras, 60% afara - dar afara acum este ca in oras cand este ceva mai liber).
Acum la 3500 km consumul este la 7.2 litri/100km traseu mixt 40%oras, 60% afara.

Am facut si experimentul cu resetat-ul contorului in momentul deplasarii cu viteza constanta (daca pornesti de pe loc, vei fi inselat de consumul suplimentar dat de demarare) si rezultatul a fost un 6.2 litri care a crescut dupa vreo 15 minute la 6.5 litri (mai avem si dealuri) unde a stat constant pana in momentul in care am oprit.
Am folosit o singura data benzina OMV100 si n-am simtit nimic deosebit (cu exceptia gaurii in portofel) si de atunci iau numai benzina OMV95 (cea mai ieftina).

Masina este oarecum OK si sunt multumit de ea.
- Maniabilitate foarte buna;
- garda la sol mare si care te ajuta foarte mult pe drumurile ultramoderne ale Romaniei (dar am reusit sa gasesc si gropi in asfalt care depasesc garda SX4-ului, Timisoara - Lipova). Nu uita ca pt drumurile noastre jentile de aliaj sunt un dezavantaj. Otelul este OTEL si nu are concurenta!
- usoare accente sportive pana pe la viteza de 120km/ora (pe urma este ceva mai lenta), dar am mers si cu 145 la ora si a fost OK (oricum nu prea ai unde intre Timisoara si Arad);
- bordul are o iluminare OK si nu te oboseste la drum intins;
- este spartana in interior. Sunt inginer auto si pe mine chiar ma plictisesc gadget-urile din masini Am reusit sa ma plictisesc si chiar sa ma enervez intr-un BMW seria 7 (toate sunt customizate si nu exista model standard) din cauza tuturor prostiilor de zeci de butoane. Automobilul trebuie sa fie un mijloc eficient si comod de a te deplasa in siguranta din punctul A in punctul B;
- vizibilitate superba cu exceptia stalpilor A dar care din fericire se compenseaza cu vizibilitate marita prin geamurile laterale. As zice ca vizibilitatea este superioara unui VW Golf sau Renault Megane.
- Nu este chiar atat de zgomotoasa pe cat se spune. Este OK chiar si la viteze de 145km/h!
- scaune net superioare ca si ergonomie comparativ cu cele de la Renault Megane! Nu am fost obosit de loc dupa un drum de 4 ore. Va anunt cand fac un drum mai lung. Au si o parte proasta: din cauza formei care se apropie de cea a scaunelor sport, nu prea respira spatele si dupa un drum ceva mai lung te dai jos transpirat pe spate. Am pus bile. Nu am stiut ce altceva as putea sa pun. Aveti alte idei?
- nu s-a plans nimeni de confortul de pe scaunele din spate. De fapt au fost surprinsi placut de spatiu.
- ador vizibilitatea data de oglinzile laterale. Sunt ditamai monitoarele!

Daca ar fi sa imbunatatesc ceva ar fi:
- treapta unu de viteza - prea lenesa si trebuie sa apesi ceva mai lung pana schimbi in a 2-a,
- ar trebui a 6-a treapta de viteza! Chiar se simte nevoia si am impresia ca a 5-a nu este overdrive sau raportul este mult mai apropiat de unu;
- vopseaua este cam subtirica si usor de atacat de rahatul de la porumbei (am pete care vireaza rapid catre matuire dupa 5 luni de cacat de porumbel - cred ca ar trebui sa completez formularele la loto in masina smile.gif),
- tabla este si ea subtirica. Ca sa protejez tabla si vopseaua de cacatul de porumbel am dat cu ceara smile.gif si am vazut cum se curbeaza tabla verymad.gif . DIn fericire doar se curbeaza si nu se deformeaza permanent. Plus in 7 luni am fost lovit de 5 ori in parcari pinch.gif (incredibil ce cumplit este sa parchezi in Timisoara),
- Aripile ar putea fi fie mai departate de structura de rezistenta (nervuri) sau nervurile sa fie putin indoite astfel ca aripile sa nu se loveasca in nervuri si sa se deformeze (permanent) cand betivii se sprijina in mod sanantos de masina. Cand zic nervuri, ma refer la structura de rezistenta a caroseriei,
- dezaburirea nu prea merge foarte bine (am o senzatie de deja vu ca la Daciile vechi sad.gif) dar am gasit ca solutia de sters LCD (ecranul laptopului) are proprietati masive de antiaburire thumbsup.gif , nu stiu de ce dar este fantastica (partea proasta este ca dupa un timp se depune mai usor mizeria),
- aerisirea este cam zgomotoasa! La nivelul 3 deja iti vine sa-l inchizi pentru ca te deranjeaza la auditie dar din fericire poti porni AC si dai debitul cu un nivel mai jos.
- as pune naibii plasele alea laterale in portbagaj pe gratis si din start. Chiar ar fi utile si costa doar un rahat pentru dealer.
- as face aripile din fibra ca si la Renault.
- bordul are un plastic care se zgarie oarecum usor. Nu este un policarbonat de calitate foarte buna deoarece poti sa-ti bagi in el ghearele, scuze, unghiile smile.gif. raman urme albicioase in urma zgarierii si trebuie sa ai grija pentru ca este pacat.
- schimbarea vitezelor este in general buna dar uneori se face ptin mai greu decat ar trebui. Nu va imaginati ca este ca si la Dacia 1300. Este doar ceva mai greu uneori.
- servicii Sara Motors - dar asta deja stiti. Totusi au si cateva parti bune: reprezentantul de vanzari este chiar un tip OK caruia ii place ce face, cel mai bun service la reparat tabla si vopseaua din Timisoara (din pacate chiar ai nevoie de ei in ziua de azi si trebuie sa devii prieten cu mecanicii smile.gif).

Recomandari:
- daca iesi in natura, poti sa iei si versiunea AWD, dar si versiunea street line face fata cu succes (vedeti voi) la teren oarecum framantat. Nu prea cred ca vei iesi off-road cu masina in Romania. Am mers in Dumbravita pe ploaie si nu sunt drumuri decat de pamant batatorit in zona de vile. Am umplut masina de pamant de sus pana jos (pana pe acoperis) de le-a cazut fata la politisti cand am intrat in oras. Masina arata de parca aveam de gand sa plantez gazon pe ea. M-am simtit ca la raliu (chiar a fost raliu) si masina si-a castigat un respect foarte mare in ochii mei! Maica-mea inca nu si-a revenit. Am vazut Dacii 1300 si Opele Vectra blocate in drumurile alea cand ploua, dar SX4 a facut ca bateria din reclama la Duracell. S-a tot dus cu a 2-a si nu s-a blocat o data.
- Merita sa platesti optionalele de protectie de plastic (laterale, aripi, si spoiler) care vin la GS pentru ca te apara de loviturile usoare din parcare (macar aude mai bine idiotul/idioata care te loveste si poate ai sansa sa se opreasca la timp).
- cred ca merita sa platesti pt MP3 player. Nu prea mai merita sa iei CD audio in masina! Dar poti sa traiesti foarte bine si fara...

In rest totul este OK!

Are careva vreun link pentru tuning la SX4? Chiar vreau sa mai scot cativa CP si Nm pt ca este un motor cu rata de compresie sub 10 (are 9 sau 9,5) si asta inseamna ca se mai poate scoate 5 pana in 10 CP fara sa afectezi fiabilitatea.
Lightspit
am uitat o recomandare!
MERITA sa-i faci tratamentul de vopsea pentru ca nu te costa mai mult de 60 de RON si efectul este pe termen lung si cu satisfactie garantata. Porumbeii nu te iarta! ei te vor castigator la LOTO.

Tragi un strat sintetic de protectie prima oara, lustruiesti si apoi pui ceara carnauba si lustruiesti din nou.
NU FA INVERS pentru ca distrugi totul!

Mai pe larg procesul de tratament:

1) Speli masina simplu fara ceara unde vrei tu, dar sa fie spalata foarte bine si sa nu mai ai nici o urma de mizerie sau grasime pe ea. Preferabil sa te scapi cu ocazia asta si de urmele de frecare cu cauciucuri, barele de protectie ale altor masini si sangele pietonilor depus in timp ce te jucai Carmagedon;
2) Duci masina la umbra undeva si astepti cam jumatate de ora sau mai mult daca ai capota calda de la motor (cel mai bine deschizi capota ca sa se raceasca). Verifici sa nu ai praf asezat, eventual mai cureti putin cu o carpa umeda daca vezi ceva, dar cu foarte mare grija ca sa nu lasi zgarieturi (foarte usor de zgariat cu carpa uscata);
3) Aplici solutia sintetica de protectie cu un burete moale (am zis burete si nu carpa!) si incepi cu partile superioare ale masinii. Faci miscari circulare cu diametrul aproximativ de 10 cm (sunt inginer ce naiba smile.gif) si ai grija sa acoperi toata suprafata.
4) Astepti minim 15-20 minute si vei observa o matuire a vopselei. Cu ocazia asta poti sa observi daca ai omis vreo suprafata si mai poti reaplica pe zonele goale, dar nu insista prea mult pt ca nu prea mai castigi mare lucru.
5) Lustruiesti cu miscari circulare (?=20 cm maxim smile.gif). Preferabil cu o laveta/prosopel de microfibra (gasesti la Praktiker pe la 3 lei bucata). Te poti opri si aici dar daca vrei sa fii cu adevarat tare, treci la pasul urmator.
6) Aplici ceara carnauba cu aceleasi miscari circulare pornind de la partea de sus a masinii. Vei observa foarte usor daca lasi ceva pe afara.
7) Astepti minim 20 minute. Recomandat este 30 de minute.
8) Lustruiesti cu ALT prosop/laveta de microfibra. Bineinteles cu miscari circulare si ?=20 cm maxim smile.gif.

9) testezi cu acid sulfuric. NU FA ASTA! Doar am glumit smile.gif...

Bagi o bere fara alcool si in timp ce esti prabusit si terminat vei putea observa in reflexia de pe vopseaua masinii cat de obosit esti smile.gif si in final realizezi ca vopseaua nu a aratat niciodata mai bine si ca nu mai ai nevoie de oglinda aia pe care vroiai sa o postezi in afara casei sau blocului ca sa-ti observi burta cat este de mare in timp ce duci gunoiul...
Pe bune acum, efectul este fantastic. Zici ca ai o masina de show auto.

Tratamentul cu solutia sintetica o faci doar o data in an, iar ceara carnauba ar trebui sa tina cam 6-8 saptamani cand repeti respectand pasii 1,2,6,7,8. Da, nu ai nevoie de pasii 3,4 si 5 pt ca dai numai cu ceara. O data in an este suficient pt protectia cu solutia sintetica.
shmocs
Gata masina. Poze:
shmocs
Acum pareri:
- dealerul din Oradea este super ok (atat Roxana Ceresan - tipa cu care am comunicat, cat si domnul de la service - care mi-a explicat foarte bine multe chestii) : pe 3 iunie am dat 4000 RON avans prin virament si pe 17 masina era acolo gata de plecat cu ea, deci fix 2 saptamani - cat au zis.
- avea 34 KM la bord acolo in Oradea si pana la Ploiesti am facut 581, deci 547 de km. Am facut un plin acolo la Oradea si mi-a ajuns, am avut consum mediu 6.9 cand am ajuns acasa, numai mers 2WD
- era minunat un cruise control, mi-a intzepenit piciorul drept pe acceleratie la atata drum (am oprit in Cluj la un McDonalds si in Brasov pt diverse)
- foarte stabila la 100-110 Km/h in curbe
- frane si directie suuuper prompte (bine.. eu vin de pe un o dacie break '97 biggrin.gif )
- marfa treaba cu keyless (la dacie chiar am parcat odata masina cu usa in dreptul unei scurgeri de canal.. si guess.. mestecand acolo cu cheia in yala.. le-am scapat - si s-au dus inspre jos... si sanatate) - nu trebuie decat sa le ai la tine in buzunar undeva.. si cam asta e tot.. nu le scoti niciodata nici la deschidere/inchidere nici la pornire
- cutie de viteze super ok (nu am intalnit probleme la treapta a-3-a sa vibreze cum am mai citit pe forumuri) ; a-5-a trebuie gadilata cumva.. in 2 timpi.. nush cum sa explic, dar ma gandesc ca e inca prea frageda.. pana se mai rodeaza lucrurile...

Cam atat.. o sa mai pun pareri pe parcurs
rexkroki
Felicitari pentru masinuta thumbsup.gif

cat mai multi km far probleme drive.gif
Lightspit
daca te uiti atent la un Matiz si la un SX4 vei observa cateva asemanari smile.gif.
Explicatie simpla.
Matizul nu este altceva decat proiectul Fiat Panda care a fost amanat, iar SX4 este facut de acelasi birou de proiectare.

Shmocs, foloseste masina cat mai mult si cu cat mai multa satisfactie.
mrzmf
QUOTE (LeonardSZK @ Jun 10 2008, 08:57 PM) *
Salutare, Shmocs! Bine ai venit in club!
In cheltuielile de logistica intra tot ce ai spus, inclusiv RCA o luna. Eu am luat masina cu imprumut bancar. Pe baza proformei pe care erau trecute seriile de sasiu si de motor am incheiat polita Casco (societate agreata si impusa de banca), cesionata in favoarea bancii, zero fransiza. Dezavantajul: prima este aceeasi 7 ani, desi valoarea masinii scade. verymad.gif
Despre Redtor numai de bine. Prompti si rapizi. Masina OK! dar pleci direct la benzinarie. Stau prost la materiale promotionale, n-am avut ce sa-i aduc fetitei... unsure.gif
Nu am reusit sa iau si presuri de interior ca discount, le-am platit separat. confused.gif
S-ar putea sa nu livreze masina pana nu au confirmarea intrarii banilor in cont...
Sper sa fac in curand ceva poze...Pentru ceilalti posesori: pe drumuri foarte proaste (betonate, gropi mici si dese etc) "troncane sau e posibil sa am ceva... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000Km si vreau sa ma pregatesc...




Bun gasit tuturor!
Sunt posesor de SX4, 1.6 l, 4WD din martie 2008 si, pana acum m-am marginit doar sa citesc forumuri SX4. Ceea ce m-a determinat sa postez aici este o problema tehnica semnalata de LeonardSZK, pe care o am si eu. Problema este reala si confirmata de service-ul BS Motors Bucuresti. Daca la inceput nu eram nici eu sigur ca se aude un troncanit pe fata, dupa 5000Km problema s-a agravat. Utilizand masina in Ilfov o data, de doua ori pe saptamana pe drumuri neasfaltate, a devenit evident ca troncanitul suspect nu poate fi normal, chiar daca suspensia este putin rigida.
Prin urmare m-am dus la service pentru o constatare de rutina (si pentru ca scaunul soferului scartaia si mi se arsese becul din plafoniera mijloc, tip de bec pe care n-o sa-l gasiti in oras si care costa la service aprox. ...20lei)
Trebuie spus ca cei de la BS s-au comportat OK. Dupa un drive test pe drum neasfaltat a venit verdictul: CASETA DE DIRECTIE zgomotoasa trebuie schimbata. Am fost programat pentru inlocuirea casetei dupa o saptamana. Pana aici toate bune, desi imi era neclar cum a scapat de celebrul, multiplul, etc. contol de calitate japonez o piesa de baza - caseta de directie- inca de la inceput ( pt. ca deranjul fonic a fost de la inceput).
Dupa ce au trecut 10 zile am sunat la service sa vad daca au uitat de programare.. Mi s-a spus ca nu a venit trailerul cu piese si ca e o problema cu transportatorul. Aveam sa aflu ca e o problema mai mare...
In fine, dupa o luna de la programare a sosit si caseta mea de directie, marti pe data de 17.06. Dupa o asteptare de o luna, am fost anuntat ca sunt programat la service abia vineri 20.06. Ajuns la service, am mai semnalat o problema: schimbatorul de viteze trepideaza in mers, intempestiv, parca la decelerari si ,,intra" greu in marsarier si cateodata in viteza I - problema nerezolvata, amanata?, cu explicatia ca timoneria SX4 este foarte exacta. ( Trebuie mentionat ca nici mecanicul lor nu a nimerit din prima marsarierul...)
Am fost sunat la sf. programului sa-mi iau masina. M-am dus increzator, mi s-a dat cheia spunandu-mi-se ca masina e gata si am plecat in spatele serviceului, pe drum neasfaltat.......... SURPRIZA! Masina zdranganea ca la inceput, cand am cumparat-o, deci mai putin ca mai devreme.. Reactia a fost emotionala.. M-am dus peste ei sa-i intreb daca au schimbat caseta sau doar au mai ,,strans-o" pe cea initiala. Mi s-a dovedit ca a fost schimbata, dupa ce au suit masina pe rampa..
Aici au inceput explicatii confuze. Eu am intrebat daca e o problema generala. Unul din mecanici spunea ca e prima SX4 cu problema asta. De la dealer aflasem ca a mai existat un caz. Altcineva spunea ca si masina lor de test drive troncane pe denivelari. Am fost , printre altele, sfatuit sa mai astept sa se sesizeze Suzuki si sa se procedeze la o rechemare pt. ca modelul e nou.. Au trecut totusi doi ani de cand masina asta se fabrica. Se contraziceau intre ele sugestiile mecanicilor.. Argumentele lor erau contradictorii si ilogice, prin urmare am refuzat sa le mai ascult solicitand rezolvarea problemei int-un fel sau altul.. Un manager a luat decizia sa fiu reprogramat pentru o noua schimbare a casetei de directie........... peste doua saptamani, de data asta. Va tin la curent daca doriti.
Va sfatuiesc pe toti posesorii de SX4 sa ascultati atent, cu vol. pe mute, zgomotul facut de rotile fata la trecerea peste maI MULTE DENIVELARI MICI, MEDII, DRUM NEASFALTAT si sa ne impartasiti si celorlalti concluziile voastre. Ca proprietar care nu este la prima masina (ultima fiind o Octavia ajunsa la 180.000km fara probleme cu caseta de directie) va spun ca nu este normal nici un cloncanit la o masina noua, fie ea si Dacia (Loganul lui taica-miu nu face asa). Daca, intr-adevar problema e generala trebuie sesizata Suzuki facand cu totii front comun.
In rest, impresii bune despre masina, dar au mai fost evocate:
De bine- stabilitate, comportament excelent la curbe pt. un crossover si nu numai
- usor de manevrat in oras
-portbagaj suficient 90% din cazuri pt. o familie cu doi copii care nu cara marfa cu masina. In deplasari mai lungi, daca tb., montam portbagaj suspendat 350l
- cel mai ieftin crossover 4x4 , desi am dat 17000E pe ea
- toate dotarile indispensabile pt. o masina moderna: clima, esp, multe airbag, diferential blocabil, etc

De rau - consum maricel- media pe 6500km este de 9,6l%, 60%-65% in Bucuresti.
- scaun sofer scartaie din nou ( am 95kg dar totusi..)
- inexactitatea schimbatorului de viteze
- problema pt. care am postat- caseta directie zdranganitoare, ma rog, cloncanitoare
- Asteptare mult prea lunga a pieselor de schimb la BS Motors Bucuresti
- lipsa scut protectie motor
- lipsa manere viraj in portiere, la interior plastic ieftin care se zgarie usor

Observ ca sunt multi doritori pe forum masini.ro si pe softpedia de o intalnire a SX4 istilor. Hai sa o facem! Nimeni nu propune nimic concret?
Pentru ca multi sunt din Titan (si noi la fel) si pentru ca incepe sezonul vacantelor si de aci incolo multi vom fi plecati, va convoc
mrzmf
Am dat add rep din greseala. Spuneam ca va astept pe toti cei interesati de o intalnire, vineri, 27.06 in parcarea din parcul Alexandru Ioan Cuza fost IOR, sa zicem de la ora 17.00, sa ne impartasim impresii despre masini Suzuki Sx4 si nu numai.
Sa auzim de bine!
rexkroki
QUOTE (mrzmf @ Jun 24 2008, 09:27 PM) *
Am dat add rep din greseala. Spuneam ca va astept pe toti cei interesati de o intalnire, vineri, 27.06 in parcarea din parcul Alexandru Ioan Cuza fost IOR, sa zicem de la ora 17.00, sa ne impartasim impresii despre masini Suzuki Sx4 si nu numai.
Sa auzim de bine!


deacord cu intalniea, dar cred ca ora 19 ar fi mai potrivita smile.gif
mrzmf
La propunerea lui Rexkroki de pe softpedia, am decalat intalnirea - vineri, 27.06, de la ora 19.00! Parc IOR, parcarea dinspre biserica.
rexkroki
smile.gif intalnirea asta se joaca la doua capete smile.gif unul aici si unul pe alt forum smile.gif deocamdata scorul e egal, o propunere joi la 19.00, o propunere vineri la 19.00 si un participant care poate satisface ambele propuneri smile.gif

sa vedem ce urmeaza...
Lightspit
Mrzmf,
eu nu am avut proiblema cu cloncanitul casetei de directie dar am avut experienta cu intratul in viteza 1 mai greu, doar de cateva ori.
Manerul schimbatorului vibreaza daca ai piciorul si doar o idee pe pedala ambreiajului. Daca am luat complet piciorul de pe ambreiaj, nu a mai fost nici o vibratie.
Consumul mixt la mine este de 7,2 litri/100km dar sunt si eu de vina ca o conduc putin mai sportiv. Daca as conduce mai calm ar scadea consumul pe la 7-7,1.
Pentru piese de schimb am incercat sa iau legatura cu service-ul din Szeged dar nu am primit nici un raspuns. N-a fost nici un fas chiar daca e-mail-urile au fost scrise in engleza sau in maghiara (m-a ajutat un prieten cu maghiara).

Intre timp am descoperit altceva pt piese de schimb si optionale.
Am descoperit piata de piese auto aftermarket din SUA. O sa-mi ziceti ca sunt nebun, dar:
- pretul este in dolari si este mai mic decat la dealer (Exemplu: un far la BS este 190 de euro iar in US este 125 dolari !!!)
- bull bar sau alte protectii laterale de tip teava: la SUzuki sunt de plastic, in US sunt de otel cromat cu sectiune ovala sau rotunda dupa cum doresti.
- timp de asteptare: la service-uri la noi astepti 2-3 saptamani, la piese din SUA astepti 3 saptamani.
- partea nasoala este ca trebuie sa platesti taxe vamale, dar chiar si atunci este mai ieftin.
- nu toate piesele si optionalele pot fi gasite in state si am inteles ca totusi exista cateva diferente intre un SX4 de Europa si unul de SUA (in afara de motor).
adrian_r5
QUOTE (Lightspit @ Jun 25 2008, 01:07 PM) *
Intre timp am descoperit altceva pt piese de schimb si optionale.
Am descoperit piata de piese auto aftermarket din SUA.


... pai nu fi egoist ... zi-ne si noua wink.gif
rexkroki
deci, cine vrea iluvff.gif , cine poate bicycle.gif si cine are chef band.gif este asteptat vineri 27.06.2008 la ora 19.00 in parcarea di fata bisericii din parcul IOR din Titan pentru a ne da cu parerea live despre masinutele noastre...
banana.gif
mrzmf
Pentru succesul intalnirii de vineri, ora19.00, avand in vedere timpul scurt, ma gandesc sa trimitem mailuri tuturor membrilor! Ne poate ajuta vreun moderator??
Am facut aceasta sugestie si pe softpedia. Masini.ro ne poate ajuta? Nu cred ca cineva ar considera spam..
mrzmf
Click to view attachmentTocmai am citit jurnalul de bord SX4 Rexkroki de pe softpedia. Interesant.. cu timpul e normal ca entuziasmul ni se va atenua. Totusi cred ca avem ceva in comun, noi posesorii de Sx4. La ce ma gandesc:
-am ales din foarte multe variante tocmai o masina care nu are reclama- inseamna ca nu suntem dintre cei foarte usor de manipulat
-am ales o masina exotica, nu foarte cunoscuta, doar pentru ca ne place noua..
-am fi putut alege un SUV second, dar nu voiam chiar un SUV ci o masina polivalenta si, de ce nu- ecologica.
-vrem sa fim un pic diferiti, eu unul m-am saturat de ,,costumul" nemtesc
- ne place filosofia suzuki ,,way of life": liber, liberal, adaptabil, paradoxal - distractiv si serios, citadin si provincial, extravagant prin unicitate si totusi clasic
- noi chiar avem spirit de aventura
- nu agream spiritul de turma
-SUNTEM DEOSEBITI SI LIBERI, idealisti si totusi cerebrali!


Din aceste considerente eu cred ca merita sa ne intalnim si sa cream propria comunitate.

mrzmf
band.gif Intalnire SUZUKI SX4- isti, TITAN, PARC IOR - parcare langa biserica de lemn, ASTAZI, 27.06.2008, ORA 19.00 drive.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.