Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemele Loganului
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3
Felix60549
Navigand pe forumul Dacia mai ales subiectele Logan, m-am decis sa scriu ceea ce am simtit conducand timp de 6 luni aceasta ,,duba". Drept urmare in luna Aprilie ac. am achizitionat ca orice roman un auto nou caci imi doream de mai mult timp. Greseala a fost sa cumpar Logan. Inconvenienele,din pct. meu de vedere au fost destul de mari si anume:
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO;
-vizibilitatea precara in spate;
-instabilitate in curbe;
-demaraj slab (varianta 1.4MPI);
-putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei;
-nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus;
-scartiit de scaune si unele plastice din interior;
-defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii

Am parcurs 6800 km dupa care dezamagit am vandut-o si am achizitionat un auto mai vechi -Cielo GLE/AC/GPL - din 1996 lot Korean, de care pot spune ca sunt super multumit, chiar daca majoritatea o considera o masina invechita. Pot spune ca am ramas si cu bani in buzunar, si cu o masina buna care nu este inca de aruncat! Iar consumul nu ma deranjeaza de loc, pot spune ca fac chiar economie. Tare mi-as dori sa vad peste 10 ani ce prestanta va mai avea Loganul!
florin55503
sunt curios cat ai pierdut la revanzare. sau daca ai pierdut ceva.
ncristi
QUOTE
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO;
-vizibilitatea precara in spate;
-instabilitate in curbe;
-demaraj slab (varianta 1.4MPI);
-putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei;
-nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus;
-scartiit de scaune si unele plastice din interior;
-defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii


Chestiile astea te-au facut sa vinzi masina, pierzand o gramada de bani la revanzare, si ai cumparat o masina veche de 10 ani blink.gif ?

De ce nu te-ai uract (macar) in logan inainte sa-l cumperi sa observi "vizibiliateta precara din spate"--lucru de altfel adevarat insa pe de alta parte nici cielo nu straluceste la capitolul asta...

Sau "demaraj slab" la varianta de 1.4...nu inteleg la ce te asteptai blink.gif
Felix60549
Sa o iau cu inceputul. Am ales-o pt. ca oricine isi doreste la un moment dat masina noua. La revanzare am dat-o unui prieten cu 5200E. El a fost multumit si eu la fel.

Problema a plecat de aici: In 2004 am avut si o DSN cu motorul de 1.4Mpi si motorul si cutia era OK incepand de la demaraj si terminand cu urcarea pantelor. Loganul e cu 100kg mai greu dar nu am crezut ca dif. de greutate va creea probleme.

Un obiect in momentul in care il achizitionezi il privesti in ansamblu si treptat iti dai seama de avantaje si dezavantaje.E, cam asa s-a intamplat cu Loganul. Oricum sunt obisnuit sa le schimb. Din 1995 si pana acum am avut in jur de 15 auto. Ma plictisesc si le schimb.

Da si la Cielo e putin incomoda vizibilitatea dar fiind obisnuit, am pus accent pe GPL.

Uitasem sa spun ca DSN am vandut-o deoarece batea haionul ingrozitor chiar daca am schimbat ghidajul, broasca si i-am mai pus si cui de Solentza, la o ploaie mai zdravana aveam si piscina, era rigida la suspensii si niciodata cand tb. sa plec in concediu cu familia nu incapeau bagajele.
TLS-09
Cristi36176 am observat ca esti mai mult sau mai putin subiectiv.
Am intrat pe forumul Dacia tocmai pentru ca am fost astazi cu un Logan si am parcurs aproximativ 300 Km cu el astfel incat sa-mi dau sema ce poate.
Mai vreau sa-ti spun ca si masina mea a fost condusa de soferul Loganului si acesta a mentionat ca are un demaraj mai bun decat Loganul.
Este adevarat ca motorul meu are 1.9 TDI iar Loganul are 1.6, dar in schimb este benzinar.
Este adevarat ca sunt din clase diferite insa am putut sa observ anumite diferente desi ambele au 90 HP(CP).
Astfel Loganul mi-a parut putin cam lenes, un demaraj destul de slabut (cu exceptia situatiilor in care-l turezi aiurea).
Insonorizarea defectuoasa dar totusi acceptabila.
Diferite zgomote interioare (plastic etc) desi are de 5 ori mai putini kilometri parcursi. Vibratii.
Portbagajul marisor dar greu accesibil.
Consumul mare raportat la viteza, distanta parcursa, timp obtinut,performante etc.
Progrese evidente fata de Dacia pe care o stim sau stiam cu totii dar putin fata de diferenta de pret (ma raportez la pretul ultimei berline produse si la cel al primului Logan).
Stabilitate medie sau sub.
Ergonomia si postarea diferitelor butoane, comenzi etc dezastruoasa. Lipsa de gandire si inspiratie rar intalnite.
Vopseaua nu se tine grozav, spalarile cu perie isi spun devreme cuvantul.
Nu contest meritele ei si progresele facute insa nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca"ne-am fi vadut tara si uzina nationala" in anii 90 unui alt producator (eventual) sau poate chiar aceluiasi.
Fara a fi subiectiv nu pot sa nu ma gandesc unde este azi Skoda si unde este Dacia. Cate modele noi sint capabili altii sa scoata si cate sint ai nostri.
Pe de alta parte realist vorbind la nivelul venitutilor obtinute de romani Loganul pare sa fie o chestie decenta si de oarecare succes. Nu cred ca este de durata acest succes si probabil sint necesare imbunatatiri ori modele noi. Oricum este un pas inainte.
In acelasi timp nu pot sa fiu de acord cu sustinatorii Loganului (sau a tot ceea ce inseamna Renault), sustinatori care adesea exacerbeaza unele progrese fara a observa pertinent si aspectele negative sau minusurile (cu atat mai mult cu cat nu sint chiar putine si timpul curge astfel incat au sa mai apara).
TLS-09
Sau "demaraj slab" la varianta de 1.4...nu inteleg la ce te asteptai blink.gif[/quote]

Am sa-ti spun eu la ce m-as fi asteptat daca-mi luam Logan de 1.4 (ca sa nu fie discutii am fost la drive-test si am condus asa ceva).
Ma asteptam ca Loganul 1.4 sa aibe un demaraj, o acceleratie si o tinuta cu mult mai buna decat berlina mea din 1992 cu motor de 1.4 carburator dar intretinuta peste masura.
Ei bine, surpriza! are plusuri insa sub asteptarile oricui. Nu sint confirmate astepatrile sau poate asteptarile sint mai mari decat realizarile. Nu stiu exact.
Din pacate asta este.
Felix60549
Eu doar am comparat demarajul Loganului de 1,4 cu demarajul Supernovei care este acelasi motor. Din ce m-am interesat ulterior se pare ca totusi pe Logan ar fi pus alta cutie s-au ar fi etajat treptele de viteza altfel.
Oricum, pentru cei ce-si doresc cu ardoare o masina noua si nu au pretentii mari este buna.
G e o r g e
nu este acelasi motor wink.gif
T u d o r
Stiu ca voi fi acuzat de subiectivism, dar poate o alta opinie decat cea contra va fi binevenita, macar pentru cei care nu au parti-prix-uri pentru sau impotriva Logan-ului. smile.gif

Asadara... biggrin.gif

Asteptarile de la motorul de 1.4 sunt cele de la baza gamei ca motorizare, da? Cristian-Ioan, banuiesc ca ai o Octavia sau Golf TDI de 90 CP, nu? Ai incercat baza gamei de la aceste modele? Daca nu, ti-o spun eu, sa faci asta cand ai ocazia... este motorul de 75 CP de 1.4i... biggrin.gif Sa incercam sa ne imaginam cum trage acesta o masina de 1,2-1,3 tone.... blink.gif
In alta ordine de idei, TDI-ul de 90CP, pe oricare dintre modelele spuse mai sus, nu depaseste ca performante Loganul 1.6i, testat de mine. Asta, daca nu iti vine sa crezi specificatiile date de producatori, unde 0-100km/h difera cu ~1sec. Tie, fiind dieselar, ti se pare o turatie de 4000-4500 ca fiind airea, dar benzinarilor nu. Cuplul motor al diesel-ului nu te obliga sa urci atat, dar la o benzina, pentru performante iti trebuie si turatii. Asta e de cand lumea, nu s-a introdus pe Logan prima data... biggrin.gif

Comparatia cu berlina nu o s-o comentez, mi se pare ca nu are sens, sincer. Am avut si eu berlina, si daca tu gasesti ca are rost sa facem comparatia, o facem. Oricum, aveam portbagajul plin cu inca un motor, pentru orice eventualitate... biggrin.gif Si un set complet de scule. Iar motorul de 1.4i al Loganului indeplineste Euro3, parca. Asta inseamna ca este gatuit de catalizator, orice motor de aceeasi putere vechi, fara euro, are la dispozitie mai multi cai decat unul similar cu euro, mai ales de la euro2 in sus.
TLS-09
Am sa fiu scurt. Nu ma cert cu nimeni am expus doar un punct de vedere. Incerc sa-l sustin.
1. Nu m-a interesat baza gamei mele ci am facut comparatia cu 1.6 tocmai pentru ca vorbim de 90 Cp in ambele variante. Tocmai am incercat sa evit puteri diferite la capacitati diferite.
2. Atunci de ce sa nu comparam Loganul cu Fabia de aceeasi capacitate sau alte variante?
3.Ai dreptate, am Octavia dar nu am considerat necesar sa mentionez tocmai pentru a nu fi acuzat de subiectivism.
4.Ai mentionat comparatia intre o Octavie de 1.4i (cu 1.2-1.3 tone greutate) si un Logan de 1.4i . Ce greutate are Loganul? Oare nu ai schimbat prea mult datele problemei?
5.Diferenta de comportament a fost sesizata initial de soferul Loganului cand a condus-o pe a mea si abia apoi de catre mine la Logan. Asadar?
6.Comparatia cu berlina nu era o comparatie. Mie berlina nu mi-a facut probleme (este adevarat ca am tinut-o doar 4 ani). Ceea ce doream sa sugerez era faptul ca se astepta mai mult de la Logan.
7. Poate ca si eu as fi vazut altfel lucrurile daca faceam trecerea de la Dacia veche la Logan. Nu pot sa reprosez nimanui ca vede lucrurile in felul acesta si nici ca le-ar vedea altfel.
8.Benzinarul e benzinar, dieselul e diesel. Tocmai pentru ca-i benzinar ma asteptam sa fie mai "incisiva".
9.Daca ma raportez doar la pret evident castiga Loganul. La nivelul castigurilor din Romania este ok pentru o masina noua. E adevarat.
T u d o r
Ma bucur ca nu esti certaret, nici eu nu sunt. smile.gif Asadar ne combatem in pareri, sper sa nu te fi suparat cumva, am fost putin mai "incisiv", dar fara intentie.

Doamne fereste, nu am comparat Octavia cu Loganul, am comparat 2 motoare puse pe aceste masini. Si iti spun cu toata sinceritatea ca sunt comparabile ca performante, doar ca, valabil la orice benzinar, trebuie turat mai mult decat dieselul. Am scris mai demult o intamplare chiar cu o Octavia 1.9TDI de 90 cai. Daca mentii Loganul in regimul de turatie potrivit, te poti pune linistit la performante cu un dieselar de 90 cai, fie el de la VW sau Ford. Asta pentru ca Loganul este mai usor cu ~200 kg, care se simt. Performantele astea se obtin, dupa cum am spus, la un regim de turatii destul de suparator si care nu se foloseste de regula in mersul normal. Aici e diferenta fata de Diesel si probabil la acelasi regim de turatii prietenul tau a fost desigur impresionat de curba de cuplu, nu de performantele dinamice. Am condus Golf 4 cu motorul tau, stiu ce vorbesc. Trage bine, dar nu mai bine. smile.gif
Motorul de 1.4 este baza gamei la Logan. Vroiam sa-ti atrag atentia ca si la marci cu mult mai puternice si de mai buna calitate modelele de baza sunt submotorizate. Comparatia am facut-o tocmai pentru a sublinia asta. Nu ai de ce sa ceri performanta dinamica de la un motor de la baza gamei unui model. De la Fabia baza parca este 1.2, de 60 si ceva de cai, parca. Este un motor comparabil in cel mai bun caz cu 1.4mpi-ul Loganului.
Nu am trecut diresct de la Dacia 1300 la Logan, am avut un traseu mai sinuos putin. biggrin.gif Si am condus destule masini mai bune si mai rele, ca sa am o parere cat de cat obiectiva. Loganul este o masina mai buna decat o arata pretul ei. Si atat, nu e mai buna decat multe altele din clasa mica, cu atat mai putin compacta. Dar, si aici subliniez, este mult mai buna ca raport pret/calitate decat marea majoritate. De aici, totul este o problema de optiune si de posibilitati, desigur.
Crede-ma ca si eu as prefera o Octavia, dar este de 2 ori mai scumpa si momentan nu-mi permit sa o am. Dintre cele pe care mi le permit, asta este cu siguranta cea mai buna optiune din punctul meu de vedere... smile.gif
TLS-09
Nu m-am suparat catusi de putin. Nu aveam de ce sa ma supar.
Si uite ca sa fiu sincer pana la capat trebuie sa-ti spun o chestie care m-a surprins placut la LOGAN . Suspensia.
La suspensie se obseva progrese evidenta fata de toate modelele vechi facute la noi.
Pot chiar sa spun ca a mea fiind mai rigida (stilul obisnuit al unora dintre nemtesti) "simte gropile" altfel decat Loganul. Aici trebuie sa recunosc mi-a placut mai mult de Logan. :notworthy:
ncristi
QUOTE
Pot chiar sa spun ca a mea fiind mai rigida (stilul obisnuit al unora dintre nemtesti) "simte gropile" altfel decat


Fara suparare dar octavia+pachet de drumuri grele=caruta smile.gif

Nu inteleg de s-au mai gandit la suspensie...puteau suda 2 tevi transversale pe care sa puna rotile...s-ar fi comportat la fel smile.gif
TLS-09
Am urmarit multe din raspunsurile tale pe forum.
Sa stii ca daca incepi cu "fara suparare" si dupa aia spui o tampenie nu insemana "ca te-ai scos" prin introducerea relativ politicoasa.
Ce masina ai daca nu sint indiscret ?
Eu am acceptat faptul ca suspensia Octaviei este mai rigida. Dar de aici pana la ceea ce spui tu este cale lunga.
Observ o frumoasa sigla Renault . Doamne cate pot sa-ti spun si eu despre Renault sau alte marci franceze. Nu spun pentru ca nu caut sa ma cert aiurea.
Acuma pentru stiinta ta chiar daca m-a incantat suspensia Loganului nu ineamna ca mi-as da masina nici macar pe doua Loganuri sau alte marci franceze.
O masina insemna mai mult dect un obiect, inseamna o comunitate , insemanta sa fii tratat cum trebuie la service, la reprezentanta etc, inseamna sa mergi acolo doar la revizii pe cat posibil si nu sa te ascunzi dupa o garantie mai lunga dar in care treci prea des pe unde nu trebuie, inseamna multe altele, inseamna chiar mandria de a folosi o marca de traditie si cu putina "istorie" in spate. Oricum inseamna mai mult decat sa fii mandrul posesor a doua tevi transversale sudate.
T u d o r
Stati, nu va certati, oameni buni. smile.gif Fiecare are o parere, daca lui Cristi i s-a parut ca Octavia e "caruta", cred ca a vrut sa zica de fapt ca are amortizarea foarte dura, si nu ca arata ca o caruta... biggrin.gif

Cristian-Ioan, am niste link-uri de pe niste site-uri frantuzesti, le-a postat MR pe alt topic. Citeste-le te rog, sunt facute de specialisti francezi si mi se pare ca in mare masura arata Loganul asa cum este, fara ambitii si orgolii. Noi suntem subiectivi, fiecare in felul lui. Citeste-le si spune-mi parerea ta, te rog.
http://www.webcarcenter.com/guide/renault/logan/G2167.html
http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/es...acia_logan2.php
http://automobile.nouvelobs.com/mag/050704...ons/default.asp
ncristi
QUOTE
Sa stii ca daca incepi cu "fara suparare" si dupa aia spui o tampenie nu insemana "ca te-ai scos" prin introducerea relativ politicoasa.
Ce masina ai daca nu sint indiscret ?


Am un megane II si are aceeasi boala care o are si octavia...suspensii f rigide. De fapt asta este "moda" masinilor europene sa faca suspensii rigide sa nu cumva sa adormi pe drumurile patriei.

Sa vezi ce inseman o suspensie cu adevart reusita margi cu un avensis sau accord. Japonezii la capitolul asta (si nu numai) sunt muuult peste orice marca europena pt ca ei gandesc ca masina or sa o vanda din america pana-n europa, asia si este posibil sa meraga si pe drumuri bune si pe drumuri rele.

Intreaba-l pe george daca si-a luat la subaru suspensii de drumuri grele smile.gif

PS
Nu te enerva asa...grupul W (sau in cazul meu renault smile.gif ) nu o sa-ti ridice o statuie pt apararea cauzei firmei. Atunci cand trebuie aprecit un lucu trebuie apreciat cand nu nu...
TLS-09
Mi-am dat seama ca se refera doar (cel putin) doar la suspensie.
Nu ma cert cu el dar are o doza de rautate pe care o consuma in mod inutil pe forum.
Oricum greseala este a mea daca ma las provocat :boxing: . Nu am sa o mai fac.
Acuma ma duc sa vizitez adresele mentionate de tine si am sa revin.
De ce naiba pot sa am un dialog civilizat cu tine si nu si cu altii. biggrin.gif Nu stiu. Poate sint eu de vina. :wave:
T u d o r
Sincer, sunt pe forum destui "nervosi", dar Cristi nu se numara printre ei. De fiecare data cand am vorbit, am avut dialoguri foarte civilizate. Desigur, am cam fost de aceeasi parte a baricadei, dar nici cu ceilalti nu s-a contrat in mod inutil si violent, ba din contra. smile.gif
TLS-09
Ok cristi36176 ai si tu dreptate. Nu ne ridica nimeni statuie dar sintem prea viscerali uneori. Latini ce naiba.
O sa consider incheiat cu intelepciune incidentul. biggrin.gif
T u d o r
QUOTE(cristi36176)
Nu te enerva asa...grupul W (sau in cazul meu renault smile.gif ) nu o sa-ti ridice o statuie pt apararea cauzei firmei. Atunci cand trebuie aprecit un lucu trebuie apreciat cand nu nu...


Din pacate... :evil: Dacia ar trebui sa-si denumeasca noul model cu numele meu, la cat m-am zbatut eu pe aici sa ridic imaginea logan-ului... biggrin.gif

Las' ca am auzit ca Skoda a facut-o deja... :angel:
TLS-09
Acuma considerand ca ne-am calmat indejuns ca sa putem vorbi linistiti o sa va intreb (fara sa fie un cal troian intrebarea si fara dorinta de a reaprinde focul) daca au inceput sa asculte cei din Pitesti si vocea clientului.
La noi cand s-a lansat Loganul Diesel (si ca sa vedeti ca nu sint atat de scortos, chiar doream sa iau unul pentru nevasta-mea) am fost la test drive.
Am fost destul de multumit dar am avut niste discutii contradictorii cu unul dintre dealeri. Tipul m-a intrebat daca am sa fac observatii (stiu ca am completat si un formular de sondare a opiniei) si i-am spus ca ma intriga faptul ca intr-o portiune interioara a portbagajului (in locul in care este oala pentru roata de rezerva) era vopsita foarte neglijent in sensul ca era abia suflata vopseaua peste grundul de baza.S e observau clar diferente de culoare.
Acuma mare problema nu e, dar totusi consumul de vopsea pentru acoperirea completa nu cred sa depaseasca 20-30 de grame, asa ca nu incarca prea mult costurile.
In plus poate ar fi recomandata aplicarea unui placaj mai dur sub mocheta din portbagaj(chiar lipt de ea) astfel incat mocheta sa nu se mai muleze aiurea pe formele rotii de rezerva.
Ala m-a enervat intrebandu-ma daca eu pot sa consider asta o defectiune la masina? I-am spus ca nu-i vorba despre o defectiune ci ca este o chestie neglijata sau incomplet rezolvata. Ma intreb daca intre timp au remediat chestiunea respectiva.
T u d o r
N-am idee daca au remediat-o, probabil ca nu...nefiind o defectiune majora...biggrin.gif Eu am luat de la dealer un pres de cauciuc, care imbraca toata suprafata portbagajului si are marginile putin ridicate, astfel incat daca ai ceva care s-a varsat, nu ti se murdareste mocheta. Presul e destul de tare si nu s-a lasat, asa ca... Asta e tot ce stiu.

Eu mi-am mai exprimat si alta data nemultumirea la adresa antifonarii sub orice critica a Logan-ului. Asta este dupa parerea mea o defectiune majora, si am scris-o in formularul acela, am fost si eu la test-drive cu dieselarul. smile.gif

As vrea sa caut un strat protector ca acela pe care l-au pus la diesel, cel care acopera interiorul capotei motorului si cel care se afla intre compartimentul motor si habitaclu. Daca le pun la benzina mea, sper sa-si faca datoria mai bine decat pe dieselar. Turatiile de care ziceai tu ca sunt aiurea, nu sunt asa decat din cauza izolarii submediocre a habitaclului. Au facut economie acolo unde nu trebuia, elementul "zgomot interior" este un factor deranjant la o masina in general buna.
TLS-09
Ai dreptate daca zgomotul nu ar fi totul ar parea atfel.
Adevarul este ca excitarea exagerata a unuia dintre simturi ne face adesea sa avem impresia ca altele percep fel de fel de stimuli chiar daca ei nu exista.
De antifonare nu prea stiu nimic nu am observat-o decat sub aripi.
Acolo oricum erau recomandate niste aparatori din plastic ceva mai extinse.
TLS-09
Poate ca ar fi util sa vezi daca poti insonoriza si partea verticala dinspre podul pedalier.Nu stiu daca sint diferente la insonorizare intre diesel si benzinar doar in ceea ce priveste capota sau daca exista ceva suplimentar si in alte locuri.
TLS-09
Revin la chestiunea cu numele in schimbul ridicarii imaginii marcii.
Skoda Tudor cred ca este doar la nivel de concept si nu se produce inca.
Sper sa o produca, arata destul de misto insa nu mi-as mai lua masina cu doua usi niciodata. Am avut si mi-a ajuns.
Cred ca Loganul combi arata destul de reusit(asta din pozele date la televizor adica presupuneri deocamdata). Nu stiu insa cum se va descurca cu 7 locuri (parca ziceau pe ProTv ca s-ar putea extinde la 7 locuri).
T u d o r
biggrin.gif Loganul break arata ca un frigider cu roti... spre deosebire de cel in trei volume, care arata ca un sifonier. smile.gif

Skoda Tudor chiar arata super, dar nu stiu cat vor VW sa dezvolte Skoda, tinand cont ca si asa este o lupta fratricida intre diferite modele ale concernului.
Despre izolarea fonica, la peretele vertical dintre habitaclu si comp. motor ma refeream si eu. Dieselul are o izolare in aceasta zona, are un invelis de folie de aluminiu, menita probabil sa reflecte caldura motorului, si un strat de material fonoabsorbant. In plus, are acea asa numita "blanita" pe interiorul caputei, dar aceasta reduce in special zgomotul motorului care se aude in exterior. Oricum, ajuta cat de cat. smile.gif

In privinta excitarii (in mod negativ) a simtului acustic, subscriu in intregime. Si este perfect adevarat ca daca te-a stresat deja ceva, cauti si in continuare sa iti alimentezi nemultumirea. smile.gif
TLS-09
Referitor la frigider, probabil stii ca romanii au scos si un banc despre Logan. Se pare ca este singura masina cu care poti duce un frigider in portbagaj si sa si inchizi portbagajul biggrin.gif . Asta e o gluma dar desigur au scos-o invidiosii pe prima masina cu portbagaj adevarat de la noi(adica incapator). Pacat ca nu i-au facut hayon ca era mai usor de accesat saptiul interior.
Daca se si rabatau banchetele atunci chiar ca era super(fara cadrul metalic din spatele portbagajului desigur).
T u d o r
Fii atent, sa-ti zic de ce nu au facut bancheta rabatabila... biggrin.gif

La Nova si SN au facut bancheta asa. Dar era groaznica, zdranganea incontinuu, era un cosmar. Crede-ma, am avut si Nova. La Solenza si-au dat seama ca nu pot face o bancheta rabatabila fara sa faca zgomot, si ce crezi ca au facut? Au facut-o dintr-o bucata, dar se rabata daca desfaceai 2 suruburi mari, cu fluture. biggrin.gif Din pacate, fluturii cu pricina aveau prostul obicei sa se desfaca singuri, in mers. Si ...bineinteles, bancheta zdranganea... biggrin.gif

La logan au reusit!!! biggrin.gif Nu mai zdrangane. Iti spun cu toata sinceritatea, nu vreau bancheta rabatabila de la Dacia, mai bine e liniste in masina.

Aceeasi este povestea cu haionul, nu-mi trebuie, sincer. Mai bine sa nu fie nimic atat de "sofisticat" incat sa poata face zgomot. Din acelasi considerent, fetele usilor si bordul sunt dintr-o singura bucata, astfel eliminandu-se din fasa orice eventuala scartaiala sau zdranganeala. biggrin.gif Silence made by Dacia... biggrin.gif
Felix60549
@Cristian-Ioan

Prima masina cu portbagaj mare care s-a facut la noi, nu este Loganul care are 510L ci Cielo care are 530L. Nu pt. ca as avea eu, dar asa scrie la caracteristici.
Daca te referi la Dacia este normal sa fie Loganul, caci alta de unde.
Mai mult ca sigur viitorul break va depasi totul.
TLS-09
Ai dreptate am uitat complet de Cielo.
Tudor72743
Mi-am luat un Logan si ma enerveaza la culme ca au cam inceput sa scartzaie plasticurile alea de 3 lei din interior. :bash:

In rest masina mere zuper si consuma ingrijorator de putin biggrin.gif

Zgomot de la motorul de 1.4 nu prea e mare pe la 2000 ture. La 1500 nu-l aud deloc. Dar la 3-4k deja zumzaie de numa.
Cristian67492
Autorul topicului a avut o idee foarte buna de subiect. Ideea este ca eu am intrat pe forumul masini.ro cu ideea de a cere parerea daca merita sa iau un SH sau sa ma orientez catre un Logan. Am primit raspunsuri foarte obictive si pe urma am citit toate topicurile legate de SH si Logan.
Am o nedumerire. Sunt multi care au spus ca Logan e o porcarie, dar nu am vazut argumentari serioase. Ultimul mesaj, la un alt topic, care mi-a fost transmis a fost "uita de Logan", tot fara explicatie.
Nu cred ca Loganul e o supermasina, dar la banii cu care poti sa il iei chiar nu am gasit motive serioase la obiectiunile celor ce urasc Loganul. Pun o probleme de principiu, daca era chiar atat de prost Loganul, cumparau toate firmele de taximetrie o astfel de masina total nefiabila, sa stea numai prin service-uri in loc sa puna masina sa produca? De ce nu e plin Bucurestiul de taxiuri Hyunday sau Opel Astra? Chiar sunt curios care e raspunsul la aceasta intrebare.
Cristian
florin55503
simplu. difgerenta de pret. in loc sa cumpere un astra si sa dea 13.000 de euro sau 11.000 cel mai ieftin G cumpara 2 loganuri fara nici o dotare.
si mai e si o chestie psiholgica pe care mi-a zis-o un taximetrist: daca eu imi iau masina straina nu se mai urca nimeni la mine pot ca zice ca e scumpa
emil73368
Apropos de insonorizare, am si eu o problema, pe care nu am gasit-o dezbatuta pe forum: am un Laureate 1,6 si incepand cu viteza de 120 km/h apare un zgomot pe care incerc sa vi-l redau ca fiind un fel de "uuuuuuuuuuuuuuu". Zgomotul ramane si la viteze mai mari de 120 km/h. Am fost la dealer, care a probat masina in mers (120 - 140 km/h) si a spus ca aceasta este o problema generala la Logan, zgomotul fiind putin mai accentuat la motorul de 1,6 fata de cel de 1,4. Dupa spusele dealer-ului, sursa zgomotului este curentul de aer si proasta insonorizare, dar m-a "linistit" spunand ca din punct de vedere mecanic nu este nici un pericol.
Nemultumit de raspuns, am scris la "Vocea clientului". Acestia au sunat la dealer, care m-a chemat si dupa o noua proba mi-a dat acelasi raspuns: curentul de aer + insonorizare deficitara.
Avand in vedere ca 120 km/h este o viteza de "croaziera" la limita superioara, oare proiectantul nu a dorit sa rezolve aceasta problema?
Ca sa ma conving ca este o problema generala, am apelat la o cunostinta cu un Logan varf de gama (nu stiu cum ii spune, cel care este cu ABS si este cel mai scump); si al lui scotea acelasi zgomot, dar nu atat de puternic.
In discutiile voastre nu am vazut pe nimeni ridicand aceasta problema. Oare nimeni nu a intalnit-o?
V-as ruga sa dezbateti aceasta problema, fiind interesat de constatarile voastre, in special ale celor cu Logan 1,6, cu atat mai mult cu cat nu vreau sa las aceasta problema nerezolvata, cu toate ca este "cunoscuta" la fabrica.
Va multumesc.
T u d o r
uite, eu am o teorie putin diferita.De fapt nu e a mea, ci a dealerului de la care am luat masina. Cica la turatia corespunzatoare vitezei de 120, motorul de 1.6 intra in rezonanta cu nu stiu ce din toba. imi cer scuze ca nu am date mai multe, dar atat am retinut... smile.gif

Asa era si la Solenza...
emil73368
Da, este o teorie diferita si total noua. Si eu, initial, am suspectat toba, dar dealer-ul mi-a spus chestia cu curentul de aer. Oricum, intentia este ca atunci cand va trebui schimbata toba (cred ca ar trebui sa incep sa ma gandesc la asta, masina are un an), sa iau o toba de inox. Sunt curios daca se va confirma teoria ta. Oricum, iti multumesc.
Dar Loganul tau nu face la fel?
Va rog, spuneti-mi daca mai sunt "norocosi" ca mine, care au acelasi zgomot incepand cu 120 km/h.
T u d o r
Pai face, din cate stiu eu nu fac decat cele de 1.6i. Deci as zice ca nu prea e de la vant, caroseria fiind aceeasi. Sa-ti spun sincer, dupa parerea mea asta este cea mai mare problema pe care o are Loganul. Adica insonorizarea execrabila. Daca o rezolvau, multe dintre impresiile proaste asupra masinii nu ar mai fi fost. smile.gif
emil73368
Tudor, o bomba ca asta pe care am sa ti-o spun sunt sigur ca nu ai mai auzit: astazi am fost la revizia de 1 an de zile pentru Logan (11070 km), si inainte de constatare m-au intrebat daca si ce probleme am avut cu ea. Le-am spus de zgomotul care apare incepand cu 120 km/h si teoriile cu toba, cu curentul de aer.....
Au spus ca vor vedea....... si au trecut problema pe foaia de constatare.
M-au repartizat la un mecanic si acesta, dupa ce mi-a schimbat uleiul si filtrele de aer si de ulei, m-a intrebat cand se manifesta si cum se aude zgomotul.
Dupa ce i-am dat explicatiile, omul s-a uitat la masina din lateral si a dat VERDICTUL: DIN CAUZA ANTENEI DE PE PAVILION, CARE ESTE PREA RIDICATA (era in prelungirea parbrizului, avand acelasi unghi de inclinare).
M-am uitat lung la el si l-am intrebat daca face misto de mine; omul a zis ca nu si-ar permite asa ceva, dar ca acesta este motivul. Cu toate ca parea sa vorbeasca serios, tot nu l-am crezut.
Mi-a lasat antena mai jos si dupa ce am terminat revizia, am plecat cu CTC-istul in proba: la 120 si pana la 130 km/h, zgomotul NU S-A MAI AUZIT.
Am ramas ca prostul, i-am multumit omului si l-am intrebat cum au descoperit. Mi-au spus ca din intamplare, dar dupa multe discutii cu proprietarii de Logan.
Acum am scapat de zgomotul ala nasol si nu mai am de ce sa ma plang la masina mea.
Iti multumesc pentru solicitudine.
T u d o r
Chiar e interesant, o sa-mi aplec si eu antena sa vad daca se modifica ceva. smile.gif
Cat te-a costat revizia?
emil73368
scuza-ma ca nu am raspuns mai repede, am fost in concediu si nu am mai avut chef sa intru pe net.
revizia a costat 210 RON si a constat in : schimbat ulei motor, schimbat filtru ulei, schimbat filtru aer, completat antigel (scazuse la minim, nu stiu de ce, nu era nimic ud la compartimentul motor), verificat nivel ulei cutie, verificat placute frana, verificat calculator masina.
zic eu ca nu a fost scump.
salutare.
emil73368
scuza-ma ca nu am raspuns mai repede, am fost in concediu si nu am mai avut chef sa intru pe net.
revizia a costat 210 RON si a constat in : schimbat ulei motor, schimbat filtru ulei, schimbat filtru aer, completat antigel (scazuse la minim, nu stiu de ce, nu era nimic ud la compartimentul motor), verificat nivel ulei cutie, verificat placute frana, verificat calculator masina.
zic eu ca nu a fost scump.
salutare.
Silviu76109
Salut fratilor,
Tin sa va anunt ca am un Cielo GLE din 96 beton 80 de cai netunat , si execut orice LOGAN benzinar sau diesel, evident netunat.
florin55503
si care e problema bravo tie!
guerilla
si-o fi tras omu fabrica si executa Logan-uri.
Silviu76109
1. esti off topic rau
2. citeste regulamentul inainte sa postezi. ca vad ca esti la primul post.
3. daca asta fiind primul tau post aici, incepi cu tembelisme si vitezomanii din astea, cred ca ai gresit adresa forumului de masini si le cauti de fapt pe alea cu liniute. asa ca noi nu te retinem.
4. la urmatoarea greseala ai avertisment. acum o trec pe seama faptului ca esti incepator aici.

continuati va rog si scuze de off topic.
T u d o r
Doamne fereste.... poate omul se referea la sensul ucigator al cuvantului "execut". biggrin.gif Cateva zile nu mai scot masina din garaj, e mai bine asa.

Dar sa lasam gluma la o parte, exista un topic dedicat comparatiei Logan - Cielo, unde sustinatorii celor 2 modele "romanesti" se pot duela in limitele bunului simt in tihna.

@ emil: Scuza-ma si tu ca am raspuns asa tarziu, dar mi-a scapat. smile.gif So, nu e mult, este 1/2 din revizia oricarei masini straine, asa ca pana la urma si costurile de intretinere in garantie sunt undeva la nivelul bugetului redus al romanului mediu. Si eu am observat ca nu se mai face "verificarea" aia de nea manivela de service Dacia, nesimtit si spagar. Parca s-a schimbat ceva-ceva si pe aici. Poate ca mai e mult pana departe, dar macar eu sunt convins ca se merge in directia cea buna.
florin55503
putin dar nu peste tot. dupa ce am stat 8 ore la politie pt autorizatie de reparatie pt un parbriz fisurat (la pejo-s-a crapat singur nu imi dau seama cum)m-am dus la adras in militari(Dacia)pt constatrea la omniasig si mecanicii se purtau execrabil. tipau la un batranel cu unu logan caruia i se blocasera tamburii si il luau peste picior pt ca nu reusea sa manevreze masina bine pt a o baga in service. asa ca la educatie mai avem mult de invatat. cel putin e bine ca nu se intampla ca in bulgaria unde se impuscaca in vestul salbatic
Vlady74561
Sa inteleg ca in unele unitati service Dacia din Bucuresti CLIENTUL isi baga masina in atelierul de service ??!!

In Timisoara clientul/proprietarul sta in dreapta si MECANICUL desemnat cu revizie / reparatie conduce masina in service pana la locul de lucru si apoi afara din service pana unde a parcat clientul.

Scaunele sunt protejate cu o folie de plastic si vopseaua cu niste aparatori de cauciuc.
petre 1
Sa vedeti ce am facut eu ,acum 1 luna mi-am rupt manerul de deschidere a usi de la sofer;am mers la service pentru inlocuire ca de e in garantie iar baietii au inceput sa o dea intoarsa ca imi trebuie programare bla bla peste 1 saptamana ca sunt foarte ocupati, dupa 1 saptamana ma duc din nou(fug de la munca) dar nimeresc in ........pauza de masa asa ca nu se poate ocupa nimeni ,revin peste cateva zile dar din nou probleme de organizare deci nu se rezolva.Aseara pun mana pe mouse si tastatura si trimit un mail la Dacia Pitesti in care ii fac cu ou si cu otet si pe ei si pe dealeri.
Astazi ....surpriza sunt sunat de la service-ul cu piricina ca sa fiu informat ca luni masina mea va fi prima pe lista.(si sa fi auzit cum vorbeau la telefon...numai lapte si miere). biggrin.gif
Deci se pare ca inca nu am scapat de vechiul sistem ,trebuie sa dai telefoane,mailuri ca sa iti rezolvi problemele cu masina desi lucrurile ar trebuii sa mearga de la sine.
T u d o r
Pai da, se poate, dar macar acum ai cu cine sa vorbesti sa se rezolve. Ceea ce povestesti tu imi confirma parerile ca Dacia este pe drumul cel bun. Si ca mai trebuie avuta rabdare, ca nici lumea n-a fost facuta doar intr-o zi. smile.gif
petre 1
Astazi la ora 8 de dimineata am mers la service si minune, a durat 7 minute sa imi monteze manerul cel nou pentru care m-au amanat 3 saptamani, au fost amabili desi erau clar suparati pe mine pentru ca am scris la Dacia,dar e treaba lor daca le plac suturile..... cine sunt eu sa ma opun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.