Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemele Loganului
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3
T u d o r
Asta e o chestie romaneasca. smile.gif Nesimtiti, indolenti.... Daca le dadeai ceva se rezolva cu siguranta de prima data. Oricum, sunt de parere ca ai procedat corect, nu trebuie sa-i incurajam dandu-le, au ajuns sa considere ca li se cuvine. :puke:

Cel mai greu e sa schimbam mentalitatile oamenilor, ori daca asa au fost invatati, iar salariile sunt mici... Asta e, bine ca s-a rezolvat.
Adrian79757
Buna ziua,

imi puteti spune si mie va rog la ce turatii incepe zona rosie?Pe turometrul meu nu este colorata ( Logan 1.4 )

multumesc!
Bogdan78776
Am vrut sa pliez oglinda unui Logan cumparat de 20 de minute. Cand sa o aduc la pozitia initiala vad ca era stramba. Uitandu-ma mai atent vad ca o lamela (metal imbracat in plastic) iesise dintr-un locas al sau. Tragand de oglinda am reusit sa reintroduc lamela la locul ei. Jalnic. Probabl dupa 2-3 plieri se va rupe (ca nu cred ca fost "proiectata" sa ramana fixa).
florin55503
QUOTE(Bogdan78776)
Am vrut sa pliez oglinda unui Logan cumparat de 20 de minute. Cand sa o aduc la pozitia initiala vad ca era stramba. Uitandu-ma mai atent vad ca o lamela (metal imbracat in plastic) iesise dintr-un locas al sau. Tragand de oglinda am reusit sa reintroduc lamela la locul ei. Jalnic. Probabl dupa 2-3 plieri se va rupe (ca nu cred ca fost "proiectata" sa ramana fixa).


nu e jalnic. asa e si la unele masini straine. apesi cumva pe lamela si oglinda isi revine singura la locul ei.(la un polo mai vechi era asa si la caddy). sincer nici eu nu mi-am dat seama imediat si am rupt lamela la un moment dat la un caddy dar oglinda e ok. ar trebui sa fie mai rezistenta (fiind mai elastica)
Stefan69088
Salut,
Ma intereseaza foarte mult comentariile legate de instabilitatea Loganului. Am avut pina acu ARO10, Corolla si Tico si acum sint in quest pentru o masina (relativ) noua. Nu intru in amanunte, ca nu cred ca e cazul, mai ales ca lista mea de optiuni - acum - e destul de bizara.
Nu conduc cu viteza, nu ma framinta sa plec primul de la stop, nu vreau subwoofer in portbagaj. Am tot dat de comentarii destul de incinse despre chestia cu Loganu si stabilitatea, dar am senzatia ca o parte sint doar istericale, nu vocea experientei. Am mentionat ARO ca sa intelegeti ca stiu ce inseamna zgomot si masina instabila la curbe. La ARO mi-am bricolat eu antifonarea - dar asta e alt subiect.
Ce puteti spune de tabla? Era una dintre bolile Daciei. Cit de bine este tratata acum?
Am mai auzit ca unii s-au plins ca ABSul nu prea si-ar face treaba sau ca ar fi fost cazuri in care airbagurile nu s-ar fi deschis. Cunoasteti cazuri concrete? Pentru ca mie mi se pare ca unele dintre istorioarele astea au un iz fantasmagoric.
T u d o r
Loganul nu este mai instabil decat multe masini de clasa sa. Nu spun ca nu sunt altele mai stabile, dar tot asa sunt si unele mai instabile. Este o masina corecta din toate punctele de vedere.

Cu tabla nu te pot ajuta, nu am probleme cu ea, dar dupa 1 an e greu de zis ceva. Cred ca vor mai trebui ceva ani sa treaca pentru a ne face o parere.

Despre airbaguri sarite sau alte alea..nu am auzit niciodata.
Andrei76320
Referitor la tabla STIU ce stiu, adica:
Este facuta la Mittal Steel Galati, prietenul unui prieten lucreaza la ea si citez: este subtire de o indoi cu miinele, dar in schimb cica este foarte controlata la compozitie chimica, stau cei de la renault pe capul lor, si astfel calitatea cred ca ar trebui sa fie normala sau in parametri , nu ca probabil nu sar putea si mai buna.

Stie cineva daca tabla este galvanizata, eu stiu ca dau 6 ani garantie la perforare prin coroziune, dar ori o galvanizeaza ori ii fac calitatea, alierea , vopsirea ca sa fie mai rezistenta la coroziune.
T u d o r
Galvanizata e sigur, nu cred ca mai face cineva masini cu tabla netratata. Poate doar indienii... biggrin.gif
Felix60549
QUOTE(Stefan69088)
Salut,
Ma intereseaza foarte mult comentariile legate de instabilitatea Loganului. Am avut pina acu ARO10, Corolla si Tico si acum sint in quest pentru o masina (relativ) noua. Nu intru in amanunte, ca nu cred ca e cazul, mai ales ca lista mea de optiuni - acum - e destul de bizara.
Nu conduc cu viteza, nu ma framinta sa plec primul de la stop, nu vreau subwoofer in portbagaj. Am tot dat de comentarii destul de incinse despre chestia cu Loganu si stabilitatea, dar am senzatia ca o parte sint doar istericale, nu vocea experientei. Am mentionat ARO ca sa intelegeti ca stiu ce inseamna zgomot si masina instabila la curbe. La ARO mi-am bricolat eu antifonarea - dar asta e alt subiect.
Ce puteti spune de tabla? Era una dintre bolile Daciei. Cit de bine este tratata acum?
Am mai auzit ca unii s-au plins ca ABSul nu prea si-ar face treaba sau ca ar fi fost cazuri in care airbagurile nu s-ar fi deschis. Cunoasteti cazuri concrete? Pentru ca mie mi se pare ca unele dintre istorioarele astea au un iz fantasmagoric.


Probleme de instabilitate am avut la 80-120km/h cand am fost nevoit sa reduc mult acceleratia.
Tabla, nu am avut timp sa-mi dau seama, dar stiu ca vopseaua mi se parea cam slaba in ideea in care de la spalatorie imi ramasese niste cerculete, fiind nevoit sa o polishez.
Air-bagul isi face tb. excelent, celui caruia ii vandusem masina a luat o borna km si la 60km/h s-a deschis, fara pb.

Citind tot ceea ce s-a scris despre Logan si ceea ce am observat eu, in principal se merita achizitionata, pentru cei ce nu doresc prea mult de la masina lor.3

Pe mine m-ar interesa un Logan cu motor de 2000 sau 2300 cm3. Daca este imi cumpar urgent si vand BMW-ul pe care-l am!
florin55503
cred ca astepti degeaba un motor de 2000 pe logan. masina ar sari mult la pret si loganul nu ar mai avea acelasi scop pt care a fost creat. cred ca motorul de 1.6 16 V va fi cel mai puternic. si in plus eu unul m-as simti mai in siguranta intr-o seria 5 decat in orice logan. vorbesc din experienta in sensul ca am avut un accident cu un e 34 oarecum frontal si nu am patit nimic. am plecat pe picioarele mele desi masina nu a mai fost buna de nimic
Cezar81667
Sunt un pieton (inca) ce urmeaza sa-si achizitioneze o mashina, dupa nunta de toamna :angel:
Am condus pana acum dacia berlina si tico (am fost mult mai incantat de micutzul daewoo decat de dacie)
In ideea de a nu arunca bani in vant, am urmarit cu interes discutiile si dezbaterile de pe acest forum de vreo 2-3 luni incoace. (trebuie sa recunosc ca am devenit nitel paranoic si mai catolic decat papa si intregul vatican in ceea ce priveste fiabilitatea unei masini)
mi-am notat si conspectat toate plusurile si minusurile unei dacii logan fata de o masina straina (nou ori SH).
Ceva nu am realizat, totusi :bash: Cum este cu garantia? La dealeri am vazut afishe cu 3 ani garantie...la radio - 3 ani garantie...dar, citind pe site-ul Dacia, am observat ca garantia acordata la cumparare este DOAR de 18 luni. 3 ani ar fi garantia extinsa (pentru care se mai plateste vre 200 euroi)
Pana la urma? care-i varianta corecta?
T u d o r
Varianta corecta este de 3 ani. Adica este oferita gratuit. Pe site este varianta oficiala, la care se adauga inca 18 luni cadou. smile.gif
tkapote
afost cu trei ani garantie promotiepana la 30iunie 2006. eu mi-am luat separat si am platit-o 265 eur separat de masina la adras. daca m-am intepat, asta e, asa e viata... blush.gif
Felix60549
QUOTE(Cezar81667)
Sunt un pieton (inca) ce urmeaza sa-si achizitioneze o mashina, dupa nunta de toamna :angel:
Am condus pana acum dacia berlina si tico (am fost mult mai incantat de micutzul daewoo decat de dacie)
In ideea de a nu arunca bani in vant, am urmarit cu interes discutiile si dezbaterile de pe acest forum de vreo 2-3 luni incoace. (trebuie sa recunosc ca am devenit nitel paranoic si mai catolic decat papa si intregul vatican in ceea ce priveste fiabilitatea unei masini)
mi-am notat si conspectat toate plusurile si minusurile unei dacii logan fata de o masina straina (nou ori SH).
Ceva nu am realizat, totusi :bash: Cum este cu garantia? La dealeri am vazut afishe cu 3 ani garantie...la radio - 3 ani garantie...dar, citind pe site-ul Dacia, am observat ca garantia acordata la cumparare este DOAR de 18 luni. 3 ani ar fi garantia extinsa (pentru care se mai plateste vre 200 euroi)
Pana la urma? care-i varianta corecta?


Nu stiu daca te-ai orientat si asupra pretului pieselor de schimb!
In general Renaultul promoveaza o politica de genul: Masina ieftina, pretul pieselor destul de scumpe pt. ce ofera.
sha_ro83729
Nu stiu daca asta intra la categoria probleme logan, dar totusi si aspectul este ceva de luat in considerare.

Am mers in cateva loganuri si nu am putut sa nu remarc designul consolei din dreapta soferului, butoanele pentru geamuri, A/C, etc...
in orice caz tot ansamblul mie mi se pare ( nu vreau sa exagerez) hidos...nu stiu ce parere aveti ca proprietari de logan , dar mie mi se pare ca toata acea consola nu se potriveste cu restul masinii, iar designul si inclinarea sint sub orice critica.
TLS-09
Este foarte prost conceput din punct de vederea al ergonomiei. La design este in parte si o chestie de gust. O problema aproape similara apare la foarte multe masini, respectiv amplasarea scrumierei (problema pe care o am si eu la Skoda). Am observat ca sint foarte incomod amplasate butoanele pentru deschiderea geamurilor electrice.
Daniel82595
chiar asa e cu masina ieftina de la renault si piese scumpe? Da-ti un exemplu.
Dar cu reviziile cum e? tot la fel
florin55503
prima revizie e f ieftina in jur de 2,5 mil. am un amic care a dat putin mai mult.(la 1.6) piesele sunt extrem de scumpe ceea ce nu va face loganul o oferta prea buna la SH peste un anumit nr de ani.

exemple daca o sa cauti o sa vezi ca s-au mai dat chiar s-a facut o comparatie cu preturile la piese cu cele de la astra.

parbrizul de in jur de 16 mil etc
T u d o r
Am cautat pe net si am gasit un pret de cca 130 euro, fara montaj. Adica vreo 5 mil cu totul. 16 milioane stiam ca este bara fata, cu tot cu proiectoare. Reperele scumpe sunt la Logan cele comune cu Megane sau Clio. (vezi proiectoarele, aceleasi cu Megane.. 3,2 mil bucata... :evil: )

Iata cateva preturi, sper sa fie corecte. smile.gif


DENUMIRE
PRET CLIENT CU TVA (euro)

VOLAN CU AIRBAG 27,06
GEAM PARBRIZ 130,9
GEAM LUNETA SPATE CU INCALZIRE 107,1
CORP BARA PARASOC FATA 142,8
PROIECTOR CEATA 77,87
ANSAMBLU FAR LAMPA STANGA 71,4
ANS FAR LAMPA DREAPTA 71,4
LAMPA SPATE STANGA 35,7
ALTERNATOR 70A 195,5
ALTERNATOR 110A 220,99
ALTERNATOR 100 A 220,99
ALTERNATOR 75 A 238,54
COMPRESOR DM - CA 833
COMPRESOR CA - DA 618,19
CATALIZATOR 336,77
SET PLACUTE DE FRANA CBRT-R48 24,25
SET PLACUTE DE FRANA 14 CB 29,75
COLECTIE PIPA BIELETA STANGA 59,5
COLECTIE PIPA BIELETA DREAPTA 59,5
COLECTIE ROTULA AXIALA ( PIVOT) 47,6
Cipp
Tudor, marturisesc ca n-am avut curiozitatea sa fac un drive-test cu unlogan: am avut, ca multi altii, o berlina de 31 de ani, o solenza si m-am lamurit care e treba cu dacia... Da tot nu inteleg ceva: am mers cu un prieten la pescuit cu un logan cu a/c si geamuri, radio-cas de-ala care se scoate cu andreaua din bord biggrin.gif , tipul era f. multumit de el avea 21.000 km la bord si mie unu mi s-a parut ca mergea f. bine. Atata doar ca il cam astepta toba(tobele).

Adica sa inteleg ca la dacia inca mai e questie de noroc? Ca citesc forumul asta si ma ingrozesc(e adevarat, unii exagereaza, altii sunt carcotasi) ce preturi au piesele de schimb la o masina care s-a vrut practica si fara mari pretentii... Cam mult, sincer, o masina fabricata in romania sa aiba preturi la piesele de schimb comparabile cu cele din UE, in conditiile in care se tot compara cu Albea biggrin.gif , Aveo sau Cielo...

Cand e vb de calitate - e masina fara pretentii, cand e vb de piese - deh, e masina facuta in UE si preturile trebuie aliniate, sa nu faca concurenta

Unde-o fi explicatia blush.gif
T u d o r
De regula, cei care scriu de rau incep cu "sa vedeti ce i s-a intamplat vecinului unei matuse a varului unchiului meu...". Si apoi continua, unii cu o ura si o satisfactie rautacioasa care s-ar potrivi mai bine unei cauze mai serioase. Cei care scriu de bine spun despre masina lor. Cu exceptii de fiecare parte, desigur. smile.gif Acum, ideea este ca adevarul este la mijloc in ambele cazuri. Adica mie personal nu mi s-a intamplat nimic in 28600 km, masina merge perfect. Nu este un supercar, dar este foarte buna, iar raportul pret/satisfactie este unul excelent.
Si este comparabila cu Albea, cu Aveo, cu Cielo sau cu Symbol. Si mai sunt si altele. Am mers cu destule masini si stiu ce vorbesc. smile.gif
Piesele sunt scumpe, dar in proportie covarsitoare sunt din banca de organe a Renault si au venit cu preturile de acolo. Calitate cu piese facute unde se faceau la berlina clasica...nu prea ar fi posibil, nu? smile.gif
Si calitatea este, dar sa nu uitam ca majoritatea o compara cu golf, astra sau alte sh-uri. Care noi au costat in cel mai bun caz dublu. Iar materialele, desi uzate de vreme, sunt mai bune la acestea. Dar daca vrei o masina noua, buna si care sa nu te lase... eu am mers pe Logan si nu am avut nici cel mai mic motiv sa-mi para rau.
Este parerea mea, nu vreau sa-mi sara nimeni in cap cu contraargumente. Pentru mine, cel mai bun argument este cel pe care-l vad in fata ochilor. Iar acela este unul pozitiv. smile.gif
Sper ca ti-am raspuns la intrebari, Dana (de sex masculin, nu? biggrin.gif)
ady84545
Eu iti recomand Loganul doar pentru ca poti face rost de piese foarte ieftine de la contrabandisti, lucru imposibil in cazul celorlalte modele. In rest,masina este o.k., merita exact atat cat dai pe ea!
florin55503
QUOTE(ady84545)
Eu iti recomand Loganul doar pentru ca poti face rost de piese foarte ieftine de la contrabandisti, lucru imposibil in cazul celorlalte modele. In rest,masina este o.k., merita exact atat cat dai pe ea!


complet fals si neindicat. sunt piesele turcesti care se gasesc pentru mai toate masinile
jkno
Nici eu nu as recomanda piesele de la turci sau din surse necunoscute. Mai ales daca ai masina in garantie.
Felix60549
Domnilor, cu respect, va pot informa ca atata timp cat o curea de distributie la o amarata de Supernova costa 1,1 mil lei- made by Renault-, prefer sa-mi cumpar 2 curele originale Daewoo, iar daca Loganul era asa bun, nu dadeam pretul lui pe un BMW 528i E39 din 1998!

Incercati sa conduceti cat mai multe marci de masini si dupa aceea veti situa Loganul in categoria din care face parte!

Adica.... :bash:
mihai85884
QUOTE(> T u d o r <)
Am cautat pe net si am gasit un pret de cca 130 euro, fara montaj. Adica vreo 5 mil cu totul. 16 milioane stiam ca este bara fata, cu tot cu proiectoare. Reperele scumpe sunt la Logan cele comune cu Megane sau Clio. (vezi proiectoarele, aceleasi cu Megane.. 3,2 mil bucata... :evil: )

Iata cateva preturi, sper sa fie corecte. smile.gif


DENUMIRE
PRET CLIENT CU TVA (euro)

VOLAN CU AIRBAG 27,06
GEAM PARBRIZ 130,9
GEAM LUNETA SPATE CU INCALZIRE 107,1
CORP BARA PARASOC FATA 142,8
PROIECTOR CEATA 77,87
ANSAMBLU FAR LAMPA STANGA 71,4
ANS FAR LAMPA DREAPTA 71,4
LAMPA SPATE STANGA 35,7
ALTERNATOR 70A 195,5
ALTERNATOR 110A 220,99
ALTERNATOR 100 A 220,99
ALTERNATOR 75 A 238,54
COMPRESOR DM - CA 833
COMPRESOR CA - DA 618,19
CATALIZATOR 336,77
SET PLACUTE DE FRANA CBRT-R48 24,25
SET PLACUTE DE FRANA 14 CB 29,75
COLECTIE PIPA BIELETA STANGA 59,5
COLECTIE PIPA BIELETA DREAPTA 59,5
COLECTIE ROTULA AXIALA ( PIVOT) 47,6


tin sa iti spun ca o sngura oglinde de logan costa peste 300 RON
cumparata acum o saptamana p cand la cielo e 80RON
laur6
eu consider ca problema majora a daciei logan este de design. motorul, caroseria, confortul sa zicem ca sunt acceptabile pt pret si mai ales pt ce eram obisnuiti sa primim de la pitesti pana acum (renault 12). profilul este inalt si scurt ca proportii; din spate/fata se vede exact ca o duba gen renault trafic: de jos pana sus e aproape dreapta, capota nu se ingusteaza fata de partea inferioara si mediana a caroseriei. iti da impresia ca e facuta pt calatori care au capul mai lat decat umerii. dupa ce ca are niste proportii tampite, mai e si suprainaltata pe roti (evident din lateral). ca linie generala a caroseriei, incluzand si forma farurilor, stopurilor, spoilere, etc., este in fapt o solenza stilizata... mai prost decat originalul. bine inteles ca e mai usor sa modifici prese, linii de asamblare, cote, si altele dupa un model existent decat sa vii cu ceva nou; ar fi fost o investitie majora, care s-ar fi reflectat in pretul de cost final. astept un logan tunat cam asa: garda la sol coborata; capota coborata si ingustata; restul - la alegere
T u d o r
QUOTE(mihai85884)
tin sa iti spun ca o sngura oglinde de logan costa peste 300 RON
cumparata acum o saptamana p cand la cielo e 80RON

Prietene, ai uitat ca oglinda de logan are degivrare si este electrica. In rest, ai spus totul. Daca aceaste maruntisuri valoreaza 220 ron, asta ramane de discutat. Oricum, comparatia cu Cielo s-a mai facut si nu e cazul sa o reiei tu aici, vezi ca este pe undeva prin forum deja inceputa de altii. smile.gif
iulian_1976
Hai sa privim problemele dar si avantajele Loganului:
-an condus Loganul mi s a parit ok ,in primul rand suspensii ,tot ce tine de rulare par ok si sunt in primul rand
pentru drumurile din Romania mi se pare o masina robusta .
-problemele cu tabla,vopseaua,zgomote in interior
...ca nu are demaraj extraordinar etc acestea nu sunt probleme pot sa va dau nenumarate exemple de
masini care nu au demaraj extraordinar .
Acum conduc un Audi A4 dar nu in Romania ci in Franta , cand cumparati o masina ganditiva pe ce strazi
sosele mergeti apoi ganditiva si la service , sunt masini noi care in Romania trebuie sa schimbi amortizoare
capete de bara ,bucse dupa 20 mii ex Renault Laguna an 95 .
Priviti si partea plina a paharului .
Probleme cu motorul sau ceva adiacent nu cunosc ,daca sunt motorul trebuie cel putin schimbat sau o alta masina
asta este regula , Protectia consumatorului a rezolvat probleme si cu alte masini mai de marca...
Pe curand....
alexxxx
EU am un logan break(5 locuri) 1.5L /75cai motorina,din mai 2007 ,am in prezent aproape 90.000 km. NU i-am schimbat decat bieleta partea dreapta si de 3 ori placutele de frana , la 60.000 cureaua de distributie si in rest la fiecare 10 mii ulei filtre etc. . Sunt foarte multumit de ea (am achizitionat-o pt marfa mai mult , cred ca 65.000 de mii sunt facuti numai Mangalia-Bucuresti,Bucuresti-Mangalia), in viitorul apropiat vreau sa`mi mai iau o masina berlina si loganul tot nu-l dau, cred ca l-am nimerit bine ,altii "se plang " de LOganul lor. Cosumul este f bun ,zic eu . 5 l in afara orasului si max 7 l in oras. Reviziile au costat deobicei intre 4-6 mil si vreo 8 parca cand am schimbat si cureaua de distributie.
Titi1988
QUOTE (alexxxx @ Aug 16 2009, 01:20 AM) *
EU am un logan break(5 locuri) 1.5L /75cai motorina,din mai 2007 ,am in prezent aproape 90.000 km. NU i-am schimbat decat bieleta partea dreapta si de 3 ori placutele de frana , la 60.000 cureaua de distributie si in rest la fiecare 10 mii ulei filtre etc. . Sunt foarte multumit de ea (am achizitionat-o pt marfa mai mult , cred ca 65.000 de mii sunt facuti numai Mangalia-Bucuresti,Bucuresti-Mangalia), in viitorul apropiat vreau sa`mi mai iau o masina berlina si loganul tot nu-l dau, cred ca l-am nimerit bine ,altii "se plang " de LOganul lor. Cosumul este f bun ,zic eu . 5 l in afara orasului si max 7 l in oras. Reviziile au costat deobicei intre 4-6 mil si vreo 8 parca cand am schimbat si cureaua de distributie.



Si eu am 2 MCV-uri de 1.5 dci de 70 cai (2 ani jumatate-90.000 km), 85 de cai(1 an- 32.000 km) albastru nemetalizate.

Pana acum pe primul am schimbat in plus fata de revizii:, rulmenti fata, placute de frana fata-spate(mentionez ca a mers si pe drum pietruit) iar pe cel mai nou doar consumabilele. Sunt extrem de multumit de loganuri, singura dezamagire este faptul ca sare vopseaua la aripi si pe praguri dar am vorbit la service si pun pe ambele aparatori de plastic la aripi. Sa speram ca asa rezolv problema thumbsup.gif

PS consumul mentionat de alexx este corect (la mers "omenesc") teehee.gif
Valentina_
asigurari auto la preturi preferentiale..rca, casco, la orice societate de asigurare. rapiditate in caz de dauna
nicojet
QUOTE (Titi1988 @ Apr 11 2010, 12:19 PM) *
QUOTE (alexxxx @ Aug 16 2009, 01:20 AM) *
EU am un logan break(5 locuri) 1.5L /75cai motorina,din mai 2007 ,am in prezent aproape 90.000 km. NU i-am schimbat decat bieleta partea dreapta si de 3 ori placutele de frana , la 60.000 cureaua de distributie si in rest la fiecare 10 mii ulei filtre etc. . Sunt foarte multumit de ea (am achizitionat-o pt marfa mai mult , cred ca 65.000 de mii sunt facuti numai Mangalia-Bucuresti,Bucuresti-Mangalia), in viitorul apropiat vreau sa`mi mai iau o masina berlina si loganul tot nu-l dau, cred ca l-am nimerit bine ,altii "se plang " de LOganul lor. Cosumul este f bun ,zic eu . 5 l in afara orasului si max 7 l in oras. Reviziile au costat deobicei intre 4-6 mil si vreo 8 parca cand am schimbat si cureaua de distributie.



Si eu am 2 MCV-uri de 1.5 dci de 70 cai (2 ani jumatate-90.000 km), 85 de cai(1 an- 32.000 km) albastru nemetalizate.

Pana acum pe primul am schimbat in plus fata de revizii:, rulmenti fata, placute de frana fata-spate(mentionez ca a mers si pe drum pietruit) iar pe cel mai nou doar consumabilele. Sunt extrem de multumit de loganuri, singura dezamagire este faptul ca sare vopseaua la aripi si pe praguri dar am vorbit la service si pun pe ambele aparatori de plastic la aripi. Sa speram ca asa rezolv problema thumbsup.gif

PS consumul mentionat de alexx este corect (la mers "omenesc") teehee.gif



Pentru toti cei care aveti probleme cu injectoarele delphi puteti citi topicul asta : http://masini.ro/forum/content/Service-Ate...il/#entry358925
speedman
buna seara tuturor si eu am un logan 1,6 i. si ce pot spune facuti zilnic 200-300 km oras este destul de buna cand este noua, cand incepe sa bata peste tot {pivoti.capeti bara telescoape rulmentiii sa huruie } no mai poti repara precum a iesit din fabrica deoarece piesele de magazin sant ft. masluite cu stima
indiscutabil34
Dacia logan este mult prea scumpa pentru ce stie/poate sa faca, mai ales varianta pe motorina la care se strica injectoarele in prostie. Ca o varianta foarte buna, recomand opel astra, consuma destul de putin si nu se strica atat de des.. (o am de 2 ani si am schimbat la ea doar cunsumabilele), asa ca.. ganditi-va de 2 ori inainte sa luati un logan. bafta.
Titi1988
Eu am doua dacii logan diesel si pana acum merg perfect ( partea mecanica) una 120.000 km si una 90.000 km. Partea cea mai proasta la ele ramane tabla. Dupa 3 ani apare rugina in toate partile sensibile. In legatura cu piesele, asa este la fiecare masina: originalele is foarte scumpe iar cele "contrafacute" nu sunt de aceeasi calitate.
Si in legatura cu fiabilitatea este o chestie relativa Eu am nissan primera de 4 ani si 4 luni si numai la revizii am fost cu el iar un prieten are passat si tot in service ii cu el..
PS acum caut inca un logan diesel sa cumpar smile.gif
geeoQ
Salutari. A un logan din 2005,recent am scimbat acumulatorul si nu mai pot deschide casetofonul...namaiavand codul pentru el. model blaunkpunt pt renault
model:22dc229/62
Z108
RN229F50256843,FD0805020256843,8200057676TZ108,8200057676
Cina ma poate ajuta?
mutumesc anticipat.
RUE
oare cat ar costa un casco (la o firma accesibila si ok) pentru Logan Laureate nov 2006, 1.4 mpi?
este o formula de calcul cumva legata de un procent dintr-o suma devalorizata proportional cu anii din pretul de nou al masinii?
mike.omega
http://www.casco-ieftin.ro/ biggrin.gif
RUE
Bun, si din lista aia pe cine sa iau / sa nu iau in considerare din cauza problemelor de plata a daunelor?

am pus masina de 4 ani (face 5 in 7 noiembrie) si valoarea de 7500 euro (desi una similara aproape abs plus 1.4 costa cam 8460 in Romania).
Ofertele sunt orientative si neangajante
Oferta Suma Alege
ABC Asigurari 296 EUR
ALLIANZ-TIRIAC Asigurari 290 EUR
ARDAF 195 EUR
ASITO Kapital 245 EUR
ASTRA Asigurari 159 EUR
BCR Asigurari 324 EUR
CARPATICA Asig 294 EUR
EUROINS 203 EUR
Groupama 284 EUR
OMNIASIG 215 EUR
UNIQA 255 EU
Titi1988
Omniasig sunt cei mai buni. Am 3 masini pe leasing cu ei si nu am avut nicio problema. Constatarea daunei tine 10 min si de acolo te poti duce la orice service/dealer. Uniqua sunt cei mai de kkt. Nu incep sa enumar toate experientele neplacute avute cu ei..
RUE
cand am avut casco in primii 2 ani la logan generali mi au zis ca am extindere casco in afara tarii daca am si RCA (carte verde) tot la ei.
Casco nu e valabil si in afara tarii? oare ma faceau din vorbe?
22nst
Nu, nu toti asiguratorii au extindere gratuita, de exemplu, Allianz, Groupama si Generali nu o au standard.
BCR si Ardaf nu asigura furtul extern ci doar avariile.

Ma rog, Ardaf si Generali au fuzionat si se numesc Generali Romania, dat isi vand politele tot separat.

In viitorul apropiat, Omniasig si BCR vor fuziona si se pastreaza numele de BCR.

Eu am experiente foarte placute cu Groupama, am avut de schimbat un parbriz si de vopsit usa de la sofer la Logan, am dus masina miercuri (la Serus) si vineri era gata si acceptul dat. Reparatia a costat 1800 lei. La Ave am schimbat parbrizul si tot asa, ireprosabil.
Generali, dauna totala am avut pe ei in 2007 si s-au miscat incredibil de repede, dar pretul isi spune cuvantul.

Lucrez in asigurari, pot spune ca astazi pretul vinde. Astra, are printre cele mai ieftine asigurari sunt si cele mai bine vandute si culmea nu sunt probleme nici la daune.
Nu iti vei repara masina la reprezentanta... ma rog poti sa o faci dar cu scandal biggrin.gif

Sunt ffff uimit de Ardaf, nu am avut reclamatii la dresa lor, toate daunele s-au platit la timp. Rusii de la Asito Kapital sunt iar ok...

Oricum, foarte important este si inspectorul de la dauna, daca dai peste unul care nu prea isi da interesul te va plimba muuult si bine.
kotto
QUOTE (geeoQ @ Sep 24 2011, 04:51 PM) *
Salutari. A un logan din 2005,recent am scimbat acumulatorul si nu mai pot deschide casetofonul...namaiavand codul pentru el. model blaunkpunt pt renault
model:22dc229/62
Z108
RN229F50256843,FD0805020256843,8200057676TZ108,8200057676
Cina ma poate ajuta?
mutumesc anticipat.

sper ca nu este tarziu
code 0831
pegasus
Buna seara tuturor. Am un Logan1.4 benzina si pena acum am fost foarte multumit de el , dar de curand au inceput sa am ceva problema care sper sa nu-mi zdruncine increderea in ea. Cu aceasta ocazie as vrea sa cer si un sfat celor care se pricep si ma pot ajuta.
Acum ceva timp mi-a fost schimbata luneta (in vara mai exact). Cand a venit anotimpul rece, normal am avut nevoie sa folosesc dezaburirea si incercand sa o folosesc am observat ca nu merge, unul din papucii de pe luneta fiind deslipit. Am urmat sfaturile celor care se pricem si l-am lipit facand conexiunea cu o substanta argintata. A mers cateva zile dupa care a inceput sa mi se arda siguranta fapt pentru care am inlocuit-o cu una mai puternica (de 40Amperi) si nu s-a mai ars siguranta dar dezaburirea nu mai merge, turatiile motorului aratand pe turometru ca si cum dezaburirea ar merge in continuu. Eu m-am gandit ca ar putea fii acel releu temporizator si daca credeti (cei care se pricep) ca el este problema va rog sa-mi explicati unde se afla acest releu pentru al desface si schimba (eventual un pictorial m-ar ajuta). Totodata precizez ca am dat cu acea solutie argintata putin cam neglijent atingand geamul lunetei (ma gandesc sa nu fie vreo problema in ce priveste masa pe care ar putea sa o faca sau un eventual scurtcircuit datorita umezelii de pe luneta. Multumesc.(stiu ca am facut o prostie punand o siguranta mai puternica).
pegasus
QUOTE (pegasus @ Dec 9 2011, 04:04 PM) *
Buna seara tuturor. Am un Logan1.4 benzina si pena acum am fost foarte multumit de el , dar de curand au inceput sa am ceva problema care sper sa nu-mi zdruncine increderea in ea. Cu aceasta ocazie as vrea sa cer si un sfat celor care se pricep si ma pot ajuta.
Acum ceva timp mi-a fost schimbata luneta (in vara mai exact). Cand a venit anotimpul rece, normal am avut nevoie sa folosesc dezaburirea si incercand sa o folosesc am observat ca nu merge, unul din papucii de pe luneta fiind deslipit. Am urmat sfaturile celor care se pricem si l-am lipit facand conexiunea cu o substanta argintata. A mers cateva zile dupa care a inceput sa mi se arda siguranta fapt pentru care am inlocuit-o cu una mai puternica (de 40Amperi) si nu s-a mai ars siguranta dar dezaburirea nu mai merge, turatiile motorului aratand pe turometru ca si cum dezaburirea ar merge in continuu. Eu m-am gandit ca ar putea fii acel releu temporizator si daca credeti (cei care se pricep) ca el este problema va rog sa-mi explicati unde se afla acest releu pentru al desface si schimba (eventual un pictorial m-ar ajuta). Totodata precizez ca am dat cu acea solutie argintata putin cam neglijent atingand geamul lunetei (ma gandesc sa nu fie vreo problema in ce priveste masa pe care ar putea sa o faca sau un eventual scurtcircuit datorita umezelii de pe luneta. Multumesc.(stiu ca am facut o prostie punand o siguranta mai puternica).




Nu stie nimeni?
NGZ
S-ar putea sa nu fie releul vinovat. Ar trebui sa verifici mai intai circuitul dezaburizatorului.

La tensiunea de 12 volti nu poate fi vorba de un scurtcircuit datorat umezelii. Chiar daca ar circula prin umezeala depusa pe geam un curent de cativa amperi (desi nu este posibil), ar incalzi-o, s-ar evapora si gata.

Un semn de intrebare este lagat de arderea sigurantei. Solutia aleasa de tine poate fi periculoasa. Circuitele electrice sunt dimensionate pentru anumiti curenti si protejate cu sigurante fuzibile corelate cu marimea sarcinii electrice. In cazul in care montezi o siguranta mai mari decat cea calculata de producator, exista riscul ca aceasta sa nu protejeze circuitul, sa se incalzeasca conductoarele putandu-se ajunge chiar pana la un incendiu.
pegasus
QUOTE (NGZ @ Dec 10 2011, 08:49 PM) *
S-ar putea sa nu fie releul vinovat. Ar trebui sa verifici mai intai circuitul dezaburizatorului.

La tensiunea de 12 volti nu poate fi vorba de un scurtcircuit datorat umezelii. Chiar daca ar circula prin umezeala depusa pe geam un curent de cativa amperi (desi nu este posibil), ar incalzi-o, s-ar evapora si gata.

Un semn de intrebare este lagat de arderea sigurantei. Solutia aleasa de tine poate fi periculoasa. Circuitele electrice sunt dimensionate pentru anumiti curenti si protejate cu sigurante fuzibile corelate cu marimea sarcinii electrice. In cazul in care montezi o siguranta mai mari decat cea calculata de producator, exista riscul ca aceasta sa nu protejeze circuitul, sa se incalzeasca conductoarele putandu-se ajunge chiar pana la un incendiu.


Am verificat circuitul de pe luneta si este bun . In ce priveste siguranta din tablou aveti dreptate fapt pentru care am schimbato cu cea originala de 30 amperi. Trebuie sa verific releu de la dezaburire dar nu stiu pozitia acestuia.
Titi1988
Ca sa nu mai deschid inca un topic prezint probelma aici:
Este a 2-a oara cand patesc si am impresia ca o sa tot apara. Eram in urcare pe o panta ( incarcat) si cam pe la jumatate a disparut puterea. Pur si simplu nu mai tragea masina. Eram in a 5-a, am dat a 4-a nimic tot nu avea putere, am dat a 3-a si am urcat cu 40-50 la ora la 3000 de rotatii. Culmea nimic nu s-a aprins pe bord. Dupa ce am urcat am oprit masina, am pornit-o iar dar tot asa. Am inceput sa cobor in frana de motor si dupa 2-3 km si-a revenit. Asta s-a intamplat ieri. Acum masina merge ok dar cred ca o sa apara din nou. Ce recomandati? ce ar putea fi?
Mircea104901
QUOTE (Titi1988 @ Jan 14 2013, 06:05 AM) *
Ca sa nu mai deschid inca un topic prezint probelma aici:
Este a 2-a oara cand patesc si am impresia ca o sa tot apara. Eram in urcare pe o panta ( incarcat) si cam pe la jumatate a disparut puterea. Pur si simplu nu mai tragea masina. Eram in a 5-a, am dat a 4-a nimic tot nu avea putere, am dat a 3-a si am urcat cu 40-50 la ora la 3000 de rotatii. Culmea nimic nu s-a aprins pe bord. Dupa ce am urcat am oprit masina, am pornit-o iar dar tot asa. Am inceput sa cobor in frana de motor si dupa 2-3 km si-a revenit. Asta s-a intamplat ieri. Acum masina merge ok dar cred ca o sa apara din nou. Ce recomandati? ce ar putea fi?


O chestie de genul asta pateam la 1.9 TDi si era senzorul MAF - tot asa nu dadea nici o eroare. Mie cand mi-a crapat dCi-ul, a fost turbina, dar nu si-a mai revenit (nu avea cum dupa ce a "scuipat" palele pe esapament), in rest nu am avut probleme cu functionarea. (Si a mers si cu benzina pana la Sebes si inapoi dupa care nu a mai pornit pana nu am scos tot amestecul din rezervor si am bagat motorina).
Probabil tot vreun senzor face figuri. Verifica si EGR-ul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.