IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problemele Loganului

This topic is about Problemele Loganului, the author, Felix60549, wrote about: Navigand pe forumul Dacia mai ales subiectele Logan, m-am decis sa scriu ceea ce am simtit conducand timp de 6 luni aceasta ,,duba". Drept urmare in l ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problemele Loganului
Rating 5 V
Felix60549
post Dec 3 2005, 10:02 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Navigand pe forumul Dacia mai ales subiectele Logan, m-am decis sa scriu ceea ce am simtit conducand timp de 6 luni aceasta ,,duba". Drept urmare in luna Aprilie ac. am achizitionat ca orice roman un auto nou caci imi doream de mai mult timp. Greseala a fost sa cumpar Logan. Inconvenienele,din pct. meu de vedere au fost destul de mari si anume:
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO;
-vizibilitatea precara in spate;
-instabilitate in curbe;
-demaraj slab (varianta 1.4MPI);
-putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei;
-nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus;
-scartiit de scaune si unele plastice din interior;
-defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii

Am parcurs 6800 km dupa care dezamagit am vandut-o si am achizitionat un auto mai vechi -Cielo GLE/AC/GPL - din 1996 lot Korean, de care pot spune ca sunt super multumit, chiar daca majoritatea o considera o masina invechita. Pot spune ca am ramas si cu bani in buzunar, si cu o masina buna care nu este inca de aruncat! Iar consumul nu ma deranjeaza de loc, pot spune ca fac chiar economie. Tare mi-as dori sa vad peste 10 ani ce prestanta va mai avea Loganul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Dec 5 2005, 05:20 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



sunt curios cat ai pierdut la revanzare. sau daca ai pierdut ceva.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Dec 5 2005, 05:54 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
-pozitia la volan de parca as fi condus un ARO;
-vizibilitatea precara in spate;
-instabilitate in curbe;
-demaraj slab (varianta 1.4MPI);
-putere foarte mica in comparatie cu dimensiunile ei;
-nivelul de incarcare a porbagajului ridicat prea sus;
-scartiit de scaune si unele plastice din interior;
-defectiuni la sistemul de alimentare, debimetru parca iau spus mecanicii


Chestiile astea te-au facut sa vinzi masina, pierzand o gramada de bani la revanzare, si ai cumparat o masina veche de 10 ani blink.gif ?

De ce nu te-ai uract (macar) in logan inainte sa-l cumperi sa observi "vizibiliateta precara din spate"--lucru de altfel adevarat insa pe de alta parte nici cielo nu straluceste la capitolul asta...

Sau "demaraj slab" la varianta de 1.4...nu inteleg la ce te asteptai blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 5 2005, 08:09 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Sa o iau cu inceputul. Am ales-o pt. ca oricine isi doreste la un moment dat masina noua. La revanzare am dat-o unui prieten cu 5200E. El a fost multumit si eu la fel.

Problema a plecat de aici: In 2004 am avut si o DSN cu motorul de 1.4Mpi si motorul si cutia era OK incepand de la demaraj si terminand cu urcarea pantelor. Loganul e cu 100kg mai greu dar nu am crezut ca dif. de greutate va creea probleme.

Un obiect in momentul in care il achizitionezi il privesti in ansamblu si treptat iti dai seama de avantaje si dezavantaje.E, cam asa s-a intamplat cu Loganul. Oricum sunt obisnuit sa le schimb. Din 1995 si pana acum am avut in jur de 15 auto. Ma plictisesc si le schimb.

Da si la Cielo e putin incomoda vizibilitatea dar fiind obisnuit, am pus accent pe GPL.

Uitasem sa spun ca DSN am vandut-o deoarece batea haionul ingrozitor chiar daca am schimbat ghidajul, broasca si i-am mai pus si cui de Solentza, la o ploaie mai zdravana aveam si piscina, era rigida la suspensii si niciodata cand tb. sa plec in concediu cu familia nu incapeau bagajele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 28 2006, 10:33 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Cristi36176 am observat ca esti mai mult sau mai putin subiectiv.
Am intrat pe forumul Dacia tocmai pentru ca am fost astazi cu un Logan si am parcurs aproximativ 300 Km cu el astfel incat sa-mi dau sema ce poate.
Mai vreau sa-ti spun ca si masina mea a fost condusa de soferul Loganului si acesta a mentionat ca are un demaraj mai bun decat Loganul.
Este adevarat ca motorul meu are 1.9 TDI iar Loganul are 1.6, dar in schimb este benzinar.
Este adevarat ca sunt din clase diferite insa am putut sa observ anumite diferente desi ambele au 90 HP(CP).
Astfel Loganul mi-a parut putin cam lenes, un demaraj destul de slabut (cu exceptia situatiilor in care-l turezi aiurea).
Insonorizarea defectuoasa dar totusi acceptabila.
Diferite zgomote interioare (plastic etc) desi are de 5 ori mai putini kilometri parcursi. Vibratii.
Portbagajul marisor dar greu accesibil.
Consumul mare raportat la viteza, distanta parcursa, timp obtinut,performante etc.
Progrese evidente fata de Dacia pe care o stim sau stiam cu totii dar putin fata de diferenta de pret (ma raportez la pretul ultimei berline produse si la cel al primului Logan).
Stabilitate medie sau sub.
Ergonomia si postarea diferitelor butoane, comenzi etc dezastruoasa. Lipsa de gandire si inspiratie rar intalnite.
Vopseaua nu se tine grozav, spalarile cu perie isi spun devreme cuvantul.
Nu contest meritele ei si progresele facute insa nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca"ne-am fi vadut tara si uzina nationala" in anii 90 unui alt producator (eventual) sau poate chiar aceluiasi.
Fara a fi subiectiv nu pot sa nu ma gandesc unde este azi Skoda si unde este Dacia. Cate modele noi sint capabili altii sa scoata si cate sint ai nostri.
Pe de alta parte realist vorbind la nivelul venitutilor obtinute de romani Loganul pare sa fie o chestie decenta si de oarecare succes. Nu cred ca este de durata acest succes si probabil sint necesare imbunatatiri ori modele noi. Oricum este un pas inainte.
In acelasi timp nu pot sa fiu de acord cu sustinatorii Loganului (sau a tot ceea ce inseamna Renault), sustinatori care adesea exacerbeaza unele progrese fara a observa pertinent si aspectele negative sau minusurile (cu atat mai mult cu cat nu sint chiar putine si timpul curge astfel incat au sa mai apara).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 28 2006, 10:48 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Sau "demaraj slab" la varianta de 1.4...nu inteleg la ce te asteptai blink.gif[/quote]

Am sa-ti spun eu la ce m-as fi asteptat daca-mi luam Logan de 1.4 (ca sa nu fie discutii am fost la drive-test si am condus asa ceva).
Ma asteptam ca Loganul 1.4 sa aibe un demaraj, o acceleratie si o tinuta cu mult mai buna decat berlina mea din 1992 cu motor de 1.4 carburator dar intretinuta peste masura.
Ei bine, surpriza! are plusuri insa sub asteptarile oricui. Nu sint confirmate astepatrile sau poate asteptarile sint mai mari decat realizarile. Nu stiu exact.
Din pacate asta este.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jan 29 2006, 09:23 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Eu doar am comparat demarajul Loganului de 1,4 cu demarajul Supernovei care este acelasi motor. Din ce m-am interesat ulterior se pare ca totusi pe Logan ar fi pus alta cutie s-au ar fi etajat treptele de viteza altfel.
Oricum, pentru cei ce-si doresc cu ardoare o masina noua si nu au pretentii mari este buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jan 29 2006, 01:45 PM
Post #8


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nu este acelasi motor wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2006, 02:25 PM
Post #9


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Stiu ca voi fi acuzat de subiectivism, dar poate o alta opinie decat cea contra va fi binevenita, macar pentru cei care nu au parti-prix-uri pentru sau impotriva Logan-ului. smile.gif

Asadara... biggrin.gif

Asteptarile de la motorul de 1.4 sunt cele de la baza gamei ca motorizare, da? Cristian-Ioan, banuiesc ca ai o Octavia sau Golf TDI de 90 CP, nu? Ai incercat baza gamei de la aceste modele? Daca nu, ti-o spun eu, sa faci asta cand ai ocazia... este motorul de 75 CP de 1.4i... biggrin.gif Sa incercam sa ne imaginam cum trage acesta o masina de 1,2-1,3 tone.... blink.gif
In alta ordine de idei, TDI-ul de 90CP, pe oricare dintre modelele spuse mai sus, nu depaseste ca performante Loganul 1.6i, testat de mine. Asta, daca nu iti vine sa crezi specificatiile date de producatori, unde 0-100km/h difera cu ~1sec. Tie, fiind dieselar, ti se pare o turatie de 4000-4500 ca fiind airea, dar benzinarilor nu. Cuplul motor al diesel-ului nu te obliga sa urci atat, dar la o benzina, pentru performante iti trebuie si turatii. Asta e de cand lumea, nu s-a introdus pe Logan prima data... biggrin.gif

Comparatia cu berlina nu o s-o comentez, mi se pare ca nu are sens, sincer. Am avut si eu berlina, si daca tu gasesti ca are rost sa facem comparatia, o facem. Oricum, aveam portbagajul plin cu inca un motor, pentru orice eventualitate... biggrin.gif Si un set complet de scule. Iar motorul de 1.4i al Loganului indeplineste Euro3, parca. Asta inseamna ca este gatuit de catalizator, orice motor de aceeasi putere vechi, fara euro, are la dispozitie mai multi cai decat unul similar cu euro, mai ales de la euro2 in sus.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 29 2006, 05:13 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Am sa fiu scurt. Nu ma cert cu nimeni am expus doar un punct de vedere. Incerc sa-l sustin.
1. Nu m-a interesat baza gamei mele ci am facut comparatia cu 1.6 tocmai pentru ca vorbim de 90 Cp in ambele variante. Tocmai am incercat sa evit puteri diferite la capacitati diferite.
2. Atunci de ce sa nu comparam Loganul cu Fabia de aceeasi capacitate sau alte variante?
3.Ai dreptate, am Octavia dar nu am considerat necesar sa mentionez tocmai pentru a nu fi acuzat de subiectivism.
4.Ai mentionat comparatia intre o Octavie de 1.4i (cu 1.2-1.3 tone greutate) si un Logan de 1.4i . Ce greutate are Loganul? Oare nu ai schimbat prea mult datele problemei?
5.Diferenta de comportament a fost sesizata initial de soferul Loganului cand a condus-o pe a mea si abia apoi de catre mine la Logan. Asadar?
6.Comparatia cu berlina nu era o comparatie. Mie berlina nu mi-a facut probleme (este adevarat ca am tinut-o doar 4 ani). Ceea ce doream sa sugerez era faptul ca se astepta mai mult de la Logan.
7. Poate ca si eu as fi vazut altfel lucrurile daca faceam trecerea de la Dacia veche la Logan. Nu pot sa reprosez nimanui ca vede lucrurile in felul acesta si nici ca le-ar vedea altfel.
8.Benzinarul e benzinar, dieselul e diesel. Tocmai pentru ca-i benzinar ma asteptam sa fie mai "incisiva".
9.Daca ma raportez doar la pret evident castiga Loganul. La nivelul castigurilor din Romania este ok pentru o masina noua. E adevarat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2006, 06:10 PM
Post #11


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma bucur ca nu esti certaret, nici eu nu sunt. smile.gif Asadar ne combatem in pareri, sper sa nu te fi suparat cumva, am fost putin mai "incisiv", dar fara intentie.

Doamne fereste, nu am comparat Octavia cu Loganul, am comparat 2 motoare puse pe aceste masini. Si iti spun cu toata sinceritatea ca sunt comparabile ca performante, doar ca, valabil la orice benzinar, trebuie turat mai mult decat dieselul. Am scris mai demult o intamplare chiar cu o Octavia 1.9TDI de 90 cai. Daca mentii Loganul in regimul de turatie potrivit, te poti pune linistit la performante cu un dieselar de 90 cai, fie el de la VW sau Ford. Asta pentru ca Loganul este mai usor cu ~200 kg, care se simt. Performantele astea se obtin, dupa cum am spus, la un regim de turatii destul de suparator si care nu se foloseste de regula in mersul normal. Aici e diferenta fata de Diesel si probabil la acelasi regim de turatii prietenul tau a fost desigur impresionat de curba de cuplu, nu de performantele dinamice. Am condus Golf 4 cu motorul tau, stiu ce vorbesc. Trage bine, dar nu mai bine. smile.gif
Motorul de 1.4 este baza gamei la Logan. Vroiam sa-ti atrag atentia ca si la marci cu mult mai puternice si de mai buna calitate modelele de baza sunt submotorizate. Comparatia am facut-o tocmai pentru a sublinia asta. Nu ai de ce sa ceri performanta dinamica de la un motor de la baza gamei unui model. De la Fabia baza parca este 1.2, de 60 si ceva de cai, parca. Este un motor comparabil in cel mai bun caz cu 1.4mpi-ul Loganului.
Nu am trecut diresct de la Dacia 1300 la Logan, am avut un traseu mai sinuos putin. biggrin.gif Si am condus destule masini mai bune si mai rele, ca sa am o parere cat de cat obiectiva. Loganul este o masina mai buna decat o arata pretul ei. Si atat, nu e mai buna decat multe altele din clasa mica, cu atat mai putin compacta. Dar, si aici subliniez, este mult mai buna ca raport pret/calitate decat marea majoritate. De aici, totul este o problema de optiune si de posibilitati, desigur.
Crede-ma ca si eu as prefera o Octavia, dar este de 2 ori mai scumpa si momentan nu-mi permit sa o am. Dintre cele pe care mi le permit, asta este cu siguranta cea mai buna optiune din punctul meu de vedere... smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 29 2006, 06:30 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Nu m-am suparat catusi de putin. Nu aveam de ce sa ma supar.
Si uite ca sa fiu sincer pana la capat trebuie sa-ti spun o chestie care m-a surprins placut la LOGAN . Suspensia.
La suspensie se obseva progrese evidenta fata de toate modelele vechi facute la noi.
Pot chiar sa spun ca a mea fiind mai rigida (stilul obisnuit al unora dintre nemtesti) "simte gropile" altfel decat Loganul. Aici trebuie sa recunosc mi-a placut mai mult de Logan. :notworthy:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jan 29 2006, 06:39 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Pot chiar sa spun ca a mea fiind mai rigida (stilul obisnuit al unora dintre nemtesti) "simte gropile" altfel decat


Fara suparare dar octavia+pachet de drumuri grele=caruta smile.gif

Nu inteleg de s-au mai gandit la suspensie...puteau suda 2 tevi transversale pe care sa puna rotile...s-ar fi comportat la fel smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 29 2006, 08:41 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Am urmarit multe din raspunsurile tale pe forum.
Sa stii ca daca incepi cu "fara suparare" si dupa aia spui o tampenie nu insemana "ca te-ai scos" prin introducerea relativ politicoasa.
Ce masina ai daca nu sint indiscret ?
Eu am acceptat faptul ca suspensia Octaviei este mai rigida. Dar de aici pana la ceea ce spui tu este cale lunga.
Observ o frumoasa sigla Renault . Doamne cate pot sa-ti spun si eu despre Renault sau alte marci franceze. Nu spun pentru ca nu caut sa ma cert aiurea.
Acuma pentru stiinta ta chiar daca m-a incantat suspensia Loganului nu ineamna ca mi-as da masina nici macar pe doua Loganuri sau alte marci franceze.
O masina insemna mai mult dect un obiect, inseamna o comunitate , insemanta sa fii tratat cum trebuie la service, la reprezentanta etc, inseamna sa mergi acolo doar la revizii pe cat posibil si nu sa te ascunzi dupa o garantie mai lunga dar in care treci prea des pe unde nu trebuie, inseamna multe altele, inseamna chiar mandria de a folosi o marca de traditie si cu putina "istorie" in spate. Oricum inseamna mai mult decat sa fii mandrul posesor a doua tevi transversale sudate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2006, 09:07 PM
Post #15


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Stati, nu va certati, oameni buni. smile.gif Fiecare are o parere, daca lui Cristi i s-a parut ca Octavia e "caruta", cred ca a vrut sa zica de fapt ca are amortizarea foarte dura, si nu ca arata ca o caruta... biggrin.gif

Cristian-Ioan, am niste link-uri de pe niste site-uri frantuzesti, le-a postat MR pe alt topic. Citeste-le te rog, sunt facute de specialisti francezi si mi se pare ca in mare masura arata Loganul asa cum este, fara ambitii si orgolii. Noi suntem subiectivi, fiecare in felul lui. Citeste-le si spune-mi parerea ta, te rog.
http://www.webcarcenter.com/guide/renault/logan/G2167.html
http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/es...acia_logan2.php
http://automobile.nouvelobs.com/mag/050704...ons/default.asp


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jan 29 2006, 09:09 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Sa stii ca daca incepi cu "fara suparare" si dupa aia spui o tampenie nu insemana "ca te-ai scos" prin introducerea relativ politicoasa.
Ce masina ai daca nu sint indiscret ?


Am un megane II si are aceeasi boala care o are si octavia...suspensii f rigide. De fapt asta este "moda" masinilor europene sa faca suspensii rigide sa nu cumva sa adormi pe drumurile patriei.

Sa vezi ce inseman o suspensie cu adevart reusita margi cu un avensis sau accord. Japonezii la capitolul asta (si nu numai) sunt muuult peste orice marca europena pt ca ei gandesc ca masina or sa o vanda din america pana-n europa, asia si este posibil sa meraga si pe drumuri bune si pe drumuri rele.

Intreaba-l pe george daca si-a luat la subaru suspensii de drumuri grele smile.gif

PS
Nu te enerva asa...grupul W (sau in cazul meu renault smile.gif ) nu o sa-ti ridice o statuie pt apararea cauzei firmei. Atunci cand trebuie aprecit un lucu trebuie apreciat cand nu nu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 29 2006, 09:12 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Mi-am dat seama ca se refera doar (cel putin) doar la suspensie.
Nu ma cert cu el dar are o doza de rautate pe care o consuma in mod inutil pe forum.
Oricum greseala este a mea daca ma las provocat :boxing: . Nu am sa o mai fac.
Acuma ma duc sa vizitez adresele mentionate de tine si am sa revin.
De ce naiba pot sa am un dialog civilizat cu tine si nu si cu altii. biggrin.gif Nu stiu. Poate sint eu de vina. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2006, 09:17 PM
Post #18


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Sincer, sunt pe forum destui "nervosi", dar Cristi nu se numara printre ei. De fiecare data cand am vorbit, am avut dialoguri foarte civilizate. Desigur, am cam fost de aceeasi parte a baricadei, dar nici cu ceilalti nu s-a contrat in mod inutil si violent, ba din contra. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 29 2006, 09:17 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Ok cristi36176 ai si tu dreptate. Nu ne ridica nimeni statuie dar sintem prea viscerali uneori. Latini ce naiba.
O sa consider incheiat cu intelepciune incidentul. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 29 2006, 09:19 PM
Post #20


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE(cristi36176)
Nu te enerva asa...grupul W (sau in cazul meu renault smile.gif ) nu o sa-ti ridice o statuie pt apararea cauzei firmei. Atunci cand trebuie aprecit un lucu trebuie apreciat cand nu nu...


Din pacate... :evil: Dacia ar trebui sa-si denumeasca noul model cu numele meu, la cat m-am zbatut eu pe aici sa ridic imaginea logan-ului... biggrin.gif

Las' ca am auzit ca Skoda a facut-o deja... :angel:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 09:25 AM